Jeryslo je napisal/-a:gepl83 je napisal/-a:Hydroactive je zakon. Tale c5 bi mogu bit res avtoček, če le ne bo imel kakih hib. Je bil Kolega na Avtomobilskem sejmu v Genevi, pa ni ljubitelj citroenov, pa je rekel, da ga je izredno navdušil, kar ni slab znak.
To ni več pravi Citroen. Za pravega Citroena - hidravličarja se spodobi, da ko ga pogledaš takoj veš kakšen avto je to in kaj ti takoj pade na pamet ... udobje, ki ga ne zmore nobena druga firma. Pri novi C5 pa ne vem ali vidim BMWja ali Audija ... skrtka ni francoskega šarma in zapeljivih linij. Hvala bogu, da so dali vsaj zadnjo šipo od C6, da zgleda vsaj malo "odtrgano".
Da pa osnovna izvedba nima hidravlike je pa sramota za Citroen, pfu, pfej, zamerim jim do konca življenja in še naprej. C5 je tako postal "še en avto" v poplavih vseh limuzin. Ker edino s čemer ne pade v rang "še en avto" je bil dizajn in hidravlika ... sedaj pa so mu vzeli oboje.
Citroen bo dobil nekaj novih kupcev v to sem prepričan, ampak zgubil pa bo prave Citroenove navdušence, ki so skozi njegovo zgodovino vzponov in padcev bili zvesti znamki. To pa jih bo še hudičevo teplo po grbi ... z eno besedo ... ekonomisti so zajebali Citroen za kar nekaj časa, če ne za vedno.
Ja lej: Porsche je začel delati plebejske Boxterje in Caymane, da so finančno lahko zaživeli. Podobno je sigurno pri Citroenu.