Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
beli angel
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Ne jun 27, 2004 3:03 pm
Kraj: črnomelj

Napisal/-a beli angel Če avg 25, 2005 10:08 pm

kobreti je napisal/-a:Stroj od stroja!!! 8)


se podpišem pod to :tomidelej:
be cool and drift!!
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- Pe avg 26, 2005 7:37 am

M3 je napisal/-a:
-tomi- je napisal/-a:a je m5 turbač ?


ne.


...pol pa kapo dol
 
Ares
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 12, 2005 10:28 am

Napisal/-a Ares Pe avg 26, 2005 8:44 am

VaLe je napisal/-a:Če mam tolk dnarja si rajši kaj druga kupim 8)



Npr. kako parcelo pa bajtico gor :D .


Pleh je pač le pleh. Pa za koji k***c bi res rabil 500 konjev.. kr neki.


Pa je lep nč ne rečem ;)
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe avg 26, 2005 8:45 am

S|icKeR je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Izjemno!

V tem razredu brez konkurence, a vseeno se mi poraja vprašanje ali ni bolje kupiti nakaj iz razreda 360/430 Modena, Maserati GT, 911 Turbo...

Če pa v tem razredu potem pa sigurno nič drugega kot BMW.


cls amg? 10.000 € cenejši, 40Km manj, ampak vseeno. če je kdo gledal test v nedeljo na dsf-u so primerjal glih tadva avtomobila. cena, notranjost, zunanjost - zmagal cls (s precejšno prednostjo); performance, vozne lastnosti - zmagal M5 (malenkostna razlika). tko da se mi zdi da je bil rezultat neodločen 2:2. če je biu pa tut peti test se pa ne spomnen. tko da M5 vsekakor ma konkurenco v svojem razredu. in če bi bla moja denarnica tok debela, bi si brez premisleka kupu CLS AMG.

v opomin, nisem fan nobene točno določene znamke


Hmnja no. Men se je zdel glupo da pri športnih limuzinah skoraj več povdarka dajo na notranjost kot na vozne lastnosti. Poleg tega ima M5 več prostora zadaj, zmagal je pa vseeno CLS (baje zarad armaturke).

No kakorkoli. Rezultat je bil TOČNO tak kakršenga sem pričakoval: Merc je bolj udoben in mehkejši, M5 bolj hardcore in športen. Je bilo do sedaj tako z vsemi verzijami obeh avtov na trgu in tudi zdaj se ni nič spremenilo.
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe avg 26, 2005 9:02 am

Tadva avta sta bolj malo primerljiva...meni v primerjavo pašeta skupaj bistveno bolj Alpina B5 in CLS AMG...tadva sta pač oba kompromis med velikim udobjem in odličnimi zmogljivostmi...M5 je pa prvo šport, pol šport in šele nazadnje šport...naj bo no...nazadnje limuzina ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Pe avg 26, 2005 9:04 am

drugmirko je napisal/-a:evo, kaj si Jeremy Clarkson misli o vsemu skupej.... :P

perfektna Clarksonova zabavna žlehnarija! pa ne se takoj pizdit BMWovci, poglejte lepo do konca...

http://arnaud.randon.free.fr/Telechargements/TG_M5E60.wmv


Sem že videl ta test. In Jeremy ima vedno tak neverjeten čut, da zadene point - tudi tokrat ga je. On je legenda. Poleg tega pa ni res, da ne mara BMWjev. Poglejte si vse Top Geare in boste to tudi opazili. Vedno skritizira tisto, kar je mnogokrat, roko na srce, res treba pri BMWjih. Glede oblike pa mislim, da se kregajo predvsem zato, ker je ta oddaja dejansko show ;)

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- Pe avg 26, 2005 9:38 am

M3 je napisal/-a:
-tomi- je napisal/-a:a je m5 turbač ?


ne.


...a pa je se kak mocnejsi serijski neturbač na trgu?
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe avg 26, 2005 9:40 am

-tomi- je napisal/-a:
M3 je napisal/-a:
-tomi- je napisal/-a:a je m5 turbač ?


ne.


...a pa je se kak mocnejsi serijski neturbač na trgu?


Od BMW ne
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- Pe avg 26, 2005 1:30 pm

Slide je napisal/-a:
-tomi- je napisal/-a:
M3 je napisal/-a:
-tomi- je napisal/-a:a je m5 turbač ?


ne.


...a pa je se kak mocnejsi serijski neturbač na trgu?


Od BMW ne


...pa drugi?? ...je M5 najmočnej neturbač??
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Pe avg 26, 2005 2:07 pm

A ni tud Ferrari FXX z V12 6.3l mašino brez turbine? :oops: 800KM
Če je ravno, ni zabavno.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe avg 26, 2005 2:33 pm

Začasno so ustavili izdobave novega BMW M5.

Napaka na (nisem dobro razumel) vodni ali bencinski "pumpi".
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Pe avg 26, 2005 2:52 pm

Nasty je napisal/-a:Začasno so ustavili izdobave novega BMW M5.

Napaka na (nisem dobro razumel) vodni ali bencinski "pumpi".


a ni na oljni pumpi,pa ustavl so že neki cajta nazaj...
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Pe avg 26, 2005 2:55 pm

Miholl je napisal/-a:
Nasty je napisal/-a:Začasno so ustavili izdobave novega BMW M5.

Napaka na (nisem dobro razumel) vodni ali bencinski "pumpi".


a ni na oljni pumpi,pa ustavl so že neki cajta nazaj...


Tud jest mislm da je tko ja ker problemi z M5 so znani že kar nekaj časa (oz. problem s to oljno pumpo zarad katere so začasno ustavil dobavo).
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
camaro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe dec 24, 2004 7:19 pm

Napisal/-a camaro Pe avg 26, 2005 3:07 pm

Močnejši neturbači od M5 :!:

murcielago, 575M maranello, carrera GT...
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Pe avg 26, 2005 3:10 pm

camaro je napisal/-a:Močnejši neturbači od M5 :!:

murcielago, 575M maranello, carrera GT...


Mogoče so misll na liter prostornine :?:
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- Pe avg 26, 2005 3:35 pm

...debato o neturbačih sem prestavil v "Splošni pogovori"
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Pe avg 26, 2005 3:37 pm

skritizera ga do konca dokler ne prtisne tipke M,pol se pa začne luštno 8) men bi že 400KM zadostovalo :D

Lp
Slika
 
Uporabniški avatar
krt206
Uporabnik
 
Prispevkov: 889
Pridružen: Ne mar 06, 2005 12:10 pm
Kraj: Kjer sem

Napisal/-a krt206 Pe avg 26, 2005 3:42 pm

Mam doma oddajo s testom iz 5th geara, pa je avto res svaka mu čast
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe avg 26, 2005 5:26 pm

Ne vem koliko časa je od tega, ko sem gledal te zadeve.
Če sem (časovno in o kateri pumpi se je šlo) udaril mimo, se opravičujem.
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden So avg 27, 2005 8:40 am

Saj o tem avtu je že tekla debata. Glede na to, da se 500 konjev aktivira šele s posebnim gumbom, sicer pa se v osnovi avto vozi v "safe modu" in da ima omejeno število štartov (podobno kot ptica belka omejeno število vzletov) se človek vpraša, kako (kratko)trajno je to vozilo. Oljnih črpalk pa rajši ne omenjamo.
Pa še to- alfa 164 V6 turbo letnik '91 ima večjo litrsko moč motorja, pa zdrži čuda. In več deset štartov na polno brez težav. Prenos in podvozje morata pač biti prilagojena zmogljivosti motorja, pa je.
Most of the parts that break on the 156 are made in Germany
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov