Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 So mar 22, 2008 6:51 pm

Jeryslo je napisal/-a:
gepl83 je napisal/-a:Hydroactive je zakon. Tale c5 bi mogu bit res avtoček, če le ne bo imel kakih hib. Je bil Kolega na Avtomobilskem sejmu v Genevi, pa ni ljubitelj citroenov, pa je rekel, da ga je izredno navdušil, kar ni slab znak.



To ni več pravi Citroen. Za pravega Citroena - hidravličarja se spodobi, da ko ga pogledaš takoj veš kakšen avto je to in kaj ti takoj pade na pamet ... udobje, ki ga ne zmore nobena druga firma. Pri novi C5 pa ne vem ali vidim BMWja ali Audija ... skrtka ni francoskega šarma in zapeljivih linij. Hvala bogu, da so dali vsaj zadnjo šipo od C6, da zgleda vsaj malo "odtrgano".

Da pa osnovna izvedba nima hidravlike je pa sramota za Citroen, pfu, pfej, zamerim jim do konca življenja in še naprej. C5 je tako postal "še en avto" v poplavih vseh limuzin. Ker edino s čemer ne pade v rang "še en avto" je bil dizajn in hidravlika ... sedaj pa so mu vzeli oboje.

Citroen bo dobil nekaj novih kupcev v to sem prepričan, ampak zgubil pa bo prave Citroenove navdušence, ki so skozi njegovo zgodovino vzponov in padcev bili zvesti znamki. To pa jih bo še hudičevo teplo po grbi ... z eno besedo ... ekonomisti so zajebali Citroen za kar nekaj časa, če ne za vedno.

Ja lej: Porsche je začel delati plebejske Boxterje in Caymane, da so finančno lahko zaživeli. Podobno je sigurno pri Citroenu.
 
Jeryslo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So feb 16, 2008 3:57 pm

Napisal/-a Jeryslo So mar 22, 2008 6:55 pm

gepl83 je napisal/-a:moraš vedt, da avto bo zagrizen citroenovc skor zihr še vedno kupu, bo vzel pač avto z hidravličnim vzmetenjem. nekdo drug se pa boji tega vzmetenja ga pa ne bo vzel.


Evo, potem sem prvi, ki ga ne bom kupil in pika. Pa zagotovo nisem edini. Drugega kot kreteni jim ne moreš rečit, ker oni se špilajo ekskluzivo za 500€, kolikor bo potrebno doplačati za hidravliko. Ekskluzivo bi oni lahko držali gor z konkretno narejenim avtom, z inovativnimi rešitvami ne pa z enim povprečnežem.

Boljše bi bilo, da takega C5 sploh nebi dali ven, ker je sramota za tovarno. Naj vse skupaj prodajo BMWju, če so se tako navezali na njih, pa adijo.

Sram jih je lahko in Andree se obrača v grobu.
 
Jeryslo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So feb 16, 2008 3:57 pm

Napisal/-a Jeryslo So mar 22, 2008 7:03 pm

Dr.M3 je napisal/-a:Ja lej: Porsche je začel delati plebejske Boxterje in Caymane, da so finančno lahko zaživeli. Podobno je sigurno pri Citroenu.


To bi vse razumel, če bi šlo Citroenu zelo slabo, pa mu ne gre. Citroenu nosi glavnino dobička mali avti in ne C5 in C6. To je pač "pogruntaviščina" ekonomistov, ki so vedno in bodo vedno zafurali vsako stvar, zaradi njihove požrešnosti in pomanjkanja tehnične inteligence, pa naj se to še tako grdo sliši.

Takoj ko je šmrkavi dizajner rekel, da ponoči sanje oblike BMWja, Audija itd bi mu mogli dati knjigo in naj si delo išče v Nemčiji. Takšni šmrkavci ne razumejo filozofijo tovarne, ki je od vsega začetka gradila na svojem imagu. Iz tega imaga so kopirali drugi, zdaj pa so prišli tako daleč, da oni kopirjo od njih. Katastrofa skratka ...
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 So mar 22, 2008 7:11 pm

matr ste čudni. Verjetn te poteze niso nardil, da bi nekoga je... v glavo. S tem bojo poizkusili povečati prodajne rezultate. Do zdaj niso glih blestel. C4 je kr nekaj, pa nima hidravličnega vzmetenja,.... Pol tud ni pravi citroen. Pa Xsara pol tud ni bla pravi citroen. Lepo vas prosim. Jaz sem mel 2 zx-a (zelo sem bil zadovoljen z njima), pa so rekl da je bil poizkus približanja golfu 3. Pa še ratal mu je. Pa ne sam to. še šišnu ga je. Pa me to ni odgnal, da ga ne bi kupu ker je podoben golfu. Če koga mot da se c5 ne prodaja samo z hidravliko, naj si pa kup c6, pa bo vidu. C6 je neki posebnega, pa mu to en k.... pomaga. Baje da je izredno udobn (big deal). ljudje danes v glavnem gledajo na celoto. Men je všeč, 90% ljudem pa ni. In ta podatek je začel po mojem citroen gledat. Danes je pleha preveč na cesti in če hočeš prodajat moraš ugajt čim večjemu številu ljudi. Če si preveč poseben kot c6 to ne pomeni uspeh.
 
Jeryslo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So feb 16, 2008 3:57 pm

Napisal/-a Jeryslo So mar 22, 2008 7:30 pm

gepl83 je napisal/-a:matr ste čudni. Verjetn te poteze niso nardil, da bi nekoga je... v glavo. S tem bojo poizkusili povečati prodajne rezultate. Do zdaj niso glih blestel. C4 je kr nekaj, pa nima hidravličnega vzmetenja,.... Pol tud ni pravi citroen. Pa Xsara pol tud ni bla pravi citroen. Lepo vas prosim. Jaz sem mel 2 zx-a (zelo sem bil zadovoljen z njima), pa so rekl da je bil poizkus približanja golfu 3. Pa še ratal mu je. Pa ne sam to. še šišnu ga je. Pa me to ni odgnal, da ga ne bi kupu ker je podoben golfu. Če koga mot da se c5 ne prodaja samo z hidravliko, naj si pa kup c6, pa bo vidu. C6 je neki posebnega, pa mu to en k.... pomaga. Baje da je izredno udobn (big deal). ljudje danes v glavnem gledajo na celoto. Men je všeč, 90% ljudem pa ni. In ta podatek je začel po mojem citroen gledat. Danes je pleha preveč na cesti in če hočeš prodajat moraš ugajt čim večjemu številu ljudi. Če si preveč poseben kot c6 to ne pomeni uspeh.


Ne razumeš v čem je point kar sem govoril. Ti si se obesil na hidravliko, kar pa tukaj ni bistvo. Ko si že omenil C4 ... a veš zakaj se ne prodaja tako dobro? V citroen salonih ti bodo sami povedali, da sami opažajo, da izgubljajo stare kupce, ki so prej vozili ZXa, Xsare itd in to zaradi tega, ker so se pač približali čistemu povprečju in v povprečju je se vse prednosti izgubijo. C4 tudi ni več pravi Citroen in to tovarna že spoznava (vsaj meni so tako zatrdili).

Ti samo poglej Xsaro, bila je drugačna od Golfa in se je lepo prodajala.

Ok, dosti o tem, vsak ve zase.
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 So mar 22, 2008 7:48 pm

Jeryslo je napisal/-a:
gepl83 je napisal/-a:matr ste čudni. Verjetn te poteze niso nardil, da bi nekoga je... v glavo. S tem bojo poizkusili povečati prodajne rezultate. Do zdaj niso glih blestel. C4 je kr nekaj, pa nima hidravličnega vzmetenja,.... Pol tud ni pravi citroen. Pa Xsara pol tud ni bla pravi citroen. Lepo vas prosim. Jaz sem mel 2 zx-a (zelo sem bil zadovoljen z njima), pa so rekl da je bil poizkus približanja golfu 3. Pa še ratal mu je. Pa ne sam to. še šišnu ga je. Pa me to ni odgnal, da ga ne bi kupu ker je podoben golfu. Če koga mot da se c5 ne prodaja samo z hidravliko, naj si pa kup c6, pa bo vidu. C6 je neki posebnega, pa mu to en k.... pomaga. Baje da je izredno udobn (big deal). ljudje danes v glavnem gledajo na celoto. Men je všeč, 90% ljudem pa ni. In ta podatek je začel po mojem citroen gledat. Danes je pleha preveč na cesti in če hočeš prodajat moraš ugajt čim večjemu številu ljudi. Če si preveč poseben kot c6 to ne pomeni uspeh.


Ne razumeš v čem je point kar sem govoril. Ti si se obesil na hidravliko, kar pa tukaj ni bistvo. Ko si že omenil C4 ... a veš zakaj se ne prodaja tako dobro? V citroen salonih ti bodo sami povedali, da sami opažajo, da izgubljajo stare kupce, ki so prej vozili ZXa, Xsare itd in to zaradi tega, ker so se pač približali čistemu povprečju in v povprečju je se vse prednosti izgubijo. C4 tudi ni več pravi Citroen in to tovarna že spoznava (vsaj meni so tako zatrdili).

Ti samo poglej Xsaro, bila je drugačna od Golfa in se je lepo prodajala.

Ok, dosti o tem, vsak ve zase.


hmm...tega pa zdaj jaz ne razumem...vedno sem mislil, da je C4 spet prvi pravi citroen...pač, čuden volan, merilniki, oblika...in da xsara ni bila prava, ker je bila preveč povprečna...
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Ne mar 23, 2008 8:30 am

no sej nima veze. Morda sem mal čudn napisal. Mislu sem na to da c4 nima hidravlike. V glavnem so verjetn to potezo naredil zato, da bi povečal prodajne rezultate (poglejte si fift gear na youtube) kaj se bo pa izciml se bo pa hitr vidl.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To mar 25, 2008 12:14 pm

ja... jaz tudi ne razumem kaj si htel reč. najprej, ne vem od kod ideja, da novi C5 zgleda kot Audi al pa BMW!? mogoče kak detajl na riti al pa pri zadnjih lučeh sam.... res ne razmem kako lahko taka malenkost zasenči tovarniško genetiko, ki je jasno vidna na njegovem boku. streha ma lok izredno podoben loku strehe na C6, konfiguracija in izgled bočnih oken je taka kot na C3 in C4... v bistvu petvratni C4 in novi C5 sta v bok samo orenk raztegnjen C3!

to z germanskim izgledom in podobnostjo Audiju je pač novinarska patka, ki se je nekomu zapisala ob prvih uradnih fotkah, ker je pričakoval nevem kaj nenavadnega. še Martin Česenj, ki je dokazan spoštovalec germanskega pristopa k oblikovanju in funkcionalnosti avtomobilov, je v svojem cajtengu lepo napisal "pozabite na podobnost z Audijem, novi C5 (limuzina) je še najbolj podoben velikemu C6!"

če se je že treba obmetavat s podobnostmi, pol lahko rečemo, da je C5 Tourer podoben Pugu 407 SW, ne pa kakim nemškim izdelkom. in to je ne koncu koncev tudi logično, ker je iz Puga 407 tudi narejen...
če se pa že pogovarjamo o "ne citroenovskih" stvareh na tem avtu, bi lahko omenli za Citroena visok in strmo odrezan nos in zasnovo klasične štirivratne limuzine, kar je pri Citroenih zadnjih 50-60 let res neobičajno.... ne pa to, da je podoben Audiju. pravzaprav, to z nosom in klasično zasnovo je tudi edino kar je "nemškega " v njegovem oblikovanju! in zame to ni dosti, da bi bi mi zgledal kot Audi. oziroma, kljub temu na njem vidim zadosti potez hišnega dizajna, da mi ne vleče na nič drugega kot na Citroena!

C4 je pa po moje oblikovno dostojen poklon Citroenu GS! C4 kupe pa vleče korenine iz oblike SM prototipa, pri katerem so že v začetku sedemdesetih testirali aktivno hidravlično vzmetenje! torej, je C4 zelo Citroen! da pa nima hidravlike, je pa tudi jasno. hidravlični so zmerej bli samo top modeli, oziroma, zgornja dva ....DS/SM; CX/GS; CX/BX; XM/Xantija; C5/C6.... če je pa naslednik Dyane/Vise, kar C4 v bistvu je, v vmesnem cajtu zrasel do dimenzij negdanjega GS-a je pa posledica splošne rasti vozil in ne zarote proti hidravliki.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH To mar 25, 2008 12:54 pm

drugmirko je napisal/-a:streha ma lok izredno podoben loku strehe na C6, konfiguracija in izgled bočnih oken je taka kot na C3 in C4... v bistvu petvratni C4 in novi C5 sta v bok samo orenk raztegnjen C3!

to z germanskim izgledom in podobnostjo Audiju je pač novinarska patka ...


Kdor je sposoben "trezne", objektivne ... ocene ne more spregledat dejstva, da je ravno ta del na moč podoben akutalni AUDI-jevi "šestici" - razlika je v drugače (beri: obratno )postavljenem stebričku C + drugače zaključenim zadnjim oknom

LP
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To mar 25, 2008 1:12 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:streha ma lok izredno podoben loku strehe na C6, konfiguracija in izgled bočnih oken je taka kot na C3 in C4... v bistvu petvratni C4 in novi C5 sta v bok samo orenk raztegnjen C3!

to z germanskim izgledom in podobnostjo Audiju je pač novinarska patka ...


Kdor je sposoben "trezne", objektivne ... ocene ne more spregledat dejstva, da je ravno ta del na moč podoben akutalni AUDI-jevi "šestici" - razlika je v drugače (beri: obratno )postavljenem stebričku C + drugače zaključenim zadnjim oknom

LP


aha... pljunuti isti Audi....


Slika
Slika


in niti najmanjše podobnosti s konfiguracijo oken na C4:

Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To mar 25, 2008 1:16 pm

Hvala, dr. Mirko
Slika res pove več kot tisoč besed
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH To mar 25, 2008 1:38 pm

drugmirko je napisal/-a:
KARL ABARTH je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:streha ma lok izredno podoben loku strehe na C6, konfiguracija in izgled bočnih oken je taka kot na C3 in C4... v bistvu petvratni C4 in novi C5 sta v bok samo orenk raztegnjen C3!

to z germanskim izgledom in podobnostjo Audiju je pač novinarska patka ...


Kdor je sposoben "trezne", objektivne ... ocene ne more spregledat dejstva, da je ravno ta del na moč podoben akutalni AUDI-jevi "šestici" - razlika je v drugače (beri: obratno )postavljenem stebričku C + drugače zaključenim zadnjim oknom

LP


aha... pljunuti isti Audi....


Slika
Slika




Lahko pljuvaš do onemoglosti - opisane podobnosti ni moč skriti.

LP
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To mar 25, 2008 2:07 pm

Jao... Pa če je podoben dreku na palci...Človek ki ga je narisal je prej risal Audije in je hrvat.... Jebat ga... Zdaj je pač narisal avto ki ima citroenovo značko spredaj kaj zdaj... Če se grete tak so si vsi avti v nečem podobni. Lep je ko satan to je to!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To mar 25, 2008 2:23 pm

xandrej je napisal/-a:.... Lep je ko satan to je to!


Tvoj naslednji avto (V6)?
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To mar 25, 2008 4:18 pm

Okenska linija nima razen vrhnje ukrivljenosti nič skupnega z Audijem, mogoče to vidiš šele, ko pri C4, C5 in C6 odpreš vrata. Sem si vzel čas za slikovno primerjavo:

Slika
Zadnjič spremenil Joie de vivre!, dne To mar 25, 2008 4:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To mar 25, 2008 4:30 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:aha... pljunuti isti Audi....


Lahko pljuvaš do onemoglosti - opisane podobnosti ni moč skriti.

LP


:D ja, ja zadnji konc je čist isti, sam po sistemu.... vidiš onog žutog fiću? e... isto takvu ladu, samo plavu, susjed je imao

:mrgreen:

razlike so bistvene. poleg v drugo smer obrnjenega C stebrička in navzgor prirezanega četrtega okna je tu še rahlo opazno dejstvo, da ma C5 štiri bočna okna (A6 samo tri ), da je spodnja linija bočnih oken spuščena na zgornji rob zadnjih luči (pri A6 je speljana v višino prtljažnika, oziroma praktično poravnana s spodnjim robom zadnje šipe), da je zadnja šipa vbočena kot na C6, da pregib boka teče čez kljuke in se izteče v zgornjo tretjino zadnjih luči in ne na njihovem zg. robu kot pri A6! in da je strešni lok nižji in in ne tako okroglinast kot pri A6. oziroma zaradi prej naštetih značilnosti se "greenhouse"na C5 bolj zajeda v telo avtomobila in zato vsej deluje nižje in bolj potegnjeno kot A6! A6 zgleda, kot da so na telo avta preprosto nataknili streho in šipe. spodnji rob šip se začne v nivoju havbe in skorajda popolnoma naravnost teče do nivoja prtlažnika, oziroma okrog in okrog avta v praktično isti ravnini..... bistvene razlike v dizajnu!
je pa res da sta obadva avtomobila in mata zato na istem mestu šipe, vrata, kolesa, luči, kljuke..... :P ;)

C4 mu je veliko bolj podoben kot katerikoli Audi. ker so tudi na njemu vse omenjene stvari izveddene praktično enako! manjka mu samo kufer za zadnjo šipo!

xandrej je napisal/-a:Jao... Pa če je podoben dreku na palci...Človek ki ga je narisal je prej risal Audije in je hrvat.... Jebat ga... Zdaj je pač narisal avto ki ima citroenovo značko spredaj kaj zdaj... Če se grete tak so si vsi avti v nečem podobni. Lep je ko satan to je to!


pa tudi če je vzhodni timorec in če je prej risal zaporožce.... fakt je, da je v dizajnu pobral vse bistvene značilnosti današnjih citroenov in da je avto lepši in elegantnejši od praktično česarkoli v tem segmentu! čeprav.... za to zadnjo trditev bo pač treba počakat dokler ga ne vidimo v živo. :D
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter To mar 25, 2008 6:10 pm

Meni je podobna najbolj bočna linija strehe. Če bi se videla samo silhueta bi bila skoraj neločljiva. Sicer pa je tale citroen všeč tudi meni, pa nisem drugače nikakršen fan francoskega stylinga. Tudi v resnici je lep (razen na 15" železnimi :evil: )
Priponke
a6_c5.jpg
Slika
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 To mar 25, 2008 6:16 pm

Okenska linija nima razen vrhnje ukrivljenosti nič skupnega z Audijem, mogoče to vidiš šele, ko pri C4, C5 in C6 odpreš vrata. Sem si vzel čas za slikovno primerjavo:


Bravo Joie de vivre!. Lepo da si si vzel čas, da bodo še nekateri drugi z malce slabšim vidom (se opravičujem, ampak tako zgleda) videli zame precej očitne razlike. Če ima C5 komu podobne linije oken, je to kvečjemu c 6 in pa c4.
Kar se pa bočne linije strehe tiče, pa mislim da nista edina s tako linijo strehe, tako da mislim, da tega pa ravno ne moremo preveč gledat.
Zadnjič spremenil gepl83, dne To mar 25, 2008 6:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To mar 25, 2008 6:21 pm

Tomcatter je napisal/-a:Meni je podobna najbolj bočna linija strehe. Če bi se videla samo silhueta bi bila skoraj neločljiva. Sicer pa je tale citroen všeč tudi meni, pa nisem drugače nikakršen fan francoskega stylinga. Tudi v resnici je lep (razen na 15" železnimi :evil: )


škoda, da nisi zraven pripel še linijo strehe C6 in da si odrezal malo preveč havbe. ker pol bi se videlo, kako je linija oken na C5 spuščena pod nivo havbe in prtlažnika, na A6 pa ne. s silhuetami je pa doskrat križ.... recimo solzast kadet je bil po silhueti tudi praktično enak gs-u, pa se jih ni glih zamenjevalo. pa še bi se našlo takih primerov...

v resnici lep.... a to pomeni, da si bil v ženevi na salonu?
Zadnjič spremenil drugmirko, dne To mar 25, 2008 6:28 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To mar 25, 2008 6:26 pm

igzektli Joy!

pri tebi je pa škoda, da nisi dodal še zgornje linije havbe in prtlažnika, ker bi se lepo vidlo, kako so okna "vgreznjena" v bok in da tisti "prirezi" spredaj in zadaj v bistvu vodijo okensko linijo nazaj na omenjene višine. to, nakloni stebričkov in število oken so več kot dovolj, da avto zgleda popolnoma drugače od Audija. če je pa ta značilnost prisotna tudi pri ostalih hišnih modelih, je pa to popolnoma zadosten razpoznavni znak pripadnosti znamki!

pri izgledu vsaj meni ni nič kej nemški oziroma, mi je več kot dovolj Citroen. upam pa, da bodo nemški pri izdelavi!
Zadnjič spremenil drugmirko, dne To mar 25, 2008 6:40 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
živeo drugmirkooooo!!!!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov