Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
JELO
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr jun 09, 2004 8:20 am
Kraj: MENGEŠ

Napisal/-a JELO Pe jun 11, 2004 11:10 am

[quote="puzzle"]Slika

400PS
21700 E
Slika

:DDD :vrum :bow
VOLVO FOR LIFE!
 
PeCi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Ne nov 02, 2003 5:32 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a PeCi Pe jun 11, 2004 11:30 am

INFINITI je napisal/-a:Slika


WTF :shock: :?:


to je pa tista ko peleš punco u šoping pa ti dolgcajt postane :-P
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe jun 11, 2004 11:49 am

metallic je napisal/-a:Ja valda, da majo bolše finančne rezultate kot renault. Prodajo 3M vozi, od tega je zelo velik limuzin, terencev,... in pa v evropi dobijo nekaj delov od renaulta, kar jim tut zniža stroške; renault po drugi strani pa proda 2.2M od tega je precej cliov, twingov in podobnih avtočkov, kjer ni pretirano velikega dobička...
Kar se pa zanesljivosti nissana tiče pa ne vem no... tole je raziskava v ameriki, kjer renault zagatovo nima nobenega upliva:
Odraz krize??


Ja renault tukaj nima vpliva; samo ta lestvica ni primerljiva z ADAC raziskavo - ti povem zakaj. Lestvica od J.D. ki si jo prilimal se nanaša na okvare novih vozil v roku enega leta; če ima proizvajalec veliko novih modelov, potem ima veliko porodnih težav; v tej statistiki pa rangirajo glede na vse okvare - tudi pregorevanje žarnic v potniški kabini recimo. Porsche je recimo bil pred uvedbo Cayena v samem vrhu, pa imajo neke težave z lučmi in ker imajo malo modelov se je to takoj odrazilo na letošnje rezultate - je biu tekst na to temo. Adac po drugi strani pa beleži okvare na cesti, kjer so morali posredovati da bi avto zopet spravili v pogon - in v tem je glavna razlika. Če pogledaš rangiranja v eni in drugi lestvici boš videl zelo različne rezultate.
Recimo najkvalitetenejši Premium Sports car je Porsche 911 potem pa je Honda S2000 na tretjem mestu je 350Z
Look here:
Slika
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
ice second
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne jul 04, 2004 3:58 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a ice second Ne jul 04, 2004 4:02 pm

:o jest sm pa pred enmu tednom vidu u lublan na rudniku totalko 350z brez sprednga dela, sicr pa predelanga
nč komentarja
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To jul 06, 2004 1:50 pm

Kaj je blo pa predelano? Mislm kko si vidu, če ga je pol falil...
Al ti mal nabijaš? :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
detroit91
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Ne feb 23, 2003 10:47 am

Napisal/-a detroit91 Če jul 22, 2004 9:03 am

kolkr jst vem je motor v 350z od velsaitsa al kva ze un 3.5.
Mamu jim kako lahk tlačijo v tak lep avto motor od renaulta ....sj ne d je slab...sm ma nissan 5x boljs motorje od svojih boljsih avtomobilov :evil:
Skero
[veliki animirani podpisi niso dovoljeni]
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če jul 22, 2004 10:39 am

Kolkr jaz vem je pa motor kr lepo dodelan :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Če jul 22, 2004 11:05 am

detroit91 je napisal/-a:kolkr jst vem je motor v 350z od velsaitsa al kva ze un 3.5.
Mamu jim kako lahk tlačijo v tak lep avto motor od renaulta ....sj ne d je slab...sm ma nissan 5x boljs motorje od svojih boljsih avtomobilov :evil:


To mi deli. Renault ima tretjo najboljšo mašino na svetu v tem razredu. WUHU... 8) 8)
Če verjameš... :-P Mimogrede, to je nissanov motor :lol:
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če jul 22, 2004 12:42 pm

detroit91 je napisal/-a:kolkr jst vem je motor v 350z od velsaitsa al kva ze un 3.5.
Mamu jim kako lahk tlačijo v tak lep avto motor od renaulta ....sj ne d je slab...sm ma nissan 5x boljs motorje od svojih boljsih avtomobilov :evil:


Kak renojev motor? To je nissan motor iz slavne VQ serije:
http://ca.autos.yahoo.com/031212/11/vwrv.html
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
HeP][MeN
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2341
Pridružen: Če feb 05, 2004 3:38 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a HeP][MeN Če jul 22, 2004 1:23 pm

PeCi je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Slika


WTF :shock: :?:


to je pa tista ko peleš punco u šoping pa ti dolgcajt postane :-P


hhaha al pa k lakersi u ibr pusijo proti miamiju :twisted: :twisted:
[i]Weeeeeeee![/i]
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če jul 22, 2004 2:37 pm

INFINITI je napisal/-a:
detroit91 je napisal/-a:kolkr jst vem je motor v 350z od velsaitsa al kva ze un 3.5.
Mamu jim kako lahk tlačijo v tak lep avto motor od renaulta ....sj ne d je slab...sm ma nissan 5x boljs motorje od svojih boljsih avtomobilov :evil:


Kak renojev motor? To je nissan motor iz slavne VQ serije:
http://ca.autos.yahoo.com/031212/11/vwrv.html


To sm tud jz slišu...pol je pa Clarkson pr Top Gear-u neki bluzil o Renaultovem motorju iz Vel Satisa...Sicer pa tam tudi govori kako slab zvok ima, ki naj ne bi bil nič druzga kot trušč...Hmmm, men ma ta avto enga najboljših serijskih zvokov...v živo še boljše ko na TV....
Spet nekje drugje sem pa prebral da je to motor iz Maxime, ki je ustrezno dodelan... :?
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Če jul 22, 2004 3:10 pm

Slide je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
detroit91 je napisal/-a:kolkr jst vem je motor v 350z od velsaitsa al kva ze un 3.5.
Mamu jim kako lahk tlačijo v tak lep avto motor od renaulta ....sj ne d je slab...sm ma nissan 5x boljs motorje od svojih boljsih avtomobilov :evil:


Kak renojev motor? To je nissan motor iz slavne VQ serije:
http://ca.autos.yahoo.com/031212/11/vwrv.html


To sm tud jz slišu...pol je pa Clarkson pr Top Gear-u neki bluzil o Renaultovem motorju iz Vel Satisa...Sicer pa tam tudi govori kako slab zvok ima, ki naj ne bi bil nič druzga kot trušč...Hmmm, men ma ta avto enga najboljših serijskih zvokov...v živo še boljše ko na TV....
Spet nekje drugje sem pa prebral da je to motor iz Maxime, ki je ustrezno dodelan... :?


Pa iz espaca, pa iz skylina/G35 limo/coupe, pa iz murana, pa iz FX35 pa še kakšnega. :)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če jul 22, 2004 3:39 pm

ok dejmo nekaj razčistit. Nissan je začel pred kakim desetletjem skoraj, razvijati serijo motorjev pod oznako VQ. V tem času je doživel tudi povečanje litraže iz 3.0 (maxima EU) na sedanjih 3.5. Ravno tako je renault po prevzemu nissana "sposodil" par različic iz te serije (clarkson ga sere!) in vgradil v par svojih škatl. VQ serija pač obstaja v veliko različic z razno raznimi varijantami kar se tiče moči, navora, krivulj le-teh itd. Zato je tako "versatilen" in se vgrajuje v kupeje, limuzine, roadsterje in celo dva SUV vozila pod okriljem znamke. Motor je plod znanja ljudi ki so nabrali izkušnje v le-mans seriji in so vrhunski inženirji zaposleni v tej tovarni na Japonskem.

"The VQ engine, which offers high combustion efficiency, high output, and impressive torque in a lightweight and compact package, is highly suitable for motor sports. Ken'ichi Sasaki, president of Nismo and currently serving as Nissan's Global Motorsports Officer, was involved in the design of this engine during his period as leader of Nissan's Engine Development Department. Mr. Sasaki said: "In fact at the development stage, we did not envisage that this engine would be used for motor sports. However, during product planning we knew that it would become our main power unit so we designed a number of different kinds of pistons, con rods, and other components for different levels of output and prepared a menu of options. Our pursuit of the issues required by this engine, such as fuel efficiency, quietness, and durability, proved ultimately effective for motor sports use. Such issues as reducing the friction of sliding parts, going all out to lighten moving parts, and compact packaging are very much the basic issues of motor sports too."





The VQ was used for the pickup trucks entered in the Dakar Rally, the Skyline GTR twin-turbo engine cars raced in the All-Japan GT Championship (GT500), the Fairlady Z naturally aspirated vehicles entered in the All-Japan GT Championship (GT300), and the World Series by Nissan Series raced in Europe. The British privateer team also mounted the VQ in its roller chassis in the Le Mans 24-Hour race, and development of the unit is steadily continuing. The V6 engines used in the Formula Renault are also VQs.

The following are some of the motor sports categories where Nissan's excellent VQ engine is used.





All-Japan GT Championship: Skyline GT-R
Nissan mounted a 3.0-liter V6 twin-turbo engine (VQ30DETT) in the Skyline GT-R entered in the All-Japan Grand Touring Car Championship (JGTC), a popular event in Japan. Aspiration restrictions, based on a restricter, were imposed. Entered in the top category, the GT-R demonstrated outstanding reliability and stability for the second year. Starting from the first day of the 2003 series, the GT-R won five races in a row and achieved consecutive podium finishes.

Capacity: 2987 cc
Maximum output: 485 ps (min) / 5600 rpm
Maximum torque: 75 Kgm (min) / 4000 rpm
Fuel/ignition system: ECCS/NDIS
Turbo charger: Twin turbo





All-Japan GT Championship: Fairlady Z
Nissan used a 3.5-liter naturally aspirated (NA) VQ35DF in its Fairlady Z entered this year in the GT300 class of the All-Japan Grand Touring Car Championship. All eyes were on the Fairlady Z, which entered this demanding race for the first time this year. A restricter was fitted. A feature of the Fairlady Z is the high-pitched note of its exhaust, characteristic of naturally aspirated engines. With 2003 our debut year, in the future we are likely to see various performance enhancements and an improved menu.

Capacity: 3572 cc
Maximum output: 300 ps (min) / 8000 rpm
Maximum torque: 43 Kgm (min) / 7000 rpm
Fuel/ignition system: ECCS/NDIS





Dakar Rally: Pickup
From 2002, the Nissan works' Nissan Rally Raid team began participating in the Dakar Rally. The team demonstrated its potential by securing fifth place on its first attempt and chalking up five best times out of a total of 17 special stages. Nissan's pickup was powered by a VQ35DE engine. A restricter was fitted. Engine development and tuning was by Nissan South Africa.

Capacity: 3572 cc
Maximum output: 280 ps (min) / 5000 rpm
Maximum torque: 37 Kgm (min) / 4700 rpm
Control system: Pectel T6 ECM





South Africa Off-Road Championship: Pickup
The South Africa Nissan team entered the pickup for the Dakar Rally in a local off-road race and further refined its battle-readiness. The engine used in this pickup was the same 3500-cc VQ35DE engine used in the Dakar Rally. But in South Africa, air restricters are not mandatory, and the engine developed at least 450 ps. Nissan's record for consecutive victories was carried irresistibly forward by this championship.





World Series by Nissan
This is a popular intermediate formula series staged in Europe, centering on Spain, and South America. Today, this event is developing into the quickest route to F1 racing. This is a single-make formula in which all the cars were powered by VQ30DE engines; the chassis were made by Dallara of Italy.
Up until 2001, this series used the CA engine, but from 2002 switched to the VQ engine to gain both better performance and save costs. The engine is tuned to develop 450 ps, but long overhauling sites help reduce teams' operating costs.





Le Mans 24-Hour Race
A British private team participated in the LMP675 class using an open vehicle powered by a VQ34 engine (a 3400-cc unit was selected because of vehicle regulations) in a roller chassis. The team's successes include a win in this class in 2000. Their vehicle used an original rebuilt block teamed with a highly reliable mass-production engine head
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
VaLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Sr okt 08, 2003 1:44 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a VaLe To mar 29, 2005 7:41 pm

Ni blo že dolgo ne nič tukaj :lol:

Drage in dragi moji... evo en nerazumljiv, vsaj kaj se jezika tiče... test 350z :mrgrin:
Mislim da so to nizozemci, če se ne motim, ampak meni osebno zelo dober test... pokaže vse, kar moreš videt, razumeš pa itak nič... torej dobro prikažejo :mrgreen:

---> VIDEO <--- (47 Mb)

Komentarji :roll: ;)

VaLe
My Love... Nissan 350 z
Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To mar 29, 2005 8:02 pm

z, Z, ZZZZ, Z, z,... :roll:

Get a life, man... :P

Bomo pogledal... :D
 
Uporabniški avatar
VaLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Sr okt 08, 2003 1:44 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a VaLe To mar 29, 2005 9:40 pm

INFINITI... daj pozijat to! :vc
My Love... Nissan 350 z
Slika
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Napisal/-a s_mande To mar 29, 2005 9:46 pm

NISSAN 350Z vceraj sem ga videl v Ravnah na Koroskem pred naukupovalnim centrom TUS. ;)
Bil je sicer crne barve in reg.CE,imel sem telefon zraven ampak sem bil tako navdusen nad avtom da sem ga pozabil poslikati. :/:o:/
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To mar 29, 2005 10:30 pm

Jaz sem 350Z-ja videl ene 2x na glavni postaji v LJ kjer sem praktično vsak dan in si ogledam vse in še več kar je na kolesih :)

Lepa stvarca na pogled, performansi so pa verjetno tud taki kot se spodobi, sodeč po testih :)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
VaLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Sr okt 08, 2003 1:44 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a VaLe To mar 29, 2005 10:32 pm

s_mande je napisal/-a:NISSAN 350Z vceraj sem ga videl v Ravnah na Koroskem pred naukupovalnim centrom TUS. ;)
Bil je sicer crne barve in reg.CE,imel sem telefon zraven ampak sem bil tako navdusen nad avtom da sem ga pozabil poslikati. :/:o:/


Hehe... meni se je enako zgodilo, ko sem bil v Nemčiji, ko sem šel avto gledat. Tak sem se pajtlal in bil navdušen, da sem vse skupaj pozabil... še slikat :lol: :oops: :P
Meni osebno... nor avto 8)
My Love... Nissan 350 z
Slika
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek To mar 29, 2005 10:38 pm

ja ta avto je huuud, odlična lega ne cesti, edin kar mu manjka je turbo....
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov