Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
čikev
 

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a čikev So feb 26, 2011 10:07 am

Z novim Citroenom C4 1.6 HDI 110 KM, oprema Exclusive sem prevozil slabih 80 kilometrov. V takem avtomobilu ne moreš ostati ravnodušen - navdušuje vse, interier, oprema, ergonomija (za moje pojme boljša kot Golfova - a to je res precej subjektivno), še posebno pa tisti pridih luksuza, razkošja... Skratka, zame idealen avto. Kako me bo šele preseneteil DS4, ki ima armaturko v usnju - upam, da ga bom imel priložnost preizkusiti vsaj toliko kot sem navadno izvedenko. Motor ostaja še vedno povprečen, menjalnik so zelo izboljšali glede na prejšnjega C4, nekaj so očitno naredili tudi glede izkoriščenosti motorja - poraba po vseh prevoženih kilometrih se je ustavila na 6,1 litrih na sto prevoženih kilometrov, seveda po BC-ju. Verjetno je pa jasno, da avtomobila nisem ravno šparal. Skratka - avtomobil v vseh pogledih navdušuje. Pred kakšnim letom sem bil siguren, da nikoli ne bom imel Citroena, a ko se znebim 206-ice, bom sigurno pogledal k njim.... Zadnja leta izdelujejo odlične avtomobile.
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a zany So feb 26, 2011 11:33 am

Hvala za vse te slikce od ds4 :) Meni se zdi da sem se na svežo zalubo :) haha :P Aleluja, kak je to lepo :) Je znano kdaj pride k nam v salone? :D
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Po feb 28, 2011 3:45 am

zany je napisal/-a:Hvala za vse te slikce od ds4 :) Meni se zdi da sem se na svežo zalubo :) haha :P Aleluja, kak je to lepo :) Je znano kdaj pride k nam v salone? :D


Ni problema, z veseljem, kot pravi pregovor: "Slika pove 1000 besed." Mislim, da nadaljna razlaga ni potrebna. :twisted:
Jep, je znano, no, vsaj za pomembne trge Evrope, to je mislim, da maja (originalno so ga planirali lansirati nekaj prej, vsaj kar sem bral na francoskih forumih, vendar so preložili, da se folk navadi C4 II in da ima malce kot bi rekel breathing space če se razumemo). Če pride tudi k nam maja pa zaenkrat nimam pojma. :(


Da ga lažje počakamo :twisted: , 2 nova videa:
Uradni video
Citroën DS4 - The Most beautiful car of the year 2010 [HQ]
http://www.facebook.com/video/video.php?v=195244440491505&oid=117555732935&comments&ref=mf

in še en
citroen ds4 2011


Enjoy in lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 So apr 16, 2011 3:59 am

Še ene par fotk kaj lahko izbirate v notranjosti, nekaj je že na prejšnji strani, no to je:
Slika
Slika

Slika
Slika

Slika
Slika

Slika
Slika
http://c-forum.forumpro.fr/t2227p210-sujet-officiel-citroen-ds4-b75



Malo zunanjosti:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Vir: [url]zest2news.blogspot.com[/url]


Evo, izbira litih platišč, vendar mislim, da jih je še več, ampak ok, za začetek bo:
Slika


Slika
Slika


Slika
Slika
Slika


Slika
Slika


Še 19 palčna
Slika
Slika
Source: Citroen Press
http://c-forum.forumpro.fr/t2227p330-sujet-officiel-citroen-ds4-b75

Me pa te črne 19 palčne malo spominjajo na tele:
Slika
Slika
Samo, da so jih razvili, podobnost vsekakor obstaja ;)


DS4 v družbi C6 :twisted:
Slika
Slika
HDI 160hp + sports chic leather club habana (wrist watch)

output concession on 26/4/11

http://c-forum.forumpro.fr/t2227p360-sujet-officiel-citroen-ds4-b75


DS4 v primerjavi s C4II
Slika
Slika
Slika
http://www.argusauto.com/actualite-automobile/nouveautes/scoops/citroen-ds4-courant-alternatif-479367.html


No, ene par tednov nazaj so pa začeli s zanimivimi videi o DS4, to so uradni, kjer oblikovalci govorijo kako in kaj, zadeva je v večih jezikih, jaz sem dal gori tiste v angleščini tako, da ni bojazni, da ne bi zastopili, se res splača pogledat, so preprosto zanimivi,... vsak petek je izšel nov del, jih je pa 6:
Episode 1/6 : The Challenge

Episode 2/6: French chic

Episode 3/6 : A question of style

Episode 4/6 : First impressions

Episode 5/6 : Une Passion

Episode 6/6 : Une DS



Uživajte, kot sem jaz užival v tem. :D
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a B|ind Ne apr 17, 2011 9:22 am

Res, fotke za uživat.
Izreden je tale DS4 ! :DDD
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a maniaxxx Ne apr 17, 2011 7:30 pm

danes sem ga videl v živo in sedel v njemu, zelo klavstrofobičen zadaj, drugače pa res lep avto
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
207sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: Pe feb 01, 2008 1:37 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a 207sport Ne apr 17, 2011 7:54 pm

K se samo men zdi al še komu da je FUL visok??? :shock: skor že kot kak SUV...
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a martin_krpan To apr 19, 2011 5:26 pm

C4 Exclusive z nastavljivo osvetljitvijo armaturne plošče med belo in modro v nasprotju z rdečo drugih modelov (str. 14), električno ročno in številnimi drugimi prestižnimi dodatki. Zunaj se loči z večjo količino kroma, testni avtomobil je imel xenonske žaromete:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://www.auto.cz/test-citroen-c4-1-6- ... jang-58078
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Gosic Če apr 21, 2011 10:25 am

Lep je :)
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a drugmirko Sr maj 11, 2011 6:04 pm

dan ali dva nazaj so v Španiji potekale prve predstavitveno testne vožnje prihajajoče DS4-ke in prvi vtisi novinaskih testnih voznikov so že na netu... lahko rečem, da tako ambivalentnih zapisov že lep cajt nise bral :mrgreen: ... in to ne samo klasično "za" in "proti", ambivalnetni so tudi tisti, ki so "proti" =P !

če se najprej vstavim pri "za" zapisih... čeprav so med redkejšimi, tisti, ki jim je avto všeč, hvalijo šarmanten in ekstravaganten dizajn zunanjosti, izjemno zvočno izolacijo potniške kabine, kvalitetne materijale, lepo notranjost, pravijo, da se glede na podplehasto mehanično identilnost s plebejskim C4 neprepoznavno dobro vozi, vlečejo vsporednice med setupom podvozja pri C3/DS3, čeprav v isti sapi priznavajo, da tako dobre lege na cesti, kot jo ima DS3, pri DS4 razumljivo ni pričakovati, saj gre za veliko težji in višji avto, ki škili tudi proti SUV križancem... kakorkoli, se je našu tudi zapis, kjer so rekli, da jim je po par prevoženih odsekih bolj zavite ceste, citiram: "po glavi začel hodit Fordov Focus... čeprav Focus nima tako dobre notranjosti!" =P :mrgreen:
in glede na to kako dobro se vozi Focus, je to (ne glede na to, da delim mnenje o "korejskosti" Focusove armature) zame kar velik kompliment ;)
kakšno lepo rečejo še čez spodobno velik prtlažnik, in odlično in premiumsko počutje v prvi vrsti!
pograjajo pa v glavnem "bunkerski občutek" na zadnjih sedežih (še posebej v primerjavi z "zenitastošajbastim" občutkom na sprednjih sedežih), zaradi "kupejevskega" zadnjega dela rahlo neroden vstop, sama "prostornost" oziroma pomanjkanje nje pa se jim niti ne zdi tako kritična! kakšno gorko rečejo še čez prestavna malček predolga razmerja menjalnika in rahlo nekomunikativen električni servo... istočasno pa dodajo, da je v primerjavi z standardnim C4, servo veliko boljše nastavljem...

no pri, tistih "proti" je pa "bolj zabavno" :mrgreen: ... v glavnem mam občutek, da niti ne vejo kaj bi s tem avtom... ne samo, da je pri njih požel približno enako skepso, kot jo je ob svoji predstavitvi požel DS3, moti jih več od tega... avto jim ni dovolj "premium", pa jim ni "dovolj germansko premiumski", pa njegova notranjost jim je "prepoceni" in "ne tako lepa kot v na primer v Focusu" :shock: :huh: (vsaj dva testa), pa zadnja klop se jim zdi utesnjena, pa menjalnik "ne dovolj nemški", volanski mehanizem "top in nekomunikativen", lega na cesti pa "ne tako dobra, kot pri VW Sciroccu" :shock: ali ne dovolj "SUVjevska, kot pri Nissanu Kašiki ali BMW X1" :huh: . vsi pa lego opišejo kot "not class leading"...

piko na "i" pa pri zgražanju poberejo šipe na zadnjem paru vrat.... te so namreč fiksne in se jih NE DA SPUSTIT!!! :lol: .... "form over function", "overdesign" in podobne je moč brati... =P
to je tudi glavni kamen spotike in "velepredikcija" tržnega neuspeha v debeli večini komentarjev forumašev, ki se jih da brati pod temi "frst drive" zapisi :mrgreen: .... "le kaj je Citroenu padlo na pamet, da se ne da odpret oken na zadnjih vratih!!! ... pa pri tako dragem avtu!!!" :mrgreen:

no, priznam... tudi meni se je, ko sem to prebral, zdelo malo čudno... vendar pa mi je tudi logično.... avto ma kupejevsko linijo zadnjega konca in okno na zadnjih vratih sega kar debelo čez odprtino! in okno je enodelno... torej se nima "kam spustit"... ;)
vendar, tisto kar me bega, niso reakcije "anonimnih" forumašev... mi smo v večini le neuka, ignorantska in pristranska banda, ki itak misli, da je pojedla vso pamet sveta!" :mrgreen: . glavni razlog za to prepričanje pa izvira predvsem iz forumske anonimnosti. dvomim, da bi tako "vehementno" razlagali svoja mnenja pod polnim imenom, priimkom in naslovom =P ... no, begajo me PROFESIONALCI! in to zato:

Citroen ma v primerjavi za debelo veino ostalih proizvajalcev eno hecno -in meni hvale vredno- navado, da trivratne verzije njihovih modelov zgledajo drugače od pet vratnih verzij! pri prejšnjih C4-kah je blo to poleg števila vrat opazno tudi na popolnoma drugačnem zadnjem koncu! še lepše je bilo to vidno pri prejšnjem C3 in njegovi trivratni verziji imenovani C2! enako lahko rečemo tudi za novi C3 in njegovo trivratno verzijo DS3, ki so jo še dodatno oplemenitili z bolj "premiumsko" popotnico!
in novi C4? ...ja hvala bogu ISTO!!

DS4 je v bistvu ena "luksuzna kupe verzija" navadnega C4!!! takorekoč, "nobel" zamenjava za prejšnji C4 kupe!!!!
zato so se tudi trudli, da bi zgledal kot kupe... zato je krajši od petvratnega C4, zato ma kupejevsko linijo zadka, zato ma šipo zadnjih vrat iz enega kosa, zato so se na vse pretege trudli, da so zadnja vrata čimbolj "nevidna"... upam, da ste dojeli kaj mislim =P! za tiste, ki pa še niso bom pa še napisal :mrgreen: :
pri DS4 torej NE GRE za klasično pet vratno berlino "s pokvarjenimi" zadnjimi šipami!!! pri DS4 gre za "hecen trivratni kupe" Z IZJEMNO OLAJŠANIM DOSTOPOM NA ZADNJO KLOP!!! ;) :mrgreen:
in to bi profesionalni novinar avtomobilskega tiska lahko vedel! bi spadalo po besedico "profesionalni"! ;)

poleg tega, če se vrnem na svojo lastno začetno začudenost nad fiksnimi šipami.... ampak, pol sem se spomnu, da se v mojem C2 tudi ne dajo spustit in moram priznat, da me za to dejstvo prav zares boli "določen del fizionomije" :P! no, trenutek za tem sem pomislil tudi na vse ostale avte, ki sem (ali smo) imeli, pa za razliko od C2 majo tudi zadnji par vrat in glej ga zlomka... "mo'š me je*at" da se NE SPOMNEM kdaj sem nazadnje spustil šipo na zadnjih vratih! do kar mam v avtu klimo ZIHER NE! še več... od kar imam otroka pa je spuščanje zadnjih šip tudi fizično blokirano... pa ne sam šipe... ker mi je tamala enkrat med vožnjo odprla zadnja vrata, mam blokirano tudi to!
bo pa zanimivo opazovat koliko časa se bodo ob te fiksne zadnje šipe spotikali po testih :mrgreen:

za linki na teste se mi pa ne da več stikat... vtipkejte si v google Citroen DS4 first drive, pa vam bodo padli pred nos, če vas zanimajo :D
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Lignage Sr maj 11, 2011 10:12 pm

drugmirko je napisal/-a: pri DS4 torej NE GRE za klasično pet vratno berlino "s pokvarjenimi" zadnjimi šipami!!! pri DS4 gre za "hecen trivratni kupe" Z IZJEMNO OLAJŠANIM DOSTOPOM NA ZADNJO KLOP!!! ;) :mrgreen:


Se povsem strinjam. In če bi gledali na tak način, potem je tisto vtikanje v fiksno šipo čisto po nepotrebnem. Sicer pa moram priznat, da nisem naklonjen takim rešitvam. Berline naj bo berline, coupe pa coupe.

Drugače pa, bolj ko gledam tega DS4 in vsakič ko vidim novega C4 na cesti, mi je vedno bolj žal za starim C4, ki je bil preprost a hkrati dinamičen po izgledu! Če bi bilo po moje, bi ga ohranil v proizvodnji. In ga pocenil s preprostejšo armaturo s klasičnimi merilniki. Moje sanje, pač :) ...ker vsakič ko vidim tega novega (C4, DS4) me rahlo zabolijo oči in šele potem se vedno znova zavem, kako zelo škoda je bilo starega pokopat!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a drugmirko Sr maj 25, 2011 11:03 pm

he,he... citroen slovenija je povedal koliko naj bi novo dete DS linije koštalo v naših krajih in glej ga zlomka... drugmirkotova januarska "kristalna kugla" niti ni tak strašno falila =P ... 26. januarja se mi je zapisalo tole (v rahlo pokrajšani verziji) :


drugmirko je napisal/-a:eh, ja... posredi žustre debate o citroenovih menjalnikih, knofih in volanih, sem oni dan pozabil napisat tole:
francozeljni so začeli prodajat dotično zverčico...:

(slika prekrasne guzice novega DS4)

...in posledično, so tudi objavli cene zanj 8) . sploh niso skromni, saj naj bi zanj zahtevali novce v količinskem razponu od 22.500 evrov za najbolj švojnega in najbolj plešastega, do 31.900 evrov za top of the pops :shock: z drugimi besedami, debelo v C5 rangu :huh:

tak, na oko, se zapisane cene zdijo absurdno huronske... vendar pa je za njihovo realno "težo" treba vzeti tudi pravi "vatel" ;) ! primerjati jih je treba s francoskimi cenami za C4!! in tu se pokažejo v rahlo boljši luči... v odvisnosti od motorja&opremskega paketa je DS4 glede na C4 dražji za 700 do 2.400 evrov! to pa ni več tako drastična razlika! upam in domnevam, da bo približno enako cenovno diferenco glede na naše cene za C4, zadržal tudi pri nas!


in če pogledamo cene C4 in DS4 pri nas:

C4 VTi120 s sredjno opremo (ki bo najbrž dost blizu osnovni opremi DS4)... stane 16.640 evrov, DS4 19.450 evrov
C4 HDi 110 s srednjo opremo stane 19.940 evrov, DS4 HDi 112 pa naj bi stal 20.690 evrov

ergo... 2.800 in 730 evrov razlike :mrgreen:

seveda bo za za konkretnejšo primerjavo treba pogledat dejanske spiske opreme obeh modelov pri enakem motorju, je pa zgleda obdržala predikcija, da bo mel "prestižnejši" DS za približno 2.5k evrov "bolj prestižno" ceno! niti ni tako drastično kenede... oziroma, ne bi bilo tako drastično, če bi nam tudi za DS-e dajali tako širokogrudne popuste, kot jih dajo za plebejske verzije "istega" =P
ali. če povzamem "poeditirani" del mojega quota, kjer sem razglabljal o generalni (pre)dragosti današnjih citroenov... popustov nam sploh nebi rabli dajat, če bi cene že v osnovi postavili za ta 2.5 jurja nižje! pri obeh! je pa res, da bi bilo to ravno obratno od moje takratne trditve.... v tem primeru bi bilo to dobro za nas, za njih pa ne glih najbolj :mrgreen: =P

sem pa v "kristalno kuglo" gledal tudi ob predstavitvi DS5-ke.... me prav zanima za kolko sem fulal pri njemu :mrgreen:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
RaMzEs2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če dec 10, 2009 12:08 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a RaMzEs2 To jun 28, 2011 5:55 pm

Pozdravljeni!

Prej sem malo bral tuki po forumu. Nisem sicer vsega uspel prebrati, tako, da upam da se ne bom ponavljal.
Sem ponosen lastnik novega Citroen C4 1.6 HDi 90KM.

pred nakupom sem testiral različne avtomobile, tako, da bi rad z vami delil te izkušnje.
Sotekmovalci C4 so bili VW Golf 1.6 TDI 90KM , Chervolet Cruze 2.0 163KM, Hyundai i30, vse približno za isto ceno.
No pa začnimo.
Najbolj navdušen sem bil nad Chervelet Cruzom, kar je normalno, dirkaška žilica ni popustila in 163 konjičev se ne sliši slabo, ekonomija, ja drago ampak hej 163KM njami...Vse super in vredu dokler nisem šel na testno vožnjo, oprema ok nimam pripomb, ampak sedež...WTF a sem u avtu al na klopci v parku?!?! ok prvi minus za CRUZ-a grem lepo probat motor,Konjev nikjer, verjetno so jih pozabili, supustit iz hleva, zakaj pravijo, da ma avto 163KM če jih pa ni čutiti več kot 80... ok avto je verjetno težak, razočaran pripeljem avto nazaj, rečem prodajalcu hvala in gas proč.Prvo razočaranje.Na vrsti je bil Citroen,prijazno osebje, testna vožnja noben problem, se usedem v avto, sedeži toako odločni, da bi jih na plažo vzel če bi bilo mogoče.Vžgem avto, se prepričam a je dejansko sploh prižgan,grem krog in evo avto laufa super, tišina, ku v grobu luknje, ma ni problem ovinki narejen zanje, pospeški odlični, čista desetka v vsemu, ok za vzvratno parkiranje moraš bit mal vedeževalca, ki vidi v prihodnost, vsaj če nimaš senzorjev za parkiranje, ker je precej težko ocenit razdaljo med avtomobilom in zidom ampak se da naučit.elektronika, vedno prisotna ampak tiho skrita v kotu, če nebi imel lučke, ki začne utripat ko pretiravaš v ovinkih, bi mislil, da voziš vlak po tirnicah,notr je avto čisti playstation, lahko zamenjaš barvo kazalcev na armaturni plošči, zvok smernikov in ostalih stvari, ki oddajajo zvok v avtomobilu, res super stvar, nekako prikliče otroka v tebi.Avto želi, da ga pelješ hitro ob enem, pa nima nič proti nedeljskim vožnjam.pa še ekonomičen je, kar za CRUZe-a ne morem trditi.Ok tud ta avto pripeljem nazaj, z nasmeškom tako velikim, da bi lohk spravil Sydnejsko opero notr. Ok se odpravim še do Hyundaia. tud nobene panike, testna vožnja mogoča,grem probat.Peljem pridem do ovinka s5 malo pretiravam, avto pa nič, kot, da ovinka nebi bilo, se je odločil kljub vsej elektroniki, da bo šel naravnost, ok očitno mu bolj leži Texas, ni problem vseeno mi je bil luškan avtomobil, razen plastike notr in tega,da mi tud zuni ni bil lih ne vem kaj in, da mi sploh ni bil všeč, ampak je bila pa cena najnižja.prpeljem nazaj in se že neki menim, da mogoče bi vzel to ampak bi vzel večja platišča in športno izvedbo, ko je cena kar nekako poskočila by a-lot tko da sem reku da najbrž ne bo nč in se odpravu še k Peugeotu.Ja vem Peugeota gor nism napisu, to pa zato, ker edina stvar v tem cenovnem razredu je bil 207 ,naj omenim, da sem gledal samo Dizelske izvedbe,u 207 pa skor nism mogu sedet, ker sem malo višje postave, tko, da se je vse končalo na vratih trgovine.Podobno je bilo pri Kii, čeprav bolje kot pri Peugeotu. nazadnje sem prišel še do VW.Golf pojem avtomobila, DAS AUTO... po parih kilometrih testne vožnje z njim, sem se spraševal zakaj mu ne dajo ime DAS YACHT al neki podobnega, a smo na morju al na cesti,stvar se cinga kot stara mama ko hodi po stopnicah(sorry nona!)ESP-ja ni dokler ni že skor prepozno, pol pa useče notr in ti srce prestavi iz ene strani telesa v drugo, dejansko BAM in imaš srce na desni strani, ok odvisno od ovinka,ampak upam,da ste razumeli kaj hočem povedat.pa tud ni potrebno pretirano priganjanje, da gre avto počez, hiter S zavoj in wopa, drift s sprednim pogonom.res ne vem kaj so razmišljali pri VW.pripeljem nazaj, rečem hvala in povem prodajalcu, da naj spremenijo slogan avtomobila in se odpravim k Citroenu po novega družinskega člana.Čez dva dni me prodajalec VW-ja kliče, da mi spusti ceno če kupim Golfa..WTF a se tko zanič prodaja, da je treba ceno spuščat, dejte prosim ohranit mal rešpekta do sebe no. Pripeljem novega C4 domov in več al manj se sedaj z njim vozi moja draga,.. :) tako je če kupiš dober avtomobil!
Upam, da sem vam bil v pomoč!
Uživajte v poletju,jaz vsekakor bom!
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a Marek_ To jun 28, 2011 6:22 pm

@RaMzEs2 Čestitam za nakup in sem prepričan, ampak glede ostalih nisi preveč objektiven.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a ~toMmy~ To jun 28, 2011 6:47 pm

Ceed je napisal/-a:@RaMzEs2 Čestitam za nakup in sem prepričan, ampak glede ostalih nisi preveč objektiven.


A glede C4-ke pa je? :D 90 konjski HDI ima odlične pospeške, 163KM Cruze pa ne gre nikamor? :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
DragonForce
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Po jun 22, 2009 1:02 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a DragonForce To jun 28, 2011 7:04 pm

Ramzes, zelo lepo napisano. Nikoli si nebi mislil, da ima C4 tako dobre vozne lastnosti, mi deluje nekako previsok.

Čestitke za nakup in več piši po forumu, imaš zanimiv stil pisanja :D
 
RaMzEs2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če dec 10, 2009 12:08 am

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a RaMzEs2 To jul 05, 2011 9:06 pm

Hvala za čestitke!

Fantje ne me uzet narobe, nism reku da Cruze 163KM ne gre nikamor, ampak sem bil razočaran nad pospeški,ja ma boljše kot C4 ampak za 163KM bi jih moral met vsaj za recimo enga 1.4 Cliota boljše, pa jih nima.žal. drugače pa menim še vedno da je cruze zelo super avto, glede na to kaj dobiš za to ceno.Ima samo sramežljive konjičke oz. ma bl ponije.;) Hm, kar se pa tiče objektivnega pisanja, mislim, da bi če bi vse obektivno napisal prišev vn bl kakšen roman u stilu Dan-a Brown-a:P Ko naslednjič dobim navdih napišem še kakšno stvar, glede na to, da sem in še vedno preizkušam kar pogosto nove avtomobile, upam da se bo kmalu nabralo dovolj objektivnih podatkov... do takrat pa Uživajte!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a iKst To jul 05, 2011 9:28 pm

Jaz sem pred kratkim imel priliko peljati DS4 na eno malo daljšo testno. Dobil sem 110 konjskega dizla z nekaj dodatne opreme.

Na kratko. C4 mi je bolj všeč. Za veliko manj denarja dobiš samo malo manj avta. Naloadan C4 je kakšnih 4, 5k cenejši od DS4, pa ni nič dosti slabši, v določenih pogledih celo boljši.

Pa 110 konjev je za moje pojme občutno premalo za tak avto. Na avtocesti in regionalki načeloma ni težav. Se nekako premakne, pa tudi prehiteti se da. Problem je v mestu. Če obrati padejo pod delovno območje se avto ne premakne. Tudi oblika mi v živo ni najbolj všeč. Zadnje šipe se ne da spustiti, zadnja vrata so popolnoma nepraktična, prtljažnik je majhen...

Nad DS3 sem že cca pol leta popolnoma navdušen. Je precej dražji od C3 ampak je tudi povsem drug avto. DS4 pa mi deluje kot samo malo manj praktična in naloadana varjanta C4. Je bil glavni kandidat za družinski avto, ampak za slabih 30k je VELIKO boljših avtomobilov. Če rabiš večji avto se definitivno bolj splača kupiti C5, ki je v vseh pogledih boljši avto.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a martin_krpan Pe jul 22, 2011 4:23 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2011 Citroën C4 II./DS4

Napisal/-a drugmirko Če avg 11, 2011 8:50 pm

danes sem na testno vožnjo zapeljal DS4 2.0 HDI 160... ker je Citroen in ker sem fan, sem se o prigodi na dolgo in na široko razpisal na enem zajebantskem avto forumu, kjer veliko visim. bi tudi tukaj, sam se mi iskreno ne da, ker je vtisov polno in post zelo dolg... če vas ne moti bom pastnil kar original... vendar, ker je forum hrvaški, je pisano v enem mojem približku tega jezika =P... upam, da vas ne bo motlo, oziroma upam, da boste vseeno razumeli, če boste šli brat.

za tiste, ki ne razumete ex bratskih jezikov naj na kratko povzamem, da me je avto s svojimi voznimi lastnostmi, izjemno togo in čvrsto karoserijo, motorjem, nadpovprečno solidnostjo izdelave, ambientom in še enkrat, z ODLIČNIMI voznimi lastnostmi, istočasno tako prevzel, kot tudi (zaradi nekaterih popolnoma nepričakovanih stvari) zelo neprijetno presenetil...

če se vam ljubi si preberite, še prej pa iskrena zahvala GOX-u iz Citroenarskega foruma, kateremu sem pljunil slike, ki nazorno -čeprav ne v polni meri- prikazujejo stvari, ki so tudi danes zelo neprijetno presenetile mene... in vrjemite, stvar je bila res še veliko bolj izražena in neprijetna, kot je videt na njegovih fotkah :(...
evo, če se komu ljubi, mi bo v veselje, drugače pa en mega scroll :mrgreen: :

drugmirko je napisal/-a: danas provozao DS4.... 160 konjski 2.0 dizel, šest stepeni manualac, thorium sive boje, 18" tamno ofarbane šlape, unutrašnjost bordo crveno/crna kožna kombinacija, bez kože po armaturi... nemam pojma koja oprema... u biti osim navigacije i velikog lcd displeja, svega puna kapa... ;)

prvo, moram reć, da ga nisam sprobao tak, kak bi hito, iako mi je dečko u salonu rekao, da ga mogu imat sat-dva, jer sam sa sobom imao gospodju i dijete :roll:! a uz to se, nakon dva kilometara vožnje, upalila i lampica za rezervu :shock: :lol: ... nisam još nikad imao takvu priliku (istina, bili smo u deset prijepodne, pa možda zat nitko još nije napunio rezervoar)... ali iako je board komp pokazivao benzina za još 110km, ona usrana žuta lampica konstantno je gorjela, tak da je baba nakon slabih 20min vožnje počela histerizirat pa smo se vratili :(.

no, u tih ukupnih 35-40 minuta, ipak sam stekao odredjene dojmove... poiztivne ali na žalost i negativne!

pozitivni....:

auto ide ko sumanut! istina, tih 160 konja je jako kultiviranih... nema neke nekontrolirane eksplozivnosti i auto na gas ne reagira tak divlje, ko recimo gospodjin ubermensh mobil. snaga mu raste umjerenije i kontinuirano i jednom, kad krene, funkcionira ko tsunami ... velika i nezaustavljiva sila, koja ruši sve pred sobom =P...
ovaj motor mu je puna kapa! no ne i prepuna... auto se jako dobro nosi s njim! ali ziher sam, da bi jednako dobro bilo i s njegovom 140 konjskom verzijom. i jedan i drugi (kojeg neznam zašto ne daju) nude više snage i okretnog neg je za bezmučno pokretanje njegove mase i gabarita potrebno...
motorizacija znači odlično!

karoserija (odnosno cijeli auto) tjekom vožnje djeluje iznimno čvrsto... nema uvijanja kod stiskanja gasa kroz brze zavoje, a kabina djeluje, ko da je isklesana iz jednog komada! podvozje je tvrdo ali ni najmanje neudobno tvrdo, nema pretjeranih naginjanja u zavojima a zvučna izolacija je izvrsna!
sveskup daje osječaj iznimne solidnosti. -sjedi pet!

auto po cesti ide ko po tračnicama a smjer mjenja munjevito, nevjerojatno precizno i kontrolirano!
oštriji manevar pretjecanja na autocesti, s dva brza i kratka mjenjanja trake u stilu losovog testa, izveo je tak munjevito i ko s nožem odsjećeno, da gospodja, prije neg je sve bilo već gotovo, nisu uspjeli izustit više od "PAAAAZZZ...", a djete pozadi je veselo reklo "OOOOOOO..."! :D (brzina pretjecanog oko 90, ja u približavanju možda malo iznad 100, downshift i gas... ).
nakon toga, neko vrijeme nije rekla ništa a par kasniji oštrijih/bržih manevra s izrazima nelagode, prokomentirala je s osjetnim zakašnjenjem... :lol:. na žalost pravu otvorenu i zavojitu cestu nisam isprobao iz u početku navedenih razloga.
ali ipak moram reć, da me auto više nego iznenadio voznim sposobnostima i jako me podsjećao na 155 konjski, samo veći, DS3 8) !
vozna svojstva, ocjena... ko grom!
...a, da... kočnice... ovaj auto ne koči, on baca sidro! JAKO VELIKO sidro... :evil: :lol:


položaj za volanom je dobar.... za blago SUV-ast auto čak i odličan! ne sjedi se pre visoko, odnosno pre okomito, ergonomija štima, sve se da fino naštimat... atmosfera je ugodna, ambient lijep, igrački puno (čak je i ona "mrtvi ugao" lampica u retrovizoru super fora i dobro funkcionira)... muzika nadprosječna, prostora sprijeda puno, pozadi dovoljno, ono malo produženja šoferšajbe pridonosi "classy" filingu, završna obrada solidna... nije ko bembur, ni ko gospojin Audi ali hajd, ni ni tak prokleto daleko od njih (bar ne od zadnjeg)...
sve u svemu i iako u kabini sveskup JE samo napucani C4, auto zbog svega gore rečenog o voznim osobinama, čvrstoći i kompaktnosti, ostavlja puno bolji dojam, neg kad se ga gleda na štandu, sparkiranog pored dobro opremljenog C4 ;) !



a sada k lošijim stvarima i ultimativnim glupostima... :?


lošijih stvari u biti ni nema toliko... ok. ima... ima suluda cijena :lol:! no, mislim, da će to vrijeme popravit samo od sebe =P...

od onih nezajebantskih, moram spomenut volan i njegov mehanizam.... sve je u redu, precizan je, direktan, dovoljno tvrd kad treba i prijatno lagan na parkiralištu... ali, jebeš mi sve, da ne prenosi ni najmanju informaciju s podloge pod autom! ne osječaš ni rupe, ni kamenje ni pjesak... sve čuješ umufljano s dobrom izolacijom i osjetiš na podvozju... a na volanu, niente, nada, NIC!!! ili bar stvarno ne puno... :(

sljedeće... mjenjač... inače super pogodjen u omjere ali nekak mi se vidjeo mekši i labaviji od onog u DS3 THP... imao sam osječaj, da ručica nema tak tvrde i precizne hodove... šteta... ali ni blizu nije "citroenovski" loš... daleko od toga! :)

sljedeće, sjedala... zadnja klupa ima ok naklone i to ali malo preveć je flah, dok su prednja sjedala malo razočarenje... mišlji falus su prekratka, što ni nebi bio neki zločin, jer ih krase lijepa i debela bočna zadebljenja. no, nažalost, samo ih "krase"! bočne potpore na sjedalu su mekane, ko glitzi spužvica za pranje posuđa... kad sve to upariš s glanc kožnim presvlakama, dobiješ mekano sklizalište :x ! ak postoji kombinacija tkanina-alcantara, proglašavam ju za pobjednu!

nešto drugo, osim možda visoko praga gepeka (i ogromnog woofera u njemu), nije me smetalo... čak ni uzak i malen zadnji prozor ne! :)




a sada k notornim glupostima :? ... da, da... nije završilo gore... sada tek poćinje :lol: ! i da, sve su vezane za dizajn ;) .

prva glupst su ta slavna skrivena zadnja vrata... iako moram reć, da su ih dobro skrili, jer gospodja nisu našli kvake, dok im s prstom nisam pokazao gdje je =P!
nisu me smetala ni ta, po forumima slavna, fiksirana zadnja stakla.... smetao me onaj blesavi štršeći zub na vratima, kad ih jednom otvoriš... evo, ovaj:

Slika


to je stvarno tak bedasto, da sam se -iako znam za njega- s njim dvaput uspjeo opizdit u prsa kod otvaranja zadnjih vrata... :x (a gospodja si umalo, pa preuredila zube, kad je jednom našla kvaku :lol: ). nedaj bože, da si negdje u skućenoj podzemnoj garaži i moraš otvarat zadnja vrata! i sve to samo zbog toga, da bi ona blesava kromolajšna koja okružuje bočne prozore, mogla bit neprekinuta, pa auto zbog toga izgleda "više trovratni kupe" :? :huh: ! da su je lijepo prekinuli, ko na drugim autima, taj "špic" nebi kopao oči ljudima ispod 165cm i nabadao ostale veće od njih...

no, bolnije od toga su gluposti na armaturi...
prva je šlamperaj, zbog kojeg se pod određenim uvjetima svjetlosti i sunca može vidjet sva polja LCDa i jedva se razbire šta je s tim poljima u danom trenutku ispisano evo... ove slike sam posudio s lokalnog foruma a stanje je PUNO GORE u realu, neg je vidjet na slikama!!!!:

Slika


druga i JOŠ GORA stvar je, da tijelo volana užasno reflektira u staklima brojača, zbog čega se čak i kod zatvorenog produžetka prednjeg stakla (a ponekad i kod spuštenih sjenila) NE VIDI NI JEDAN INSTRUMENT... ovo je ne najilustrativniji primjer realnog stanja na sunčani dan. meni se desilo, da nisam vidjeo ni jednog od tri instrumenta:

Slika


dok ga najviše najebe displejčić na centralnoj konzoli, koji sjenila u biti ni nema... kak bi izgledao displej navigacije, nije ni za mislit Smi19 ... i iskreno, ni ova fotka ne prikazuje najgore stanje... :( :

Slika

kad se auto okrene u drugi smjer, stvar izgleda ovak:

Slika


sasvim iskreno rečeno... cijeli taj plavičasto bijeli falus od instrumenata je kičast i nečitljiv, čak i ak sunce ne tuće direktno po njemu i/ili sjenilo instrument table za divno čudo obavlja svoj posao... :x :

Slika


farbe osvjetlenja instrumenata su ogavne, analogni okolobježeći cajger brzine doduše je odlična fora ali tak slabo implementirana, da ga se teško čita! tak, da hvala bogu za veliki lcd displej brzinomjera... ak i kad ga opće uspjete vidjet! Smi13


sve to JE ABSOLUTNO POSLJEDICA malo previše pretencioznog dizajna i stvarno kvari dojam inače CARSKOG auta!
one zamjerke oko mjenjača, sjedala i volana bez problema se mogu progutat i u biti opće ne smetaju... bilo bi bolje, da ih nema ali zbog njih nebi ni okom trepnuo... dok mi se ovo, zapisano i poslikano tu gore i skrivljeno samo zbog toga, da nešto kao izgledalo bolje, stvarno vidi ultimatina glupost, propust i nešto, što se na takvom autu NIKAD ne bi smjelo dogodit! :x


še enkrat, hvala Gox-u za slikice posledic kolosalne traparije Citroenovih dizajnerjev, še enkrat pa bi izpostavil to, da je situacija avgusta še veliko bolj drastična, kot marca, ko je slikal on, ker je sonce pač močnejše in višje! po današnji izkušnji lahko rečem, da se bo citroenovcem še prekleto kolcalo po tistem z dnevno svetlobo osvetljenem glavnem displeju instrumentov v prejšnjem C4... tam je bila stvar tem bolj vidna, čim bolj je svetilo sonce... =P
živeo drugmirkooooo!!!!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov