Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr feb 01, 2006 12:47 pm

sej pravim.... za tehniko ne vem. sta si verjetno res popolnoma različna.... mislu sem na obliko. in ta je, kot je lepo videt iz sliki ki jih je don C. priložu, oblikovno zelo podobna! vrata in okna imajo praktično enake linije, ostalo je pa pač generično zraslo in se zaoblilo v Fičkotovo končno obliko...

če bi bil žleht bi reku, da nekak tak, kot je iz Pugove 206tke zrasla nova 207ca... :P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
maL
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: Ne jan 25, 2004 1:36 pm

Napisal/-a maL Če feb 02, 2006 12:30 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Tole pa naj bi bila vohunska slika serijskega vozila:

Slika

Volare, o o, cantare,....

Fiat spet postaja bomba!

LP,
Joie


Isti kot STILO sam mau zožan... drgač pa identičen, vsaj men se tko zdi..

lp,maL
Slika
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Po apr 03, 2006 11:05 pm

Spodaj prilagam še ene nove risbice, ki pa so bolj oblikovalski trening na straneh Autoparerija, vendar pa zelo zanimive.

Slika

Slika

Slika

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To apr 04, 2006 3:01 am

Slide je napisal/-a:Men je pa super luškan fajn...takoj bi ga kupu punci ;)


Točno to mi je prvo padlo na pamet :D

Mi je pa zelo všeč malček.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To apr 04, 2006 4:44 pm

bass je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:Men je pa super luškan fajn...takoj bi ga kupu punci ;)


Točno to mi je prvo padlo na pamet :D

Mi je pa zelo všeč malček.


Jaz bi ji pa rajši kupil Lancio Ypsilon.

Drugače se mi pa zdi, da se Fiat po dolgem času vrača med žive. Po novem Grande Puntu je to drugi model za katerega imam občutek da mu je prodajni uspeh zagotovljen. Razen če se jim ne bo na kakšnem crashtestu zalomilo ali pa da ne bo previsoka cena; upam da nič od tega.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To apr 04, 2006 4:47 pm

maL je napisal/-a:Isti kot STILO sam mau zožan... drgač pa identičen, vsaj men se tko zdi..


Jaz pa ne vidim tukaj kakšne podobnosti s Stilotom!

lp, mm
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To apr 04, 2006 6:04 pm

Lancia je mečka v primerjavi z konkurenco; ni da ni od opreme. Drugače pa tale new age fičak je hudo všečen
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To apr 04, 2006 6:12 pm

A ima kdo kakšno spy-photo novega Ford Ka?

Fordovci pravijo, da si bosta navzven popolnoma različna, pa me zanima če bo to držalo.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe maj 05, 2006 7:20 am

Čez 500 dni prihaja FIAT 500 ...in upam, da tudi boljši časi za to italijansko znamko...

http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=3&c_id=15307

lp, mm
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Pe maj 05, 2006 8:47 am

ma ta fiat je neumn... namest da nardi Tipota oni grejo delat fičota k tok paše v to obdobje :roll:
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Pe maj 05, 2006 10:10 am

probajo obudit :P tist abrt na slikah mi je luskan
 
Uporabniški avatar
GTA lover
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: To maj 31, 2005 9:06 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GTA lover Pe maj 05, 2006 10:23 am

Sej Tipo je bil obujen (no ja, poskušali so vsaj) s Stilom in še prej z Bravo/Brava. Logično pa je, da se bo Trepiuno 100% bolje prodajal kot kakršenkoli naslednik Tipota - vsaj, če bo cenovno konkurenčen, za kar pa kot kaže ni bojazni.

Kar se pa tiče 3+1, bravo Fiat! Meni je krasen - je pa očitno, da ga Fiat trži kot duhovnega naslednika Fiata 500, oz. originalnega Cinquecenta. Fiat 600 (oz. Zastavin 750 in 850) seveda ne pašeta v isto varianto oz. to je drug avtomobil! Vendar pa sta si, tehnično, le zelo podobna...Bolj kot po obliki vsekakor!

Res upam na pravega Abartha (skice recimo so že fajn!), po možnosti (dreaaaaming) takega s kamionskim hladilnikom spredaj in odprto havbico zadaj :twisted: :twisted:
Alfa Romeo - Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe maj 05, 2006 10:44 am

drugmirko je napisal/-a:a ni bil fičo 750 kubični in povečan Fiat 500? vsej tak, na oko... če že ne direktno... ker direktno je bil Fiat 500 duhovni naslednik Topolina...


Fiat 600 (fičo) je prišel ven kot "piccola utilitaria" (majhen družinski avto - danes morda najbliže kakšen punto, C3) leta 1955, dve leti pred Fiatom 500 (1957) kot naslednikom Topolina, ki je bil bolj osnovno (mestno) vozIlo. 600-ki je sledila 750, nato so avto zaradi bližine s 500 povečali na 850 (tudi nova modernejša (škatlasta) in prostornejša oblika), 127, uno, punto in sedaj grande p., zako da ima fičo vseskozi naslednike. Fiat 600/750 je bil v Italiji delan približno deset let v cca milijon komadih (pa še +10+ let in nekaj milijonov licenčnih - ne samo YU-fičo), Fiat 500 pa je do leta 1975 bil v Italiji narejen v 3.800.000 komadih, nato 126, bolha, uš, klop, pa zdej tale ličinka...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe maj 05, 2006 10:50 am

Pa še to. Glede tehnične podobnosti: 500 je imel zračno hlajen motor, 600 pa vodno, kar je bila v tistih časih ogromna razlika glede udobja in vzdrževanja.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne maj 07, 2006 12:21 am

dj_em je napisal/-a:ma ta fiat je neumn... namest da nardi Tipota oni grejo delat fičota k tok paše v to obdobje :roll:


:roll:

Fiat 500 so Fiatovi svetli časi.

Tipo je bil pa pot v krizo...

Novi Fiat 500 popolnoma paše v to obdobje in je izjemno zanimiv izdelek. Prepričan sem, da bodo nekateri planili nanj, če le ne bo predrag.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Ne maj 07, 2006 6:51 am

abarth študija... ŽVAU!
 
Uporabniški avatar
RKay
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: To jun 14, 2005 12:12 pm

Napisal/-a RKay Ne maj 07, 2006 9:32 am

Slika

Tole je pa sigurno photoshop, zadnji konec je čista nissan micra, prednji konec pa je od starega fiat 500 - moje mnenje.

Drgač pa k eni plozite da je razlika med fiat 500 in zastava 750/850 (t.i. fičo)
Dejansko je zelo majhna ker je zastava na osnovi fiat 500 izdelovala fičota, ampak ne skos sam en model pa še motor je bil v fičku baje močnejši, pač fiat za po mestu fičo za v hribe, neka razlika je vendar ne velika.
Dejansko je isto kot pri fiat punto 3 in novi zastava 100 al kaj že je, k je popolnoma isti avto sam znamka je druga.

Razlika je v imenu. bi šel pa skor stavt da bo čez 5 let po stekli proizvodnji to novi fičo oz. zatava 750/850

Glede cena se mi pa zdi zelo ugoden.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne maj 07, 2006 11:19 am

RKay je napisal/-a:Drgač pa k eni plozite da je razlika med fiat 500 in zastava 750/850 (t.i. fičo)
Dejansko je zelo majhna ker je zastava na osnovi fiat 500 izdelovala fičota, ampak ne skos sam en model pa še motor je bil v fičku baje močnejši, pač fiat za po mestu fičo za v hribe, neka razlika je vendar ne velika.
Dejansko je isto kot pri fiat punto 3 in novi zastava 100 al kaj že je, k je popolnoma isti avto sam znamka je druga.

Razlika je v imenu. bi šel pa skor stavt da bo čez 5 let po stekli proizvodnji to novi fičo oz. zatava 750/850

Glede cena se mi pa zdi zelo ugoden.


nekateri pa nič ne preberete kaj? :roll:

esem je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:a ni bil fičo 750 kubični in povečan Fiat 500? vsej tak, na oko... če že ne direktno... ker direktno je bil Fiat 500 duhovni naslednik Topolina...


Fiat 600 (fičo) je prišel ven kot "piccola utilitaria" (majhen družinski avto - danes morda najbliže kakšen punto, C3) leta 1955, dve leti pred Fiatom 500 (1957) kot naslednikom Topolina, ki je bil bolj osnovno (mestno) vozIlo. 600-ki je sledila 750, nato so avto zaradi bližine s 500 povečali na 850 (tudi nova modernejša (škatlasta) in prostornejša oblika), 127, uno, punto in sedaj grande p., zako da ima fičo vseskozi naslednike. Fiat 600/750 je bil v Italiji delan približno deset let v cca milijon komadih (pa še +10+ let in nekaj milijonov licenčnih - ne samo YU-fičo), Fiat 500 pa je do leta 1975 bil v Italiji narejen v 3.800.000 komadih, nato 126, bolha, uš, klop, pa zdej tale ličinka...


Fiat 500 je imel med drugim tudi samo 2 valja...fičo/fiat 600 izključno 4, in kot je že esem povedal je imel prvi zračno drugi pa vodno hlajenje (500 -> bolha, 600 -> fičo)


FIAT 600 -> od fičkota ata torej...
Slika

FIAT 500 -> od bolhe/pičipokita ata
Slika


Jaz vidim precejšnjo razliko no...
:)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne maj 07, 2006 2:57 pm

RKay je napisal/-a:Slika

Tole je pa sigurno photoshop, zadnji konec je čista nissan micra, prednji konec pa je od starega fiat 500 - moje mnenje.

Drgač pa k eni plozite da je razlika med fiat 500 in zastava 750/850 (t.i. fičo)
Dejansko je zelo majhna ker je zastava na osnovi fiat 500 izdelovala fičota, ampak ne skos sam en model pa še motor je bil v fičku baje močnejši, pač fiat za po mestu fičo za v hribe, neka razlika je vendar ne velika.
Dejansko je isto kot pri fiat punto 3 in novi zastava 100 al kaj že je, k je popolnoma isti avto sam znamka je druga.

Razlika je v imenu. bi šel pa skor stavt da bo čez 5 let po stekli proizvodnji to novi fičo oz. zatava 750/850

Glede cena se mi pa zdi zelo ugoden.


No, ne bo držalo. Mislim, da nič ;)

Na zgornji sliki ni photoshop, temveč posebne garažne verzije malih retro avtomobilov, ki so bili (ali pa so) zelo popularni na Japonskem. Naredijo pa jih tako da vzamejo za osnovo npr. Micro in ji dodajo retro opremo ali celo kar cel sprednji del. Na ta način so naredili tudi Katrco (mislim, da smo tudi tukaj govorili o tem).

Razlika med Fičkom in 500 je precejšnja. Sploh nimata nič skupnega, kolikor vem, razen podobne oblike.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov