Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To feb 26, 2008 12:54 pm

Tale stavek v Auto Expressu je vrhunski:

Handsome, futuristic styling and an air of quality and calm make it a viable alternative to the German premium brands. Badge-obsessed buyers won’t see it that way, but that’s their loss.


Glede BX-a, jaz sem tudi slišal, da so bile 11-ke na voljo tudi v Italiji, ampak sem mislil, da samo v kaki Enterprise varianti... Je bila oznaka BX 11E?
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To feb 26, 2008 1:12 pm

ma v I so se renojevo 19ko meli z 1.2 motorjem iz cliota...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To feb 26, 2008 1:59 pm

Včasih se res zdi, kot da je Italija dežela v razvoju... Sploh ko vidiš staro Pando z 2 cilindroma iz Peglezna.
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR To feb 26, 2008 6:52 pm

:shock: wannabe german car :twisted: Res je lep in lahko mirne vesti rečem, da zgleda čudovito, sploh proti prejšnjemu, ki je bil vsaj za moje pojme nikakršen. Pohvalno!
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe feb 29, 2008 12:54 pm

sem pred par dnevi vrgu kost na čisto citroen forunu, pa se jim ni glodalo..... :P

mene pa vseeno žuli in me zanima, kaj bi meli ljubitelji znamke -pa tudi vsi ostali- za povedat o marketinškem smotru, cenovni politiki, privlačnosti izbire, prednostih ali slabostih ponujenega..... in kar je še takih stvari o katerih bi se dalo debatirat ob, prvikrat v historiji avtomobilizma ponujeni možnosti enega modela z radikalno različnimi podvozji! jaz mam ene par pomislekov (izraženih v relativno vljudni formi- naravi foruma prve objave :P :mrgreen: ), še posebej glede na ugotovitve, dobljene ob prvih vožnjah obeh verzij novega galskega lepotca.... za kak orenk test prebrat bi blo še malo za počakat, pa vseeno.... prvi vtisi so pogosto tudi odločujoči....


in ker se mi vsega skupej ne da še enkrat tipkat, sem kar copy/pastnil:

drugmirko je napisal/-a:sem malo čital zadnje dni po netu in prečital ene par "vozili smo testov.... skupej tri angleške, enega francoskega, enega španskega in enega hrvaškega... evo vam par zanimivih linkov, če še niste našli:


http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... en_c5.html

http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... itroen-C5/

http://www.argusauto.com/actualite-auto ... DDoss=1561



tak... v glavnem ga hvalijo, sicer čez prizmo prejšnjega C5, kar roko na srce niti ni nek pretiran dosežek ampak hvalijo pa, hvala bogu, ga! in hvalijo marsikaj, od oblike, prezence, izdelave, materialov... ju nejm it! je pa zanimiva ena skupna ugtovitev vseh testov! in to je, da je klasično podvozje zelo citroenovsko, torej zelo udobno! in ne kaj bistveno bolj odzivno od hidravlike....

evo, zdej bo pa drugmirko ostal zvest sam sebi in bo malo ponergal čez to ugotovitev....
citroen ma hidraktivno vzmetenje, ki je pojem udobnosti, težko dosegljiv tudi najdražjim in najbolj luksuznim prestižnim znamkam! o tem se je brezpredmetno pregovarjat in to je praktično neizpodbitna resnica! istotak je zaradi tega istega udobnega podvozja tudi zelo na slabem glasu okrog vozne dinamike, vodljivosti, odzivnosti in kar je še teh šporckih voznih lastnosti! celo na tak slabem glasu, da se mu po germanofilskih cajtengah veselo rugajo in da je generalna javnost prepričan v to, kot v sveto kravo! praktično do te mere, da se jim kupci zaradi tega celo izogibajo!
zato se je draga nam firma, v želji večje prodaje, odločla ponudit svoj avto tudi s klasičnim podvozjem! in to ne kr tam enim klasičnim podvozjem, temveč s "the" klasičnim podvozjem, zloženim iz dvojnih prečnih vodil in multilinka!!! takorekoč s "pride and glory" vsakega športnega avtomobila in zadnje cajte "must have" vsake limuzine, ki da kaj na vozne lastnosti. od Alfe 159, BMWja trojke, A4/5-ke pa do Mondea in celo Lagune!
zdej mi pa povejte, zakaj za boga milega gre firma, ki generalno velja za smijurijo pri vozni dinamiki, montirat v svoj avto najprestižnejšo obliko klasičnega podvozja, namenjeno dinamičnim voznim lastnostim in ga naštela na mehko in udobno?! pišuka.... pa sej za mehko in udobno ma hidravliko!!!!

se mi zdi škoda, ker lahko bi kupcem ponudli avto, ki je lep ko strela, po prvih testih sodeč odlično narejen iz kvalitetnih materialov in ki bi edini na svetu lahko mel ultra udobno hidraktivno različico, kot tudi klasično vzmeteno verzijo, s kot britev natančnimi in dinamičnimi voznimi lastnostmi! in katera bi se lahko brez pardona nosila z najboljšimi na tem področju! za kej takega so nedvomno sposobni, saj se njihovi športni uspehi niso kr z neba vzeli! s tem bi tudi ostali zvesti svoji 50 letni tradiciji in slavi ležernega in nad udobnega križarjenja in istočasno efektno zaprli gobec vsem švabolikim častilcem, ki trdijo, da so citroeni na zavitih cestah vodljivi ko hlod na brzicah!
ampak ne..... tudi tega so naredili mehkega.... me res zanima kaj se jim je motalo po glavi.... najbrž nekej takega:

"hm... kupci se bojijo hidravličnega podvozja... dejmo jim ponudit tudi klasično! ja! in to ne kr tam eno klasično podvozje, dejmo ponudit najboljšega! double wishbone&multilink! ha! to bo to! ....ampak... ljudje generalno mislijo, da se morajo citroeni zibat po cesti ko barke in da moraju vozniku ponudit take občutke, kot da med dopustom v napihljivem čolnu, na portabl playstation, igra need for speed! dejmo rajši tudi to podvozje naštelat na mehko in udobno... da kupci nebi bli presenečeni in razočarani!"

ok. ne bom več, mi je pa vseeno žal! če je že treba trpet fedrasti one v velikem citroenu, bi blo pač fajn, če bi gate trgal!
če jih pa za hidravliko skrbi, bi pa izenačli cene obeh, jih naredili dostopne ob vsaki opremi in mirna bosna.... pa tko voli, nek izvoli! ne pa da se grejo neko ekskluzivo s hidravliko in opremo s katero jo lahko dobiš.... jebala jih ekskluziva za 700 evrov !
in roko na srce.... če so že hteli udobno in mehko klasiko.... kaj kurca so šli tlačit vanj ultimativno športno podvozje.... za mehko in udobno klasično podvozje so dobre tudi mkfersonove nogice in poltoga zadnja prema! pa še full cenejše in manj komlplicirano je! da o vsej 50 litrov večjem prtlažniku niti ne govorimo....

tak, zdej pa res ne bom več , oblubim

kaj pa vi mislite......




eko..... bo mogoče tu kej debate :mrgreen:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe feb 29, 2008 1:36 pm

Gre za zanimiv eksperiment in ga podpiram, če ne zaradi drugega, že zaradi tega, da se končno razčisti, kakšna prodajna ovira je res hidravlika.

Upam samo, da ne bo zdaj navadnih fedrov 90%, pri naslednji generaciji pa se jim ne bo več splačalo delati hidravlike. To bi bil strahopeten poraz pred nevednimi množicami, ki se bojijo hidravlike.

Pa vendar, če tuhtam še globlje, saj hidravlika ni bistvo Citroëna. 2CV in TA je nista imela, pa sta vseeno legendi. Klasično vzmetenje je igralo v Citroënovi zgodovini povsem enakovredno vlogo hidravličnemu.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe feb 29, 2008 2:05 pm

s tem se absoljutno strinjam.....

pri celi zadevi me moti predvsem to, da so tudi klasično podvozje naredili "udobno".... overkil, po moje! in to tudi z vidika tehnološke zasnove klasičnega podvozja...... udobna je hidravlika! klasik naj se pa raje dobro pelje čez ovinke in firmi poleg slave "edinstvene izbire", popravi še renome zibajoče ladje...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Pe feb 29, 2008 2:25 pm

Ja, če bi imeli obe vrsti podvozja vsaka svoj namen, bi bilo precej pametneje, I agree.. Namesto Mercedesove ideje o razredu C z dvema maskama bi imeli tu avtomobil z dvema namenoma. Če se pa avtomobila precej podobno peljeta (kar iz testov sodeč očitno se), je pa čisto mogoče, da kaj kmalu res ne bo več prisotne hidravlike v Citroenih...

Lp!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe feb 29, 2008 5:33 pm

Se povsem strinjam z dr. Mirkotom, če že je dw/ml, bi moralo bit naštelano na odzivnost. To lahko delno popravijo s kakšnimi "športnimi" verzijami, a dvomim, da bo tako - odvisno tudi od prodaje in kritik. Če bo dobra in bodo videli možnost še večje oz dodatne promocije, morda pride (še posebno, ker ima tudi Laguna svoj GT :P )

Dr. Mirko, daj še link na hrvatski test.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe feb 29, 2008 9:04 pm

Če koga zanima več (precej) o hidropnevmatskem vzmetenju, naj si ogleda tole http://en.wikipedia.org/wiki/Hydropneumatic . Piše, da ima tudi najnovejši traktor "JCB Fastrac high speed 7000 series" (2007 - agricultural tractor) to vzmetenje in da je Mecedes v 60-ih letih po več poskusih, da bi "zaobšel" Citroenovo hp, očitno obupal in raje uporabil hidropnevmatiko. Že prej je Rolls Royce uporabljal hp, imel ga je tudi Quattroporte II. in celo Peugeot 405 Mi16x4 (16 4x4 ? - 1990) je imel hp, a samo zadaj.

V nekem intervjuju nek šef Citroena pravi, da pričakujejo prodajo 50/50 verzij vzmetenja. Če se bodo odrekli tej tehnološki poslastici, bo res škoda in sramota.

Glede Dr. Mirkovega posta - saj ima že C6 tako vzmetenje (dw/ml) in novi C5 ima njegovo platformo - tako imata torej obe verziji dw/ml. Verjetno je vseeno ceneje tako, kot da bi pri "klasičnem" razvijali (+prirejali platformo + nastavljali) na novo neko cenejše podvozje. A zamera zaradi (s hp podvojene) nastavitve na mehko namesto na odzivno oz bolj športno ostaja - to samo nepotrebno oži ponudbo.

BTW - kakšne obese je imel stari C5?
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko So mar 01, 2008 11:54 am

ja, esem, sej vem da ma tako hidoaktivno DW/ML podvozje tudi C6 in da so ga preprosto vzeli od tam... brez pretiranega razvijanja. vem tudi, da je ta hidroaktivni DW/ML "samo" prirejeni klasični DW/ML Peugeota 407. in da je klasični DW/ML v C5 ta isti DW/ML, vzet iz Peugeota 407!

z drugimi besedami.... za Pug 407 so njega dni razvili spodobno in dinamično podvozje iz dvojnih prečnih vodil in multilink preme. na tega so za C6 potem našraufali hidravlične kugle in pokasirali sudbonosno Clarksonovoizjavo:

"this isn't a Citroen.... a real Citroen should wobble arround like a boat! but this.... this corrners rarher well!" :P

pol so to isto vzmetenje prenesli v novi C5, za povrh pa so dodali še originalno, neprirejeno podvozje Puga 407! evo.... racionalizacija rules! enrat razvijejo (orenk), ponucajo pa na 407/SW/407Coupe, C6, C5/Tourer/C5 Coupe in to v dveh, običajnemu folku popolnoma nezduržlivih verzijah! ko bi kupci vedeli.... svaka jim čast :P .
pa me to v bistvu niti ne moti... moti me, da se nečejo premaknit oziroma malo pomujat okrog nastavitve klasike! bi jim koristlo v ugled in prodajo! to je v bistvu še huje kot "Loeb nalepka tunning"!!! :evil:


C5 mk1 je mel pa spredaj nekej podobnega McPhaersonovim nogicam in eno čudno premo zadaj....
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko So mar 01, 2008 11:56 am

takšno:

Front suspension

The hydraulic front suspension features a MacPherson-type set-up. It comprises a sub-frame attached to the body in four places by new flexible mountings, designed to filter vibration from the road, new forged steel wishbones, iron pivots and an anti-roll bar linked directly to the strut bodies by rods.

Slika


Rear suspension

The innovative rear suspension features an innovative cross-beam with cast iron trailing arms, self-steering elastic bushes and an anti-roll bar.
The cross-beam comprises an aluminium section with cast aluminium supports welded on at either end. This concept is 13 kg lighter than more conventional suspension systems. And it also creates less vibration.
Attached to the trailing arms and axle supports, the sphere-bearing carrier elements are horizontal to avoid any part of the axle assembly intruding into the designated load area. This ensures the best possible use of space to maximise boot capacity.

Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So mar 22, 2008 7:19 am

Po pisanju v današnji Delovi prilogi Na kolesih, doplačilo za Hydroactive znaša okoli 500 EUR.
To je zelo ugodno, tako da se bo lahko vsak kupec odločil, ali želi klasično ali hidroaktivno vzmetenje.
Za karavana pa zahtevajo dodatnega tisočaka.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 So mar 22, 2008 10:03 am

Hydroactive je zakon. Tale c5 bi mogu bit res avtoček, če le ne bo imel kakih hib. Je bil Kolega na Avtomobilskem sejmu v Genevi, pa ni ljubitelj citroenov, pa je rekel, da ga je izredno navdušil, kar ni slab znak.
 
Uporabniški avatar
ST 13
Novinec
 
Prispevkov: 148
Pridružen: So mar 22, 2008 10:25 am
Kraj: Celje

Napisal/-a ST 13 So mar 22, 2008 10:53 am

Če koga zanima si lahko ogleda test na fifth gear-u

http://www.youtube.com/watch?v=rUZZl0n4_5E
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 So mar 22, 2008 11:16 am

zelo obetavno, mi lajka
 
Jeryslo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So feb 16, 2008 3:57 pm

Napisal/-a Jeryslo So mar 22, 2008 12:24 pm

gepl83 je napisal/-a:Hydroactive je zakon. Tale c5 bi mogu bit res avtoček, če le ne bo imel kakih hib. Je bil Kolega na Avtomobilskem sejmu v Genevi, pa ni ljubitelj citroenov, pa je rekel, da ga je izredno navdušil, kar ni slab znak.



To ni več pravi Citroen. Za pravega Citroena - hidravličarja se spodobi, da ko ga pogledaš takoj veš kakšen avto je to in kaj ti takoj pade na pamet ... udobje, ki ga ne zmore nobena druga firma. Pri novi C5 pa ne vem ali vidim BMWja ali Audija ... skrtka ni francoskega šarma in zapeljivih linij. Hvala bogu, da so dali vsaj zadnjo šipo od C6, da zgleda vsaj malo "odtrgano".

Da pa osnovna izvedba nima hidravlike je pa sramota za Citroen, pfu, pfej, zamerim jim do konca življenja in še naprej. C5 je tako postal "še en avto" v poplavih vseh limuzin. Ker edino s čemer ne pade v rang "še en avto" je bil dizajn in hidravlika ... sedaj pa so mu vzeli oboje.

Citroen bo dobil nekaj novih kupcev v to sem prepričan, ampak zgubil pa bo prave Citroenove navdušence, ki so skozi njegovo zgodovino vzponov in padcev bili zvesti znamki. To pa jih bo še hudičevo teplo po grbi ... z eno besedo ... ekonomisti so zajebali Citroen za kar nekaj časa, če ne za vedno.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So mar 22, 2008 12:44 pm

Če ga ne bi "zajebali" najprej Peugeot in potem še ekonomisti, Citroëna ne bi več bilo.
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 So mar 22, 2008 6:08 pm

moraš vedt, da avto bo zagrizen citroenovc skor zihr še vedno kupu, bo vzel pač avto z hidravličnim vzmetenjem. nekdo drug se pa boji tega vzmetenja ga pa ne bo vzel.

Če ga ne bi "zajebali" najprej Peugeot in potem še ekonomisti, Citroëna ne bi več bilo.


kaj ima peugeot tle zravn?
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov