Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a drugmirko Po jan 17, 2011 10:20 pm

Doche je napisal/-a:No ne mislit, da me je to na koncu zdaj pičilo kam. :mrgreen: Od samega začetka vem da je notranja osnova enaka. Ampak za mene je nov avto pač takrat, ko je celostna oblika na zunaj drugačna kot trenutni model. In to za mene ta Passat je. FL so po mojem mnenju samo detajli spremenjeni tako, da jih povprečnež, ki ne spremlja avtomobilizma ne opazi na prvo oko.

Ko so dali pri Suzukiju ven FL modela SX4, ki je pri hiši sem se moral pošteno potrudit, da sem pobrskal razlike na zunanjosti. Ravno to je potem za mene prav FL. :)

AHA....I beg to differ! :mrgreen:

spremembe, ki jih ti navajaš kot FL so zame "osvežitve modelskega letnika"... ti pa nekaj vseeno dam za prav. to je, da bi mi "nasprotniki" morali bit natančnejši pri izražanju. če bi govorili angleško, bi nam blo lažje, ker tehnično je veliko bolj pravilno imenovat to, kar se je zgodilo s Passatom, z "restyle"! face lifti običajno niso tako ekstenzivne zadevščine, kot jih je fasala Passatova zunanjost tudi, če avto ob njih dobi drugačen odbijač in nove luči...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a sebaveh Po jan 17, 2011 10:48 pm

Pa če so že toliko časa in "truda" namenili takšni mali prenovi, ne bi nič škodilo če bi še na splošni kvaliteti kaj prenovili. Ne pa da potem vidimo še takšne banalne napake - naprimer defektna stikala v ključavnicah, s katerimi še po 10 letih niso naredili nič pametnega, okvare na motorjih in menjalnikih (govorim nasplošno za marsikateri model od VW), električni gremlini, tista slabovidna temnomodra osvetlitev displejev in podobni kiksi ki jih marsikdo ne vidi ali noče videt. Kaj šele da bi bili predmet ocenjevanja.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
Blink-182-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Po feb 19, 2007 8:54 pm
Kraj: Škofja Loka

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Blink-182- Po jan 17, 2011 11:13 pm

Doche nauči se razlikovati med MY(model year),FL in novi model. Tale passat je prav gotovo FL ;) nov model je pač nov model, MY so pa tiste minimalistične spremembe ki jih ti omenjaš pod FL ;)
Se pa tudi jaz strinjam z mnogimi da si tole ne zasluži naziva slovenski avto leta :!:
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Doche Po jan 17, 2011 11:19 pm

No verjetno tukaj tiči moja drugačna interpretacija vsega skupaj. MY in pa FL, čeprav včasih gre pri MY samo za odpravo manjših napak, ki ne kažejo vidnih sprememb, pa ok, da ne bomo spet v nedogled o tem :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a W|zz Po jan 17, 2011 11:50 pm

drugmirko je napisal/-a:
Doche je napisal/-a:To s testom ncap je pač potrditev VWju, da so že s prejšnim Passatom naredili dovolj varen avto in ga še vedno ni treba izboljševat, ker je očitno dovolj varen - simply as that. Potem že je nekaj na tem, da še vedno z vsemi "starimi" zadevami narejenimi par let nazaj dosega standarde, ki se pričakujejo danes.


...ker ta je bla pa tako zmagovalna, da je res nebi smel preskočit... :mrgreen: . EDINI razlog za to, da ga ne bodo še enkrat preizkusli tiči v tem, da gre tehnično in strukturno (ne kozmetično) za enak avto! če so pa poleg tistega, kar se nanj natakne (in čemur so spremenili obliko), spreminjali še kaj, pa ti posegi niso bili zadosti veliki, da bi pomembneje vplivali na prejšnji rezultat tudi, če je novejši še varnejši model od testiranega....

Ja sej to kar si ravnokar povedal pomoje Doche ve, ker je ravno na tej osnovi napisal svoj post. Ravno zaradi tega, ker ga niso preizkusili, ker je strukturno enak avto, je napisal to, da gre za potrditev VWja, da so že takrat naredili dovolj varen avto.. :)

sebaveh je napisal/-a:Pa če so že toliko časa in "truda" namenili takšni mali prenovi, ne bi nič škodilo če bi še na splošni kvaliteti kaj prenovili. Ne pa da potem vidimo še takšne banalne napake - naprimer defektna stikala v ključavnicah, s katerimi še po 10 letih niso naredili nič pametnega, okvare na motorjih in menjalnikih (govorim nasplošno za marsikateri model od VW), električni gremlini, tista slabovidna temnomodra osvetlitev displejev in podobni kiksi ki jih marsikdo ne vidi ali noče videt. Kaj šele da bi bili predmet ocenjevanja.

Se strinjam z vsem, razen z osvetlitvijo displejev. To je najboljša možna barva za števce in vse, res upam da ne bojo poslabšali tega in zamenjali.. :)
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a LinuxFuter To jan 18, 2011 12:57 am

W|zz je napisal/-a:Se strinjam z vsem, razen z osvetlitvijo displejev. To je najboljša možna barva za števce in vse, res upam da ne bojo poslabšali tega in zamenjali.. :)


Ok, zakaj je modra najboljša barva za števce, razen da ima dober izgled :DDD ?!?
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 18, 2011 2:17 am

@Polo78: Glede motorne palete sem ciljal na večkrat nagrajene bencinarje in na dizle s serijskim start&stop in še AdBlue za poslastico. To pa menda nekaj pomeni? V eni temi sem kritiziral te eko različice avtomobilov nasploh, da bi lahko bile serijske in VW me je začuda uslišal.

Drugače še vedno to kreganje glede obsežnega "fejsliftanja"... še enkrat vprašam: Ali to kaj vpliva na to, kako se avto obnese v praksi, če pač ni popolnoma nov model? :D Je pač zelo obsežen fl, to je dejstvo, vse kar je pomembno v praksi, je to vprašanje. Za namig pa Bluemotion, asistenčni sistemi, zelo napreden biksenon, zvočna izolacija, domiselno odpiranje prtljažnika, pa pač še stari DSG, DCC, 4motion...

Če je kdo prepričan, da avto ne bo izredno konkurenčen še nekaj let, naj predstavi še dokaze za to tezo. Zaenkrat ni prikazanega nič razen subjektivnega nestrinjanja z modelom in njegovo označbo...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 18, 2011 2:23 am

Doche je napisal/-a:No ne mislit, da me je to na koncu zdaj pičilo kam. :mrgreen: Od samega začetka vem da je notranja osnova enaka. Ampak za mene je nov avto pač takrat, ko je celostna oblika na zunaj drugačna kot trenutni model. In to za mene ta Passat je. FL so po mojem mnenju samo detajli spremenjeni tako, da jih povprečnež, ki ne spremlja avtomobilizma ne opazi na prvo oko.

Ko so dali pri Suzukiju ven FL modela SX4, ki je pri hiši sem se moral pošteno potrudit, da sem pobrskal razlike na zunanjosti. Ravno to je potem za mene prav FL. :)


Ne pretiravaj. Je pač FL, ker je narejen na isti bazi, ima skoraj isto notranjost itd. Po drugi strani je pa po zunanjem izgledu(z izjemo osnovnih linij) in tehnološko gledano tako obsežen FL, da ga je markentiško nesmisel prodajat kot le takega. Zame to še vedno ne igra vloge, ker avta ne spremeni niti za en promil. Je takšnen kot je in če je to dovolj za boj s kar konkretno konkurenco, je ta prenova dovolj za VW in za kupce.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a W|zz To jan 18, 2011 2:27 am

LinuxFuter je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:Se strinjam z vsem, razen z osvetlitvijo displejev. To je najboljša možna barva za števce in vse, res upam da ne bojo poslabšali tega in zamenjali.. :)


Ok, zakaj je modra najboljša barva za števce, razen da ima dober izgled :DDD ?!?

Ker je temno modra dost manj kričeča od kšnih oranžnih in posledično manj moteča.
in b4 random bmwjaš "mene še nikol ni motila"
Sej ne rečem da moti, sam bolj umirjena se mi zdi od oranžne, zelene, itd, pa tudi lepša mi je. Subjektivno:)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 18, 2011 2:30 am

W|zz je napisal/-a:
LinuxFuter je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:Se strinjam z vsem, razen z osvetlitvijo displejev. To je najboljša možna barva za števce in vse, res upam da ne bojo poslabšali tega in zamenjali.. :)


Ok, zakaj je modra najboljša barva za števce, razen da ima dober izgled :DDD ?!?

Ker je temno modra dost manj kričeča od kšnih oranžnih in posledično manj moteča.
in b4 random bmwjaš "mene še nikol ni motila"
Sej ne rečem da moti, sam bolj umirjena se mi zdi od oranžne, zelene, itd, pa tudi lepša mi je. Subjektivno:)


Sicer mi je (bila) zelo všečna barva, me pa veseli, da jo je na števcih nadomestila bela(+že standardna rdeča). Kar se tiče oranžne in zelene, sta tudi meni obupni...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a W|zz To jan 18, 2011 2:35 am

Bela je tud dokaj nevtralna ja, sem navajen iz land cruiserja, čeprav se mi zdi modra še vedno tko... ne vem... da manj vode v oči, manj svetleča, pa še vedno dobro vidna. Kakor komu :)
Ampak za te zadeve je itak preprosta rešitev, pač zmanjšaš osvetlitev, pa je :)

Pa zgori sm itak zafrknil, ker sem navajen iz golfa 4 in 5 in sem imel pred očmi to modro barvo in sem pisal kot da je še vedno modra :)

lp
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a sašo5 To jan 18, 2011 6:25 am

~toMmy~ je napisal/-a:@Polo78: Glede motorne palete sem ciljal na večkrat nagrajene bencinarje in na dizle s serijskim start&stop in še AdBlue za poslastico. To pa menda nekaj pomeni? V eni temi sem kritiziral te eko različice avtomobilov nasploh, da bi lahko bile serijske in VW me je začuda uslišal.

Drugače še vedno to kreganje glede obsežnega "fejsliftanja"... še enkrat vprašam: Ali to kaj vpliva na to, kako se avto obnese v praksi, če pač ni popolnoma nov model? :D Je pač zelo obsežen fl, to je dejstvo, vse kar je pomembno v praksi, je to vprašanje. Za namig pa Bluemotion, asistenčni sistemi, zelo napreden biksenon, zvočna izolacija, domiselno odpiranje prtljažnika, pa pač še stari DSG, DCC, 4motion...


škoda nekoga prepričevat, da je avto ob boku sveti trojici (ne bom jih izpostavljal) to, da nekomu ni vizualno všeč (tudi meni ni) je pač irelevantna stvar tukaj oz. nepomembna, kajti ob vsem tem kot je toMmy napisal, lahko vsi stopite v salon in naredite test zapiranja vrat in nato stopite do "konkurence" pa "loputnite" še pri njih.............vsaka nadaljna debata je nepotrebna_in s temi "sportline" sedeži pa itak zmaga..

Slika

in tudi kar se tiče strojev v razredu 2.0 na kugli zemeljski, ga poseka le BMW-jev (2.0 177/184)
 
Uporabniški avatar
RaVeN
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Ne mar 08, 2009 1:16 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a RaVeN To jan 18, 2011 7:08 am

Pa dobro kakšne veze ma zapiranje vrat z obliko avtomobila? :D Sej noben ne govori, da VW nima dobre tehnike, debata je tekla o oblikovnih spremembah karoserije in ne tehniki in smo pogruntali, da je to samo zelo obsežen FL vsaj za moje pojme, pa Passat gor ali dol naziv avto leta. Sam ga bom tretiral kot FL, ker to pač je.
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a a_sist To jan 18, 2011 7:33 am

Sej kresalka je bla pa slovenka leta :) pač.. brezvezne titule. Avto verjamem da je tehnično dovršen, kljub nezanimivemu videzu in grdem limuzinskem zadku..
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
grizli
Novinec
 
Prispevkov: 337
Pridružen: So dec 26, 2009 1:47 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a grizli To jan 18, 2011 10:40 am

No, lepo da se končno strinjamo, da gre pri Passatu le za FL in nič več :D Saj glede na pretekle (predvsem VW) izkušnje je to mogoče celo pametna poteza...

Kar se pa osvetlitve tiče pa menim, da je modro-rdeča kombinacija z naskokom najbolj kričeča in kičasta ter predvsem izjemno nepregledna in očem neprijazna. Zato so jo (verjetno) tudi opustili. Ravno nasprotno pa je z zeleno, katera je za osvetlitev instumentov še najbolj primerna, saj je dokazano najbolj očem prijazna in zelo pregledna. Iz tega razloga se tudi uporablja recimo v avionih, kjer pa modre ni zaslediti.
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a odprti clio To jan 18, 2011 2:47 pm

W|zz je napisal/-a:Ker je temno modra dost manj kričeča od kšnih oranžnih in posledično manj moteča.
in b4 random bmwjaš "mene še nikol ni motila"
Sej ne rečem da moti, sam bolj umirjena se mi zdi od oranžne, zelene, itd, pa tudi lepša mi je. Subjektivno:)


Zanimivo... Na predavanjih ("fiziologija") so mi bile podane drugačne informacije. Za osvetljavo je najbolj primerna oranžna, ki naj bi delovala najbolj pomirjujoče... Sicer bi pa tud v svojem meu modro podlago z rdečimi števci; od vseh kombinacij, ki sem jih videl, mi je ta najljubša.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a lizard To jan 18, 2011 3:06 pm

sašo5 je napisal/-a:in tudi kar se tiče strojev v razredu 2.0 na kugli zemeljski, ga poseka le BMW-jev (2.0 177/184)


No ja, TDI-ja "seka" JTDm že lep čas (glej kake teste prožnosti recimo med Giulietto pa Golfom), da ne omenimo kako dolgo so rabili da jim 2.0 TDI spoh dela kot treba. Pri 1.6 pa je še večja razlika, saj JTDm je sploh ko gledaš kje kateri motor dosega navor in kolikšna je ta vrednost, precej superioren 1.6 TDi-ju oz. nasploh vsem dizlom v tej kategoriji. Zaenkrat pri dizlih do 2 litra prostronine vodita BMW in Fiat, nad tem pa tam pri 3.0 pa BMW pravtako vodi, je pa 3.0 TDI pravtako tu v špici, sploh z zadnjo 250 konjsko verzijo. Ne smemo pa pozabit tudi na Mercedesa, ki pravtako nudi 2.0 (ali 2.2?) dizle z dvema turbinama, kot to imata že Fiat in BMW, in dosegajo po 100 konje na liter delovne prostornine.
Sicer je moje mnenje, da VW dela bolj konkurenčne bencinarje kot dizle, sploh v zadnjih 5-ih letih.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Polo78 To jan 18, 2011 3:31 pm

Torej smo se vsaj nekako zedinili, da gre za facelift, sicer malo bolj obsežen ampak še vedno zgolj facelift. Sicer ne poznam pravil v podrobnosti ampak običajno se potegujejo za naziv Avto leta le povsem NOVI modeli. Ma sej brezveze okol tega še kaj debatirat, ker itak ne bomo nič spremenil...

Kar se pa tiče kvalitete je morda to za nekoga res poslušanje zvokov ob loputanju vrat ter obenem še doktorat iz kvalitete plastike na armaturki, za druge pa je pojem kvaliteta še marsikaj več oz. ima le ta širši pomen. Saj vemo kam pes taco moli, tako da ne bom spet na dolgo in široko razlagal glede tega, upam samo, da so z novim, ups, s faceliftanim Passatom izboljšali tudi to t.i. kvaliteto "širšega pomena" (vemo kaj, kako in zakaj). ;)
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Tattoo- To jan 18, 2011 3:57 pm

Polo78 je napisal/-a:Kar se pa tiče kvalitete je morda to za nekoga res poslušanje zvokov ob loputanju vrat ter obenem še doktorat iz kvalitete plastike na armaturki, za druge pa je pojem kvaliteta še marsikaj več oz. ima le ta širši pomen. Saj vemo kam pes taco moli, tako da ne bom spet na dolgo in široko razlagal glede tega, upam samo, da so z novim, ups, s faceliftanim Passatom izboljšali tudi to t.i. kvaliteto "širšega pomena" (vemo kaj, kako in zakaj). ;)

Najbrž pod t.i. kvaliteto "širšega pomena" šteje tudi nemoteno delovanje DPF filtra in zaščita proti prerjavenju (vemo kaj, kako in zakaj)?! =P


P.S.: Pa da ne boš tega vzel preveč resno, ampak vse znamke imajo svoje šibke točke (tudi na področju kvalitete in vzdržljivosti) in prednosti! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a sašo5 To jan 18, 2011 4:11 pm

lizard je napisal/-a:da ne omenimo kako dolgo so rabili da jim 2.0 TDI spoh dela kot treba.


:shock: se ti hecaš :?: enega, niti najmanjšega problema ni pri 2.0 CR motorju......... :arrow: naj pove Tatto, ki bi prvi(ob meni =P ) vedel za težave z motorji.....(ne mešat prejšnjih 2.0 PD. motorjev iz leta 2005....)

kar se tiče alfe in njihovih 1.9.......o.k ampak na paprirju in v praksi slabši (Opel ga je moral temeljito dodelat (2.0 cdti) in šele nato v Insignijo postavit, vendar kot pravim, prav v vseh parametrih zaostaja za VW/AUDI-jem

RaVeN je napisal/-a:Pa dobro kakšne veze ma zapiranje vrat z obliko avtomobila?

z obliko res nobene, vendar so določeni uporabniki prešaltali na kakovost, tukaj se pa začne takoj, ko za kljuko primeš......
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov