Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če apr 10, 2008 10:48 pm

@DeTomaso Hehe ti moj poznavalec; pozabil si eno veliko pomanjkljivost, ki jo ima Porsche; motor mu visi ne zadaj ampak PREKO zadnje osovine; natakni si eno kocko z 50 KG, pa da ti štrli kak meter za ritjo pa pejt laufat agility, al pa salso plesat - da te vidim kako boš hiter in okreten :lol:
@Dejch. NSX-R ni posebej narejen dirkalnik? -Ne bit smešen, pa to je specialka od "navade" nsx, ki si jo lahko gledal v nemčiji. NSX-R sploh videl nisi. Povej kdo je bil boter NSX? -Ayerton Senna naj kdo sedaj reče da pa on ni vedel kaj je potrebno da gre lahko avto hitro. NSX-R fenomen če pomisliš da je 15 let z manjšimi dodelavami kljuboval konkurenci.


Lejte dragi moji hejterji; tole je tema o GT-R ; koga boli tukaj kaj vi verjamete in ne verjamete pa ta vaša teorija in ona vaša teorija; Ko da bi človeku pokazal dokaz, da je zemlja okrogla in potem on še vedno kenja "Ne ,ne verjamem in pika"
Vam ni do tega avta; zakaj brezveze smetite temo; folk hodi sem brat o temu avtu ne pa poslušat vaše teorije zarote; pejte lepo drugam OK?
Zadnjič spremenil INFINITI, dne Če apr 10, 2008 10:54 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če apr 10, 2008 10:53 pm

Verjetno to vse izhaja, ker v drugih temah pa jap loverji hatajo. What goes around comes around. Feel your own medacine. :)

Sicer pa se vse itak prevec resno jemle, v bistvu to ni hatanje, ampak debata, ki jo vsi prevec resno jemlemo, brez pravega razloga - me included. :)

@Infiniti: Nisem govoril, da je NSX dirkalnik, ne da je karkol cisti dirkalnik. Govoru sm kako je absurdno, da je pri njih 360CS z vec konji, cist mal vec kg, z hudimi bremzami in podvozjem pocasnejsi. CS je bil delan, da je za progo in ni tako kakor obicen 360 z dolocenimi kompromisi. Sej 430 je tud delan s pomocjo Schumija pa to nobenga ne ustav da dvom v njegove performanse, da o Scuderii ne govorimo. Pa velik vec beefa sliss o Ferrariju, medtem ko o jap carih pa bognedej, to je nepremagljivo. Govorim ti o teh absurdih, ne o tem da je NSX ali GT-R drek. Kokr sm pa ze zgor omenu, ja vsi pretiravamo ko govorimo o nasih priljubljenih znamkah, zato pa te debate nikol ne morjo bit normalne. :)
Zadnjič spremenil Dejch, dne Če apr 10, 2008 10:59 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če apr 10, 2008 11:20 pm

Res ne vidim razloga za hudo kri ali grožnje. Skozi debato smo kljub malo kregarije zvedeli marsikaj - od asfaltiranja Ringa do marketinških pristopov - in nič ni narobe z dodatno informacijo, tudi, če je rahel OFF.

Je pa res ta plat zgodbe morda dovolj obdelana in najbolje je, da počakamo na neodvisne teste.
lp
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Pe apr 11, 2008 1:28 am

INFINITI je napisal/-a:@DeTomaso Hehe ti moj poznavalec; pozabil si eno veliko pomanjkljivost, ki jo ima Porsche; motor mu visi ne zadaj ampak PREKO zadnje osovine; natakni si eno kocko z 50 KG, pa da ti štrli kak meter za ritjo pa pejt laufat agility, al pa salso plesat - da te vidim kako boš hiter in okreten :lol:
@Dejch. NSX-R ni posebej narejen dirkalnik? -Ne bit smešen, pa to je specialka od "navade" nsx, ki si jo lahko gledal v nemčiji. NSX-R sploh videl nisi. Povej kdo je bil boter NSX? -Ayerton Senna naj kdo sedaj reče da pa on ni vedel kaj je potrebno da gre lahko avto hitro. NSX-R fenomen če pomisliš da je 15 let z manjšimi dodelavami kljuboval konkurenci.


Lejte dragi moji hejterji; tole je tema o GT-R ; koga boli tukaj kaj vi verjamete in ne verjamete pa ta vaša teorija in ona vaša teorija; Ko da bi človeku pokazal dokaz, da je zemlja okrogla in potem on še vedno kenja "Ne ,ne verjamem in pika"
Vam ni do tega avta; zakaj brezveze smetite temo; folk hodi sem brat o temu avtu ne pa poslušat vaše teorije zarote; pejte lepo drugam OK?



Infiniti verjamem, da sme jaz porazdelitev teže pri 996 doživel mnogovečkrat v živo kot ti ;) Ali pa tudi, če nisem in imaš morda ti celo zbirko porschev v garaži še to vedno ne spremeni dejstva, da so na stezah to izjemno hitri avtomobili. In 911 Turbo je pač, kljub namestitvi svojega motorja preklemansko hiter avto in skoraj zagotovo hitrejši od GT-Rja. Zato je pač tudi dražji. Simple kot pasulj bi rekli naši bratje malo južnije ;)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe apr 11, 2008 8:25 am

Ej a si ti kaj pogledal posnetke v tej temi pa prebral kak profesionalen članek, recimo od Stiga ipd? To ker si se ti vozil v Porscheju pomeni da lahko kar na pamet narediš primerjavo, ki je bolj kredibilna od dejanskih na stezah :roll: - Bože sačuvaj!
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless Pe apr 11, 2008 9:33 am

Uglavnem na teh straneh so testi kjer se ga direktno primerja z 911T. In tam je receno da je isto hiter. Testi so pa nepristranski. Vsaj ne vidim razloga da bi bili pristranski.


Kaj je problem? Soferji prevec amaterji za vaju PureTNT, detomaso? Verjamem da bi vidla pokazala pravo hitrost 911. Vidva izkusena dirkalna voznika. Bosta enkrat razkrila svoje dosezke in potrdila svojo kredibilnost?

Za vse druge amaterje. Se pravi nas, pa mislim da bi bil GTR avto s katerim bi postavljali hitrejse cajte na track dayih v 30% cenejsem avtu. Veselili bi se. Ampak avto bi pa pljuvali. Phe, nissan in njegov marketing.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Pe apr 11, 2008 9:40 am

Hja dečki, primerjate cenovno neprimerljivo. Cena 911 turbo je 2x GT-R. Meni se zdi dovolj hecno že to, da GT-R sploh lahko celo konkurira 911 turbo, ali je na progi celo hitrejši (počakajmo še nadaljne meritve). Raje se ne vprašam kakšen avto bi naredil Nissan, če bi ga precenjeno prodajal, kot recimo Porsche. :roll:
Je pa ta Nissan vsekakor mrzel tuš za precenjeno recimo nemško pločevino. Za približno podobno ceno dobimo recimo kak M3 in pa kakšen Audi RS5 (ko bo), ampak sta roko na srce proti GT-R prava pussywagna.

Če se ne ve točno kaj je bolje, ali 911 turbo ali GT-R na dirkališču to pomeni da je GT-R odličen "dirkalnik", cenovno pa brez prave konkurence. Bo moral Porsche temeljitvo zavihati rokave ko da Nissan na trg še kakšno močnejšo različico.

Tako da. Ker je Porsche Porsche še ne pomeni, da je hitrejši. :roll: BO pa sigurno še precej primerjav na progah.

Kot že rečeno. NIti si ne upam pomisliti kakšen bi bil avto, ki bi ga Nissan prodajal za ceno 911 turbo.



ps: glede GT-R. Ni še en nemški avtomobilski strokovnjak nekje zapisal da bo moral Porsche kar fino pljuniti v roke za nadaljni razvoj...

Je pa treba ljudem pri Nissanu priznati, da so mojstri marketinga in da za svoj denar kljub vsemu ogromno ponujajo. A objektivno ne toliko kot bi radi na vsak način prikazali.

Tukaj se pa malce motiš. Če Nissan ponuja za pol cene avto ranga 911 turbo se meni ne zdi dober marketing. Kvečjemu je dober marketing, da nemci prodajajo podobno zmogljiv primerek za 2x ceno.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Pe apr 11, 2008 9:53 am

n 911 Turbo je pač, kljub namestitvi svojega motorja preklemansko hiter avto in skoraj zagotovo hitrejši od GT-Rja.

Aja. Kaj pomeni "skoraj zagotovo"? Si profesionalni dirkač, da lahko to trdiš in si z obema preživel par 10 ur vožnje?
Počakajmo na neodvisne teste. Samo da ne bo potem spet kriv slab dan voznika, ko bo teral 911 turbo, 0.0005% večja vlažnost v zraku, ...
To da se trenutno ne ve kaj je hitrejše je le znak, da je GT-R preklemano odličen avto.
Stara slava in značka (Porsche) še ne pomeni nujno tudi superiornega avta. To dokazuje lepo GT-R. Po sedanjih testih sta tam-tam (ne moreš reči kateri je boljši).
To da si se ti fural v 996 in je zato kao Porsche superioren me je pa krepko nasmejalo. Ponavadi smo take argumente imeli nekje v tretjem razredu osnovne šole...

Zato je pač tudi dražji. Simple kot pasulj bi rekli naši bratje malo južnije

:P Dobro. TI sedaj 2x "biti dražje" enačiš s tem ker je toliko hitrejši. Kaj pa če je Nissan enako hiter? Potem ta tvoj argument nekako splava po vodi. :roll: Raje sploh ne omenim tvojo izjave, ki so čisto nasprotje. Po eni strani zagovarjaš "razliko v ceni" ker je 911turbo hitrejši. Po drugi strani si pa napisal da je "skoraj zagotovo hitrejši".
:-P
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Pe apr 11, 2008 12:19 pm

Objektiven test:

911 GT3 vs GT-R na Bedfordu:

http://www.evo.co.uk/videos/planetevovi ... e_gt3.html


Torej GT-Rja na progi lovi 911 GT3 in po mnenju večine na tem forumu bi naj bil GT-R tako hiter kot 911 Turbo. Če bi to držalo, potem bi moral pustiti 911 GT3 zadaj vsaj par sekund ne pa bogih 10m.

In to je vse kar jaz hočem povedat. Po doslej videnem je avtomobil cirka tako hiter kot 911 GT3 in malce počasnejši od 911 GT3 RS, če primerjamo koliko je RS hitrejši od običajnega 911 GT3. Od turbota pa ga še loči kakih 100-200kg manj ;)

In to tudi govori večina novinarjev, ki je vozila oba avtomobila. Tudi pri Top Gearju so zapisalo tol:

http://www.edmunds.com/insideline/do/Fe ... eId=123940

"It is almost as fast as the Porsche"


Kako pa nissan manipulira s časi z ringa pa mislim, da je vsakemu otroku jasno, ki spremlja te debate. Prvi so ga peljali na štampah (narezanih slickih), drugič pa je še boljši čas izmeril, kar eden, ki je slučajno tam pri ograji stal s štoparico in je kar nameril boljši cajt od vseh enzotov pa carrer GT. Pa ja da.
Zadnjič spremenil De_Tomaso, dne Pe apr 11, 2008 12:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
3furious
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Sr maj 25, 2005 9:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a 3furious Pe apr 11, 2008 12:23 pm

Testov je bilo narejenih že kar nekaj, ne verjamem, da so vsi pristranski. Če ne drugega, je večina potrdila 3,3s od 0-100km/h in čas 11,6s na četrt milje, kar je za odtenek boljše od 911T.
Še ena stvar, ki ga loči od konkurence je multifunkcijski zaslon. Prikazuje praktično vse, kar se dogaja z avtom. Od standardnih pritiskov in temperatur do g-metra, kota volana, razporeditev navora spredaj/zadaj, procente uporabljenega gasa in bremz, časi krogov,... Skratka, vsi podatki, ki jih uporablja računalnik, so na voljo tudi vozniku.
Za konec pa še en track test, kjer za spremembo ni zmagal GTR :PNissan GT-R vs 911 Turbo & GT3 vs Gallardo SL
Mazda 3 G165
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Pe apr 11, 2008 1:17 pm

no, ni pa samo brzina edina pomembna stvar pri avtu ne? Ker ce je to to, potem se tezko konkurira raznim Evotom in podobnim.
 
Uporabniški avatar
Pecho
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne avg 03, 2003 10:30 am
Kraj: Veleje Veleje

Napisal/-a Pecho Pe apr 11, 2008 1:22 pm

Test v CAR-u Aprila:
Enak voznik, vsi časi in pospeški so merjeni z GPS napravo. Testi so bili izvedeni na isti dan (4 krogi vsak). Vsi avtomobili so stock!

0-60mph:
GT-R: 3,6s
911T: 3,7s
R8: 4,1s
M3: 4,6s

0-100mph:
GT-R: 8,3s
911T: 8,4s
R8: 10,2s
M3: 10,4s

Čas kroga:
GT-R: 82,20
911T: 83,20
R8: 83,83
M3: 85,58

Top speed:
GT-R: 109,7mph
911T: 114,0mph
R8: 107,9mph
M3: 106,2mph

Pa še par citatov: "....I had more than double the seat time in the Porsche, car that I was already familiar with. And yet it still couldn't get within a second of GT-R..."

"...the GT-R felt a very digital experience to the lively involvement of its three rivals. But if you are looking for sheer speed and foolproof chasis, none is finer..."

Se opravičujem, da ni slikic oz. scanov ampak scaner štrajka

Lp
Pecho
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe apr 11, 2008 1:42 pm

baje v slalomu tut enzota poseka:
The Nissan's handling balance is so spectacular that it registered 1.01g on the skidpad and romped through the slalom at an impressive 73.4 mph, about 3 mph faster than the others (and faster than the Ferrari Enzo).

:rofl
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless Pe apr 11, 2008 1:48 pm

Kaj hoces rect da lazejo? Zakaj ga nebi? 4x4, motor spredaj...

Noben ni reku da to pomeni da je hitrejsi od enzota nasplosno. :idea:
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Pe apr 11, 2008 3:22 pm

Čas kroga:
GT-R: 82,20
911T: 83,20
R8: 83,83
M3: 85,58


dober čas R8, bi blo zanimivo, če bi mel audi tut okol 500km kot majo konkurentje
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Pe apr 11, 2008 3:27 pm

DeTomaso: heh še poznavalci se ne morejo razjasniti kateri je hitrejši. Bo treba še malce počakati da bo več teh testov ... Nekateri navajajo da je hitrejši eden in drugi spet drug. Če ne drugega so si časi prekleto podobni (par desetink za enega ali drugega) - če je pa zate par desetink totalna ownaža pa ....
Glede cene; verjetno bi bil zanimiv podatek tudi o sami opremi vozila. Pri Porscheju si takoj na 20-30k eur. Pri Nissanu :-P bo pa verjetno skorajda vse že vključeno.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch So apr 12, 2008 8:46 am

3furious je napisal/-a:Testov je bilo narejenih že kar nekaj, ne verjamem, da so vsi pristranski. Če ne drugega, je večina potrdila 3,3s od 0-100km/h in čas 11,6s na četrt milje, kar je za odtenek boljše od 911T.
Še ena stvar, ki ga loči od konkurence je multifunkcijski zaslon. Prikazuje praktično vse, kar se dogaja z avtom. Od standardnih pritiskov in temperatur do g-metra, kota volana, razporeditev navora spredaj/zadaj, procente uporabljenega gasa in bremz, časi krogov,... Skratka, vsi podatki, ki jih uporablja računalnik, so na voljo tudi vozniku.
Za konec pa še en track test, kjer za spremembo ni zmagal GTR :PNissan GT-R vs 911 Turbo & GT3 vs Gallardo SL


Dobr in zanimiv test, sam skoda k ni podnapisov me res zanima kaj so govoril. Lambo Gallardo SL vem da je hitr, sam neb pricakoval da bo Porsche all over the place. Vseen mi je hecno da NSX poc dol GT3. Kok je pa Amuse GT-R cas na Tsukubi postavu?
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul So apr 12, 2008 9:51 am

De_Tomaso je napisal/-a:Pri GT-R pridemo nato še do tega, da nima ne imena kot ga imajo ostali superšportniki (je pač le nissan in v sorodu z micro), nima zunanjosti kot jo imajo ostali superšportniki (okusi so sicer različni, a postavite skupaj kakega Murcielaga in GT-R pa boste morda razumeli kaj govorim) in ne predstavlja takšnega statusnega simbola kot ostali.


nissan Gt-r ima tradicijo, samo ne v EU
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Sky ... 69-1972.29

De_Tomaso je napisal/-a:Je pa treba ljudem pri Nissanu priznati, da so mojstri marketinga in da za svoj denar kljub vsemu ogromno ponujajo. A objektivno ne toliko kot bi radi na vsak način prikazali.


WTF ?!?! kaj češ jim priznavati mojstrstvo marketinga, če se v sedanjem času vsak shit srednjega razreda prodaja kot največji dosežek avto industrije. (dodge caliber, tisti čudni kyron ali kaj je že tisto skropucalo) :lol:
S poslednjim stavkom si pa naredil tak "statement" kot da si zaključil kolumno v sobotni prilogi Dela :lol:

ne vem čemu toliko primerjav v sekundah? razumem, da želite preformance, zvok izpuha, sexy izgled vaše kočije,...da pa toliko razpredate o sekundi ali dveh na progi, ki jo vidite le na video posnetku (z izjemo parih; čistiTNT in mogoče še kdo..) brez veze :pop:
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch So apr 12, 2008 4:20 pm

Aha najdu sm. Amuse GT-R ima 0:59:7, kar je impresivno! Bi pa raje take avte vidu, da testirajo raje na Motegi, Suzuka ali Fuji Speedway, ker te športniki imajo prevec konjev za Tsukubo, ki je itak vecinoma samo 1, 2 in zadnja ravnina 3ja. Upam, da se bodo pocas bol redno spravl na eno izmed naštetih prog, ker Tsukuba je za avte z nizjimi konji, sicer je dobr prikaz lege in bremzanja, sam konjev se pa ne izkorist skor nc.

P.S.: Mi je pa zelja, da bi spravl na Motegi al pa Suzuko 430 Scuderio, Gallardo SL, GT2, Z06 ter Amuse GT-R. To bi znal bit hud battle. :D
 
Uporabniški avatar
Uribobo
Novinec
 
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr jan 24, 2007 3:26 pm

Napisal/-a Uribobo Sr maj 07, 2008 11:04 am

Sem bral da so podrli rekord na Nurburgringu. Nov rekord je 7 minut in 29 sekund.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov