Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
edo-lj
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: Pe jul 21, 2006 11:04 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a edo-lj So jun 09, 2007 8:39 pm

moj sosed ga je kupu,na slikah mi ni biu ušeč ampak k sm ga pol v živo vidu pa morm reč da je avto in pol !! sexy auto 8) 8)
 
Uporabniški avatar
Slash83
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Če jan 13, 2005 1:45 pm
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Slash83 Po jun 11, 2007 7:53 am

Na slikah mi je dobro zgledal - predvsem od zadaj, edino notranjost mi je bila lepa a preplastična - v živo, pa me je čisto navdušil - tudi notranjost.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Po jun 11, 2007 8:11 pm

E=mc^2 je napisal/-a:na uradni fiatovi strani še ni cen bencinskih turbo motorjev T-jet, medtem ko je Avtoplus že zdavnaj objavil popolni cenik. In za razliko od VW, ki svoje TSI agregate ponuja le za malenkost nižjo ceno kot svoje dizelaše, so cene Bravotov s T-jet motorji občutno nižje in zelo ugodne, tako da mislim, da se lahko 90 konjski bencinar nadeja samo prepiha boječih voznikov :P

http://www.avtoplus.si/vsebina/ceniki/C ... 0BRAVO.pdf


BRAVO ima tudi občutno slabše karakteristike - tehnika, končna hitrost, pospešek, navor, prožnost ... GOLF GT (1,4-170) ima namreč zmogljivosti, ki so primerljive z recimo CLIO-m RS

V primeru, da bodo ponudili zmogljivosti, ki bodo dorasle "standardom" TSI-ja - bo temu primerno - višja - cena. O ugodnosti cene bomo šele takrat lahko govorili.

Mimogrede : 1,4 TSI (170) agregat ima več kot očino ugodno ali vsaj zmogljivostim primerno ceno. Število kupcev se bliža številki 200.000.

Kar bo za FIAT-ov 1,4 T-jet velik izziv in podvig posebne sorte - če ga dosežejo.


LP
 
Jan_87
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Pe jul 08, 2005 4:50 pm
Kraj: Slovenia

Napisal/-a Jan_87 Po jun 11, 2007 8:16 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Mimogrede : 1,4 TSI (170) agregat ima več kot očino ugodno ali vsaj zmogljivostim primerno ceno. Število kupcev se bliža številki 200.000.

Kar bo za FIAT-ov 1,4 T-jet velik izziv in podvig posebne sorte - če ga dosežejo.


LP


1.4 TSI 170 so umaknili s proizvodnje. Verjetno zato, ker je tako superioren. ..
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Po jun 11, 2007 8:34 pm

Jan_87 je napisal/-a:1.4 TSI 170 so umaknili s proizvodnje. Verjetno zato, ker je tako superioren. ..

Nič ga niso umaknili iz proizvodnje...in dobro bi bilo, če bi se ljudje najprej prepričali o stvareh, o katerih pišejo! :roll:


Ta novica, da imajo pri VW-ju probleme z 170 KM TSI-jem je plod domišljije 'novinarjev' pri Automaniji...jaz namreč na nobeni drugi strani nisem zasledil niti ene same novičke, da bi VW razmišljal o kakršnikoli ukinitvi tega motorja! :ne
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Po jun 11, 2007 10:00 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
E=mc^2 je napisal/-a:na uradni fiatovi strani še ni cen bencinskih turbo motorjev T-jet, medtem ko je Avtoplus že zdavnaj objavil popolni cenik. In za razliko od VW, ki svoje TSI agregate ponuja le za malenkost nižjo ceno kot svoje dizelaše, so cene Bravotov s T-jet motorji občutno nižje in zelo ugodne, tako da mislim, da se lahko 90 konjski bencinar nadeja samo prepiha boječih voznikov :P

http://www.avtoplus.si/vsebina/ceniki/C ... 0BRAVO.pdf


BRAVO ima tudi občutno slabše karakteristike - tehnika, končna hitrost, pospešek, navor, prožnost ... GOLF GT (1,4-170) ima namreč zmogljivosti, ki so primerljive z recimo CLIO-m RS

V primeru, da bodo ponudili zmogljivosti, ki bodo dorasle "standardom" TSI-ja - bo temu primerno - višja - cena. O ugodnosti cene bomo šele takrat lahko govorili.

Mimogrede : 1,4 TSI (170) agregat ima več kot očino ugodno ali vsaj zmogljivostim primerno ceno. Število kupcev se bliža številki 200.000.

Kar bo za FIAT-ov 1,4 T-jet velik izziv in podvig posebne sorte - če ga dosežejo.


LP


zanimivo, a mi napišeš prosim podatke tehnične podatke o 150KM T-jet motorju. Pa primerjava se bo povsod delala s 140KM TSI in ne s 170KM ;)
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Po jun 11, 2007 10:20 pm

E=mc^2 je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
E=mc^2 je napisal/-a:na uradni fiatovi strani še ni cen bencinskih turbo motorjev T-jet, medtem ko je Avtoplus že zdavnaj objavil popolni cenik. In za razliko od VW, ki svoje TSI agregate ponuja le za malenkost nižjo ceno kot svoje dizelaše, so cene Bravotov s T-jet motorji občutno nižje in zelo ugodne, tako da mislim, da se lahko 90 konjski bencinar nadeja samo prepiha boječih voznikov :P

http://www.avtoplus.si/vsebina/ceniki/C ... 0BRAVO.pdf


BRAVO ima tudi občutno slabše karakteristike - tehnika, končna hitrost, pospešek, navor, prožnost ... GOLF GT (1,4-170) ima namreč zmogljivosti, ki so primerljive z recimo CLIO-m RS

V primeru, da bodo ponudili zmogljivosti, ki bodo dorasle "standardom" TSI-ja - bo temu primerno - višja - cena. O ugodnosti cene bomo šele takrat lahko govorili.

Mimogrede : 1,4 TSI (170) agregat ima več kot očino ugodno ali vsaj zmogljivostim primerno ceno. Število kupcev se bliža številki 200.000.

Kar bo za FIAT-ov 1,4 T-jet velik izziv in podvig posebne sorte - če ga dosežejo.


LP


zanimivo, a mi napišeš prosim podatke tehnične podatke o 150KM T-jet motorju. Pa primerjava se bo povsod delala s 140KM TSI in ne s 170KM ;)

Točno to! Pa še med novim TSI 122 al kolko konjev bo mel pa t-jet 120konjev. Kak lahko sploh primerjaš tako vlko razliko v konjih, ker če je 14 prisilno poljnen še ne pomeni da ma iste karakteristike kot on majn navit. V primerjavo bo pa prišla vrjetno še mal kaka druga znamka, ker itak sledijo pr bencincih vsi tem trendu al pa še bojo začel
LP Rok
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po jun 11, 2007 10:22 pm

Tattoo- je napisal/-a:Ta novica, da imajo pri VW-ju probleme z 170 KM TSI-jem je plod domišljije 'novinarjev' pri Automaniji...jaz namreč na nobeni drugi strani nisem zasledil niti ene same novičke, da bi VW razmišljal o kakršnikoli ukinitvi tega motorja! :ne


To ne bo držalo, mi smo na forumu o tem pisali pred njimi, verjetno so oni to opazili pri nas in malo preverjali. Sam sem novico v tem smislu videl najmanj na dveh tujih "priznanih" straneh. Tudi če si je kdo izmislil, Slovenci med njimi nismo, smo samo povzeli tuje vire.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po jun 11, 2007 11:13 pm

No da naredim vsaj eno primerno primerjavo:

1.4 T-JET 120 PS @ 5000 rpm 206 Nm @1750 rpm
1.4 TSI 122 PS @ 5500 rpm 200 Nm 1500-4500 rpm

1.4 T-JET 150 PS @ 5500 rpm 206 Nm @ 2000 rpm,
T-JET Sport 150 PS @ 5500 rpm 230 Nm @ 3000 rpm
1.4 TSI 140 PS @ 5600 rpm 220 Nm - 1750 - 4000 rpm

1.4 T-JET 180 PS (tale bo na voljo pri Puno Abarth, vendar bo potrebno doplačat Kit za motor)
1.4 TSI 170 PS @ 6000 rpm, 240 Nm - 1750 to 4500 rpm
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To jun 12, 2007 12:23 am

1.9 JTD 16 v so spremenili, mu dodali še eno turbino, imel bo 180 (kasneje 190) KM in 400 Nm navora (300 Nm že pri 1250 obratih). Kdaj pride v Bravota še ni znano, sicer pa pride ven julija letos - verjetno ravno v Bravota.

Še primerjava
JTD 180 KM 400 Nm (300 pri 1250/min) (nekaj kasneje izvedba s 190 KM)
TDI 170 KM 350 Nm (1750 - 2500/min)

Ve kdo, koliko navora ima TDI pri 1250 obratih?
Zadnjič spremenil esem, dne To jun 12, 2007 1:10 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
UDO1
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:15 pm

Napisal/-a UDO1 To jun 12, 2007 12:29 am

Jst sm prav vesel za VW, da so uspel vsaj nekaj konkurenčnega nardit pri bencinarjih...
Ker mnogo let je blo tak bogo vse pri VW, kar se bencincev tiče... predvsem tistih, ki jih folk dejansko največ kupuje...Kake napredne tehnologije so se izogibal kot hudič križa... Sej ne, da so zdej neko revolucijo naredl z turbotom pa kompresorjem, ampak vsaj nekaj novega je (no za VW vsaj). VW je vedno bil zanesljiv po moje predvsem zaradi preverjene - tudi zastarele tehnologije. S TSI pa znajo biti problemi večji kot s starimi, preverjenimi motorji...

Glede fiata .. zlo pogumno so zastavl cene turbo bencinarjem. Dejansko ni navita cena teh motorjev, kot pri VW in mislim, da se bodo dobro prodajali...
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe jun 22, 2007 8:08 pm

Včeraj sem gledo bravota in me je malo razočaro. Premalo prostora za kolena na zadnjih sedežih, slabo preglednostjo čez zadnjo šipo in pa nenormalno visok nakladalni rob prtljažnika. Pozitivno presenečen sm bil nad zunanjimi vzratnimi ogledali ki so res vlka in dost vidiš nazaj, prostorom spredaj, razporeditvijo tipk, menjalno ročico, kompletno armaturko in videzom zunaj in notri(sport paket :con )
LP Rok
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr avg 08, 2007 7:14 pm

Upam, da še ni bilo - ena od idej bodočega Bravo SUV/crossoverja

Slika
 
Uporabniški avatar
yigy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Če maj 17, 2007 6:36 pm
Kraj: Šentjur

Napisal/-a yigy Sr avg 08, 2007 8:08 pm

esem je napisal/-a:1.9 JTD 16 v so spremenili, mu dodali še eno turbino, imel bo 180 (kasneje 190) KM in 400 Nm navora (300 Nm že pri 1250 obratih). Kdaj pride v Bravota še ni znano, sicer pa pride ven julija letos - verjetno ravno v Bravota.

Še primerjava
JTD 180 KM 400 Nm (300 pri 1250/min) (nekaj kasneje izvedba s 190 KM)
TDI 170 KM 350 Nm (1750 - 2500/min)

Ve kdo, koliko navora ima TDI pri 1250 obratih?


Fiat Group bo uporabljal samo 190KM 1.9 JTTD. 180KM je pa za ostale znamke (Saab, Opel...). Nekako pa dvomim, da bodo ta motor vgradili v Bravota. Po moje bo svoje mesto nasel v 149, 159, Beri, Spiderci, Cromi, Delti...Moznost je, samo malo dvomim. Mogoce za Abarth razlicico, o kateri pa se se ne vem, ce sploh bo.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr avg 08, 2007 8:12 pm

Verjetno res za abarth različico, za katero pravijo, da pride ven šele 2010 (torej jeseni 2009?), skupaj s faceliftom, karavanom in SUV/crossoverjem. Upam, da prej.
 
Uporabniški avatar
yigy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Če maj 17, 2007 6:36 pm
Kraj: Šentjur

Napisal/-a yigy Sr avg 08, 2007 8:23 pm

Zame najbolj pomemben Abarth model je Abarth 500. To zverino bi pa res rad vidu cimprej v salonih. Bo pa zanimivo videt Bravota s kaksim 1.8 T-Jetom in okoli 250KM. :twisted:
 
edo-lj
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: Pe jul 21, 2006 11:04 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a edo-lj Sr avg 08, 2007 8:30 pm

Gen|uS je napisal/-a:Včeraj sem gledo bravota in me je malo razočaro. Premalo prostora za kolena na zadnjih sedežih, slabo preglednostjo čez zadnjo šipo in pa nenormalno visok nakladalni rob prtljažnika. Pozitivno presenečen sm bil nad zunanjimi vzratnimi ogledali ki so res vlka in dost vidiš nazaj, prostorom spredaj, razporeditvijo tipk, menjalno ročico, kompletno armaturko in videzom zunaj in notri(sport paket :con )

za zadnje sedeže je tkole,da ljudje ki so višji od 183cm nebojo glih udobno sedel odzad

P.S. PREBRAL V ČASOPISU :oops:
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr avg 08, 2007 9:31 pm

esem je napisal/-a:Upam, da še ni bilo - ena od idej bodočega Bravo SUV/crossoverja


Nekaj podobnega je bilo...

Fiat Oltre Suv (bravo Suv)

No jst samo upam, da kakšne cross variante iz Bravota ne bo. Škoda je uničevat lepe in elegantne oblike za take stvari. Naj raje zbudijo prodajo Sedicija, ki je za moj okus odličen avto. Pa še piše se o tem, da je najbolj natančno izdelan Fiat.

Slika

lp, mm
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr avg 08, 2007 9:39 pm

Mislil sem, da upam, da še ni bilo v tej temi. Tista originalna o B. SUV-u je pa ena najbolj spregledanih tem v V. P. (in sem jo seveda spregledal tudi jaz, žal).

Sicer bi pa na cestah raje gledal Bravo SUV-a kot Kugo ali Tikvana, čeprav imaš prav glede okvarjenih oblik.

Glede natančnosti izdelave 16 - seveda, saj ga delajo Madžari. In kolikor vem, se dobro prodaja (naj bi bilo nad pričakovanji, nisem ziher), enako kot Suzukijev bratec.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr avg 08, 2007 9:52 pm

esem je napisal/-a:Mislil sem, da upam, da še ni bilo v tej temi.
Sicer bi pa na cestah raje gledal Bravo SUV-a kot Kugo ali Tikvana, čeprav imaš prav glede okvarjenih oblik.


Nekaj dni nazaj sem gledal novega Bravota. Avto je v resnici neprimerljivo lepši kot na slikah. Novi Bravo je res "meravigliosa creatura".

esem je napisal/-a:Glede natančnosti izdelave 16 - seveda, saj ga delajo Madžari. In kolikor vem, se dobro prodaja (naj bi bilo nad pričakovanji, nisem ziher), enako kot Suzukijev bratec.


Ja, prodaja se nad pričakovanji, povpraševanja je veliko. Zmogljivosti madžarske tovarne v Esztergomu pa naj bi bile polno zasedene.

Samo zdaj pa ne vem, ali pri nas v Sloveniji trgovci oz. marketing spi ali pa preprosto teh avtov ne dobijo, oziroma jih dobijo premalo. Na cestah jih je zelo zelo malo. Kako je z dobavljivostjo enega ali drugega :?: Naj kdo napiše, ki to ve...

lp, mm
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov