Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Napisal/-a Dj Big So nov 07, 2009 12:56 pm

Tale astra je pa ful huda svaka čast :lol: to bo bolana kšna črna pa 18 col do j**c bo
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So nov 07, 2009 12:59 pm

Jože20 je napisal/-a:
hladni je napisal/-a:civic ja seveda...ni in ne bo nikoli.
Pač po slovenskem razmišljanju je armaturka super lepa in razgibana in zgleda kot igrišče, v premium avtih kot naprimer bmw in včasih celo nova a4 pa pravijo, da je pusta. WTF? Je pa čista kopija korejskih avtov ala kia,hyundai...celo chevrolet ima skoraj enako!In to vsaj mene strahotno odbija.
Zanemarimo slovenčke...na tujih trgih je važno, da je avto funkcionalen...in zato je golf na prvem mestu, ker dobi največ točk iz vidika prostornosti,funcionalnosti,preprostosti,stroških,vrednost rabljenega. Td ne vem kako bo s prodajo, namreč kakšnen gospod srednjih let je ziher ne bo kupil, mladi pa imajo vedno manj denarja. V Nemčiji se baje bojijo ople kupovat, ker ne vejo kaj sploh bo z samo tovarno. Pa nehajte se prepirat glede astre in golfa, ker vsakemu ugaja drugo. Tisti, ki začuti filozofijo vag koncerna, astre nikoli ne bo kupil. Zakaj že? :lol:


In ta je kakšna?

ti da 300 let živiš, ne boš pogruntal....

in še enkrat: tema je o A S T R I in ne golfu ne hondi....
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany So nov 07, 2009 2:17 pm

Z obliko nove astre so zadeli v polno. Glede drugih stvari pa mislim da je še čas, in ko bo prišla v roke Slovenije, potem se bomo pogovarjali o funkcionalnosti, prostornosti in primerjali konkurenco.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So nov 07, 2009 2:30 pm

Kakšna kregarija. A nobena debata na A.com ne more potekat na civilizirani ravni?

Drugače pa jaz verjamem, da je Golf boljši od Astre. Če bi ocenjevali vse lastnosti avtomobilov (kvaliteta izdelave in vgrajenih materijalov, prostornost, lega na cesti, cena rabljenega, udobje, prtljažnik, ...) in na koncu sešteli točke, bi Golf zmagal. A vprašanje je, ali je toliko boljši, koliko je dražji.

Oziroma pomebno je, katere lastnosti bodoči kupci preferirajo. Meni osebno filigranska izdelava in držanje cene ne igrata bistvene vloge. Prav tako ne vrhunski DSG menjalnik, ker je predrag. Pomebni pa so mi oblika, počutje v notranjosti, športni prifih in predvsem razmerje vloženo/dobljeno. In za ceno moje well-loaded Astre bi dobil pol manj opremljenega Golfa 1,9 TDI z obliko, ob kateri umreš od zehanja, če ga predolgo gledaš. In mislim, da bodo pri novi Astri tudi veljale podobne ugotovitve proti Golfu VI.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So nov 07, 2009 3:14 pm

Sam sem posedoval različne avtomobile, od BMWja do GTIja, res priviligiram nemške znamke, Bravo tudi ni slab.

Predvsem me pa skrbi tole :
predvidevam da je tudi 2.0TDI s pokajočimi glavami in ostalimi problemi kvaliteta?


To se bo kmalu začelo kazati pri nakupu rabljenih Passatov 2.0 TDI, ko bodo cene padle pod 10.000 EUR in jih bo začela kupovati "raja". Ker tudi sam uporabljam 2.0 TDI in imamo z njim ogromno problemov - menjan blok motorja, menjana turbina, visoka poraba olja....

No ko se bo število lastnikov teh avtomobilov na Slo trgu povečalo bo vprašanj po forumih še več.

Glede Astre : vse e odvisno od cene, bojim pa se da se bo dobro opremljen dizel približal Insignii.
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany So nov 07, 2009 3:25 pm

evo tule pa se popolnoma strinjam z uporabnikom martin_krpan.

@ simply: tudi jaz se bojim da se bo cena dobro opremljene astre približala insignii.

:D bomo videli. baje prve Astre v Slovenijo pridejo v polovici decembra.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat So nov 07, 2009 4:42 pm

Ok sicer je to,e že prežvečeno ku star čigumi :)
Me prow zanima koliko se vas je že peljalo z "tanovo" ASTRO in koliko vas je že peljalo "tanovega" golfa.....
Jst Golfa sem že peljal in morm rečt,da je avto super in mu skoraj nimam kaj očitat a ni pa to nek superduper voz,ki ga nova ASTRA nebi mogla prehitet.Zj na tržno vrednost rabljenega je brezveze gledat,ker v sloveniji še vedno mislimo/mislijo,da je VW pa zj neki najjačega.Bili so fenomenalni časi obdobja Golfa I,Golfa II,ki jih nemški konceren nikoli več nebo mogu ponovit in to je dejstvo in resnica,ki mogoče katerega boli.
Vsi poznamo tisto o vozilih OPEL in rjavenju a mislim,da so tisti časi minili in,da se OPEL popravlja.
Sicer mi ASTRA vizuelno ni všeč in mogoče priznam tudi zaradi tega,ker je Opel a dejmo ji priložnost,da pokaže kaj zna in koliko velja.
Hvala bogu,da bi se najdu avtomobil iz tovarne OPEL,ki bi pa golfa izrinil iz vrha.Pa ne da kritiziram Golfa praw nasprotno novi model mi je všeč in tudi užitek se je peljati z njim a vse do ene meje.Tžno ceno mu dvigujejo kupci,ki so zaverovani,da je golf pa zj sveti gral....
Tudi golfi se pokvarijo in lep primer je moj sosed,ki ima nonstop nadomestni avto a sam sebi se laže in taji in zanika resnico,da se tudi golf pokvari pa čeprav je dal zanj 15k€ ali še več.
Men dol visi za znamko in kupim tisto kar mi je vizuelno pritegne pozornost in,da ni zj pa vsak 2 avto na cesti.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat So nov 07, 2009 6:55 pm

Če golf nebi imel fenomenalne zgodovine ala mk1,mk2 nebi mel tolko privržencev in prow tako bi mel Opel več kupcev,če se ga nebi držala tista stara stigmatizacija glede rjavenja.Pozabljamo,da dandanašnje avte v večini prodajajo njihovi uspešni predhodniki.To kar vozimo dandanes je več ali manj katastrofa.So imeli Golfi mk1 probleme z motorji... oz. z slabo nafto...
So imele Renault petke dizl takšne probleme kot sedaj pestijo nekatere DCI-je....
So imeli stari Marcedes-i probleme z elektroniko.... še zj opaziš tu pa tam kakega legendarnega merđoja,ki kljubuje letom in veselo vozi lastnika iz točke A do točke B
Ne rečem,da sama kakovost in varnost in tehnologija niso napredovali a vseeno so tisti stari veterani nekako bli bolj vzdržljivi ali pa se motim.
Sam sem mnenja,da konkurenca dandanes preveč vpliva na kakovost in vse znamke hitijo z proizvodnjo novih modelov,da prekosijo tekmece a v tej evforiji pogosto ni časa za tisto fino "nastavitev" in "fino izdelavo" tako motorjev kot karoserije.Zato tudi ni dobro kupiti novega modela takoj ko pride na trg,ker vse znamke imajo porodne težave in vsem nekaj fali.... mogoče vsem fali nekaj tiste pregovorne nemške kvalitete in preciznosti.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 So nov 07, 2009 8:06 pm

hladni je napisal/-a:king1: Ja sem nasprotnik Vaga, to ni za spregledat, ampak treba pa mu je pustit stvari, pri katerih je enostavno nepremagljiv.(pa to ni lepota,hitrost,motorji) In ravno te stvari cenim jaz...vse ostalo pač sprejmem.
In ja, to kar se dela z 2.0tdi je svinjarija, barabe pokvarjene bi mogle umaknit ta motor, strahoten imidž so izgubili zaradi tega. K vragu pa tak motor, da se moram bat kdaj mi bo kaj crknilo...vsaj povedali bi lahko kako je stanje z njimi, ne pa da šele danes vidim, ko majo ti avti nad 100t km kak gnoj so nardili.
Opel je izgubil svoj stil oblikovanja...pač korejski je po novem! Meni recimo je super lepa armaturka bla prej v signomu in vectri, imela je svoj stil, ki se je vlekel od 1990 leta.


Spoštujem tvoje mnenje.

lp
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 So nov 07, 2009 8:36 pm

sašo5 je napisal/-a:
Jože20 je napisal/-a:
hladni je napisal/-a:civic ja seveda...ni in ne bo nikoli.
Pač po slovenskem razmišljanju je armaturka super lepa in razgibana in zgleda kot igrišče, v premium avtih kot naprimer bmw in včasih celo nova a4 pa pravijo, da je pusta. WTF? Je pa čista kopija korejskih avtov ala kia,hyundai...celo chevrolet ima skoraj enako!In to vsaj mene strahotno odbija.
Zanemarimo slovenčke...na tujih trgih je važno, da je avto funkcionalen...in zato je golf na prvem mestu, ker dobi največ točk iz vidika prostornosti,funcionalnosti,preprostosti,stroških,vrednost rabljenega. Td ne vem kako bo s prodajo, namreč kakšnen gospod srednjih let je ziher ne bo kupil, mladi pa imajo vedno manj denarja. V Nemčiji se baje bojijo ople kupovat, ker ne vejo kaj sploh bo z samo tovarno. Pa nehajte se prepirat glede astre in golfa, ker vsakemu ugaja drugo. Tisti, ki začuti filozofijo vag koncerna, astre nikoli ne bo kupil. Zakaj že? :lol:


In ta je kakšna?

ti da 300 let živiš, ne boš pogruntal....

in še enkrat: tema je o A S T R I in ne golfu ne hondi....


Zakaj se potem ne vzdržiš komentarjev, kot je ta?

In skos drezaš v osje gnezdo, čudi me da nimaš nobenega kartona. Veze ne? ;)
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2259
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Ne nov 08, 2009 11:30 am

off:
Menim, da bi morali admini malce "čistke" nardit v tej temi, ker je polno neprimernih morda celo žaljivih postov. Nekje ste že krepko zašli s teme.

Sam menim, da je ob pravi izbiri opreme in tehnike Astra še kako velik in dober konkurent najboljšim v razredu. Če ne celo najboljša. Ima vse kar ima konkurenca. Za povrh pa še par stvari katere konkurenca nima. Recimo prilagodljiv prtljažni prostor pi Cosmo opremi, elektronska ročna, napreden AFL sistem luči z Led tehnologijo, kamera spredaj...
Kvaliteta pa tudi verjamem, da je boljša v vsakem pogledu od trenutne generacije astre. O tem pa ne more nobeden govorit predno ne avto sproba. Zato sem tudi tako napisal zgornji stavk.

Se pa zelo vidi, da je Opel prisluhnil željam in kritikam uporabnikov, ker so kar nekaj stvari spremenil glede na astro H. Kot je IcEm4n mislim da zapisal je bilo kritik nad upravljanjem klime in so to poenostavili. Posledično pomeni več gumbov. Meni je sistemm v Astri H dober in se hitro znajdeš kljub manjšemu številu gumbov (za klimo). Nove so tudi ročke ob volanu za upravljanje z brisalci, smerniki povzete po Insignii in so spet "navadne" in ne tist oplov sistem ki je bil v Astri H. Spet so bile tukaj pripombe s strani uporabnikov.

Kakorkoli verjamem, da je Astra dober avtomobil in da se bo dobro prijela na trgu. Najboljšega pa itak, da ni. Vsaj zame ne, ker ima čisto vsak svojo pomanjkljivost, Tudi tako opevani največji konkurent jih ima.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne nov 08, 2009 4:40 pm

Nehajte ga sračkat - tema je ASTRA in ne kdo je boljši OK?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic Ne nov 08, 2009 6:02 pm

hladni je napisal/-a:kvaliteta je zate in zame drugače pojmovana, niti nisem na to mislil. Mislim na dejavnike, ki sem jih že napisal. Pri Vagu vse funkcionira preprosto, vse je na vidiku, pri roki. Vsi sestavni deli pašejo kot atek na mamico. Parvi užitek je ko vidiš, kako je vse prilagojeno med sabo, zaščita podvozja...sto let bi lahko našteval.Ni problemov z rjo. Velika in močna servisna mreža. In glede kvalitete: če primerjamo danes astro G in golfa 4, vidimo zakaj je golf bolj cenjen. To so strahotne razlike namreč...ko pa sta bila oba nova tega ni blo videt,astra je veljala ob predstavitvi za revolucijo napram golfu!
Lep primer: passat in mondeo...pri mondeotu šele čez 6 let vidiš, kaka šalabajzerska ladija je to, vse rjavi,razpada,crkuje. :roll:


1x pises tako, drugic spet obrnes stvari...

primerjeva g serije in 4...v cem, rja ?? kje...osebno nevem nic o teh problemih, kvarljivost masin ??...pod crto lahko potegnem, da sta si v tem segmentu enaka...tako astra g kot golf 4...pa ne pravim tega zato ker jo vozim, ampak glede na to da imamo pri hisi avte od japonca, nemca, francoza... razlicnih letnikov ter segmentov...ne vidim problema v nobenem...

problem so ljudje...in dajat nekaj v nic, ker je statistka pokazala tako, to je bedarija...

kar se pa tice nove astre, cas bo pokazal, tako kot si sam povedal...saj povsod je in golf 4 ter astra g nista noben biser, izgovor da je med njima razlika...prodajano sta bila ob2 modela uspesna...

lp, dominic...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR Ne nov 08, 2009 6:55 pm

tomzzi je napisal/-a:off:
Menim, da bi morali admini malce "čistke" nardit v tej temi, ker je polno neprimernih morda celo žaljivih postov. Nekje ste že krepko zašli s teme.

Sam menim, da je ob pravi izbiri opreme in tehnike Astra še kako velik in dober konkurent najboljšim v razredu. Če ne celo najboljša. Ima vse kar ima konkurenca. Za povrh pa še par stvari katere konkurenca nima. Recimo prilagodljiv prtljažni prostor pi Cosmo opremi, elektronska ročna, napreden AFL sistem luči z Led tehnologijo, kamera spredaj...
Kvaliteta pa tudi verjamem, da je boljša v vsakem pogledu od trenutne generacije astre. O tem pa ne more nobeden govorit predno ne avto sproba. Zato sem tudi tako napisal zgornji stavk.

Se pa zelo vidi, da je Opel prisluhnil željam in kritikam uporabnikov, ker so kar nekaj stvari spremenil glede na astro H. Kot je IcEm4n mislim da zapisal je bilo kritik nad upravljanjem klime in so to poenostavili. Posledično pomeni več gumbov. Meni je sistemm v Astri H dober in se hitro znajdeš kljub manjšemu številu gumbov (za klimo). Nove so tudi ročke ob volanu za upravljanje z brisalci, smerniki povzete po Insignii in so spet "navadne" in ne tist oplov sistem ki je bil v Astri H. Spet so bile tukaj pripombe s strani uporabnikov.

Kakorkoli verjamem, da je Astra dober avtomobil in da se bo dobro prijela na trgu. Najboljšega pa itak, da ni. Vsaj zame ne, ker ima čisto vsak svojo pomanjkljivost, Tudi tako opevani največji konkurent jih ima.


Zelo dober post, se popolnoma strinjam. Imamo doma astro h in smo zelo zadovljni z njo. Meni se gtcjka še vedno zdi med najlepšimi v razredu, pa tudi petvratna, ki jo imamo doma mi je prou simpatična, tudi notranjost. Edino, kar naši astri manjka, je nekaj poskočnosti, ampak za to bi pač mogl uzet močnejši motor od 66kw. Tega mamo pač zato, ker smo jo kupil v akciji, kjer smo dobil zelo solidno opremo (avtomatska klima, radio z mp3 predvajalnikom, skratka vse nujno) za dobrih 13.000 kr se mi zdi odlična cena.
No pa da povem zdj še mal o novi. Zgleda mi še bolše od sedanje, vrjetno bo gtc še korak naprej v oblikovanje. Tudi tista množica gumbov na sredinski konzoli me ne moti, notranjost mi je ena lepših v razredu. Če bodo tut tuki kšne podobne akcije, kot je blo pr ns, vrjamm, da bo dobro prodajan avto, ker dobiš res dober avto za pošteno ceno. Ker pa na začetku akcij ne bo, upam, da ne bodo navil cene previsoko, da bo avto dobro štartal. Edino, kr se mi zdi mal problematično je velik dolžinski prirastek. Na splošno bi se mi to zdelo super, ampak pri astri po slikah in podatkih sodeč ne vem kam so šli vsi ti centimetri. Zadaj ne zgleda bistveno prostornejša od sedanje, prtljažnik pa je tut samo povprečen. Tako da od teh mnogih dodatnih centimetrov ne bo veliko pozitivnih učinkov, bodo pa negativni. Avtomobil bo težje parkirati, zaradi večjih dimenzij pa bo težji od konkurentov, zato bo potreboval za podobno poskočnost močnejši motor in posledično vrjetno tudi več bencina.
Skratka, mislm, da je astra zelo u redu avtomobil in vrjamm, da si jo bo marsikdo zaželeu imet, kok od tega jih bo pa kupil je pa odvisno predvsem od cene, upajmo, da bo realna.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po nov 09, 2009 11:40 am

Ravnokar sem prebral, da je nova Astra izredno suvereno premagala konkurenco in dobilo mednarodno nagrado "Zlati volan"
http://www.autobild.de/artikel/das-gold ... 04423.html

Med drugim piše da jo je še posebej pohvalil del žirije ki ga sestavljajo dirkači:
Motor, poraba, užitek med vožnjo, podvozje, zavore in volanski mehanizem - tukaj je povsod pobrala 1 mesto ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To nov 24, 2009 9:23 pm

Uredništvo avtomobilistične revije Avto Foto Market ima novo Astro (z nemškimi tablicami) že kar nekaj časa v svoji testni floti in prejšnji teden sem jo imel priložnost dodobra pregledati tako zunaj kot znotraj...voziti pa je žal (še) nisem imel priložnosti! :oops:

Najprej moram povedati, da je bil testni avto dodobra založen s tako in drugačno dodatno opremo (avtomatik, usnje, navigacija, xsenon, Opel Eye, parkirni senzorji, 17" platišča,...) tako da prvi vtis mogoče ni čisto merodajen, saj bo potrebno počakati tudi na bolj osnovne verzije...

Zunanjost:
Prvi vtis, ki sem ga dobil je, da je avto zrasel v vse smeri...še posebej v dolžino in po občutku (zaradi padajoče kromirane zgornje linije okvirja stekel) tudi v višino...z boka avto sicer nekoliko spominja na Leona, vendar je Astra vseeno zadosti samosvoja in drugačna, da ne bo problemov s prepoznavnostjo. Najbolj me je navdušil zadnji del z zelo lepimi lučmi ter športno izbočenimi boki (skoraj tako močno, kot pri Sciroccu)! In če je zadnji del s svojo (športno) agresivno obliko občudovanja vreden, je pa sprednji del precejšnje razočaranje...sicer je tudi sprednji del všečen in daleč od grdega, ampak vseeno glede na ostalo zunanjo obliko vse preveč generičen in kar nekoliko "medel"...

Prtljažnik je prostorsko nekako v razrednem povprečju in lepo obdelan. Zanimiva rešitev je pa "snemljiva" polica dna prtljažnika, ki jo lahko prestavljamo in omogoča na eni strani ravno prtljažno dno na drugi pa z njo lahko enostavno pregradimo prtljažnik.

Notranjost:
Če je prirastek v dolžino zunaj opazen, pa to nikakor ne morem reči za notranjost! Potnika na sprednjih sedežih bosta sicer imela v vse smeri zadosti prostora, čisto drugačna zgodba pa je na zadnjih sedežih, kjer hitro zmanjka prostora za kolena (v višino je zadosti prostora)! Negativno sem bil presenečen, da če sprednja sedeža pomakneš popolnoma nazaj, zadaj ne ostane niti centimetra prostora in se naslonjalo sprednjega sedeža dobesedno dotakne zadnje klopi?!? :? Od povečanja medosne razdalje sem vseeno pričakoval bistveno večjo prostornost na zadnji klopi...glavni konkurent je navkljub krajši medosni razdalji na tem področju bistveno bolj radodaren!

(Športna) sprednja sedeža sta zadosti udobna in nudita zelo dober oprijem...testni avto je imel tudi podaljšljiv spredji del sedeža za stegensko oporo, ki je pa sploh za vseh deset prstov obliznit! 8) Pri sprednjih sedežih me je nekoliko zmotila samo odročnost komand za samo nastvitev sedeža in pa "tipičen" Oplov položaj sedenja, kjer imaš zaradi privzdignjenega sprednjega dela sedeža vseskozi občutek, da sedež nekoliko "visi" nazaj (enak občutek sem doživel že tudi v aktualni Corsi)?! :?

Kar se tiče same armaturne plošče je Opel vsekakor naredil ogromen napredek glede na prejšnjo Astro (tako po obliko, kot tudi na področju izbire materialov). Armatura plošča je "razdeljena" na dva dela, kjer je zgornji del izdelan iz trde plastike, spodnji del (na sliki rdeč del) pa iz mehke plastike in tudi vratne obloge so izdelane iz mehke plastike. Testni avto je bil nekoliko površno sestavljen skupaj, saj so spoji med vrati in armaturno ploščo odstopali za slabega pol centimetra in tudi stropna konzola okoli bralnih lučk je bila zelo majava in je odstopala, kar pa pripisujem dejstvu, da je šlo za predprodukcijski avto...

Slika

V živo se je tudi potrdila moja bojazen, da je gumbov na sredinski konzoli enostavno preveč, saj sem potreboval kar nekaj časa, da sem ugotovil čemu je namenjen posamezni gumb in da sem potem že po občutku vedel, kje iskati posamezni gumb! Megane in Golf sta na tem področju po mojem mnenju bolj intuitivna in funkcionalna...

Zaradi (športno) agresivnega zadka plačamo davek tudi pri preglednosti vstran in nazaj, saj je C-stebriček kar konkretno zajeten, zadnje steklo pa položno in res minimalno...parkirni senzorji bodo po mojem mnenju kar obvezen del opreme (kakšnemu staremu atu z otrdelim vratom pa tudi to ne bo kaj dosti pomagalo :oops: ).

Pod črto:
Nova Astra je definitivno naredila velik korak naprej in se bo sigurno zopet zelo dobro prodajala (še posebej, če SLO uvozniku uspe izboriti dobro serijsko opremljenost in ceno)...če ji bo pa uspelo prevzeti prestol v svojem segmentu pa nebi ravno podpisal. :oops: Definitivno pa je potrebno še počakati na bolj osnovne različice in pa testno vožnjo, ki bo dala še nekaj več odgovorov...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n To nov 24, 2009 9:52 pm

To je verjetno 2.0 CDTI (160KM), ki ima edina na voljo avtomatski menjalnik?
Slika
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To nov 24, 2009 10:26 pm

IcEm4n je napisal/-a:To je verjetno 2.0 CDTI (160KM), ki ima edina na voljo avtomatski menjalnik?

Huh, na motor sem pa čisto pozabil...se vidi, da se z avto nisem zapeljal! :lol:

Motor je bil pa tako kot si že sam ugotovil 2.0 CDTi (160 KM) + avtomatski menjalnik...in edini vtis, ki sem ga dobil je, da je bil (hladen) motor relativno glasen, menjalnik pa je pri prestavljanju na mestu vsakič rahlo cuknil. :oops:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Sr dec 09, 2009 2:17 pm

Tudi jaz sem jo danes videl na hitro na parkirišču at vis in sem šel do prodajalca, in je rekel, da se že prodajajo, ampak samo vozila iz zaloge. Cenik bo pa šele 15. jan.
 
voznik5
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Če feb 12, 2009 10:51 pm

Napisal/-a voznik5 So dec 12, 2009 5:37 pm

testne astre so že na voljo. če je kdo že opravil testno vožnjo, naj prosim poda oceno in mnenje. poleg tega me zanima, če je že kaj znanega glede cen
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov