Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a lizard Po avg 29, 2011 2:53 pm

Sicer nisem nikjer pljuval po ameriških motorjih, ampak samo pisal, da ko se meša enega z drugim se ven dobi slaba prodaja. Čeprav je Alfa na GM HF V6 motorju naredila novo glavo, direktni vbrizg, twinphaser na vseh odmičnih (ime za CVVT),... je v praksi motor bil precej slabši kot stari V6, ki ga je razganjalo od veselja ko se je vrtel, za razliko od novega ki deluje zelo zaspano.


In GM HF V6 oz. High Feature V6 je ameriško-avstralski motor, saj ga je skupaj razvila ekipa Cadillaca in Holdna, prvi avto na svetu s tem motorjem pa je bil Cadillac CTS.

The HFV6 was first designed, tested and produced in a joint team by Cadillac and Holden. A majority of design into the new alloy construction, transmission pairing and first use in production were all undertaken in Detroit (and manufactured in St. Catharines). Holden had the job of developing smaller engines (Holden 3.2, LP1 and LP9 Turbo) as well as their own Holden 3.6 HFV6 (called the Alloytec V6) for local models.

Cadillac and Holden both tested variations of these engines in US and Australia. North America and Australia remain the only two places that manufacture the HFV6.


Pentastar V6 pa je od Chryslerja zato je povsem ameriški motor. In ta motor bo verjetno našel svojo mesto v Maseratijih in v Alfah, kar bo pomojem pravi polom. Pa ne ker bi motor bil slab, ampak ker je zgrajen s povsem drugačno filozofijo kot bi za ti dve znamki moral bit.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a Lignage Po avg 29, 2011 8:47 pm

lizard je napisal/-a:Naj ne bi bil Chrysler - vsaj po trenutnih poročilih ne. Ampak bo šlo za podaljšano platformo C-Evo, ki bo imela v ZDA oz. pri Chryslerju neko drugo ime (se več ne spomnim katero - modular nakaj...). Chrysler itak nima nobene platforme, razen tiste izpod 200-ke ki pa je verjetno najslabša platforma v tej klasi na celem sevetu


Četudi bo platforma nova, si jo bo Giulia delila z naslednikom modela 200 (flavia) in novim Avengerjem. Sklepam pa, da ne bo šlo zgolj za rebadge slednjega, ker jo imajo namen prodajati tudi v ZDA. Če že kaj drugega ne bo imela, bo imela vsaj lastno karoserijo oz. oblikovanje nasplošno.....(?)
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a lizard Po avg 29, 2011 9:09 pm

Fiat želi C-Evo platformo seveda izrabit kolko se je bo le dalo, torej bo na njej nastalo verjetno precešnje število avtov. Mene je sicer že lep čas nazaj vse skupaj minilo...
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a Lignage Po avg 29, 2011 9:50 pm

lizard je napisal/-a:Mene je sicer že lep čas nazaj vse skupaj minilo...


Sam sem bil pa na začetku še naiven... Zdaj pa tudi vidim, da bolj kot kaj drugega, samo uničujejo sloves znamk. Tudi Fiata samega...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a ~toMmy~ Po avg 29, 2011 10:11 pm

Lignage je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:Mene je sicer že lep čas nazaj vse skupaj minilo...


Sam sem bil pa na začetku še naiven... Zdaj pa tudi vidim, da bolj kot kaj drugega, samo uničujejo sloves znamk. Tudi Fiata samega...


Poleg Telebanov na cesti ena bolj žalostnih tem na tem forumu...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a lizard To avg 30, 2011 1:09 am

To je tak počasni padec Alfe Romeo - nekoč je stala kot RR, potem je stala samo še več kot Mercedes, potem samo še več kot BMW, nato samo še več kot VW, zdaj pa stane kot VW, če ne celo že manj. Saj veste - v 70-ih so BMW-jevi inženirji po telefonu klicarili alfine in jih spraševali za nasvete pri izdelavi motorja, dandanes...


Italjani so slabi pri prodaji premium avtov. Dobro od rok jim grejo majhni cenejši avti (Fiat Panda) in na obdobja tudi butični (Ferrari, Lambo, Maserati, nekoč Alfa in Lancia, pa tudi že skoraj pozabljen de Tomaso, ki se bojda vrača).


Sicer pa ni niti presenečenje, da tudi Fiat beleži izreden padec v prodaji, saj ne delajo novih avtov. V tolko klasah jim manjka predstavnik da je o tem sploh brezpredmetno razpravljat. Sergej pa samo sanjari o poplnoma nerealnih prodajnih številkah in vedno išče vzroke za slabo prodajo zunaj fabrike - najprej je bila kriva kriza, potem je bila kriva država ker ni dala subvencij, potem je bila spet kriva država ker je subvencije ukinila, skratka samovšečen direktor ki misli, da je požrl pamet celotnega sveta in nikoli ničesar ni kriv. Dokler je bil pri Alfi na vrhu Luca de Meo je bilo kolko tolko ok, izpeljal je celo Alfo 8C, delali so nov lasten V6 motor, itd... zdaj ko vse niti drži Sergej pa je to katastrofa. Človek vse gleda zgolj skozi čim večji profit oz. če se splača ali ne, kar pa pri Alfi in Lancii ne bo nikoli delovalo, saj gre za znamki ki sta ob materialnem nudili še marsikaj neopisljivega. Razmišljanje v stilu - ah ta model oz. načrt/koncept ni deloval gremo naredit nekaj povsem drugačnega oz. sploh ukinit znamkino prisotnost v tej klasi - se dogaja neprestano. Italjani se od nemcev še vedno niso naučili ene poglavite stvari - konsistence.
Alfa je v zadnjih 20-ih letih imela 3x-4x razglašeno revolucijo; češ zdaj gremo na novo, tokrat bo uspelo, to je reset in novi zagon... kaj pa če bi enkrat za spremembo imeli konsistentno ponudbo, jasno načrtovano pozicijo na trgu in se z vztrajnostjo in dobrimi avti zasidrali na svojem mestu?

Audi in BMW tudi nista v petih letih prišla kje sta zdaj, ampak sta vztrajala in delala na tem da se zasidrata pri kupcih, vztrajno širila ponudbo, a hkrati ohranjala stare kupce s konstano osnovno prodajno paleto. Herbert Quandt je leta 1959 rešil BMW s tem ko je kupil 50% firme, se odločil da bojo delali avte in postavil cilj, da BMW dela avte zmogljive kot Alfa Romeo in kvalitetne kot Mercedes Benz.
In poglejte koliko let je trajalo da jim je uspelo. Tudi Audi brez enormnih vlaganj in dobrega načrta ne bi iz avta, ki je bil še ne dolgo nazaj v cenovenm rangu VW-ja prišel na pozicijo kjer je dandanes.
In vse to je BMW-ju ter Audiju uspelo brez kakršnekoli hvalevredne zgodovine. Nobena znamka namreč v zgodovini ni naredila avta ali izuma, ki bi imel neko resnejšo vrednost. Mogoče Audi Quattro in BMW M1.

A Italjanom pa vse to ni jasno, in jim verjetno še dolgo ne bo. Na vsake tolko časa doživijo preblisk, ki jih reši bankrota potem pa spet tonejo, pa spet preblisk, pa spet tonejo,..


Trenutno je to eno najbolj črnih obdobij za Alfo (v proizvodnji sta samo 2 avta) in Lancio (vsak komentar je nepotreben). Pravi lanciisti so že dolgo obupali, alfisti pa še celo lahko na kaj upajo, predvsem tisti ki vozijo dizelske alfe. Ljubitelji RWD Alf in alfinega šestvaljnika so pa itak že zdavnaj zamahnili z roko. Vejrmate ali ne, Sergej je celo hotel prodati alfin muzej Japoncem, a mu je italjansko ministrstvo za kulturo kaj takega prepovedalo. V alfinem muzejo namreč najdemo avte, ki imajo vrednost večjo kot vsi avti ki sta jih naredila Audi in BMW, skupaj. Zgodovina Alfe in predvsem tudi Lancie, skupaj z Mercedesom in Citroenom predstavlja verjetno najboljše izume v avtomobilizmu.


Alfa Romeo Tipo 33 Stradale, 2.0 V8 230 konjev, 700 kg, visoka zgolj 991 mm, maksimalni obrati 10.000, transaxle menjalnik s 6-imi prestavami, 4 tuljave in 16 svečk, 4 odmične gredi, vbrizg goriva SPICA, "dry sump", 18 narejenih, najdražji avto leta 1968 in prvi avto na svetu z "metuljastimi vrati", cena 17.000 dolarjev. Ja nekoč so pri Alfi delali izredne avte.

Avtomobilska perfekcija in meni osebno najlepše oblikovan avto vseh časov:

http://www.youtube.com/watch?v=VkYvy0ocMts

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a dobek To avg 30, 2011 1:28 pm

lizard je napisal/-a:... nekoč Alfa in Lancia, pa tudi že skoraj pozabljen de Tomaso, ki se bojda vrača...


ah, o tem raje ne bi, odkar sem videl koncepte... :x

lizard je napisal/-a:Vejrmate ali ne, Sergej je celo hotel prodati alfin muzej Japoncem, a mu je italjansko ministrstvo za kulturo kaj takega prepovedalo. V alfinem muzejo namreč najdemo avte, ki imajo vrednost večjo kot vsi avti ki sta jih naredila Audi in BMW, skupaj.


Arese so dejansko hoteli prodat? :shock:
no ja, mogoce s ciste zamere do bivsih delavcev, ki so po ulicah stali s plakati "VW, prosimo, kupi nas" :(
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a carloabarth Ne sep 11, 2011 10:22 am

Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a Lignage Ne sep 11, 2011 5:39 pm

carloabarth je napisal/-a:New Lancia Range - Luxury Liberated


O, kako lepo, sem se kar raznežil ;)

Nekaj je pa le še ostalo, dobre reklame. In verjamem, da jim bo z njo uspelo nategnit marsikaterega kupca. Sam sem tudi opazil, ko sem zadnje čase gledal predstavitve nove Ypsilon v določenih medijih, da pisci člankov niti niso sposobni opaziti kako očitno je novi Ypsilon nazadoval, predvsem v notranjosti. Proizvajalec pač trdi da je nova Ypsilon šik, in očitno v to vsi slepo verjamejo. No, saj do neke mere bi nova Ypsilon lahko celo bila šik, vendar jo je dokončno uničila še sama politika koncerna. Težko je novi Ypsilon kakorkoli prestižen, če je pa notranjost slabša kot npr. v bolj "plebejskem" Puntotu EVO. Glede samega Voyagerja pa, ...za Lancio je očitno dober, za VW pa ni bil, da bi ga, ko je bil stari Sharan že hudo v letih, recimo za vmes "poturil" evropskim kupcem. In Routan je bil zgolj in samo lahko stvar za Ameriko. Khm???! Pa tudi me že zelo zanima kaj bo z EuroNCAP-om. Ga bodo obvozili ali tvegali?

Čeprav se je Lancii že prej očitalo, da gre zgolj za preoblečene Fiate, kar je bilo v veliki meri res, pa so Lancie bile vsaj v svojem stilu zelo dodelane. Npr. notranjost Lybre ali prejšnja generacija modela Ypsilon...(takih primerov bi lahko dodal še kar nekaj):

Slika
Slika

In odkar so ji uničili še tisto, v čemer se je na zelo pozitiven način razlikovala od vse svoje konkurence, so jo zame dokončno ubili!!! Da bi si pa Lancio sedaj kupil samo še zaradi značke na nosu bi moral biti pa do konca slep.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a simply Ne sep 11, 2011 6:04 pm

Kaj je pa z Cromo?
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a Lignage Ne sep 11, 2011 6:19 pm

simply je napisal/-a:Kaj je pa z Cromo?


Crome že nekaj mesecev ne proizvajajo več. Nadomestil jo je enoprostorec Freemont.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a simply Po sep 12, 2011 5:50 pm

Pa misliš, da bodo naredili nekaj v stilu tega avtomobila?

Freemont ni Croma - oziroma potrebno je nekaj kar bi bil v osnovi karavan.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a Lignage Po sep 12, 2011 7:41 pm

simply je napisal/-a:Pa misliš, da bodo naredili nekaj v stilu tega avtomobila?


Ne bojo, ker pač pri FIAT-u menijo, da niso sposobni konkurirati v tem razredu. Eden vodilnih v FIAT-u je izjavil v enem od intervjujev, ki sem ga bral pred časom, da je ta razred rezerviran za t.i. premijske znamke. Pač, taka izjava je lahko samo posledica totalne neambicioznosti, saj imajo kljub temu, da se je delež prodaje v tem razredu res v zadnjem času zvišal v korist premijskih znamk, vsi nepremijski konkurenti še vedno predstavnike v tem razredu (Passat, C5, 508, Insignia, Mondeo, I40, ...)

Freemont ni Croma - oziroma potrebno je nekaj kar bi bil v osnovi karavan.


Freemont res ni Croma, se pa nahaja v istem razredu kot se je Croma. In so tako nadomestili bolj karavansko obliko, ki jo je imela Croma z mešanico enoprostorca in crossoverja. Je pa nekako po merah Freemont še najbolj primerljiv s Fordovim S-maxom.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a ~toMmy~ Po sep 12, 2011 8:13 pm

Pa je še vedno odprta možnost, da nekdo (recimo VW) kupi vsaj Alfa Romeo, preden še njo do konca ubijejo?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a Lignage Sr sep 14, 2011 2:46 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Pa je še vedno odprta možnost, da nekdo (recimo VW) kupi vsaj Alfa Romeo, preden še njo do konca ubijejo?


Takrat se mi je noro slišal, ko sem bral, da naj bi VW kupil AR, ampak ko danes razmišljam, bi bila to res za AR še najboljša možna rešitev, še posebej če upoštevamo to, da VW sodeluje z Italdesignom in Giugiarom.

Zdej je pa že prepozno...
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a King1 Če sep 15, 2011 5:53 am

@lizard

Ker opažam, da je tvoje znanje o italjanih res impresivno in pa čeprav se dostikrat ne strinjam s tabo ti tukaj moram priznati, da si odličen. Bi ti pa rad pokazal tole zadevo http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4527807&show=1, ki se meni ( neljubitelju ) t.i. italjanov zdi impresivna. ;)

Ker se sam na to ne spoznam bi te prosil, da malo več poveš o tem vozu. ;) Hvala

lp
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a modri D. Če sep 15, 2011 8:16 am

King1 je napisal/-a:@lizard

Ker opažam, da je tvoje znanje o italjanih res impresivno in pa čeprav se dostikrat ne strinjam s tabo ti tukaj moram priznati, da si odličen. Bi ti pa rad pokazal tole zadevo http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4527807&show=1, ki se meni ( neljubitelju ) t.i. italjanov zdi impresivna. ;)

Ker se sam na to ne spoznam bi te prosil, da malo več poveš o tem vozu. ;) Hvala

lp



Mamma Maria, a to se da tud pri nas dobit :o V8 by Ferrari (308), opreme da dol padeš, spojler, ki se dvigne iz prtljažnih vrat, Poltrona Frau notranjost ... Pa ta je iz prve serije, brez katalizatorja (malo močnejša, 6,8 do 100 :DDD).

Ceno pa ma, ceno ;)
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a King1 Pe sep 16, 2011 9:23 pm

modri D. je napisal/-a:
King1 je napisal/-a:@lizard

Ker opažam, da je tvoje znanje o italjanih res impresivno in pa čeprav se dostikrat ne strinjam s tabo ti tukaj moram priznati, da si odličen. Bi ti pa rad pokazal tole zadevo http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4527807&show=1, ki se meni ( neljubitelju ) t.i. italjanov zdi impresivna. ;)

Ker se sam na to ne spoznam bi te prosil, da malo več poveš o tem vozu. ;) Hvala

lp



Mamma Maria, a to se da tud pri nas dobit :o V8 by Ferrari (308), opreme da dol padeš, spojler, ki se dvigne iz prtljažnih vrat, Poltrona Frau notranjost ... Pa ta je iz prve serije, brez katalizatorja (malo močnejša, 6,8 do 100 :DDD).

Ceno pa ma, ceno ;)



Ja sej zato pa tudi sprašujem. ;) Res zgleda mrcina. ;)

lp

p.s. upam, da @lizard kej najde o tej strupenjači. :D
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a nalcoq4 Pe sep 16, 2011 10:18 pm

King1 je napisal/-a:@lizard

Ker opažam, da je tvoje znanje o italjanih res impresivno in pa čeprav se dostikrat ne strinjam s tabo ti tukaj moram priznati, da si odličen. Bi ti pa rad pokazal tole zadevo http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4527807&show=1, ki se meni ( neljubitelju ) t.i. italjanov zdi impresivna. ;)

Ker se sam na to ne spoznam bi te prosil, da malo več poveš o tem vozu. ;) Hvala

lp

Tale zadeva se prodaja od kar je avto.net ;) Drugače je pa še poceni v tujini so lepi primerki krepko dražji.

Je pa avto res edinstven...verjetno edini avto ki je imel V8 in pogon spredaj... pa še cela notranjst v usnju :) :D
 
Uporabniški avatar
Kalos
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 585
Pridružen: To feb 03, 2009 2:21 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a Kalos Pe sep 16, 2011 10:52 pm

King1 je napisal/-a:@lizard

Ker opažam, da je tvoje znanje o italjanih res impresivno in pa čeprav se dostikrat ne strinjam s tabo ti tukaj moram priznati, da si odličen. Bi ti pa rad pokazal tole zadevo http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4527807&show=1, ki se meni ( neljubitelju ) t.i. italjanov zdi impresivna. ;)

Ker se sam na to ne spoznam bi te prosil, da malo več poveš o tem vozu. ;) Hvala

lp


Mislim da ravno Lizard, precej ve o tej Lancii. Fenomenalna.
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov