Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr sep 08, 2004 3:28 pm

:pivo torej...no sok...ko se vozi!
Ja, sej vem da je neumna primerjava, to tud priznam, samo hotu sem ti razložt, kaj MENI pomeni prava športnost...vsak ima druga merila seveda!!! Je bla pa Impreza najbolj brutalen in dirkaškemu stroju najbližji avto, ki sem ga peljal in je name naredila prav poseben vtis...lega je resnično FENOMENALNA...prav rad pa bi probu pelat tud M3, da bi vidu, kako pa atmosferski motor in zadnji pogon delujeta na moja čutila :twisted:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Sr sep 08, 2004 10:47 pm

od skoz sem že za citroena, pa spet preseneča.. pomoje ne pretirawam samo citroen je skoz delal awtomobile pred časom...wsaj do leta okol 90...pol je pa mal zabluzil, zdaj pa spet preseneča... ko smo že pri kilometrih... spački so jih delali brez generalne tudi po 400-500tkm...
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če sep 09, 2004 6:53 am

Citroena trentno najbolj j**e ''partner'' PEUGEOT.. Kaj češ... PSA...
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Če sep 09, 2004 1:47 pm

Kaj jih bremzajo ??
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne sep 12, 2004 2:09 am

Kot kaže bodo vse dileme relativno hitro rešene. Izgleda namreč, da bo

C6 največje presenečenje letošnjega pariškega salona!

Celo poletje nas je citroen rajcal in nam napovedoval C4, kot sedaj kaže pa so to počeli predvsem zato, da bi prikrili debi ekstravagantnega C6.

Komaj čakam Pariz!

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Po sep 13, 2004 5:23 am

don CONSIGLIO je napisal/-a:Komaj čakam Pariz!

LP,
don CONSIGLIO



zadnje dni salona sledijo slikce 8)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
pubi2cv
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Pe apr 19, 2002 9:51 am
Kraj: Breg pri Polzeli

Napisal/-a pubi2cv Po sep 13, 2004 12:15 pm

Si ne upam na salon.......po mojem bi me srček izdal, ko bi zagledal C6 :huh:.....od navdušenja seveda....da se razumemo.....tole je prihajajoča legenda.....žaba tretjega tisočletja, verjemite :wink:
pubi
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po sep 13, 2004 12:26 pm

xandrej je napisal/-a:No Citroena C6 primerjaš z Audijem A6... No pa preberi:



Kot vemo je bil Citroen vedno nekak napredek z rešitvami avtomobilizma in vedno nekaj posebnega. Po krizi 90 let se spet postavlja na svoja stara pota. Evo najnovejša admiralska ladja C6, kot prvi avto na svetu, vgrajene pnevmatike najnovejse "flat tire" tehnologije, ki omogočajo vožnjo s predrto pnevmatiko do hitrosti 237 km/h.
Pnevmatike je posebej za Citroën razvil razmeroma neznani proizvajalec iz Češke republike Pelikan v sodelovanju z francosko tvrtko Aerospatiale iz Toulousa, ki se primarno ukvarja z izdelovanjem nosilnih raket za Euro satelite.
Pnevmatika nosi ime Pelican Astrocitro sport
Najbolj zanimivo pri pnevmatiki pa je dejstvo, da so uspeli kanale za odvajanje vode pri velikih hitrostih oblikovati v Citroënovem simbolu, poznanem že dolga desetletja - Double Chevron.
To odlično sodelovanje francoskih in čeških inženirjev seveda pomeni prekinitev sodelovanja z dolgoletnim ekskluzivnim dobaviteljem pnevmatik Michelin, zaradi vse vecjega pritiska nasih kupcev, razocaranih nad kvaliteto njihovih pnevmatik.
Kot eden glavnih razlogov je bilo navedeno nezadovoljstvo kupcev nad Michelinovo popularno pnevmatiko Energy, saj se je v praksi pokazalo, da v 7. letu starosti postane fizično pretrda in se ji drastično poslabša oprijem na mokri cesti. Na suhi pa tako ali tako pokaže slabosti že kako leto prej oz. že po 130.000 prevoženih kilometrih.
Za razliko od francoskega proizvajalca so pri Pelikanu uporabili revolucionarno zmes Dubčekspecial mesanico kavčuka, ki omogoča odličen oprijem v vseh vremenskih razmerah – še najbolj so ponosni na dejstvo, da ima nezmanjšan oprijem tudi pri pri -45 "C!! kar bo naredilo C6 idealen avtomobil za prodor na zahteven sibirski trg!
Tudi same dimenzije gum pomenijo revolucijo v gumarski industriji – nedvomno nekaj povsem novega v razredu osebnih limuzin - tako bodo spredaj vgrajevali dimenzijo 265/ 35/ 21" in zadaj 305/35/22". Gume bodo v prid čim manjši teži seveda polnjene s Helijem.
Obenem so tako tudi dosegli tudi uporabo enega tipa pnevmatike tekom celega leta – kar so dosedaj mnogo proizvajalci poskušali, uspelo pa ni še nikomur!
Tako lahko z gotovostjo rečemo le – sodelovanje češkega znanja in francoskega denarja je zmagovita kombinacija za prihodnje!
Ni pa bilo sodelovanje uspešno zgolj na področju gum – tudi sama zasnova avtomobila je nekaj povsem drugega kot smo bili zadnjih sedem desetletij navajeni pri Citroënu – poslovila se je zmotna in zgrešena zasnova »vse spredaj« - nadomestila pa jo je češka pogruntavščina (Tatra) »vse zadaj« - tako ima novi zastavonoša te avantgardne znamke zadaj nameščen 6 valjni zračno hlajeni bokserski motor (pri sodelovanju so se s sodelovanjem oprli na dolgoletne izkušnje Subarujevih konstruktorjev), kar mu zagotavlja izjemno nizko težišče ter nizek nos avtombila – kar je pogoj za nizek koeficient zračnega upora.
Obenem so tudi opustili misel o razvoju Hydractive4 podvozja, kajti izkazalo se je da je ob uporabi specialnih vzmetnih gumi elementov (ponovno plod sodelovanja med Pelikanom in Aerospatiale) klasično vzmetenje lažje za vzdrževanje obenem pa zadovoljivo opravlja svojo nalogo, saj daje avtomobil vtis, da lebdi na gumijasti preprogi.
No, za zagrizene ljubitelje znamke bodo ob doplačilu vseeno ponudili sistem Hydractive3,znan ze iz neuspešnega modela C5 vendar po tržnih raziskavah si ne obetajo veliko kupcev, ki se bodo odločili za to popolnoma zgrešeno filozofijo vzmetenja s katero so pri Citroënu poskušali prodreti skoraj 50 let. Nazadnje jih je srečala pamet.


- podvozje pri C6 vendarle ne bo popolnoma neaktivno (če odštejemo doplačilno HA3 za ljudi s posebnimi željami): ponujali bodo dve stopnji - pri šibkejši različici bo novi sistem vzmetenja poimenovan "Gumilastyc" - produkt že nekajkrat omenjenega sodelovanja med Pelikanom in Aerospatialom. Pri močnejši pa bo imel dodan aktivni element poimenovan "Active Sillicon Damping" - v bistvu se gre za silikonsko blazinico z aktivnim gleom kateremu se glede naobremenitev spreminjata viskoznost in trdota. Tako se prilagaja comfortnemu ter športnemu načinu vožnje - pri vožnji v ovinku, ko se avto nagiba - pride do povečanja obremenitve in blazinica otrdi zato je nagibanje manjše - nekaka evolucija Active torej!
- jasno bo novi flagship ponujal tudi obračajoče luči - ampak revolucionarno!! ne sprednje (ker to danes itak ponuja že skoraj vsaka firma) temveč luči za vzvratno vožnjo - saj pač tako velikega avtomobila ni lahko ponoči bočno parkirat - ob uporabi vrtljivih luči pa se bo mnogo lepše osvetlila okolica za avtomobilom.
- avtomobil zaenkrat NE bo premogel dizelskega agregata HDi, saj na tem področju PSA pripravlja pravo revolucijo!
Kot zahvala s strani tvrtke Mazda katerim so Francozi velikodušno odstopili svoje vrhunske tudbodizelske agregate so združili svoje znanje inženirji obeh tvrtk in premierno razvili revolucionarni Wankel na dizelsko gorivo! Era HDi-jev se tako vsaj pri C6 poslavlja saj pri Wanklu vsaj v osnovni (šibkejši) različici odpade potreba po turbinskem polnilniku saj motor vseeno razvije dovolj moči.


No če ti to liči z Audijem pol pa ne vem.. Pa lahko lepo primerjaš Audi 100 z XM leta 1993 pa boš videl...

Samo ljudje raje kupijo Audi... Kaj češ... Tak je to...


Boxerski bencinar v C6? Dizelski wankel v prestižni limuzini?
Baje renault pripravlja za clio RS mk.3 4.0 V8 z 390KM in V20 z cca 10kkm za novi prihajajoči kupe velikosti clk.
VIR: www.planeterenault.com

Sure... :roll:
Zadnjič spremenil metallic, dne Po sep 13, 2004 12:27 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
HPFreak
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Po feb 17, 2003 11:44 pm

Napisal/-a HPFreak To sep 28, 2004 5:10 pm

Uuu.. zanimivo! Fule je lep, pa notranjost..sam zadek me neki...maaahh se bo treba pač navadit! Kaka je pa kaj okvirna cena -- ziher ene pod 6 mio ne.

Aja a ni tudi novi C5 v igri?

lp uroš
aaaaaa...KONJA!
 
Uporabniški avatar
swoop
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: To feb 17, 2004 1:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swoop To sep 28, 2004 5:12 pm

ce bi biw black brotha bi reku:"Damn! What tha f***k is that?"

...jao, jao, jao....me prow zanima kdo je zdj cheef designer pr C-ju. Bi se blo treba maw pogovort z njim.


peace
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 To sep 28, 2004 5:18 pm

Oprosti ampak..... zadaj je grd :cry:
Je kao lancia thesis odzadi... sam grš.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan To sep 28, 2004 5:22 pm

:ne :ne :ne :ne :ne :ne
podpis
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN To sep 28, 2004 5:23 pm

zadi je tko mal drgač pa hud
8)
>>ZIDEK<<
Slika
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek To sep 28, 2004 5:25 pm

Nekaj posebnega, svežega, ekstravagantnega!
Slika
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO To sep 28, 2004 5:50 pm

Izjemen izdelek!

Hkrati pa ne vem, če bi ravno govoril, naj se Nemci učijo od njih... :roll:

Jaz bi raje rekel, da je to končno ena zanimiva alternativa in če bo še cena vsaj malo nižja od nemških, potem zmaga :wink: Za razliko od Vel Satisa...

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Matrix
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Ne feb 08, 2004 7:31 pm

Napisal/-a Matrix To sep 28, 2004 5:53 pm

Mah.. ga nikoli ne bi kupil.
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To sep 28, 2004 5:59 pm

Dokaj zanimiva limuzina... Zadaj glih nima 300+ mm gum, pa verjetno tut nima boxerja pa wankla, kot je pisal v enmu članku... :lol: :lol: ampak mogoče se bo pa bolš prodajal od vel satisa... čeprav švabom tut do prstov na nogah ne bo segu... :-P
 
Uporabniški avatar
Zm3-D3n
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 514
Pridružen: Če apr 08, 2004 1:50 pm

Napisal/-a Zm3-D3n To sep 28, 2004 6:07 pm

Vsak naledn model k ga nardi cotroen je grsi (z izjemo redkih).
 
Uporabniški avatar
ThARippA
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:44 pm

Napisal/-a ThARippA To sep 28, 2004 9:15 pm

U, noro lepo, bočna linija ista kot pri konceptu C6 Lignage :worship:
Slika


Edino zadnje luči se mi zdijo preveč na silo vključene (enako kot pri prenovljenemu C5).
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To sep 28, 2004 9:15 pm

Huh...moja prva reakcija je povedala vse...
UAU :shock:
Res, tale avto je pa za razliko od mnogih današnjih novih "čudne" oblike name naredil zelo pozitiven vtis...Resnično nekaj zelo posebnega!
Da bi se pa nemci skrivali :? ...ne vem no, tko pravi SAFRANE...
Zame se lahk pa pred tole spodaj nalimano limuzino vseh limuzin lahko skrijejo vsi, od najnovejše BMW-jeve sedmice, pa do S-klase :wink:
Slika
Gut, alte 7-er 8)

Drugač pa vse pohvale Citroën-u

LP, Slide
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost