Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Sr jul 20, 2005 9:10 pm

Walker_P je napisal/-a:Zej mislis se tle prepir nardit? Kolk si sploh star no? Delujes mi kot 16 letn skravc k misli da vse ve. Sorry za tole sam zadnje case najvec sranja ti delas tle na forumih.


Sranje?? Zakaj, sam dejstva sm povedu, če se pa o športnosti govori pa o primerjavah. Joj kad bi ti vidio smrkavca... :P
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Sr jul 20, 2005 9:15 pm

Mal offtopic: Ce se nisi opazu ni tema odprta na sportnos pa ne vem o cem ampak o C6. In s tem mislim kaksna se kremu zdi pa to ne pa da se nasplos ze tle govori kaksn je ker avto. Dejte se mal bol osredotocit na C6-ko.
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Sr jul 20, 2005 9:17 pm

OK, pol grem pa stran ker mi je avto pač falus. :P :P :P
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Sr jul 20, 2005 9:30 pm

Sej nism reku da mors stran, lahk izrazas svoje mnenje pa to sam ne pa neki v drugo tema zavijat.OK?
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jul 20, 2005 10:28 pm

Primerjaš M3 CSL in Xantio. Pa ti si bolan človek...

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr jul 20, 2005 10:30 pm

Si me prehitu. Ob branju tegale mi je prišlo na misel neki tazga kot si napisal ti.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr jul 20, 2005 10:40 pm

ta tema je o C6 in ne o citroenu, športnosti....
tko da prosm moderatorje da zbrišejo vse kar ni v povezavi z prihajajočim modelom
tko da bo šla lahko debata v pravo smer naprej
lp
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Sr jul 20, 2005 10:52 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Primerjaš M3 CSL in Xantio. Pa ti si bolan človek...

LP,
Joie


Podpis!

Nekateri pač ne sprejmejo dejstva da znajo tud drugi delat dobre avtomobile.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Če jul 21, 2005 9:47 am

Da presekam to "nabijanje" v prazno in čisto mimo teme (moderatorji naj zadevo uredijo, da bo pregledna in pobrišejo vse kar ni v zvezi z naslovnom teme).

Da povzamem o C6 (sem ga videl v živo, odprl vse kar se odpreti da in sedel na vseh štirih sedežih).

Oblkovno je avtomobil zelo všečen, reprezntativen, Citroenarski in hvala bogu drugačen od današnje nemško/japonske konfekcije. Osebno mi je zelo všeč. Oblika 5.

Notranjost je prostorna in zračna, namenjena udobju, vendar so uporabljeni materiali in spoji izpod kritike. Plastika na armaturki je enaka kakor v C4, premalo inovativnosti in napredne tehnologije v notranjosti (če primerjam z raznimi I-drive ipd. je C6 nula). Sedeži so foteljski, vendar še vedno bistveno zaostajajo za raznimi luksuznimi sedeži v avtomobilih istega razreda. Notranjost 2.

Tehnika naj bi bila napredna predvsem kar se tiče novega V6 HDI motorja, ki zna biti precej kompliciran in prava nočna mora za mehanike (vemo kako je s serviserji pri nas). Samo podvozje in vzmetenje je zadnje generacije, ki najbi bilo še boljše od HA3+ (hidropneumatsko aktivno podvozje tretje generacije), ki je sedaj vgrajeno le v najprestižnejša modela C5 (2.9 V6 in 2.2 HDI). Bomo videli kako se bo zadeva izkazala v praksi oz. proti konkurenci, ki uporablja fedre ali pneumatsko vzmetenje (podobna zadeva). Kar se tiče menjalnika je to bila vedno šibka točka Citroena. Upam, da bo menjalnik najboljši do sedaj, vendar sem skoraj prepričan, da bo še vedno zaostajal za recimo nemško konkurenco (o kakšni športnosti menjalnika lpo moje nima smisla niti razmišljati). Oceno tehnike je težko podati, ker avtomobila nisem vozil, vendar če malo taktiziram bi dal oceno 3+ (predvsem na račun vzmetenja in V6 HDI motorja).

Izdelava. Tista dva C6, ki sta bila razstavljena v Ženevi (en se je odprt vrtel za ograjo, drugega pa smo si lahko pregledali in pretipali kolikor nas je bila volja) sta bila izdelana zelo slabo. Prtljažnik je "strigel", oblazinjenost prtlajžnika je bila tako cenena kakor v kakem Hyundai-u izpred 10 let, predali na vratih so se zatikali pri odpiranju in so dajali občutek lahke plastike, itd. Srčno upam, da je bil to avto na hitro narejen zaradi same predstavitve na sejmu in bo v avtomobilih, ki bodo šli v prodajo vse to bistveno popravljeno in dodelano. Ocena izdelave razstavljenaaga C6 v Ženevi -2.

Cena. Glede na to kar vse avtomobil nudi, kako je narejen, v kakšen razred spada itd. je za moje poznavanje cena vsaj 20% previsoka od realne vrednosti avtomobola glede na konkurenco. Upam, da bo to Citroen kmalu uvidel in zadevo korigiral, sicer bo C6 redkeje viden avtomobil na cestah kakor recimo Ferrariji. Ocena cene glede na vrednost avtomobila 2.

Sicer pa komaj čakam, da pride na trg in v Slovenijo. Mogoče mi ga uspe tudi voziti.

Lp Čojko

btw. prosim, da se vsi držimo teme.
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Če jul 21, 2005 9:56 am

dobr si tole napisal. predvsem mi deluje objektivno, brez kakih fanatičnih izpadov. :tomidelej:
Let there be rock!
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če jul 21, 2005 10:30 am

Če se mene vpraša je tisti primer avta, ki se je gledal in tipal in še kaj ni bila končna verzija sploh ne pri spojih ali pa materijalih, po vsej vrjetnosti so ga na hitro skupaj zmetali samo da je avto tam stal nič drugega (če so ga že obljubili na sejmu). Saj niso čez les, v C5 je vse na svojem mestu novega C6 pa čisto zjebali... Ni glih logično če mene vprašaš. Glede na to, da avta še vedno ni na cesti je to čisto logična razlaga da so nekaj skupaj nametali toliko, da je blo saj tako igrat se pa po moje tudi ni pametno za firmo sploh ne ob takšni konkurenci. Jaz mislim, da bodo materijali, spoji izdelava na visokem nivoju in tukaj sploh ne dvomim v to.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če jul 21, 2005 11:25 am

BMW Motorsport je napisal/-a: No pa razloži sposobnosti tega vzmetenja proti M3 CSL! Ja se mi zdi da skor ni nobene prednosti, razn te da loh avto na mestu maješ, če se to šteje za prednost.

Al še zmer mislš da je Xantia bolša?? Nj te spomnm da M3 CSL doseže tut 1,15 g-ja kar niti ni tok mal. Bolši je Enzo , Carrera GT, uf sam to so pa že superšportniki a ni tko??

;)


:P , sej so ti že ostali povedali in glede na rahlo užaljenost ki si jo napisal na koncu prejšnje strani tudi dvomim, da boš vidu.. ampak vseeno, reda radi :D :

absolutno ne mislim, da bi bla Activa, kamoli kera druga Xantia sploh v isti ligi kot je M3!!! Citroen NIMA takega avtomobila, ker NE PROIZVAJA ŠPORTNIH AVTOMOBILOV! tak, upam, da smo to o športnosti rešli enkrat za vselej!

tisto kar prikazujejo fotografije in kar opisuje test, ki sem ga linkal je top hidravlika projektirana za ULTIMATIVNO UDOBJE pri čimboljši vodljivosti avtomobila. ta avto te ne prebuta na neravninah in ne meče iz sedeža v vsakem večjem ovinku. IN TO JE NJEN OSNOVNI NAMEN! kot pa so angleži na testu ugotovili, te zaradi neverjetnega občutka "prilepljenosti" na cesto hitro prime, da misliš, da res sediš v čemu M3 podobnemu! je pa ta občutek kljubovanja zakonom fizike samo stranski pojav te konkretne verzije hidropnevmatskega vzmetenja, ki je, še enkrat, vendarle namenjena vrhunskemu udobju!
vsa kolobocija, ki se jo gremo (in je res že malo off topic) je samo zato, ker bo C6 mel verjetno najboljše hidravlično vzmetenje do sedaj! mogoče ne čist tak aktivno, kot Activa, bo pa z "double wishbone" zasnovanim podvozjem spredaj in zdaj, definitivno prvi Citroen take zasnove! (vsaj jaz se ne spomnem tega pri citračih. to je blo zmerej veselje kakih hudih Alf, naspidiranih Audijev in Bemflov)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če jul 21, 2005 11:42 am

aja... C6... se skorajda popolnoma strinjam s Čojkom (rahle razlike o lepoti, ampak on ga je vidu v živo pa mu dam za zdej prav:P )! predvsem za uporabljene materiale. mi je res žal, da so se odločli v avto tega razreda dajat plastični les in C4 plastiko! in kar s tiče inovativnosti tehnologije.... predvsem ergonomije! kaj ti pomaga fenomenalni HUD, če je pa multifunkcijski barvni zaslon, ki prikazuje komande za vse, od radia do klime in navigacije daleč stran, na sredini armature in knofi za njegovo upravljanje tik zraven njega! nič i-drive guba "na dohvat ruke", nič C4 fiksnega volana s fiksno pritrjenimi knofi le za iztegnjen prst stran! to se mi zdi velika škoda... in tudi neke vrste "downsize" ker vse to maš v njihovem avtu dve klase nižje, tudi če so komande na kaki obvolanski ročici....(poleg tega mi volan v C6 zgleda ko en kramp :P )
pa ne me zdej napadat... mam komande za CD in radio na volanu v velebnem nemškem avtu in vam povem, da v vožnji pri 180 stopinj zarotiranem volanu prej zamenjaš komad na CDju, pol pa še sam CD, kot pa daš muziko bolj potiho, ker se ti knofi obrnejo na glavo, ti moraš pa na cesto in v ovinek gledat! :evil: :evil: :evil: . če so komande za karkoli na volanu mora bit njegov fiksen centralni del čisti zakon, ker ti knofi ne bežijo naokrog!

za kakovost izdelave sem pa na xandrejevi strani! definitvno so pokazali predserijske, na roko skup zmetane primerke. bes me plentaj, če bo kvaliteta izdelave taka, kot na tistih, strah vzbujajočih Čojkotovih slikah! :pray:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Če jul 21, 2005 9:20 pm

Čojko, a si ti novinar slučajno? K s dobr to opisu, strokovno bi reku.
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jul 25, 2005 5:17 pm

Čojko je napisal/-a:Da presekam to "nabijanje" v prazno in čisto mimo teme (moderatorji naj zadevo uredijo, da bo pregledna in pobrišejo vse kar ni v zvezi z naslovnom teme).

Da povzamem o C6 (sem ga videl v živo, odprl vse kar se odpreti da in sedel na vseh štirih sedežih).

Oblkovno je avtomobil zelo všečen, reprezntativen, Citroenarski in hvala bogu drugačen od današnje nemško/japonske konfekcije. Osebno mi je zelo všeč. Oblika 5.

Notranjost je prostorna in zračna, namenjena udobju, vendar so uporabljeni materiali in spoji izpod kritike. Plastika na armaturki je enaka kakor v C4, premalo inovativnosti in napredne tehnologije v notranjosti (če primerjam z raznimi I-drive ipd. je C6 nula). Sedeži so foteljski, vendar še vedno bistveno zaostajajo za raznimi luksuznimi sedeži v avtomobilih istega razreda. Notranjost 2.

Tehnika naj bi bila napredna predvsem kar se tiče novega V6 HDI motorja, ki zna biti precej kompliciran in prava nočna mora za mehanike (vemo kako je s serviserji pri nas). Samo podvozje in vzmetenje je zadnje generacije, ki najbi bilo še boljše od HA3+ (hidropneumatsko aktivno podvozje tretje generacije), ki je sedaj vgrajeno le v najprestižnejša modela C5 (2.9 V6 in 2.2 HDI). Bomo videli kako se bo zadeva izkazala v praksi oz. proti konkurenci, ki uporablja fedre ali pneumatsko vzmetenje (podobna zadeva). Kar se tiče menjalnika je to bila vedno šibka točka Citroena. Upam, da bo menjalnik najboljši do sedaj, vendar sem skoraj prepričan, da bo še vedno zaostajal za recimo nemško konkurenco (o kakšni športnosti menjalnika lpo moje nima smisla niti razmišljati). Oceno tehnike je težko podati, ker avtomobila nisem vozil, vendar če malo taktiziram bi dal oceno 3+ (predvsem na račun vzmetenja in V6 HDI motorja).

Izdelava. Tista dva C6, ki sta bila razstavljena v Ženevi (en se je odprt vrtel za ograjo, drugega pa smo si lahko pregledali in pretipali kolikor nas je bila volja) sta bila izdelana zelo slabo. Prtljažnik je "strigel", oblazinjenost prtlajžnika je bila tako cenena kakor v kakem Hyundai-u izpred 10 let, predali na vratih so se zatikali pri odpiranju in so dajali občutek lahke plastike, itd. Srčno upam, da je bil to avto na hitro narejen zaradi same predstavitve na sejmu in bo v avtomobilih, ki bodo šli v prodajo vse to bistveno popravljeno in dodelano. Ocena izdelave razstavljenaaga C6 v Ženevi -2.

Cena. Glede na to kar vse avtomobil nudi, kako je narejen, v kakšen razred spada itd. je za moje poznavanje cena vsaj 20% previsoka od realne vrednosti avtomobola glede na konkurenco. Upam, da bo to Citroen kmalu uvidel in zadevo korigiral, sicer bo C6 redkeje viden avtomobil na cestah kakor recimo Ferrariji. Ocena cene glede na vrednost avtomobila 2.

Sicer pa komaj čakam, da pride na trg in v Slovenijo. Mogoče mi ga uspe tudi voziti.

Lp Čojko

btw. prosim, da se vsi držimo teme.


Čojko novinar? Lepo vas prosim. Mogoče bi bil pravšnji za slovenskega avtomobilističnega novinarja, ki so vsi po vrsti kronični germanofili. In s tem seveda po godu BMW motorsportu in podobnim.

Jaz ne bom preveč sodil o tem avtomobilu, ker v njegovem primeru ne morem biti objektiven. Me je pa nekaj zbodlo, in sicer tisto o menjalniku in o ceni.

Mislim, da so bili avtomatski menjalniki v Citroënih zadnjih let večinoma nemški, od firme ZF. Ravno ta del je pri Citroënih lastnikom povzročal kopico preglavic (osebno poznam gospoda, ki je imel 3 ZF-ove menjalnike v 3 citroënih in prav vse je moral popravljati oz. menjati). Toliko o velehvaljeni nemški tehnologiji. Če je menjalnik nemški, potem ni treba dvomiti o njegovi športnosti, očitno prej o njegovi kvaliteti. Vendar konec koncev je avto namenjen udobju in ne športnosti, tako da jaz športnega menjalnika v tem avtu niti ne bi hotel. Zato še vedno upam, da je ta menjalnik Aisin ali pa Borg-Warner.

Še vedno ne vem, zakaj bi bila cena previsoka, Čojko. Če je avto zate 20% predrag, potem ga daješ v cenovni razred audija A4, kar pa je za vsakega razumnega človeka naravnost slaboumno. Avto ponuja vsaj toliko kot A6, in to za primerljivo ceno.

In res ne vem, s tem avtom se obremenjuješ, kot da bi šlo za tvojo bodočo ženo. Kupi si pač Oktavijo in bodi srečen do konca življenja, boš lahko cele večere tipal njeno mehko plastiko na armaturki. Če bi jaz imel tistih €45K, ne bi niti za hip pomislil na A6 ali BMW 5.

Tudi se mi zdi zanimivo, ker ti gre tako v nos zaslepljena ljubezen v eno znamko. Meni se zdi to vrlina, ki izumira. Če imam jaz možgane v obliki chevronov, imaš ti kalvninistično-luteranske, rigorozno racionalne. Enako spoštujem ljudi, ki že od leta 1975 vozijo golfe, in tiste ki so začeli z Amijem 8, danes pa so na Xsari. To so zaljubljeni ljudje.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Po jul 25, 2005 5:39 pm

žoj: menjalnik v c6 je z dezele vzhajajocega sonca :vc

me pa edino zanima, ali je prevelik ali pretezak ali kaj takega, da ga ne ponudijo tudi v c5, ali bognedaj celo v c4 (je samo en avtomatik, ce se ne motim celo 4stopenjski, v kombinaciji za malo mocnejsim 2.0 motorjem - 143, namesto 136km), s katerim bi mogoce bil malenkost blize ostalim, ki v tem segmentu nudijo vec kombinacij motorjev in avtomatskih menjalnikov...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jul 25, 2005 5:40 pm

Drugmirko, nisem si mogel kaj, da ne bi ukradel tvojih slik iz nekega drugega foruma. Upam, da mi ne zameriš, ker so naravnost fenomenalne:

V kakšni obliki so razvrščeni miličniki na beemvejcih?..:
Slika

Slika

Slika

Slika

Kupil bi si prav takega, temnega kot satan, nanj našraufal francoske zastavice in mahal skozi šipo kot monsieur Chirac! Vive la France!

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Po jul 25, 2005 5:52 pm

Joie de vivre sej je use kul sam ravn to kar ti pravš je hvaljenje samo enega in izrecno samo enega. Samo Francija, francoski avtomobili. Pa francoske zastavice na avto pa mahat pa vpit živela francija, francija čez use! :roll:

Se pa strinjam, slike so hude ;)


P.S.: zakaj men ta zadek nikol ne bo všeč? :?
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po jul 25, 2005 6:40 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Drugmirko, nisem si mogel kaj, da ne bi ukradel tvojih slik iz nekega drugega foruma. Upam, da mi ne zameriš, ker so naravnost fenomenalne


valjda da ne! sej niso moje... sem jih sam preselu s francoskega foruma :P :mrgreen:

tista dvojna puščica motoristov je pa jako cool, po moje sploh ne vedo kaj so narisali :mrgreen: :tomidelej:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po jul 25, 2005 6:43 pm

Spyker je napisal/-a:P.S.: zakaj men ta zadek nikol ne bo všeč? :?


ker bi mimogrede lahko bil lepši, če luči nebi ble skos enako široke? :mrgreen:
živeo drugmirkooooo!!!!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Harygolt in 8 gostov