Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe jun 24, 2005 1:18 pm

exclusive je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a: Ne vem zakaj je azijatom tak fakin problem obarvat lučke z bolj atraktivno svetlobo (izjema hyundai coupe in nissan 350z) - vsi posegajo po neki dolgočasni belini; ko da sem v kopalnici in ne v avtu :roll:


Zato ker je dokazano da pomaga ta barva na daljše vožnje, sploh modro-bela.
Baje naj bi ti manj ali več razširila zenice in s tem te manj motijo nasproti vozeča vozila.
V automotorundsport sem enkrat bral prav o nekem podjetju, ki prodaja take mini modre lasreje, ki jih montiraš nad vzratnim ogledalom in ti svetijo v oči, da ti razširijo in zožajo zenice zaradi bleščanja nasproti vozečih vozil. Kul.


Vem ja - ampak roko na srce me ni niso nikoli bolele oči v AUDIju. Poleg tega imaš regulator moči žarnic, lahko bi se pa končno spomnili tako kot pri novem mustangu kjer lahko sam reguliraš barvo svetlobe in si naštimaš karkoli ti paše kadarkoli - a je to res tako drago in komplicirano? -Še moj mobitel ima 6 barvnih vzorcev :roll:

Hajduk S: to je še vedno daleč od atraktivnosti evropskih luksuznjakov. Lej tipke recimo; belo osvetljena svetloba in bolj pastelizirano obarvani števci kot res obarvani; sej je OK, ampak še vedno nekako mledno no ne vem.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Pe jun 24, 2005 1:36 pm

Osebno me tudi oranžna barva v cliotu ponoč ne moti..
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Pe jun 24, 2005 4:38 pm

INFINITI je napisal/-a:
exclusive je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a: Ne vem zakaj je azijatom tak fakin problem obarvat lučke z bolj atraktivno svetlobo (izjema hyundai coupe in nissan 350z) - vsi posegajo po neki dolgočasni belini; ko da sem v kopalnici in ne v avtu :roll:


Zato ker je dokazano da pomaga ta barva na daljše vožnje, sploh modro-bela.
Baje naj bi ti manj ali več razširila zenice in s tem te manj motijo nasproti vozeča vozila.
V automotorundsport sem enkrat bral prav o nekem podjetju, ki prodaja take mini modre lasreje, ki jih montiraš nad vzratnim ogledalom in ti svetijo v oči, da ti razširijo in zožajo zenice zaradi bleščanja nasproti vozečih vozil. Kul.


Vem ja - ampak roko na srce me ni niso nikoli bolele oči v AUDIju. Poleg tega imaš regulator moči žarnic, lahko bi se pa končno spomnili tako kot pri novem mustangu kjer lahko sam reguliraš barvo svetlobe in si naštimaš karkoli ti paše kadarkoli - a je to res tako drago in komplicirano? -Še moj mobitel ima 6 barvnih vzorcev :roll:

Hajduk S: to je še vedno daleč od atraktivnosti evropskih luksuznjakov. Lej tipke recimo; belo osvetljena svetloba in bolj pastelizirano obarvani števci kot res obarvani; sej je OK, ampak še vedno nekako mledno no ne vem.


Lih take nezne belkasto-modrikaste barve men zgledajo stylisha... zgleda stvar okusa
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po jun 27, 2005 7:00 am

Ja, pač stvar okusa ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Po jun 27, 2005 2:17 pm

HajdukS je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Men audi tudi zelo sede; še posebej osvetlitev armaturke in števcev je zadetek v POLNO, tako jebeno stylish in sporty zgleda ;) Ne vem zakaj je azijatom tak fakin problem obarvat lučke z bolj atraktivno svetlobo (izjema hyundai coupe in nissan 350z) - vsi posegajo po neki dolgočasni belini; ko da sem v kopalnici in ne v avtu :roll:


Lexus GS:
Slika

Infiniti M: prevelka sllika http://www.infiniti.com/m/cma/i/veh/veh ... per_10.jpg

acura rl:
Slika men bl stylish kot to ne more bit :roll:


Bravo Hajduk, to sem čaku, kr poglejte si tele notranjosti, meni osebno sigurno najboljša izdelava in postavitev, da ne bo kregarij.... :lol:
Vsedi se tu notri, potem pa v BMW, al pa Audi,.....ugotoviš kako dolgočasni in standardni so tile švabi, pa tok dragi..
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To jun 28, 2005 8:57 am

Bodi brez skrbi da ko bodo imeli Lexusi, Infinitiji in vsi tej tako uveljavljeno ime kot mercedes da bodo isto dragi,takrat se bo tudi ime plačalo. Niso japonci nič kaj drugačni od švabov ali pa francozov ali pa američanov ali pa.... Misel da vam kdorkoli dandanes karkoli podari, sploh pa pri avtu, je že zdavnaj napačna.

Na začetku, ko so japonci začeli prodajati v Ameriki so kratek čas avtomobile prodajali pod ceno, krepko, da so se uveljavili. Marketniška poteza pač.

PS: Notranjosti so lepe, samo nič kaj bolj drugačne ali bolj izvirne kot od nemških konkurentov.
Slika
 
Martin
Novinec
 
Prispevkov: 468
Pridružen: Sr jan 08, 2003 1:05 pm
Kraj: Republika Palma di cocco

Napisal/-a Martin To jun 28, 2005 11:36 am

Kdaj naj bi prišel na trg pa okvirna cena je že znana ?

:shock:
Slika
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To jun 28, 2005 11:59 am

No hudimana ko naj bi bili Lexusi in Infinitiji tako hudičevo ceneje od Audijev BMw-jev in MB-jev. Počakajmo še nekaj mesecev, ko bodo tut pr nas začel prodajat Lexuse in bomo pol vidl cene. Osebne svetovalce in nevemkajševse se plača.
Slika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS To jun 28, 2005 12:34 pm

Uveljavljeno ime? Zakaj pa honda pa mitsu recimo nista uveljavljena imena, kar se tice razvoja novih tehnologij na razlicnih podrocjih mislim, da majo vec za pokazat kot kaksen AUDI, pa tut obstajajo dalj.. :oops:


(Uveljavljali so v ameriki pred 30imi leti; zakaj majo se vedno nizjo ceno? Ker so sposobni nardit nekaj bolj kvalitetno in za manj denarja kot evropejci- kruta resnica)
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To jun 28, 2005 1:31 pm

Mick Jerry je napisal/-a:No hudimana ko naj bi bili Lexusi in Infinitiji tako hudičevo ceneje od Audijev BMw-jev in MB-jev. Počakajmo še nekaj mesecev, ko bodo tut pr nas začel prodajat Lexuse in bomo pol vidl cene. Osebne svetovalce in nevemkajševse se plača.


Če bodo podobne tistim izpred parih let in če bo razmerje podobno kot v ameriki, bodo razlike majhne. Pol bomo pa vidl, kdo bi kupu en japonski avto za 10M+ namesto nemškega. :twisted: 8)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jun 28, 2005 1:47 pm

Tudi pri nas bo vedno več takih, ko Lexusi dobijo še dizle, se zna stvar temeljito spremeniti. Počasi, ampak vztrajno. Vsekakor jim bo v višjem razredu uspelo prej kot Francozom, v to sem skoraj prepričan.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To jun 28, 2005 1:48 pm

HajdukS je napisal/-a:Uveljavljeno ime? Zakaj pa honda pa mitsu recimo nista uveljavljena imena, kar se tice razvoja novih tehnologij na razlicnih podrocjih mislim, da majo vec za pokazat kot kaksen AUDI, pa tut obstajajo dalj.. :oops:


Hm, ne vem koliko poznaš zgodovino, ampak audi je prej obstajal kot Auto Union, ter DKW in ima ohoho zgodovine. Tudi dirkalne. Poleg tega je Audijev quattro pogon dolgo časa veljal za najbolj naprednega in tudi prvega v rallyu. Japonci so še najboljši v kopiranju idej. Tu jih ne prekaša nihče. ;) Da ostalih tovarn (Mercedes kot najstarejše, BMW ki je an začetku slovel kot izdelovalec letalskih motorjev) niti ne omenjam posebej.

HajdukS je napisal/-a:(Uveljavljali so v ameriki pred 30imi leti; zakaj majo se vedno nizjo ceno? Ker so sposobni nardit nekaj bolj kvalitetno in za manj denarja kot evropejci- kruta resnica)


Kaj misliš da evropejci pa tega niso sposobni al kaj? Valda da so, samo dokler se za ta denar prodajajo ga ni b***** ki bi jih ceneje prodajal. In Japonci niso nič bolj drugačni. Si se že kdaj vprašal zakaj so te firme sploh nastale? Zato ker toyota v Ameriki velja za firmo ki dela poceni modele, majhne modele in ta renome imajo. Zato so sploh ustanovili Lexus in takoj začeli tam ofenzivo velikih modelov, všečni američanom. In verjemi da so se v vseh teh letih podražili, krepko. In če misliš da bodo večno poceni živiš v še večji zmoti. Glavno vodilo današnjega življenja je mo' money, mo' money, mo' money.

Da ti dam eno primerjavo s katero ti bo bolj jasno: VW Phaeton. Baje super avto, kvalitetno izdelan, vendar finančni polom. Zakaj? Ker ljudje ki dajo 15+mio za avto niso pripravljeni plačat zanj ker nosi značko VW in ima ime ljudski avto (Volk's Wagen). Tej ljudje se hočejo ločit od množic, zato Rolls Royce ali Bentley nimajo avta v razredu Reno Cliota, čeprav bi tudi tam zaslužili. Zato so Lexus, Infiniti in Acura sploh nastali. ;)

PS: Mercedes je v Ameriki užival sloves kvalitetnega proizvajalca avtromobilov, ko japoncev na njihovih tleh sploh še ni bilo videt.
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To jun 28, 2005 1:52 pm

Aja, še nekaj. Lexus ima baje zelooooo visoke zahtebve glede zastopništva, servisov in podobnih reči. Kolega ki je delal na Toyoti je rekel da je eden od pogojev (poleg raznih tečajev in podobnih piflarij) da je vsak mehanik ki lahko šraufa po Lexusih, lastnik Lexusa. Torej bi mogu vsak mehanik si lastit tak avto kot ga šraufa. Pohvalno, sigurno so to potem boljši mehaniki, saj avto dejansko poznajo.
Slika
 
Uporabniški avatar
SuperFly
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Ne jan 23, 2005 7:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SuperFly To jun 28, 2005 3:53 pm

Lepo napisano, Nixxon. Se popolnoma strinjam.
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS To jun 28, 2005 6:44 pm

Ocitno niste seznanjeni z japonsko filozofijo nestroškovnega principa...
(v grobem zgleda razvoj takole: raziskava trga - lastnosti izdelka - načrtovana PC, dobiček - ciljni strošek - oblikovanje inženiring, cene dobaviteljev - ciljni stroški za vsako komponento prisilijo k pogajanju in sklepanju kompromisov - izdelava - trojno znižanje stroškov). Ceno izdelka določa tržišče, pri tem pa je treba neprestano zmanjševati stroške, če želimo, da cena ostane ista ob povečanju drugih cen (elektrike, materiala) PC - stroški = dobiček.

mi mamo ameriški stroškovni princip: (stroški + dobiček = PC)

Nevem ocitno se bolje obnese... (+ edini na svetu majo deflacijo, ki povzroci da cene njihovih izdelkov padajo)

Glede letalskih motorjev: A si kdaj slisal, za zero-sena, bojda najboljse dogfight letalo sredine 2. svetovne vojne... no naredil ga je mitsubishi- CELEGA. tko da ne ti men o letalskih motorjih...

Audi ni DKW in DKW ni audi. Auto union in DKW sta podjetji ki ne obstajata vec in nimata veze audijem... (uspehi Audija pa vsi vemo da so ZEEEEELOOOOO skopi... tudi njihov OHOHO quattro pogon je pojedla lancia delta in to veckrat zaporedoma.)

V sloveniji lexus nikoli ne bo dosegel imena AUDI (navsezadnje smo narod hlapcev in statusni simbol kot je AUDI je nujno potreben za normalno zivljenje... Podobno kot v Bosni... :P

Glede kopiranja se enkrat prosim, ce ma kdo podatke naj jih izkaze, kira drzava je izdala letos vec znanstvenih clankov japonska ali nemcija (velikost je recimo podobna na hitro)?
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To jun 28, 2005 6:56 pm

Hm, že lep čas govorimo o tem, da so japonski veliki trije boljši od nemških, pa še noben ni predložil nobenih dejstev. Mogoče maš ti kej, HajdukS?
PS, dej mi razlož, kako je bil pol pred 5 leti IS dražji od primerljive 3 za celih 400k? Mogoče se pa omenjena cenovna politika ne obnese preveč? :?
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Sr jun 29, 2005 6:23 am

Moje mnenje okoli nemških in japosnskih avtov: osebno mi je trend oblikovanja pr BMW in novi A4 polomija. Ne vem kam to pelje. Nasprotno je pri Mercedesu, ki po mojem okusu trenutno ustvarja najlepša vozila iz nemške trojke. Glede oblike Japsov - le ta očitno postaja vse razburljivejša, tako zunanjost kot notranjost. Vendar pa se bojim, da kvaliteta materialov kot celote še nekaj časa ne bo primerljiva z Švabi.
Pa še neki - jst kot potrošnik bom gledal kaj dobim za svoj denar najboljšega, tako po obliki, kvaliteti, zmogljivostih kot vzdržljivosti. Če bo v skupni oceni v trenutku nakupa boljši recimo Lexus, ne vem zakaj bi potem kupil BMW.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr jun 29, 2005 9:37 am

HajdukS je napisal/-a:Ocitno niste seznanjeni z japonsko filozofijo nestroškovnega principa...
(v grobem zgleda razvoj takole: raziskava trga - lastnosti izdelka - načrtovana PC, dobiček - ciljni strošek - oblikovanje inženiring, cene dobaviteljev - ciljni stroški za vsako komponento prisilijo k pogajanju in sklepanju kompromisov - izdelava - trojno znižanje stroškov). Ceno izdelka določa tržišče, pri tem pa je treba neprestano zmanjševati stroške, če želimo, da cena ostane ista ob povečanju drugih cen (elektrike, materiala) PC - stroški = dobiček.

mi mamo ameriški stroškovni princip: (stroški + dobiček = PC)

Nevem ocitno se bolje obnese... (+ edini na svetu majo deflacijo, ki povzroci da cene njihovih izdelkov padajo)


Bljak, ekonomija. Me še čaka ta izpit na faksu.

Ne vem veliko ker se mi tema upira, ampak samo par stvari. To da je treba neprestano zmanjševati stroške je logično in dvomim da se tega držijo samo japonci. Navsezadnje je to zelo očitno na kvaliteti današnjih avtomobilov, po celem svetu. In verjemi da tudi japonce zanima koliko bodo zaslužili, že na začetku, ne pa: "hmm, pa da vidimo kolko denarja nam bo ostalo". Ker kakor si to sedaj prikazal so japonci preračunljivi in vse analizirajo, vsi ostali iz ameriškega modela pa samo na kup vržejo vse kar so zapravl in kolk bi radi zaslužili in je to to. Sleherna avtomobilska tovarna na svetu najprej analizira tržišče, in to še preden dizajnerji narišejo prvo črto novega modela na papir. In tudi dobiček iz ameriškega modela se prej analizira koliko je možno iz tega povlečt, ker če nebi, bi lahko dali ven vozilo ki ga noben nebi kupil, ali pa model sploh nebi ugledal luč sveta.

Aja, še to. Če je ta japonska filozofija tako dobra, zakaj je potem Nissan skoraj šel v stečaj in ga sedaj Evropski Renault postavlja na noge?

HajdukS je napisal/-a:Glede letalskih motorjev: A si kdaj slisal, za zero-sena, bojda najboljse dogfight letalo sredine 2. svetovne vojne... no naredil ga je mitsubishi- CELEGA. tko da ne ti men o letalskih motorjih...


:roll: Once again, you're missin the point. Govoril sem samo o tem da so te firme že zelo stare in da imajo neko zgodovino za sabo in s tem tudi uveljavljeno ime, nikoli nisem govoril o kvaliteti motorjev.

Ampak ko si že omenil japonskega Zera, ja, ga poznam. Vem da ga je izdelal Mitsubishi in je bil prekleto okreten in s tem velik trn v peti ameriškim lovcem. Vem tudi da so, ker so ga hoteli naredit čim lažjega, dali navadno steklo ter ni imel nobene zaščite za pilota in pogosto je strmoglavil zato, ker je ameriški lovec z brzstrelko ubil pilota, ne pa ranil letalo. Naredili so jih lahke in krhke, zato je bilo nekaj metkov dovolj da so ga sestrelili. Ampak dobiti ga na muho je blo težko ravno zaradi njegove okretnosti. Po drugi strani so bili ameriški Hellcati, Mustangi, Lghtningi (my favorite 2nd WW fighter) težko oklopljeni z močno oborožitvijo. In japonski piloti so tarnali da so v te avtione izstrelili polovico svoje zaloge svinca pa je zadeva še vedno letela. No ko so se japonske žrtve med piloti povečale so mu dodali več oklepa, ampak vse še poslabšali ker je avion izgubil na okretnosti. Toliko o tem.

HajdukS je napisal/-a:Audi ni DKW in DKW ni audi. Auto union in DKW sta podjetji ki ne obstajata vec in nimata veze audijem... (uspehi Audija pa vsi vemo da so ZEEEEELOOOOO skopi... tudi njihov OHOHO quattro pogon je pojedla lancia delta in to veckrat zaporedoma.)


Audi je naslednik Auto Uniona, pa čeprav ti dve firmi ne obstajata več. Izvoli, o zgodovini Audija: http://www.audi.ie/history/go.html

Ko je prišel ven je bil najboljši in bil je prvi za uporabo v športnem avtomobilu in samo to sem hotu povedat. Kdo ga je kdaj presegel za kolikokrat nisem nič govoril, je logično da ga je.

HajdukS je napisal/-a:V sloveniji lexus nikoli ne bo dosegel imena AUDI (navsezadnje smo narod hlapcev in statusni simbol kot je AUDI je nujno potreben za normalno zivljenje... Podobno kot v Bosni... :P


Tega ne razumem čisto kaj si hotel povedat. Audi (a.k.a. Tišlermobil :D ) ima neko ime ki si ga je ustvaril z leti s tem da je prodajal kvalitetne izdelke za nižjo ceno kot njegova nemška konkurenta. Sedaj je cena narasla, krepko in se je cenovno izenačil, kak model je celo dražji. Popolnoma enako je z Japonci. Ko so moji starši kupovali Nissan Primero leta 2000 smo dobili skoraj vso opremo v avtu za manj kot 4 miljone, sedaj košta toliko Almera, Primera pa je v najbolj oskubljeni verziji za pol miljona dražja. Enako ostale firme.

Globalizacija dela svoje in kaj sem ti hotel (očitno neuspešno) dopovedat je da dandanašnji praktično vsi delajo enako, maksimalno ožemat vse ostale, sami pa minimalno od sebe dat.
Slika
 
Bela strela
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr maj 25, 2005 7:51 am

Napisal/-a Bela strela Sr jun 29, 2005 10:19 am

Sam temu avto se pa res lahk reče da je stroj. Saj kakšn dobr avto na cesti z lepo obliko tko da se reče pa še notranjost je ful huda ne pa pr nemcih kr ena plastika!
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr jun 29, 2005 10:37 am

Aja, IS ma pa usnje/alu/les/magnezij? :shock:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov