drugmirko je napisal/-a:sem malo čital zadnje dni po netu in prečital ene par "vozili smo testov.... skupej tri angleške, enega francoskega, enega španskega in enega hrvaškega... evo vam par zanimivih linkov, če še niste našli:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... en_c5.html http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... itroen-C5/ http://www.argusauto.com/actualite-auto ... DDoss=1561 tak... v glavnem ga hvalijo, sicer čez prizmo prejšnjega C5, kar roko na srce niti ni nek pretiran dosežek ampak hvalijo pa, hvala bogu, ga! in hvalijo marsikaj, od oblike, prezence, izdelave, materialov... ju nejm it! je pa zanimiva ena skupna ugtovitev vseh testov! in to je, da je klasično podvozje zelo citroenovsko, torej zelo udobno! in ne kaj bistveno bolj odzivno od hidravlike....
evo, zdej bo pa drugmirko ostal zvest sam sebi in bo malo ponergal čez to ugotovitev....
citroen ma hidraktivno vzmetenje, ki je pojem udobnosti, težko dosegljiv tudi najdražjim in najbolj luksuznim prestižnim znamkam! o tem se je brezpredmetno pregovarjat in to je praktično neizpodbitna resnica! istotak je zaradi tega istega udobnega podvozja tudi zelo na slabem glasu okrog vozne dinamike, vodljivosti, odzivnosti in kar je še teh šporckih voznih lastnosti! celo na tak slabem glasu, da se mu po germanofilskih cajtengah veselo rugajo in da je generalna javnost prepričan v to, kot v sveto kravo! praktično do te mere, da se jim kupci zaradi tega celo izogibajo!
zato se je draga nam firma, v želji večje prodaje, odločla ponudit svoj avto tudi s klasičnim podvozjem! in to ne kr tam enim klasičnim podvozjem, temveč s "the" klasičnim podvozjem, zloženim iz dvojnih prečnih vodil in multilinka!!! takorekoč s "pride and glory" vsakega športnega avtomobila in zadnje cajte "must have" vsake limuzine, ki da kaj na vozne lastnosti. od Alfe 159, BMWja trojke, A4/5-ke pa do Mondea in celo Lagune!
zdej mi pa povejte, zakaj za boga milega gre firma, ki generalno velja za smijurijo pri vozni dinamiki, montirat v svoj avto najprestižnejšo obliko klasičnega podvozja, namenjeno dinamičnim voznim lastnostim in ga naštela na mehko in udobno?! pišuka.... pa sej za mehko in udobno ma hidravliko!!!!
se mi zdi škoda, ker lahko bi kupcem ponudli avto, ki je lep ko strela, po prvih testih sodeč odlično narejen iz kvalitetnih materialov in ki bi edini na svetu lahko mel ultra udobno hidraktivno različico, kot tudi klasično vzmeteno verzijo, s kot britev natančnimi in dinamičnimi voznimi lastnostmi! in katera bi se lahko brez pardona nosila z najboljšimi na tem področju! za kej takega so nedvomno sposobni, saj se njihovi športni uspehi niso kr z neba vzeli! s tem bi tudi ostali zvesti svoji 50 letni tradiciji in slavi ležernega in nad udobnega križarjenja in istočasno efektno zaprli gobec vsem švabolikim častilcem, ki trdijo, da so citroeni na zavitih cestah vodljivi ko hlod na brzicah!
ampak ne..... tudi tega so naredili mehkega.... me res zanima kaj se jim je motalo po glavi.... najbrž nekej takega:
"hm... kupci se bojijo hidravličnega podvozja... dejmo jim ponudit tudi klasično! ja! in to ne kr tam eno klasično podvozje, dejmo ponudit najboljšega! double wishbone&multilink! ha! to bo to! ....ampak... ljudje generalno mislijo, da se morajo citroeni zibat po cesti ko barke in da moraju vozniku ponudit take občutke, kot da med dopustom v napihljivem čolnu, na portabl playstation, igra need for speed! dejmo rajši tudi to podvozje naštelat na mehko in udobno... da kupci nebi bli presenečeni in razočarani!"
ok. ne bom več, mi je pa vseeno žal! če je že treba trpet fedrasti one v velikem citroenu, bi blo pač fajn, če bi gate trgal!
če jih pa za hidravliko skrbi, bi pa izenačli cene obeh, jih naredili dostopne ob vsaki opremi in mirna bosna.... pa tko voli, nek izvoli! ne pa da se grejo neko ekskluzivo s hidravliko in opremo s katero jo lahko dobiš.... jebala jih ekskluziva za 700 evrov !
in roko na srce.... če so že hteli udobno in mehko klasiko.... kaj kurca so šli tlačit vanj ultimativno športno podvozje.... za mehko in udobno klasično podvozje so dobre tudi mkfersonove nogice in poltoga zadnja prema! pa še full cenejše in manj komlplicirano je! da o vsej 50 litrov večjem prtlažniku niti ne govorimo....
tak, zdej pa res ne bom več , oblubim
kaj pa vi mislite......