Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So jul 05, 2008 11:49 am

Dr.M3 je napisal/-a:Včeraj videl A4 Avant in sem si ga zadaj ogledal malce bolj podrobno.
Ko sem ga gledal od zadaj sem mislil, da je star model, potem pa se približam sprednjemu delu in vidim ledice. ;) Če pa še xenona ne bi bilo za doplačilo bi mislil da gre za stari model... ;)


Meni se je zanjič zgodilo nekaj podobnega. Sem od daleč pogledal in sem tudi mislil, da je še tastari, no potem sem prepoznal drugačne zadnje luči. Podobnost od zadaj B7ice in B8ice je definitivno večja pri Avantu. Sploh pa če je govora o tistih opremljenih brez Xenona.
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS So jul 05, 2008 11:54 am

Dr.M3 je napisal/-a:Včeraj videl A4 Avant in sem si ga zadaj ogledal malce bolj podrobno.
Ko sem ga gledal od zadaj sem mislil, da je star model, potem pa se približam sprednjemu delu in vidim ledice. ;) Če pa še xenona ne bi bilo za doplačilo bi mislil da gre za stari model... ;)

Bota je napisal/-a:In kdo ti je kriv, da ne ločiš oblik avtov. Sam nikoli nimam podobnih težav.


Ne. To je samo dokaz, kako neizvirni so pri Audiju. Še posebej če to ne opazi POZNAVALEC avtomobilov, je res skrajno čudno potem.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 So jul 05, 2008 12:04 pm

In kdo ti je kriv, da ne ločiš oblik avtov. Sam nikoli nimam podobnih težav.

Kdo je kriv da Audi dela facelifte faceliftov (recimo E46 touring se od E90 t razloči v momentu s pogledom od zadaj). Če bi furali dizajn iz leta 2001 in bi šele sedaj z novo A4 ufurali ta nov dizajn z razločevanjem ne bi bilo težav. Ker pa delajo te "facelifte" pa se potem človeku zdi kot da gleda stari faceliftan model. Pa tko jih pravi kar precej (podobno bo verjetno z A8 - popolnoma spremenijo po faceliftu masko vozila (pred faceliftom mi je izgledal precej precej precej boljši in skladnejši), tako da bo novi A8 spet spredaj videti kot facelift sedanjega (prištej ledice in voila)). ;) Brez zamere.
To je pomoje koncept Audija. Vedno naj vozila ostanejo oblikovno sveža ampak nikoli povsem z novo svežino (ob novem modelu). ;)

off:
vsak dan vidim 2 bmw 5 ( ta novi) ena ima xenon-ke ena pa ne

on: zato me tudi ne čudi da nekatere 4-ke nimajo xenon luči saj te stanejo kar nekaj €

Lej ampak tukaj je ena razlika. Če na 4ki nimaš xenona manjka tisto s čimer so se oblikovalci največ trudili. Ker ravno sprednje ledice so oblikovalski pojem pri novi A4. Vse ostalo smo videli že v prejšnjem faceliftu (maska...). Ni avta na zemlji, ki bi bil z/brez xenona videti tako različen. Tko da je to na A4 skoraj nujna dodatna oprema, če hočeš imeti res novi A4.

Dobro. Malce sem pretiraval. Saj ne, da se ne bi dalo razločiti (so seveda razlike v oblikovanju tudi pri Avantu zadaj). Ampak jaz si novi model razlagam tako, da bi morala biti razlika med slednjim in starim modelom vidna takoj, ne pa s poznavalskim štetjem ledic v zadnjih lučeh ter gledanjem ene linije, ki je malce drugače oblikovana. Brez zamere Mactron in ostali ampak mislim, da je to popolnoma konstruktiven post. Predvsem ta odstavek in s tem ne bi smeli imeti težav.

Nova A4 je seveda lep avto. Ampak še lepši bi bil, če ne bi bilo predhodno faceliftanega modela (ker tudi A4 iz leta 2001 je bil lep avto) ;)

EDIT: če odštejemo notranjost, jaz večji preskok vidim iz predfaceliftanega A4 na faceliftano staro A4, kot pa iz faceliftane A4 na popolnoma nov model.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron So jul 05, 2008 12:41 pm

Dr.M3: zgolj v vednost bolj kot samo dejstvo... torej kako lahko ne locis B7 in B8 avant-a
pa naj bo se tako "podobno" ...oblika, linije, novi detaili...

Slika
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 So jul 05, 2008 12:45 pm

Že na slikah sta si zlo podobna. V živo pa še bolj. ;) Saj je razlika. Ampak lahko bi rekel kar tako za sliki zgoraj: desni je facelift od levega. ;)

Enostavno je razlika večja pri Avantu iz leta 2001 in 2005, kot pa zgoraj.
2001:
Slika
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron So jul 05, 2008 1:13 pm

Dr.M3: s tem da je bil model B6 popolnoma drugacen od B7 se strinjam... sej je tudi
vmes minilo 5let razvoja itd... no nekaj pa te bom popravil, da pa vseeno ni tako
drugacen (ne govorim o vizulanosti) pac pa o podvozju in tehniki... namrec oba imata
podobno zasnovo podvozja, ki se soupada s 6 generacijo.

torej pri B8 pa je popolnoma drugacna zgodba pri tehniki in podvozju namrec ta
sasija ima t.i. MLB (Modularer Längsbaukasten) Modular Longitudinal Platform
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_MLP
pa ceprav kot si sam rekel vizualno sta si "podobna" (govorim za sasijo B7)

tu nakoncu pa lepo pride do izraza tale sestavek: Vorsprung durch Technik (prednost je v tehniki)
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 So jul 05, 2008 1:54 pm

Dr.M3: s tem da je bil model B6 popolnoma drugacen od B7 se strinjam... sej je tudi
vmes minilo 5let razvoja itd... no nekaj pa te bom popravil, da pa vseeno ni tako
drugacen (ne govorim o vizulanosti) pac pa o podvozju in tehniki... namrec oba imata
podobno zasnovo podvozja, ki se soupada s 6 generacijo.

Dobro Mactron poglej. Jaz sem vedno mislil, da je B7 samo facelift od B6 (ker tudi oglaševali so avto kot facelift). Notranjost je pri obeh praktično identična (po tem sem sklepal da je facelift, ker v nov model vedno vpeljejo novo dizajnirano notranjost). Če pa Audi ta dva priznava kot popolnoma ločena modela potem je bil pa "avto crap". 2 modela ki sta skupaj preživela 7 let proizvodnje ( :roll: ), torej 3.5 leta na model... Ali pa je bil B6 že v štartu zastarel? Kot da bi letos dobili "novo" BMW 3er (ker so dobra tri leta od predstavitve)... Upam da je videti na kaj ciljam...
4 leta staremu modelu ne spremeniš zunanjega videza v popolnosti kr brezveze. ;) Očitno so pri Audiju menili, da je zadeva zastarela (pa še nova 3er pred vrati). Ali pa so še lovili svojo oblikovno identiteto. ;). 4 leta staremu avtu pač ne spremeniš obliko brezveze. Ne zamerit Mactron ampak to so neke čisto vredu debate. ;)

Razen če ima Audi drugo taktiko. V 7ih letih popolnoma spremenimo avtomobil. Najprej obliko, potem tehniko. Torej v bistvu popolnoma nov model dobimo šele s tretjim novim modelom.

Evo ene dve dobri sliki iz WIkipedie (klasična limuzina):
B7:
Slika
B8:
Slika
Tudi pri limotu je izredna podobnost med obema modeloma. Na prvi sliki spremeni luči ter odbijač in dobiš nekaj, kar bi težko ločil od novega modela. ;) Sploh tukaj v beli barvi je videti v tem primeru skoraj isti. Zato pa tudi pravim, da je nakup xenona obvezen. ;)
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron So jul 05, 2008 2:25 pm

Dr.M3: ja vem na kaj ciljas sej sva podobno debato ze imela...
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 189#963189

vseeno pa se moras strinjat s samo tehnologijo in vizulanostjo prakticno sta
ti dve stvari zelo povezani tudi s sasijami in prakticno tudi letnikom toda z B8
sasijo in novim zasnovanim podvozjem so napredovali tudi v tehniki... ce te ze
moti sam "facelift" ceprav sam ne vidim tega tako ocitno. So pa ravno z B7 sasijo (11/2004)
naredili premik v "singleframe" kateri je tako ociten tudi na vseh novih modelih
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Ne jul 06, 2008 3:37 pm

MacTron, večino ljudi nima pojma o tehničnih razlikah med B6 in B7. Dr.M3 ima tu poplnoma prav glede oblikovanja. Podoben primer imamo tudi pri Alfi 156, Face-Liftani 156ki in 159ki, kjer sta si 156 FL in 159ka bolj podobni kot 156 FL in 156ka.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Ne jul 06, 2008 3:45 pm

pojdi na testno vožnjo z novo A4, parkirej jo poleg B7 in išči podobnosti.
ne moreš iz dveh različnih slik razbrat na primer višino in širino avta ki pa celotno obliko popolnoma spremenita :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
The Edge
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: To jun 29, 2004 1:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a The Edge Ne jul 06, 2008 6:00 pm

novi avant je noro dober.. mene je edino zmotilo to, da ima pretrdi volan med samo vožnjo
Slika
 
amadejkvas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Ne maj 21, 2006 6:47 pm

Napisal/-a amadejkvas Ne jul 06, 2008 9:16 pm

Pretrd volan pa lahko odpraviš z doplačilom servotronika ki znaša okoli 300 evrov. To tudi mene moti ker je imel prejšni model b6 mehkejšega in na prehod tega modela se morš navadit na trdoto "športnostjo"
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne jul 06, 2008 9:48 pm

Zakaj je trd? Kaj osnovni (brez servotronica) nima prilagodljivega (glede na hitrost) ojačanja servo volana?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne jul 06, 2008 9:57 pm

esem je napisal/-a:Zakaj je trd? Kaj osnovni (brez servotronica) nima prilagodljivega (glede na hitrost) ojačanja servo volana?

....ima ....ampak "enosmerno": se pravi čim hitreje voziš, bolj "trd" je....če pa doplačaš "servotronic" imaš pa "na mestu" ter malih hitrostih "lažjega" ...nekaj takega, kot na puntu tipka "city"...
Zadnjič spremenil sašo5, dne Ne jul 06, 2008 9:59 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Napisal/-a Gyga Ne jul 06, 2008 9:57 pm

The Edge je napisal/-a:novi avant je noro dober.. mene je edino zmotilo to, da ima pretrdi volan med samo vožnjo


Mene bolj moti to, da je svinjsko drag...

Sicer je pa razlika med novo in staro 4-ko kar ocitna. Pride bolj do izraza, ko obe preizkusis. Pri novi mi je zelo vsec prostornost na zadnji klopi.

Glede ne-serijskih ledic pa nebi rad zgubljal besed. Sramota!

lp,
D
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po jul 07, 2008 12:26 pm

Zdaj bi pa bil že čas da bi ponudili tudi v A4 že kakšen paket opreme za nižjo ceno, kaj mislite?

Npr takšen kot pri BMWju seriji 3 ( Advantage Plus paket ... ).
 
S--LINE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Po jul 07, 2008 11:16 am

Napisal/-a S--LINE Po jul 07, 2008 12:27 pm

Mene najbol moti pri novi a4 to da imam doplačano ozvočenje audi okoli 300 evrov in basovec ki je na zadnji polici povzroča neprijetne vibracije zadnje police pri povečani glasnosti . Upam da se ta stvar ne dogaja pri ozvočenju B&O .
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po jul 07, 2008 3:04 pm

S--LINE je napisal/-a:ne dogaja pri ozvočenju B&O .

.......................samo to je pa 1400 doplačila in mislim, da je se dogaja enako(sem zaznal to neprijetnost v testnem)

Ssam sem vzel "samo" chorus prav zaradi tega, ker neke posebne razlike (700 eur) nisem opazil naspram concerta........(v prejšnjem sem pa imel Bose in concert) z "voferjem" v zadnji polici ni bilo težav.....
 
S--LINE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Po jul 07, 2008 11:16 am

Napisal/-a S--LINE Po jul 07, 2008 5:02 pm

Tudi jas sem imel prejšo štirico in bose ozvočenje, mislim da imajo to stvar najbolje narejeno avanti ker imajo subwofer na strani v prtlažniku. V tej novi sem mislil da se bo ozvočenje primerjalo s starim po watih 180 prejšni 210 ojačevalej je podoben 6 kanalen a nakoncu sem ugotovil da še to ozvočenje ne more primerjat v bose . Prejšni model je imel to vse serisko tako da moraš tu 300 evrov plačati če hočeš imeti kakovost ki je primerljiva s audijem a4 b6 serisko. Se vidi da šparajo na nekaterih področjih.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 So jul 12, 2008 7:54 am

U mater? Trese se vam zadnja polica? :roll: Pri avtu za dobrih 30k EUR?
Kaj je sploh poanta, da nabaviš boljše ozvočenje in potem poslušaš poplesavanje zadnje police? Torej daš lahko 1400 EUR (al kok je že) za Harman&Kardon in potem se ti ob večji glasnosti trese? :P
Megagradnja lol. "Zelo kvalitetna izdelava tole" (ali pa slabo načrtovanje). ;)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov