Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a INFINITI To jan 18, 2011 4:29 pm

Tole gled loputanja vrat, me spominja na cajte juge, ko je kak sosed imel Opel in kazal drugim Zastava uporabnikom "lej kako se lepo vrata zapirajo" =P

Glede najboljših motorjev pa si tukaj poglejte:
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/categories.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines

;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
...:::Team:::...
Novinec
 
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr sep 26, 2007 12:47 pm
Kraj: ...It's Balkan you know, i change Bentley to Lada...

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a ...:::Team:::... To jan 18, 2011 4:59 pm

Star Wars, samo za razliko da se vi grete kdo ma daljšega pa zna boljše sabljat z njim Slika
P0rn Industries Inc.

speedfreak za moderatorja!
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a lizard To jan 18, 2011 6:00 pm

sašo5 je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:da ne omenimo kako dolgo so rabili da jim 2.0 TDI spoh dela kot treba.


:shock: se ti hecaš :?: enega, niti najmanjšega problema ni pri 2.0 CR motorju......... :arrow: naj pove Tatto, ki bi prvi(ob meni =P ) vedel za težave z motorji.....(ne mešat prejšnjih 2.0 PD. motorjev iz leta 2005....)

kar se tiče alfe in njihovih 1.9.......o.k ampak na paprirju in v praksi slabši (Opel ga je moral temeljito dodelat (2.0 cdti) in šele nato v Insignijo postavit, vendar kot pravim, prav v vseh parametrih zaostaja za VW/AUDI-jem


Nič ne mešam PD in CR, brez skrbi sme zelo dobro seznajnejn z VAG-ovimi motorji. A tudi kak CR se najde da ribne, pa pitje olja, itd... :)


Opel ni nič dodelaval 1.9 (s kje take informacije?), ampak je Fiat l. 2008 naredil/predstavil nov 2.0 JTDm, ki ga zdaj tudi uporablja Opel (lahko so samo hvaležni, čeprav ne dobijo zadnje različice motorja). Ima pa motor nov multijet 2 sistem in pač trga gate, saj je vrhunski predstavnik v tem razredu, in razen BMW-ja ima maloaktera tovrana motor, ki je blizu. Treba priznat da so pri Fiatu glede dizlov zelo pridni. Že če gledaš kako prožnost imajo praktično vsi motorji v Giulietti je precej jasno, določene mertive (predvsem bencinarjev) so boljše celo od nekaj 10 konjev močnejših avtov. Ampak to ni več tema debate. No, pa da ne bo kdo narobe razumel, novi TDI-ji so daleč od sabih motorjev, so vsekakor v samem vrhu v tem trenutku.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 18, 2011 6:10 pm

lizard je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:in tudi kar se tiče strojev v razredu 2.0 na kugli zemeljski, ga poseka le BMW-jev (2.0 177/184)


No ja, TDI-ja "seka" JTDm že lep čas (glej kake teste prožnosti recimo med Giulietto pa Golfom), da ne omenimo kako dolgo so rabili da jim 2.0 TDI spoh dela kot treba. Pri 1.6 pa je še večja razlika, saj JTDm je sploh ko gledaš kje kateri motor dosega navor in kolikšna je ta vrednost, precej superioren 1.6 TDi-ju oz. nasploh vsem dizlom v tej kategoriji. Zaenkrat pri dizlih do 2 litra prostronine vodita BMW in Fiat, nad tem pa tam pri 3.0 pa BMW pravtako vodi, je pa 3.0 TDI pravtako tu v špici, sploh z zadnjo 250 konjsko verzijo. Ne smemo pa pozabit tudi na Mercedesa, ki pravtako nudi 2.0 (ali 2.2?) dizle z dvema turbinama, kot to imata že Fiat in BMW, in dosegajo po 100 konje na liter delovne prostornine.
Sicer je moje mnenje, da VW dela bolj konkurenčne bencinarje kot dizle, sploh v zadnjih 5-ih letih.


S serijskimi BlueMotion dizli so naredili lep korak naprej. Start & stop, rekuperacija zavorne energije in AdBlue serijsko in to po podobnih cenah, kot prej brez tega, lepo povečajo konkurenčnost. Upam, da so postavili trend, ki mu bo sledila večina.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a carloabarth To jan 18, 2011 6:35 pm

sašo5 je napisal/-a: :shock: se ti hecaš :?: enega, niti najmanjšega problema ni pri 2.0 CR motorju......... :arrow: naj pove Tatto, ki bi prvi(ob meni =P ) vedel za težave z motorji.....(ne mešat prejšnjih 2.0 PD. motorjev iz leta 2005....)




http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/ ... tm?t=57159

http://www.skodacroatia.com/forum/index ... ic=9140.15

http://www.newstreet.it/comunity/forumd ... 15&IdT=255

http://213.250.2.95/elektronik.si/phpBB ... hp?t=21394

http://www.ford-team.si/forum/viewtopic ... 73&t=11385

... in verjetno bi se še kaj našlo, toliko o superionosti (po tvoje) VW motorjev. 8)
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a sašo5 To jan 18, 2011 6:45 pm

carloabarth je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a: :shock: se ti hecaš :?: enega, niti najmanjšega problema ni pri 2.0 CR motorju......... :arrow: naj pove Tatto, ki bi prvi(ob meni =P ) vedel za težave z motorji.....(ne mešat prejšnjih 2.0 PD. motorjev iz leta 2005....)




http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/ ... tm?t=57159

http://www.skodacroatia.com/forum/index ... ic=9140.15

http://www.newstreet.it/comunity/forumd ... 15&IdT=255

http://213.250.2.95/elektronik.si/phpBB ... hp?t=21394

http://www.ford-team.si/forum/viewtopic ... 73&t=11385

... in verjetno bi se še kaj našlo, toliko o superionosti (po tvoje) VW motorjev. 8)

ti mene (nas) zajebavaš, ali si nepismen, ali pa celo munjen: LEPO SEM NAPISAL, DA GOVORIMO O NOVIH CR MOTORJIH :arrow: te linke, ki si jih napopal, pa se nanašajo na 2.0 PD motorje, ki vsi, tudi najbolj zagriženi "vevejaši/audijevci" priznavajo, da so imeli napake_take, kot jih linki opisujejo..... :roll:
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a carloabarth To jan 18, 2011 6:48 pm

sašo5 je napisal/-a:ti mene (nas) zajebavaš, ali si nepismen, ali pa celo munjen: LEPO SEM NAPISAL, DA GOVORIMO O NOVIH CR MOTORJIH :arrow: te linke, ki si jih napopal, pa se nanašajo na 2.0 PD motorje, ki vsi, tudi najbolj zagriženi "vevejaši/audijevci" priznavajo, da so imeli napake_take, kot jih linki opisujejo..... :roll:


A sem ti stopu na kurje oko, lepše se obnašej. 8)
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a W|zz To jan 18, 2011 7:19 pm

grizli je napisal/-a:Kar se pa osvetlitve tiče pa menim, da je modro-rdeča kombinacija z naskokom najbolj kričeča in kičasta ter predvsem izjemno nepregledna in očem neprijazna. Zato so jo (verjetno) tudi opustili. Ravno nasprotno pa je z zeleno, katera je za osvetlitev instumentov še najbolj primerna, saj je dokazano najbolj očem prijazna in zelo pregledna. Iz tega razloga se tudi uporablja recimo v avionih, kjer pa modre ni zaslediti.

No ja, ni glih res, ane..

Dva največja proizvajalca letal

Boeing 777
http://pesawatterbang.files.wordpress.c ... ockpit.jpg

Airbus A320
http://images3.jetphotos.net/img/2/7/9/ ... 202697.jpg

In (pomirjujoča) nočna lučka
http://de.academic.ru/pictures/dewiki/8 ... _cabin.jpg

Tle si res ne predstavljam, da bi bila zelena, razen če bi hotl diskač met gor, da bi bilo bolj kričeče pa da bi laserji švigali levo desno :)

Ampak kot sem že zgoraj rekel.. nobena barva na koncu ni moteča, če si zna človek mal zmanjšat osvetlitev, sej zato pa mamo v avtu tist kolešček :)
Zadnjič spremenil W|zz, dne To jan 18, 2011 7:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a simply To jan 18, 2011 7:20 pm

Če govorimo o 2.0 CDTI 160KM ima kar veliko pomanjkljivosti - največja je glasnost, tako za njo zmogljivosti, ki so za 160KM porazne.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a lizard To jan 18, 2011 7:35 pm

Boeing ima modro, VW ima vijoločno-modro, ki jo moje oči ne marajo najbolj, no vsa imel je tako barvo. Kako je zdaj ne vem, ker VW-ja že lep čas nisem vozil ponoči, mogoče pa dobim zdaj priložnost, ker Audija ne znajo popravit pa bo mogoče nadomestni avto Golf VI :).


simply: A je to bila Insiginia? Meni je zanimivo da so tile dizli v Oplih ponavadi opazno glasnejši kot recimo v Alfah. No kakorkoli že, Alfe 159 nisem še vozil z novim 2.0 JTDM, ker pač avta nič ne prodajo in se nikjer ne da sprobat. Se mi je pa zdel 2.0 TDI v A4-ki B8 relativno glasen, celo malenkost glasnješi kot 1.9 JTDM v Alfi 159. Je bil Audi doma kot nadomestni avto, (enak razlog kot v odstavku više), in me je poleg glasnejšega motorja zmotila relativno glasna guma oz. zadušenost zvoka iz koles, saj se je cesta precej slišala, medtem ko je podvzje seveda pričakovano (multilink spredaj in zadaj) zelo tiho. Drugače pa se po ovnkih avto zelo lepo pelje, a se ne morem odločit ali gre bolje kot 159-ka, sta pa oba avta od Passata recimo precej bolje vodljiva. No saj morata biti, ker imata bolj soifsiticiranmo podvozje.

Sicer se meni itak vsi dizli zdijo zelo glasni (ravajen tišine šetavljanika ko ta ni pod polno obremenitvijo), tako da nisem nabolj merodajen za to oceno.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 18, 2011 7:54 pm

Glede na to, da so ti JTD in JTDm common rail, bi človek pričakoval malo manj krute zvoke pri hladnem zagonu po zimi. Si upam trdit, da preglasijo tudi ne tako tihe 1.9 TDI podobnih letnikov.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a carloabarth To jan 18, 2011 8:10 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Glede na to, da so ti JTD in JTDm common rail, bi človek pričakoval malo manj krute zvoke pri hladnem zagonu po zimi. Si upam trdit, da preglasijo tudi ne tako tihe 1.9 TDI podobnih letnikov.



Verjetno si meril glasnost hrupa? :D
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 18, 2011 8:22 pm

carloabarth je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Glede na to, da so ti JTD in JTDm common rail, bi človek pričakoval malo manj krute zvoke pri hladnem zagonu po zimi. Si upam trdit, da preglasijo tudi ne tako tihe 1.9 TDI podobnih letnikov.



Verjetno si meril glasnost hrupa? :D


Verjetno lahko po vsakodnevnem poslušanju enega in občasnem drugega ocenim glasnost? In ni stvar samo v glasnosti, ampak tudi v grobosti zvoka, ki zna bit pri JTD-jih bolj rezek. Že celo življenje poslušam dizle od avtomobilskih, preko kombijev do tovornjakov in verjemi, da mora res ropotat, da pritegne mojo pozornost.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
grizli
Novinec
 
Prispevkov: 337
Pridružen: So dec 26, 2009 1:47 pm

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a grizli To jan 18, 2011 8:28 pm

@W|zz

Bom kratek, da ne smetim preveč, ker se tule prvenstveno pogovarjamo o avtomobilih oz. Passatu.

Kot prvo, potniški prostor je eno, kokpit pa nekaj povsem drugega. Drugič, vse kar je modrega na tvojih linkih so display-i, pa še ti so nastavljivi in jih najdeš tudi v drugih barvah. Taka modra je redka, sploh v vojaških letalih. Tudi na tvojih fotkah pa nikjer ni inštrumentov, ročk, vzvodov... osvetljenih modro, pač pa so beli, oranžni ali zeleni. Če se še malenkostno potrudiš boš našel mnogo fotk kokpita osvetljenega popolnoma v zelenem, vključno z display-i.

Recimo tipično osvetljen kokpit na 3. sliki: http://www.hurricanehunters.com/gallery_flying.htm
Pa še tvoj Boeing: http://www.flickr.com/photos/happyhappy ... /lightbox/

Pa še čisto mimogrede, zdaj sem se spomnil, zakaj pa so vse table v šolah zelene?
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a sebaveh To jan 18, 2011 8:29 pm

Da še zaključim iz moje strani glede osvetlitve:

Človeško oko je najbolj občutljivo na valovne dolžine pri zeleni in rumeni barvi. Najmanj pa pri modri in vijolčni. Zato se nam tudi modra barva zdi precej temna po občutku, čeprav pri enaki jakosti svetlobe kot recimo rumenozelena. In kot takšna je samo pogojno primerna. Zagotovo ni primerna za osvetljevanje LCD ekrančkov, kjer so že znaki tako ali tako črne barve. Pri našem T5 Transporterju naprimer, so zato segmenti na obeh displejih pač slabo pregledni - potrebuješ malo več časa da jih razločiš, kot pa če bi imel zeleno osvetlitev. Najslabše pa sem opazil pri tastovem Passatu B 5.5 na climatronik konzoli. Tam se pa res slabo vidi napram drugim avtom. Bolje bi bilo že če bi imel invertiran ekran - modre svetleče segmente na črni podlagi. Žal pa bi to spet bilo nepregledno pri dnevni svetlobi. Tudi rdeča barva za osvetljevanje ostalih simbolov ni vedno najbolj posrečena - sploh ker se kakšna kontrolna lučka zlije z njo. Naprimer pri Audiju in stikalu za ogrevanje sedežev, če sem zadnjič prav videl pri znancu.

Letala - kolikor vidim imajo bele simbole na temnomodri podlagi. To ja, to se mi zdi pregledno, ker gre za dve nasprotni si barvi. In tudi lažje opazijo kakšno rumeno ali rdeče opozorilo. Tako so včasih tudi risali tehnične načrte (blueprint)
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 18, 2011 8:36 pm

Meni osebno je zelena ali oranžna osvetlitev enostavno grda, preglednost gor ali dol, pa sem se je dosti nagledal. Modro rdeča mi je bilo dolgo izredno lepa, sedaj se mi pa počasi zdi, da ji je zaenkrat pretekel rok trajanja. Nova belo rdeča kombinacija pri VW mi je všeč in je hkrati bolj pregledna, kar se tiče samih števcev.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1317
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a jack86 To jan 18, 2011 8:37 pm

Off: Letala imajo za pristajanje in vzletanje vedno autopilot. Tudi če ga nimajo, so oči pilota ozrte na inštrumentacijsko ploščo in ne skozi okno.
Ne moreš primerjat letalsko in avtomobilsko osvetlitev notranjosti.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a Jerch_ To jan 18, 2011 8:40 pm

te subjektivne ocene so zdej tako, tako..
jasno je eno, da so se zaradi krize prilagodili s produkti. kot se je že pri golfu pokazalo, kjer so ohranili bistvo in ga malo preoblekli ter dodali še bonbončke in celo znižali cene stvar v praksi deluje. in prepričan sem, da je passat s svojo ceno z dovolj dobro tehnologijo a nič superiorno in novo jasno začel ciljati na kupce zunaj svojih meja.

res je, da mi ni všeč in še marsikomu vizuelno. ampak, ker bi vedel kaj dobim (po vseh dodelavah motorjev in elektronike in šob in senzorjev in nevem kaj še vse..) bi ob primerni ceni raje v teh časih izbral tak avto kot pa nek popolnoma nov model ter reskiral s poporodnimi težavami. ta koncept je namreč prinesel tudi uspeh nekaterim škodam. recimo octavia je prevzemala vag-ovo tehniko z rahlo zakasnitvijo, ravno pravšnjo, da se je vse skupaj dodobra preizkusilo. spet avto ni bil skozi zgodovino najlepši, najtišji.. a je imel neko dobro, preverjeno osnovo (platforma, podvozje, motorje), ki je tako kot ta passatova verjetno povod za dobro kakovost.

to zgoraj je moje osebno mnenje. po eni strani sovražim grdo oblikovane avte, še bolj pa avte na katere se nemorem zanest. in zato raje vozim avte z že vnaprej znanimi hibami, kot pa tiste za katere se vsi lepo smejijo in jih hvalijo, dokler me po žepu ne vseka 4- mestna številka. pa ne glede na to ali je to passat, kakšen italjanski avto, japonski, iz koreje ali nemški..
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a W|zz Sr jan 19, 2011 1:14 am

grizli je napisal/-a:@W|zz

Bom kratek, da ne smetim preveč, ker se tule prvenstveno pogovarjamo o avtomobilih oz. Passatu.

Kot prvo, potniški prostor je eno, kokpit pa nekaj povsem drugega. Drugič, vse kar je modrega na tvojih linkih so display-i, pa še ti so nastavljivi in jih najdeš tudi v drugih barvah. Taka modra je redka, sploh v vojaških letalih. Tudi na tvojih fotkah pa nikjer ni inštrumentov, ročk, vzvodov... osvetljenih modro, pač pa so beli, oranžni ali zeleni. Če se še malenkostno potrudiš boš našel mnogo fotk kokpita osvetljenega popolnoma v zelenem, vključno z display-i.

Recimo tipično osvetljen kokpit na 3. sliki: http://www.hurricanehunters.com/gallery_flying.htm
Pa še tvoj Boeing: http://www.flickr.com/photos/happyhappy ... /lightbox/

Pa še čisto mimogrede, zdaj sem se spomnil, zakaj pa so vse table v šolah zelene?

Vem da je nekaj drugega, zato sem pa dal slike obojega.
In vem da so tudi druge barve, sej sem pregledal slike med iskanjem, jaz sem samo repliciral na stavek "Iz tega razloga se tudi uporablja recimo v avionih, kjer pa modre ni zaslediti." in sem zato linkal in airbusov in boeingov avijon, kjer je modra. In to večina površine oz. svetlobe, ki 'sije v faco' pilotoma :)

Sory za offtopic, je res bolj o passatu ja :)
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: 2011 VW Passat

Napisal/-a chan Sr jan 19, 2011 10:38 am

Zadnjih par strani branja omenjene teme je zelo dober prikaz opravičevanj in skorajda že neracionalnih razlag nakupa svoje najpriljubljenejše avtomobilske znamke (menda druge največje življenjske investicije). Zanimivo bi bilo opazovati obnašanje in argumentiranje takistega uporabnika, ko bo menjal svojega konjička za drugo znamko...
...priznam, že dolgo nisem slišal "kvalitativnega" argumenta loputanja vrat! Morda za časa "rajnke" bivše države je takšen argument še pil vodo, danes pa nekako pri TUV, ADAC, JD Power, Auto Bild Dauertest, ipd ostalih testih kakovosti nikakor ne najdem tega pokazatelja kvalitete! Kljub lepozvočnemu loputanju vrat pa še vedno prihaja do sledečega: http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=4044

Ozirajoč se na nedavni izbor slovenskega avtomobila leta, se porajajo dvomi o smiselnosti tovrstnih izborov, katere sicer zelo dobro izkoriščajo avtomobilski trgovci. Gledoč splošno slovensko kupno moč ter tradicionalno povezanost z Renaultom, bi potemtakem pričakovali konstantni primat na odru zmagovalnega slovenskega avta Renaultovega Clia ali pa vsaj »slovenskega« Twinga. V recesijskih časih že zadovoljujočo Dacio Sandero…
Spomin je še dovolj svež na izbor avtomobila leta 1998 z zmago prestižnega Audija A6: http://www.slovenskiavtoleta.si/sal/zgodovina/1998 ter zelo kritičnim odzivom javnosti, saj si je lahko omenjeni avto privoščila le peščica Slovencev. Omenjeni izbor je bil tedaj resda malce izpod kritike.

Kljub vsemu pa se mi izbor Passata ne zdi sporen (kljub, roko na srce, le faceliftani verziji). V prvi meri je model izbrala širša populacija z glasovanji v različnih medijih (ok, tudi tukaj so možne različne mahinacije – pred leti »znan« primer zbiranja glasovnic s pomočjo avto salonov ter njihovih zaposlenih). Konec koncev pa spada Passat že vrsto let med najbolj prodajane modele v Sloveniji (v prvi petnajsterici najbolj prodajanih modelov!), v svojem razredu pa se že vrsto let bori za prvo pozicijo, skupaj z Laguno, Octavio, sedaj Insignio. Zatorej le ne gre za nekega eksota, ki ne bi drastično vplival na avtomobilski trg v Sloveniji – kar pa ni moč reči za daleč precenjenega Audija A1 ali pa še vedno specifično (žal!!!) Alfo Giulietto.
Seveda tudi Passat ni optimalen izbor! Potemtakem bi morali zmagovati na izborih samo kakšni Bentley-ji, RR, Maybachi, ipd. Zanimivo pri nas nikdar ne zmaga kakšen VW derivat z boljšim price performancom, v obliki Škode, ki bi požel manj kritike in bil najbrž primernejši našemu trgu (v nasprotju z nami je v Avstriji bolj cenjena znamka!). Vendar je potrebno poznati tudi tradicionalno pozitivno konotacijo, ki jo prinaša znamka VW v očeh slovenskih potrošnikov.

Morda se bo slišalo bogokletno, vendar pri omenjenem izboru ne bi bilo potrebne nobene »kuhinje« - četudi je le ta bila, saj je deloval že pred samim izborom Passat skorajda brez konkurence! Že s samim znižanjem cene na konkurenčno raven, izborom novih »tehnikalij«, ipd…Sam bi si sicer želel večjo raznolikost pri izboru, v obliki kakšnega daljnevzhodnega proizvajalca, predvsem s korejskega polotoka, ki postajajo čedalje bolj močan tekmovalec v borbi za svetovni primat (upam si trditi, da bosta imela VW in Toyota do leta 2018 še ogromno dela s krotitvijo rastočega Hyundai-Kia koncerna).

Kar pa se tiče notranje osvetlitve armaturne plošče je morda zanimivo predvsem to, da se skorajda že vsi poslužujejo bele osvetlitve merilnikov – tudi VW! Medtem, ko smo še leta 1997 skorajda »orgazmirali« ob pogledu na prelepe modre merilnike, se jih na dolgih poteh več kot naveličali ter preklinjali nad neprimernostjo osvetlitve. Nekateri proizvajalci danes ponujajo že opcije različnih osvetlitev merilnikov, če pa me spomin ne vara, se je izkazala v raziskavi za najoptimalnejšo barvo nežno zelena.
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov