

E=mc^2 je napisal/-a:na uradni fiatovi strani še ni cen bencinskih turbo motorjev T-jet, medtem ko je Avtoplus že zdavnaj objavil popolni cenik. In za razliko od VW, ki svoje TSI agregate ponuja le za malenkost nižjo ceno kot svoje dizelaše, so cene Bravotov s T-jet motorji občutno nižje in zelo ugodne, tako da mislim, da se lahko 90 konjski bencinar nadeja samo prepiha boječih voznikov :P
http://www.avtoplus.si/vsebina/ceniki/C ... 0BRAVO.pdf
Mojster Miha je napisal/-a:Mimogrede : 1,4 TSI (170) agregat ima več kot očino ugodno ali vsaj zmogljivostim primerno ceno. Število kupcev se bliža številki 200.000.
Kar bo za FIAT-ov 1,4 T-jet velik izziv in podvig posebne sorte - če ga dosežejo.
LP
Jan_87 je napisal/-a:1.4 TSI 170 so umaknili s proizvodnje. Verjetno zato, ker je tako superioren. ..
Mojster Miha je napisal/-a:E=mc^2 je napisal/-a:na uradni fiatovi strani še ni cen bencinskih turbo motorjev T-jet, medtem ko je Avtoplus že zdavnaj objavil popolni cenik. In za razliko od VW, ki svoje TSI agregate ponuja le za malenkost nižjo ceno kot svoje dizelaše, so cene Bravotov s T-jet motorji občutno nižje in zelo ugodne, tako da mislim, da se lahko 90 konjski bencinar nadeja samo prepiha boječih voznikov :P
http://www.avtoplus.si/vsebina/ceniki/C ... 0BRAVO.pdf
BRAVO ima tudi občutno slabše karakteristike - tehnika, končna hitrost, pospešek, navor, prožnost ... GOLF GT (1,4-170) ima namreč zmogljivosti, ki so primerljive z recimo CLIO-m RS
V primeru, da bodo ponudili zmogljivosti, ki bodo dorasle "standardom" TSI-ja - bo temu primerno - višja - cena. O ugodnosti cene bomo šele takrat lahko govorili.
Mimogrede : 1,4 TSI (170) agregat ima več kot očino ugodno ali vsaj zmogljivostim primerno ceno. Število kupcev se bliža številki 200.000.
Kar bo za FIAT-ov 1,4 T-jet velik izziv in podvig posebne sorte - če ga dosežejo.
LP
E=mc^2 je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:E=mc^2 je napisal/-a:na uradni fiatovi strani še ni cen bencinskih turbo motorjev T-jet, medtem ko je Avtoplus že zdavnaj objavil popolni cenik. In za razliko od VW, ki svoje TSI agregate ponuja le za malenkost nižjo ceno kot svoje dizelaše, so cene Bravotov s T-jet motorji občutno nižje in zelo ugodne, tako da mislim, da se lahko 90 konjski bencinar nadeja samo prepiha boječih voznikov :P
http://www.avtoplus.si/vsebina/ceniki/C ... 0BRAVO.pdf
BRAVO ima tudi občutno slabše karakteristike - tehnika, končna hitrost, pospešek, navor, prožnost ... GOLF GT (1,4-170) ima namreč zmogljivosti, ki so primerljive z recimo CLIO-m RS
V primeru, da bodo ponudili zmogljivosti, ki bodo dorasle "standardom" TSI-ja - bo temu primerno - višja - cena. O ugodnosti cene bomo šele takrat lahko govorili.
Mimogrede : 1,4 TSI (170) agregat ima več kot očino ugodno ali vsaj zmogljivostim primerno ceno. Število kupcev se bliža številki 200.000.
Kar bo za FIAT-ov 1,4 T-jet velik izziv in podvig posebne sorte - če ga dosežejo.
LP
zanimivo, a mi napišeš prosim podatke tehnične podatke o 150KM T-jet motorju. Pa primerjava se bo povsod delala s 140KM TSI in ne s 170KM
Tattoo- je napisal/-a:Ta novica, da imajo pri VW-ju probleme z 170 KM TSI-jem je plod domišljije 'novinarjev' pri Automaniji...jaz namreč na nobeni drugi strani nisem zasledil niti ene same novičke, da bi VW razmišljal o kakršnikoli ukinitvi tega motorja!
esem je napisal/-a:1.9 JTD 16 v so spremenili, mu dodali še eno turbino, imel bo 180 (kasneje 190) KM in 400 Nm navora (300 Nm že pri 1250 obratih). Kdaj pride v Bravota še ni znano, sicer pa pride ven julija letos - verjetno ravno v Bravota.
Še primerjava
JTD 180 KM 400 Nm (300 pri 1250/min) (nekaj kasneje izvedba s 190 KM)
TDI 170 KM 350 Nm (1750 - 2500/min)
Ve kdo, koliko navora ima TDI pri 1250 obratih?
Gen|uS je napisal/-a:Včeraj sem gledo bravota in me je malo razočaro. Premalo prostora za kolena na zadnjih sedežih, slabo preglednostjo čez zadnjo šipo in pa nenormalno visok nakladalni rob prtljažnika. Pozitivno presenečen sm bil nad zunanjimi vzratnimi ogledali ki so res vlka in dost vidiš nazaj, prostorom spredaj, razporeditvijo tipk, menjalno ročico, kompletno armaturko in videzom zunaj in notri(sport paket)
esem je napisal/-a:Upam, da še ni bilo - ena od idej bodočega Bravo SUV/crossoverja
esem je napisal/-a:Mislil sem, da upam, da še ni bilo v tej temi.
Sicer bi pa na cestah raje gledal Bravo SUV-a kot Kugo ali Tikvana, čeprav imaš prav glede okvarjenih oblik.
esem je napisal/-a:Glede natančnosti izdelave 16 - seveda, saj ga delajo Madžari. In kolikor vem, se dobro prodaja (naj bi bilo nad pričakovanji, nisem ziher), enako kot Suzukijev bratec.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov