Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Sr apr 09, 2008 10:01 pm

Pač realnost je taka, da je to trenutno, zaradi razmerja med ceno/preformanci, best buy, avto je vrhunski(tako se govori) in tu ni kake debate, da pa ne bo kake pomote, sem fan nem in it avtomoobilov.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr apr 09, 2008 10:29 pm

Dejch je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
Dejch je napisal/-a:Dobr ne vem kaj je tok smešnega, ampak Z06 je konkurencn in pika. Ni all elektronik, ampak bol mehanik. Zadeva je hitra, pocen in dela. 8)


.do naslednjega ovinka. So ga testirali tu na best motoring; pa ne proti GT-R in je zadeva pošteno plesala. Tudi na stezi se je pokazal bolj v ozadju. Ni to prava konkurenca.


Ravno zaradi takih testov je tako tezko jemat BM resno. Par testov s tujimi proizvajalci in ves, da bo zmagu avto s 150KM manj na progi kokr je Twin Ring Motegi, ki je prakticno sestavljen iz dolgih ravnin, ter direktnih ovinkov. Sploh pa Z06, ki je dragulj za svoj denar in trd k svina, ter neprimeren za normalno voznjo, bodo na BM govoril, da ni natweekan kokr treba. ;) Sicer pa GT-R je malce prevelik Hype, mislm da bi se od Nissana blo treba naucit kako pihat na dušco. Iz tega avto so dobesedno naredil mit, se predn je prakticno mogoce avto kupt. Dobra marketinška poteza, saj zdaj se predn je sploh preverjen ljudje vrjamejo, da je neki space shuttle z nezemljansko tehnologijo. :roll: Nism vidu niti 10% tok reklame za GT2 ali 430 Scuderio, pa nista nic manj impresivna, verjetno sta še bolj.
Super avto je GT-R sam tale Hype, ti ga pa prow zagab, ker je totalno zapretiravan v vseh pogledih.


Vseeno je kaj ti jemlješ kot res in kaj ne; imaš na kupe drugih primerjav. Kar se pa tiče nekega "Hype"; GT-R značka je legenda na Japonskem že ene 40 let. Ima veliko fanov že dolgo časa, so pa ti fani bili tam kjer je avto imel volan le na desni strani. Film kot je F&F je naredil iz tega avta to da se je vsak mulec spoznal s tem kaj ta značka pomeni. To da se je pa Carlos Ghosn odločil, da bodo avto končno omogočili kupiti vsem voznikom, tudi nam, ki imamo na levi strani volan je pa bila dolgo zaslužena poteza, saj je avto zaprl gobec konkurentom world wide in pokazal koliko so dejansko vredni nasprotniki, ki se zavoljo značkice izdrkavajo na 2-3-4X višje cene.
Tko da če bi rad vedel kaj pomeni beseda Hype poglej si cenike od italijanov pa naprej švabov ipd; ker so oni mojstri v temu da kupca nabrišejo za hudo višjo ceno od GT-R. Zame je GT-R vreden tega denarja, prevzaprav kupci z veseljem preplačajo uradno ceno, saj je avto dobesedno razgrabljen po salonih. In za to ceno dobiš Japonski high-tech, ki ti ga naredi par skrbno izbranih Nissanovih strokovnjakov enega za drugim. In tukaj gre pravzaprav za ročno izdelan avto; manufakturo ne pa za tekoči trak - malo premisli o temu.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr apr 09, 2008 10:41 pm

INFINITI je napisal/-a:....
Tko da če bi rad vedel kaj pomeni beseda Hype poglej si cenike od italijanov pa naprej švabov ipd; ker so oni mojstri v temu da kupca nabrišejo za hudo višjo ceno od GT-R. .....


V svetu, ki mu vlada marketing in ga (pogosto) usmerja virtualnost in rekla/kazala efekt, je najbolj učinkovit in največji Hype prav realnost sama - tudi zato tak Hype, ker se je GT-R za marsikoga preselil/udejanjil iz virtualnega sveta. In to trdo realnost primerna cena samo povdari (konkretne zmogljivosti za konkreten/ustrezen denar - brez značkarstva - samo realne cifre).

Tu torej ne gre toliko za marketing, Hype je sam po sebi tak ravno zaradi vračanja na osnove.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Sr apr 09, 2008 10:54 pm

INFINITI je napisal/-a:
Dejch je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
Dejch je napisal/-a:Dobr ne vem kaj je tok smešnega, ampak Z06 je konkurencn in pika. Ni all elektronik, ampak bol mehanik. Zadeva je hitra, pocen in dela. 8)


.do naslednjega ovinka. So ga testirali tu na best motoring; pa ne proti GT-R in je zadeva pošteno plesala. Tudi na stezi se je pokazal bolj v ozadju. Ni to prava konkurenca.


Ravno zaradi takih testov je tako tezko jemat BM resno. Par testov s tujimi proizvajalci in ves, da bo zmagu avto s 150KM manj na progi kokr je Twin Ring Motegi, ki je prakticno sestavljen iz dolgih ravnin, ter direktnih ovinkov. Sploh pa Z06, ki je dragulj za svoj denar in trd k svina, ter neprimeren za normalno voznjo, bodo na BM govoril, da ni natweekan kokr treba. ;) Sicer pa GT-R je malce prevelik Hype, mislm da bi se od Nissana blo treba naucit kako pihat na dušco. Iz tega avto so dobesedno naredil mit, se predn je prakticno mogoce avto kupt. Dobra marketinška poteza, saj zdaj se predn je sploh preverjen ljudje vrjamejo, da je neki space shuttle z nezemljansko tehnologijo. :roll: Nism vidu niti 10% tok reklame za GT2 ali 430 Scuderio, pa nista nic manj impresivna, verjetno sta še bolj.
Super avto je GT-R sam tale Hype, ti ga pa prow zagab, ker je totalno zapretiravan v vseh pogledih.


Vseeno je kaj ti jemlješ kot res in kaj ne; imaš na kupe drugih primerjav. Kar se pa tiče nekega "Hype"; GT-R značka je legenda na Japonskem že ene 40 let. Ima veliko fanov že dolgo časa, so pa ti fani bili tam kjer je avto imel volan le na desni strani. Film kot je F&F je naredil iz tega avta to da se je vsak mulec spoznal s tem kaj ta značka pomeni. To da se je pa Carlos Ghosn odločil, da bodo avto končno omogočili kupiti vsem voznikom, tudi nam, ki imamo na levi strani volan je pa bila dolgo zaslužena poteza, saj je avto zaprl gobec konkurentom world wide in pokazal koliko so dejansko vredni nasprotniki, ki se zavoljo značkice izdrkavajo na 2-3-4X višje cene.
Tko da če bi rad vedel kaj pomeni beseda Hype poglej si cenike od italijanov pa naprej švabov ipd; ker so oni mojstri v temu da kupca nabrišejo za hudo višjo ceno od GT-R. Zame je GT-R vreden tega denarja, prevzaprav kupci z veseljem preplačajo uradno ceno, saj je avto dobesedno razgrabljen po salonih. In za to ceno dobiš Japonski high-tech, ki ti ga naredi par skrbno izbranih Nissanovih strokovnjakov enega za drugim. In tukaj gre pravzaprav za ročno izdelan avto; manufakturo ne pa za tekoči trak - malo premisli o temu.


Je na japonskem, ni pa v svetu. Sicer pa vemo kaj je hype, ne vem kaj odkrivaš toplo vodo. Italjanski avti in nemški pač imajo zgodovino, ni tok nekega hypa preko iger in filmov, ampak preko dirkaških uspehov dalnih zacetkov avtomobilizma. Ločiš to? GT-R je pac umetno ustvarjen hype in je prenapihnjen izven japonske, pri njih ze vedo kako je s tem. Kje's ti vidu oglaševanja Ferrarija ali Porscheja s 1700kg in z manj konji in zavajat publiko, da prakticno ni konkurence. V kaksnem Quattroroute nisem zasledil takih ridikuloznih testov kakor jih ima BM npr. Očitno jim ni treba ali pač? Cudi me, da BM ni poslal Carrero GT na progo s GT-R kateri bi jo pustil gladko zadaj.

Kdo bi dal pa denar pa je irelaventno, ker noben od nas tuki ga ne bo kupil. Še zmer trdim, da GT-R ni nic bolj vreden denarja kakor Z06. Z06 ima 100x manj prepoznavnosti kakor bi si jo zasluzil, medtem ko GT-R prevelko in tuki govorimo o tem hype oglaševanju. Medtem, ko je vecji uspeh naredit avto s super lego s cisto mehaniko, kakor z elektroniko. Z06 je drivers car, medtem ko je GT-R geeks car. Obadva sta primerljiva in imata tako ceno, ker pač nimata take zgodovine kakor it. ali nemški in se pač NEBI prodal s tako ceno, ce bi se, bi vrgl iste cene kot Ferrari (ne mislt da nebi) in to nima nobene veze z zmoznostjo tovarne.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če apr 10, 2008 7:51 am

Ja ti odkrivaš toplo vodo; a ne vidiš kaj sem napisal. GT-R ima zgodovino, kaj misliš da so videoigrice naredila ta avto pa to značke al kaj? V teh istih video igrcah imaš tudi te Italijane pa Švabe, potemtakem je to tudi avto z geek- hype al kako - ne mešaj stvari no.
Kot drugo oglaševanje; Porsche ipd se oglašuje direktno v salonu, ko greš tam in ti prodajalec razlaga to in ono. V državah kjer se pa takšni avtomobili prodajajo bolj pogosto ala Emirati, Dubai ; boš pa videl normalno reklame kot za OPEL pri nas recimo.
-Pa kakšno ameriško revijo če prelistaš za avte ali pa Lifestyle boš tudi videl oglase notri.Vette je pa legenda v ZDA, hkrati tudi popolnoma drugačen koncept avtomobila. Totalno oldschool z najnovejšimi materiali. Ni pa zmožen slediti GT-R.
Quattroroute ; who cares - ko bodo imeli takšne pilote za volanom kot BMI, bodo zame verodostojni, drugače pa je to le še eden avtomagazin zame.
-Glede Carrere GT to je pa popolnoma drugi rang a veš? Bomo pa počakali na recimo SPEC-V, pa kakšno MINE`s predelavo, pa bomo videli kako in kaj.
Še enkrat GT-R ima 40 let zgodovine http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Gt-r
To da je mentaliteta bila takrat preveč zakrknjena v kepah ljudi, da bi verjeli kaj so japonci sposobni je pa irelevantno zame.
-Danes, 40 let pozneje se pa lahko vsem čeljusti odpirajo ob takšnem avtomobilu za takšno ceno.
Kmalu pride še Lexus IF-S, NSX je tudi v pripravi - omejitve glede maksimalno 280 konjev pod havbo na Japonskem so padle - Japonci so se odločili: it`s time to kick some ass worldwide
;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če apr 10, 2008 8:09 am

odlicen avto z res dobrim razmerjem cena/performance. to je pa tut vse. za ene dovolj za druge premalo.
pa ne primerjat gt-r z porscheji, ferrariji, lamboti in podobnim, gre za popolnoma razlicne avtomobile in jim gt-r niti noce biti konkurenca.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če apr 10, 2008 9:17 am

Lahk bi o tem še pa še debatiral, sam bomo spet zalutal in nikamor prsli. Hvala bogu, da so japonci vrgl dol omejitve, bo vsaj se vec konkurence. O BM in njihovih strokovnjakih pa raje nebi, resno so dalec od objektivnosti no. :D
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless Če apr 10, 2008 11:15 am

Cisto isto kot italjanske revije in testi, da o nemskih sploh ne govorim. Ko npr. cel mercedes z direktorjem vred laze v oci svojim kupcem v oddaji ki jo ustvarja KUPLJEN novinar. Res pocakajmo kredibilne nemske teste. Angleski, ameriski in japonski so pristranski.

Glede uspehov je pa v avto-športu po mojem videnju tako: ko japonec predolgo zmaguje treba drasticno spremenit pravila ( po moznosti z predcasno informacijo evropskim tovarnam) Veliko japonskih proizvajalcev se je zaradi protesta umaknilo iz raznih tekmovanj. Mislili so da so spremembe uperjene proti njim. In, kakor poznam evropsko hinavscino in skrb za svojo rit, jim verjamem.

Drugace pa to da reces avtu da je geek car nek drugi je pa drivers car pomeni da si totalno pod vplivom marketinga in zivis v pravljicnem svetu. Avto je avto. Eni so pac prikaz high tech tehnologije za zmeren denar. In ne bos verjel nekaterim so taki avti vsec. Zdj je vprasanje ce smo mi geeki?

Se pravi:
Ljubitelji alf: ljudje z dobrim okusom in posluhom za zlahtno noto motorja
Ljubitelji corvette: prave muskarcine, soferji ki ne rabijo pomagal
Ljubitelji nissanov: Piflarji
Ljubitelji toyot: idioti

WTF?! Poslusaj se malo clovek... :lol:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če apr 10, 2008 11:32 am

faceless je napisal/-a:Se pravi:
Ljubitelji alf: ljudje z dobrim okusom in posluhom za zlahtno noto motorja
Ljubitelji corvette: prave muskarcine, soferji ki ne rabijo pomagal
Ljubitelji nissanov: Piflarji
Ljubitelji toyot: idioti

WTF?! Poslusaj se malo clovek... :lol:


Ta točen, a žal prekratek seznam je jako zanimiv. Ga lahko dopolniš :P
vsaj za:

BMW
MB
VW
Audi
Citroen
Subaru
Honda
Lancia
Opel
Ford
Cadillac
Volvo
Saab
tvoj izbor

Vnaprej hvala :D
lp
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če apr 10, 2008 11:35 am

Matr sm jz bi lahk zdej teb čist isto spustu, sam ne bom, sva ze mela te battle ze miljonkrat. :lol:

Si pa lepo povzel bistvo. :)

GT-R je geek heaven in .
Corvetta je cisti prikaz ameriškega brutalnega stroja in testerona (razlika je zdej samo v tem, da it actually works on track)
Alfa Romeo so vedno ble za ljudi k majo malce romantike v seb (ne ga srat)
Toyota pa itak vemo kakšne avte ZDEJ dela in kakšne športne je vcasih in .

Ne pa vsiljevat nemških testov k jih noben ni omenju, vsaj jz ne. Quattroroute si pa kdaj preber pa pol streli take kisle, medtem ko v BM res vidš totalno zgrešene in absurdne primerjalne teste. NSX je prakticno na MOTEGI progi kao z orginal konji in orginal gumami bil hitrejsi kakor 360 CS? Nigga please. :)

Upam da bo Quattroroute naredu test na Mugello progi z EVO, STi, ter dal zraven staro Lancio Delto EVO in jih bo le-ta nascala like there's no tomorrow. :)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če apr 10, 2008 11:43 am

Dejch je napisal/-a: NSX je prakticno na MOTEGI progi kao z orginal konji in orginal gumami bil hitrejsi kakor 360 CS? Nigga please. :)


Resnica boli a? :lol:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless Če apr 10, 2008 11:44 am

Dejch je napisal/-a:Matr sm jz bi lahk zdej teb čist isto spustu, sam ne bom, sva ze mela te battle ze miljonkrat. :lol:

Si pa lepo povzel bistvo. :)

GT-R je geek heaven in .
Corvetta je cisti prikaz ameriškega brutalnega stroja in testerona (razlika je zdej samo v tem, da it actually works on track)
Alfa Romeo so vedno ble za ljudi k majo malce romantike v seb (ne ga srat)
Toyota pa itak vemo kakšne avte ZDEJ dela in kakšne športne je vcasih in .

Ne pa vsiljevat nemških testov k jih noben ni omenju, vsaj jz ne. Quattroroute si pa kdaj preber pa pol streli take kisle, medtem ko v BM res vidš totalno zgrešene in absurdne primerjalne teste. NSX je prakticno na MOTEGI progi kao z orginal konji in orginal gumami bil hitrejsi kakor 360 CS? Nigga please. :)

Upam da bo Quattroroute naredu test na Mugello progi z EVO, STi, ter dal zraven staro Lancio Delto EVO in jih bo le-ta nascala like there's no tomorrow. :)


Kokr vem je startu pred ferrarijem zarad razmerja teza/moc in ferrari je postavu bolsi najbolsi krog... Sploh pa nevem zakaj bi moral bit ferrari 360 nevemkolk hitrejsi od NSX-R? Aja pa najhitrejse avte vozijo najvecji amaterji od teh. Ce bi gledal kako tsuchiya sam vozi gt3 na isti progi bi vidu da ni fejk. Skoraj 3s je hitrejsi od nsxinga najbolsega kroga. Kar se mi zdi realno.
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Če apr 10, 2008 11:56 am

Infiniti, se popolnoma strinjam...dodal bi še Toyoto Supro, katera bo po vsej verjetnosti tudi mešala štrene konkurenci...

Dejch, kaj sploh pišeš, saj tvoj podpis vse pove :lol:
 
Uporabniški avatar
3furious
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Sr maj 25, 2005 9:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a 3furious Če apr 10, 2008 1:11 pm

Ljudje božji, v 21. stoletju smo. Elektronika v avtih je nekaj vsakdanjega, Nissan jo je le dvignil na novo raven. Če tega nebi naredil Nissan, bi pa drugi proizvajalec. Vsi si želijo narediti superšportni avto, ki ne rabi vrhunskega voznika, da se varno pripelje do cilja. Avtomobile brez elektronike delajo le še nekateri butični proizvajalci, ker niso več aktualni za trg. Popolno jih lahko izkoristijo le redki, pa še to na stezi.

Corvetta bi bila konkurenca, če bi imela pogon na vse 4 kolesa. Na suhem še približno zdrži tempo, na dežju ali snegu pa bi ostala daleč zadaj. Verjetno bi bil v takih razmerah še Evo hitrejši.

Čas na Nurburgringu je popolnoma legitimen, za vse se meri enako. Če se ne motim, vsi spustijo glavno ravnino, času pa se prišteje nekaj sekund. Tako je zaradi varnosti, polni leteči krog merijo le na dirkah oz. ko je steza zaprta za vse ostale avtomobile. GTR je čas postavil na delno mokri stezi, na suhi bi bil še hitrejši. Mimogrede, V-spec je predvčerajšnjim postavil čas 7:25, ker je 3 sekunde hitreje kot Carrera GT, ki ga je vozil Walter Rohrl. klik
Mazda 3 G165
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless Če apr 10, 2008 1:24 pm

:P
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če apr 10, 2008 4:17 pm

Ok povsem direktno vprašanje.


Koliko stane GT-R in koliko stane primerljivo hiter 911 turbo?


Ker tukaj se piše kot da bi GT-R ponujal za pol cene skoraj enake performance kot 911 Turbo, pa sam ne vem koliko je resnično cenejši. Ve se, da ej GT-R malenkost hitrejši od 911 GT3 --> KLIK

Ve se tudi, da so čas na Nurburgu zmanipulirali s prekratkim merjenjem, kjer niso upoštevali cele končne ravnine in ve se, da še do danes niso upali dati izjave na kakih gumah so ta čas peljali in kako je bil morda še celo avtomobil dodelan. Nobena neodvisna revija ga pa še ni dobila na test, da bi ga lahko poskusila primerljivo peljati na ringu.

Torej 911 turbo, ki j everjetno hitrejši od GT-Rja, stane 140000€ in torej koliko je dejansko v Evropi cenejši GT-R?
911 GT3, ki je pa po performansih zelo blizu GT-Rju pa stane 112000€, pa že dvomim, da je kaj dosti dražji od GT-Rja.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če apr 10, 2008 5:14 pm

ampak najbl fajn mi je pa brat opevanje "japonske tehnologije". k da majo sam na japonskem racunalnike, v evropi pa na abakus sestevamo, lol...
 
geronimo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če okt 18, 2007 7:48 am

Napisal/-a geronimo Če apr 10, 2008 8:49 pm

Obstaja page kjer Nissan sprejema prednaročila za Evropo, in v Nemčiji je cena pod 80k €, najbolj opremljen je 78k€, doplačaš lahko samo navigacijo. V UK so v prvih 48 urah rezerviral 700 vozil, dobava je pa od marca 2009 naprej.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če apr 10, 2008 9:51 pm

@PureTNT: sicer ne poznam ringa tako dobro kot ti, ampak se popolnoma strinjam s tabo (to je po vseh ita vs ger temah skoraj redka stvar :) ), da ta Nissan nikakor ne more biti tako hiter kot ga propagirajo in niti v sanjah ni hitrejši od kakšnega 911 Turbo. Enostavno je pretežak, prevelik, in ima slabše razmerje moč/teža, da bi posekal 911 Turbo, kakor se skuša ustvariti vtis. Da ne govorimo o samem 4X4 pogonu, motorju in ostalih sklopih.

Meni sicer nov 911 Turbo, kolikor sem si pač na hitro v živo o njem ustvaril vtis, nikakor ne bi prepričal proti kakšnemu Lambotu ali Ferrariju, ampak dejansko pa takoj priznam, da bi ga glede na zunanjost in notranjost imel takoj raje kot GT-R. Da pa je tehnično superioren in boljši od GT-R pa mislim da po vsem prebranem tako ne more več dvomit noben poznavalec avtomobilov.


Vsi vemo, da se pri avtomobilih tistih nekaj % boljših sposobnosti zelo drago plačuje. Dober primer tega so vse serije 911 GT2, GT3, GT3 RS, kakor tudi Gallardu Superlagera in F430 Scuderia, ki so vsi po vrsti mnogo dražji kot njihovi osnovni bratje iz katerih so nastali.

In skozi enaka očala je treba gledat tudi ceno GT-Rja. Kljub temu, da je morda res samo nekaj % počasnejši od 911 turbo mora biti zato pač cenejši. 911 mora tudi biti cenejši od 911 GT3 pa je tudi morda samo nekaj % razlike.

Pri GT-R pridemo nato še do tega, da nima ne imena kot ga imajo ostali superšportniki (je pač le nissan in v sorodu z micro), nima zunanjosti kot jo imajo ostali superšportniki (okusi so sicer različni, a postavite skupaj kakega Murcielaga in GT-R pa boste morda razumeli kaj govorim) in ne predstavlja takšnega statusnega simbola kot ostali.


Je pa treba ljudem pri Nissanu priznati, da so mojstri marketinga in da za svoj denar kljub vsemu ogromno ponujajo. A objektivno ne toliko kot bi radi na vsak način prikazali.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če apr 10, 2008 10:43 pm

To ze cel cas govorim, mogoce samo prevec direktno. Sicer pa k je nekdo omenjal zakaj nebi na Motegi progi NSX-R smel bit hitrejsi od 360CS... Ker je proga kokr sm reku z dolgimi ravninami s parimi direktnimi ovinki, na tej progi pomeni veliko PWR. Ne more avto, ki je le malce tezji z 150KM vec in super podvozjem, gumami, bremzami, ter je track built, bit pocasneji od NSX-R. Simple as that. To pa da dajejo amaterje za vozilo z bolsimi performansami pa tko al tko mece v slabo luc "profesionalno" oddajo. Zakaj Gun-sun ni vozil in postavil čas? Pitaj boga.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov