Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a zany Če jan 27, 2011 8:38 pm

tale ds4 zgleda odlično :)
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Lignage Če jan 27, 2011 8:45 pm

zakaj ti je Gulietta bolj Alfa, kot DS4 Citroen? a zato, ker ma trikotasto masko in ker so "prvi" meli skrito kljuko na zadnjih vratih? ker... tak na hitro sta to edina dva, no v bistvu eden =P, detalja, ki po tvojih lastnih kriterijih Giulietto ločita od ostalih... :?: :mrgreen:


Giulietta je oblikovno povsem samosvoja, glavne razloge sem pa napisal včeraj ob 9:49 PM :) (...če povzamem, ...nima dvodelne maske, nima audijevsko nabildane riti, nima enako odrezanih luči spredaj kot Audi A1, nima, nima, nima, ...in zato je boljša, bolj samosvoja in ne daje mešanih občutkov. Pika. :))

Tista kljuka v okviru vrat je imela pri Alfi še nek smisel, ker so naredili limuzino s športnejšim kupejevskim videzom, s tem, da so ji skrili kljuke (156). In če ima to tudi Giulietta, me to ne moti. Citroën pa to zdaj tako neumno posnema, kot je Seat z Leonom. Vendar Seatu to opravičimo, ker je to proizvajalec s fiatovo zgodovino.

Moda gor ali dol! Tudi manjši Mi.to je samosvoj in A1 mu ni podoben. Prevzema oblikovne stvari iz alfine preteklosti in na njem ni ničesar najti, kar bi zbujalo mešane občutke, je edinstven in mu ne moreš očitat da ni moderen, zagotovo ne :)

In recimo, ko smo že govorili o Delti, mi je zanimivo, kako so znali pri Lanci z majhnim detajlom dati stranski liniji nek smisel....
Slika


Citroën je pri DS4, sicer na boku v osnovi ohranil tisto linijo s starega C4, vendar kaj ko so potem naredili tako masivno rit in agresiven sprednji del. S tem pa so obliko na nek način zgermanizirali:
Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a ~toMmy~ Če jan 27, 2011 8:55 pm

drugmirko je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:Včeraj sem vozil novo C4... 1.6 HDi exlusive

Peljal sem ga po avtocesti ter po navadni cesti...

Na avtocesti je zelo tiha notranjost tudi pri 160 kilometrih na uro, lepo pelje in je zelo kompakten in funkcionalen... Po navadnih cestaj deluje zelo kompaktno, ni nič ropotanja čez luknje (17 col) deluje glih prav kompaktno. Imel je vso opremo (razen usnja in navigacije), svetilnost števcev lahko imaš v poljubni barvi kakršnkoli hočeš, sedeži sicer malenkost trši kot smo jih navajeni pri citroenu ampak rit lepo paše v sedež, s tem, da ima OBA sprednja sedeža z masažo... kjub temu pa ima dovolj bočne opore. Xenonke svetijo v ovinek. USB, 220V vtičnico pa Bluetooth, parksenzorje, zaznavanje mrtvi kot itd itd....meni osebno zelo dober avtek. Primerjal ga nebon z nobenim, da nebo kakih zdrah... Treba se peljat pa bo vsak najbolje vedel kako pa kaj. Lepota avtomobila pa je čisto po okusu vsakega posameznika.


dej mi prosim razjasni eno misterijo... (mater, mam tak "dežavu" ko tipkam tole... če sem kje že moril s tem, se opravičujem =P!)
v čisto vseh do zdej dosegljivih testih nove C4-ke je čitat kako absolutno porazen, spužvast, nevodljiv in nekomunikativen je avto za vozit... razen v predzadnjem Avto Klubu, kjer so povedali, da je narejen na podvozju zelo dodelane prejšnje C4-ke in se pelje veliko bolje od nje...
zdej... kolkor se spomnem testov prejšnje C4-ke ni glih slovela po kaki pretirani vozni dinamiki in niso je čislali kot takratnega Focusa... nihče pa nikoli ni napisal, da ma za en drek vozne lastnosti! še več! večkrat so ga celo pohvalili (z obveznim pripisom, da seveda ni Focus) v zgledno dinamiko in "ležanje"!
od kod zdej opisi o dolgočasnem in nenatančnem avtu za vozit...

kakšen se je zdel tebi? v primerjavi s čimerkoli, ker pa vem, da je vseeno bolj naravnan na udobje, kot na kako "polaganje ovinkov" pa predvsem v primerjavi s prejšnjim C4? :D



http://www.youtube.com/watch?v=-W--8ZApC60

Še en test, kjer kritizirajo volan. Pač francozi imajo večinoma nekomunikativen volan, kar je za nekoga prednost, za ostale pa velika pomankljivost. Meni osebno to vbije večino veselja, ko avto malce pritisnem čez kak ovinek. Ni pa za enačit sterilnost volana z nedinamičnostjo, lahko se avto super obnaša v ovinkih in ima nevtralno lego, pa ima še vedno sterilen volan. Angleži po dinamiki poleg Focusa radi omenijo tudi Golfa (po moje nekoliko zanemarjajo Mazdo3), pri nas te pač zakurijo na grmadi zaradi takšne izjave! =P
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a ~toMmy~ Če jan 27, 2011 9:08 pm

Lignage je napisal/-a:In recimo, ko smo že govorili o Delti, mi je zanimivo, kako so znali pri Lanci z majhnim detajlom dati stranski liniji nek smisel....


Ja in pri DS4 so dali krom obrobo v podobnem stilu, značko so pa napopali na B stebriček... kdor si želi poiskat podobnosti, jih bo našel še pri tako različnih avtih.

Lignage je napisal/-a:Citroën je pri DS4, sicer na boku v osnovi ohranil tisto linijo s starega C4, vendar kaj ko so potem naredili tako masivno rit in agresiven sprednji del. S tem pa so obliko na nek način zgermanizirali:


Po mojem okusu (in še dosti kolegov), je stari petvratni C4 obupen. Pri trivratni različici je zadnji konec odličen, izviren, lep za pogledat in skladen s prvim koncem. Pri petvratnem mi deluje, kot da so ga vzeli od C3 in na silo raztegnili, da so dobili zasilno rešitev. Enostavno mi deluje, kot da so skup zašvasali dva nekompatibilna avta, med tem ko trivratni izgleda odlično in je zadek lep podaljšek sprednjega.

Germanizacije pri tem ne vidim, ker deluje precej bolj napihnjeno in z dosti več baročnimi linijami, nemci (Audi, VW) to delajo dosti bolj diskretno, izjema je mogoče kakšna Astra. Meni se to zdijo čisto aktualne francoske smernice.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
JaNo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Po jan 24, 2011 7:29 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a JaNo Če jan 27, 2011 9:56 pm

dej mi prosim razjasni eno misterijo... (mater, mam tak "dežavu" ko tipkam tole... če sem kje že moril s tem, se opravičujem =P!)
v čisto vseh do zdej dosegljivih testih nove C4-ke je čitat kako absolutno porazen, spužvast, nevodljiv in nekomunikativen je avto za vozit... razen v predzadnjem Avto Klubu, kjer so povedali, da je narejen na podvozju zelo dodelane prejšnje C4-ke in se pelje veliko bolje od nje...


Sem nov na forumu, malo berem, da si olajšam izbiro..

drugmirko: Mi lahko prosim odgovoriš na naslednja vprašanja:
1. Mi lahko pokažeš te teste, kjer pravijo da je avto absolutno porazen? To bi mi precej pomagalo pri izbiri...
2. Si se že peljaj z novo c4?

Hvala.
Lp
 
Dr. MadMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Če mar 03, 2005 9:12 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Dr. MadMan Pe jan 28, 2011 7:22 am

 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Polo78 Pe jan 28, 2011 8:28 am

Če lahko dodam še svoje mnenje glede sterilnega in nekomunikativnega volana:
Tako, kot je bilo že rečeno, za ene je to prednost, za druge slabost. Ko takole različni ljudje ocenjujejo posamezen avto (ne le avtomobilistični novinarji ampak tudi mi navadni smrtniki) pa po moje največjo vlogo pri tem igra dejstvo, na kakšne avte s(m)o navajeni od prej. Nekdo, ki je celo življenje navajen francozov, se mu bodo verjetno zdele volan in vozne lastnosti novih modelov francoskih avtov netipično francoske, vendar vseeno precej izboljšane (lep primer za to je bil že novi Megane). Nekdo, ki pa je navajen voziti avte z bolj direktnim volanskim mehanizmom (in mu je to tudi všeč) pa bo zadevo pograjal, ker se mu volan še vedno zdi premalo direkten. As simple as that.

In zaključek: Naj gre vsak sprobat avto in ugotoviti kaj mu osebno ustreza oz. ne ustreza. Glede (ne)komunikativnega volana je torej brezpredmetno razpravljat ali je to slabost ali prednost. Sam osebno imam tudi raje avtomobile z direktnim volanom, vendar mi pa na drugi strani nekomunikativen volan ne predstavlja neke tako hude slabosti, da bi se le zaradi tega branil določenega avta, ki mi po vseh ostalih karakteristikah ustreza.
Antiznačkar po prepričanju
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a xandrej Pe jan 28, 2011 10:44 am

~toMmy~ je napisal/-a:@xandrej: Kakšen se ti je zdel volanski mehanizem, si ga kaj priganjal?


Nisem ga preveč preganjal sploh pa ne čez kake ovinke... Avto ni moj pa ni se za špilat...

Volan kot avto pa je namenjan bolj kot ne citroenovski vožnji. Mehko in udobno... Kot je nekdo odzgoran napisal nekomu paše to nekomu ono... Čisto odvisno. Tudi lepota je odvisna od oči...

jaz pa mislim, da si dandanes nobena avtomobilska firma nebi dovolila da bi na tržišče dala nekaj slabega posebnega ali extravagantnega saj trendi narekujejo in tudi kriza da se trenutno ni za špilat... Taki projekti tega razreda so še najbolj kritični za te firme...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a ~toMmy~ Pe jan 28, 2011 10:48 am

xandrej je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:@xandrej: Kakšen se ti je zdel volanski mehanizem, si ga kaj priganjal?


Nisem ga preveč preganjal sploh pa ne čez kake ovinke... Avto ni moj pa ni se za špilat...

Volan kot avto pa je namenjan bolj kot ne citroenovski vožnji. Mehko in udobno... Kot je nekdo odzgoran napisal nekomu paše to nekomu ono... Čisto odvisno. Tudi lepota je odvisna od oči...

jaz pa mislim, da si dandanes nobena avtomobilska firma nebi dovolila da bi na tržišče dala nekaj slabega posebnega ali extravagantnega saj trendi narekujejo in tudi kriza da se trenutno ni za špilat... Taki projekti tega razreda so še najbolj kritični za te firme...


To sem sam napisal. No potem ni ravno zame... :)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Lignage Pe jan 28, 2011 11:42 am

xandrej je napisal/-a:jaz pa mislim, da si dandanes nobena avtomobilska firma nebi dovolila da bi na tržišče dala nekaj slabega posebnega ali extravagantnega saj trendi narekujejo in tudi kriza da se trenutno ni za špilat... Taki projekti tega razreda so še najbolj kritični za te firme...


Tole je name letel, ane? :DDD

Sam nisem napisal, da bi mogu biti ta novi C4 ali DS4 nekaj posebej ekstravaganten ali pa odbit, sploh ne. Napisal sem, da bi od znamke kot je Citroën pričakovali nesporno samosvojo obliko! To ne pomeni tveganje, ampak oni so se hoteli še posebej priliznit kupcem, zato je oblika takšna kot je in je bila ustvarjena z razlogom. Prepričan sem v to.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a iKst Pe jan 28, 2011 11:52 am

Se pravi... Zato, ker je DS4 lep je ubistvu zanič?
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Lignage Pe jan 28, 2011 12:17 pm

iKst je napisal/-a:Se pravi... Zato, ker je DS4 lep je ubistvu zanič?


Ne zavedaš se na kakšen način ljudje razmišljajo in kako je to Citroën izkoristil. Audi je popularna znamka in veliko ljudem narekuje okus.


Zame bi bil DS4 z originalnimi oblikovnimi potezami lepši in boljši od tega, ki ga dejansko imamo. Za večino ljudi, ki vozi Citroën in sanja o Audijih je pa tole seveda več kot popoln izdelek. Tako to je...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a xandrej Pe jan 28, 2011 12:18 pm

iKst je napisal/-a:Se pravi... Zato, ker je DS4 lep je ubistvu zanič?


Od kod pa si prišel do tega zaključka? C4 je prišel ven, pelje se dobro, opreme ima malo morje. Prverjene HDI motorje in teBMW na ketno bencinarje... To je to... Počakajmo, da pride Ds4 v salone, da se ga vidi, da se ga pelje pa vidimo kaj je to... Pride pa še DS5... Bomo videli.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a xandrej Pe jan 28, 2011 12:23 pm

Lignage je napisal/-a:
iKst je napisal/-a:Se pravi... Zato, ker je DS4 lep je ubistvu zanič?


Ne zavedaš se na kakšen način ljudje razmišljajo in kako je to Citroën izkoristil. Audi je popularna znamka in veliko ljudem narekuje okus.


Zame bi bil DS4 z originalnimi oblikovnimi potezami lepši in boljši od tega, ki ga dejansko imamo. Za večino ljudi, ki vozi Citroën in sanja o Audijih je pa tole seveda več kot popoln izdelek. Tako to je...



Glej če kdo hoče imet danes avto ki si ga želi (ne govorim o ferrarijih in podobnimi varijantami) ga lahko ima. Saj so cene rabljenih avtov tak smešene, da ne moreš vrjet... Danes dobiš za 15 000 kaj se ti srce poželi. Govorim o rabljenih avtomobilih. starih nekje 5-7 let. Pa je lahko to A8, BMW 7 ali X5 ali karkoli... To če si nekdo želi vrjamem, da dandanes ni problem. Seveda govorimo o finančne sposobnosti. Tudi 15 000 je ogromno denarja. Sicer pa spet za nekatere ogronmo za nekatere pa malo za nekatere pa nedosegljivo. Zatakne se pa danades pri večini primerov pri vzdrževanju teh avtomobilov. Vsakemu svoje. Avti se danes delajo za rajo in za rajo so namenjeni da se prodajajo ne za posebneže ki bi to pa to imeli če bi pa vedno se nekaj najde... jaz bi tudi mel... pa je pa nima toko dinari pa vse pride v življenju. Tak je to... Nekako moje skromno osebno mnenje...
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a iKst Pe jan 28, 2011 12:37 pm

Lignage, jaz teh tvojih podobnosti z audijem ne vidim. Mogoče, če se res zapičiš v detajle in vklopiš domišlijo. Ampak sem že napisal. Če se dovolj poglobiš lahko pri vseh avtomobilih najdeš določene podobnosti in "pokradene" detajle.

Kot celota pa se mi zdi DS4 povsem drugačen od Audija. Daje drugačno sporočilo in igra na povsem druge karte. Veliko bolj je podoben sodobnim citroenom kot audijem.

Sicer se je pa Citroen očitno usmeril v malo bolj racionalne avtomobile. C5 je lep primer. Prejšnji model je bil precej samosvoj, ampak za moje pojme ne ravno lep, kvaliteta je bila pa pod vsako kritiko. Aktualni C5 je očitno oblikovno bližje nemški konkurenci, ampak kot celota je 20000x boljši. Meni je ta pot veliko bolj všeč. Par let nazaj si nisem mogel predstavljati, da bi sploh pomislil na nakup Citroena. Danes pa sta pri hiši 2, pa še DS4 pride slej ko prej.

Mogoče so se malo prodali. Tisto svojo ekstravaganco so malo omilili in mogoče so se zamerili nekaterim hardcore citroen fanom. So pa na ta račun začeli delati boljše avtomobile, ki jih dejansko dobro prodajajo. Nenazadnje niso dobrodelna ustanova, ampak je njihov cilj čim več prodanih Citroenov.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a iKst Pe jan 28, 2011 12:38 pm

xandrej je napisal/-a:
iKst je napisal/-a:Se pravi... Zato, ker je DS4 lep je ubistvu zanič?


Od kod pa si prišel do tega zaključka? C4 je prišel ven, pelje se dobro, opreme ima malo morje. Prverjene HDI motorje in teBMW na ketno bencinarje... To je to... Počakajmo, da pride Ds4 v salone, da se ga vidi, da se ga pelje pa vidimo kaj je to... Pride pa še DS5... Bomo videli.


Napisano je bilo sarkastično. Meni je DS4 hud. Komaj čakam, da vidim kako izgleda končni izdelek. Upam, da se bo dalo dobiti tiste prešite usnjene sedeže.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a drugmirko Pe jan 28, 2011 5:35 pm

viš Linage... dobro, da si malimal tiste bočne fotke C4 in DS4... njihovih slik nikoli nisem primerjal in zdaj vidim, da sta si presentljivo podobna :mrgreen:...
zelo sorodni sta liniji strehe in bočnih oken, tudi tudi sprednja šipa in hauba jima padata zelo podobno in kot ki ga tvorita si je tudi v "žlahti"! tudi telesna razmerja so si podobna... torej še en Citroen več, kateremu je DS v "žlahti"! ozroma z njim je DS4 za še enga Citroena dlje od Audijev =P.
sicer je res DS bolj grob... no, dejmo reč bolj nabildan :D in nima toliko citroenove gracioznosti, kot je premore stari C4. res je tudi, da mata zelo različne in različno poudarjene detajle! bi pa bočna fotka A3-ke pod tema dvema definitivno pokazala, da A3 prihaja iz ene druge "rodbine"... ;) .

tisti "zavihek" Delte in njegovo historično "izhodišče" (kaj sploh je, a Beta?)... sicer lepo za videt ampak Delta razen njega in eventuelno maske, nima na sebi prav nič drugega, kar bi jo povezovalo s prejšnjimi modeli Delte, Bete ali katere druge Lancie. edini model na katerega je direktno vezana je sedanja Ipsilonka, katere mutirani klon je... vendar vem kam meriš in strinjam se.... fajn je, če ma avto na sebi kakšno takšno, družinsko podrobnost.

žal se pa strinjam glede nosa pri DS/C4... čeprav me je novi C4 v živo v bistvu prijetno presenetil, mi njihova sprednja konca še zmeraj nista lepa! in nisem prepričan, če mi kdaj bo... od daleč me sicer niti ne moti =P, od zelo daleč mi je celo fajn :D:

Slika


od blizu mi je pa rahlo neokusen in grd:

Slika

not pa "svaka im dala"... :D
Slika

in na tej "mobitel umetniji" lahko vidimo, da ga bodo "lomili" tudi po notranjosti tega DS-a... tale ma poleg bočnih podpor zicev v rdečem usnju, rdečo tudi oblogo vrat, oblogo sredinskega tunela okrog menjalnika in bunko na njem:

Slika

...kot pri DS3, ni nujno, da bodo čist vse farbovitosti znosne za videt :)


@JaNo...
huh, si me pa našu... sej jih nisem bral včerej, berem jih zadnjih par mescev... =P poguglej malo po testih... generalni mesiđ je: avto za penziče. če mene vprašaš je to grda uvreda, ker se že prejšnji ni vozil tako slabo, da bi se komu moralo kej posebej kolcat čez to.
in jaz ga nisem še vozil... tudi ne vem, če ga bom. mi kljub huronskemu preskoku v kvaliteti izdelave, nekak ni privlačen... je pa kolega z drugega foruma, ki je vozil oba -starega in novega- rekel, da se novi pelje boljše!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Lignage Pe jan 28, 2011 10:31 pm

drugmirko je napisal/-a:viš Linage... dobro, da si malimal tiste bočne fotke C4 in DS4... njihovih slik nikoli nisem primerjal in zdaj vidim, da sta si presentljivo podobna :mrgreen:...
zelo sorodni sta liniji strehe in bočnih oken, tudi tudi sprednja šipa in hauba jima padata zelo podobno in kot ki ga tvorita si je tudi v "žlahti"! tudi telesna razmerja so si podobna... torej še en Citroen več, kateremu je DS v "žlahti"! ozroma z njim je DS4 za še enga Citroena dlje od Audijev =P.
sicer je res DS bolj grob... no, dejmo reč bolj nabildan :D in nima toliko citroenove gracioznosti, kot je premore stari C4. res je tudi, da mata zelo različne in različno poudarjene detajle! bi pa bočna fotka A3-ke pod tema dvema definitivno pokazala, da A3 prihaja iz ene druge "rodbine"... ;) .


In ravno tista malenkostna razlika v liniji bočnih oken je DS4, (v primerjavi s starim C4), naredila podobnega večini ostalim avtom v tem razredu. Včasih le malenkostne razlike že veliko naredijo, da avto izgleda bolj samosvoj. Škoda ker so to tukaj, ko so povzemali starega C4, spregledali.


tisti "zavihek" Delte in njegovo historično "izhodišče" (kaj sploh je, a Beta?)... sicer lepo za videt ampak Delta razen njega in eventuelno maske, nima na sebi prav nič drugega, kar bi jo povezovalo s prejšnjimi modeli Delte, Bete ali katere druge Lancie. edini model na katerega je direktno vezana je sedanja Ipsilonka, katere mutirani klon je... vendar vem kam meriš in strinjam se.... fajn je, če ma avto na sebi kakšno takšno, družinsko podrobnost.


Ja, Beta. In zelo cenim takšne podrobnosti :)
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 So feb 26, 2011 5:50 am

Najprej C4
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Source : Citroën.

http://c-forum.forumpro.fr/t1552-galerie-photos-officielles-citroen-c4-ii




12. januar 2011 | 16:09:13

Citroen C4 se predstavi tudi interaktivno

Pri Citroenu vsekakor imajo smisel za nekoliko drugačno promocijo novih modelov.

Besedilo: Uredništvo Foto: Citroen

Najnovejši interaktivni video o novem Citroenu C4 potisne spletnega obiskovalca globoko v svet avtomobilizma. Nova spletna izkušnja, ki čarobno zbližuje virtualni svet z resničnostjo. Za njegov začetek prodaje je francoski proizvajalec vpeljal novost z interaktivnim spletnim filmom edinstvenega formata, kjer je spletni obiskovalec glavna oseba. Izkušnja, kjer se virtualni in resnični svet združita v eno. Z vključitvijo nove funkcije iskalnika Google Street View se film začne v ulici, ki jo izbere spletni obiskovalec, tako pred njegovim domačim pragom kot tudi pred njegovim službenim mestom. Za volanom novega Citroëna C4 se lahko poda na neverjetno misijo. Za izpolnitev misije pa mora izbirati med različnimi možnostmi. Možnosti, ki včasih presenečajo, mešanica med napetim pričakovanjem in koristmi proizvoda. S tem filmom znamka tako poudarja vse funkcije novega Citroëna C4.

Spletni obiskovalec lahko svojo izkušnjo in dejanja tudi deli prek svojega profila v družabnem omrežju Facebook ali Twitter. Dovršena možnost za odkrivanje tega novega visokotehnološkega modela. Nenazadnje pa si lahko največji glasbeni ljubitelji brezplačno prenesejo originalno glasbo iz filma v svoj osebni kotiček MyCITROËN. Ta edinstveni interaktivni film bo na voljo v 22 evropskih državah. Tudi v Sloveniji na
http://www.citroenC4positivepower.com.



http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=6489



C4 II VS. Golf VI
Citroen C4 vs Volkswagen Golf VI: national identity

January 18, 2011

The originality of the Citroen C4 gives way to serious. Consensual lines, classic interiors and neat. No doubt, the latest production Citroën Germanized. She retains all its French touch to 'face his main rival the Volkswagen Golf 6?

Slika

Manufacturer fashionable, Citroen , we were accustomed to a certain originality in style: C3 , DS3 , C5, etc.. But this time, the French brand merely the bare minimum to make this second generation of C4 , an attractive model. The compact shall adopt a consensual style which is in line with a monotone segment on the old continent dominated by the Golf .
The lines have been upgraded on both sides, but without disruption because, according to the manufacturers, the customer segment (compact) is hesitant to change. We still appreciates the desire to break with the older generation. Unlike Volkswagen , whose Golf design reaches its breath for three generations. Launched in 2008, the compact, however the merit of aging well.
The Golf remains a safe bet in livability. Despite a more compact size (4.20 m) German offers better overall space to the rear seats. By increasing the length of its compact (4.33m), Citroen has relied on the boot space. Lowlight of the older generation, the latter set to 498 liters, is positioned as the largest in the category. Cons 395 liters for the Golf.

Slika

The manufacturing quality of the C4, highlighted in our first test, now equal that of the Golf. The design, materials and assemblies are showing serious. On board the Golf , no surprises, quality of finish is very good and the design is aging quite well. The difference between the two models is played on the atmosphere on board. More welcoming on the C4 (original dashboard, air conditioning controls are more intuitive and instrumentation that change colors). New equipment such as massaging front seats, the detector dead angles or new multimedia handset "eMyWay" show a more upscale French production.

Slika

A par on rates
The new C4 appears at rates more salty. Count € 27 400 for our test model (C4 Hdi 112ch BVM Exclusive +), cons € 25 180 for Germany (Golf Tdi Carat 105 BVM). Note, however, that these trim levels offer the same benefits. Citroen, you have equipment missing or available as options on the Golf. In the image sensor under-inflation monitoring system of blind spot, taking 230 of the USB connection, massaging seats, etc.. If one puts everything in order, the two competitors are equal to the register sets of rates.


2. Engines / behavior / comfort
Slika

No need for such a comparison for assessing the conduct of a Golf . Combined with a manual gearbox fluid, its recent 1.6 TDI (105 hp) offers a price / performance ratio among the most attractive market. This versatile small diesel distils a maximum torque of 250 NM for an average consumption of 5.5l/100 km. Sufficient to move the weight content of the German (1314 kg) and proposing a touch of dynamism. It also gives you a bonus of 100 € ..

Slika

More punchy, because a couple more consistent (275 Nm with overboost) the 1.6 HDi 112 hp displays a more alert than his German counterpart. Greater consistency to its accelerator ad'avantage seduces us on the Golf. With which we stalled a dozen times before taking the crease. Despite a greater appetite (6.2 liters per 100 km), this block is as clean (119g / km CO2) that the TDi VW and has the same bonus until the end of year 2011.

Slika

Citroen has chosen to move the slide very far in the direction of comfort for its new compact. Certainly not to encroach on the beds of the future DS4 (declination chic and sport) scheduled for spring 2011. The French totally dominates the German on the subject and shows promises a good compromise between flexibility and support. As a bonus, the filtration performance and comfort sound very good job.
Nevertheless, we the Golf has become more homogeneous than the C4 on the topic of performance on the road. German production offers, indeed, a remarkable compromise between steering precision, agility and comfort. This dynamic is more pronounced tilt the scales in favor of German. Who should be wary of the future DS4 . Announced formidable.


3. Data Sheets
Slika

Key figures


II HDI 110 FAP EXCLUSIVE VI 1.6 TDI CR DPF 105 CARAT 5P
General
Start date of marketing 06/09/10 05/10/09
End date marketing - 29/01/10
Warranty parts and labor: in Km Unlimited mileage Unlimited mileage
Warranty parts and labor: in months 24 months 24 months
Service interval: months - 24 months

Engine
Displacement 1560 cm3 1598 cm3
Number of cylinder 4 4
Number of valves per cylinder 4 4
Power Tax 6 HP 5 HP
Couple 270 Nm 250 Nm
Fuel Diesel Diesel
Gearbox Mechanical Mechanical
Number of gears 6 5

Dimensions
Length 4329 mm 4199 mm
Width - 2048 mm
Height 1491 mm 1512 mm
Boot space mini 380 L 350 L
Max boot space 1183 L 1305 L
Seating 5 5

Performance / Consumption
CO2 Emissions 119 g / km 119 g / km
Acceleration from 0 to 100 km / h 11.3 s 11.3 s
Maximum Speed 190 Km / h 189 Km / h


4. Remember - prices

Summary

The new C4 Germanized. The Compact French strengthens its overall performance, quality of manufacture, engine, boot space, ergonomics, equipment, etc.. Sufficient to claim the throne held by the Golf in Europe? Not obvious. For our comparison we found that production of wolfsburg ages well. She can count on high performance engines, a spacious cabin given its size and dynamic qualities and more homogeneous. The difference in price (2000 €) observed for the Golf, is explained because the level of equipment (the richest) would on the C4. Given all these parameters, the Golf wins this comparison.


Things to Remember

II HDI 110 FAP EXCLUSIVE VI 1.6 TDI CR DPF 105 CARAT 5P Winner

Esthetique simple design, Sober or consensual Equality
elegant but not extravagant

Engine more character and less pep, Citroen C4
more in tone with the use but lower level of consumption

Equipment Higher compared Recessed trim level Equality
with the price equal

Practicality Rear seats reduced Better overall planning Volkswagen Golf 6
and thought up more generous rear

Cargo Volume The largest category Back face of C4, Citroen C4
(498 liters) but interesting in the segment (395 liters)

Price € 27 400 € 25 180 € Volkswagen Golf 6

Behavior Typed comfort More homogeneous. Best compromise Volkswagen Golf 6
between strength, agility and comfort

Presentation Treated with materials Interior sad. But manufacturing Equality
of good quality and materials treated.



http://www.caradisiac.com/Citroen-C4-vs-Volkswagen-Golf-VI-l-identite-nationale-64948.htm


Cca. 1. mesec sem videl v Kopru enega take peščene barve, mislim, da Excusive opremo, in e-Hdi. Mi sploh v tej barvi ni bil tako napačen. Samo, še vedno pa je senca predhodnika in to bo tudi ostal :|
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 So feb 26, 2011 9:23 am

Sedaj pa še DS4
general je napisal/-a:Ravno si govoril koliko avtomobilov imajo v ponudbi, evo pride še DS4 XX :lol:

Citroën načrtuje izdelovati športnejšo izvedbo modela DS4 z imenom Racing Hybrid.

Podobno kot DS3 R predstavlja dinamičnejšo izvedbo običajnega modela, bodo tudi model DS4 Racing Hybrid odlikovale dinamičnejše karakteristike. Nov model bo poganjal 1.6 litrski turbo bencinski motor z 200 konjskimi močmi. Dodaten pogon bo zagotavljal elektromotor z 95 konjskimi močmi, ki bo najverjetneje gnal zadnji kolesni par. Športna izvedba bo na tržišču na voljo leta 2013.

Vir: http://avtodirekt.si/news/n/Citroen_DS4_Racing_Hybrid



Govori se, da naj bi imel še močnejši motor, tudi okoli 230 - 250 KM, bomo videli, če bo sploh prišel, ene par idej:

Citroen DS4-Racing: In keeping eater GTI


February 15, 2011 at 17:31

Slika

The proposal has nothing official as it flows from our friend Theophilus Chin but it's a nice vision of what could be a very DS4 Racing next we hear of more and more regularly.

Some sports attire, a lowered chassis (it contributes greatly to the appearance of the DS4), large wheels, two large tailpipes and is easy to imagine under the bonnet a 2. 0 L Turbo 220 or 230 hp . Inside, Recaro two beautiful, beautiful saddle, inserts a few tasteful and well placed to stay hip and thus complements the range of one that could become an eater of GTI, GSI and other RS. To follow in the coming months on the side of Citroën!

Slika
Via Theophilus Chin.


http://blogautomobile.fr/citroan-ds4racing-davoreuse-de-gti-101852

Ali pa, da naj bi imel kar 295KM, 200 spredaj, 95 zadaj - elektromotor., predlog izgleda:
Slika
http://www.mibz.com/wp-content/uploads/2010/09/Citroen-DS4-Racing-The-Perfect-Rival-For-Golf-R-And-Megane-RS-500x318.jpg

Slika
http://www.autobild.de/artikel/citroen-ds4-racing-hybrid-1277951.html



Dr. MadMan je napisal/-a:DS4 most beautiful car of 2010

http://mostbeautifulcar.eurosport.com/? ... e/citroen/



Jeste, naslednik RCZ-ja :twisted: + dobil je tudi nagrado za najlepšo notranjost, kar ne morem reči, da me preseneča.

Citroen DS4 Choosen as Most Beautiful Car of the Year


Citroen is currently opening a bottle of champagne (that is why many French people have complained about noise and “rain”), as DS4 recieved “Most Beautiful Car of the Year“ chosen by more than 60,000 Internet users in 62 countries.

Frederic Banzet, Managing Director of Citroen, accepted the award at an official ceremony held at the 26th International Automobile Festival.


“The Citroen DS4 communicates its exclusive nature from the very first glance through the position of the chevrons on the grille and its distinctive LED lights, which are illuminated both day and night. The sophisticated profile features chrome detailing around dark-tinted windows, muscular wheel arches that emphasize the large wheels – up to 19 inches – and a tautly-drawn roofline culminating in a rear spoiler for an extra dose of vitality. It is, no doubt, this coherent whole and status that appealed to web voters,” a company statement reads.

And the story doesn’t ends, because DS4 also received “Best Interior” title from the panel of personalities from the world of design, sport, culture and media.

“Like the exterior styling, the interior of DS4 exudes power, dynamism and refinement. The body-hugging front seats in “Bracelet” upholstery and finest quality leather, the sculpted dashboard with superior tactile quality and the panoramic windscreen extending backwards into a dark roof lining, all express the DS4’s strong personality and were applauded by the jury at the International Automobile Festival,” stated the press release.

via autoevolution



http://www.rapidcar.info/citroen-ds4-choosen-as-most-beautiful-car-of-the-year.html

En video s tega tekmovanja:
http://videos.francesoir.fr/video/iLyROoafzrsV.html

Bil je pa tak:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
http://picasaweb.google.com/108333752545075136633/FestivalAutomobile2011?feat=email#5567300327538243362


DS4 v Belgiji - salon
http://www.facebook.com/album.php?aid=44832&id=115207448503155


Seen on Autoplus.fr:
Photo taken at around Velizy.
Slika
Slika
http://c-forum.forumpro.fr/t1797p765-sujet-officiel-citroen-ds4-b75


En ga je ujel nekje v Franciji
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
http://c-forum.forumpro.fr/t1797p855-sujet-officiel-citroen-ds4-b75


Slika
http://c-forum.forumpro.fr/t1797p900-sujet-officiel-citroen-ds4-b75


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://www.ds3spirit.com/viewtopic.php?f=23&t=112&start=390


Tega bi pa še Možje v črnem imeli
Slika
Slika
Slika
V družbi C4 I.
Slika
Slika
Slika
Slika
http://worldscoop.forumpro.fr/t3723p195-2010-citroen-ds4-b75

Slika
http://ds3world.blogspot.com/2010/10/ds4-aussi-en-roug-babylone-et-en-bleu.html


DS4 in DS3
Slika
http://worldscoop.forumpro.fr/t3723p210-2010-citroen-ds4-b75


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

https://picasaweb.google.com/CarLotta.DS3/DS4?authkey=Gv1sRgCNjtyJPb_9uGiwE&feat=directlink#


Zanimivost DS4
Slika

Beli DS4
Slika
Slika
Slika
Via Emilien de Planète-Citroën.
http://c-forum.forumpro.fr/t2227p90-sujet-officiel-citroen-ds4-b75

Slika
Slika
Slika
David de Reporter Autoplus.

Slika
Chrisndh de Reporter Autoplus
http://c-forum.forumpro.fr/t2227p165-sujet-officiel-citroen-ds4-b75

New official pictures are coming!

[img]http:/Here is one found on Autoplus.fr:
/nsa26.casimages.com/img/2011/02/22/1102220514162577.png[/img]


And another on Auto.ro:
Slika


Europapress.es
Slika

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Source: Citroen Press

http://c-forum.forumpro.fr/t2227p120-sujet-officiel-citroen-ds4-b75

Slika
Slika
http://c-forum.forumpro.fr/t2227p165-sujet-officiel-citroen-ds4-b75

URADNE SKICE

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
http://c-forum.forumpro.fr/t1778-galerie-recherches-illustrations-de-la-ds4



DS4 Purple Concept
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Source : Citroën Facebook
Slika
http://c-forum.forumpro.fr/t2230p30-citroen-ds4-purple-concept

Pa še video
http://www.youtube.com/watch?v=eM7HfqCUXso




Upam, da ni bilo preveč =P
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov