Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS Sr sep 05, 2012 3:12 pm

Slika

Nekaterim je verjetno dolgočasna, meni je pa tale notranjost TOP, od barvne kombinacije, enostavnosti postavitve (vse je tam kjer to pričakuješ), oblike 8)
Zunanjost pa, hmm.....na prvih slikah mi je bil čuden, zdaj mi zgleda za odtenek slabši kot 6-ka. Verjetno se ga bo treba navadit, pač Golf kot Golf, klasika :)
 
rslapa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Če jan 27, 2005 9:36 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a rslapa Sr sep 05, 2012 3:35 pm

Da še jaz dodam svojo zgodbo o golf fanih.
5 let nazaj je vrstnik kupil golf 5 nov z vso opremo 1.9tdi za cca 26.000€, nekajkrat sem se peljal z njim ampak mi je bil za ta denar grozen avto, oče ima namreč mazdo cx7, kupil je 3 mesece staro in je bila cenejša od omenjenega golfa in nekako nisem mogel razumeti kako lahko nekdo sploh kupi golfa za toliko denarja, če ima na drugi strani lahko veliko večji boljši avto za enako denarja(stroški vzdrževanja niso bistveno večji) ali sploh ne pogleda ostalih avtov ali v čem je fora? Skratka zame so bili vsi ki vozijo golfe čudaki, konzervativci... ljudje ki ne razmišljajo s svojo glavo, in se jim v življenju ne zgodi nič posebnega. (resno nisem mogel razumeti da človek vozi golfa).

Nekega sončnega dne pa mi je opel astra stara 2 leti na avtocesti zagorela in čez noč sem bil brez avta, znanec pa je prodajal golfa 5 prvi lastnik 60.000km trendline, 1.9 tdi, cena je bila vsaj 1500€ manj kot najcenejši na avtonetu, pa sem rekel zakaj pa ne, za en mesec vozit se, dokler ne najdem avta zase bo vredu, izgube pa tako ali tako ne bom naredil. Če verjamete ali ne še danes imam golfa in prepričan sem da bo moj naslednji avto prav golf. Enostavno v tem razredu ostali avtomobili nimajo detajlov, ki pa so meni tako zelo všeč (ko ugasneš avto se brisalci zaprejo do konca, če med zapiranjem šip ugasneš avto se šipe zaprejo do konca, vrata se zelo lepo zapirajo, menjava žarnice je enostavnejša kot na kolesu, ko prestavljaš med radijskimi postajami, ti najde novo postajo v manj kot sekundi, odličen menjalnik, v armaturi nič ne škripa ko greš čez lukne...) in najlepše od vsega danes po dveh letih uporabe je še vedno njegova cena 1000€ višja od moje nabavne cene, stroški pa so bili servis 2x60€, žarnica 1x5€, poraba goriva 5,5l/100km, Avto samo operem in tankam tega prej še nisem doživel pri nobenem avtu.

Samo želel sem predstavit kako sem se prelevil iz sovražnika golfa v ljubitelja golfa ampak še vedno razumem da ljudje ne razumejo ljudi ki vozijo golfe, običajno pa si ti ljudje še nikoli niso lastili golfa več kot leto dni. Ker če se samo pelješ z njim ti res ni jasno zakaj bi nekdo plačal skoraj dvojno ceno v primerjavi s KIO, ko pa ga imaš več kot leto pa ti je jasno. Pač všeč ti je. Še vedno pa ne razumem ljudi ki dajo 30.000€ za novega golfa, ampak nekdo ga bo moral kupit da ga bom lahko jaz čez 3 leta kupil za 15.000€. :)
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1462
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a thunderbolt Sr sep 05, 2012 4:33 pm

rslapa je napisal/-a:Samo želel sem predstavit kako sem se prelevil iz sovražnika golfa v ljubitelja golfa ampak še vedno razumem da ljudje ne razumejo ljudi ki vozijo golfe, običajno pa si ti ljudje še nikoli niso lastili golfa več kot leto dni. Ker če se samo pelješ z njim ti res ni jasno zakaj bi nekdo plačal skoraj dvojno ceno v primerjavi s KIO, ko pa ga imaš več kot leto pa ti je jasno.


Iz haterja v fanatika ponavadi res ni dolga pot! :) Starša imata 6 let staro petko. Na njej mi je najbolj všeč to, da je na zadnjih sedežih zelo veliko prostora (sicer roko na srce, če kdo v dveh mesecih enkrat sedi gor, pa je veliko). V armaturki imata že nekaj časa črička, sicer pa z njim ni bilo narobe nič (kar tudi prej z meganom ne, pa bo šel s spomladjo v 15. leto). Da bi rekel, da bo golf avto for life, mi pa niti na kraj pameti ne pade!
Kar se pa cene tiče, pa zaenkrat zgleda tole totalen rip off. Zdaj se hvalijo, da bo cena ostala enaka šestici do centa, da bi pa še kdaj omenili, da so z novo serijo oklestili za 20% proizvodnjih stroškov, to pa ne. S passatom so manj prišparali, nekaj so ga pocenili, pa še več opreme je noter, v golfu je pa več edino par senzorjev (zavorne obloge, tlak v gumah pa mogoče še kakšna malenkost). In prav imajo, da tega ne omenjajo, saj v tem kontekstu vsak, ki kupi golfa 7 za ceno 6 izpade popoln b****. Sicer pa tudi, če bi to glasno povedali, ima VW tako močno bazo (med drugimi tudi moja starša), da se jim za prodajo ni bati.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a drugmirko Sr sep 05, 2012 5:36 pm

rslapa je napisal/-a: Enostavno v tem razredu ostali avtomobili nimajo detajlov, ki pa so meni tako zelo všeč (ko ugasneš avto se brisalci zaprejo do konca, če med zapiranjem šip ugasneš avto se šipe zaprejo do konca, vrata se zelo lepo zapirajo, menjava žarnice je enostavnejša kot na kolesu, ko prestavljaš med radijskimi postajami, ti najde novo postajo v manj kot sekundi, odličen menjalnik, v armaturi nič ne škripa ko greš čez lukne...)


sicer je od Golfov "pr hiši" bla samo štirica in čeprav čez njo v bistvu nimam žal besede (razen, da je bla dosadna, kot čakaln'ca pr zobarju =P) moram reč, da sem iz citroenov navajen, da se šipe zaprejo do konca tudi, če avto ugasneš. tudi čez vrata na njih nisem "imel pripomb", "skip" funkcija na radiju tudi lepo deluje, kakšnega škripanja armature pa vse od tiste "trdoplastične", v AX-u letnik '88, tudi nisem več opazil... s čimer bi želel reči, da je zadnjih...heh, 7-10 let, bolj ali manj enako pri vseh proizvajalcih...
edino, za žarnco ti ne vrjamem čist... je hudič enkrat crknil ravno na Golfu 4.... sem z malo muke razdrl, zamenjal in se debeli dve uri j*bal, da sem hudiča sestavu nazaj! od takrat žarnic ne menjam več sam =P. moram pa priznat, da me na sedanjem Fordu, katerega "upravlja" moja boljša polovica, izjemno pizdi, ker se šip ne da zapret, če ugasneš avto... crknejo "u hodu" :evil:

rslapa je napisal/-a:in najlepše od vsega danes po dveh letih uporabe je še vedno njegova cena 1000€ višja od moje nabavne cene


evo, tega ti tudi ne vrjamem... vsem avtom se cena, v enakem časovnem obdobju, "strmopizdi" v približno enakem procentu! na njo ima vpliv predvsem letnik in nekaj malega kilometri. če to ne bi držalo, potem februarja ne bi 4 leta starega "ubermenshmobil" od A4 s pišivimi 83k km, ki je stal čez 38k evrov, prodali za ubogih 16 jurjev!
če je res kar praviš lahko rečem samo, da si avto že v štartu kupil zelo ugodno... :).

rslapa je napisal/-a:Še vedno pa ne razumem ljudi ki dajo 30.000€ za novega golfa, ampak nekdo ga bo moral kupit da ga bom lahko jaz čez 3 leta kupil za 15.000€. :)


in hvala, da si kar sam potrdil moje besede... =P :mrgreen:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Sr sep 05, 2012 5:41 pm

Nekaj komentarjev bo šlo na poste, nekaj kar tako, upam da nisem česa zamešal, ker sem bral v treh različnih jezikih... :D

Prostor (predvsem na zadnjih sedežih) je že pri 5 in 6 zelo vredu, pri 7 bi po merah sodeč moral biti odličen. Baje so sprednji sedeži premaknjeni bližje motorju + daljša medosna oz. celotna razdalja. Ga pa ta prostornost nekoliko tepe pri osnovni obliki, ker eno in drugo je težko imet. Po drugi strani je daljši, širši in nižji (skoraj 3cm!), vidi se tudi veliko dizajnerskega truda vloženega v optično "nižanje" in "razgibavanje" te oblike, kar bo po moje prišlo bolj do izraza v živo, kot na slikah, sploh pri lepših barvah.

Glede cene... naj bi bila v določenih primerih celo nižja od predhodnika, treba se je zavedat tudi dejstva, da Golf nikakor ni mišljen kot konkurenca najbolj oskubljenim verzijam (nepremiumske) konkurence, ne pozabite, da sta pod njim pozicionirana še Leon (že predstavljen) in Octavia (oktober). V obzir je treba vzet tudi resno oskubljenost najcenejših akcijskih modelov tega razreda.

In tako pridemo do serijske opreme... po nemškem konfiguratorju sodeč ima osnovna dizelska različica serijsko TFT ekran na dotik, el. ročno z auto hold funkcijo, LED osvetlitev prostora za noge, el. pomična in ogrevana ogledala, (el. pomik vseh šip), el. zaporo diferenciala XDS (+ ESP with counter steering assistance including ABS with Brake Assist, ASR, EDS and MSR), Multi Collision Brake (samodejno zaviranje za preprečitev verižnega trka), dvojno dno prtljažnika ...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1462
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a thunderbolt Sr sep 05, 2012 6:05 pm

tommy, glede cene zame tu ni vprašanja - če so stroški izdelave nižji 20%, potem bi se to moralo poznati pri ceni avta. Vse ostalo je nek larifari in zagovarjanje že tako bajnih zaslužkov šefov. Pika.

Glede opreme pa tudi še težko čisto točno rečemo, kako in kaj, ker je še vedno veliko odvisno od države do države (deželna oprema). Lahko debatiramo zgolj o obrisih. Sam v bistvu tudi kljub zgornjemu dejstvu nisem pričakoval nižanja cene, sem pa mislil, da bodo vseeno bolj radodarni pri osnovni opremi. Od zadev, ki si jih naštel, je res uporaben samo front assist (xds-ja ne bom štel, ker povprečnemu uporabniku golfa z 90 konjskim dizlom popolnoma dol visi, če to ima ali ne). Vse ostale zadeve so samo neki dodatni gadžeti, katerih sigurno 50% kupcev na spisku dodatne opreme ne bi niti povohala. Tako kot bi tudi vsaj 50% kupcev raje imelo sandardno ročno (če smo čisto realni in ne v marketinških oblakih). Lahko bi dali recimo kakšne serijske senzorje za parkirat ali kaj podobnega, kar se pogosto pojavlja na seznamih odkljukane opcijske opreme. Ampak tu je pa spet na pohodu ekonomska logika - "Zakaj pa ne bi malo še zaslužili, že na tako dragem avtu, če lahko?". Roko na srce je zgodba o golfu predvsem dober marketing (pač, moje mnenje).
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a tha_man Sr sep 05, 2012 6:16 pm

Zunanjost nič posebenega, pričakovano pač evolucija šestke, s tem da mi je spredaj šestka skoraj lepša, zadaj pa sedmica. Notranjost pa odlična, malo res spominja na DS4, ki ima zame eno najlepših notranjosti. Pa ne morem verjeti, da je Golf dobil "cockpit" notranjost, torej narejeno okoli voznika, to je meni zakon! Že šestka mi je bila znotraj všeč (sicer na slikah ne, v živo pa), tale pa že na slikah dobro zgleda.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a INFINITI Sr sep 05, 2012 7:26 pm

Meni tudi ni napačen.....damn I`m getting old :)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
grizli
Novinec
 
Prispevkov: 337
Pridružen: So dec 26, 2009 1:47 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a grizli Sr sep 05, 2012 8:10 pm

Kot je že nekdo napisal, Golf je predvsem zgodba o odličnem marketingu.

Drugače je pa zunanjost v skladu s pričakovanji popolnoma nerazburljiva, prednji del je smešno grd, notranjost pa vsaj po slikah sodeč odlična. Kar se oblike tiče ga po mojem mnenju novi Leon poseka v vseh pogledih.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Sr sep 05, 2012 9:28 pm

thunderbolt je napisal/-a:tommy, glede cene zame tu ni vprašanja - če so stroški izdelave nižji 20%, potem bi se to moralo poznati pri ceni avta. Vse ostalo je nek larifari in zagovarjanje že tako bajnih zaslužkov šefov. Pika.

Glede opreme pa tudi še težko čisto točno rečemo, kako in kaj, ker je še vedno veliko odvisno od države do države (deželna oprema). Lahko debatiramo zgolj o obrisih. Sam v bistvu tudi kljub zgornjemu dejstvu nisem pričakoval nižanja cene, sem pa mislil, da bodo vseeno bolj radodarni pri osnovni opremi. Od zadev, ki si jih naštel, je res uporaben samo front assist (xds-ja ne bom štel, ker povprečnemu uporabniku golfa z 90 konjskim dizlom popolnoma dol visi, če to ima ali ne). Vse ostale zadeve so samo neki dodatni gadžeti, katerih sigurno 50% kupcev na spisku dodatne opreme ne bi niti povohala. Tako kot bi tudi vsaj 50% kupcev raje imelo sandardno ročno (če smo čisto realni in ne v marketinških oblakih). Lahko bi dali recimo kakšne serijske senzorje za parkirat ali kaj podobnega, kar se pogosto pojavlja na seznamih odkljukane opcijske opreme. Ampak tu je pa spet na pohodu ekonomska logika - "Zakaj pa ne bi malo še zaslužili, že na tako dragem avtu, če lahko?". Roko na srce je zgodba o golfu predvsem dober marketing (pač, moje mnenje).


Pa se ti zavedaš koliko govora je bilo pri Golfu V o prevelikih stroških izdelave? In kar je pomembneje, se ti sploh sanja, koliko stane razvoj takšne platforme?

When you spend four years more than €60 billion (US$80 billion) in developing a groundbreaking new platform, then you better make sure that your investment will pay off for itself big time.


In ti si dejansko predstavljaš, da lahko oni ob prihodu treh (od cca. 40 načrtovanih) modelov na tej platformi takoj spustijo ceno za toliko, kot je pričakovan prihranek na dolgi rok? S tem da nekje do konca naslednjega leta pričakujejo še dodatna večja vlaganja v njo, šele potem se bo denar začel vračat. In preden še dalje razpredaš o teoriji zarote, se moraš zavedat, da do tako revolucionarne platforme verjetno ne bi prišlo, če bi svoje avte zadnja leta prodajali 20% ceneje, ker ne bi bilo denarja za njo.

Glede opreme si pa naravnost smešen. Sem prepričan, da se najde znamka, pri kateri bi to opremo hvalil, tukaj pa ni vredna nič. :D Tistih 50% kupcev bi mogoče v štartu raje imelo navadno ročno, bi si pa večina premislila po par speljevanjih v klancu. ;) O drugi opremi se mi sploh ne da razpredat, ker si že toliko neumnosti napisal, da enostavno nima smisla...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a INFINITI Sr sep 05, 2012 9:44 pm

Pa kaj se razburjate za te uradne cene in cenike - na koncu so itak vedno akcije, kjer se tudi par jurjev zadeva spusti.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ban Če sep 06, 2012 6:13 am

Od teh cen v ceniku plačuješ samo kasko zavarovanje. :evil:
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a drugmirko Če sep 06, 2012 8:12 am

thunderbolt je napisal/-a:tommy, glede cene zame tu ni vprašanja - če so stroški izdelave nižji 20%, potem bi se to moralo poznati pri ceni avta..

če se bo kje poznalo, se bo to poznalo IZKLJUČNO na folksvagnovem profitu...

~toMmy~ je napisal/-a:
Pa se ti zavedaš koliko govora je bilo pri Golfu V o prevelikih stroških izdelave? In kar je pomembneje, se ti sploh sanja, koliko stane razvoj takšne platforme?
When you spend four years more than €60 billion (US$80 billion) in developing a groundbreaking new platform, then you better make sure that your investment will pay off for itself big time.

In ti si dejansko predstavljaš, da lahko oni ob prihodu treh (od cca. 40 načrtovanih) modelov na tej platformi takoj spustijo ceno za toliko, kot je pričakovan prihranek na dolgi rok? S tem da nekje do konca naslednjega leta pričakujejo še dodatna večja vlaganja v njo, šele potem se bo denar začel vračat. In preden še dalje razpredaš o teoriji zarote, se moraš zavedat, da do tako revolucionarne platforme verjetno ne bi prišlo, če bi svoje avte zadnja leta prodajali 20% ceneje, ker ne bi bilo denarja za njo.


čitaj odgovor gornji.... vsi stroški naložbe, kot tudi cena proizvoda imajo izključno samo en cilj! ...da, uganili ste.... večji profit! =P
k razvoju nove platforme jih ni gnala želja po "revolucionarnosti" ampak preprosto dejstvo, da bod, če jim nanjo uspe nataknit 40 vozil treh različnih segmentov, meli nižje stroške in več profita! "revolucionarnost" je iz sveta main stream avtomobilskega biznisa začela zginevat tam nekje v cajtu, ko je "pobralo" Andrea Citroena, dokončno pa je izginila nekje v 60'tih... pred tem so znali v avtomobilih naredit kej odpuljenega zaradi "drugačnosti"... po letu '65 pa izključno zaradi profita! zato so od sredine 60-tih tudi vse znamke, ki so mele "običaj" zmislit se kakšno novo tehnično rešitev ali obiliko zarad rešitve/oblike same, počasi izgubljale svojo samostojnost... Citroen, Alfa, Saab, Ferrari itd.
torej... VW ni nobena "mati tereza" in cena novega Golfa bo tako visoka, kolikor bo le lahko! edini "instrument", ki jo lahko spremeni je trg (to je konkurenca in/ali prodaja pod pričakovanji)!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a drugmirko Če sep 06, 2012 8:37 am

tha_man je napisal/-a:Notranjost pa odlična, malo res spominja na DS4, ki ima zame eno najlepših notranjosti. Pa ne morem verjeti, da je Golf dobil "cockpit" notranjost, torej narejeno okoli voznika, to je meni zakon!


a?Slika... ne štekam...

sicer tak na hitro nisem mogu najt poštene DS4-kine armature v dvobarvni verziji, poslikane pod enakim kotom, kar je itak nujno, da bi videl bistvene razlike v zasnovi in izvedbi oblike, pa vseeno... meni je armatura v Golfu proti tisti v DS4 tako, kot "hudo pospravljena lekarna" proti "divjemu beach partiju"! :mrgreen: =P :

Slika Slika
Slika

v živo bo to najbrž izjemno očitno saj je filozofija oblike armature (in avta v celoti) pri DS4 čisti "lust for life" medtem, ko je pri Golfu absolutno "tradition&function"... zato armatura v DS4 nima veze z "ničemer na svetu" medtem ko je armatura "sedmice" rahla nadgradnja armature v "šestici"...že to, da so centralno konzolo rahlo obrnili proti vozniku je "revolucionarno divja sprememba", ki bo -ne glede na to kako dejansko minorna in nepomembna je za "ostali svet"- v bodočnosti pri wagen fanih najvrjetneje obveljala za "legendarno".... že slišim mistične debate: "...ampak Golf 7 ma pa armaturo obrnjeno proti vozniku...." =P

:mrgreen:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
ilyerik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr nov 18, 2009 11:24 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ilyerik Če sep 06, 2012 9:05 am

A prav vidim, da so končno dali kontrole za tempomat na volan?
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS Če sep 06, 2012 9:55 am

ilyerik je napisal/-a:A prav vidim, da so končno dali kontrole za tempomat na volan?


To je mel že Golf 4, seveda za doplačilo :mrgreen:
 
ilyerik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr nov 18, 2009 11:24 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ilyerik Če sep 06, 2012 10:14 am

peroRS je napisal/-a:
ilyerik je napisal/-a:A prav vidim, da so končno dali kontrole za tempomat na volan?


To je mel že Golf 4, seveda za doplačilo :mrgreen:


A res? Haha, sem bil preprican, da ne oz. so me tako prepricali v salonu. Na volanu naj bi bile zgolj za radio in telefon. Jah, stupid me, ker tega nisem natancno preveril.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Polo78 Če sep 06, 2012 11:26 am

Pa res, končno bi lahko rekli, da se dali gumbe za tempomat na volan, kamor po mojem mnenju spadajo. S tem so pa posredno priznali tudi ergonomski kiks pri prejšnjih modelih in to pri znamki, kjer naj bi ravno ergonomija bila na najvišji ravni. =P

Slika
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a MBtouran Če sep 06, 2012 11:49 am

Poplava obvolanskih gumbov bo pri vw cudez ergonomije pri drugih znamkah pa je govora o nepreglednosti. Po mojem je gumbov prevec in so precej natlaceni
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Marek_ Če sep 06, 2012 11:50 am

@drugmirko Kaj misliš s tem, da je Golfova notranjost bolj pospravljena? Bolj dolgočasna?

Tempomat končno na volanu? Kako je imel prej? Na ročici za smerokaze ali zraven? To je res zanimivo, čeprav nikoli ni bilo pripomb o priročnosti komand in ergonomiji iz strani novinarjev in so vedno VWji veljali za vzor ostalim, potem pa najdeš tempomat na ročici za smerokaze. Kar vse naredi še bolj zanimivo za tiste, ki imamo krajše prste je vklop dolgih luči z odmikom ročice od voznika, tako, da je ni več moč doseči, če volan držiš z levo. Ko se voziš skozi ovinke moraš vedno desno roko premeščati iz menjalne ročice na volan, da si pripravljen, če pride kdo nasproti, da lahko z levo dosežeš ročico za preklop v zasenčene, enako se dogaja s tempomatom. Francozi imajo preklop med zasenčenimi in dolgimi vedno s pritiskom ročice proti sebi, katera se po prekopu vrne vedno v enak položaj tako, da veš vedno, da je na dosegu roke in ni potrebe, da se obremenjuješ kje boš desno držal.
Velik dosežek je tudi "nova" konzola climatronica tista prej je bila za kozlat, ko sem imel v Passatu naštimano temperaturo več od 22C sploh nisem videl koliko je bilo naštimano ker je vrtljiv gumb zakrival številčnico iz mojega položaja za volanom (nižje rasti), tako sem se moral vedno premikat proti desni, da vidim katera magična cifra se skriva za gumbom.
Toliko o brezmadežni ergonomiji in priročnosti, ki je vedno za vzor ostalim...
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov