Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To jul 19, 2005 8:39 pm

drugmirko je napisal/-a:zakaj pa ne? tale Xantia na testu ni navadna ampak Activa. pri njej je body roll pod aktivnim nadzorom podvozja in NIGDAR ni večji od ene pettih stopinj! ne glede na to kaj počneš z njo.


ne petih, ampak 0.5 ce se prav spomnim :P
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P To jul 19, 2005 8:40 pm

Ma sej je vseen. Kdor bo hotu kupit C6-ko bo kupu tist k pa ne pa ne.

Mal offtopic: Se vam ne zdi da smo mal zasli s teme??
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To jul 19, 2005 8:42 pm

Walker_P je napisal/-a:Mal offtopic: Se vam ne zdi da smo mal zasli s teme??


ne

smo kar dosti :o :lol:
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P To jul 19, 2005 8:45 pm

Ja dobek tak sm mislu ja.
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To jul 19, 2005 8:46 pm

Citroen pa športnost?
:cry :cry :cry :har Folk, dejte se zresnt.
Mogoče VTS, pa še to bl u izi. ;)
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To jul 19, 2005 8:49 pm

metallic je napisal/-a:Citroen pa športnost?
:cry :cry :cry :har Folk, dejte se zresnt.
Mogoče VTS, pa še to bl u izi. ;)


saj vem, da je kar dosti, ampak daj si se enkrat prebrat vse skupaj, preden bedarije trosis


drugace pa, glede nagiba:

The jacks operate as rigid links which can be varied in length to correct the effects of roll greater than half a degree. This value of half a degree is not perceptible to passengers. The active system is operated, in the front, by an ensemble of links and springs, along with an anti-roll hydraulic corrector. Two links integral with each front suspension arm command the displacement of the corrector valves by levers and springs which intervene until an angle of half a degree is attained.
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P To jul 19, 2005 8:50 pm

Mah kdo je govoru o sportnosti? Mislim da lahk citroene bol hvalmo z udobjem no.
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To jul 19, 2005 9:00 pm

walker: word! 8)
dobek: no v redu, mogoče je bla una xantia "dirkalnik", C5 to definitivno NI. Se pelje kot pravi francoz! Nič kaj duha oz. sluha o kakšni športnosti.
PS, tole hidropnevmatsko podvozje je narejeno za udobno vožnjo (beri: je dost mehko) ne?
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To jul 19, 2005 9:05 pm

ja pa pi*da no...a mam jaz dolgo lajtngo al ti? kje hudica je kdo o sportnosti govoril? :evil:
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To jul 19, 2005 9:18 pm

My bad... :lol:
Ma na prejšnih straneh so nekateri neki sanjal o neki športnosti (podvozje, motor...). ;)
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To jul 19, 2005 9:31 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:
Step into either German car after the Citroën and you step up a class. The Xantia is not badly finished, but it lacks the in-depth quality of the Audi and BMW.

..in to je tisto kar sm jst isku in se vsesplošno ve, da o mercedesu niti ne govorimo.


eh.. j*bi ga... to je ko da se z gluhimi pogovarjaš :roll: ! debata ne gre o tem al so nemški avti boljše narejeni in iz boljših materialov, temveč o konkretni sposobnoti hidravličnega vzmetenja ki je dokumentirana na tistih slikicah (nažalost primerjana z Golfom, ki je avto razreda nižje)!
evo, če ti bo lažje ti kot die hard citroen fan rečem, mi nebo krona z glave padla in me ta fakt/ljudska mentaliteta ne moti :
nemški avti so boljši kot celota, manj šlapavo narejeni in večinoma iz boljših materialov, folk ih bolj ceni in rabljeni boljše držijo ceno!
na, si zdej srečen? zdej pa, če prosim lahko izkopleš glavo iz peska germanske superiornosti in probaš doumet kaj želim cel cajt povedat...

primerjalni test tega nemško/francoskega trija fantastikus je zame dober, ker so ga napisali novinarji nacije, ki je hudo ponosna na svojo avtomobilistično preteklost in zaradi tega v tem testu ne navija za katerikoli od testiranih avtomobilov! to se da sklepat po tem, da so hladno skurcali vse, kar se jim je dopadlo in mirno pohvalili tisto, kar jim je bilo všeč, neglede na to za ker avto gre (kar je velika pomanjklivost ostalih evropskih avto cajtngov, še posebej nemških, kjer je default, da če je nemško je dobro, če je BMW, Mercedes al pa Audi je pa itak orgazmično!) in če si že mečemo citate iz dotičnega teksta...

za Xantio:

'Despite the heave and roll, the BMW feels nicely balanced, but it simply cannot match the Activa's composure'

Six cylinders, 24 valves, variable valve timing, rwd, a seductively silky snarl - of such things is the ultimate driving machine made. Until the physics-defying Citroën came along, that is.

AFTER DRIVING THE CITROEN, WHICH is as impreccably poised as it is secure, the Audi felt, well, under-damped if not exactly loose and lurchy. You couldn't call the 1.8T untidy, and certainly not enept, but to credit it with the same iron-fisted control as the Xantia would be to flatter it falsely.

'The Audi has neither the rubber nor the suspension control to mix it with the Xantia as a cornering machine'

'The Citroën's wonderful hydro-pneumatic trickery makes the Audi and BMW seem positively primitive'



za nemce:

BMW fits its driver the best (above left), and outsmarts Citroën for fit and finish.

Roomy though it is, the Citroën is flawed ergonomically by a catalogue of irritations that give fresh hope to the German opposition. Iam not alone in finding a comfortable driving position impossible to arrange in the Xantia

the BMW feels nicely balanced, fluent, precise. The way it flows along twisty roads never fails to impress.

in še enkrat tisti tvoj:
Step into either German car after the Citroën and you step up a class. The Xantia is not badly finished, but it lacks the in-depth quality of the Audi and BMW


zato je ta ta test dober in ne zato, ker je Xantia proglašena za zmagovalca! fajn ga je prečitat, kljub temu da je star pa predvsem zato, da vidiš, da lahko tudi en "šlampavi in nevelavi" Citroen naredi avto, ki je mrak za vozit!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To jul 19, 2005 9:48 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:
In ta active nj bo aktiven kokr hoče, sam če se avto na mestu maje k prfuknen to zame ne pomen aktivnost podvozja, kako bo pol tak avto spelu ovink s 100 mph in se nč ne nagibu, če pa se celo M6ka za mejčken nagne u ovinku pa je na mestu ne morš nkamor nagnt če se nevem kolk matraš (pa to že 645 Ci)...

Ah francozi sprjaznte se že enkrat... ;)


viš... tole je pa že slišat kot čisto prava, domača kemčka pamet, ki bi stvar vzela zdravo za gotovo in se v njo sveto zaklinjala, če bi blo našrufano v švabski avto! ker pa ni, pol je pa to patka... še posbej, ker je vidla/slišala, da lahko Citroena na mestu maješ, M6ke pa ne... :cry

jep, dobek, prav maš... sem si slabo zapomnu! Activa se v ovinku nagne le za 0.5 stopinje mam nekje na Imageshacku spravlen en diagram, ki prikazuje nagib kaoserije v odvisnosti od g pospeška... sam hudič ne dela... bom postnu ko se pojavi 8)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P To jul 19, 2005 10:36 pm

Ravn tko mi zgleda kot da citroen skace v zelje nemskemu koncernu. Se motim?
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte To jul 19, 2005 10:51 pm

xandrej je napisal/-a:Govorim o družinskih limuzinah... Alfa 155 je imela 150 konjev enako BMW itd itd... Govorim v tem segmentu... ;) No povej mi dotični model pa ti dam za pir...


Lancia Thema i.e 16v iz leta 1988 ... 150KM
Lancia Thema 16v iz leta 1992 ... 155KM

Bo? ;)
Ja je offtopic.

On topic: C6 precej linij "vleče" od CX. Lahko bi imel pokrita zadnja kolesa.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr jul 20, 2005 6:10 am

drugmirko je napisal/-a:... da lahko Citroena na mestu maješ, M6ke pa ne... :cry


moj karakter (ki zna bit precej tezki), zamaje se gokart, ko se not vsedem :o 8)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr jul 20, 2005 7:43 am

der_Alte je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:Govorim o družinskih limuzinah... Alfa 155 je imela 150 konjev enako BMW itd itd... Govorim v tem segmentu... ;) No povej mi dotični model pa ti dam za pir...


Lancia Thema i.e 16v iz leta 1988 ... 150KM
Lancia Thema 16v iz leta 1992 ... 155KM

Bo? ;)
Ja je offtopic.

On topic: C6 precej linij "vleče" od CX. Lahko bi imel pokrita zadnja kolesa.


Evo dam za pir. To pa je mogoče edina družinska limuzina. Se pravi italijan in francoz... Sam dalje pa raje nebom. Pir sem dolžan. ;)
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Sr jul 20, 2005 12:53 pm

Ma sej se ve no da ste citroenu, kak nej recem, faus ste mu k bo taksno limuzino vn dal a ne? Kr priznajte. Pa ne se kregat k s tem ne bost nc dosegl, prodajte C6-ke ne boste ustavl, prav tako ne boste dosegli da bi zacel citroen dela 4 krat 4 pogonce, in prav takone da bi dal iz proizvodnje vn hidravliko. Oni ze sami vedo zakaj ne, lahk recem sam to zato ker pol to ne bi bil vec citroen. Je tko? Tko je!!! :P
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr jul 20, 2005 12:57 pm

So imeli BX 4x4 pa Ax 4x4 so že nekaj delali 4 kolesni pogon... Pa glih so podpisali pogodbo za skupen SUV z PSA in Mitsubishi...

Drugače pa ja tako je!!!
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Sr jul 20, 2005 9:03 pm

drugmirko je napisal/-a:
BMW Motorsport je napisal/-a:
Step into either German car after the Citroën and you step up a class. The Xantia is not badly finished, but it lacks the in-depth quality of the Audi and BMW.

..in to je tisto kar sm jst isku in se vsesplošno ve, da o mercedesu niti ne govorimo.


eh.. j*bi ga... to je ko da se z gluhimi pogovarjaš :roll: ! debata ne gre o tem al so nemški avti boljše narejeni in iz boljših materialov, temveč o konkretni sposobnoti hidravličnega vzmetenja ki je dokumentirana na tistih slikicah


No pa razloži sposobnosti tega vzmetenja proti M3 CSL! Ja se mi zdi da skor ni nobene prednosti, razn te da loh avto na mestu maješ, če se to šteje za prednost.

Al še zmer mislš da je Xantia bolša?? Nj te spomnm da M3 CSL doseže tut 1,15 g-ja kar niti ni tok mal. Bolši je Enzo , Carrera GT, uf sam to so pa že superšportniki a ni tko??

;)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Sr jul 20, 2005 9:06 pm

Zej mislis se tle prepir nardit? Kolk si sploh star no? Delujes mi kot 16 letn skravc k misli da vse ve. Sorry za tole sam zadnje case najvec sranja ti delas tle na forumih.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov