Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Sr jul 27, 2005 11:42 am

Ne šimfat vsega povprek. Najprej si poglejte, kaj se v Romuniji voz, potem poglejte, kaj je predhodnik tega avta in kdaj so ga nehal delat. Mislim, da je za Romune s prejsnje Dacije, ki je idejno zasnovana v letu 67 kot Renault 12, tole vec kot ogromen korak.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 27, 2005 11:44 am

Pr nas smo imel renault 12 - pa je bil to v takratnih časih stroj, sploh proti vsem stoenkam ali jugotom, po prostoru je pa golfa 1 tut mnogo nascal.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
xdss
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Če feb 24, 2005 8:21 pm
Kraj: Semic_Bela krajina

Napisal/-a xdss Sr jul 27, 2005 11:53 am

Glede na to da so se podaljsanega zaceli delat se jim kr dobra prihodnost pise.Men osebno je odzunaj lep,lepsega lahko se naredis :D ampak notranjost me je pa zlo razocarala.Sm pricakoval vsaj kaksno notranjnost od cliota stari model-tk ko thalia.Sicer pa je za tolk dnarja vreden nakupa npr. fiat je dal konkurenta pa je cena cez 2.300 :roll:




lp xdss
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Sr jul 27, 2005 11:59 am

Fiat ma serijsko vec opreme, zato je tudi drazji.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr jul 27, 2005 12:30 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a: Menim, da ta avto ni najbolj varen. Moti pa me tudi, da želijo mnogokrat slabe zavore, ali obupno podvozje prikriti z napisi "serijsko ABS in 37 airbagov"... Pasivna varnost je danes itak že kul, menim pa, da se v nižjih razredih zanemarja aktivno varnost. Varnost pa ne sme biti optional.


s tem se popolnoma strinjam. in za vsaj del pasivne varnosti pri Loganu je kar dobro poskrbljeno, ker ga kljub parkiranju na streho niso kej preveč obtolkli! aktivna varnost je pa bolj domena elektronike in Logan je nima... verjetno iz dveh razlogov. prvo, da je poceni, ker je prvenstveno namenjen tržiščem, kjer je veliko bolj važno met vzdržlivo in visoko nastavljeno podvozje, da ne šlajsaš podna in karterja čez lukne in kamenje kot pa met ESP, ki te bo varoval padanja iz ovinkov z hitrostjo primerno vukojebini po keri se voziš. drugo kar je važno pa je enostavno vzdrževanje, kar najbrž vključuje popravila z dratom in betičkom pod kakšno hruško v Odžunu spodnjem ali Arzakanu gornjem.
elektronika pa zadeve draži in izključuje enostavnost vzdrževanja. Logan je za trenutno stanje evropske avto industrije generično bolj nevaren od ostalih! to je vsem znano dejstvo, kot tudi, da je svetlobna leta varnejši od šklumpa, ki se vozi po državah njegovega primarnega tržišča. tečnarim pa glih zarad tega, ker je vsakemu, ki si zna vezalke sam zavezat, to kristalno jasno! ergo, se mi zdi malo licemerno senzacionalizem vzganjat (kot so ga pri crash testu), ko je pa to blo znano in napovedano še preden je avto zapustu risalne deske!

problem se je verjetno pojavil, ker je avto vendarle prijetno presenečenje in se je interes zanj pojavil tudi v evropi. v tem primeru pa pomeni konkurenco in posledično marsikomu minus v kasici prasici.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr jul 27, 2005 12:41 pm

dobek je napisal/-a: mirko, a res mislis, da z enega traku pride vec razlicno ojacanih karoserijskih delov? med razlicnimi trgi so razlicne samo opcionalne varnostne opreme (airbagi, abs...). kljub temu, da so cene jekla vsak dan visje (pa se kitajci jih s svojo porabo dvigujejo), verjemi, da se jim ne splaca proizvajat dvojih ali trojnih razlicnih vrat. logistika, tudi na vzhodu evrope, stane se vedno vec, kot material...


no, seveda nisem prepričan... vem samo, da so se po crash testu nemci malo nazaj držali in nejevolno priznali, da avto ni bil kupljen v kaki evropski štacuni temveč, da je prišu iz Romunije! sicer pa je že za homologacijo cel šmorn predpisov, kar verjetno potegne tudi kakšno spremembo v proizvodnji! sploh pa so nekej cajta kazali slike Logana z Renaultovo masko, ki naj bi bil namenjen zahodni evropi... ta že zarad tržišča in značke na nosu najbrž nebi bil čist enak Daciji narejeni za Uzbekistan... je pa to sam moje, verjetno zmotno mnenje. pač nisem insider, da bi vedel kej preverjenega :P .
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr jul 27, 2005 1:15 pm

Hm...

Ste se vsi tok zgražal ko je šel A okol? Mislm da ne. Pa A ni ravno pocen prot temu Loganu. No kakorkoli že, losov tese je res mal čudn ker ne upošteva reakcije voznika- zaviranje. Me prav zanima kako bi se na takem testu odzval kak SUV ali velik enoprotorec.

Men je pa Logan prov simpatično oblikovan. Tut ko sm si ga od bližje pogledal, se mi ni zdel napačno izdelan. Pa kot so že drugi omenil, res je najbrž kr neki let pred tistimi peklenskimi stroji, ki jih zdaj vozijo po deželah vzhoda.

P.S: ne basajte o TT-ju če niste bli bližje kot 2 metra od avta. Ni bil nevaren avto, nevarni so bli vozniki, ki so podcenjevali zakone fizike in zavirali pri velkih hitrostih v ovinkih. Probite to narest s kakim SLK-jem ali kaj podobnega. Vsak avto se bo odzval tako kot TT: rit gre po svoje. Če ne veš tega, nimaš v tako hitrem avtu kaj počet. Smo ga mel tri leta, pa ni nikol imel namena da bi svojo rit nesu v graben. Pa ni bil pčas vožen. Pa tud ni imel tistga kita, ki so ga na uradnih servisih zastonj montirali tj: spojler, malo drugačne roke, drugi amortizerji. Ker ta kit je poslabšal splošne vozne lastnosti. Se oprašičujem za off-topic.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 27, 2005 1:20 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Hm...

Ste se vsi tok zgražal ko je šel A okol? Mislm da ne. Pa A ni ravno pocen prot temu Loganu. No kakorkoli že, losov tese je res mal čudn ker ne upošteva reakcije voznika- zaviranje. Me prav zanima kako bi se na takem testu odzval kak SUV ali velik enoprotorec.

Men je pa Logan prov simpatično oblikovan. Tut ko sm si ga od bližje pogledal, se mi ni zdel napačno izdelan. Pa kot so že drugi omenil, res je najbrž kr neki let pred tistimi peklenskimi stroji, ki jih zdaj vozijo po deželah vzhoda.

P.S: ne basajte o TT-ju če niste bli bližje kot 2 metra od avta. Ni bil nevaren avto, nevarni so bli vozniki, ki so podcenjevali zakone fizike in zavirali pri velkih hitrostih v ovinkih. Probite to narest s kakim SLK-jem ali kaj podobnega. Vsak avto se bo odzval tako kot TT: rit gre po svoje. Če ne veš tega, nimaš v tako hitrem avtu kaj počet. Smo ga mel tri leta, pa ni nikol imel namena da bi svojo rit nesu v graben. Pa ni bil pčas vožen. Pa tud ni imel tistga kita, ki so ga na uradnih servisih zastonj montirali tj: spojler, malo drugačne roke, drugi amortizerji. Ker ta kit je poslabšal splošne vozne lastnosti. Se oprašičujem za off-topic.


O TTju ti lahko povem iz prve roke pa to velja za takratko R19 16V tudi. Ko goniš skozi ovinke ti lahko zadek odnese. Do neke mere se drži potem pa samo odnese in zadek te prehiti - v tem slučaju nimaš kej drugega za narst koker gledat kam boš zletu - sm bil v takem avtu in sem poletu s ceste(nisem pa jst vozu). Avto je zadaj prelahak in premalo pleha je za zadnjo gumo.
Zadnjič spremenil nebivedu, dne Sr jul 27, 2005 1:21 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jul 27, 2005 1:20 pm

ma ti si itak fenomen - vsi so imeli te probleme in tožili audi; in to na stotine lastnikov se je skupaj zbralo da pojebejo audi zaradi malomarnosti, ki je privedla do smrtnih žrtev in hudih poškodb; med drugim je kar nekaj video posnetkov kako lepo je bila prva serija narejena in kakšna je razlika sedaj; ko ti zabije v snap off oversteer se lahko kar posloviš od avta in zdravja. Prav smešno je ko nektari pišejo poste ko da so popek vesolja in zgled vsem ker je pri njih drugače, pa čeprav gre mogoče za promil lastnikov ki so zadovoljni
Zadnjič spremenil INFINITI, dne Sr jul 27, 2005 1:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 27, 2005 1:22 pm

INFINITI je napisal/-a:ma ti si itak fenomen


Kdo zdej?
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jul 27, 2005 1:24 pm

nebivedu je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:ma ti si itak fenomen


Kdo zdej?


Mick
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr jul 27, 2005 1:24 pm

Pa joj... :roll:

Probleme jim je delal na zaviranju, pri velikih hitrostih. V takem primeru pa itak mislm da ti skoraj vsak avto odžaga.

A si prov s TT-jem šel s ceste? Ste pa umetniki. Nas ni nikol nikamor nepredvideno odnesl. Pa veš da so ovinki od Godoviča pa do Idrije precej zaviti. :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jul 27, 2005 1:26 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:Dejta no. Sej vaju oba zelo spoštujem, ampak take argumente kot ju navajata v zadnjih dveh postih....
Teorija zarote, Carrera po brezpotjih,...

Losov test je varnostni test, ki ima točno določena pravila. Če Carrera ne pride do brezpotij ne bo zaradi tega trpela pomajšane varnosti. Bolj verjetno pa je seveda, da se bo moral discovery izogibati srni ;) Takrat pa ne vem, če bo varnost še vedno na zavidljivi ravni. In enako je svojčas veljalo za A-klaso, enako velja danes za Logana, pa nedvomno še za koga!

Menim, da ta avto ni najbolj varen. Moti pa me tudi, da želijo mnogokrat slabe zavore, ali obupno podvozje prikriti z napisi "serijsko ABS in 37 airbagov"... Pasivna varnost je danes itak že kul, menim pa, da se v nižjih razredih zanemarja aktivno varnost. Varnost pa ne sme biti optional.

LP,
don CONSIGLIO


Spoštovani don Consiglio, meni gre na živce, ker avt. novinarji postavljajo enake kriterije za prav vse razrede vozil. Ne more vsak avto imeti športnega podvozja, ker se ne vozi z vsakim avtom športno. Novinarji pri AutoBildu pa pričakujejo športne vozne lastnosti tako od porsche carerre, kakor tudi od citroëna C8, logana ali discoveryja. To je popolna bedarija, vsak avto je ustvarjen za svoj stil vožnje. Logan mora potemtakem imeti podvozje, ki je doraslo slabšim cestnim razmeram in družinskim zahtevam manj razvitih držav, hkrati pa zelo doraslo izpolnjuje tudi zahodnoevropske norme.

Sploh pa, kaj je aktivna varnost? Zame izhaja aktivna varnost iz glave voznika, ta najbolj obvlada aktivno varnost, če vozi trezen pri 50/90/130, ne prehiteva v škarje, ne izsiljuje itd. itd.

Tudi za varnost v avtu je odgovoren vsak kupec sam, kdor hoče 25 airbagov in supervarno podvozje, naj ga ima, kdor da več pomena na ceno in prostornost, naj kupi primeren avto četudi brez airbagov. Ne spomnim se točno, kje sem zasledil neko statistiko, ki je opisovala delež smrtnih žrtev pri različno varnih vozilih, spomnim se samo, da je več kot polovico smrtnih žrtev preprečil samo varnostni pas, še več jih je preprečila izboljšana varnostna struktura vozila skupaj s pripetim pasom, airbagi pa so prispevali zgolj majhen dodaten procent varnosti, tako da... lahko zaključimo, da je Logan super avto za svoj denar.

LP,
Joie de Vivre!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jul 27, 2005 1:29 pm

Vsak avto ima svoj limit ja..ampak kako se bo avto obnašal na limitu in kako ti bo opravičil napake je pa prava umetnost inžinirjev v tovarni ; to da žačutiš kaj se dogaja z šasijo in uspeš pravilno pravočasno reagirati. Ni vsak hakinen na idealni podlagi z idealnim setupom; avto mora biti vozljiv in komunikativen.
Nisem zletel v graben, smo pa šli pogledat njegovo omenjeno hibo na zaprti spolzki cesti in je živa pizdarija, kako te avto prepričuje da je kao vse ok in valda si misliš sej je quattro, pol ti pa otpizdi rit čim samo gas spustiš nenadno ko goniš v ovinek, zaviranja pa sploh ne bom omenjal - tanovi imajo to kar dobro poštimano pa tudi esp je izvrstno nastavljen
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr jul 27, 2005 1:35 pm

INFINITI je napisal/-a:ma ti si itak fenomen - vsi so imeli te probleme in tožili audi; in to na stotine lastnikov se je skupaj zbralo da pojebejo audi zaradi malomarnosti, ki je privedla do smrtnih žrtev in hudih poškodb; med drugim je kar nekaj video posnetkov kako lepo je bila prva serija narejena in kakšna je razlika sedaj; ko ti zabije v snap off oversteer se lahko kar posloviš od avta in zdravja. Prav smešno je ko nektari pišejo poste ko da so popek vesolja in zgled vsem ker je pri njih drugače, pa čeprav gre mogoče za promil lastnikov ki so zadovoljni


No po tvojem sem izgleda popek vesolja, čeprav nism mislu pisat z nikakršnim podtonom. Ne žaljivim in ne takim kot da je fotr 115% Fitipaldija. Samo hotel sm povedat, da nam ni delal nobenih težav( mogoče je spojler nucal? :idea: ).
Pa verjem, da avto ni bil počasi vožen, ni pa bil vožen preko mej in brez pameti.
Slika
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Sr jul 27, 2005 1:37 pm

Sam cloveku gre mal na kozlanje, ko eniinisti ljudje v isti sapi govorijo o varnosti in voznji z veliko hitrostjo skozi ovinke. Ga ni ovinka v Sloveniji, ki ga s TTjem pri upostevanju omejitev ne bi zvozil, ne da ti odpihne rit. Ce pa hocete divjat skozi ovinke, potem bodite pripravljeni na mozne posledice. Posle jebanja nema karanja...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jul 27, 2005 1:39 pm

Hehehe reče se "nema kajanja posle karanja". Posledice lahko doživiš v vsakem avtu, jaz jih pač nočem takrat ko na to nisem pripravljen
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 27, 2005 1:42 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Pa joj... :roll:

Probleme jim je delal na zaviranju, pri velikih hitrostih. V takem primeru pa itak mislm da ti skoraj vsak avto odžaga.

A si prov s TT-jem šel s ceste? Ste pa umetniki. Nas ni nikol nikamor nepredvideno odnesl. Pa veš da so ovinki od Godoviča pa do Idrije precej zaviti. :twisted:


Umetniki al ne, to sploh ni važno - problem je v tem da je sredi lepega ovinka pri 130 do 150km/h (nismo točn vedl kok je blo), ki ga spelješ s petko turbo pri polnem gasu z okoli 180km/h(pa je petka kao manj stabilna od tt-ja), kar odneslo zadek in smo se zavrtel po cestišču in po parih obratih na srečo pristali na pesku ob cesti na kolesih. Avtu ni bilo nič, nobenemu od nas nič, ampak vato je šel še isti teden v prodajo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Sr jul 27, 2005 1:43 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Pa joj... :roll:

Probleme jim je delal na zaviranju, pri velikih hitrostih. V takem primeru pa itak mislm da ti skoraj vsak avto odžaga.

A si prov s TT-jem šel s ceste? Ste pa umetniki. Nas ni nikol nikamor nepredvideno odnesl. Pa veš da so ovinki od Godoviča pa do Idrije precej zaviti. :twisted:


Očitno okrog 20- kislka utež, ki so jo namestili audijevi strokvonjaki, pomaga. :)

Drugače pa sam losov test ni brezvezen, meni se je zaradi megle zgodilo, da nisem imel časa zavirati in sem se moral kar takoj izogniti oviri. 164ka ima očitno res izvrstno podvozje, saj je kljub dokaj visoki hitrosti sploh ni zaneslo.

Kar se pa logana tiče- kot je nekdo omenil, testirali niso "evropskega" modela s stabilizratorji, temveč "vzhodno" verzijo. Morda je nekdo hotel, da se avto nujno prevrne?
Most of the parts that break on the 156 are made in Germany
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr jul 27, 2005 1:52 pm

Pomoje lahko prevrneš tut ferrarija, če se potrudiš, tako, da je tole mala malica... :D
PS, evropska različica naj bi imela kar soliden cajt. Po AFM je to 63km/h. Če to kej pomen :?:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov