Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Če jan 05, 2006 3:13 pm

Cyrus je napisal/-a:HajdukS bolj debilnih komentarjev kot so tvoji ni.
Avto je šprten v smislu, da ima glede na večino avtov dost boljše zmogljivosti, je pa še vedno udoben in prostoren ter primeren za navadno vožnjo in potovanja.
Avto ni narjen za na rally, niti ne za na krožno dirkališče (čeprou tuki mahne dol marsikerga "športnega" poševnookca) ampak je namenjen vsakodnevni uporabi in maxsimalnemu užitku pri vožnji za tiste, ki si ga lahko privoščijo.
Mislim, da se zato tako razburjaš nad avtom, ker tvoja Azijska konkurenca ne ponuja ničesar, kar bi lahko postavil ob bok takemu avtu.


To da povprecni obiskovalci tega foruma menijo da so moji posti debilni, ne more bit vecja pohvala zame. Hvala cyrus.

Gremo k tockam:
-S6 nima boljse zmogljivosti glede ne vecino avtov (s tem da mamo pod njim se 4.2 (335km) , 3.2FSI (255km)...) ?

Jst pravim da ga vsak sporten posevnookec ki stane !2krat! manj ali je malo predelan do te polovicne cene "mahne" kadar hoce (lahko tut zacnemo nastevat sam je itak brezveze ker ves da mam prav)

-azijska konkurenca ponuja meni osebno boljse kompromise + sploh se ne razburjam. Samo moje poglede sm napisal.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če jan 05, 2006 3:52 pm

HajdukS, bom mal zasmetil tale topic, kaksen avto vozis? me zanima da lahko ocenim tvoj stavek da je rs6 avto za pozerje in zakompleksance..

lp

ps: men je rs6 hud u picko materino...
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Če jan 05, 2006 4:00 pm

HajdukS je napisal/-a:
Cyrus je napisal/-a:HajdukS bolj debilnih komentarjev kot so tvoji ni.
Avto je šprten v smislu, da ima glede na večino avtov dost boljše zmogljivosti, je pa še vedno udoben in prostoren ter primeren za navadno vožnjo in potovanja.
Avto ni narjen za na rally, niti ne za na krožno dirkališče (čeprou tuki mahne dol marsikerga "športnega" poševnookca) ampak je namenjen vsakodnevni uporabi in maxsimalnemu užitku pri vožnji za tiste, ki si ga lahko privoščijo.
Mislim, da se zato tako razburjaš nad avtom, ker tvoja Azijska konkurenca ne ponuja ničesar, kar bi lahko postavil ob bok takemu avtu.


To da povprecni obiskovalci tega foruma menijo da so moji posti debilni, ne more bit vecja pohvala zame. Hvala cyrus.

Gremo k tockam:
-S6 nima boljse zmogljivosti glede ne vecino avtov (s tem da mamo pod njim se 4.2 (335km) , 3.2FSI (255km)...) ?

Jst pravim da ga vsak sporten posevnookec ki stane !2krat! manj ali je malo predelan do te polovicne cene "mahne" kadar hoce (lahko tut zacnemo nastevat sam je itak brezveze ker ves da mam prav)

-azijska konkurenca ponuja meni osebno boljse kompromise + sploh se ne razburjam. Samo moje poglede sm napisal.



ja v udobju ga vsak azijec nese :cry , rižarji sploh nimajo konkurence.... tako da vsi tisti skylinei pa supre so čisto drugačni avtomobili z drugačno filozofijo......
Slika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Če jan 05, 2006 4:05 pm

Biskvitek: ta del se je nanasal samo na komentar o RS6-ini sportnosti. Kdo karkoli govori o udobju in da ga VSAK azijec nese? Prosim ne mi postavlat besede v usta. :roll:

(pa pod konkurenco za RS6 nimam v glavi supro ampak bol ksnga infinitija, acuro al pa lexusa)

Glede tega da so pa japonski sportni avti narjeni z drugacno filozofijo se pa zelo strinjam s tabo.

juhica: cist nepozerskega lancerja karavan l.94 :lol:
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Če jan 05, 2006 4:18 pm

ja glede konkurence kterga infinitija, lexusa? kter ima stock čez 500 KM pa 4 kolesen pogon?
Slika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Če jan 05, 2006 4:23 pm

:bow :clapclap

O tem ti govorim... 500 konjev za nesportn avto se mi zdi popolna neumnost!

zato sm tut reku da je to avto za pozerje ki so glavni na autobahnu in semaforjih in jim s6 al pa a6 4.2 nista dovolj.

(PS: za razliko v ceni bi lahko mel z lahkoto cez 500 konjev + vec opreme.)
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Če jan 05, 2006 4:28 pm

HajdukS je napisal/-a:Biskvitek: ta del se je nanasal samo na komentar o RS6-ini sportnosti. Kdo karkoli govori o udobju in da ga VSAK azijec nese? Prosim ne mi postavlat besede v usta. :roll:


Lej avto niso narjeni samo za to, da boš tišal gas ter norel čez ovinke, ker potem bi se ljudje vozil v malih naspidiranih šajtrgah. Govorimo o S6 in njenih kvalitetah ali nekvalitetah ne pa o tem kako ga kaka majhna, oskubljena dvosedežna prdeča japonska j***a za 0,2 sekunde uženejo pri pospešku do 100.

S takim avtom kot je S6 se je zabavno peljat tut takrat, ko nisi na dirkališču.

Drugače nimam nič proti azijskim avtom in mi niti na misel ne pride, da bi s podobnimi komentarji kot so tvoji smetil temo kakega za tebe svetega avtomobila.

No pa, ko si že omenjal konkurenco za S6; napiši točno katere modele si imel v mislih.
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Če jan 05, 2006 4:33 pm

HajdukS je napisal/-a::bow :clapclap

O tem ti govorim... 500 konjev za nesportn avto se mi zdi popolna neumnost!

zato sm tut reku da je to avto za pozerje ki so glavni na autobahnu in semaforjih in jim s6 al pa a6 4.2 nista dovolj.

(PS: za razliko v ceni bi lahko mel z lahkoto cez 500 konjev + vec opreme.)


Tisti, ki ga kupi že ve zakaj ga je. Js bi ga zarad užitka in ne zarad pozerstva.
In ne glede na maso sm prepričan, da se tale avto tut v ovinkih precej solidno pelje.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Če jan 05, 2006 4:46 pm

HajdukS je napisal/-a:
(PS: za razliko v ceni bi lahko mel z lahkoto cez 500 konjev + vec opreme.)


kwa bi mu pa ti dodv od opreme,kok konjov bi mu ti se dodv,sej ze zdej ponuja velik vec opreme,konjov k ksn brutalni dirkalnik ki je bistveno drazi in bistveno bol redek?!
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če jan 05, 2006 4:52 pm

Zakaj kupit S6, ce imas Maserati Quattroporte. Ima bolso lego, bolse podvozje, je bolj udoben, je lepsi (ni tako konzervativen), po performancah ga nabuta kadarkoli, pa se vsak kmet ga nima in tudi ima RWD, za razliko od Audija, ki ima najbol butasto sestavljen avto ima 4x4 pogon, ki ni slab, ampak motor pri luceh in ima karakteristike FWD pogona. Ja se strinjam tale Audi je spet eden unih, ki ni samo za autobahn (RS4 je celo prijetna izjema).

Pravzaprav pa grem glavo stran dat, da Acura RL ne zaostaja nikjer za S6, razen v konjih, je pa zato cenejsi in ga spravis na te konje. Sam potem vec nisi preserator, ki ne zna pogledat druzga kakor selling sheets in ohranjat imidz.
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Če jan 05, 2006 4:53 pm

ni neumnost, verjemi je velika razlika proti 4.2 (300 KM), da ne govorimo o drugih stvareh kot so podvozje bremzanje itd
Slika
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Če jan 05, 2006 4:54 pm

Dejch....drugac tuki govorijo o audiju rs6....ki ga tud nima usak in mislm da tist maserati ni nc bolsi,....
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če jan 05, 2006 5:17 pm

Tale bo pa imel V10 od Lambota motor a ne? Jah motor je super ( no shit, sej so ga nardil v Lamborghiniju), ampak v tako limuzino ne gre? Pa ti resno mislis, da bo Audi naredil v stilu M5, jaz dvomim, upam sicer na prijetno presenecenje kakrsn je RS4 toda mislim, da ne bo tako. Prevec bo okoren, tezak in za ravno linijo. Omenil sem Maseratija zaradi tega, ker bo cenovno konkurencen, ni samo za naravnost itd. Zaradi same eksluzivnosti pa se zmeraj mislim, da je to. Saj M5 je supr ampak eksluziven pa ni in v tem je čar.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če jan 05, 2006 5:17 pm

a se je kdo vprasal kaj je namen 1000 konjskih bugattijev, audijev rs serije, raznin 12 cilindrskih sedmic, brabusov, amgjev, ferrarijev, lotusov... ne, ni kako z njimi najhitreje priti iz ljubljane do litije, tudi ne kako najhitreje pridet od ljubljane do portoroza. to je hrana za duso, uzitek pocasi ali hitro kruzat z svojo masino za katero si plunil mastne pare. je nacin kako porabit svoj denar. zakaj pa ne, a sedaj si pa ne bom rs6 kupil da ne bo en pezde ljubosumen z 15 let starim razfukanim subarijem mislil da sem pozer??? in rizarji ne boste tega nikoli razumeli. ker ste praktiki, custva-emocije so vam tuje. predvsem pa si takega avtomobila se dolgo ne boste mogli privosciti. najraje se vozite z japonci, ki roko na srce so kvalitetni in dobri avtomobili, samo zelo malo je takih ob katerih bi mi zaigralo srce kot ob zgoraj nastetih zverinah.

pa saj je vseeno, upam da kmalu vidim tale stroj v zivo. vsi rizarji pa nazaj na delo in sanjat o friziranih kistah iz f&f...

lp
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če jan 05, 2006 5:20 pm

Juhica serjes ga. Ne mi rect, da je Audi RS6, Mercedes E AMG za dušo lepo te prosm. Kako lahko sploh meces, Maseratije, Ferrarije, Alfe, Lotuse itd v isti kos s temi ladijami za naravnost. :)Impreza pa tud ce je stara ga tukaj poje, neke japonske znamke imajo duso tudi, posebaj Subaru (boxer turbo motor in zelo zabaven 4x4 pogon).
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če jan 05, 2006 5:39 pm

Če se malo praktično gleda pri tem RS6 vs. karkoli: Audi je 4wd, večina drugih tukaj naštetih avtomobilov je RWD. Seveda boste rekli da za na progo je rwd hitrejši okoli ovinkov, samo taki avtomobili niso mišleni kot igračke za čez vikend za na nurburgringu se peljat, ampak kot vsako dnevne alternative športnikom (Za RS2 so rekl da je porsche 911 turbo s katermu se da jet do trgovine :lol: ). In za po cesti se peljati, kaj bi raje imeli? 500+km in AWD ali 500+km na zadnih dveh kolesih s motorjem spredaj :P
Če kdo išče avto za po ovinkih gont bo posegel po kakem Lotus Exige, lambotu, ferarriju (v katere bi rad koga vidil zložiti napolnen nakupovalni voziček in 2 otroka).

Kar se pa čustev tiče: Če kdo reče nekomu ki ima malo pojma o avtomobilizmu "Audi RS", "BMW M", "VW GTI", "Mitsubishi EVO", "Mercedes AMG"... bodo sigurno nekaj začutili. Če pa isti osebi rečeš "Acura RL" pa je bolj vprašliva reakcija.
Slika
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če jan 05, 2006 5:53 pm

Dejch je napisal/-a:Juhica serjes ga. Ne mi rect, da je Audi RS6, Mercedes E AMG za dušo lepo te prosm. Kako lahko sploh meces, Maseratije, Ferrarije, Alfe, Lotuse itd v isti kos s temi ladijami za naravnost. :)Impreza pa tud ce je stara ga tukaj poje, neke japonske znamke imajo duso tudi, posebaj Subaru (boxer turbo motor in zelo zabaven 4x4 pogon).


ce se meni falus dvigne ko mi nekdo rece brabus je to moja stvar, nekomu drugemu se pac ko mu reces lotus. verjam za nekoga ki da 20 mio za amg e klaso verjam da ga kupi za duso ne za to, da bo z njim dirkal. ljudje smo si razlicni in to nekateri ne boste nikoli dojeli. tudi tega ne, da so to sportne limuzine in dirkalniki, da je ciljna publika teh avtomobilov ljudje z denarjem in taki so v glavnem starejsi. kar se pa mas, fer in drugih tice, me zanima v kater drug avto lahko nalozis 4 osebe s prtljago in gres na smucanje.... pri tem pa se kaksen ovink poces odpeljes.

lp

ps: sam se ze kar lep cas vozim z bmw sedmico in glede na to, da potrebujem avto tako poleti kot tudi pozimi verjami da vecjega j***a za sneg kot je zadnji pogon NI. naslednji avto ki ga bom kupil bom imel 4x4, pa naj bo to bmw, audi al pa mecka.
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Če jan 05, 2006 6:40 pm

Juhica odlično si jim razložil zadevo. In zadnji ali sprednji pogon zame ni boljši kot quattro. Sem zadnjič bil v Kranjski, kjer je v enem dnevu padlo več kot pol metra snega pa sem hudo obžaloval, da nimam pogona na 4. Pa pomoje tut v ovinkih zmaga štirkolesni pogon, če je ta dober. Zakaj pa potem npr. v P911 tlačijo 4kolesne pogone in celo pravijo, da gre tako hitreje čez ovinke?
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če jan 05, 2006 6:47 pm

Ja jz sm fan 4x4 pogona. Sam ti men povej zakaj potem imet 400+KM v limuzini, ce jo rabis se za v hribe, po avtocesti, po katerem ovinku itd. Za to imas ti cisto dovolj 200-400 KM. To je samo imidz in nc druzga, v nobenem primeru potem ti ne rabis toliko konjev za se v trgovino boze. Tepejo se te prjave med sabo no. Tist, da pa imajo ljudje razlicne okuse in kaj jim predstavlja duso se strinjam, ampak samo do dolocene mere, neka dejstva so Ferrari F430 ima sigurno vec duse kot kateri koli AMG. Pravis da kupujejo bogati ljudje take avtomobile, ja seveda potem pa naj kupi A8 4,2 za v hribe in hitro voznjo po avtocesti, za kroge pa športnika, ne pa te nesmislne prevec nabite z konji limuzine.

V maseratija in v 612 lahko das marsikaj v gepek in otroke in zeno. :) Te nove nabrite limuzine me spominjajo na stare Muscle carje, traktorske motorje v osebni avtomobil, rezultat? Za nikamor, razen za postavljanje. :lol:
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Če jan 05, 2006 7:07 pm

Zdej tko praviš kot, da je bolje imeti 300 konjev kot 500? Sej za take, ki nočejo takega avta so dost navadni A6. Pač js bi mel tak avto zarad sebe, tut če mu zuni piše, da ma mašino 2.0TDI.
Drugače pa glede duše ne morš govort kateri jo ma več. Enmu bolj sedejo eni, drugemu drugi. Npr. js sm navajen na VWje in zato se bi bolje počutu v kakem A6 kot pa v kakem Maseratiju. Pač mi je drugje vse čudno in tuje; krneki brezveze zgleda. Enako kot je teb kot Alfa fanu vse čudno, če se vsedeš v kakega Phaetona.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov