Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
diamant72
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To maj 27, 2008 3:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a diamant72 Ne okt 03, 2010 9:22 pm

Pozicija AR ni pod VW, ampak ob (semi-premium segment, VW bolj klasik, AR športni rang) ...

Mislim, da bo vse odvisno od tega, ali se bo prodaja AR povečala na 300k ali 500k v nekaj letih (kot je plan). Če bo ostala 100k, potem gre zagotovo k VW ...
Trenutno vozim: BMW 645Ci (1:24), Maserati GranTurismo RC (1:18)
P.S. Iščem čarobno palčko, ki pretvarja 1:18 v 1:1. Tudi 1:24 v 1:1 bo ok...
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a Lignage So jan 15, 2011 10:28 pm

Nekaj iz Fiata...

http://24ur.com/novice/gospodarstvo/delavci-pristali-na-strozje-pogoje.html

Iz prispevka je razvidno, da v Pomiglianu očitno že izdelujejo novo Pando (novega južnoameriškega Unota za evropski trg?) in da bodo v Mirafioriju v bodoče proizvajali nek Jeepov model (?)

........................................................................................................
Se pa tudi znamki Lancia, če gre verjeti napovedim, letos obeta pravi preporod. Na salonu v ženevi naj bi videli novo Flavio (Chrysler 200), Themo (Chrysler 300), Phedro (Town&Country) in Ypsilon.

http://www.youfeed.it/go/481.264776-aspettando-la-nuova-lancia-flavia

........................................................................................................

Pa še nekaj, kar sem že omenil v temi o novi Multipli: V Zastavi naj bi do konca leta začeli izdelovati dva nova modela, ki bosta nasledila zastarelo Multiplo in Ideo!
Priponke
Delo.4.dec.2010.jpg
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a lizard Ne jan 16, 2011 3:02 am

Kako je lahko to preporod Lancie? To je lahko samo propad.


300C je, že ne vem kolkič to pišem, za klaso, ali skorja dve, slabši avto od Thesisa, tudi pol cenejši. Chrysler 200 oz. Sebring je itak bil največji ološ v klasi (rezultat obsežnih varčevanj, iz časa ko sta bila MB in Chrsler skupaj, šepa na prav vseh področjih in ne more biti dober avto, kaj šele nositi znak od Lancie), in to bo Flavia l. 2012, no značka bo druga ter odbijači, medtem ko bo 300C popolnoma enak, še gril z vodoravnimi krom lajsnami bo enak! To je največje britje norca iz Lancie odkar znamka obstaja. Tej Flavii se ljudje po svetu smejijo že zdaj in jo primerjajo z Alfo Arno, pa je od najave minilo komaj nekaj dni. Ne moreš ti Chryslerju nabit gor Lancia značko, madona, in to prodajat v Evropi. To je zločin :).

Upam si trditi da je tale Chyrsler 200 slabši od recimo Kie Optime (pa to ni kritika Kie), in da si na tak avto upajo dati Lancia značko, značko znamke, ki ima več zgodovinsko pomembnih avtov kot BMW, Audi, VW in Porsche skupaj. Pa naj še kdo reče da to ni kriminano dejanje :(. Vincenzo Lancia ki se zdaj v gorbu vrti kot ventilator bo kmalu naredil luknjo skozi celotno Zemljo.

Zadeva je tragikomična, sploh izjave vodlinih da upajo da bodo s tem divngili imidž znamke. Pa koga zajebavajo s takimi izjavami? Naj že enkrat ukineje ime Lancia, ker ne vejo kaj naj z znamko.

Te zadnje poteze so sramota vseh sramot Marchioneja, človek je samo še za na el. stol, ker razen iskanja profita v vsaki še tkao majhni malenkosti ne razume kaj določene znamke pod njegovim okriljem, pomenijo. Je človek golih številk, ne zmožen dojemanja sveta ki pa iz številk ni sestavljen. V bisvtu je siromak.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a cruiser1 Ne jan 16, 2011 6:23 am

lizard je napisal/-a:Kako je lahko to preporod Lancie? To je lahko samo propad.


ZAGOTOVO!
Še meni gre na smeh ob teh izjavah. To enostavno ne gre! Preznačkovanje je vedno vodilo v propad in ukinitev znamke in to se bo zgodilo tudi tokrat, v ZDA so na ta način že umrli plymouth, pontiac in mercury. Sploh ne razumem, zakaj se sploh grejo take igrice? Saj je vsakemu bedako jasno, da kupcev ne boš prepričal samo z značko. Pristaši in ljubitelji določene znamke želijo njihov pristen avtomobil ne pa nekaj tretjega. Novih kupcev je pa zagotovo vedno premalo, da bi se tako početje splačalo. Še jaz, če bi naprimer kupoval novi avto in bi si zaželel 300Cja, iz principa nebi kupil tega z Lancin značko, ampak bi si ga raje iz ZDA naročil pravega chryslerja z pravimi značakami (pa še ceneje bi verjetno bilo). Nikakor si pa ne morem predstavlajti ljubitelja, poznavalca, pristaša...Lancie, da kupi preoblečenega chryslerja. To ni mogoče. To je isto, kot, da bi ljubitelj in poznavalec cadillaca kupil Cad. catera ali pa BLS. Prvi je opel drugi pa sabb in oba modela sta imela porazne prodajne rezultate in tudi kvaliteta ni niti približno dosegala cadillacove.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a simply Ne jan 16, 2011 9:40 am

No pa recimo da bi se obrnilo drugače. Lancia bi izdelala novega Thesisa za 60.000 EUR - pač moderno obliko z odlično opremo.
Za načrtovanje, izdelavo prototipa, predserije in serijske izvedbe bi potrebovali ogromno denarja, ki ga Fiat - še manj pa Lancia nimata.


Sedaj je vprašanje kdo bi to kupil? Par Italijanov, drugi pa sigurno ne. Bi jo ti? Novega seveda? Konkurenca je prevelika, tisti ki imajo denar pa verjemi - ne bi kupili Lancie - vsaj novega Thesisa ne ( zanesenjaki izvzeti ).

Mišljenje, da bo znamka prosperiala samo na preteklih avtomobilih, ki so se proizvajali 20 oziroma 30 let nazaj je zmotno.

Torej so izbrali neko srednjo pot, združevanje z drugim proizvajalcem ter skupno plasiranje na trg. Če bo bo, če ne bo ne bo.
Ali je to modro ali ne bo pokazal čas. Za tiste, ki bodo avtomobil proizvajali sigurno da - delovna mesta ostanejo. Za zanesenjake sigurno ne.

Dandanes nobena znamka ne živi od zanesenjakov - le Ferrari je blizu. Sploh pa ne od takšnih, ki posedujejo 20 oziroma 30 let stare Lancie - saj od njih nič nimajo.

Marchione ni siromak - verjemi. :D

Počakajmo, da pridejo avtomobili na trg pa vidimo kaj in kako.

g. Lancia se ne obrača v grobu. Verjemi, dandanašnji svet ni enak njegovemu in tega se prekleto zaveda.
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a carloabarth Ne jan 16, 2011 10:37 am

FIAT INKS DEAL TO BUY HALF STAKE IN VM MOTORI

Fiat has agreed a deal to purchase half of Italian diesel specialist VM Motori from Penske Corporation, according to a report in Milanese newspaper Corriere della Sera, as the company gears up to produce its V6 for installation in high-end Fiat and Chrysler Group products.

The reported deal, which has been neither confirmed nor denied by management at VM Motori, would see Fiat become joint owners along with General Motors, who presently own the remaining 50 per cent of the Cento-based company and retain effective operational control through GM Powertrain Europe. Corriere della Sera’s story focuses on rumours currently circulating in American financial circles, but it is understood that Fiat CEO Sergio Marchionne has for some time been after sole ownership of the diesel engine manufacturer in order to retain a degree of influence over development of VM’s 630 engine.

Penske originally bought a 51 per cent stake in VM Motori in 2003 from DaimlerChrysler, before completing the purchase of the remaining 49 per cent in 2007. Subsequently that same year, it sold half of the company to General Motors. Russia’s GAZ Group announced plans to purchase Penske’s remaining stake in September 2008, as a complement to their purchase of Britain’s LDV. The intention was to install VM engines in their own GAZelle van and LDV’s Maxus – but the deal fell over in February 2009, a combination of the effects of the global financial crisis and LDV’s abortive relaunch.

VM already has long-standing links with both Fiat and Chrysler, having supplied four-cylinder engines for a variety of Chryslers, Jeeps and Dodges since 1992, as well as to Alfa Romeo both before and after its takeover by Fiat in 1986. It currently furnishes Jeep with its twin-cam, 16-valve RA 428 for use in its Wrangler and Cherokee models, as well as European versions of Chrysler’s Voyager. However, owing to Chrysler’s alliance with Fiat, it is expected that when these models are refreshed, this engine will be replaced with Fiat’s own 2.0 MultiJet.

Consequently, VM has turned its focus towards the RA 630 3.0 V6, which will find its first OEM installations in European versions of the new Jeep Grand Cherokee and the Chrysler 300, which will wear a Lancia badge in Europe. It is not Fiat’s first encounter with the 630 – prototypes of the Alfa 159 with this engine were tested some years ago, but the car’s failure to set the sales charts alight led to management questioning whether such an installation would prove profitable. In the new 300 and Grand Cherokee, it will serve as a replacement for Mercedes-Benz’s OM642 3.0 V6, the diesel option for the previous 300 and Grand Cherokee – a carryover from Chrysler’s time under Daimler ownership.

Since its launch at the Bologna Motor Show in 2004, around 20kg has been shaved off the engine’s dry weight (now cited as 220kg), its emissions updated to Euro V specification, and other detail improvements made. The engine boasts an advanced technical specification on paper, with MultiJet injection, chain-driven double overhead camshafts operating four valves per cylinder via finger followers, a variable-geometry turbocharger, and a central direct injector in each cylinder, with cooled EGR (exhaust gas recirculation) forming an integral part of the cylinder heads. Displacing 2987cc (83mm bore x 92mm stroke), the cylinders are in a 60-degree V. According to VM, the engine is capable of producing 240 horsepower, (59 kW/litre) and 550 Nm of torque at just 1,800 rpm.

Recently, the Tupy foundry of Brazil, the world’s leading CGI producer, was handed a production contract by VM Motori for the cylinder block and bedplate, and production commenced in the summer. Following pre-machining of the cylinder blocks and bedplates at Tupy, final machining and engine assembly is performed in a purpose-built manufacturing facility at VM’s plant in Cento. According to Corriere della Sera, the factory is now capable of producing around 440,000 engines per year.

Slika

(vir: http://www.italiaspeed.com/2011/cars/in ... /1401.html)
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a carloabarth Ne jan 16, 2011 10:38 am

ALTAVILLA APPOINTED AS ACEA COMMERCIAL VEHICLE BOARD CHAIRMAN

Sergio Marchionne's right hand man Alfredo Altavilla is elected Chairman of ACEA's Commercial Vehicle Board while rumours go wild over a Fiat Industrial acquisition of VW's commercial vehicle interests in MAN and Scania.

The Commercial Vehicle Board of the European Automobile Manufacturers’ Association (ACEA) has elected Alfredo Altavilla as its new Chairman for 2011. Altavilla is CEO of Iveco. At ACEA, he takes over from Leif Johansson, CEO of Volvo Group, who was ACEA Commercial Vehicle Chairman during 2010.

“I look forward to further intensify our dialogue with the European Institutions on behalf of the European truck, van and bus manufacturers, and I thank Mr Johansson for his valuable work in 2010”, said Altavilla. “A main priority in 2011 for the commercial vehicle sector remains the achievement of a full recovery from the financial and economic crisis. Our sector was hit harder than most, and it will take a number of years before we return to pre-crisis levels. However, we are positive and confident to maintain our position as technology leaders around the world”.

In 2010, heavy-duty vehicle production continued to decrease in the first quarter before rising by 57% and 66% in the second and third, sharply contrasting with the crisis-marked levels of 2009. Overall, truck production remained considerably below the levels of 2008 (-53% over the first three quarters). The market situation remains difficult especially in Eastern and Southern Europe, whereas in other parts of Europe, as well as in the US, the outlook is better. Asian and Latin American markets are doing extremely well.

“We call on policy makers to deploy all possible means to ensure a supportive regulatory and business environment in Europe”, added Altavilla in the ACEA statement, “addressing issues from access to capital to strengthening funding for R&D. Special attention should also be given to the difficulties experienced by vehicle industry suppliers due to reduced production levels. In particular, policy makers should consider measures to encourage fleet renewal. This would sustain our substantial contribution to improving the environmental performance of road transport and contributing to improving road safety”.

Alfredo Altavilla, 47, is CEO of Iveco, a company of Fiat Industrial, since November 2010. He joined Fiat Auto in 1990 and has been in charge of Business Development since 2001 with, subsequently, responsibility for the management of Fiat Group alliances. In September 2004, he was appointed Chairman of FGP (Fiat/GM Powertrain JV) and Senior Vice President of Business Development of Fiat Auto. In addition, in July 2005, he was appointed Chief Executive Officer of Tofas, listed on the Istanbul stock exchange. In November 2006, he was named CEO of Fiat Powertrain Technologies and became a member of the Group Executive Council of the Fiat Group. In July 2009, he joined the Board of Directors of Chrysler Group and in October 2009, was named Executive Vice President of Business Development of the Fiat Group.

Meanwhile the media has gone into overdrive over remarks Sergio Marchionne has made at the Detroit Auto Show this week. "We’re not a seller of assets but at Fiat [Industrial] we are potentially acquirers, if Volkswagen wants to divest its truck assets," remarked the Fiat Industrial Chairman to reporters. With Fiat's lack of financial resources and the over $13 billion valuation of the two stakes VW has in MAN and Scania, not to mention their profitability, Marchionne, generally seen as a CEO more associated with talk than results, was most probably biting back at VW's regular shows of interest in acquiring the Alfa Romeo brand. In Detroit VW CEO Martin Winterkorn said that Alfa Romeo was "nice and interesting", his latest comments in his long running interest in the faded sports brand.

Slika

(vir: http://www.italiaspeed.com/2011/cars/fi ... /1101.html)
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a Lignage Ne jan 16, 2011 4:38 pm

lizard je napisal/-a:Kako je lahko to preporod Lancie? To je lahko samo propad.


Preporod pred propadom :) ...sicer pa veš, da so predolgo spali in da je iz nič sedaj težko naredit popolno ponudbo. In tudi zato je to neke vrste preporod, navkljub vsemu.

Če tako pogledaš se pa Lanci obeta takšna ponudba, ki jo že zelo zelo dolgo ni bilo! Ker koncev koncev so bili avti kot si bili Prisma, Dedra in Lybra v nižjem srednjem razredu. Ta nova Flavia bo končno spet tam kjer je bila nazadnje Beta trevi (do l. 1984):

Slika

Poleg tega, nekako verjamem, da nimajo ravno namena ustvarit ogromne prodaje in ob razumnih načrtih in glede na povečano ponudbo jim lahko še vseeno uspe, čeprav, priznam, sem tudi sam zelo skeptičen. Poleg tega pa bi lahko tudi dobro prodajali novi Ypsilon in novega manjšega enoprostorca (novo Muso), ker konec koncev manjši modeli so še vedno njihovi in ni vse tveganje na preznačkanih Chryslerjih.

Sam bi bil pa bolj navdušen, če bi mi bila Chryslerja 200 in 300 vsaj oblikovno nekoliko bolj všeč. Mi pa žal nobeden od njiju ni kaj preveč. Chrysler 300 je res da lahko samo Chrysler in ga je resnično škoda preznačkat, ker je tipičen, ...žal zdaj manj kot pred prenovo. Chrylser 200 oz. Sebring mi je pa z boka gledano grd, pa tudi spredaj ni kaj prida :? ...in če bi bilo po moje, bi vzel od modela 200 samo platformo, nanjo pa bi nataknil avto z oblikovnimi potezami konceptne Fulvie in bi tako lahko naredili oblikovno lepo in izvirno limuzino. Ustvarjalcu te ideje spodaj se tole ni ravno najboljše posrečilo, vendar se mi pa zamisel zdi odlična:

Slika
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a domen_ Ne jan 16, 2011 5:34 pm

simply je napisal/-a:Sedaj je vprašanje kdo bi to kupil? Par Italijanov, drugi pa sigurno ne. Bi jo ti? Novega seveda? Konkurenca je prevelika, tisti ki imajo denar pa verjemi - ne bi kupili Lancie - vsaj novega Thesisa ne ( zanesenjaki izvzeti ).

Torej so izbrali neko srednjo pot, združevanje z drugim proizvajalcem ter skupno plasiranje na trg. Če bo bo, če ne bo ne bo.
You got a point there.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a cruiser1 Ne jan 16, 2011 5:51 pm

simply je napisal/-a:
Sedaj je vprašanje kdo bi to kupil? Par Italijanov, drugi pa sigurno ne. Bi jo ti? Novega seveda? Konkurenca je prevelika, tisti ki imajo denar pa verjemi - ne bi kupili Lancie - vsaj novega Thesisa ne ( zanesenjaki izvzeti ).

Mišljenje, da bo znamka prosperiala samo na preteklih avtomobilih, ki so se proizvajali 20 oziroma 30 let nazaj je zmotno.

Torej so izbrali neko srednjo pot, združevanje z drugim proizvajalcem ter skupno plasiranje na trg. Če bo bo, če ne bo ne bo.
Ali je to modro ali ne bo pokazal čas. Za tiste, ki bodo avtomobil proizvajali sigurno da - delovna mesta ostanejo. Za zanesenjake sigurno ne.

Počakajmo, da pridejo avtomobili na trg pa vidimo kaj in kako.



Tudi jaz mislim, da imaš kar prav kar si napisal. Vse bolj se mi zdi, da je tako početje namenjeno zaslužku na kratki rok. Odgovorni so se že sprijaznili s tem, da bodo določeno znamko ukinili, ampak za konec hočejo na račun imena še nekaj na hitro zaslužiti z čim manšim oziroma skoraj ničnim vložkom. Značke imajo verjetno še na zalogi pa jih je ptrebno porabiti ;) . Mislim, da je nekaj podobnega bilo s pontiacom.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a lizard Ne jan 16, 2011 10:27 pm

simply, ne me narobe razumet, nisem pisal o tem da bi mogli iti razvijat nekaj na novo. Tudi jasno mi je da se ne sme živet zaradi stare slave, niti nisem pisal o tem, ne vem s kje si to pobral? Hotel sem samo povedat, da je zločin lepit značko tako velikega imena v avtomoblizmu kot je to Lancia na nek drug avto.

In verjemi, g. Lancia se vrti v grobu. Sploh če veš, da je sam na trg spravil kar nekaj avtov ki so na trg prinašali nove, sveže do tedaj ne videne izume! Torej ubirali so najzahtevenjšo pot, kjer so nastajale nove ideje, novi izmui, kar je ravno obratno od preoblačenja druge znamke.



Kaj bi z Lancio mogli narediti? Naj uporabijo platforme od Chryslerja, ampak naj na njo postavijo svoj avto, VW na eno platformo postavi Golfa, TT-ja in Tourana...

Ampak Fiat nima denarja, Marchioneju se vse sesuva, saj nobena znamka, razen Alfe (mapak v smešno malih cifrah), ne veča prodaje... Lancio MORAJO zapreti, kajti s tem naredijo precej manj škoda znamki, sebi in finančnemu stanju, kot pa če nadaljujejo z to neumno mašakrado.

Glej kam je človek pripeljal Alfo - nekoč je Alfa imela naslednjo paleto: GTV, Spider, 166, 147, 156, GT - in vsi razen 166-ke, so se dobro prodajali. Zdaj imajo v paleti SAMO tri avte, Mito, 159, Giulietta, in samo Giulietta se prodaja, pa nekaj se proda tudi Mitojev, to je to, medtem pa v pondubi ni niti ene GTA, kaj šele V6 motorja - pa to je za tako ŠPORTNO znamko ŠKANDAL!!! Kam so pripeljali Alfo? groza, groza, medtem pa na leto prodajo 3-krat manj avto kot pred nekaj leti. Namesto da bi v teh 5-ih letih povečali paleto in prodajo, so ju zmanjšali. Temu se reče nesposobnost. In Marchione je nesposoben, ker ne ve kaj pomeni AR, kaj Lancia, in niti kaj Maserati. S številkami zna, zna iskati profit, ampak ne zna voditi italjanskih znamk, ker se jim trenutno vse sesuva, sploh prodaja.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a lizard Sr jan 19, 2011 2:34 am

Hahahahaha:

Slika
Slika
Slika
Slika


Evo kako je Marchione zafural FLAR, tip je res nesposoben:

Tukaj so njegove obljube iz leta 2006:

- FIAT Auto bo do 2010 prodal na leto preko 2,8 mio . Rezultat: Prodajne številke se gibljejo okoli 1 milijona avtov, skupaj z vsemi produkti pod 2 mio!

- Alfa in Lancia bosta do leta 2010 prodali na leto 300.000 enot. Rezultat:Alfa malo nad 100.000, Lancia ne dosega niti teh številk!

- Tržni delež FIAT Auto bo preko 38%. Rezultat: delež je pod 30%.

- Delež na Evropskem trgu bo preko 11%. Rezultat: pod 8%!



Alfa in Lancia sta odkar je ta človek na oblasti dobesedno v kurcu, saj sta bile že prej bolj bogi, ampak še dodtano zafurat tako legendarni znamki pa moraš biti res ultra talent. Njegov super načrt oz. čim manj vloženega denarja in čim večji dobiček (ne glede na vse ostalo) je popolnoma pogorel, prvo leto ali dve je sicer prinašal dobiček, a se je potem vse sesulo, in zdaj je sranje. Kaj takega pač na dolgi rok ne more funckionirat. Niti Fiati se ne prodaja kot bi bilo treba, kar niti ni presenetljivo če pa ne dajajo ven nič novih modelov, paleta modelov je pa srednja žalost.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a cruiser1 Sr jan 19, 2011 4:32 pm

lizard je napisal/-a:Hahahahaha:

Slika
Slika
Slika
Slika



Kaj tole so že uradni primerki? Ha, ha, ha, ha!!! Pa to je res k'r neki in ničemur podobno :roll: . Dobro, 300C je že itak zgrešen, tako je pa še bolj bizrno smešen. Novi voyeger je pa meni kar všeč, veliko lepši je od prejšnega modela zaradi bolj škatlastih linij in lepo masko. Z lancino masko je pa katastrofa!! Res me zanima kakšni čudaki bodo kupili te mutirane zmazke :huh:
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6428
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a IcEm4n Sr jan 19, 2011 8:07 pm

Tole so itak PS-ji - nekdo je spremenu spodnji del odbijača (dal tistega iz Delte), pa značko spremenu
Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a lizard Sr jan 19, 2011 8:16 pm

No očitno ne poznaš Delte, ker ima ta čisto drugačen gril kot ti na slikah. Predvsem krom lajsne so navpične in maska je razdeljena na dva dela, kot imajo to vse Lancie do sedaj, zdaj bodo pa poenotil tole in bodo pač skoz vodoravne lajsne. Taka je info iz tovarne.


Gre pa res za PS-je od italjankse revije Quattroroute, ki ponavadi zadene zelo dobro, in te PS-je so naredili točno take kot so iz tovarne rekli da bodo tile avti. Y je narejen tudi po skicah ki jih je lansirala tovarna. Tako, da pričakujte take avte kot so na teh slikah.

Sranje pač. Kot je pepsi (psepi) rekel na enem drugem forumu, da je najbolj od vsega žalostno ravno kar delajo iz Lancie, ki je pogruntala praktično "vse" kar je bilo pametnega za pogruntati glede avtomobilizma.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a esem Sr jan 19, 2011 9:24 pm

Takih Lancia modelov (btw - kako se sploh sklanja "takih Lanč"?) ne bo skoraj nihče niti povohal, zato je skrb glede prihodnosti Lanč povsem odveč. Vse je že vnaprej jasno - firma bo pač propadla, znamka bo šla v zaton, čez nekaj let jo bo nekdo (morda tudi FIAT, ko ne bo več Marchionneja) spet obudil in bo več let samo butična, kasneje pa - kdo ve.

Marchionne ne bo omadeževal Lancie, te eskapade bodo hitro pozabljene oz ne bodo vzete resno, bo pa omadeževal svoje ime - kot grobar takega presežka, kot je pojem Lancia v svetu oz zgodovini avtomobilizma.

Večja možnost je, da dolgoročno Marchionne propade (ga odstavijo) zaradi Lancie (in še česa), kot pa obratno.


PS
Morda pa je to značkanje samo "preživetveni čas" do naslednje avtohtone Lancie? Nekaj malega za večne optimiste.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr jan 19, 2011 9:52 pm

esem je napisal/-a:Morda pa je to značkanje samo "preživetveni čas" do naslednje avtohtone Lancie? Nekaj malega za večne optimiste.



Iz tvojih ust v božja ušesa kot rek pravi. :pray:
Moram še enkrat izrazit svojo žalost nad tem kar se dogaja Lanci in nasploh znamkam take vrste, ki v svojih zlatih letih orjejo ledino in za sabo puščajo koncekcijo, nato pa ovenijo, propadejo, konfekcija pa na dolgi rok zmaga. Zveni znano :?:
Mogoče se ne zgodi to vsem, ampak jih pa tudi ni ravno malo, milo rečeno. :( :evil:
Ne rečem, da si seveda niso take znamke tudi same krive, vendar pa je zaenkrat, od začetkov avtomobilizma gledano pač denar sveta vladar. In bom rekel, da je deloma krivda tudi na kupcih in njihova ovčja mentaliteta, gledano povprečje seveda.
Samo malo v razmislek.

Lanci pa želim čim več tehnološke in oblikovne izvrstnosti in kvalitete, še toliko bolj na dolgi rok. Good luck. You`re gonna need it.

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a ~toMmy~ Sr jan 19, 2011 10:33 pm

Sploh ne razumem kaj delajo! Imajo Fiat, AR, Maseratija in nenazadnje Ferrarija. Fiat, AR in Lancia si z lahkoto delijo del motorizacije in platform, prav tako se lahko v višjem rangu kaj skombinira in nenazadnje lahko spet dajo kakšen popopran motor v Lancio in ga malo bolj ukrotijo. Nenazadnje tudi odmevne različice, ki ne prinašajo dobička same po sebi, prodajajo tiste cenejše, ker je to odlična reklama.

Zakaj za vraga se ne zgledujejo po VW, ki uspešno združuje lep kup različnih znamk, vsestransko uporablja različne platforme tudi na nenavaden način in mu to odlično uspeva? Uspelo jim je izkoristit tradicijo s "fičotom", torej imajo nekaj sposobnosti na tem področju, da ne govorimo o zaledju izjemno sposobnih inženirjev. Govorimo torej o izredno pestri paleti znamk, tradiciji, sposobnih ljudeh kar se tiče oblikovanja in tehnike... očitno manjka samo vodstvo, ki bi bilo to sposobno uskladit in gleda samo na kratkoročni dobišek! :?

Če bo šlo tako dalje, bo res najbolje, da VW kupi AR, slabše kot z Lancio se res ne more končat...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: FIAT - splošno o prihodnosti (NOVO: Chrysler + Fiat!!!)

Napisal/-a Lignage So jan 22, 2011 1:11 am

lizard je napisal/-a:Slika


A na tole ta novo Ypsilon je pa nekdo od Rodiusa obraz našopal?


Slika

=P

lizard je napisal/-a: Niti Fiati se ne prodaja kot bi bilo treba, kar niti ni presenetljivo če pa ne dajajo ven nič novih modelov, paleta modelov je pa srednja žalost.



Ja, predvsem je problem, da bi moral Fiat nujno na trgu že imeti naslednika Idee in Multiple. In ta dva modela sta po mojem mnenju daleč bolj pomembna kot pa nova Phedra in Thema za Lancio. Pa še zna se zgoditi da bo te chryslerjeve lancie euroncap pokopal. Upam, da so pri zadnjih prenovah kaj razmišljali o tem.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov