
tomzzi je napisal/-a:Kaj je pri C4 armatura iz trde plastike ali je "gumijasta" in posledično mehkejša?
RobberDuck je napisal/-a:Občutek sem imel, da mi bo avto v živo še lepši, kot mi je bil na slikah. Pa temu ni blo tako...
INFINITI je napisal/-a:Meni osebno je bil avto zelo všeč. Pustimo zdaj tista zadnja vrata - avto je podrejen Chic-u in ne uporabnosti. Detajlov je mala množica in mislim da so izdelali res soliden avto. Tistega reflektiranja nisem opazil - najbrž bi zadevo rešila kaka folija na vetrobranskem steklu in druga barva namesto kroma na volanu? -Je pa volan res nekomunikativen v smislu, da je lega super - ne veš pa kaj se dejansko dogaja - izničili so vse "vdore" okolice na voznika. Tako se moraš pač navaditi in zaupati da je vse OK - za neukega voznika lahko kar nevarna zadeva. Volan me po občutku spominja na prejšnje AUDI A3 in A4 - ko avto gre, vendar ne veš ali bo zdrsnil ali ne,
~toMmy~ je napisal/-a:Giuletta bolj klobasasta? Res da me tudi "ona" v praksi delno razočara glede na prvotne slike, ampak DS4 je zame doooosti bolj klobasasto oblikovan avto, sploh s tisto povešeno zarezo zadaj na bokih. Ostale omenjene pomankljivosti so pa naravnost žalostne. A ni noben pred serijsko proizvodnjo tega avta uporabil v vsakdanjih situacijah??
Mogoče je problem, da sem od tega avtomobila vizualno in uporabno veliko pričakoval, pa me je razočaral.
~toMmy~ je napisal/-a:Nekomunikativen volan... zaradi tega in podobne "sterilnosti" raje vozim Renault 5 ali Mastera, kot recimo novega Megana, pa to ni sarkazem.
drugmirko je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Giuletta bolj klobasasta? Res da me tudi "ona" v praksi delno razočara glede na prvotne slike, ampak DS4 je zame doooosti bolj klobasasto oblikovan avto, sploh s tisto povešeno zarezo zadaj na bokih. Ostale omenjene pomankljivosti so pa naravnost žalostne. A ni noben pred serijsko proizvodnjo tega avta uporabil v vsakdanjih situacijah??
Mogoče je problem, da sem od tega avtomobila vizualno in uporabno veliko pričakoval, pa me je razočaral.
ja... klobasasta ja. meni to pomeni bolj podolgovat in cevast predmet, kroglasto zaobljen na koncih
![]()
!
sicer majo vsake oči svojega malarja, ampak... kot že rečeno, sem mel priliko lep cajt gledat oba, sparkirana en zraven drugega in si ju dobro ogledat (danes parkirana oba na nos, jutri oba na rit, pojutrišnjem "dupe-glava" sistem... -parkplac apartmajev na morju
)! oba, kot naročeno v biserno beli barvi... odprilike takšna, kot tale dva spodaj (alfa pljunuto ista, DS - temne, boljše, dražje, večje feltne...):
![]()
in meni ma DS boljše proporce (čitaj razmerja med širino, višino in dolžino ter razmerja med telesnimi volumni... =nos vs kabina)! njegov sprednji del deluje bolj zašiljeno, tanjše in nižje (čeprav je dejansko zelo podobno visok), hauba krajša in bolj strmo padajoča, kabina bolj dinamična in krajša, vseskupej pa še kar dinamično in lahko.... medtem, ko mi je Alfa zgledala težko, nekam zabuhlo, podolgovato, daljše in kljub petim centimetrom nižji strehi, ni delovala kej dost nižja! z boka v svoji formi veliko bolj podobna temu, kako z boka zgleda navadni C4! čeprav mislim, da je njen bok veliko boljše oblikovan, kot pa tisti od C4... govorim o dimenzijskih razmerjih in ne o tem "kako lepo so oblikovane kljuke2 in kako ma "spigan pleh" pri okrasni letvi.... tudi zadek (ki mi je na Alfi najboljši del), je meni osebno, lepši na Citroenu...
če hočeš "ilustrativno analogijo"... alfa mi na žalost, še posebej v beli barvi, zgleda ko en od čebel popikan jazbečar!
dočim DS-u bela ne škodi... še več, še paše mu!
nekej od tega je videt tudi na fotkah, v živo pa je še bolj izraženo... drugač pa, kot že na začetku rečeno... meni je bolj všeč to, tebi pa nekej drugega in tega o čemer govorim niti ne opaziš...![]()
enako je tudi z "ostalimi omenjenimi pomanjkljivostmi"... mene so zmotle, INFINITI jih nekaj sploh opazil ni oziroma, mu je vseeno za njih, marsikdo pa jih sploh porajtal ne bo...~toMmy~ je napisal/-a:Nekomunikativen volan... zaradi tega in podobne "sterilnosti" raje vozim Renault 5 ali Mastera, kot recimo novega Megana, pa to ni sarkazem.
ja ...tudi v redu... vendar ti -razen za novega Megana, ki ga še nisem vozil- popolnoma odgovorno trdim, da ma DS4 od omenjenih veliko boljšo vodljivost, ter bolj dinamične in bolj natančne vozne lastnosti! in kot tak nudi nepopisno večji vozni užitek, četudi prek volana "stare petke" brez serva, prej začutiš vsak kamenček in vegavost asfalta na cesti...
~toMmy~ je napisal/-a: Kar se dizajna tiče, bi že spet tvoj komentar "od čebel popikan jazbečar" prej namenil DS4ki, kot Giulietti!Zgleda da sva zaplavala v preveč subjektivne vode, da bi se strinjala, ker imam enostavno rad bolj "čiste" linije in mi novodobni "kič" nikakor ne zleze pod kožo!
![]()
Saj se jasno zavedam, da ima DS4 boljše vozne lastnosti, nima pa niti Megan slabih, verjamem pa tudi, da je DS4 na drugem nivoju kot "navadni" Megane. Po drugi strani me mine vsa volja, ko vozim kaj "sterilnega".
zany je napisal/-a:Mogoče kdo ve, ali je v Sloveniji že na trgu 2.0 dizel kaer na začetku ga še ni bilo ?
zany je napisal/-a:Mogoče kdo ve, ali je v Sloveniji že na trgu 2.0 dizel kaer na začetku ga še ni bilo ?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov