Slide je napisal/-a:Novi Audi A5, naj bi imel, tako kot novi A4 spremenjeno zasnovo motorja, menjalnika in posledično tudi diferenciala. Diferencial naj bi bil namreč PRED in ne za motorjem, kar pomeni, da bodo lahko motor premaknili občutno bolj nazaj oziroma kolesa bolj naprej(pred motor). Posledično bodo zmanjšali previs čez prednja kolesa ter se približali idealni razporeditvi teže.
Če bo podedoval še pogon po Q7 in RS4(60% moči v prid zadnji osi) potem zna bit avto lepo dinamičen in če bo še nadaljeval design trenutnih modelov, bo pa itak 1A med neposrednimi konkurenti...zadnjem pogonu BMW-ja navkljub(seveda šele z "obveznim" quattro pogonom)
Tomcatter je napisal/-a:Boljše špijonke![]()
Nekaj lepega se tuki skriva
Slide je napisal/-a:Tomcatter je napisal/-a:Boljše špijonke![]()
Nekaj lepega se tuki skriva
hmmm...previs je še vedno kar precejšen...ali pa samo tako zgleda...
ali pa je motor vseeno precej nazaj pomaknjen, pa je previs zgolj kulisa...kdo ve
Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost