Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če mar 27, 2008 6:23 pm

Prvi povojni Audiji so nastali direkt iz DKW-ja (1. pol. 60-ih) oz so DKW-ju (prvič) vtaknili 4-takten motor in malce kasneje še spremenili ime v Audi. Če tako pogledaš, je (bil) Audi DKW pa pika. :P

Horch-ovi predvojni Audiji pa imajo s povojnimi bolj malo zveze. Veliko več je imajo DKW-ji Jørgen Skafte Rasmussena.

DKW F 102
Slika

Audi 75 - interno ime F 103 (!)
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če mar 27, 2008 7:10 pm

Audi je padel v rdeče številke zaradi ti. velike svetovne gospodarske krize, poleg tega jim je takratni model Imperator naredil veliko izgubo. Model kot tak je bil sicer prestiž in luksuz, poleg tega ga je gnal 8-valjni motor; nažalost pa je prišel na trg v najslabšem možnem času.

Imperator V8:
Slika

Zato je DKW kupil finančno izčrpanega Audija in iz tega prispeval delež k temu, da je Audi obstal in da je danes to kar je. Na veliko so uspeli z modelom DKW Front (delan v Audijevi tovarni - 2-valjni dvotaktni 600ccm motor, lesena šasija, prednji pogon, usnje v notranjosti...). Je pa bil gospod Horch vodilni med proizvajalci v razredu izdelovanja prestižnih limuzin. Predstavili so tud 12-valjnega športnega kabrioleta, tko da z mrcinami imajo že od nekdaj dosti izkušenj.

Model se je imenoval Horch 12:
Slika

Nato je tukaj še Wanderer, kasneje je nastal Auto Union AG, nato nanovo ustanovljeno Auto Union Gmbh, kasneje pa se je preimenovalo v Audi AG. In kot takega ga poznamo še danes.

Tolk o tem. Audi ni (bil) nikoli DKW pa pika :P Je pa bil določen čas v lasti DKW-ja. Če že, potem je zdej kvečjemu obratno kot ti praviš ;)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe mar 28, 2008 2:26 am

Ti govoriš o predvojnih Audijih, jaz o sedanjih Audijih, ki direktno izhajajo iz DKW-ja (DKW F 102 >> Audi F 103). Predvojni so bili odlični, slavni itd, a nimajo razen imena, nekaj tehnološkega znanja in morda istih proizvodnih prostorov nič skupnega z leta 196X "obujenim" Audijem, ki je direktna izpeljanka iz DKW-ja.

Sicer pa - zakaj se tako otepaš DKW-ja - tudi ta je bil zelo napreden (prečni motor itd) v svojih časih.
 
LittleDevil
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: To okt 16, 2007 10:32 pm

Napisal/-a LittleDevil So mar 29, 2008 2:58 pm

Jest mam pa eno vprašanje, na avto.net sem videl da se prodaja Audi S5 Limited Edition, ki ima baje 420hp že tovarniško, izdelali pa naj bi jih do sedaj samo 60 bele barve. Tak odgovor sem dobil od prodajalca.

Zdej me pa zanima, kje bi se dalo preverit in primerjat ta avto z ''navadnim'' S5 ki ima 354 konjev in pa RS4 ki ima 420 konjev.

Če je kdorkoli kaj slišal o tem naj se malo razpiše.

Hvala

LP
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 So mar 29, 2008 7:20 pm

Jah gre za posebno, omejeno edicijo (kot npr. tisti Golf GTI edition al kaj je že bil). Malce dvignejo konje in to je to. Pa še večja ekskluziva je.
Testiral boš pomoje pa bolj težko! :-P
Je pa škoda če so samo bele barve. Nekak mi barva ne sede najlepše na S5 - tista modra res seka 8) .
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker So mar 29, 2008 7:30 pm

A zgleda kot da se otepam DKW-ja? :) Zakaj le... kot si že sam rekel je bil DKW v svojih časih podjetje za vikat. Delal je na razvoju parnega stroja, je pa bil za svoje čase največji svetovni proizvajalec motornih koles, vključno z izdelavo samih motorjev (60 tisoč izdelanih motociklov v letu 1929). Tko da daleč od tega da bi se bilo te znamke za sramovat. In hvala bogu da se je Rasmussen odločil za nakup Audija.

In ja - če potegnemo črto in če bi moral povedat eno osebo, ki je najbolj zaslužena za obstoj znamke Audi bi bil tud po mojem mnenju to Rasmussen. Pa jih je bilo kar nekaj več kot samo ena oseba.

Se je pa tale najina debata razvila zgolj iz heca :D Zdej je pa ratal mal resno - pa pejmo nazaj k hecu :) Audi kot latinska beseda "poslušaj" predstavlja ustanoviteljev priimek (August Horch) in iz tega vidika nima praktično nič z DKW-jem. Sori sam pri tem ostanem :P To, da je DKW kupil Audija in ga s pomočjo novega dodatnega znanja spravil gor, je pa res.

@LittleDevil: za omejeno serije S5 prvič slišim in tud na internetu ne najdem nič kaj oprijemljivega. Poleg povečane motorne moči kot praviš, se mi na pogled ne zdi nič kaj posebej omejena :) Ni pa rečeno da to ni res. Roke v ogenj danes ni za dat :)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry So mar 29, 2008 7:36 pm

Roke v ogenj res ni za dat, ampak iz 354 konjev ne prideš kar tako na 420 na tistem motorju.
Ker ta ki je v S5 je precej podpotopen proti tistemu iz RS4, če jaz istega mislim.

Prilimaj link od avtoneta, pa da vidmo.
Slika
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 So mar 29, 2008 7:41 pm

A so vzel kar motor iz R8 in ga vtaknili v S5? :-P
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry So mar 29, 2008 7:44 pm

Hja, ampak za serijo 60 avtov se to ne dela. No, se, ampak za dirkalno homologacijo, kar pa s tole težko kravo ne bi počel.

Na avtonetu ga jaz nisem našel.
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker So mar 29, 2008 7:47 pm

Link do avto.neta:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1938495

Če jest kej vem, potem je motor v S5 nekoliko dodelan motor, ki so ga vgrajevali v S4 B6 in S4 B7. Lahko pa da se motim.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry So mar 29, 2008 8:07 pm

Blah, tole je pač navaden S5, kateremu je neki nadobudni prodajalec napopal oznako Limited edition. Blok motorja je isti kot v B6 in B7 S4, le da so tu gor našraufali druge glave z FSi vbrizgom in pridobili 10 konj. Ima pa ravno tako 4,2l.
Slika
 
LittleDevil
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: To okt 16, 2007 10:32 pm

Napisal/-a LittleDevil So mar 29, 2008 10:11 pm

Kaj mislite da govorim na pamet, te informacije sem dobil od njih. Tudi meni se zdi malo čudno, ker tudi stric google nič ne najde o kakšnem limited edition S5 ter 420 konji.

Hvala

LP
 
LittleDevil
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: To okt 16, 2007 10:32 pm

Napisal/-a LittleDevil Sr apr 02, 2008 1:21 pm

Hvala za vaš trud, sem dobil vse informacije. Avto ima drugač original Audijevo garancijo ;)

LP
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr apr 02, 2008 4:28 pm

Se prav zanimaš za nakup?
 
LittleDevil
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: To okt 16, 2007 10:32 pm

Napisal/-a LittleDevil Sr apr 02, 2008 5:02 pm

Ubistvu se kar zanimam. Sicer ne bom menjal avta še čist takoj, v roku parih mesecev pa.

LP
Zadnjič spremenil LittleDevil, dne Sr apr 02, 2008 8:03 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
LittleDevil
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: To okt 16, 2007 10:32 pm

Napisal/-a LittleDevil Sr apr 02, 2008 8:13 pm

Hvala za informacije, se bom defenitivno pozanimal in zahteval to.

Drugač mi je pa tudi RS4 všeč ki ima že serijsko 420 konjev, samo v SLO se ga zelo težko dobi, edino kak mobile.de + avto je šel ven iz proizvodnje....

LP
 
LittleDevil
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: To okt 16, 2007 10:32 pm

Napisal/-a LittleDevil Sr apr 02, 2008 8:34 pm

Ali slučajno veš kdaj so napako popravili?

Sicer pa kej tazga mi tudi kar ustreza, samo barva mi je mal mim :?

Audi mi je pa zato bolj všeč, ker ima 4 kolesni pogon.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2

Na koncu se pa vprašaš ali je malo pretirana cena, glede na to da je šel tako rekoč ta avto ven. Samo na novega RS4 ali RS5 bo pa treba še kar nekaj časa čakati.

LP

edit mactron: krajsaj linke za preglednost! tu pa imas navodila
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 633#784633
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Sr apr 02, 2008 9:17 pm

Avto je na slikah lep, v živo pa dosti manj. V nemčiji jih je na cesti že kr nekaj, pa niso nič posebnega. Avto je zunaj šele nekaj časa, pa ne deluje tako. V bistvu deluje tako, kot bi bil zunaj že precej dlje. To je pa po moje zato, ker je preveč podoben in 4 in 6. Brezveze. Čisto nasprotje TT, ki pa je res hud.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr apr 02, 2008 9:26 pm

Podoben 4? Čudn a, če je pa njegova izpeljanka. Primerjati ga s TTjem je pa dokaj smešno.

Nekako se ti trenutnega RS4 ne splača kupiti, ker je ravno šel iz proizvodnje, pa še nov osnovni model je na trgu.
Če se ti ne mudi, naloži denar nekam, počakaj nekaj let in kupi novega ob izidu.

M3 se trenutno zdi boljši nakup.
Slika
 
LittleDevil
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: To okt 16, 2007 10:32 pm

Napisal/-a LittleDevil Sr apr 02, 2008 9:51 pm

Bomo videli kaj bo. 8)

@PureTNT: Hvala za odgovore. Za RS5 bo res treba še malo počakat, nit se še ne ve kater točno bo notri, niti točna oblika še ni znana...itd

Če se ti ne mudi, naloži denar nekam, počakaj nekaj let in kupi novega ob izidu.


Denar je pa že sedaj super naložen, se zelo fajn obrestuje ;)

LP
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov