HajdukS je napisal/-a:Ta avto je kar se mene tice totaln polom. Od kar so ga na veliko reklamirali padel na nesteto testih mehanike in voznih lastnosti, dandanes je ze zastarel, predrag, ekolosko totalno porazen, hiter vec al manj v ravni crti... nic pretresljivega, uglavnem ogromen motor v velikem lepem avtu (misljenje preteklosti)...
HajdukS je napisal/-a:Ta avto je kar se mene tice totaln polom. Od kar so ga na veliko reklamirali padel na nesteto testih mehanike in voznih lastnosti, dandanes je ze zastarel, predrag, ekolosko totalno porazen, hiter vec al manj v ravni crti... nic pretresljivega, uglavnem ogromen motor v velikem lepem avtu (misljenje preteklosti)...
HajdukS je napisal/-a:Ta avto je kar se mene tice totaln polom. Od kar so ga na veliko reklamirali padel na nesteto testih mehanike in voznih lastnosti, dandanes je ze zastarel, predrag, ekolosko totalno porazen, hiter vec al manj v ravni crti... nic pretresljivega, uglavnem ogromen motor v velikem lepem avtu (misljenje preteklosti)...
Juha z okusom Bugattijevega Veyrona se je kuhala zeloooo dolgo, nekajkrat se je malce prismodila, vendar je mrcina, ki ji ni para končno nared. 4,46 metra dolg, dva metra širok in pičlega 1,2 metra visok kupček "hi-tech" materialov. Za pogon tisočdevetstotih kilogramov skrbi dolgo opevani 16-valjnik z rahlo nemško oznako W16. 7993 kubičnih centimetrov (prav ste prebrali) zagotavlja 736,7 kW (1001 KM) pri 6000 vrtljajih v minuti.
Navora se po prostranih konjušnicah nabere za tovornjakarskih 1250 Nm, na ukaz pa čaka med 2200 in 5500 vrt./min. Za prenašanje moči do pogonskih koles skrbi 7-stopenjski DSG menjalnik, ki družno z motorjem (ter seveda pripadajočim avtomobilom in voznikom) doseže 407 km/h! Z mesta do 100 km/h se pripeljete v dobrem pomežiku (2,5 sekunde), do 200 km/h v 7,3 sekunde, do 300 km/h pa prisopihate v 16,7 sekunde, zavorna pot od 100 km/h do zaustavitve pa meri 31,4 metra.
Svojemu namenu gotovo služi tudi rezervoar za gorivo s 100 litri prostornine.
Še cena...jah...khm...nekaj drobiža preko milijon evrov.
perko84 je napisal/-a:sj ga bo kupu seb za 70rojstni dan da se bo lohk hvalu, da ma vsaj neki agresivnega, če že drugo neha delat-tko kot pr vseh tipih k si kupjo hude avte.
sj ste slišal: avto je podaljšek...... :P :P :P :P
Symon je napisal/-a:perko84 je napisal/-a:sj ga bo kupu seb za 70rojstni dan da se bo lohk hvalu, da ma vsaj neki agresivnega, če že drugo neha delat-tko kot pr vseh tipih k si kupjo hude avte.
sj ste slišal: avto je podaljšek...... :P :P :P :P
![]()
Ampak si kar prav povedal. (saj se spomniš kakšen ata je imel v Monaku Lambota- točno tak).
Sam una izjava, da je avto polom je pa res svetska. Kako lahko označiš najmočnejši ljudski voz (VW) in avto sploh za zastarel.Delali so ga res že toliko časa, da smo dobili občutek, da se že mal preseravajo, ampak tukaj je.
HajdukS je napisal/-a:Ta avto je kar se mene tice totaln polom. Od kar so ga na veliko reklamirali padel na nesteto testih mehanike in voznih lastnosti, dandanes je ze zastarel, predrag, ekolosko totalno porazen, hiter vec al manj v ravni crti... nic pretresljivega, uglavnem ogromen motor v velikem lepem avtu (misljenje preteklosti)...
Dejch je napisal/-a:HajdukS je napisal/-a:Kaj pa je tok tehnolosko neverjetnega na tem avtu? Nad enzotom se vas pa velik neki zmrduje.
Nimam pojma.Tudi ne vem kaj je tako posebnega na motorju, saj ima 4 turbe in razvije iz 8,0 1001. Cisto nic posebnega. Ce mene vprasate ga Enzo poje za malico svaki dan i svaku noc.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov