
Glede najboljših motorjev pa si tukaj poglejte:
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/categories.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines

sašo5 je napisal/-a:lizard je napisal/-a:da ne omenimo kako dolgo so rabili da jim 2.0 TDI spoh dela kot treba.
se ti hecaš
enega, niti najmanjšega problema ni pri 2.0 CR motorju.........
naj pove Tatto, ki bi prvi(ob meni
) vedel za težave z motorji.....(ne mešat prejšnjih 2.0 PD. motorjev iz leta 2005....)
kar se tiče alfe in njihovih 1.9.......o.k ampak na paprirju in v praksi slabši (Opel ga je moral temeljito dodelat (2.0 cdti) in šele nato v Insignijo postavit, vendar kot pravim, prav v vseh parametrih zaostaja za VW/AUDI-jem
lizard je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:in tudi kar se tiče strojev v razredu 2.0 na kugli zemeljski, ga poseka le BMW-jev (2.0 177/184)
No ja, TDI-ja "seka" JTDm že lep čas (glej kake teste prožnosti recimo med Giulietto pa Golfom), da ne omenimo kako dolgo so rabili da jim 2.0 TDI spoh dela kot treba. Pri 1.6 pa je še večja razlika, saj JTDm je sploh ko gledaš kje kateri motor dosega navor in kolikšna je ta vrednost, precej superioren 1.6 TDi-ju oz. nasploh vsem dizlom v tej kategoriji. Zaenkrat pri dizlih do 2 litra prostronine vodita BMW in Fiat, nad tem pa tam pri 3.0 pa BMW pravtako vodi, je pa 3.0 TDI pravtako tu v špici, sploh z zadnjo 250 konjsko verzijo. Ne smemo pa pozabit tudi na Mercedesa, ki pravtako nudi 2.0 (ali 2.2?) dizle z dvema turbinama, kot to imata že Fiat in BMW, in dosegajo po 100 konje na liter delovne prostornine.
Sicer je moje mnenje, da VW dela bolj konkurenčne bencinarje kot dizle, sploh v zadnjih 5-ih letih.
sašo5 je napisal/-a:se ti hecaš
enega, niti najmanjšega problema ni pri 2.0 CR motorju.........
naj pove Tatto, ki bi prvi(ob meni
) vedel za težave z motorji.....(ne mešat prejšnjih 2.0 PD. motorjev iz leta 2005....)
carloabarth je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:se ti hecaš
enega, niti najmanjšega problema ni pri 2.0 CR motorju.........
naj pove Tatto, ki bi prvi(ob meni
) vedel za težave z motorji.....(ne mešat prejšnjih 2.0 PD. motorjev iz leta 2005....)
http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/ ... tm?t=57159
http://www.skodacroatia.com/forum/index ... ic=9140.15
http://www.newstreet.it/comunity/forumd ... 15&IdT=255
http://213.250.2.95/elektronik.si/phpBB ... hp?t=21394
http://www.ford-team.si/forum/viewtopic ... 73&t=11385
... in verjetno bi se še kaj našlo, toliko o superionosti (po tvoje) VW motorjev.
sašo5 je napisal/-a:ti mene (nas) zajebavaš, ali si nepismen, ali pa celo munjen: LEPO SEM NAPISAL, DA GOVORIMO O NOVIH CR MOTORJIHte linke, ki si jih napopal, pa se nanašajo na 2.0 PD motorje, ki vsi, tudi najbolj zagriženi "vevejaši/audijevci" priznavajo, da so imeli napake_take, kot jih linki opisujejo.....
grizli je napisal/-a:Kar se pa osvetlitve tiče pa menim, da je modro-rdeča kombinacija z naskokom najbolj kričeča in kičasta ter predvsem izjemno nepregledna in očem neprijazna. Zato so jo (verjetno) tudi opustili. Ravno nasprotno pa je z zeleno, katera je za osvetlitev instumentov še najbolj primerna, saj je dokazano najbolj očem prijazna in zelo pregledna. Iz tega razloga se tudi uporablja recimo v avionih, kjer pa modre ni zaslediti.
~toMmy~ je napisal/-a:Glede na to, da so ti JTD in JTDm common rail, bi človek pričakoval malo manj krute zvoke pri hladnem zagonu po zimi. Si upam trdit, da preglasijo tudi ne tako tihe 1.9 TDI podobnih letnikov.
carloabarth je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Glede na to, da so ti JTD in JTDm common rail, bi človek pričakoval malo manj krute zvoke pri hladnem zagonu po zimi. Si upam trdit, da preglasijo tudi ne tako tihe 1.9 TDI podobnih letnikov.
Verjetno si meril glasnost hrupa?
grizli je napisal/-a:@W|zz
Bom kratek, da ne smetim preveč, ker se tule prvenstveno pogovarjamo o avtomobilih oz. Passatu.
Kot prvo, potniški prostor je eno, kokpit pa nekaj povsem drugega. Drugič, vse kar je modrega na tvojih linkih so display-i, pa še ti so nastavljivi in jih najdeš tudi v drugih barvah. Taka modra je redka, sploh v vojaških letalih. Tudi na tvojih fotkah pa nikjer ni inštrumentov, ročk, vzvodov... osvetljenih modro, pač pa so beli, oranžni ali zeleni. Če se še malenkostno potrudiš boš našel mnogo fotk kokpita osvetljenega popolnoma v zelenem, vključno z display-i.
Recimo tipično osvetljen kokpit na 3. sliki: http://www.hurricanehunters.com/gallery_flying.htm
Pa še tvoj Boeing: http://www.flickr.com/photos/happyhappy ... /lightbox/
Pa še čisto mimogrede, zdaj sem se spomnil, zakaj pa so vse table v šolah zelene?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov