Nixxon je napisal/-a:Mater, si nisem mislil da še vedno lahko naredijo tako grd avto (glede na dobre oblike ostalih Renojevih izdelkov).
Morda uporaben, izgleda pa kot sestavljen iz navadnega Logana ter Kangooja.
metallic je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Mater, si nisem mislil da še vedno lahko naredijo tako grd avto (glede na dobre oblike ostalih Renojevih izdelkov).
Morda uporaben, izgleda pa kot sestavljen iz navadnega Logana ter Kangooja.
Za naše razmere, oz. zahteve je res podpovprečen, za razne afričane, raznorazne vzhodnjake, predvsem azijski del pa tut za južno američane je pa lohk odličen avto.
ampak eni še zdej ne razumejo...
killah bee je napisal/-a:Logan dci Punto mjet
2.235.000 SIT 2.822.000 SIT
Motor
Tip motorja: vrstni 4 vrstni 4
Prostornina: 1461 cm3 1248 cm3
Moč motorja:70 KM (50 kW) pri 4000/min 75 KM (55 kW) pri 4000/min
Navor: 160 Nm pri 1700/min 190 Nm pri 1750/min
Oblika in dimenzije
Karoserija: limuzina kombilimuzina
Število vrat: 4 5
Mere (DxŠxV): 4250 x 1735 x 1525 mm 4030 x 1687 x 1490 mm
Medosna razdalja: 2630 mm 2510 mm
Masa: 1065 kg 1105 kg
Mehanika in podvozje
Lega motorja: spredaj spredaj
Pogon: spredaj spredaj
Menjalnik: petstopenjski petstopenjski
Zavore: ABS, spredaj koluta, zadaj bobna spredaj koluta, zadaj bobna
Pnevmatike: 165/80R14 175/65R15
Kapaciteta
Število sedežev: 5 5
Rezervoar: 50 l 45 l
Nosilnost: 425 kg
Prtljažnik: 510 l 275 l
Gorivo in poraba
Gorivo: diesel diesel
Poraba (zunaj) 4,1 l/100km 4 l/100km
Poraba (mestna) 5,8 l/100km 5,9 l/100km
Zmogljivost
Največja hitrost: 158 km/h 165 km/h
Pospešek: 15 s do 100km/h 13,6 s do 100km/h
Garancija
Splošna: 3 leta (brez omejitve prevoženih kilometrov) 2 leti (brez omejitve prevoženih kilometrov)
Za prerjavenje: 6 let 8 let
Tukaj piše da ima Logan ABS, punto brezRazlika v ceni cca. 500k SITnih
Joie de vivre! je napisal/-a:metallic je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Mater, si nisem mislil da še vedno lahko naredijo tako grd avto (glede na dobre oblike ostalih Renojevih izdelkov).
Morda uporaben, izgleda pa kot sestavljen iz navadnega Logana ter Kangooja.
Za naše razmere, oz. zahteve je res podpovprečen, za razne afričane, raznorazne vzhodnjake, predvsem azijski del pa tut za južno američane je pa lohk odličen avto.
ampak eni še zdej ne razumejo...
Tudi za nas ni podpovprečen, niti za Zahodnjake. Do sedaj se avto ni prodajal bogve kako dobro, ampak to po mojem predvsem zaradi nepopularne karoserijske oblike. Tale "familiale" je zadetek v polno. 7 zicev, fantje!!
Joie de vivre! je napisal/-a:metallic je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Mater, si nisem mislil da še vedno lahko naredijo tako grd avto (glede na dobre oblike ostalih Renojevih izdelkov).
Morda uporaben, izgleda pa kot sestavljen iz navadnega Logana ter Kangooja.
Za naše razmere, oz. zahteve je res podpovprečen, za razne afričane, raznorazne vzhodnjake, predvsem azijski del pa tut za južno američane je pa lohk odličen avto.
ampak eni še zdej ne razumejo...
Tudi za nas ni podpovprečen, niti za Zahodnjake. Do sedaj se avto ni prodajal bogve kako dobro, ampak to po mojem predvsem zaradi nepopularne karoserijske oblike. Tale "familiale" je zadetek v polno. 7 zicev, fantje!!
AutoExpress je napisal/-a:Dacia Logan Kombi Ambiance - The Logan is a brilliant seven-seater that comes at an excellent price
Text: Gerald Czajka
January 2007
Seven seats for £7,000 - that's the tempting package on offer from Dacia's new Logan Kombi. The MPV has already proved a hit with family buyers across Europe, and is set to head to the UK next year.
Interior quality may not be quite as good as Renault's - there's lots of dull grey plastic - but the Kombi is well made and functional...
Bosses at parent firm Renault are on the verge of giving the green light for the budget Logan range to hit these shores. This includes a £5,000 Clio-sized hatchback and saloon, but as it offers so much space for such a small price, is the Kombi estate the pick of the bunch?
Renault has become known for its design flair, but it's clear that this style doesn't extend to Dacia. With the same front end as the hatch, a long wheelbase and small wheels, the Logan Kombi is no stunner. However, that utilitarian shape and the 4.45-metre length mean there's plenty of space inside.
Luggage room is 700 litres in five-seat mode, growing to a huge 2,350 litres with all the chairs folded flat into the floor. What's more, the rearmost seats are really usable - even tall adults have a surprising amount of room, and a raised seating position means there's an excellent view out. The only negative is access, as you need to tip the middle row chairs forward before passengers can get in the back.
Interior quality may not be quite as good as Renault's - there's lots of dull grey plastic - but the Kombi is well made and functional, while standard kit includes basics such as three-point belts for all, front airbags and ABS. It's a pity there's no ESP stability control, but the Dacia handles well. Despite rear suspension that's set up to carry heavy loads, it offers a firm, well controlled and comfortable ride, even when unladen.
The 85bhp 1.6-litre petrol engine also gets the thumbs-up, as the car's performance is more sprightly than the 13-second 0-60mph time suggests. Economy is satisfactory, too, with the Dacia averaging 32mpg in our hands.
Prices have yet to be finalised, but the basic five-seat Kombi is expected to cost around £6,500, with the extra row of chairs adding another £500 - which seems like an absolute bargain.
Po forumu brska: Google [Bot] in 14 gostov