Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a esem Pe sep 16, 2011 11:09 pm

nalcoq4 je napisal/-a:...
Je pa avto res edinstven...verjetno edini avto ki je imel V8 in pogon spredaj...


Če se ta "edini" nmanaša na našo galaksijo, imaš vsaj tole s FF V8:
Deville in Fleetwood

Leta 1974 je imel 2 airbaga (opcijsko), ki jih po 1976 ni imel več.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a cruiser1 So sep 17, 2011 12:21 am

esem je napisal/-a:
nalcoq4 je napisal/-a:...
Je pa avto res edinstven...verjetno edini avto ki je imel V8 in pogon spredaj...


Če se ta "edini" nmanaša na našo galaksijo, imaš vsaj tole s FF V8:
Deville in Fleetwood

Leta 1974 je imel 2 airbaga (opcijsko), ki jih po 1976 ni imel več.


Še prej, kot cadillac ga je imel leta 1966 Oldsmobile Toronado. FWD in V8 pa res ni nič posebnega.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a lizard So sep 17, 2011 12:38 am

Glede ostalih FWD avtih z V8 ste že povedali.

@King1:

Tale Thema 8.32 by Ferrari iz linka je ena tistih katera žal ni vredna kaj dosti. Kdorkoli je klical podajalca pravi, da ima lastnik zelo aroganten odnos, čeprav niti točno ne ve kaj prodaja. Avto je kot so že omenili na avto.net-u pomojem ene 5 let, če ne celo več. Pravtako bi naj bil v dokaj slabem stanju.


Sama Lancia Thema 8.32 je bil dokaj zanimiv projekt v svojem času. Thema je eden od trojčkov, ki so bili zgrajeni na enaki paltformi, podobnosti so tako vidne tudi v dizajnu, predvsem bok vseh treh je povsem enak. Šlo je še za Saaba 9000 in Fiat Cromo, kasneje pa se jim je prdružila tudi Alfa 164, ki pa se je vseeno od prvotne trojice najbolj razlikovala.

To so bili še časi, ko v tem razredu niso kraljevali samo BMW, Audi in MB, in sama Thema se je tudi precej dobro prodajala. Bila je nekako najbolj prestižna od teh treh, predvsem najdražja različica, torej 8.32.
Oznaka pomeni število valjev in ventilov, torej 8 valjev in 32 ventilov. Da so tale projekt pri Lancii speljali je omogočila dokaj dobra prodaja Fiat Una, ki je motivirala vodilne, da na tak nivo spravijo še Lancio. Po razgovorih s Ferrarijem so le prišli do dogovora, da jim slednji priskrbi motor. Šlo je za 3.0 V8 iz Ferrarija 308 Quattrovalvole, kateremu so spremenili nekaj pomembnih komponent.
Glavna razlika je bila v glavni gredi. V orginalu je motor imel flat-plane glavno gred, se pravi da oriše samo eno ravnino - slika. Prednost tega je lažje vrtenje v visoke obrate, a za Themo so prešli na cross-plane glavno gred - slika, ki oriše dve pravokotni ravnini. Posledica tega je da je motor dobil bolj limuzinski oz. manj športen značaj. Ob tem se spremeni tudi zaporedje vžiga, najbolj opazna razlika pa je pri zvoku, saj V8 motorji z različnima tipoma glavne gredi zvenijo drugače. Enako spremembo je Ferrari izvedel tudi ko je iz svojega V8 motorja nardil V8 za Maseratija, razlika pri zvoku se namreč takoj opazi.

Motor v Themi je tako v Seriji 1 pridelal 25 konjih moči manj napram Ferrariju 308, torej 215 pri 6750 in 285 Nm pri 4500 obratih. Po prenovi Theme so dodali tudi katalizator, zato je Serija 2 imale samo 205 konjev. Serija 1 je tako do 100-ke pospešila v 6,8 sekunde, Serija 2 pa 0,4 počasnej.
Velja omenit, da je sam motor zelo vzdržljiv in zanesljiv, a z eno napako. Servisni interval je sprva znašal 60.000 km, a so kaj hitro ugotovili, da to ne bo šlo, saj je trgalo jermene. Tako so bili primorani skrajšati interval na samo 20.000 km. In ker je motor Ferrarijev, ga drugje kot pri Ferrariju ne moreš servisirat, pravtako se ne dobi neorginal garniture za veliki servis. Kar seveda pomeni, da je vzdrževanje velik finančni zalogaj. Čeprav se verjetno z nekaj iznajdljivosti najde jermene, ki imajo enake mere, a to samo domnevam!

Thema 8.32 je v tistem času predstavljaja nekaj v smeri BMW-ja M5 E28, čeprav je slednji bil močenjši. V tistem času je več kot 200 konjev v kombinaciji s sprednjim pogon bilo nekaj nemogočega oz. nesmiselnega, kar se je izkazalo tudi pri razvoju te Theme, saj so se soočali s precejšnjim spodrsavanjem prednjih koles pri polnem pospeševanju. Da bi to odpravili so želeli vgraditi pogon na vse štiri, a še dandanes se ne ve zakaj tega niso storili.

Ne glede na to je Thema 8.32 v svojem času bila eden najbolj temperametnih avtomobilov na trgu. Bila je prvi avto, kateremu so notranjost oblekli v prestižno usnje Poltrona Frau, ki ga dandanes uporabljajo pri Maseratiju, Ferrariju, opcijsko pri BMW-ju 7 tudi pri Alfi (no glede na to da ta znamka več nima nobene resne palete, to več ne bo držalo). Na voljo je bil odtakrat v dražjih Lanciah, a zdaj ko so znamko razvrednotili temu več ni tako.

Kakorkoli že, celotno notranjost so naredili in sešili ročno, v Poltrona Frau usnje so bili oblečeni vsi sedeži, celoten volan, vrata in armaturka, strop ter stebrički pa so bili oblečeni v alkantaro (ki jo je med drugim v svet avtomobilizma uvedla prav Lancia). Sedeži so po želji lahko bili oblečeni tudi v alkantaro, električno nastavljivi so bili tako spredaj kot zadaj. Oprema je vključevla še avto telefon, avtomatsko digitalno klimo, lesene dodatke, in rumeno obarvane števčke, kjer je obratomer meril do 9000 vrtljajev števec za hitrost pa do 280. Meni osebno je to še vedno ena najlepših notranjosti vseh časov.

Serijsko je bilo tudi aktivno podvozje, ki je omogočalo preklop med comfort in sport načinom blaženja. Thema je bila tudi prvi avto z el. zadnjim spojlerjem, ki se je dvignil iz zadka pri hitrosti 120 km/h. Z navadnimi Themami se je razlikovala po dodatkih na zunanjosti, drugačnih platiščih s širšimi gumami in predvsem s ceno, ki je takrat bila okrog 45.000 €. Tako je bilo Them 8.32 izdelanih zelo malo, serije 1 2370 in serije 2 1601. A zato se cene dobro ohranjenih rabljenih dvignejo tudi do 30.000 €.

Sam sem takole Themo podrobno videl in slišal samo 1x in sicer v Sloveniji. Ni šlo sicer za najbolje ohranjem primerek, a je vseeno bila fantastična (sploh za svoja leta, in tudi delovalo je prav vse) in potrebna velikega servisa, tako da visokih obratov kaj dosti nismo slišali. Na avto.net-u se je nekaj mescev nazaj prodajala ena izredno ohranjena 8.32-ka, a je po nekaj dneh bila ali prodana ali pa vzeta iz prodaje. Bila je res fenomenalen primerek z malo kilometri. Potem je pa tu še ta tretja o kateri sem pisal na začetku posta. Kakorkoli že, zvok je že na mestu sijajen in precej drugačen od alfinega 3.0 V6, ki je bil zraven, tako da se je lepo slišalo razliko med dvema motorjema z enako prostornino in različnim številom valjev. Themo je zamenjala precej manj uspešna kappa, slednjo pa še manj uspešna, a tudi dražja, opazno boljša in večja Lancia Thesis. Vseeno pa vse to glede na trenutno situacijo pišem z dokaj težkim srcem.


Da ne bo samo dolgočasnega pisarjenja, prilagam še videje in nekaj slikic:

Uraden video: http://www.youtube.com/watch?v=7QH_3ftHmbk vsakič ko si ogledam ta video grem še na mobile.de pogledat kakšni primerki se prodajajo, ko sem ga videl prvič pa so se mi napolnile tudi oči :)
Malce zvoka:
http://www.youtube.com/watch?v=CGUi8KIU6iY
http://www.youtube.com/watch?v=1GDFo1mgNw8
http://www.youtube.com/watch?v=n5xBr2sB ... re=related

Slika

Slika

Slika

Slika
Slika
Slika

Slika

Slika

Slika

Zgornja slika v večji resoluciji -
http://simonscarspots.com/wp-content/up ... 165506.jpg


Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a ~toMmy~ So sep 17, 2011 1:37 am

Impresiven avto, a je po zmogljivostih zaostajal recimo za takrat limuzinsko superiornim M5, po mojem subjektivnem mnenju pa jo kvari tudi ne ravno prepričljiv videz. Da ne bo pomote, to je zame še vedno eden bolj prepričljivih avtomobilov tistega obdobja, Ferrari je le Ferrari! :twisted:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a lizard So sep 17, 2011 3:27 am

BMW M5 E28 je bil ko je prišel na trg nahitrejša limuzina na svetu, sem ga pa omenil že v zgornjem postu. Pa tudi 0,5 L večji motor je imel. Thema je vseeno bila nenako drugačen avto, sploh interier je dajal povsem druge občutke kot BMW-jev. Pogon na vse 4 in 50 dodatnih konjev pa ji vsekakor ne bi bili odveč.

So pa bili to časi BMW-jevega izrednega vzpona. Lahko bi rekli da se je v 80-ih BMW zelo hitro dvigoval. Nekaj takega kot Audi po letu 94, ko je bil predstavljen prvi Audi z novo oznako A, torej A4, leto kasneje pa je sledil A8, od takrat se je začel Audijev vzpon v premiumski razred. V Italiji pa je bila zgodba ravno drugačna. Lancia je sicer v 80-ih žela izredne uspehe v rally-ju, ampak se je po koncu proizvodnje Delte vse skupaj hitro zaustavilo. Vodstvu oz. takratnemu šefu Fiata Lancia ni bila ravno po godu, zato so jo dokaj zanemarili. V 80-ih je Fiat kupil tudi Alfo. Če je v 70-ih Alfa še bila dražja ali pa cenovno na enakem nivoju kot BMW, je v 80-ih slika postala hitro obratna. Začelo se je tudi obdobje Alf gnanih na sprednji pogon, kar je razočaralo veliko Alfistov, ki so se Alfam gnanim na sprednji pogon povsem odpovedali. Ne glede na to ne smemo pozabit Alfe 155 Ti, ki je v DTM-u delala pravi urnebes, saj je bila edina gnana na vse štiri in premagovala takratne BMW-je in Mercedese. Pa tudi Alfa 164 Q4 je en tak lep simbol alfine zgodovine, čeprav je BMW M5 v tistem času imel približno 100 konjev več. Konec koncev se je v eni taki vozil tudi Enzo Ferrari.

A ne glede na to, Alfa vse od takrat doživlja nenehne resete oz. ponovne zagone, in niti eden še ni bil uspešen. Najbolj grozna je itak zadnja novica. Alfa bo do leta 2014 imela v paleti samo 2 avta, Mita in Giulietto, kar je poraz in polom ne viden v svetu avtomobilizma. Se pravi bo brez limuzine, brez karavana, brez kupejev, brez spiderja, in tako naprej. Res da leta 2013 pride 4C, ampak ta bo itak omejena na 25.000. Šele leta 2014 pride Giulia, katere prihod na trg so spet zakasnili. In Marchionne še vedno blebeta o 500.000 prodanih Alfah na leto - človek je za moje pojme mentalni bolnik, katerega dejanja te skoraj prepičajo, da je Raskolnikovo razmišljanje v knjigi Zločin in kazen bilo povsem na mestu, če sem malo zloben :)


Dandanes dela Škoda bolj športne in močnejše avte kot zgodovisnko ena najbolj športnih znamk vseh časov. Za to izajvo bi me pred 10-imi leti pretepli, pred 20-imi linčali in pred 30-imi ubili. Danes pa je to realnost.

Zgodbo o popolnem razvrednotenju imena Lancie, ki sicer mrcvarjenje prenaša že več kot 20 let, pa je tako kruta da o njej več niti ne zmorem pisat.
 
Uporabniški avatar
diamant72
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To maj 27, 2008 3:26 pm
Kraj: Ljubljana

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a diamant72 So sep 17, 2011 6:06 am

Šlo je še za Saaba 9500
Saj si mislil Saab 9000, a ne ;)
Trenutno vozim: BMW 645Ci (1:24), Maserati GranTurismo RC (1:18)
P.S. Iščem čarobno palčko, ki pretvarja 1:18 v 1:1. Tudi 1:24 v 1:1 bo ok...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a lizard So sep 17, 2011 12:39 pm

diamant72 je napisal/-a:
Šlo je še za Saaba 9500
Saj si mislil Saab 9000, a ne ;)


Hvala za opozorilo, sem popravil.
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a carloabarth Ne sep 18, 2011 11:49 am

Lizard, zelo lepo napisano. 8)
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a King1 To sep 20, 2011 7:13 pm

carloabarth je napisal/-a:Lizard, zelo lepo napisano. 8)



Se popolnoma strinjam in kot sem ga že pohvalil je tole res noro spisano. Prava mala wikipedija o italjanih. :D

lp

p.s. pa še tako naprej. Se bom na koncu še nad italjani navdušil oz. kot je rekel @cruiser1 ( mogoče boš kdaj tudi američana vozil ) imam zdej možnost " ubiti dve muhi na en mah. :mrgreen: :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a carloabarth Po okt 03, 2011 8:34 pm

ALFA ROMEO UNEXPECTEDLY SET TO GET NEW 1.8 TURBO ENGINE IN TWO YEARS TIME

Fiat pulled out an unexpected announcement today when it issued a press release confirming a new 4-cylinder turbo petrol engine is to be built at its FMA plant in Pratola Serra, Italy, beginning in early 2013 for initial use by Alfa Romeo.

According to a press release, the engine “will have a displacement of 1.8 litres and a maximum output of 300 hp, setting a new performance standard in its category.” The release also notes it will be compliant with future emissions standards in both Europe (Euro 6) and the U.S. (Tier 2 Bin 5).

According to the release, the engine will be of all-aluminium construction and incorporate advanced technologies, including “a 200-bar gasoline direct injection system, dual variable timing and a high-efficiency turbocharger.” Fiat claims the new unit will offer “power-to-weight ratio, fuel efficiency, acoustic and vibrational comfort, and driving performance that are the very best in its category and characteristic of Alfa Romeo engines.”

The news that Alfa Romeo is getting a new engine was unexpected, especially as the brand recently introduced the highly-regarded 1.8 TBi direct injection ‘1750’ engine. For a loss-making carmaker such as Fiat, which is suffering the effects of ageing models and is reduced to hasty rehashes of Chrysler Group models to try to tide it along, a new 1.8 petrol engine for Alfa Romeo is one of the few items which is not a pressing priority. It is a curious announcement for a management which is obsessed with cutting costs ahead of producing class-leading product or quality.

That scenario has thus led to immediate speculation that Fiat could be poised to built a revised version of Chrysler Group’s World Gasoline Engine (WGE) in Italy, although details remain very unclear. The current TBi ‘Family B’ unit is built at Pratola Serra alongside FPT’s 1.6, 2.0 and twin-turbo 1.9 MultiJet diesels, all of which derive from the same family. Indeed, the TBi engine shares its fundamentals of bore and stroke with the 1.6 and 2.0 diesels. However, all Family B variants have a cast-iron block which would involve significant re-engineering work to convert to an aluminium item, and none in their current form are designed for longitudinal applications.

On the other hand, the WGE family, built in Dundee, Michigan, already features all-aluminium construction and the ability to adapt to both transverse and longitudinal installations. A 1.8-litre variant of the WGE – with bore of 86mm and stroke of 77mm – was previously used in base-model Dodge Calibers, although this version has not been produced since 2009. Nevertheless, the WGE consistently appears as a long-term offering in Chrysler Group presentations, and the 2.0 and 2.4 variants are currently the focus of an intensive re-engineering program which involves the addition of Fiat’s acclaimed MultiAir induction system and, in higher-performance variants, direct injection and turbocharging. (With this said, the current TBi unit is also explicitly named in last year’s 2010-2014 Business Plan as a core future powertrain component.)

Chrysler’s November 2009 powertrain presentation does offer a possible hint that the WGE’s 1.8-litre option was, even at that stage, being considered for future high-performance applications. Under a slide entitled “Potential Gasoline Engine Expansion Through 2014”, it features all three capacities of the WGE, and notes the future of the 1.8 as being in direct injection and turbocharging. (The projected schedule for the engine’s debut – less than 18 months away – certainly implies development has been underway for a significant length of time.) The presentation does not offer any clues as to why a WGE-derived engine might be earmarked for Pratola Serra. However, this may simply be a politically-correct announcement – with Fiat frequently chopping and changing its production plans (and the future of Mirafiori once again thrown into doubt), there is every possibility the production of such an engine, should it prove to be a WGE derivative, would in fact take place at Dundee.

If WGE is indeed the future option for Alfa Romeo products – and its first production application will be in the Alfa 4C sports car – it would be a huge gamble for Fiat to take, as the base engine is one of the most derided engines in recent years. WGE is the leftovers of the former Chrysler/Mitsubishi/Hyundai joint venture, the Global Engine Manufacturing Alliance (GEMA). Production began in 2005, but despite its relatively recent design the result was a low-tech and generally unrefined powerplant which is now well off the pace of modern rivals.

According to Alfa Romeo CEO Harald Wester, the new engine marks “an extremely important step for Alfa Romeo, as we continue to reposition our brand and prepare it for global distribution. The United States remains our primary objective as we prepare for a 2013 introduction of our models.” He added that “the dedication of group-wide resources to develop specific powertrain solutions for the specific needs of Alfa Romeo is a reflection of the renewed thrust we are placing on the development of this brand. This is a first step in a series of initiatives to be implemented in the near future which will reconnect Alfa Romeo to its historical roots as a premium Italian sports car brand.”

Slika
Slika

VIR
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a modri D. To okt 04, 2011 2:50 pm

Malo off-a: spet naprodaj ena Thema 8.32 :DDD

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5215882&show=1

Mater se najde ene robe pr nas :D
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a der_Alte To okt 04, 2011 6:52 pm

modri D. je napisal/-a:Malo off-a: spet naprodaj ena Thema 8.32 :DDD

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5215882&show=1

Mater se najde ene robe pr nas :D


Prodajalca je potrebno najprej vprašat, zakaj ima neoriginalna sprednji in zadnji odbijač. Tudi ogledala niso originalna. Desna luč je tudi neoriginalna, saj ima rumen trak pred obema žarnicama za smernik, leva pa zahteva rumeno pobarvane žarnice. No, da bomo pravilni. Vse te zamenjane stvari so namreč s Theme Serie3. 8.32 pa je bila samo v Serie1 in Serie2.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a modri D. To okt 04, 2011 7:56 pm

der_Alte je napisal/-a:Prodajalca je potrebno najprej vprašat, zakaj ima neoriginalna sprednji in zadnji odbijač. Tudi ogledala niso originalna. Desna luč je tudi neoriginalna, saj ima rumen trak pred obema žarnicama za smernik, leva pa zahteva rumeno pobarvane žarnice. No, da bomo pravilni. Vse te zamenjane stvari so namreč s Theme Serie3. 8.32 pa je bila samo v Serie1 in Serie2.


Mnjah... Te odbijače sm opazu :S Spet eden tistih, ki radi malo "fejsliftajo" svoje avte, čeprav so originalni bistveno bolj cenjeni. No, upam da ma original robo res kot piše še doma, sicer ta cena nima veliko smisla (da dejstva, da ni slik notranjosti, sploh ne omenjam) ;)
 
Uporabniški avatar
Sandi
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: Pe feb 10, 2006 8:20 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a Sandi To okt 04, 2011 9:44 pm

Lizard, napisano odlično! Že tako so mi všeč italijani( avtomobili, da ne bo pomote) Zadnjič sem gledal na youtube zgodovino Alfe Romeo, o lanciah sem tudi veliko prebral, celo imel sem eno (Kappo 2.0 20V Turbo :twisted: ). Ampak ko berem take članke, in napovedi za prihodnost, lahko samo jokaš :( Namesto da bi Lancia in Alfa podobno kot Ferrari črpala navdih iz preteklosti, vendar razvijala in delala avte za 21 stoletje ki so vredni vse te bogate zgodovine in uspehov iz preteklosti. Ne. Oni delajo samo še neke mlačne avtomobile da zapolnjujejo luknje v prodaji :(
Že dolgo imam željo da bi si kupil eno kvalitetno Alfo ali Lancio, ampak preden bom to sposoben, bom definitvno primoran kupovati oldtimerja :roll:
lp
Sicr bl mal pišm, sm pa skoz tuki
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a der_Alte Sr okt 05, 2011 6:31 am

Jah, navdih iz preteklosti ... se ni obnesel. Ga namreč vozim. Thesis pač ni bil zadosti všeč zadostni količini kupcev. Požrl pa je projekt 841 ogromno denarja, ker je avto s posvem svojo platformo, podvozjem, itd.

Če smo točni, sta bili zadnji res Lancii Fulvia in Gamma. Pa da ne bo spet kdo Delte ven vlekel. Je bila od nekdaj samo preoblečen FIAT.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a lizard Sr okt 05, 2011 10:15 am

Sem na prešnji strani napisal kje je problem pri italjanih, in dizajn je še najmanjši pomemben - to da se npr. Thesis ni prodjal zaradi dizajna ni res, mogoče je to vplivalo samo nekaj %, večinski razlogi pa so nekje povsem drugje.

Sandi je verjetno govoril o drugačnem oziranju v preteklost - o iskanju identitete znamke. Vsem je jasno kaj bi mogle biti Alfe in Lacnie, samo vodilnim že lep ča ne.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a lizard Sr okt 05, 2011 6:12 pm

Evo, en vic s strani vodilnih:

With an eye toward providing the best possible performance, Lancia brand remains an irresistible automobile, one that is unmistakably a precise brand image. Together with Chrysler, it's a partnership filled with an unlimited potential. One that might make its founder, Vincenzo Lancia, proud.
 
Uporabniški avatar
Sandi
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: Pe feb 10, 2006 8:20 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a Sandi Sr okt 05, 2011 10:11 pm

lizard je napisal/-a:Evo, en vic s strani vodilnih:

With an eye toward providing the best possible performance, Lancia brand remains an irresistible automobile, one that is unmistakably a precise brand image. Together with Chrysler, it's a partnership filled with an unlimited potential. One that might make its founder, Vincenzo Lancia, proud.


Shit you can't believe even if you want to! :shock: :shock: :shock: :evil: :arrow: :(

off: glih sem pogledal film " Inside job", opisuje krizo, in sem tolk šokiran da nevem kako bom ta post napisu :evil: :(
Sicr bl mal pišm, sm pa skoz tuki
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a Joie de vivre! Če okt 06, 2011 10:14 am

Morda bi bilo vendarle bolje, da bi Alfo kupili Nemci.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a ~toMmy~ Če okt 06, 2011 11:39 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Morda bi bilo vendarle bolje, da bi Alfo kupili Nemci.


Mislim, da v to ni več čisto nobenega dvoma. Če združiš prednosti Alfe in VAG-a, je skoraj težko "zavozit". Platforme se da namreč izkoriščat za zelo različne avtomobile, motorje se da tudi drugače nastavit in uglasit, Alfin renome je bil pa verjetno tisto, kar jih je privlačilo in bi na tem gradili prihodnost znamke, ne pa da ga uničujejo, kot se dogaja zdaj.

P.S.: Nenazadnje, kaj pa manjka Bentleyu, Buggatiju, Lamborghiniju? Omenjana je bila recimo tudi uporaba novega Porschejevega motorja v Alfi. VW očitno zna izkoristit potencial takšnim znamk, s pristopom, ki je pač primeren času, v katerem živimo, Alfa bi na ta način dobila ogromno tržno in tudi tehnično podporo.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov