Mick Jerry je napisal/-a:Samo ena beseda: ŽIVAL.
Naj bi mel 16 cilindrov in 4 turbine, če sem prav slišu. Ne vem zakaj je vsem tok grd, men je prov lep. Ampak cena? Pomoje vsi forumaši skupi ne spraskamo za enega.
drugmirko je napisal/-a:so ga pri TUVu z zajlami prpeli in pognali do 400 na uro. pravijo, da gre! citroenovci bodo z veseljem pozdravli aktivno vzmetenje, ki avto odvisno od hitrosti dviga in spušča :P , najboljša mi je pa tista s posebnim ključem, ki ga je treba obrnit za doseganje hitrosti višjih od 375 km/h... pravijo da "funny handshake" pred tem ni potreben...![]()
![]()
Mick Jerry je napisal/-a:drugmirko je napisal/-a:so ga pri TUVu z zajlami prpeli in pognali do 400 na uro. pravijo, da gre! citroenovci bodo z veseljem pozdravli aktivno vzmetenje, ki avto odvisno od hitrosti dviga in spušča :P , najboljša mi je pa tista s posebnim ključem, ki ga je treba obrnit za doseganje hitrosti višjih od 375 km/h... pravijo da "funny handshake" pred tem ni potreben...![]()
![]()
Čaki čaki mal.Ustav konje. kaj je v zvezi s tem ključem? Če prav razumem; šele ko obrneš nek poseben ključ, se avtu dokončno "odpre" in ti da tistih 400+ km/h?
Dej povej kej več, če veš. Kaj si mislu s tem funny handshake?
Sorry za glupa vprašanja, sam me res zanima.
Eddis je napisal/-a:Mick Jerry je napisal/-a:drugmirko je napisal/-a:so ga pri TUVu z zajlami prpeli in pognali do 400 na uro. pravijo, da gre! citroenovci bodo z veseljem pozdravli aktivno vzmetenje, ki avto odvisno od hitrosti dviga in spušča :P , najboljša mi je pa tista s posebnim ključem, ki ga je treba obrnit za doseganje hitrosti višjih od 375 km/h... pravijo da "funny handshake" pred tem ni potreben...![]()
![]()
Čaki čaki mal.Ustav konje. kaj je v zvezi s tem ključem? Če prav razumem; šele ko obrneš nek poseben ključ, se avtu dokončno "odpre" in ti da tistih 400+ km/h?
Dej povej kej več, če veš. Kaj si mislu s tem funny handshake?
Sorry za glupa vprašanja, sam me res zanima.
Mene tud, hitr povej zdej, smo ferbcni
Autoweek je napisal/-a:Om de topsnelheid te halen moet de bestuurder – wanneer bijvoorbeeld een rit over het circuit wordt gereden - een extra sleutel aan de linkerkant van de bestuurdersstoel omdraaien. Zo controleert de auto bij 375 km/u zelf zaken als de bandenspanning voordat hij opstoomt naar de 400 km/u. Wanneer de extra sleutel wordt omgedraaid, verschijnt de tekst ´Top Speed´ op het display in de cockpit.
babelfish prevod je napisal/-a:The driver - when for example a ride concerning the circuit is driven - to obtain the top speed must an extra key at the left-hand side of the driver chair turn.Thus the car checks at 375 km/u themselves matter as the tyre pressure before he opstoomt appear to 400 the km/u. when the extra key is turned, the text ' top speed ' on the posting in the cockpit.
The folding achterspoiler also function as an air brake. When in the Veyron the handling' function has been integrated and is slowed down at speeds between 200 and 375 the km/u, the achterspoiler applaud 0.4 seconden 113 degrees in the file direction. As a result, can be slowed down particularly with the rear wheels considerably harder.
Bugatti recently announced that it was lifting annual production of its Veyron hypercar from the current 60 units per year to 75, but there’s been no word on whether the full run of 300 cars will be changed. We now have news that Bugatti will be adding a topless Targa model to its lineup that will be produced in an ultra exclusive run of 80 cars, according to Autogespot.
As previewed in this rendering, the Veyron Targa won’t be a complete convertible but will instead sport a removable roof design similar to the topless versions of the Porsche Carrera GT or Koenigsegg CCX. The Veyron Targa will likely feature a detachable glass roof that has to be stored away from the car before driving, but if the weather turns nasty a fabric cover would be available that can be pulled into place.
Without the roof the car will require added reinforcements and underbody changes to maintain torsional rigidity. These changes will come at a minor cost to performance, and top speed is said to be limited to 217mph (350kmh).
partty je napisal/-a:Samo eno sliko imam o tem koliko je ta avto vreden. (Rja ga žre še huje kot Stoenke). Če tako zgleda leto star Veyron, kako bo zgledal čez 5let? A bo dovolj varen za na cesto, da ne bo razpadel pri 50km/h. KATASTROFA!!!
Po forumu brska: Polo78 in 35 gostov