Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po jul 12, 2004 12:37 pm

147 pa to kaj oni piše pa človek skoraj včasih ne more vrjet kaj sliši. Pol pa povej še katero izvedbo oz. motor... Alfa 147
 
Andy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2122
Pridružen: Pe nov 29, 2002 7:41 pm
Kraj: sLOVEnija

Napisal/-a Andy Po jul 12, 2004 12:44 pm

xandrej je napisal/-a::roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Si že polnoleten ti al se še z biciklom voziš okoli al kak?

Daj se ti umiri mal...ma ga dobr poznam, je moj ful dober kolega pa je že zelo več kot samo polnoleten in ma pomoje kar več pojma ko 3/4 folka tu gori....
Ka je s tabo model a si kaj bolan?
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po jul 12, 2004 1:00 pm

Zelo dosti imaš tukaj postov in vidim, da se pri 850 postih še nisi naučil bontona pogovarjanja med seboj. Za take (bolane) obstaja bolnica in to ene 50 kilometrov ven iz zreč... Lahko pa pridem po tebe če hočeš :P :twisted: :evil:
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Po jul 12, 2004 2:21 pm

No no, umirite se. Tisti ki pa je pljuval po alfi, češ kako mu extremno crkuje, pa krš itd. Bi mu jaz odgovoril, da mu verjetno pod njegovo nogo crkujejo vsi avti :roll:

Eh sem pozbil dat še komentar na Alfico. Spredaj :shock: , zadaj pa res tako no, bi moral videt v živo. Kot celota, zelo všečna
Slika
 
koopz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po jun 24, 2002 3:32 pm

Napisal/-a koopz Po jul 12, 2004 2:37 pm

Meni Alfa, ki je predmet teme, ni všeč nič. Kot nekak križanec med Hyundaiem in Peugotom, z Alfa značko in traktor podvozjem. V primerjavi 166, 156 obliko prav grda.

No no, umirite se. Tisti ki pa je pljuval po alfi, češ kako mu extremno crkuje, pa krš itd. Bi mu jaz odgovoril, da mu verjetno pod njegovo nogo crkujejo vsi avti


Pozanm kar nekaj ljudi, ki se jim je kvarila samo ALfa. No ja, razen enemu, ki je šel kupit Peugota 307 in ga je klel še bolj kot prej Alfo.
 
Uporabniški avatar
benz
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: To dec 17, 2002 11:49 am

Napisal/-a benz Po jul 12, 2004 7:19 pm

xandrej je napisal/-a:147 pa to kaj oni piše pa človek skoraj včasih ne more vrjet kaj sliši. Pol pa povej še katero izvedbo oz. motor... Alfa 147

Veš zakaj se vozniki alf pozdravljajo med seboj na cesti? Ker so se zjutraj na servisu srečali!!Ono za S-klasso pa čist možno saj drugi avti nabiti z elektroniko se tud kvarijo. Sam pri alfi pa je mašina problem...
SlikaE55 AMG
 
Uporabniški avatar
benz
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: To dec 17, 2002 11:49 am

Napisal/-a benz Po jul 12, 2004 7:21 pm

xandrej je napisal/-a::roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Si že polnoleten ti al se še z biciklom voziš okoli al kak?

pa če se z biciklom vozim...samo da posnamem z kamero tote dni pa dam na net pa ti bom pokazal kolko toti bicikl leti :wink:
SlikaE55 AMG
 
Uporabniški avatar
WILLIAMSCAR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Če maj 20, 2004 3:28 pm

Napisal/-a WILLIAMSCAR Po jul 12, 2004 7:24 pm

grda je tale alfa
ALONSO CAR
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po jul 12, 2004 9:42 pm

Fantje še vedno vidite samo alfe od leta 1985 do leta 1998 in nič prej ter nič poznej.

So pa alfe tudi v tistih časih, tako kot še danes vse BMWje pa MB na vseh dirkališčih stresale kot za šalo. Vse od 1920 pa do danes. Pa če je šlo za srebrne puščice na Nurburgringu leta 1938, za DTM pokal v letih 1993-1995 ali pa za ETC pokal od leta 1998 do danes.

Zanimivo je recimo tudi, da je 147 avtodelta hitrejša kot C AMG in M3 (Top gear).

Na največjo žalost pa tudi v razredih, kjer alfa ni več prisotna, podobno z AMGji, M in ostalimi pometa sinko (za tiste, ki ne veste zakaj sinko, malo berite zgodovinske knjige) Ferrari. Če je slučajno kdo bral test ENZO, Carrera Gt, SLR, ve o čem govorim.


Tako, da ne posploševat stvari. Doma smo v zadnjih dveh desetletjih imeli 6 BMWjev, pa smo vsi nekako pogrunatali, da za svojo ceno nudi alfa več. Pa še vedno imamo doma skoraj vsak mesec kakšnega testnega (pač v okviru službe našega družinskega člana) in še vedno ni začel BMW delat avta, ki bi bil to-to in bi bil cenejši od 10 mio.
MB pa je itak druga filozofija, saj lastniku nudi mnogo več užitkov v garaži ali na dvorišču kot pa na cesti. Vsaj meni ni niti blizu tako dinamičen kot BMW ali Alfa.


Pač vsakumor svoje.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To jul 13, 2004 8:58 am

No objektivno mnenje človeka ki nea samo lapa ampak je in bo tudi vozil obe znamke (v tem primeru). Samo to nekaterinebodo dojeli nikoli v življenju. Vsi primerjajo neke M3 pa M5 pa jih je v SLO 20 komadov vsegaskupaj in od tega so že lastnki vsi srednjih letih, ki se jim j**e za dnar in mnenja ljudi tukaj gor... Logično je za moje pojme, da če že v osnovi preplačaš avto, da na koncu dobiš za njega več samo dosti je tudi ljudi, ki že ob nakupu študira kako bo avto prodal in koliko bo dobil za njega. No nekateri si kuujejo avte za sebe in za svoje užitke ima svakojakih.....
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To jul 13, 2004 9:45 am

De_Tomaso je napisal/-a:So pa alfe tudi v tistih časih, tako kot še danes vse BMWje pa MB na vseh dirkališčih stresale kot za šalo. Vse od 1920 pa do danes. Pa če je šlo za srebrne puščice na Nurburgringu leta 1938, za DTM pokal v letih 1993-1995 ali pa za ETC pokal od leta 1998 do danes.


Khm, khm, DTM je obstajal malo pred 1993, ko so M3 E30 razturali, beri, najbolj uspešen avto v zgodovini DTMa.

De_Tomaso je napisal/-a:Zanimivo je recimo tudi, da je 147 avtodelta hitrejša kot C AMG in M3 (Top gear).


Ki sta serijsko omejena na 250 km/h.

De_Tomaso je napisal/-a:Na največjo žalost pa tudi v razredih, kjer alfa ni več prisotna, podobno z AMGji, M in ostalimi pometa sinko (za tiste, ki ne veste zakaj sinko, malo berite zgodovinske knjige) Ferrari. Če je slučajno kdo bral test ENZO, Carrera Gt, SLR, ve o čem govorim.


SINKO Ferrari? Ne me smejat, Alfa pa Ferrari sta si totalno različna, ko noč pa dan, če nič druzga ceno poglej, ki pa mislim da je ni pod tistih tvojih magičnih 10mio.

De_Tomaso je napisal/-a:Tako, da ne posploševat stvari.


Enako.

De_Tomaso je napisal/-a:Doma smo v zadnjih dveh desetletjih imeli 6 BMWjev, pa smo vsi nekako pogrunatali, da za svojo ceno nudi alfa več. Pa še vedno imamo doma skoraj vsak mesec kakšnega testnega (pač v okviru službe našega družinskega člana) in še vedno ni začel BMW delat avta, ki bi bil to-to in bi bil cenejši od 10 mio.
MB pa je itak druga filozofija, saj lastniku nudi mnogo več užitkov v garaži ali na dvorišču kot pa na cesti. Vsaj meni ni niti blizu tako dinamičen kot BMW ali Alfa.


Mogoče pa zato, ker se ne da naresti avto, ki bi bil to-to, obenem solidno zaslužiti (kar je prvotni namen firm ki delajo avtomobile) in bi koštal pod 10 mio.

Jaz sem vozil Alfo 165 in sedaj imam BMW E36, pa se mi zdi BMW bolj dinamičen, Alfa je bila mehkejša, predvsem pa me je motil preveč ojačani servo in rahlo nedirekten volan. Ostalo je blo kul, lepa sta pa oba.
Slika
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna To jul 13, 2004 9:56 am

Jaz sem vozil Alfo 165 in sedaj imam BMW E36, pa se mi zdi BMW bolj dinamičen, Alfa je bila mehkejša, predvsem pa me je motil preveč ojačani servo in rahlo nedirekten volan. Ostalo je blo kul, lepa sta pa oba.

dej tole 165-ko bi pa še jest rad vozu k jo sploh še nism nikjer vidu. TESLO :/:o:/
najbrž si mislu 156,zej čist odvisn kašn sport paket je mela,da ti je bla mehkejša od bmw-ja.če je mela sport paket 3,niti podrazno ni mehkejša kot BMW(razen M3). :wink:
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Andy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2122
Pridružen: Pe nov 29, 2002 7:41 pm
Kraj: sLOVEnija

Napisal/-a Andy To jul 13, 2004 10:18 am

xandrej je napisal/-a:Zelo dosti imaš tukaj postov in vidim, da se pri 850 postih še nisi naučil bontona pogovarjanja med seboj. Za take (bolane) obstaja bolnica in to ene 50 kilometrov ven iz zreč... Lahko pa pridem po tebe če hočeš :P :twisted: :evil:

Ja ja ti že veš kako je na stvari,saj voziš Alfo ne pa jaz ko imam ta francoska j***a...
Aja glede tistih 50 km iz Zreč...ja tukaj mamo vsaj notri zaprte pri vas pa tekajo naokoli :P 8)
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To jul 13, 2004 11:28 am

ASenna je napisal/-a:dej tole 165-ko bi pa še jest rad vozu k jo sploh še nism nikjer vidu. TESLO :/:o:/
najbrž si mislu 156,zej čist odvisn kašn sport paket je mela,da ti je bla mehkejša od bmw-ja.če je mela sport paket 3,niti podrazno ni mehkejša kot BMW(razen M3). :wink:


No sam da si neki najdu :roll: , ja zatipkal sem se, mislu sem 156.

Kateri paket? Nimam pojma, vozil sem jo testno, takoj ko je pri nas prišla ven. Oče se je zanimal za nakup takrat, pa smo jo šli testirat. Tudi njemu volan ni bil všeč (ne vem a ni bil progresiven al kako, sam na avtocesti je bil premehek).

Tud če je mela Alfa najmehkejše vzmetenje (mislim da), sej moj ga ma tud, pa 13 let na grbi.

Anyway, to so moje izkušnje, itak za 156 nimam denarja, pa tudi BMW men osebno bolj odgovarja.
Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso To jul 13, 2004 4:25 pm

Nixxon je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:So pa alfe tudi v tistih časih, tako kot še danes vse BMWje pa MB na vseh dirkališčih stresale kot za šalo. Vse od 1920 pa do danes. Pa če je šlo za srebrne puščice na Nurburgringu leta 1938, za DTM pokal v letih 1993-1995 ali pa za ETC pokal od leta 1998 do danes.


Khm, khm, DTM je obstajal malo pred 1993, ko so M3 E30 razturali, beri, najbolj uspešen avto v zgodovini DTMa.

De_Tomaso je napisal/-a:Zanimivo je recimo tudi, da je 147 avtodelta hitrejša kot C AMG in M3 (Top gear).


Ki sta serijsko omejena na 250 km/h.

De_Tomaso je napisal/-a:Na največjo žalost pa tudi v razredih, kjer alfa ni več prisotna, podobno z AMGji, M in ostalimi pometa sinko (za tiste, ki ne veste zakaj sinko, malo berite zgodovinske knjige) Ferrari. Če je slučajno kdo bral test ENZO, Carrera Gt, SLR, ve o čem govorim.


SINKO Ferrari? Ne me smejat, Alfa pa Ferrari sta si totalno različna, ko noč pa dan, če nič druzga ceno poglej, ki pa mislim da je ni pod tistih tvojih magičnih 10mio.

De_Tomaso je napisal/-a:Tako, da ne posploševat stvari.


Enako.

De_Tomaso je napisal/-a:Doma smo v zadnjih dveh desetletjih imeli 6 BMWjev, pa smo vsi nekako pogrunatali, da za svojo ceno nudi alfa več. Pa še vedno imamo doma skoraj vsak mesec kakšnega testnega (pač v okviru službe našega družinskega člana) in še vedno ni začel BMW delat avta, ki bi bil to-to in bi bil cenejši od 10 mio.
MB pa je itak druga filozofija, saj lastniku nudi mnogo več užitkov v garaži ali na dvorišču kot pa na cesti. Vsaj meni ni niti blizu tako dinamičen kot BMW ali Alfa.


Mogoče pa zato, ker se ne da naresti avto, ki bi bil to-to, obenem solidno zaslužiti (kar je prvotni namen firm ki delajo avtomobile) in bi koštal pod 10 mio.

Jaz sem vozil Alfo 165 in sedaj imam BMW E36, pa se mi zdi BMW bolj dinamičen, Alfa je bila mehkejša, predvsem pa me je motil preveč ojačani servo in rahlo nedirekten volan. Ostalo je blo kul, lepa sta pa oba.



1.
Pred letom 1993 alfa ni nastopala, v tej sezoni pa prvič vstopila v pokal in gladko zmagala 8 od 11 dirk. Premoč je imela tudi v naslednjih sezonah, nato pa so pokal leta 1995 prekinili in ga eno sezono sploh ni bilo. Največkrat navede razlog, zaradi zmag Alfa romeo pokal ni bil več zanimiv nemškim gledalcem. Vprašanje kateri bi bil najbolj uspešen avtomobil v pokalu DTM, če bi alfa sodelovala dalj časa.

2.
147 Autodelta ni hitrejša na ravnini od M3 in C AMG, ampak na testni stezi oddaje Top Gear. V bistvu sploh ni hitrejša od njiju kar se tiče končnih hitrosti, ampak je hitrejša med zavoji.

3.
Zakja SINKO Ferrari, ker je Ferrari bil del alfe skoraj celih 30 let in je nastal iz nje. Glede cena, pa je tako, da sem dal primer, da v razredu nadavtomobilov dela ferrari boljše avtomobile kot jih dela MB oddelek AMG ali pri BMWju M. Glede Alfe in Ferrarija in njune različnosti, da sta kot dan in noč, a hkrati so se skozi vso zgodovino isti ljudje gibali v obeh znamkah hkrati. (Carlo Chitti, Colombo...)

4.
Da se avto naredit za manj kot 10mio. Verjemi!

5.
Enkrat si peljal alfo 156 za 10 minut in si takoj pogruntal v čem vsem je slabša od BMW E36. Najhujša je nedirekten volan(to govoriš za alfo 156, ki ima od ene skrajne lege volana do druge najmanj med vsemi serijskimi avtomobili v svojem razredu-2.2 obrata, lahko bi rekel, da ima preveč direkten volan in jo je težko obračati na tesnih parkiriščih), čudno, da nisi rekel, da ne vrača dovolj povratnih informacij(točko, ki jo pri alfi hvalijo vsi testni vozniki na svetu). Doma smo imeli BMWja E36 318i(3 leta), bili nad njim kar navdušeni, a alfa 156 1.8 ts, ki ga je nasledila, ga je dala povsod v koš, tu smo si bili vsi enotni.

6.
Ne smetit foruma z neumnostmi in stvari, ki jih ne poznaš dovolj dobro. Ker v končni fazi jaz tudi pišem samo o tekmovalnih uspehih, ki so črno na belem in o zgodovini, ki je tudi znana in dokončna.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch To jul 13, 2004 8:49 pm

matr s temi bmw proti alfi ste ze prov tecni, vsak topic zaserjete. :roll:
 
roka pravice
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To jul 13, 2004 11:30 pm

Napisal/-a roka pravice Sr jul 14, 2004 12:04 am

Sem si preventivno spremenil username, ker imam nekaj za povedat, pa si ne bi rad kopal zamer ljubiteljev določene znamke avtomobilov = Alf.

De Tomaso, a ti si mi sedaj tukaj samovpoklican specialist za zgodovino in tehniko?

Da odgovorim na tvoje točke:

1. Alfa je v DTM zmagala SAMO V ENI SEZONI!! V ostalih ni imela za burek, oz. je bila SLABŠA od konkurentov. In DTM-a niso prekinili zaradi alfe, ampak so ga iz drugih razlogov preimenovali in ga prekinili komaj 1996!

2. Pri oddaji Top Gear niso NIKOLI testirali C AMG-ja!! (Slučajno sem velik ljubitelj teh oddaj in jih že dolgo spremljam) Testirali so SL in to v mokrem! Poleg tega ti govoriš o predelani 147 autodelti, ki ima skoraj 100 konjev več kot klasična. 147 GTA je PRECEJ počasnejša od skoraj vseh avtomobilov na testu. (Od Focusa, Golfa, Volva, TT-ja, RX-8,...)
Tukaj imate čase
Povej potem tudi, da je M3 CSL za 2s hitrejši od 147 Autodelte.

3. Briga mene če je Enzo delal pri alfi pred mnoooogimi leti. Šele ko je odšel iz nje, je začel delati dobre avtomobile! Alfa in Ferrari imata skupno le,..... rdečo barvo. In zakaj so Ferrariji boljši od AMG ali oddelka M? Edino, kar jima je skupno je veliko konjev. Kaj mi pomaga če je ferarri zakon v ovinkih, če pa ne morem z njim niti otrokov v šolo peljat. Ali pa na pločnik pred gostilno, da bi ljudje videli kakšen model sem. (BTW, kje je ferarri pri Top Gearu? Na koncu!!)

4. Tudi sam sem imel 156, pred 4. leti. (Sedaj vozim A4) Dokaj soliden avto. Brat ima 320. In ker je doma v sosednji hiši in imama skupne garaže sem tudi tega veliko peljal. Edino kar ti lahko rečem je, da BMW morda ni vreden denarja glede na to kaj nudi. Toda to ni bistveno,...potem bi si kupil japonca. Na koncu ti ceno ne določajo dober motor, pospeški ali lega, ampak kvaliteta izdelave, in ta je pri Nemcih boljša. (Kot sem tudi sam moral spoznati)

5. 2.2 obrata in hkrati največji obračalni krog med podobnimi.

Pa dajte že enkrat mir z temi neumnostmi. Sam sem spoznal, da je v življenju veliko pomembnejših stvari od izmišljene vojne med znamkami. Bilokaj voziš vozi in ne težit drugim, ker jih takoalitako ne zanima.
Jaz nosim adidas. A me boste sedaj vsi z Nike prepričali da sem b****, ker je najk bolj športen in ima več uspehov v zgodovini al kaj. Mislim,....
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Sr jul 14, 2004 7:12 am

Ma kdo še danes nosi adidas :P :mrgreen:

pa Alfa in Ferrari imajo skupnega lastnika :wink: kar pa itak za Ferrari pomeni en burek. Pa o nemški oh in sploh kvaliteti bi se jaz zamislil :roll:

BDW boli me k. za vojno med bmw/alfa oz doičland/riž vojne - vozim kar paše meni osebno in ne 3 osebi.
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr jul 14, 2004 8:11 am

De_Tomaso je napisal/-a:2. 147 Autodelta ni hitrejša na ravnini od M3 in C AMG, ampak na testni stezi oddaje Top Gear. V bistvu sploh ni hitrejša od njiju kar se tiče končnih hitrosti, ampak je hitrejša med zavoji.


Aja, tle se gre za dirkaško verzijo. Fajn primerjava :roll: Tko kot je saxo na DSF tracktestu počil dol en kup porschejev pa to. Sam Saxo je bil iz Saxo Cup varjanta.

De_Tomaso je napisal/-a:3. Zakja SINKO Ferrari, ker je Ferrari bil del alfe skoraj celih 30 let in je nastal iz nje. Glede cena, pa je tako, da sem dal primer, da v razredu nadavtomobilov dela ferrari boljše avtomobile kot jih dela MB oddelek AMG ali pri BMWju M. Glede Alfe in Ferrarija in njune različnosti, da sta kot dan in noč, a hkrati so se skozi vso zgodovino isti ljudje gibali v obeh znamkah hkrati. (Carlo Chitti, Colombo...)


BMW M nima avtomobila v razredu "nadavtomobilov" (s tem pomoje misliš v rangu Enzo, SLR, ter Carrera GT), imel je davno nazaj M1, ter motor v McLaren F1, ki pa je pravi biser.

Med temi tremi je tudi meni Enzo najbolj všeč. Jih je pa vseeno kar težko tako poenotit. Namreč, kakorkoli so vsi suoperhitri in močni, so vseeno narejeni za drugačen stil (ne vem točno kako se izrazit). Npr. Enzo je res brutalen športnik, karbon in totalno špartansko opremljen, dva zica, volan, par gumbov, to je to. Po drugi strani pa je SLR, ki je bolj elegantno in udobno naravnan (BTW, men je notri, glede na koncept izpred leti prav grd, taka cheap izdelava sredinske plastike :roll: ). Carrera GT je nekje vmes. Tudi sam koncept zasnove SLR - Enzo je drugačen.

Pa kaj kje so se gibali ljudje skozi zgodovino. Vsak dober inženir je zmožen narediti tako Getza kot McLaren SLR, ali vsaj svoj del k temu prispevati. (teoretična primerjava, da se ne bo kdo zapičil preveč v ta stavek) Ljudje, preveč na zgodovini visite. Takrat so bile Alfe delane za drugačen krog kupcev, like it or not. Sedaj so bližje ljudskim avtom, včasih so bile pa res vrhunski, dragi stroji.

De_Tomaso je napisal/-a:5. Enkrat si peljal alfo 156 za 10 minut in si takoj pogruntal v čem vsem je slabša od BMW E36.


Ne! :roll: Enkrat sem se peljal z Alfo 15 minut in sem po vožnji pogruntal par stvari, katere so me motile. In te sem tudi napisal. Pri vsakem avtu najdem nekaj stvari, katere me motijo, samo sedaj se govori o Alfi in sem napisal svoja opažanja.

De_Tomaso je napisal/-a:Najhujša je nedirekten volan(to govoriš za alfo 156, ki ima od ene skrajne lege volana do druge najmanj med vsemi serijskimi avtomobili v svojem razredu-2.2 obrata, lahko bi rekel, da ima preveč direkten volan in jo je težko obračati na tesnih parkiriščih), čudno, da nisi rekel, da ne vrača dovolj povratnih informacij(točko, ki jo pri alfi hvalijo vsi testni vozniki na svetu).


Napisal sem mogoče res malo nerodno, hotel sem povedati samo, da je pri visokih hitrostih volan premehak, moral bi biti trši. Dejstvo, sorry, pa če si še tako užaljen. Glede povratnih informacij pa nimam veliko podatkov, je bila cesta preveč dobra.

De_Tomaso je napisal/-a:Doma smo imeli BMWja E36 318i(3 leta), bili nad njim kar navdušeni, a alfa 156 1.8 ts, ki ga je nasledila, ga je dala povsod v koš, tu smo si bili vsi enotni.


No, vmes je tudi kar nekaj let razvoja, glede na to, da so BMWja zasnovali konec 80ih in v začetku 90ih, alfo pa vsaj 5 let kasneje. Tako da je logično, da je napredek opazen. Huje bi bilo, če nebi bil.
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov