FLINK je napisal/-a:Skoraj povsem obicajni golf, ki ne kaze popolnoma nobene sportnosti-in se s petimi vrati....dat preko 40k eur...no comment.
Lp
Sanjski avto!

Sto ljudi, sto čudi. Eni si pač želimo avto, ki nam osebno in poznavalcem v trenutku s svojo diskretno športnostjo nakaže, za kakšno mašinco se gre. Če bi recimo ta avto bil dizajnersko v stilu focusa rs, si upam trdit, da ga lepo število "pristašev" ravno zaradi tega nebi kupilo. Večina ostalih kupcev hot hatch-ev bi pa še vedno ostala pri (cenejši) konkurenci, ker tam je športne plastike več kot dovolj. VW bi torej zabil sam sebi nož v hrbet. Sicer pa obstaja tudi tri vratna različica, tako da ne razumem ravno kam si ciljal s petimi vrati...
In torej, če vzameš sicer manj estetsko pet vratno različico, dobiš, če citiram Top Gear, "Big boot, hatchbackability, the usual stuff. Very practical. Probably THE most practical type and example of normal car world." z zvrhano mero moči in oprijema.
Potem je tu še 4motion, ki se nekaterim zdi nesmisel ob takšnem doplačilu in verjetno ne pripomore k arenalinu pri priganjanju ter tudi na pisti ne bo pokazal svoje prave vrednosti. Ko se pa spraviš na naše rajahane ceste, ko pade dež, ko moraš speljat po ljubljanskem gladkem asfaltu ali malo hitreje zavit v križiščem, ko pade sneg ipd., potem je meni osebno takšen pogon idealna izbira. Konec koncev je bistvo takšnih avtov poleg športnosti tudi vsakdanja uporabnost.
Za konec pa še ena (določenim kupcem) velika prednost tega avta. Je šolski primer "sleeper-ja" in ob bližnjem srečanju lahko lastnikom "prestižnih" limuzin, ki mislijo, da so svojim kredit/leasing "opasnim" avtom kupili še vse ceste in pravico do kršenja vseh mogočih predpisov, povzročiš kakšen izpah čeljusti in usodne udarce za njihov cestni ego. Idealno!
