@Renault CO
Opel je že od 1929 v GMu, dve leti kasneje pa je GM postal celo 100% lastnik znamke. Tako si platformo, razvoj, motorje in določene komponente deli z ostalimi avtomobili pod okriljem GM, praktično že od vsega začetka, tako da ne vem čemu začudenje
Buick, Saturn in Vauxhall praktično nimajo svojih modelov, vendar značk pri GM-u niso ukinili in na prvotnih trgih prodajajo rebadgane modele ostalih znamk - Opla. Ne gre za to, da Opel ni več Opel, v bistvu druge znamke niso več kar so bile. Tudi avstralski Holden v bistvu ni čisto nič od Holdna, je ostanek Opla in nekaj Chevrolet-a oz gradijo na njihovih platformah, v osnovi pa je Monaro oz. Vauxhall VXR na angleškem trgu samo preoblečen Pontiac. Npr Opel Diplomat, ki so ga izdelovali od sredine 60ih pa do sredine 70ih je imel Chevrolejev motor in menjalnik Itd itd, lahko bi razlagal v nedogled. Zdaj je še fiat del GM-a... Pač GM ima (in je imel) pod sabo res ogromno znamk.
Saj podobno je Renault, Dacia, Nissan in zdaj še Mercedes pa Alfa Romeo, Lancia, Fiat, da ne govorimo o VAG koncernu (kaj je škoda fabia oz seat ibiza drugega kot vw polo?) Subaru BRZ in Toyota GT-86, kateri je originalen?... in še mnogo, mnogo več je tega tudi pri bolj zvenečih znamkah.
Samo nekje se to odraža bolj opazno, drugje manj, o ljudskih znamkah se pač več govori, več je uporabnikov in več je ljudi, ki jih dobro poznajo.
Globalizacija pač, to je pa ja znano že od nekdaj