Kakšna škoda... trenutni model je eden bolj zanimivih na trgu... ta pa zgleda kot nek VW ali dacia... ali nek kitajski generik... če prav so tudi kitajci že pogooglali besedo dizajn... škoda no
Se resno sprašujem, če se jim takšne oblikovalske bedarije, ki jih zdaj počnejo, izplačajo? Kar malo dvomim. Mene to res odbija, da eleganco in všečnost predelaš v kič...
2CV_1976 je napisal/-a:saj so 1.2iT 130KM, 1.6iT 180KM, 1.6iT + elektro 225 KM 1.5d 130 KM, 2.0d 180 KM. pogledal na fr strani, uvoznik pač vsega ne uvaža.
Sem šel gledat in nisem našel, da je 2.0hdi 180km (mogoče nisem znal pogledat). Sej kupil ga nebi, ampak me zanima zaradi motorja ker 2.0hdi je šel povsod ven.
C5 Aircross je mel štiri motorje... dva 130 konjska (1.2l turbo bencinski in 1.5l HDI dizel) in dva 180 konjska (1.6l turbo bencinski in 2.0l HDI dizel)... ni pa nujno, da ma še, odkar je na voljo hibridna verzija.
Žal ni več 2.0 dizla 180, niti 1.6 bencinarja 180, razen hibrid, kjer bencinar 1.6 180 služi kot osnova + elektromotor. Torej na voljo so bencinar 1.2 130,dizel 1.5 130 in pa hibrid 1.6 (180+45=225). Vsi motorji razen hibrida so na voljo kot ročni 6 stopenjski ali samodejni 8-stopenjski. Sam sem vozil 1.2 130 z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom sicer v pežoju in res lepo menjuje. Niti ne veš kdaj menja.
S tole prenovo blagovne znamke pri Citroënu (kot tudi pri Peugeotu) niso bili ravno uspešni - po mojem mnenju. S pogledom na ceste dobivam že občutek, da je francoski del Stellantisa postal deloma pogorišče na katerem je ponovno vzklil Renault in dobro uspeva Dacia. Očitno so kupci imeli večjo toleranco do slabega motorja kot jo imajo do butastih fejsliftov (primer: prenovljeni C4) ali do neprivlačne zunanje oblike (novi 3008).
V primerjavi s predhodnikom je daljši za 15 centimetrov (4.652 mm), za kar 60 milimetrov se je povečala medosna razdalja. Podaljšano medosje je praktično v celoti namenjeno povečanju prostornosti v drugi sedežni vrsti. Prostora za kolena je po novem več za 5 centimetrov, skoraj dodatnih 7 centimetrov za glave in še dodatno se lahko spreminja naklon naslonjal med 21 in 33 stopinjami. V osrednji konzoli je bil prostor za dva držala za pijačo in dva USB-C polnilna priključka.
Izdatne dimenzije so poskrbele še za občutno povečanje prtljažnega prostora. Le ta ima sedaj 651 litrov oziroma 1.668, ko so v ravno dno položeni zadnji sedeži. Pod prtljažnikom je še dodatni 75-litrski predal za shranjevanje električnih kablov.