Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
enzospotenzo
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Ne jan 07, 2007 10:17 pm
Kraj: Den Haag,cell No.1

Napisal/-a enzospotenzo Pe feb 23, 2007 6:56 pm

...špica...
It is better to lose a moment in your life than your life in a moment.
 
Uporabniški avatar
Gnusmas7
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 05, 2005 8:55 pm

Napisal/-a Gnusmas7 Sr feb 28, 2007 4:54 pm

novi outlander je dobil 4 zvezdice na NCAP testu (nova honda cr-v enako, tako mitsubishi kot honda sta pricakovala 5 zvezdic)

[url] http://www.euroncap.com/images/results/ ... asheet.pdf

[url] http://avtomoto.siol.net/default.asp?ar ... 2281327100

kar posledicno pomeni, da bosta citroen c-crosser ter peugeot 4007 dobila enako stevilo zvezdic
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr feb 28, 2007 6:10 pm

sam da mu odvzamejo točke zarad tega, k je status sovoznikovega airbaga premalo viden...
sj to bojo pa v naslednjih serijah popravl in bo pol dobu 5 zvezdic.
Slika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr feb 28, 2007 7:12 pm

zupi13 je napisal/-a:sam da mu odvzamejo točke zarad tega, k je status sovoznikovega airbaga premalo viden...
sj to bojo pa v naslednjih serijah popravl in bo pol dobu 5 zvezdic.

kje si pa o prebral?
da je premalo viden piše pri bravotu
micka nima 5 zvezdic zaradi ''Delci armaturne plošče so pri čelnem trku poškodovali kolena in spodnji del telesa voznika ter sovoznika, ''
tko, da ne delat panike- prav tako je honda zgubila zarad armaturke 5 zvezdic
lp
 
mrkbrkzafrk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To feb 27, 2007 7:00 pm

Napisal/-a mrkbrkzafrk Če mar 01, 2007 10:51 am

Hmmm. zmanjkala je ena pika. In zanima me kolko ta ena pika razlike med bravotom in outlanderjem dejansko pomeni. Zanimivo bi blo videt 10 zaporednih testov. ena pika od 33ih zgleda res minimalno medtem ko 4 zvezdice dobi popolnoma drugacen priokus kot 5.
(pri CRVju sevedu "slucajno" ista zgodba 32pik iste obrazlozitve samo 4 zvezdice hehe)

In to da so stvari iz armaturke ki lahko ogrozajo potnike pise pri vseh. Lutke so tudi vec al manj isto obarvane pri bravotu in outlanderju (pri CRVju se opazi razlika pa se vedno isto pik? :shock: ) Mam smesen obcutek da so ti avti isto varni.

Vedno manj verjamem tem testom in vedno bolj se mi zdi kot evropski nacin resevanja lastne avtomobilske industrije (predvsem francoske, ki je v resni, resni, krizi)

volvo s80, bmw 5 in podobni so dobili po 4 zvezdice pa se 10000X raje z njimi zaletim nekam kot z laguno tistega letnika.

(ful dajo na razno "vidnost" opozoril, slisnost opozoril, stevilo opozoril, prosim vas, raje kupim avto z manj tega sranja, kot da se z tistim dejansko kaj bolj zavedas nevarnosti...)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če mar 01, 2007 11:05 am

mrkbrkzafrk je napisal/-a:Hmmm. zmanjkala je ena pika. In zanima me kolko ta ena pika razlike med bravotom in outlanderjem dejansko pomeni. Zanimivo bi blo videt 10 zaporednih testov. ena pika od 33ih zgleda res minimalno medtem ko 4 zvezdice dobi popolnoma drugacen priokus kot 5.
(pri CRVju sevedu "slucajno" ista zgodba 32pik iste obrazlozitve samo 4 zvezdice hehe)

In to da so stvari iz armaturke ki lahko ogrozajo potnike pise pri vseh. Lutke so tudi vec al manj isto obarvane pri bravotu in outlanderju (pri CRVju se opazi razlika pa se vedno isto pik? :shock: ) Mam smesen obcutek da so ti avti isto varni.

Vedno manj verjamem tem testom in vedno bolj se mi zdi kot evropski nacin resevanja lastne avtomobilske industrije (predvsem francoske, ki je v resni, resni, krizi)

volvo s80, bmw 5 in podobni so dobili po 4 zvezdice pa se 10000X raje z njimi zaletim nekam kot z laguno tistega letnika.

(ful dajo na razno "vidnost" opozoril, slisnost opozoril, stevilo opozoril, prosim vas, raje kupim avto z manj tega sranja, kot da se z tistim dejansko kaj bolj zavedas nevarnosti...)


Zdaj si se začel ukvarjati še s teorijami zarote? Včasih jih nisi maral.
 
mrkbrkzafrk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To feb 27, 2007 7:00 pm

Napisal/-a mrkbrkzafrk Če mar 01, 2007 11:19 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Zdaj si se začel ukvarjati še s teorijami zarote? Včasih jih nisi maral.


Mah to niti ne bi bla neka ful zarota. Sej logicno da si bo vsak po svoje pomagal.

Da ne bos reku da samo pluvam po evropejcih. Npr. ni mi jasno zakaj je legend dobil vec pik. Vse kletke stabilne, outlander ksno rumeno mesto vec (pri legendu zeleno) ampak pri legendu tudi 4je oranzni deli medtem ko je pri outlanderju samo 1. potem zamiki povsod zanemarljivi ali jih ni, razen pri legendu zamik bremze 10cm (?!).

No in za frontalni crash dobi honda 1 piko vec. Ni mi logicno ampak prav. Gremo naprej.

Stranski crash, obadva bi dobila max pik, ce se legendu nebi odprla vrata kar mu uzame piko (pomoje posteno zgubljna pika, jst bi vzel za tako stvar 2)

Kul si reces evo legend ma 5 zvezdic; outlander ma isto pik na crashih koncno tudi mitsubishi s 5imi zvezdicami zapira usta skeptikom. Ampak ne! Outlander ma 4 zvezdice. O fak si reces od kje pa to ce masta isto pik po crashih?

Ajaaaaaa, SEATBELT REMINDER. Se pravi mitsubishi naj vgradi reminder za zadnje zice pa bo mel 5 zvezdic.

Debilizem ce mene vprasas, oprosti.

Podobno outlander-bravo. pri Mju rumena stopala (pri Bju zelena), pri Bju pri stranskem ramena rumena (pri Mju zelena)- Drugo ISTO. Razlika med 4 in 5 zvezdicami. :D
Zadnjič spremenil mrkbrkzafrk, dne Če mar 01, 2007 11:25 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če mar 01, 2007 11:25 am

Tu se povsem strinjam s tabo, euroNCAP je v nekaterih stvareh povsem nerazumen.

Kakorkoli že, 4* pomeni varen avto, 5* pa so zgolj še detajli.

Ti, HajdukS, pa moraš žal iti nazaj v Banovce.

LP,
Martin
 
mrkbrkzafrk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To feb 27, 2007 7:00 pm

Napisal/-a mrkbrkzafrk Če mar 01, 2007 11:26 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Tu se povsem strinjam s tabo, euroNCAP je v nekaterih stvareh povsem nerazumen.

Kakorkoli že, 4* pomeni varen avto, 5* pa so zgolj še detajli.

Ti, HajdukS, pa moraš žal iti nazaj v Banovce.

LP,
Martin


Kul je samo to sm hotu povedat. Pa Metallicu, kar mu gre! mejte se fantje!
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Če mar 01, 2007 11:50 am

Sam enim pa je bad u lajfu... :har
Sori za ot. ;)
 
Uporabniški avatar
crazy_0
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Po dec 25, 2006 8:27 pm
Kraj: Dolenja vas

Napisal/-a crazy_0 Če mar 01, 2007 11:58 am

metallic je napisal/-a:Sam enim pa je bad u lajfu... :har
Sori za ot. ;)


Sam res... :roll:
Eni živijo sam zato da nekoga nap!zdevajo in mu težijo... ;)
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Če mar 01, 2007 3:52 pm

Ma tole z zbijanjem zvezdic so naredli tudi pri Santa Feju ampak iz razloga premalo glasnega/zaznavnega piskanja za nepripete pasove...

Krneki... Tale NCAP je za tiste ki dejansko preberejo besedilo in ne samo gledajo na zvezdice v katalogu postal prava farsa. Pravzaprav je postal že takrat ko so se odločili da bodo za piskače dodajali točke... Če je kdo danes tako neumen da se ne pripne pač naj ga Darwin smakne iz genskega bazena.

:roll:
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če mar 01, 2007 8:08 pm

jst se pa popolnoma strinjam s pikami za belt reminder- zakaj- ko vozim razl. avtomobile, se pri tistih z dobrimi piskači vsi v avtomobilu takoj privežejo- tam kjer tega ni je veliko ljudi neprivezanih- in nič ti ne pomaga BMW 7, z 132 air bagi če si neprivezan
tko da jim dam prav- če so pa tko škrti, da ne dajo 2$ za piskač, pol pa k***
lp
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Če mar 01, 2007 8:26 pm

kr neki so ti piskači, itak nehajo pisakt po določenem času...pa tudi če rečemo da majo kako pozitivno lastnost, avto zaradi tega ni nič varnejši oziroma manj varen...moj avto ma 4 zvezdice, če bi mu ugradil piskače bi jih imel 5..a še zmer je isti avto..get the point? Zadnja stvar, ki jo gledam pri nakupu avta je če ma opozorilnike...bolj pomembna mi je ne vem..oblika papelnika :D
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če mar 01, 2007 9:07 pm

Ko se nekdo, ki mu je določen avto tuj in se nima nasploh navade privezovat, ga le ta ''prisili'' v to. In nekateri ne nehajo piskat, še bolj nadležni ratajo. Isti avto že, ampak a je tudi stopnja varnosti enaka?

Če se ti ne privežeš, te airbag ubije, če se, te reši. Malo poglej črno kroniko. Če bi jo bolj detajlno spremljal bi opazil da veliko ljudi pade iz avta in jih le-ta pokoplje pod seboj, kar je ekstremen primer. Da ne govorim o manjših trkih.

Kdor pravi da so piskači slabi, nima prav dosti pojma o avtomobilski varnosti. Pas je osnova za pravilno delovanje funkcije airbagov.
Slika
 
Uporabniški avatar
enzospotenzo
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Ne jan 07, 2007 10:17 pm
Kraj: Den Haag,cell No.1

Napisal/-a enzospotenzo Če mar 01, 2007 9:14 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Ko se nekdo, ki mu je določen avto tuj in se nima nasploh navade privezovat, ga le ta ''prisili'' v to. In nekateri ne nehajo piskat, še bolj nadležni ratajo. Isti avto že, ampak a je tudi stopnja varnosti enaka?

Če se ti ne privežeš, te airbag ubije, če se, te reši. Malo poglej črno kroniko. Če bi jo bolj detajlno spremljal bi opazil da veliko ljudi pade iz avta in jih le-ta pokoplje pod seboj, kar je ekstremen primer. Da ne govorim o manjših trkih.

Kdor pravi da so piskači slabi, nima prav dosti pojma o avtomobilski varnosti. Pas je osnova za pravilno delovanje funkcije airbagov.

...in airbag ti reši življenje, da pa je pas pripet, te opozori piskač (stane dva tolarja+dodatne pike v crash testu)
It is better to lose a moment in your life than your life in a moment.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če mar 01, 2007 9:29 pm

No logično ane. Nekdo, ki se pozabi pripet( se zgodi ane, al pa recmo stari ljudje), se zaleti in piskač, ki stane nič vse skp, mu reši življenje. Morda pri samo 40km/h.
Slika
 
Uporabniški avatar
erixon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr jun 16, 2004 2:41 pm
Kraj: Dom je kjer je avto...

Napisal/-a erixon Če mar 01, 2007 9:55 pm

Hvala bogu da se še vedno pogovarjamo o Outlanderju :roll: :roll: :roll:


Men je ful lep in bi ga kupil, če bi mel denar. Tehnika pa pri Mitsubishijih nikoli ni bila problem.
Rad imam ženske, ki znajo bočno parkirat.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če jun 21, 2007 7:33 am

Mitsubishi razširja motorno ponudbo za Outlanderja v Evropi.
Do sedaj je bil na voljo samo en motor - VAG-ov dvolitrski TDI s 140 KM. Temu se bosta v kratkem pridružila še PSA-jev 2,2 dizel s 156 KM, ki bo poganjal tudi C-Crosser in 4007 ter 2,4 bencinar s 170 KM, ki je že na voljo na zunanjih trgih.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Gnusmas7
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 05, 2005 8:55 pm

Napisal/-a Gnusmas7 To jul 03, 2007 4:07 pm

Mitsubishi Motors Europe @ 2007 Frankfurt Motor Show

Preview # 1: Outlander 2.2 Di-D and 2.4 MiVEC
- High Power -


Half way through its first year in the market, Outlander has fulfilled its target with over 13,000 units sold across Europe.

Bringing 80% of conquest customers to the Brand across Europe, it provides them with Mitsubishi Motors’ acknowledged expertise in 4-wheel drive technology dressed in a sharp envelope fit for 5+2 passengers (or 2 occupants and up to 1,691 l of cargo) all within a smaller footprint than comparable D-segment wagons.

At the occasion of the 62nd Frankfurt Motor Show, Outlander will widen its appeal to European customers with the introduction of two additional engines:

2.2 Di-D, Diesel common rail (1)*:
156 PS @ 4,000 rpm and 380 Nm @ 2,000 rpm,
All Wheel Control,
6-speed manual gearbox,
Launch: fourth quarter of 2007.

2.4 l MIVEC, Petrol (2)* :
170 PS @ 6,000 rpm and 232 Nm @ 4,100 rpm,
2-wheel drive or All Wheel Control (according to markets),
5-speed manual gearbox or stepped Sport Mode 6-speed CVT with optional paddle shift controls,
Launch: fourth quarter of 2007.

These two new “high power” engines will then complement the current 2.0 Di-D Diesel pump-jet (140 PS @ 4,000 rpm and 310 Nm @ 1,750 rpm) “mid power” power plant (3).

Further improvements for 2008 include (spec. according to markets):

New milled finish 18” alloy wheels (standard on Instyle)
Rain sensor and rear parking sensors (standard on Intense+ and Instyle)
Soft touch paint finish on dashboard
Rear view camera now available in combination with Mitsubishi Multi Communication System (Full-map touch screen Hard Disk Drive (HDD) Navigation with music server)
Leaving the role of authentic off-roader to the next generation Pajero, Outlander is a no-compromise solution for a different type of recreational vehicle.

Using the in-built adaptability of MMC’s all-new “Project Global” flexible platform it brings passenger car-like levels of active safety and driving pleasure, thanks to its All Wheel Control drive-train, 4-wheel independent suspension, high performance brakes and low centre of gravity. The latter is helped by an aluminium roof panel, using a technology tested with the Lancer Evolution IX.

1PSA Peugeot Citroën-sourced
2Mitsubishi Motors’ own
3VAG-sourced
* All data subject to final homologation.


Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov