Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Pe feb 19, 2010 11:39 am

fiatpowered je napisal/-a:DSG menjalnik je bedarija za takle vato IMO. Pri takem avtu je treba na rdečem polju šaltati ročno.


Pri takem motorju ne rabš rdečga polja, ko pa ima že pr nizkih obratih velik moči. Obratno je npr. pri kakem Cliotu F1, ki se ornk zbudi šele tam nad 5000 obratov (preizkušeno). Res je, da je tam z nekaj okrog 200 km tut močnejši, ampak poraba je pa tut 16 litrov, če mal bolj tiščiš (tut preizkušeno). Pri Polotu je 1.4 TSI je poraba precej nižja. Vseeno se pa strinjam, da bi lahko bil par jurjev cenejši oz. da bi le imel tista 2 konja manj. Pri nas se avta, ki ima 180 konjev nikakor ne splača kupit, če pa bi padel v predzadnji razred, bi blo pa dost drugač.
Kar se pa 1,2 TSI 105 km motorja tiče, pa sem ga preizkusil v Golfu in je občutek kar dober. Sicer ga ne moramo primerjat s kakšnim GTI-jem, ampak v enakotežkem avtu kot je Golf, vleče za moj občutek boljše kot 109-konjski 1,6. Sploh odzivnost je boljša, ker ima dovolj moči pri širšem polju obratov. Ima pa za četrtino nižjo porabo kot primerljiv bencinar 1,6. Pri Polotu je ta še nekoliko nižja, tudi pospešek je za sekundo boljši, tako da se bom verjetno odločil kar za 1,2 in raje dodal nekaj več opreme, pa mi bo še vedno ostalo kar nekaj tisočakov. Itak so zdej take omejitve, da človek niti ne more kaj dosti koristit teh konjev.
Aja po informacijah, ki sem jih dobil od prodajalca, naj bi bil Polo GTI pri nas šele septembra.
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! Pe feb 19, 2010 11:49 am

Ceed je napisal/-a: čipan Polo "Highline+GTI platišča".


Poleg turbine ima vgrajen tudi kompresor, ki pomaga pri nižjih obratih (do 3k rpm), kar ponuja 250Nm navora od 2 do 4,5k rpm. Obljubljajo zelo majno porabo (6l) ter malo emisij (139g/km). Poleg 7 stopenjskega menjalnika z obvolanskimi prestavnimi ročicami, ima še boljše podvozje, nadgrajen ESP pod oznako XDS, zapora diffa... Za 24k eur (v Nemčiji!!) bo lastnik dobil še panoramsko streho, bi-xenon (sveti v ovinke itd), golf gti platišča ...

Kolikor vem pa se (pri nas!!) cena Clia RS z nekaj dodatne opreme (R27) povzpne nad 24k eur. Da ne omenim porabe, ki je 2x tolikšna kot jo obljubljajo pri Polotu, performansi pa so po tovarniških podatkih celo v prid Polu.

Tu se lahko kregamo v nedogled. Ni avtomobila, ki bi bil popolen. so + in -.
 
Uporabniški avatar
lexer
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Pe jan 01, 2010 8:49 am

Napisal/-a lexer Pe feb 19, 2010 11:54 am

pskoda USAJ EN!Ah lepo te prosm ni lepše stvari kakor ga ročno vržt nižje pa do rdečih številk adrenalin poskoči...DSG je bol za potovanja oz dolge ture ne pa za dirkača kakršen je GTI.Jah to je res lahk bi se mal opustili pa naredil nekaj frišnega ne pa eno in isto,da tolčejo...Tradicija ja ampak folk hoče nekaj novega nekaj svežega nekaj drznega...Marsikoga odvrne ravno ta"dolgočasna"tradicija. Ni to ženska s katero si uženjen.Mislm še ona si kdaj spremeni frizuro in make up pri VW gledamo pa iste felgne,oblazinjenje isto,armaturka hja...Oblika novega pola rahlo spremenjena,kot da se jim ni dal novega designa naredit...Zakaj mora met tolk ličnosti z GOLFOM??Ah...Če hočem design GOLFA si kupim GOLFA polo naj bo pa svojevrsten.Poglejte R megan RS al pa MINI,da ne govorim o OPC corsi...Sveži veter...Megan RS svaka čast nism ljubitelj renaultov ampak tole špica čist X od navadnga megana.MINI bomba!Lepo spremenjen design.Corsa OPC...strup.Prelepa res.Tu so odlično izpeljal odbijače ter ne gre mimo izpušne cevi...Za polota ne moremo rečt tega.OPC je za tiste ki iščejo majhen in (zelo) hiter avto, ki je še vsakdanje uporaben, bodo prišli na svoj račun.Nimam nič proti polotu super mehanika ampak design...Treba it naprej ne pa butat eno in isto!
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe feb 19, 2010 12:02 pm

Tattoo- je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Moje mišljenje je zelo podobno lexer-ju vglavnem v vsem sploh v DSG-ju ki ne paše zraven in veliko večji adrenalin dosežeš z ročnim menjalnikom, z DSG-jem je čista tuga samo na gas tiščiš in to je to, za moje pojme je to babji avto
In koliko od vas super-duper internetnih d(i)rkačev je že peljalo kakšen močnejši avto z DSG menjalnikom...po komentarjih sodeč očitno (še) nihče?! :roll: Ker tudi DSG med drugim omogoča ročno prestavljanje (ali preko ročice menjalnika ali preko prestavnih tipk na volanu) pri rdečem polju...da o tem, da ga ni junaka pod soncem, ki bi mu uspelo z ročnim menjalnikom hitreje prestaviti, kot to naredi DSG, niti ne govorim! Toliko o babjih stvareh...

pskoda je napisal/-a:Pri VW mi gre najbolj na živce, ker se ne upajo naredit bolj razgiban avto oz obliko, dizajn.
Ne, da si ga ne upajo narediti ampak tak "zadržan" design naredijo z razlogom, ker to njihovi kupci ne samo pričakujejo ampak tudi želijo! Nekateri imajo raje prikrit športni design, kot pa ricer dirkalnike z ogromnimi spojlerji...ampak očitno to marsikdo na tem forumu še vedno ne more dojeti?!


Ti ne znaš brat ali nočeš razumet?! Jaz nisem nikoder napisal da je DSG slab, ampak ni tistega pravega adrenalina in ne mi govort o nekem pretikanju na volanu oz prestavni ročki in upam da veš kaj mislim s tem
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! Pe feb 19, 2010 12:04 pm

lexer je napisal/-a:pskoda USAJ EN!Ah lepo te prosm ni lepše stvari kakor ga ročno vržt nižje pa do rdečih številk adrenalin poskoči...DSG je bol za potovanja oz dolge ture ne pa za dirkača kakršen je GTI.Jah to je res lahk bi se mal opustili pa naredil nekaj frišnega ne pa eno in isto,da tolčejo...Tradicija ja ampak folk hoče nekaj novega nekaj svežega nekaj drznega...Marsikoga odvrne ravno ta"dolgočasna"tradicija. Ni to ženska s katero si uženjen.Mislm še ona si kdaj spremeni frizuro in make up pri VW gledamo pa iste felgne,oblazinjenje isto,armaturka hja...Oblika novega pola rahlo spremenjena,kot da se jim ni dal novega designa naredit...Zakaj mora met tolk ličnosti z GOLFOM??Ah...Če hočem design GOLFA si kupim GOLFA polo naj bo pa svojevrsten.Poglejte R megan RS al pa MINI,da ne govorim o OPC corsi...Sveži veter...Megan RS svaka čast nism ljubitelj renaultov ampak tole špica čist X od navadnga megana.MINI bomba!Lepo spremenjen design.Corsa OPC...strup.Prelepa res.Tu so odlično izpeljal odbijače ter ne gre mimo izpušne cevi...Za polota ne moremo rečt tega.OPC je za tiste ki iščejo majhen in (zelo) hiter avto, ki je še vsakdanje uporaben, bodo prišli na svoj račun.Nimam nič proti polotu super mehanika ampak design...Treba it naprej ne pa butat eno in isto!



Tattoo- je napisal/-a:Ne, da si ga ne upajo narediti ampak tak "zadržan" design naredijo z razlogom, ker to njihovi kupci ne samo pričakujejo ampak tudi želijo! Nekateri imajo raje prikrit športni design, kot pa ricer dirkalnike z ogromnimi spojlerji...ampak očitno to marsikdo na tem forumu še vedno ne more dojeti?!
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe feb 19, 2010 12:08 pm

Če ima avto "šport" navdih, naj to tudi pokaže, kar v večini primerih tudi pokažejo, zato zame GTI ni noben šport ampak še eden avto z malo večjo konjenico, drugače jaz vw čisto razumem, zakaj bi spreminjali stvari, ki se dobro prodajajo z dokaj visoko ceno naprem konkurenci.
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! Pe feb 19, 2010 12:16 pm

pskoda je napisal/-a:Če ima avto "šport" navdih, naj to tudi pokaže, kar v večini primerih tudi pokažejo, zato zame GTI ni noben šport ampak še eden avto z malo večjo konjenico, drugače jaz vw čisto razumem, zakaj bi spreminjali stvari, ki se dobro prodajajo z dokaj visoko ceno naprem konkurenci.
Aha, se pravi, da če bi nalimali še nekaj dodatne plastike sem ter tja, potem bi pa bil športnik?
 
Uporabniški avatar
lexer
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Pe jan 01, 2010 8:49 am

Napisal/-a lexer Pe feb 19, 2010 12:20 pm

MyWay! je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Če ima avto "šport" navdih, naj to tudi pokaže, kar v večini primerih tudi pokažejo, zato zame GTI ni noben šport ampak še eden avto z malo večjo konjenico, drugače jaz vw čisto razumem, zakaj bi spreminjali stvari, ki se dobro prodajajo z dokaj visoko ceno naprem konkurenci.
Aha, se pravi, da če bi nalimali še nekaj dodatne plastike sem ter tja, potem bi pa bil športnik?

Hoče ti povedat,da je oblika preveč zadržana ni tko k corsa OPC al pa MINI...Pač dirkač brez dodatkov... ;)
Tattoo- je napisal:
Ne, da si ga ne upajo narediti ampak tak "zadržan" design naredijo z razlogom, ker to njihovi kupci ne samo pričakujejo ampak tudi želijo! Nekateri imajo raje prikrit športni design, kot pa ricer dirkalnike z ogromnimi spojlerji...ampak očitno to marsikdo na tem forumu še vedno ne more dojeti?!

Se strinjam čisto s teboj ampak marsikdo bi mel VW mogoče en del zaradi mehanike,ki je res 1A ampak jih odvrne zadržanost designa usaj mene.
Zadnjič spremenil lexer, dne Pe feb 19, 2010 12:25 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe feb 19, 2010 12:21 pm

MyWay! je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Če ima avto "šport" navdih, naj to tudi pokaže, kar v večini primerih tudi pokažejo, zato zame GTI ni noben šport ampak še eden avto z malo večjo konjenico, drugače jaz vw čisto razumem, zakaj bi spreminjali stvari, ki se dobro prodajajo z dokaj visoko ceno naprem konkurenci.
Aha, se pravi, da če bi nalimali še nekaj dodatne plastike sem ter tja, potem bi pa bil športnik?


Povej kateri original športni avto ima dodatne plastike?
Kar nekaj, če poširijo blatnike, nižajo, dodajo večje feltne, spremenijo odbijače, obogatijo notranjost, to ni nobena "dodatna plastika" kot home made predelave, potem je iz tvojega vidika recimo clio RS ves plastičen :roll:
Zadnjič spremenil pskoda, dne Pe feb 19, 2010 12:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! Pe feb 19, 2010 12:23 pm

pskoda je napisal/-a:
MyWay! je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Če ima avto "šport" navdih, naj to tudi pokaže, kar v večini primerih tudi pokažejo, zato zame GTI ni noben šport ampak še eden avto z malo večjo konjenico, drugače jaz vw čisto razumem, zakaj bi spreminjali stvari, ki se dobro prodajajo z dokaj visoko ceno naprem konkurenci.
Aha, se pravi, da če bi nalimali še nekaj dodatne plastike sem ter tja, potem bi pa bil športnik?


Povej kateri original športni avto ima dodatne plastike?
Kar nekaj, če poširijo blatnike, nižajo, spremenijo odbijače, obogatijo notranjost, to ni nobena "dodatna plastika" kot home made predelave
Saj je tovarniško nižan. Saj pravim, če bi poširili blatnike in v notranjosti nekaj spremenili bi bil pa zate športnik. Oprosti, ampak tako si se izrazil.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe feb 19, 2010 12:27 pm

MyWay! je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
MyWay! je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Če ima avto "šport" navdih, naj to tudi pokaže, kar v večini primerih tudi pokažejo, zato zame GTI ni noben šport ampak še eden avto z malo večjo konjenico, drugače jaz vw čisto razumem, zakaj bi spreminjali stvari, ki se dobro prodajajo z dokaj visoko ceno naprem konkurenci.
Aha, se pravi, da če bi nalimali še nekaj dodatne plastike sem ter tja, potem bi pa bil športnik?


Povej kateri original športni avto ima dodatne plastike?
Kar nekaj, če poširijo blatnike, nižajo, spremenijo odbijače, obogatijo notranjost, to ni nobena "dodatna plastika" kot home made predelave
Saj je tovarniško nižan. Saj pravim, če bi poširili blatnike in v notranjosti nekaj spremenili bi bil pa zate športnik. Oprosti, ampak tako si se izrazil.


Ja, če bi vsaj malenkost napihlni in spremenil odbijače, ne samo tisti gril, bi avto čisto drugače zgledal. Clio RS vs navadni je lepa primerjava, podobno je pri corsi
 
Uporabniški avatar
lexer
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Pe jan 01, 2010 8:49 am

Napisal/-a lexer Pe feb 19, 2010 12:31 pm

pskoda je napisal/-a:
MyWay! je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:
MyWay! je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Če ima avto "šport" navdih, naj to tudi pokaže, kar v večini primerih tudi pokažejo, zato zame GTI ni noben šport ampak še eden avto z malo večjo konjenico, drugače jaz vw čisto razumem, zakaj bi spreminjali stvari, ki se dobro prodajajo z dokaj visoko ceno naprem konkurenci.
Aha, se pravi, da če bi nalimali še nekaj dodatne plastike sem ter tja, potem bi pa bil športnik?


Povej kateri original športni avto ima dodatne plastike?
Kar nekaj, če poširijo blatnike, nižajo, spremenijo odbijače, obogatijo notranjost, to ni nobena "dodatna plastika" kot home made predelave
Saj je tovarniško nižan. Saj pravim, če bi poširili blatnike in v notranjosti nekaj spremenili bi bil pa zate športnik. Oprosti, ampak tako si se izrazil.


Ja, če bi vsaj malenkost napihlni in spremenil odbijače, ne samo tisti gril, bi avto čisto drugače zgledal. Clio RS vs navadni je lepa primerjava, podobno je pri corsi

:clapclap Se strinjam!
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Pe feb 19, 2010 12:49 pm

Načeloma imam občutek, da bodo posegali po Polu GTI kupci, ki si želijo voziti Golfa GTI, pa si ga ne morejo (ali upajo) privoščiti. Nekakšne revolucionarne designerske avanture je od VW pač nemogoče pričakovati, kar je jasno vsaj najmanjšemu poznavalcu avtomobilizma. Konec koncev, meni najbližji konkurent v obliki Renaultovega Clia RS se tudi po lanskoletnem (čudnem) faceliftu ne more proslaviti z obliko (maska!). Prejšnja oblika je bila napadalnejša ter skladnejša - subjektivno mnenje.
Najverjetneje bo poraba GTI-ja napram RS-u manjša, slednji namreč porabi v povprečju okrog 11 l. Sam mu štejem v dobro 7 stopenjski DSG menjalnik, mnenja o brezpredmetnosti in nešportnosti le tega pa so milo rečeno nepoznavalska (potemtakem je DSG "nesmiselen" tudi v bolj strupenih različicah, kot npr Golf R ali v Audi TTS quattro s S-Tronicom?!?!?)
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek Pe feb 19, 2010 12:52 pm

Zakaj nekateri ljudje ne razumete, da GTI verzije (tako Polo kot Golf) niso namenjene podiranju hitrostnih rekordov ampak so samo malo bolj športne različice oz. top različice omenjenih modelov. Clio RS in Megane RS recimo, pa kolikor vem, so prave športne različice avtomobilov. Kaj ti pomaga trdo podvozje, če pa ti na naših cestah plombe iz zob popadajo :) Poleg tega pa, kje po naših cestah pa se lahko naganjaš za vsako stotinko?

Tako da, za kakšne steze in če iščeš vsako stotinko, so čistokrvne športne različice prava izbira, za vsakdanjo vožno pa je GTI vsekakor bolj udoben. Jaz glasujem za GTI :)
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe feb 19, 2010 12:57 pm

Vse lepo in prav o novem Polu GTI, samo zakaj so dali (spet) iste feltne kot na Golfu GTI?! Malo raznolikosti ne bi škodilo...
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe feb 19, 2010 2:29 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Pe feb 19, 2010 3:21 pm

pskoda je napisal/-a:Če ima avto "šport" navdih, naj to tudi pokaže, kar v večini primerih tudi pokažejo, zato zame GTI ni noben šport ampak še eden avto z malo večjo konjenico, drugače jaz vw čisto razumem, zakaj bi spreminjali stvari, ki se dobro prodajajo z dokaj visoko ceno naprem konkurenci.


Lastnik Corse OPC to pravi :rofl Ce ni tvoj avto najvecji jajcek, uporaben za voznjo do bifeja in nazaj se kazat potem pa ne vem kateri je. Se najbolj okrancljan je. :lol:
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Pe feb 19, 2010 3:38 pm

Ne vem kaj imate še vedno s tem DSGjem take probleme, da ne gre skupaj z užitkom in športno vožnjo, ko pa imajo od gtijev, preko GT-Rjev in lancerjev, pa ferarrijev in do veyrona in najbolj možnih športnih avtov vsi ta menjalnik..
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Pe feb 19, 2010 4:09 pm

W|zz je napisal/-a:Ne vem kaj imate še vedno s tem DSGjem take probleme, da ne gre skupaj z užitkom in športno vožnjo, ko pa imajo od gtijev, preko GT-Rjev in lancerjev, pa ferarrijev in do veyrona in najbolj možnih športnih avtov vsi ta menjalnik..


Tut men to ni jasno. V vse najboljše športne avte dajejo zadnje čase take menjalnike, še pri formuli, kokr vem, šaltaš na volanu, a zdej je pa tale vaš Clio bolj športen od vseh, ker ima uhuhu ročni menjalnik. Renojevci bojo priznali, da je ta šalter stokrat boljši šele, ko bodo oni dobil, a glede na zaostalost Renoja na tem področju se bodo še kar načakali, mi pa bomo ves ta čas po forumih prebirali takšne butaste komentarje. In za tiste, ki še ne vejo; DSG kar se tiče hitrosti prestavljanja pusti za sabo tudi najbolj izurjenega dirkača. Zdej ne vem, a men kej ni jasno, ampak a ni fora športnosti, da si lahko hitrejši? In Golf GTI ni samo športni avto. Za primer v Renaultu Cliu F1 je občutek povsem drugačen; bolj dirkaški, ker so sedeži trdi, vse zgleda nekako "oskubljeno", surovo, brez dodatkov, podvozje je precej neudobno. Ne bom oporekal, občutek za enkrat vozit ga je izjemen, greš ko norc, motor rohni, počutiš se dirkaško, ampak za vsaki dan ga pa ne bi mel. Polo GTI je diskretno športni avto, ki verjetno še vedno pozna besedo udobje. Če kupiš tak avto za edini avto, niso ves čas le hitre vožnje po regionalnih ovinkastih cestah brez policajev, ampak tudi mučenje v kolonah, vozakanje po cestnih razpokah, naseljih, ustavljanje pri semaforjih... In prav pri zadnjem je DSG vsaj zame prava odrešitev.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe feb 19, 2010 6:42 pm

Cyrus je napisal/-a:... Renojevci bojo priznali, da je ta šalter stokrat boljši šele, ko bodo oni dobil, a glede na zaostalost Renoja na tem področju se bodo še kar načakali, mi pa bomo ves ta čas po forumih prebirali takšne butaste komentarje. ...


Vzdrži se takih posploševanj! Renault bo marca v Ženevi predstavil novega Megana CC. V avtu bo debitiral tudi prvi Renaultov menjalnik z dvojno sklopko. Imajo pa v mislih bolj nižjo porabo kot hitrost prestavljanja (kolikor to itak ni povezano). Nissan ga ima pa že nekaj časa.

BTW - tudi BMW M3 dobiva DSG. Športnost ali udobje?
V roku dveh let bodo praktično vsi večji proizvajalci avtomobilov imeli v ponudbi tudi DSG menjalnike.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov