BMW Motorsport je napisal/-a:
Step into either German car after the Citroën and you step up a class. The Xantia is not badly finished, but it lacks the in-depth quality of the Audi and BMW.
..in to je tisto kar sm jst isku in se vsesplošno ve, da o mercedesu niti ne govorimo.
eh.. j*bi ga... to je ko da se z gluhimi pogovarjaš

! debata ne gre o tem al so nemški avti boljše narejeni in iz boljših materialov, temveč o konkretni sposobnoti hidravličnega vzmetenja ki je dokumentirana na tistih slikicah (nažalost primerjana z Golfom, ki je avto razreda nižje)!
evo, če ti bo lažje ti kot die hard citroen fan rečem, mi nebo krona z glave padla in me ta fakt/ljudska mentaliteta ne moti :
nemški avti so boljši kot celota, manj šlapavo narejeni in večinoma iz boljših materialov, folk ih bolj ceni in rabljeni boljše držijo ceno!
na, si zdej srečen? zdej pa, če prosim lahko izkopleš glavo iz peska germanske superiornosti in probaš doumet kaj želim cel cajt povedat...
primerjalni test tega nemško/francoskega trija fantastikus je zame dober, ker so ga napisali novinarji nacije, ki je hudo ponosna na svojo avtomobilistično preteklost in zaradi tega v tem testu ne navija za katerikoli od testiranih avtomobilov! to se da sklepat po tem, da so hladno skurcali vse, kar se jim je dopadlo in mirno pohvalili tisto, kar jim je bilo všeč, neglede na to za ker avto gre (kar je velika pomanjklivost ostalih evropskih avto cajtngov, še posebej nemških, kjer je default, da če je nemško je dobro, če je BMW, Mercedes al pa Audi je pa itak orgazmično!) in če si že mečemo citate iz dotičnega teksta...
za Xantio:
'Despite the heave and roll, the BMW feels nicely balanced, but it simply cannot match the Activa's composure'
Six cylinders, 24 valves, variable valve timing, rwd, a seductively silky snarl - of such things is the ultimate driving machine made. Until the physics-defying Citroën came along, that is.
AFTER DRIVING THE CITROEN, WHICH is as impreccably poised as it is secure, the Audi felt, well, under-damped if not exactly loose and lurchy. You couldn't call the 1.8T untidy, and certainly not enept, but to credit it with the same iron-fisted control as the Xantia would be to flatter it falsely.
'The Audi has neither the rubber nor the suspension control to mix it with the Xantia as a cornering machine'
'The Citroën's wonderful hydro-pneumatic trickery makes the Audi and BMW seem positively primitive'
za nemce:
BMW fits its driver the best (above left), and outsmarts Citroën for fit and finish.
Roomy though it is, the Citroën is flawed ergonomically by a catalogue of irritations that give fresh hope to the German opposition. Iam not alone in finding a comfortable driving position impossible to arrange in the Xantia
the BMW feels nicely balanced, fluent, precise. The way it flows along twisty roads never fails to impress.
in še enkrat tisti tvoj:
Step into either German car after the Citroën and you step up a class. The Xantia is not badly finished, but it lacks the in-depth quality of the Audi and BMW
zato je ta ta test dober in ne zato, ker je Xantia proglašena za zmagovalca! fajn ga je prečitat, kljub temu da je star pa predvsem zato, da vidiš, da lahko tudi en "šlampavi in nevelavi" Citroen naredi avto, ki je mrak za vozit!