Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Sr nov 11, 2009 3:21 pm

Na zurnal24.si piše, da pride marca, dalo pa se ga bo dobit od "zgolj" slabih 12.500€

http://www.zurnal24.si/predstavitve/cit ... tev-148770
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Sr nov 11, 2009 3:32 pm

Super je :shock:

Mislim da je Citroen prekosil samega sebe in kompletno konkurenco. Notranjost je res 1A, za avto te klase.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr nov 11, 2009 5:55 pm

kolega z enega drugega foruma je novinar enga avtocajtenga in je bil dva dni v rimu na novinarski prezentaciji in prvih testnih vožnjah. sicer citroenov ne mara kej preveč, ker ma rajši "drivers" avte in blago mu grejo "nekam" tudi citračeva prislovična šlampavost in njihovi nenatančni&zatikajoči se menjalniki. ampak.... danes se je vrnil in rekel, da je avtek prav prijetno presenečenje :) .
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr nov 11, 2009 6:14 pm

Ceed je napisal/-a:Na zurnal24.si piše, da pride marca, dalo pa se ga bo dobit od "zgolj" slabih 12.500€

http://www.zurnal24.si/predstavitve/cit ... tev-148770


Ja, sanjaj miško, ne piše to kar praviš, malce natančnosti ne škodi ;) :
Za zdaj o cenah sicer še ni veliko znanega, saj k nam zapelje šele marca prihodnje leto. So pa cene oblikovane za nemški trg, kjer osnovna različica z ESP (na nemškem trgu je le ta serijski) znaša okoli 12.500 evrov. Po besedah uvoznika je to za slovenski trg še občutno preveč, zato pričakujte nekaj odstotkov nižje cene od nemških.
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
aygo
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Če sep 07, 2006 3:05 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a aygo Sr nov 11, 2009 11:01 pm

Saj bodo dal popuste :?
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Če nov 12, 2009 7:04 am

No se opravičujem, upam, da bo res vsaj 2K cenejši.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 So nov 14, 2009 2:18 am

Ceed je napisal/-a:No se opravičujem, upam, da bo res vsaj 2K cenejši.
Ja, saj ni panike, itak pa kot je aygo rekel bodo slej ko prej popusti tko da zna biti kar ugodna zadeva. ;)

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Po nov 16, 2009 2:44 am

En se je pa fajn imel s DS 3 na Dunaju: http://www.youtube.com/watch?v=3tLPERBDEpE
namreč dogajalo se je to: http://www.youtube.com/watch?v=xWMKCMhQeS8

S tem, da so bili v Amstradamu še bolj zagreti (je kaj za videt :mrgreen: od najnovejših pa do malo manj novih a še vedno lepih) :
1. del
http://www.youtube.com/watch?v=tHq07lSdf8M
2. del
http://www.youtube.com/watch?v=XRKSwdsYPmg
3. del
http://www.youtube.com/watch?v=BbrsZGGDR-A
4. del
http://www.youtube.com/watch?v=FPdJpj0Qd0k

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To nov 17, 2009 9:10 pm

Tattoo- je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:
Jože20 je napisal/-a:Mislim, da sploh ni primerjave. C3-ka povozi vse konkurente v svojem razredu.

po stilu in urbanosti zunanjosti in "bivalni kulturi" notranjosti ziher! kak Polo ma proti njemu "feeling" kakšne drvarnce :P

Najbrž si oba že dodobra preizkusil, da lahko podajaš tako strokovno utemeljene komentarje?! :roll:


par postov višje omenjni profesionalni novinarski kolega z drugega foruma, je na forumu, kjer ni treba bit glih striktno "politično kotrekten" citirane lastnosti Citroena popolnoma samoinicijativno primerjal s Polom. ker je testiral oba. in ker je Polo pač benchmark razreda...
mislim, da bo približno 400 km, prevoženih po cestah različnih kvalitet, rangov in konfiguracij, kot tudi njegovo profesionalno ukvarjanje s preiskušanjem avtomobilov dovolj, da lahko podaja "tako strokovno utemeljene komentarje", ki bodo zadovoljili tudi Tatoojeve kriterije strokovnosti :P

no, omenjeni gospod... ne gre za kakega zaletavega 20+ paglavca, ki je "pojedel vso pamet na svetu", gospod ima že krepko čez 40 let in je v svojem cajtu preizkusil že marsikaj ;)... je pokomentiral, da "poleg tega C3 Polo izgleda kot čakalnica splošne bolnce..." :mrgreen: :D :P . in to brez ozira na kvaliteto Pola! pravi pa, da bi se tudi o njej dalo debatirat, ker se je v tem pogledu C3 resno približal nemcem... 8)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 To nov 17, 2009 9:51 pm

Od kdaj je pa Polo benchmark v svojem razredu? :roll:
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To nov 17, 2009 11:10 pm

hja... mogoče ne toliko kot njegov večji brat ampak, če pogledamo tako generalno je Polo vendale najbolj konsistenten malček, ki vsaj zadnjih 10-15 let, z vsako novo generacijo dvigne lestvico kvalitete svoje izdelave in materialov iz katerih je narejen.
in to ga počasi iz generacije v generacijo postavlja v pozicijo, preko katere se merijo ostali avti v segmentu.
ni pa nikoli bil kej posebej pretresljiv, razvpit ali vznemirljiv avto. je blo takih kolikor hočeš več... takorekoč od Axa prek 206-ke, Una, Punta, Clia in Fieste naprej. ampak, vsi ti majo eno bistveno pomanjkljivost... če ga že niso kdaj v svoji zgodovini orenk posvirali pri zanesljivosti tehnike ali pri šlampavosti izdelave, so z novo genreacijo zamenjali ime... takorekoč vsi, razen Pola, Corse in Fieste. in roko na srce, po recimo Corsi jaz nebi glih meru povprečja, Fiesta ga je pa tudi znala "svirat" :P . tako, kot najbolj konstanten ostane Polo....

torej, ne gre toliko za to, da je "benchmark" nujno tudi "najboljši".... gre preprosto za vsem (po)znan "vatel" generacije, s katerim primerjaš... primerjava pa lahko pokaže "boljše", "slabše" ali pa "enako dobro".
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr nov 18, 2009 10:35 am

drugmirko je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:
Jože20 je napisal/-a:Mislim, da sploh ni primerjave. C3-ka povozi vse konkurente v svojem razredu.

po stilu in urbanosti zunanjosti in "bivalni kulturi" notranjosti ziher! kak Polo ma proti njemu "feeling" kakšne drvarnce :P

Najbrž si oba že dodobra preizkusil, da lahko podajaš tako strokovno utemeljene komentarje?! :roll:


par postov višje omenjni profesionalni novinarski kolega z drugega foruma, je na forumu, kjer ni treba bit glih striktno "politično kotrekten" citirane lastnosti Citroena popolnoma samoinicijativno primerjal s Polom. ker je testiral oba. in ker je Polo pač benchmark razreda...
mislim, da bo približno 400 km, prevoženih po cestah različnih kvalitet, rangov in konfiguracij, kot tudi njegovo profesionalno ukvarjanje s preiskušanjem avtomobilov dovolj, da lahko podaja "tako strokovno utemeljene komentarje", ki bodo zadovoljili tudi Tatoojeve kriterije strokovnosti :P

no, omenjeni gospod... ne gre za kakega zaletavega 20+ paglavca, ki je "pojedel vso pamet na svetu", gospod ima že krepko čez 40 let in je v svojem cajtu preizkusil že marsikaj ;)... je pokomentiral, da "poleg tega C3 Polo izgleda kot čakalnica splošne bolnce..." :mrgreen: :D :P . in to brez ozira na kvaliteto Pola! pravi pa, da bi se tudi o njej dalo debatirat, ker se je v tem pogledu C3 resno približal nemcem... 8)

Čeprav mi je tvoj rahlo sarkastičen pristop simpatičen, pa zagotovo tudi sam pri sebi točno veš, da je bil moj komentar v danem trenutku popolnoma na mestu...in ni ti potrebno sedaj v vsakem postu izpostavljati mojih kriterijev strokovnosti! ;) Najbrž se pa tudi zavedaš, kakšen vihar bi na tem forumu povzročila taka "politična nekorektnost", kot si si jo ti privoščil, če bi nekdo napisal, da imajo konkurentje v primerjavi s Polotom "feeling" kakšne drvarnice...takoj bi bil označen za značkarja, fanatika, tipičnega Slovenceljna,... Zanimivo, kako drugačni so lahko vatli, preko katerih primerjate različne konkurente?! :roll:

Na komentar novinarskega kolega iz drugega foruma pa lahko rečem samo to, da okusi so pač različni...očitno so gospodu pač všeč bolj funky oblike! Osebno mi je pa Polo med malčki nekaj svežega zaradi njegove minimalistične in prečiščene oblike, zaradi katere za razliko od večine konkurentov (207 / novi C3 / Fiesta) deluje odraslo in ne kot igračka za otroke! Oblikovno mi je iz podobnega razloga npr. tudi stari C3 lepši od novega...

Jože20 je napisal/-a:Od kdaj je pa Polo benchmark v svojem razredu? :roll:

Seveda je to Clio (Storia)...samo kaj, ko je potem večina njegovih konkurentov nad benchmarkom! :lol:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Sr nov 18, 2009 12:11 pm

Se popolnoma strinjam :!: :!: :!:
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr nov 18, 2009 10:56 pm

Tattoo- je napisal/-a:Na komentar novinarskega kolega iz drugega foruma pa lahko rečem samo to, da okusi so pač različni...očitno so gospodu pač všeč bolj funky oblike! Osebno mi je pa Polo med malčki nekaj svežega zaradi njegove minimalistične in prečiščene oblike, zaradi katere za razliko od večine konkurentov (207 / novi C3 / Fiesta) deluje odraslo in ne kot igračka za otroke! Oblikovno mi je iz podobnega razloga npr. tudi stari C3 lepši od novega...


Se moram (žal) kar strinjat z večino napisanega :oops:

Mogoče se bom novega C3 počasi še navadil, DS3 nikoli...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če nov 19, 2009 8:43 pm

Tattoo- je napisal/-a:Čeprav mi je tvoj rahlo sarkastičen pristop simpatičen, pa zagotovo tudi sam pri sebi točno veš, da je bil moj komentar v danem trenutku popolnoma na mestu...in ni ti potrebno sedaj v vsakem postu izpostavljati mojih kriterijev strokovnosti! ;) Najbrž se pa tudi zavedaš, kakšen vihar bi na tem forumu povzročila taka "politična nekorektnost", kot si si jo ti privoščil, če bi nekdo napisal, da imajo konkurentje v primerjavi s Polotom "feeling" kakšne drvarnice...takoj bi bil označen za značkarja, fanatika, tipičnega Slovenceljna,... Zanimivo, kako drugačni so lahko vatli, preko katerih primerjate različne konkurente?! :roll:

Na komentar novinarskega kolega iz drugega foruma pa lahko rečem samo to, da okusi so pač različni...očitno so gospodu pač všeč bolj funky oblike! Osebno mi je pa Polo med malčki nekaj svežega zaradi njegove minimalistične in prečiščene oblike, zaradi katere za razliko od večine konkurentov (207 / novi C3 / Fiesta) deluje odraslo in ne kot igračka za otroke! Oblikovno mi je iz podobnega razloga npr. tudi stari C3 lepši od novega...

e, dej no... zajebaval sem se stistim o strokovnosti... kam bomo pa prišli, če bomo suhoparno duhamoren, popolnoma politično korekten forum brez "majhnih zafrkancij" in blagega oftopičarjenja :P ? prišli bomo v popoln dolgcajt! mene absolutno ne moti, če kdo kaj sikne čez preljubi mi Kitroen ali čez koga drugega :). seveda, če je sikaža na mestu in leti na splošno znano lastnost/pomanjkljivost ali, če je iz konteksta razvidno, da gre za humorno zajebancijo.

primitivnosti tudi jaz ne prenašam! ampak, zato mamo administratorje! jaz osebno veliko raje bingljam na forumu, kjer se lahko nasmejim duhovitim komentarjem (tudi na svoj račun), kot pa da berem duhamornosti, v katerih se pazi, da nebi slučajno kdo komu "ranil čustev".
to je nekej takega, kot top gear... misliš, da bi bli Clarkson in kompanija kej bolj zanimivi od Avto.Infa na Info TVju, če nebi dosledno, brezskrupulozno in skrajno inteligentno brili norcev iz sebe in iz vsakega stereotipa, šlamperaja ali pomanjkljivosti avta, ki ga testirajo?! nebi!

kar se okusov tiče maš prav! hvala bogu, različni so! kakšen bi pa bil svet, če bi se nam vsem dopadle iste stvari :roll: ... in kako zanimiv bi šele pol bil forum :shock: ! mene naravnost veseli, da so okusi različni in da ma nekdo rad... recimo.... Ople :P ! zame bo kej takega sicer večna in nerazumljiva misterija :mrgreen: ampak verjemi, da bom prvi, ki bo branu njegovo pravico, da jih ma rad! in razen v očitni in nemaliciozni zajebanciji se nikoli ne bom delal norca iz te njegove preference! (to seveda ne vključuje ruganja objekta oboževanja samega :twisted: )

tvoja preferenca so po zgornjem postu sodeč bolj zadržani in umirjeni avtomobili... Polo absolutno ustreza tej definciji! za razliko od večine ostalih "ljubiteljev igračk za otroke" :P pa jaz odgovorno in pri polni zavesti trdim, da je njegova zunanjost dobila dobršnjo mero elegance in zadržanega šarma!
in to ne samo glede na njegove predhodnike... če potegnem vsporednico s še enim ubermensh mobilom, je Polo, proti ostalim trenutnim Volkswagnom "drugačen" na enak način, kot je A5 "drugačen" proti ostalim Audijem!
sicer zgleda "enako" kot ostali, oz. kot Golf, pa vendar je v njegovih potezah in razmerjih nekej drugačnega, bolj šarmantnega, kot je to pri VWju običaj.
ampak, še zmeraj je "by the book" v osnovni ideji in njegova notranjost... sori tista armatura je pa prbližno tak razburljiva kot poročilo o računovodskih bilancah!

novi C3 pa ni takšen... je ravno obraten! ni by the book! pri njem je vendarle ostalo še nekaj tistega Citroenovega "kaj pa če bi to naredili tako..."! na in v njem so določene stvari še zmerom narejene tako, kot so samo zato, ker so "lahko narejene tako"!
razumeš... na to je tisti novinarski gospod mislil, ko je rekel tisto o Polu in čakalnici splošne bolnice. in na to sem mislil tudi jaz v moji analogiji z drvarnco! nisem mislu na zanemarjeno in podrto šupo ampak na prostor, ki ma svojo relativno ozko namembnost in funkcijo, katera je zvečine tako enolična in nezamenljiva, da jo za drvarnco v trenutku prepozna čisto vsak!
seveda pa to nikakor ne pomeni, da se v drvarnci ne da počet še kej drugega... naprimer, gojit trave 8) :P! in iskreno upam, da jo bodo, s prihodom DaSilve, pri Volksvagnu tudi začeli :mrgreen: :P ! marsikaj na zunanjsti novega Pola kaže na to, da si je gospod Walter vsaj začel "motat joint"... :P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če dec 03, 2009 12:44 am

drugmirko je napisal/-a: marsikaj na zunanjsti novega Pola kaže na to, da si je gospod Walter vsaj začel "motat joint"... :P


:rofl :cry Upam, da imaš prav, da bo kaj naredil iz VW. :pray: Cajt bi že bil. :D

Ena novička glede DS 3, in sicer varnost, dobil je ne 4 kot C3, pač pa 5 zvezdic. Zanimivo to say the least bi rekli čez lužo. Razlog najbrž tiči v boljši opremljenosti od C3 in ima serijsko tudi ESP, ki ga testirani C3 ni imel. Da spomnim, slednje je pokopalo C3, da bi dobil 5 zvezdic.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Details of tested car

Specifications

Tested model: Citroen DS3, 1.4 petrol, LHD
Body type: 3 door hatchback
Year of publication: 2009
Kerb weight: 1075kg
VIN from which rating: applies applies to all DS3's of the specification tested
Class: SUPERMINI

Safety equipment

Front seatbelt pretensioners
Front seatbelt load limiters
Driver frontal airbag: single stage
Front passenger frontal airbag: single stage
Side body airbags
Side head airbags


COMMENTS

Adult occupant
The passenger compartment remained stable in the frontal impact. Dummy readings indicated good protection of the legs and femurs of both driver and pssenger. Citroen were able to demonstrate that similar protection would be offered to occupants of different sizes and to those sat in different seating positions. The car scored maximum points in the side barrier impact. In the more severe side pole test, chest protection was rated as weak, based on dummy readings of rib deflections. Protection against whiplash injuriy in a rear impact was rated as marginal.

Child occupant
Both dummies were sat in forward facing child restraints. In each case, forward movement of the head was not excessive in the frontal impact and, in the side impact, the dummies were both properly contained by the shells of their restraints. The passenger airbag can be disabled to allow a rearward facing restraint to be used in that seating position. However, information provided to the driver regarding the status of the airbag is not sufficiently clear. The label warning of the dangers of using a rearward facing child seat without first disabling the airbag is not available in all European languages and was not rewarded by Euro NCAP.

Pedestrian
In most areas likely to be struck by the head of a pedestrian, the bonnet provided poor protection and scored no points. The bumper provided predominantly good protection for pedestrians' legs.

Safety assist
All variants of the DS3 are equipped as standard with electronic stability control, a seatbelt reminder for the driver and front passenger seats and a driver-set speed limitation device.

Filmček Chrash testa:
http://www.youtube.com/watch?v=b-VO6QoR7ak


Za še več informacij: http://www.euroncap.com/results/citroen/ds3/2009/378.aspx

Pravijo, da bodo drugo leto še strožji standardi:
...in 2010, we predict further results like these as Euro NCAP’s next stage of the rating scheme kicks in and requirements become even tougher. Consumers should check http://www.euroncap.com when looking to buy a new car and should NOT make presumptions about a car’s safety performance due to the brand it carries. Given Euro NCAP’s test and assessments continually evolve - consumers must also remember to consider the year of test when looking at results....


http://www.euroncap.com/Content-Web-Article/84db088b-5134-4ffc-bfac-edbd5c9a6d39/safety-defying-brand-expectation.aspx

Komentaji :?: ;) :pray:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če dec 03, 2009 6:10 pm

Zelo zanimivo oblikovan B stebriček, kar se kaže tudi kot uporabno pri trku.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To dec 08, 2009 11:11 am

internetni cajteng pravi, da je...eee... bo Citroen vendarle prišu k pameti in z DS3 ne namerava ponovit kolosalne napake storjene pri Xsari in C4... kot vemo, sta oba dobesedno pometla s konkurenco v WRC prvenstvu, Xsara ene dvakrat tudi kot samo na sprednja kolesa gnani mlinček (skupine N, če se prav spomnem)...

no, kot tudi vemo, razen by Loeb nalepk, ni nič od te dolgoletne dominacije v najbolj elitnem rally prvenstvu, ni prišlo na cesto. med tem, ko sta kljub slabim rezultatom (in celo umiku iz prvenstva) Mickin Lancer EVO in Subie Impreza WRX avtomobila za malikovanje, ki še danes uspešno žanjeta slavo zmagovalnih rally dni...

zdej naj bi pa tudi Citroenovi pogruntali, da si da z WRC uspehi dvigat ugled pri cestnih modelih, če se le malo potrudiš... tako naj bi, po pisanju autoweeka, DS3 dobil rally gene in 200 konjski 1.6l turbak, ki ga že najdemo c Miniju JCW in, ki v PSA obliki prihaja na trg v Pugu RCZ. upam, da pod rally geni mislijo na spodobno karoserijo in boljše podvozje...

evo, je*ala ih nalepka tuning... zgleda, da pujsek ne bo samo salonski lev ampak bo končno dobil tudi malo "popra v rit" :P :

Slika

a ja... pa Raikonen je uradno podpisal, da bo vozu za Citroen.... sam, da ne bo tak ko zadnjič na finskem... z 190 na uro divjat po blatnem kolovozu je za "prave" šoferje! nič pometenih in zaprtih pist, nič izletnih con... vsakič druga proga, flat out vožnja "na slepo", po zapiskih kopilota in čist, kot je že sam opazu, realna drevesa tik ob progi :twisted:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr dec 09, 2009 10:42 am

nizizemci so objavli cene za DS3... navajat jih tukej je rahlo brez veze, ker se za dnar, ki ga moraš na nizozemskem plunit zanj pri nas dobi že orenk opremljen avto razreda višje, za top verzijo pa tudi že kr spodobno opremljen avto razreda C5... oziroma, kar C5 konkretno :P

tisto, kar je pa pri teh cenah bistveno pa je to, da je DS za 1500 evrov cenejši od Minija z istim motorjem in približno enakim nivojem opreme ter nekaj nad 1000 evrov cenejši od približno enako opremljenega Mita z 10 konjev močnejšim motorjem....
približno enako cenovno ramerje, če ne še večje, pa lahko pričakujemo tudi pri nas :D
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr dec 09, 2009 10:31 pm

Saj ne mislim težit, vendar pa bi bilo zaželjeno, da ob neki novici daš gor tudi vir. ;)

http://www.autoweek.nl/autonieuws/13187/200-pk-voor-Citroen-DS3

S google toolbar prevedeno v angleščino:
200 hp for Citroën DS3

December 7, 2009 | Text: Nic de Boer

It appears that the Citroen is a serious hot hatchback. There is a version in the pipeline with 200 hp and rally genes.

Have you ever noticed that the Citroen C4 one of the most successful rally cars of the moment? Likely not, because Citroen succeed but not to the successes in the WRC into the street car. Despite that most agree an attempt is risky. Indeed, the wallflower C4 dangles down in the sales statistics.
From 2011, the new DS3's role as the C4 WRC car on, then probably sit Sébastien Loeb and Kimi Räikkönen still behind the wheel of the Citroën factory team.
By that time appears the top version of the DS3 for street use. That gets the THP 200 bhp engine, which debuts next spring in the Peugeot RCZ. Reported that the French l'Automobile. This is the DS3 a serious competitor for the Mini Cooper S Works and even back to Alfa Romeo Mito QV and Audi S1. Until that time the 1.6 THP 150 hp version of the DS3 the topper in the series.
That still does not. Citroën is also rumored to a convertible variant of the DS3. When on the market overall, and whether that comes, is still not clear.


Bil že cajt, da se malo zbudijo, :DDD mogoče uradno ni še čisto potrjeno, kot kaže pa mogoče moj optimizem ene par strani nazaj le ni bil tako utopičen kot so nekateri mislili, kakorkoli že, smotrno bi bilo, da če že ponudijo 200KM (npr. VTS) verzijo, da bi tudi 175 KM (npr. VTR). Kot je že nekaj časa jasno, se tudi šušlja o kabriolet verziji, ideja je vse prej kot slaba, mogoče kaj takega :?: :

http://www.carblog.co.za/2009/09/01/citroen-ds3-convertible-speculated/

01 September

Citroen DS3 Convertible Speculated

http://www.carblog.co.za/wp-content/uploads/2009/09/citroen-ds3-convertible-ds3c-1.jpg

We are not sure whether this gem of a car will actually be taken of the veil at the Frankfurt Motor Show but if Citroen is planning to surprise everyone, it will be worth being at the Citroen corner. Although the Citroen DS3 Convertible (better known as the DS3c) hasn’t been confirmed by the French company, car chopper
Theophilus Chin has come up with an amazing rendering of what the roof-less DS3 would look like. And we’re completely drooling over the images in here …

The speculation is that the Citroen DS3 will arrive in two diesel and three petrol variants. While the diesel ones will produce 90bhp and 110bhp the petrol units will churn 95bhp, 120 bhp and 150bhp.

http://www.carblog.co.za/wp-content/uploads/2009/09/citroen-ds3-convertible-ds3c-2.jpg


Edinole tista platnena streha mi ni ravno bodve kaj, po drugi strani pa DS 3 CC (po Peugeotovem receptu :?: ) Ne vem no, me prav zanima če se bo sploh kaj izcimilo iz tega, namreč že več kot 2 leti nazaj se je šušljalo tudi o C5 kabrioletu (po moje bi bil bombastičen :wink: ) po vzoru koncepta C5 Airscape, in do danes, kaj se je izcimilo iz tega, na žalost nič :sadd :evil: , tako da sem tudi do ideje DS 3 kabrioleta zadržan. :roll: Potencial imajo, ampak kaj, ko ga ne izkoristijo do konca. :huh:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov