Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Če jan 17, 2008 8:14 pm

Lignage je napisal/-a:The New Citroën C5. Unmistakeably German...

http://www.youtube.com/watch?v=dwv8-aHUZyU

Dobra prodajna strategija :lol:
Sicer pa če odšteješ zadnjo šipo in zadnje luči, bi se mu kaki oplov ali VWjev znak super prilegel :P
Slika
 
Tad
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: So jul 07, 2007 6:38 pm

Napisal/-a Tad Če jan 17, 2008 8:26 pm

Tomcatter je napisal/-a:
Lignage je napisal/-a:The New Citroën C5. Unmistakeably German...

http://www.youtube.com/watch?v=dwv8-aHUZyU

Dobra prodajna strategija :lol:
Sicer pa če odšteješ zadnjo šipo in zadnje luči, bi se mu kaki oplov ali VWjev znak super prilegel :P


hehe ne vem če bi bli za to!

Lep avto dost dost lepši od sedanjega modela!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To jan 22, 2008 2:43 pm

nizizemci so objavli cene za novega C5..... sicer so na prvi pogled visoke ampak pri njih so avti itak veliko dražji kot pa drugod po evropi. njihove cene gredo takole:

bencinarji se začnejo pri 26.290 evrih za najbolj plešast Comfort C5 z 1.8l, 127 konjskim motorjem. Dynamique oprema pa odnese 27.990 evrov. naslednja štenga je 2.0l, 143 konjski motor ki v opremi Comfort košta jurja več ali 28.990 evrov, avtomatski menjalnik mu doda še jurja pa pol in stvar zleze že na 30.660 evrov. pol pride paket Dynamique ki pride 29.490 evrov. če se vzame pa oprema Exclusive pa je treba izluščit 32.990 evrov, z avtomatiko pa že 34.690 evrov. za 3.0l V6 pa želijo 41.890 evrov, je pa oprema Exclusive in avtomatika že serijsko.

dizeljni pa gredo (odvisno od opreme) tak: 1.6l 110 konjski gre od 29.590 do 31.290 evrov; 2.0 138 konjev je od 33.490 do 39.190 evrov (za Exclusive&avtomatik); 2.2l 171 konjski Exclusive je 39,790 evrov in na zadnje, 2.7l 208 konjski V6 je 44.990 evrov (samo Exclusive z avtomatiko)!

evo..... kot je videt so spet prislovično prilagodljivi pri izbiri opreme in na prvi pogled dragi, ker takšen razpon ma pri nas recimo Audi A4! je pa treba vedet, da pri njih najbolj plešasti 120 konjski 1.8l A4 košta 33.150 evrov, vse skupej pa konča pri 53.100 evrov za 3.3 litrski dizelski V6! to je, tak v grobem in na oko, že pri osnovnih variantah skorej 30% dražje od C5.
kar je čist ok. in če nam dobre vile zaplešejo v krog, bi se mogoče razmerje cen slovenija/nizozemska pri Audiju, preneslo tudi na C5..... kar pomeni, da bo pri nas C5 štartal tam nekje pri 20k evrih.....in tudi to je čist ok! ker je avtek res prou lep:

Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jan 22, 2008 2:56 pm

Koliko pa stane hidravlika in v katerih kombinacijah je na voljo/serijska?
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če feb 07, 2008 11:07 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Koliko pa stane hidravlika in v katerih kombinacijah je na voljo/serijska?



evo Joie.... hidravlika je serijska pri top paketu opreme z imenom Exclusive in opcijska pri močnejših motorijh paketa Confort. avto z opremo Confort in s H3+ stane 2100 evrov več od Conforta brez hidravlike. je pa teško primerjat, ker nimajo istih motorjev.... brez hidravlike ma 1.8i 16V, hidravličar pa 2.0i 16V.

paketi opreme Attraction in Dynamique hidravlike nimajo sploh! Atraction oprema se dobi samo z vstopnim modelom z najmanjšim 1.8 bencincem ali najmanjšim 1.6 dizlom. paket Dynamique ma pa tudi močnejšo 2.0 verzijo obeh vrst. največji in najmočnejši motorji so pa rezervirani za Exclusive opremo.
ker pa sta srednja opremska paketa Confort in Dynamique praktično enaka, je verjetno točneje iskat "ceno" H3+ vzmetenja.... razlika v ceni avtov s tema paketoma opreme pri bencinskih 2.0 motorjih s 5 stopenjskimi manualci je 700 evrov!
takisto pride 700 evrov razlike pri 2.0 dizlih s 6 stopenjskimi manualci, kar najvrjetnej pomeni, da hidravlika košta dodatnih 700 evrov. ni dost, lahko bi blo pa manj!


kot je iz zgoraj opisanih omejitev kombinacij razvidno, ostaja Citroen prislovično lesen v svoji ponudbi kombiniranja, oziroma so možnost "izbire" podvozja skrili v dodaten paket opreme..... na ta način je "raznolikost" paketov sicer večja, istočasno maš pa "surlico", ker recimo ne moreš kupit Attractiona s hidravliko. isto tak ne moreš do V6 motorja, al pa vsej 173 konjskega dizla, s paketom Dynamique, ker gredo ti samo s hidravliko!!! mene konkretno to v obče ne moti, ker bi ga itak vzel sam s hidravliko, verjamem pa, da bo marsikateri potencialni kupec vsaj jezen, če že ne bo odšel h konkurenci zarad tega...
in kdaj kurca bodo dobili nove BMW/PSA turbake? tale pogled na to predpotopno bencisko revščino je res blago smešen....


evo ti šest stranski citroenov pdf press pamflet v francoščini, se mi ne da zajebavat s prevodi paketov opreme. te se najde na strani 4, ceniki so na strani 5, opcijska oprema pa je na strani 6...... enJoy :P 8) !

http://citroen.cricou.net/c5/5d47e2f7203769ba_prixversionC5.pdf
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe feb 08, 2008 12:38 am

Koliko bo potem stal najcenejši model s hidravliko?

V vsakem primeru žalostni časi za ljubitelje hidravlike. Pri BX-u si jo imel z 1.4 motorjem.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe feb 08, 2008 1:19 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Koliko bo potem stal najcenejši model s hidravliko?

V vsakem primeru žalostni časi za ljubitelje hidravlike. Pri BX-u si jo imel z 1.4 motorjem.



kurbe ne pustijo linkat.... url pdf-a se konstantno spreminja, že dvakrat sem popravu link in vsakič se zamenja v nekej drugega :evil:


najcenejša hidravlika pride z motorjem 2.0i 16V in Confort opremo za 25.700 evrov. dizeljni s hidravliko se začnejo z 2.0 HDi in 28.200 evrov.
V6 bencinar s top opremo pa je 34.150 evrov....
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe feb 08, 2008 1:44 am

Ker pdf link spet ne dela, prosim še za podatek o ceni obeh vstopnih modelov (brez h).
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe feb 08, 2008 9:55 am

ja.... sej direkten link na citroenov press material itak ne bo delal. evo, bom probal drugače.... link na link :P :


http://www.planete-citroen.com/forum/showthread.php?t=82036

kliknite na sliko v prvem postu in se odpre vseh šest strani....


če pa tudi to ne dela, so pa cene za najmanjšega in najbolj plešastega bencinca 21.500 evrov in za dizla 23.600.
mene malo moti, da je manjši in švohnejši dizel dva jurja sto evrov dražji. je pa res, da je 1.6 turbodizel veliko mlajši in sodobnejši od 1.8 bencinca.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Pe feb 08, 2008 4:47 pm

Kr ugodne cene. Se mi zdi zelo dobra alternativa na primer Passatu. Kdaj pride k nam?
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So feb 09, 2008 1:23 pm

Slika
 
Uporabniški avatar
coffa06
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: Po maj 22, 2006 10:13 pm

Napisal/-a coffa06 So feb 09, 2008 2:45 pm

Po zelo dolgem času nekaj lepega od citroena, na 2. in 3. sliki.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če feb 14, 2008 11:33 pm

Velike fotografije novega C5:

http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110626142309263.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110627312309277.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110627472309280.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110628482309290.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110629132309295.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110629582309307.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110630242309313.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110631442309327.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110631522309328.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110633192309351.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110633012309348.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110635082309369.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110636282309391.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110636442309396.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110639252309423.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110639342309425.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110640582309443.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110641112309445.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110643222309470.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110644522309489.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110645082309493.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110646052309512.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110647552309529.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110648162309538.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110649252309549.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110652412309598.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110652592309601.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110622022309218.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110623092309231.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110624022309238.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110624352309246.jpg
http://nsa01.casimages.com/img/2008/02/11/0802110650022309556.jpg
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po feb 25, 2008 12:07 pm

kratki "vozili smo" test klasično vzmetenega C5 II:

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/217548/citroen_c5.html

With its new C5, Citroen has created a genuine contender for class honours. Stylish, spacious and well built, it’s more than a match for many premium rivals. Best of all, the conventional suspension offers great driving dynamics. The chassis lacks the Mondeo’s sharp responses, but the C5’s excellent refinement and long-distance comfort more than compensate. Yet for the ultimate Citroen experience, the hydro-pneumatic suspension is a must.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po feb 25, 2008 12:22 pm

kratki slikopisni kurs razvoja novega C5.... :)



Marec 2004.... Maxi C4 s Picasso/C-Airlounge sprednjim koncem:

Slika

Slika

Slika




do Avgusta 2005 pa je evoluiralo v skoraj seriski izgled:

Slika

Slika

Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Dr. _MAXXI_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne dec 26, 2004 1:03 pm
Kraj: O-bala

Napisal/-a Dr. _MAXXI_ Po feb 25, 2008 12:35 pm

V vsakem primeru žalostni časi za ljubitelje hidravlike. Pri BX-u si jo imel z 1.4 motorjem.


Imel jo je tudi BX 1.1 60hp !
Lp,
Matej

Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po feb 25, 2008 1:34 pm

Zgornji protipi so preklemansko zanimivi!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po feb 25, 2008 4:37 pm

Kratek test hidravličnega C5
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... en_c5.html

Oba Angleži zelo hvalijo. Cool :D

BX 1.1 je bil dostopen samo v zelo omejenih količinah ponekod v Beneluxu - v bistvu je bil omejena posebna serija.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po feb 25, 2008 8:38 pm

še en angleški test v katerem se niso glih vlegli od navdušenja, vseeno pa najdejo kakšno pohvalno... :P

Car magazine:
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Citroen-C5/

...majo pač rajši trše in bolj šporcke avte.... in Mondea :mrgreen:


me je pa šokiral podatek, zapisan v oklepaju v enem fancoskem testu.... C5 2.0 HDi naj bi bil težek 1608kg!! :shock: debelajs debelajsasti!
konkurenca se mu mota tam nekje okrog 1400 kil! Mazda 6 1395kg, A4 1460kg, Laguna 1480.... še celo pujsasti Mondeo ma sam 8 kil več od C5!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Dr. _MAXXI_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne dec 26, 2004 1:03 pm
Kraj: O-bala

Napisal/-a Dr. _MAXXI_ Po feb 25, 2008 8:47 pm

[quote=]

BX 1.1 je bil dostopen samo v zelo omejenih količinah ponekod v Beneluxu - v bistvu je bil omejena posebna serija.[/quote]

Čudno, dobil si ga novega v Trst-u- (Italija) pri dileju DinoConti (diler za Citroene te regije). Verjemi, kupil prijatelj takrat novega!
Lp,
Matej

Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost