don CONSIGLIO je napisal/-a: Menim, da ta avto ni najbolj varen. Moti pa me tudi, da želijo mnogokrat slabe zavore, ali obupno podvozje prikriti z napisi "serijsko ABS in 37 airbagov"... Pasivna varnost je danes itak že kul, menim pa, da se v nižjih razredih zanemarja aktivno varnost. Varnost pa ne sme biti optional.
dobek je napisal/-a: mirko, a res mislis, da z enega traku pride vec razlicno ojacanih karoserijskih delov? med razlicnimi trgi so razlicne samo opcionalne varnostne opreme (airbagi, abs...). kljub temu, da so cene jekla vsak dan visje (pa se kitajci jih s svojo porabo dvigujejo), verjemi, da se jim ne splaca proizvajat dvojih ali trojnih razlicnih vrat. logistika, tudi na vzhodu evrope, stane se vedno vec, kot material...
Mick Jerry je napisal/-a:Hm...
Ste se vsi tok zgražal ko je šel A okol? Mislm da ne. Pa A ni ravno pocen prot temu Loganu. No kakorkoli že, losov tese je res mal čudn ker ne upošteva reakcije voznika- zaviranje. Me prav zanima kako bi se na takem testu odzval kak SUV ali velik enoprotorec.
Men je pa Logan prov simpatično oblikovan. Tut ko sm si ga od bližje pogledal, se mi ni zdel napačno izdelan. Pa kot so že drugi omenil, res je najbrž kr neki let pred tistimi peklenskimi stroji, ki jih zdaj vozijo po deželah vzhoda.
P.S: ne basajte o TT-ju če niste bli bližje kot 2 metra od avta. Ni bil nevaren avto, nevarni so bli vozniki, ki so podcenjevali zakone fizike in zavirali pri velkih hitrostih v ovinkih. Probite to narest s kakim SLK-jem ali kaj podobnega. Vsak avto se bo odzval tako kot TT: rit gre po svoje. Če ne veš tega, nimaš v tako hitrem avtu kaj počet. Smo ga mel tri leta, pa ni nikol imel namena da bi svojo rit nesu v graben. Pa ni bil pčas vožen. Pa tud ni imel tistga kita, ki so ga na uradnih servisih zastonj montirali tj: spojler, malo drugačne roke, drugi amortizerji. Ker ta kit je poslabšal splošne vozne lastnosti. Se oprašičujem za off-topic.
don CONSIGLIO je napisal/-a:Dejta no. Sej vaju oba zelo spoštujem, ampak take argumente kot ju navajata v zadnjih dveh postih....
Teorija zarote, Carrera po brezpotjih,...
Losov test je varnostni test, ki ima točno določena pravila. Če Carrera ne pride do brezpotij ne bo zaradi tega trpela pomajšane varnosti. Bolj verjetno pa je seveda, da se bo moral discovery izogibati srniTakrat pa ne vem, če bo varnost še vedno na zavidljivi ravni. In enako je svojčas veljalo za A-klaso, enako velja danes za Logana, pa nedvomno še za koga!
Menim, da ta avto ni najbolj varen. Moti pa me tudi, da želijo mnogokrat slabe zavore, ali obupno podvozje prikriti z napisi "serijsko ABS in 37 airbagov"... Pasivna varnost je danes itak že kul, menim pa, da se v nižjih razredih zanemarja aktivno varnost. Varnost pa ne sme biti optional.
LP,
don CONSIGLIO
INFINITI je napisal/-a:ma ti si itak fenomen - vsi so imeli te probleme in tožili audi; in to na stotine lastnikov se je skupaj zbralo da pojebejo audi zaradi malomarnosti, ki je privedla do smrtnih žrtev in hudih poškodb; med drugim je kar nekaj video posnetkov kako lepo je bila prva serija narejena in kakšna je razlika sedaj; ko ti zabije v snap off oversteer se lahko kar posloviš od avta in zdravja. Prav smešno je ko nektari pišejo poste ko da so popek vesolja in zgled vsem ker je pri njih drugače, pa čeprav gre mogoče za promil lastnikov ki so zadovoljni
Mick Jerry je napisal/-a:Pa joj...![]()
Probleme jim je delal na zaviranju, pri velikih hitrostih. V takem primeru pa itak mislm da ti skoraj vsak avto odžaga.
A si prov s TT-jem šel s ceste? Ste pa umetniki. Nas ni nikol nikamor nepredvideno odnesl. Pa veš da so ovinki od Godoviča pa do Idrije precej zaviti.
Mick Jerry je napisal/-a:Pa joj...![]()
Probleme jim je delal na zaviranju, pri velikih hitrostih. V takem primeru pa itak mislm da ti skoraj vsak avto odžaga.
A si prov s TT-jem šel s ceste? Ste pa umetniki. Nas ni nikol nikamor nepredvideno odnesl. Pa veš da so ovinki od Godoviča pa do Idrije precej zaviti.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov