Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a domen_ Ne jan 16, 2011 10:15 pm

carloabarth je napisal/-a:
GTI 211 je napisal/-a:itak da je nekaj narobe, če je že 3 zapored zmagal VW :lol: . Je pač lep in tako meni večina sodelujočih :lol: . Kaj moremo
drugo leto bo pa zmago odnesla JETTA :DDD :DDD


http://www.zurnal24.si/avtosvet/grdobe- ... 1/galerija 8)
Haha, dobra :lol: :lol:

No, mene pa je nekaj pritegnilo pri tem passatu: zanimive cene.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a sonic Po jan 17, 2011 12:25 am

Resno me čudi, zakaj eni izgubljate toliko energije zaradi izbora avta leta - en pač mora zmagat in v Sloveniji je dokaj pričakovano, da ima VW vedno dobre šanse, pa naj si zasluži ali ne.

Sicer pa sem ravno danes prvič v živo videl na ulici novega Passata (limuzino), parkiranega. Bil je v črni barvi in rekel bi, da higline.
Moram reči, da v živo izgleda bolje kot na vseh fotkah, ki sem jih videl. Vsekakor lepši od dosedanje limuzine.
Če bi kupoval nov avto take velikosti, glede na videno lahko rečem da bi bil Passat gotovo na vrhu izbire (in bi se stepel s Superbom, hehe)


carloabarth je napisal/-a:http://www.zurnal24.si/avtosvet/grdobe-na-nasih-cestah-197201/galerija 8)

Hehe, Passat v zgornjem linku je v srebrni barvi in dejansko na fotki izgleda bedno - temne barve in v živo je pa nekaj povsem drugega.

Sicer pa imam druge pripombe na zgornjo lestvico - ne moreš skupaj tlačiti avtov ki so res grdi (npr. Audi A2, Thalia, C3 pluriel, tisti Ssangyong) ter Yetija in Peugeota 3008, ki izgledata cool. Ali pa tista Dacia - brezveze kritizirat njen izgled, ker je zunanji videz najmanj pomemben del takega delovnega vozila...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
skopusnik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Pe jul 18, 2008 7:59 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a skopusnik Po jan 17, 2011 12:32 am

carloabarth je napisal/-a:
GTI 211 je napisal/-a:itak da je nekaj narobe, če je že 3 zapored zmagal VW :lol: . Je pač lep in tako meni večina sodelujočih :lol: . Kaj moremo
drugo leto bo pa zmago odnesla JETTA :DDD :DDD


http://www.zurnal24.si/avtosvet/grdobe- ... 1/galerija 8)

:DDD :EE :EE =P
www.mihafabijan.si
Renault Sport
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Polo78 Po jan 17, 2011 8:07 am

Izbor "Slovenski avto leta" bi lahko mirne duše preimenovali v Slovenceljski. VW mora zmagat in pika, četudi so spremembe skorajda tako minimalistične kot nekoč pri Zastavi 101, ko so dali nove odbijače, novo masko, malenkost preuredili notranjost, na zadek nabili oznako GTL in ga na poslali na trg kot nov avto (malo kasneje se je zadeva ponovila z oznako "Skala"). Očitno je miselnost mnogih pri nas zakoreninjena še iz tistih časov. :lol:

Se pa tudi strinjam z razmišljanjem @esem-a, pri tem izboru smrdi toliko stvari, da je brezveze sploh kaj komentirat. Očitno so pri Porscheju najbolj odprli denarnico in to je to.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a ~toMmy~ Po jan 17, 2011 9:28 am

Za izbor sem že napisal, da vse skup smrdi, je pa zanimivo kakšne vse zarote se poleg tega najdejo tukaj. Kljub očitnemu smradu izbora je VW pri nas globoko zasidran(na kar kažejo tudi glasovi in prodajne številke), zaradi diskretnosti pa tudi karakterno ugaja večini Slovenceljnev oz. kakorkoli vam že paše označevat svoje sodržavljane. Zanimivo je tudi, kako vroče so debate pri temah in člankih o VW in da se ob kakšnem znižanju cen tudi eni bolj glasnih kritikov začnejo spogledovat s VW-ji oz. celo kupijo kakšnega. :D

O spremembah pri tej prenovi je itak zastonj govorit, ker so podobne kot pri Zastavi, čeprav samo te "malenkosti" po zahtevnosti in finančnih vložkih daleč presegajo celoten razvoj vseh modelov te nekoč prisilno "priljubljene" znamke v njeni celi zgodovini.

Ogorčenju in zgražanju navkljub se bo avto dobro prodajal, saj ima zgledno paleto motorjev in seznam tehnike oz. dodatne opreme ter se lahko objektivno brez težav kosa z nepremiumsko konkurenco, hkrati pa v malo bolj "založeni" izdaji spogleduje tudi s premium avtomobili. Dvomim da bi ostal relativno cenejši napram predhodniku, če bi se odločili za novo platformo. Če mu na račun tega kaj manjka, bodo to že kaznovali novinarji in svetovni oz. evropski trg, Slovenci smo po mnenju nekaterih itak preveč zabiti na tem področju,
čeprav se VW prodaja podobno kot na nekaterih bolj "razgledanih" trgih.

S to obnovo so naredili isto kot pri zadnjih treh oz. šestih modelih, poimenovanje je bilo pri B3 in B4 kot novi model, potem kot fl pri pri B5 in B5.5 in zdaj spet B6 in B7. Takšen pristop se jim očitno obnese. Kako ključno to poimenovanje vpliva na delovanje in konkurenčnost avta v praksi, da povzroča takšne zgrožene reakcije, me pa še vedno bega! :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a drugmirko Po jan 17, 2011 10:31 am

carloabarth je napisal/-a:
GTI 211 je napisal/-a:itak da je nekaj narobe, če je že 3 zapored zmagal VW :lol: . Je pač lep in tako meni večina sodelujočih :lol: . Kaj moremo
drugo leto bo pa zmago odnesla JETTA :DDD :DDD


http://www.zurnal24.si/avtosvet/grdobe- ... 1/galerija 8)


no, no... o okusih se ne razpravlja =P . so pač zelo osebne narave ;)
jaz osebno, zaradi "estetskega nestrinjanja" =P, iz tistega 24urnega nabora niti za živo glavo nebi recimo Sangjongov, Thalie, Micre in tistega crknjenega kita od BMWja! ostali mi pa varirajo od zabavnih in zanimivih oblik na čelu s Plurielom, A2 in Škodami do takih, ki me ne motijo, oziroma jih v bistvu prezrem. njihovo zastavo nosi "letošnji fejsliftani slavljenec"...

ker pa pri meni faktor "grd ko smrtni greh" nikakor ne pomeni enačaja s "slab", kot tudi ne pomeni nujno česa slabšega od "brezvezen/dolgočasen", vidimo da je o okusih res brezpredmetno razpravljat ;)


kar se pa samega izbora tiče... jaz recimo ne razumem kaj je blo cepcem iz Citroena, da so namesto kakšnega decentno upicanjenega DS3, vsepovsod tlačli fotke relativno plešastega C3 grde barve? kaj so mislili, da bodo "bližje množicam", če bo avto zgledal brezveze?!? ...no, če grem nazaj k izboru... sam izbor (kot kičasta, duhamorna&brezvezna prireditev) in njegov zmagovalec sta pač odraz, ne samo prevladujočega okusa, temveč tudi stanja našega "duha"! in če na to pogledam s tega zornega kota lahko rečem, da je Passat še presneto dober avto... skoraj predober :twisted:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Polo78 Po jan 17, 2011 11:51 am

Da ne bo kdo mislil, da sem apriori proti VW naj povem, da se mi je zdelo recimo lani v redu, da je zmagal Polo pa tudi če so bile v ozadju mučke. Zato, ker je bil popolnoma NOV model (to je bistvo!), poleg tega pa še iz avtomobilskega razreda, ki je pri Slovencih dejansko najbolj priljubljen, tudi ali predvsem zaradi cenovne dostopnosti. In kot tak se tudi lepo prodaja, skoraj da ne kot vroče žemljice. Pri Passatu pa resnično ne razumem, kako je avto lahko sploh kandidiral za avto leta, če gre vendar za facelift za kar ga očitno označujejo povsod po svetu?!

Kar se pa tiče kriterijev, bi se pa tudi dalo razpravljat. Glede na to, da je pri dizelskih motorjih precej velika luknja v ponudbi bi težko rekel, da gre za zgledno paleto le teh. Med 1.6 tdi (105km) in 2.0 tdi (140km) je enostavno prevelik prepad, manjka en vmesen motor (120-130km), ki ga je Passat nekoč že imel (pa ne le enega). Opremljenost je pa za odštet denar spet povsem v povprečju razreda. Po ostalih stvareh pa spet tudi ne odstopa toliko, da bi lahko rekel, da je med nepremiumsko konkurenco najboljši. Spet se bom ponavljal, ampak še vedno se mi zdi, da je pri avtomobilizmu značka še kako viden in pomemben dejavnik pa če to eni priznate ali pa ne... :|
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Doche Po jan 17, 2011 1:43 pm

Pa vsi iščete same neke napake. Kdo se potem čuti prizadetega če samo jokcate, da spet ni bilo fer zmage.

Ta passat za mene ni FL, ker so luči bistveno spremenjene, notrajnost ni enaka kot pri prejšnjem modelu, maska spredaj je tudi drugačna skratka vse je drugačno. To, da je pa na istem podvozju-platformi ali karkoli narejeno še ne pomeni, da je to zdaj FL. FL je za mene to kar se nardi malenkostnega in vidnega le poznavalcem. Kot je npr. vsak drug FL pri BMWju.. ali pa ajde FL Pro Ceeda (spredaj so luči drugačne ostalo je vse isto).

Skoz jočete kako pri Vag-u samo napihujejo iz najmanjšega modela vedno večje in na koncu že skoraj ugotovite da je vbistvu A1 popolnoma enak A8, ja samo v riti in lučeh se razlikujeta. Pa to bodo začele delat vse znamke. Tud nov C4 se meni ne zdi nič druga kot pa napumpana C3jka pa kaj. Če je nekomu tak avto všeč mu pač je. In zakaj ni zmagala Alfa. Ja pomoje zato ker je Alf itak malo že po cestah videt, nove so drage v par letih pa cena pade, da se zjočeš. Zakaj ni DS3 zmagal.. ja pomoje, da si še vedno vsak predstavlja avto, ki je malo bolj uporaben kot en HB 3 vraten.

Nekaterim je všeč nov Polo ampak ugotovi, da je premajhen. Zakaj bi potem moral iskat neko drugo obliko avta, ko pa sam ve kaj hoče. In to dobiš pri Golfu, G+.. nekdo si bo želel Passata in mu bo nedosegljiv čeprav mu je zelo všeč, ja super opcija je potem Jetta. To je enostavna politika. Če ti je všeč ena oblika in iščeš kompromise med velikostjo in ceno potem se odločaš zelo enostavno pri znamkah kot je VW in Audi. :roll:

Nekdo je hotel kupiti Tourana in mu je bil za las premajhen, takratni Sharan je pa bil oblikovno daleč zadaj napram Touranu. No in tukaj ni imel VW za ponudit ničesar. Je bila takoj konkurenca posredi, da so speljali kupce na ta račun. Zdaj je odločitev enostavna. Touran ali Sharan? Odvisno od tega kaj potrebuješ, če rabiš drsna vrata bo Sharan, če pa manjši avto pa Touran in obratno.



Pač se kupce zadržuje zase. Par let nazaj če si želel C3 in ti je bil premajhen je bil na naslednji stopnički C4. In če ti je bil grd si moral po Megana. Če je bil ta grd pa potem po 307. Zakaj nebi izbirali v eni znamki točno to kar se išče. oops
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a W|zz Po jan 17, 2011 2:00 pm

uu, doche dregnil v osje gnezdo s tistim o FL, to bo zj zanimivo branje odgovorov :mrgreen:


pač prenovili so ga, dali so mu nov izgled, ga speglali, opremili s polhno dodatki višjega razreda (sploh uno z odpiranjem prtljažnika, k se ljudje (novinarji) sprašujejo zakaj top premium znamke nimajo tega) in to ponudili na trg.

Čudno mi je samo, da se ljudje ne jezijo zakaj lahko sploh audi,vw,seat, škoda in drugi prodajajo avte pod svojimi imeni, če imajo pa nekateri avti celo isto osnovo. Si morate mislit? V osnovi isti avto, samo izgled drugačen in oni dajejo to ven kot različne avtomobile. Kaj se grejo.. joj joj

Sicer je pa povsem ista pesem kot z golfom 5 in 6 oz. za nekatere golf 5,5, ki pa je potem na testih dobival pohvale kolk je izboljšan in da imaš dosti boljši občutek v njem napram konkurenci (zvočna izoliranost) in kolk več opreme si lahko izbereš itd. To je pravzaprav velika pohvala za vw, da sploh ne naredijo novega avta, ampak samo starega malo pošlatajo, pa se že lahko brez problemov kosa s konkurenco. Morda ravno ta prednost nekatere tako moti :)
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a lizard Po jan 17, 2011 2:20 pm

Doche nakladaš. "Nov" Passat je FL, poglej malo širšre - enaka je bočna linija, enaka je strešna linija, enaka so vrata, praktično se vse linije ujemajo s prejšnjim Passatom (ja madona, če pa je enak avto), interier je tudi enak z minimalnimi spremembami, točno take spremembe kot se jih pri FL-ju pričakuje. Menjali so nos in rit, in zalepili malo več izolacjskega materila, tu se pa zaključi. Nov model je bil Polo, pa tudi Golf, ki je drugačen tako zotraj (tu sicer manj) kot zunaj, Passat pa je daleč od novega. To da je na eneki platformi kot prejšnji je itak pričakovano. Se že ve zakaj so ga pri nCAP-u vzeli kot FL. Brezveze se sprenevedat.


Sicer s tam Passatom zaradi tega ni nič narobe, ampak zmišljevat si da gre za nov model pa je pretirano.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a sonic Po jan 17, 2011 2:29 pm

Polo78 je napisal/-a: Glede na to, da je pri dizelskih motorjih precej velika luknja v ponudbi bi težko rekel, da gre za zgledno paleto le teh. Med 1.6 tdi (105km) in 2.0 tdi (140km) je enostavno prevelik prepad, manjka en vmesen motor (120-130km), ki ga je Passat nekoč že imel (pa ne le enega). |
Jaz pa tu ne vidim problema. Morda so ugotovili da je zadnje čase (ne samo pri VW in ne smo pri avtih) pravzaprav že preveč izbire raznih nians, kar mede potrošnike (ki itak večinoma posegajo po le par najpriljubljenejših verzij produkta) te dela večje stroške prozvajalcu (kar posledično negativno občutijo spet kupci).

Če greš gledat cenik novega Passata, je med dizli pravzaprav glavni motor 2.0 TDI v šibkejši (140KM) in močnejši (170KM) varianti.
1.6 TDI so očitno dodali zraven kot najcenejšo opcijo (najcenejšo za nakup, zavarovanje in verjetno tudi porabo goriva).

Ta poenostavitev palete je korak nazaj (in v tem smislu IMO izjemoma morda celo pameten korak) v čase pred desetletji, ko je posamezni model avta imel eno ali največ dve varianti motorizacije.
"Normalen" in motor za Passata (če se trenutno omejimo na dizle) in ki mu najbolj pristoji, je seveda 140-konjski 2.0 TDI. Kdor želi malo več konjev, pač izbere 170 KM varianto. Kdor pa nasprotno hoče biti šparoven (in/ali ekološki), pa ima na voljo 1.6 TDI.

Za moje pojme je to povsem dovolj izbire, ker poleg tega imaš potem še eno paleto (in to bolj pisano) bencinarjev.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Doche Po jan 17, 2011 3:13 pm

No Wizz s tem zadnjim stavkom si nekako zaokrožil bistvo. Vem, da sem dregnil s tem FL ampak to je bilo namenoma. Lizard.. bo treba preverit kataloške številke ali pa kar dejansko vrata iz starega namontirat na novega, da vidimo če so res enaka :o

Še vedno sem mnenja, da to (vsaj zame, pustimo vse prizadete novinarje, ki so pričakovali revolucijo) ni FL. Včasih se je dalo iz FL modela dati večino stvari na NFL verzijo. To je recimo bilo pri A4 B5 itd.. seveda tudi pri aktualni BMW serije 3 kateri so dodali zadaj ledice v lučeh, manjše popravke na odbijačih itd.. a ni to prej FL kot pa popolnoma nove luči in vse ostalo.

Nevem no. To s testom ncap je pač potrditev VWju, da so že s prejšnim Passatom naredili dovolj varen avto in ga še vedno ni treba izboljševat, ker je očitno dovolj varen - simply as that. Potem že je nekaj na tem, da še vedno z vsemi "starimi" zadevami narejenimi par let nazaj dosega standarde, ki se pričakujejo danes.

Mogoče ga res obravnavajo kot FL ampak dvomim da paše več stvari iz tanovega na 3c kot včasih med 3b in 3bg.

Sicer pa vsakomur svoje, bosta že čas in prodaja pokazala svoje. Pričakovat drastično spremembo modela, ki je prisoten na trgu že kar nekaj let bi bilo zelo neumno. Se mi zdi to nekako tvegana poteza in je škoda izgubljati potencialne nove kupce in te trenutne, ki tudi sami nadgrajujejo stare modele z novimi in so zadovoljni s tem kar imajo. Želijo samo nov avto z majhnimi spremembami. Slediti trenutnemu imiđu znamke nikakor ni napačno.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a drugmirko Po jan 17, 2011 7:47 pm

Doche je napisal/-a:Ta passat za mene ni FL, ker so luči bistveno spremenjene, notrajnost ni enaka kot pri prejšnjem modelu, maska spredaj je tudi drugačna skratka vse je drugačno.


sej se hecaš... niti najmanjše podobnosti keneda... :roll: :


novi/stari znotraj:
Slika
Slika

Slika
Slika


novi /stari zunaj:

Slika
Slika

Slika
Slika


morš bit pa res slep od ljubezni, da ne vidiš podobnosti =P.



z drugimi besedami in če si že vlekel Citroene, avto je doživel približno tak facelift, kot je svoje dni doletela tisti šrot od prvega C5:

SlikaSlika
Slika
Slika
Slika
Slika



pa temu C5 nismo rekli nov model, čeprav je bil v kvaliteti izdelave, v materialih (vsaj v notranjosti) -predvsem pa v strukturnih spremembah in ojačitvah karoserije (iz treh zvezdic je skočil na pet zvezdic, oziroma na najboljši score EVER do tistega trenutka... in da, čeprav je šlo samo za obsežen facelift so ga, za razliko od "novega" Passata, testirali še enkrat)- pri njemu očitno narejn veliko večji preskok, kot je to med prejšnjo in aktualno generacijo Passata...seveda pa je blo Citroenu glede tega lažje... Passat je že tam od konca osemdesetih povsem solidno sestavljen avto, medetm ko je bla pa prva generacija C5ke ena res huda in šlampava žalost =P. za popravit tisti šlamperaj je blo treba sam malo dobre volje :mrgreen:

Doche je napisal/-a: pri Vag-u samo napihujejo iz najmanjšega modela vedno večje in na koncu že skoraj ugotovite da je vbistvu A1 popolnoma enak A8, ja samo v riti in lučeh se razlikujeta. Pa to bodo začele delat vse znamke. Tud nov C4 se meni ne zdi nič druga kot pa napumpana C3jka pa kaj. Če je nekomu tak avto všeč mu pač je. In zakaj ni zmagala Alfa. Ja pomoje zato ker je Alf itak malo že po cestah videt, nove so drage v par letih pa cena pade, da se zjočeš. Zakaj ni DS3 zmagal.. ja pomoje, da si še vedno vsak predstavlja avto, ki je malo bolj uporaben kot en HB 3 vraten.


pri nas je pač zmagal Passat. pa kaj... Alfa bo/je najbrž zmagala v Italiji in še kje, DS3 je recimo Top Gearov avto leta (in to po svetu velja veliko več kot pa slo naslov)... načeloma pa je tako, kot si sam zgoraj ugotovil: "vsako tele ma svoje vesele"... drugač pa tu in naprej trosiš že "take", da ni vredno komentirat... no, mogoče tole:

Doche je napisal/-a:Tud nov C4 se meni ne zdi nič druga kot pa napumpana C3jka

-veliko bolj kot je novi C4 "napumpana C3ojka" je to veljalo za prejšnja dva... prihajajoči C4 je spredaj bolj podoben sedanji C5ki kot pa novi C3ojki

me pa veseli, da te VWjeva ponudba popolnoma zadovoljuje in da česa drugega očitno nikoli neboš rabu niti pogledat :)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Doche Po jan 17, 2011 8:13 pm

To kar bom jaz gledal je potem že moj okus. Ko pa pridemo do subjektivnega/objektivnega se pa lahko vsaka debata zaključi ker nikoli nebo konca.

Nisem napisal, da ni niti ene podobnosti v notranjosti. Vsekakor pa ni ENAKA. Kot tudi po teh primerjavah s slikami, ki si jih dodal opazim, da praktično niti en del zunanjosti ni popolnoma enak. Jaz sem ciljal predvsem v tej smeri, ko se je pisalo, da je enak prejšnjemu in da ni sprememb. Po linijah sodeč so rahle spremembe, vsak kos, ki je na avtu ima novo obliko.

Seveda na koncu nihče od nas nima nobene koristi od tega naslova razen grde nalepke ob morebitnem nakupu novega avta, ki je obenem še avto leta.

Ah mi je žal, da sem sploh kaj pisal glede na to temo, ker je že klasika tukaj, da je treba nekomu vcepit stvari v glavo sploh, ko se gre za debate med znamkami.

i'm out
 
GTI 211
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne avg 22, 2010 11:46 am

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a GTI 211 Po jan 17, 2011 8:20 pm

FL pri novem Passatu oz. pri novem Golfu 5,5 , kot rečejo radi nasprotniki VW vozil, se očitno pri kupcih obnese zelo dobro in to lahko konkurenco le skrbi. Kako VW to uspe in da se potem ta vozila celo odlično prodajajo in dobro držijo tržno vrednost, tudi mene preseneča. Ampak očitno je to ljudem všeč in tako Passat kot Golf se super prodajata. Zakaj je VW že tretjič zapored osvojil naziv avto leta, pa lahko konkurenco le SKRBI :!: :?: :cry: :shock:.

Ker če bi se to zgodilo npr. pri Mazdi, bi zagotovo to naredilo zelo močan vtis na znamko vozila v javnosti, kar bi se dolgoročno poznalo tudi pri prodajnih številkah. In VW ima trenutno zelo vročo robo v prodajnih salonih :D
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a drugmirko Po jan 17, 2011 9:14 pm

Doche je napisal/-a:To kar bom jaz gledal je potem že moj okus. Ko pa pridemo do subjektivnega/objektivnega se pa lahko vsaka debata zaključi ker nikoli nebo konca.

Nisem napisal, da ni niti ene podobnosti v notranjosti. Vsekakor pa ni ENAKA. Kot tudi po teh primerjavah s slikami, ki si jih dodal opazim, da praktično niti en del zunanjosti ni popolnoma enak. Jaz sem ciljal predvsem v tej smeri, ko se je pisalo, da je enak prejšnjemu in da ni sprememb. Po linijah sodeč so rahle spremembe, vsak kos, ki je na avtu ima novo obliko.

Seveda na koncu nihče od nas nima nobene koristi od tega naslova razen grde nalepke ob morebitnem nakupu novega avta, ki je obenem še avto leta.

Ah mi je žal, da sem sploh kaj pisal glede na to temo, ker je že klasika tukaj, da je treba nekomu vcepit stvari v glavo sploh, ko se gre za debate med znamkami.

i'm out


seveda... saj ti noben ne oporeka tega, da so tebi (in hvalabogu še marsikomu) VWjevi avtomobili všeč! super... me veseli da so ti, ker so meni -razen trivratnega Pola- bolj ena dolgočasna žalost... ampak, kot si sam reku, je to stvar osebnega okusa!

ni pa stvar osebnega okusa oziroma, problem je v tem, da ne ločiš kozmetičnih sprememb od strukturtnih sprememb!
zadnja generacija Passata je pač kozmetično orenk popeglan zadnji Passatov model!! dobil je nove (čitaj oblikovno spremenjene) odbijače, luči, masko, pokrov motorja in prtlajžnika! NI se pa spremenila STRUKTURA karoserije, kar se lepo vidi iz linije strehe, vrat, oken in če hočeš, tudi kljuk (ker so os vrata pač ostala enaka), pa čeprav bi tudi njih lahko mimogrede zamenjali z drugačnimi...

vse skupej je še bolj vidno v notranjosti... "novi" ma sicer drugačne obloge vrat, armatura pa je v svoji formi ostala nespremenjena! osnovna oblika ni spreminjana, greben inštrumentov, centralna konzola in sovozniški del so ostali enaki... še zračniki ventilacije so identični tistim na "stari" armaturi... spremenjene so pa kontrole klime, knof za vse štiri žmigavce je zamenjala ura in nova je grafika in deloma razporeditev števcev na instrument tabli...

vseskupej, od zunaj in od znotraj, decentno narejeno, je pa daleč od tega, da bi proglaševali za nov model! ali se delali da ne vidimo OČITNIH enakosti! vrjemi, ko bodo naredili nov model, bo to tudi zelo očitno videt! pa ne zaradi drugačnih luči ali havbe ampak zaradi spremenjenih karoserijskih razmerij! in to tudi kljub eventuelni dizajnerski podobnosti z zdejšnjim modelom zaradi potreb po "hišni dizajn liniji"... tako, kot je blo to očitno, ko so B4 zamenjali z B5 in tega z B6...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Doche Po jan 17, 2011 9:28 pm

Se nekako tud strinjam s teboj v nekaterih pogledih. Ampak nevem zakaj bi spreminjal samo strukturo če se je ta izkazala kot dovolj varna itd.. in je že komentar nad tabo povedal dovolj. Če je to ključ do dobre prodaje potem že je nekaj na tem. Meni je to osebno všeč, da so si avti enega proizvajalca dokaj podobni in nekako mislim, da bodo k temu stremele tudi druge znamke.

Nisem pa ozkogleden, da bi mi bil samo VW všeč. Moti me samo, da se v vsaki temi kjer je predstavljen kak nov avto začne prepucavanje značkarjev. In vsakič, ko odpreš nekje temo z namenom da zveš kaj novega o dotičnem modelu vidiš eno samo kreganje. Sem se pač ob tej temi spotaknil in dodal še nekaj svojega.
 
Uporabniški avatar
grizli
Novinec
 
Prispevkov: 337
Pridružen: So dec 26, 2009 1:47 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a grizli Po jan 17, 2011 9:45 pm

drugmirko je napisal/-a:seveda... saj ti noben ne oporeka tega, da so tebi (in hvalabogu še marsikomu) VWjevi avtomobili všeč! super... me veseli da so ti, ker so meni -razen trivratnega Pola- bolj ena dolgočasna žalost... ampak, kot si sam reku, je to stvar osebnega okusa!

ni pa stvar osebnega okusa oziroma, problem je v tem, da ne ločiš kozmetičnih sprememb od strukturtnih sprememb!
zadnja generacija Passata je pač kozmetično orenk popeglan zadnji Passatov model!! dobil je nove (čitaj oblikovno spremenjene) odbijače, luči, masko, pokrov motorja in prtlajžnika! NI se pa spremenila STRUKTURA karoserije, kar se lepo vidi iz linije strehe, vrat, oken in če hočeš, tudi kljuk (ker so os vrata pač ostala enaka), pa čeprav bi tudi njih lahko mimogrede zamenjali z drugačnimi...

vse skupej je še bolj vidno v notranjosti... "novi" ma sicer drugačne obloge vrat, armatura pa je v svoji formi ostala nespremenjena! osnovna oblika ni spreminjana, greben inštrumentov, centralna konzola in sovozniški del so ostali enaki... še zračniki ventilacije so identični tistim na "stari" armaturi... spremenjene so pa kontrole klime, knof za vse štiri žmigavce je zamenjala ura in nova je grafika in deloma razporeditev števcev na instrument tabli...

vseskupej, od zunaj in od znotraj, decentno narejeno, je pa daleč od tega, da bi proglaševali za nov model! ali se delali da ne vidimo OČITNIH enakosti! vrjemi, ko bodo naredili nov model, bo to tudi zelo očitno videt! pa ne zaradi drugačnih luči ali havbe ampak zaradi spremenjenih karoserijskih razmerij! in to tudi kljub eventuelni dizajnerski podobnosti z zdejšnjim modelom zaradi potreb po "hišni dizajn liniji"... tako, kot je blo to očitno, ko so B4 zamenjali z B5 in tega z B6...


Lepo razloženo, se popolnoma strinjam. :D Sem že sam hotel napisati praktično isto, pa se mi ne da razlagati na dolgo in široko...

Doche, poglej si samo razliko med Passatoma B5 in B6, pa ti bo takoj jasno kaj pomeni oznaka "nov model".

Doche je napisal/-a:Ah mi je žal, da sem sploh kaj pisal glede na to temo, ker je že klasika tukaj, da je treba nekomu vcepit stvari v glavo sploh, ko se gre za debate med znamkami.

Kaj si pa s tem stavkom mislil mi pa niti približno ni jasno.
Pa saj samo debatiramo tukaj, hvala bogu da imamo tudi različna mnenja in poglede. Ne vem zakaj bi bil užaljen ali zakaj bi bil ti, jaz ali kdorkoli drug poklican, da bi nekomu nekaj vcepljal v glavo?
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a drugmirko Po jan 17, 2011 9:53 pm

Doche je napisal/-a:Se nekako tud strinjam s teboj v nekaterih pogledih. Ampak nevem zakaj bi spreminjal samo strukturo če se je ta izkazala kot dovolj varna itd.. in je že komentar nad tabo povedal dovolj. Če je to ključ do dobre prodaje potem že je nekaj na tem. Meni je to osebno všeč, da so si avti enega proizvajalca dokaj podobni in nekako mislim, da bodo k temu stremele tudi druge znamke.

Nisem pa ozkogleden, da bi mi bil samo VW všeč. Moti me samo, da se v vsaki temi kjer je predstavljen kak nov avto začne prepucavanje značkarjev. In vsakič, ko odpreš nekje temo z namenom da zveš kaj novega o dotičnem modelu vidiš eno samo kreganje. Sem se pač ob tej temi spotaknil in dodal še nekaj svojega.


joj, viš... še dobro, da si me spomnu...:

Doche je napisal/-a:To s testom ncap je pač potrditev VWju, da so že s prejšnim Passatom naredili dovolj varen avto in ga še vedno ni treba izboljševat, ker je očitno dovolj varen - simply as that. Potem že je nekaj na tem, da še vedno z vsemi "starimi" zadevami narejenimi par let nazaj dosega standarde, ki se pričakujejo danes.


...ker ta je bla pa tako zmagovalna, da je res nebi smel preskočit... :mrgreen: . EDINI razlog za to, da ga ne bodo še enkrat preizkusli tiči v tem, da gre tehnično in strukturno (ne kozmetično) za enak avto! če so pa poleg tistega, kar se nanj natakne (in čemur so spremenili obliko), spreminjali še kaj, pa ti posegi niso bili zadosti veliki, da bi pomembneje vplivali na prejšnji rezultat tudi, če je novejši še varnejši model od testiranega....

pa ne mislit da te zdej kej zajebavam, ker to ni moj namen. tudi, če maš občutek, da sem kje slučajno preveč pokroviteljski nisem mel tega namena in se ti za oboje opravičujem... gre preprosto za izmenjavo mnenj in reakcije na njih... v smislu ti rečeš "zame to ni FL", jaz pa "čakaj malo... a ne vidiš, da..." :D. upam da konstruktivno, kljub razhajanju v mnenjih in mojemu eventuelnemu duhovičenju ;)... ali kot je rekel grizli... tukej smo, da debatiramo in izmenjujemo mnenja! po možnosti (če ne gre za stvari okusa) tehtno argumentirana! in meni zaradi dobrih argumentov res ni problem priznati napake ali spremeniti mnenja (seveda, če ne gre za stvari okusa :mrgreen:.!)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Doche Po jan 17, 2011 10:09 pm

No ne mislit, da me je to na koncu zdaj pičilo kam. :mrgreen: Od samega začetka vem da je notranja osnova enaka. Ampak za mene je nov avto pač takrat, ko je celostna oblika na zunaj drugačna kot trenutni model. In to za mene ta Passat je. FL so po mojem mnenju samo detajli spremenjeni tako, da jih povprečnež, ki ne spremlja avtomobilizma ne opazi na prvo oko.

Ko so dali pri Suzukiju ven FL modela SX4, ki je pri hiši sem se moral pošteno potrudit, da sem pobrskal razlike na zunanjosti. Ravno to je potem za mene prav FL. :)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost