Dejch je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Dejch je napisal/-a:Dobr ne vem kaj je tok smešnega, ampak Z06 je konkurencn in pika. Ni all elektronik, ampak bol mehanik. Zadeva je hitra, pocen in dela.
.do naslednjega ovinka. So ga testirali tu na best motoring; pa ne proti GT-R in je zadeva pošteno plesala. Tudi na stezi se je pokazal bolj v ozadju. Ni to prava konkurenca.
Ravno zaradi takih testov je tako tezko jemat BM resno. Par testov s tujimi proizvajalci in ves, da bo zmagu avto s 150KM manj na progi kokr je Twin Ring Motegi, ki je prakticno sestavljen iz dolgih ravnin, ter direktnih ovinkov. Sploh pa Z06, ki je dragulj za svoj denar in trd k svina, ter neprimeren za normalno voznjo, bodo na BM govoril, da ni natweekan kokr treba.Sicer pa GT-R je malce prevelik Hype, mislm da bi se od Nissana blo treba naucit kako pihat na dušco. Iz tega avto so dobesedno naredil mit, se predn je prakticno mogoce avto kupt. Dobra marketinška poteza, saj zdaj se predn je sploh preverjen ljudje vrjamejo, da je neki space shuttle z nezemljansko tehnologijo.
Nism vidu niti 10% tok reklame za GT2 ali 430 Scuderio, pa nista nic manj impresivna, verjetno sta še bolj.
Super avto je GT-R sam tale Hype, ti ga pa prow zagab, ker je totalno zapretiravan v vseh pogledih.
INFINITI je napisal/-a:....
Tko da če bi rad vedel kaj pomeni beseda Hype poglej si cenike od italijanov pa naprej švabov ipd; ker so oni mojstri v temu da kupca nabrišejo za hudo višjo ceno od GT-R. .....
INFINITI je napisal/-a:Dejch je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Dejch je napisal/-a:Dobr ne vem kaj je tok smešnega, ampak Z06 je konkurencn in pika. Ni all elektronik, ampak bol mehanik. Zadeva je hitra, pocen in dela.
.do naslednjega ovinka. So ga testirali tu na best motoring; pa ne proti GT-R in je zadeva pošteno plesala. Tudi na stezi se je pokazal bolj v ozadju. Ni to prava konkurenca.
Ravno zaradi takih testov je tako tezko jemat BM resno. Par testov s tujimi proizvajalci in ves, da bo zmagu avto s 150KM manj na progi kokr je Twin Ring Motegi, ki je prakticno sestavljen iz dolgih ravnin, ter direktnih ovinkov. Sploh pa Z06, ki je dragulj za svoj denar in trd k svina, ter neprimeren za normalno voznjo, bodo na BM govoril, da ni natweekan kokr treba.Sicer pa GT-R je malce prevelik Hype, mislm da bi se od Nissana blo treba naucit kako pihat na dušco. Iz tega avto so dobesedno naredil mit, se predn je prakticno mogoce avto kupt. Dobra marketinška poteza, saj zdaj se predn je sploh preverjen ljudje vrjamejo, da je neki space shuttle z nezemljansko tehnologijo.
Nism vidu niti 10% tok reklame za GT2 ali 430 Scuderio, pa nista nic manj impresivna, verjetno sta še bolj.
Super avto je GT-R sam tale Hype, ti ga pa prow zagab, ker je totalno zapretiravan v vseh pogledih.
Vseeno je kaj ti jemlješ kot res in kaj ne; imaš na kupe drugih primerjav. Kar se pa tiče nekega "Hype"; GT-R značka je legenda na Japonskem že ene 40 let. Ima veliko fanov že dolgo časa, so pa ti fani bili tam kjer je avto imel volan le na desni strani. Film kot je F&F je naredil iz tega avta to da se je vsak mulec spoznal s tem kaj ta značka pomeni. To da se je pa Carlos Ghosn odločil, da bodo avto končno omogočili kupiti vsem voznikom, tudi nam, ki imamo na levi strani volan je pa bila dolgo zaslužena poteza, saj je avto zaprl gobec konkurentom world wide in pokazal koliko so dejansko vredni nasprotniki, ki se zavoljo značkice izdrkavajo na 2-3-4X višje cene.
Tko da če bi rad vedel kaj pomeni beseda Hype poglej si cenike od italijanov pa naprej švabov ipd; ker so oni mojstri v temu da kupca nabrišejo za hudo višjo ceno od GT-R. Zame je GT-R vreden tega denarja, prevzaprav kupci z veseljem preplačajo uradno ceno, saj je avto dobesedno razgrabljen po salonih. In za to ceno dobiš Japonski high-tech, ki ti ga naredi par skrbno izbranih Nissanovih strokovnjakov enega za drugim. In tukaj gre pravzaprav za ročno izdelan avto; manufakturo ne pa za tekoči trak - malo premisli o temu.
faceless je napisal/-a:Se pravi:
Ljubitelji alf: ljudje z dobrim okusom in posluhom za zlahtno noto motorja
Ljubitelji corvette: prave muskarcine, soferji ki ne rabijo pomagal
Ljubitelji nissanov: Piflarji
Ljubitelji toyot: idioti
WTF?! Poslusaj se malo clovek...
Dejch je napisal/-a: NSX je prakticno na MOTEGI progi kao z orginal konji in orginal gumami bil hitrejsi kakor 360 CS? Nigga please.
Dejch je napisal/-a:Matr sm jz bi lahk zdej teb čist isto spustu, sam ne bom, sva ze mela te battle ze miljonkrat.![]()
Si pa lepo povzel bistvo.
GT-R je geek heaven in .
Corvetta je cisti prikaz ameriškega brutalnega stroja in testerona (razlika je zdej samo v tem, da it actually works on track)
Alfa Romeo so vedno ble za ljudi k majo malce romantike v seb (ne ga srat)
Toyota pa itak vemo kakšne avte ZDEJ dela in kakšne športne je vcasih in .
Ne pa vsiljevat nemških testov k jih noben ni omenju, vsaj jz ne. Quattroroute si pa kdaj preber pa pol streli take kisle, medtem ko v BM res vidš totalno zgrešene in absurdne primerjalne teste. NSX je prakticno na MOTEGI progi kao z orginal konji in orginal gumami bil hitrejsi kakor 360 CS? Nigga please.
Upam da bo Quattroroute naredu test na Mugello progi z EVO, STi, ter dal zraven staro Lancio Delto EVO in jih bo le-ta nascala like there's no tomorrow.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov