Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani Če dec 01, 2005 10:36 pm

Glede na želje ki jih imaš bo pol zate zadost osnovni model 1.6 77kw in 105km,če pa ti bo ratal nabrat več dnarja pa si prvošči 2.0 novo faceliftano verzijo.
Imam tudi jaz škatlo od petke tako da točno vem kaj za en avto je to in se bom v novem coupeju počutu kot v merđotu :D Komi čakam dan ko ga dobim v roke 8)
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So dec 03, 2005 1:26 pm

Vsekakor Getz ni slab avtomobil in se ga da prav spodobno primerjat s Corso in ostalo kompanijo.

Moramo pa si priznat da je oprema v novem Getzu malček problematična ( nima 6 airbagov, nima ESPja, avtomatske klime ) ampak odvisno komu to kaj pomeni. Trenutno se prodaja Getz v opremi hud car ( ki naj bi bila prirejena mladim ) z samo 1 airbagom in brez ABSa, seveda s klimo, elektriko.... Cena je pa okrog 2.000.000 SIT z 1.4 motorjem.

Vsekakor je Corsa dosti dražja. A se splača ve pa vsak sam.
 
moneyone
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po nov 28, 2005 10:31 pm

Napisal/-a moneyone So dec 03, 2005 1:42 pm

Po slikah izgleda prav noro.Moram rečt da Korejci zelo napredujejo z vidika dizajna.Prvi modeli so bili nikakršni zdej pa postajajo z vsakim novim modelom lepši.
Got Dot? Why Not? It PAYS!
http://website.ws/moneyone/show
 
Uporabniški avatar
GT_Turbo17
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1501
Pridružen: Če nov 17, 2005 10:09 am
Kraj: Zasavje

Napisal/-a GT_Turbo17 So dec 03, 2005 1:45 pm

na slikah zgleda res lep...bomo videli pa kaj bo v resnici...pa tet avti SPLOH niso dragi, le poraba je velika :? 8)
Fiat Uno 1.5 SX i.e. & Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo & Alfa Romeo 145 Twin Spark

Slika
 
Uporabniški avatar
marko stare
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Po avg 16, 2004 9:38 pm

Napisal/-a marko stare Pe dec 09, 2005 8:13 pm

GT_Turbo17 je napisal/-a:na slikah zgleda res lep...bomo videli pa kaj bo v resnici...pa tet avti SPLOH niso dragi, le poraba je velika :? 8)


a res poraba je velika? kako pa to veš? ne kvasit neumnosti :!:
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Pe dec 16, 2005 5:23 pm

Jan_87 je napisal/-a:
OK, ta primerjava mi je čisto zgrešena...
1. Elantra ima 112 KM (najmočnejši dizel), Mondeo s tem motorjem pa 155 - boljša primerjava bi bila 2.0 TDCI (115 KM), kjer se cena zniža za skoraj 2 mio.

2. Alfa GT 2.0 ima 165 KM (boljši motor - beri JTS :D ), Coupe pa 138 (ni ne vem kakšen tehnološki biser proti JTS)...boljša primerjava bi bila z Alfo GT 1.8 (140 KM), ki stane veliko manj s tem da ima že osnovni paket GT v serijski opremi veliko več kot Coupe z top-k opremo (serijski ESP, 8x airbag,...).

Ob obeh konkurentih Hyundaju (Ford, Alfa) ne smemo pozabiti na imidž znamk, zlasti Alfe, boljših voznih lastnosti in seveda neprimerno boljše kvalitete (materiali!!!).

...in še to - nisem nek nasprotnež Hyundaja (za moje pojme je to odličen avto), ampak ta primerjava je res nevmesna - isto kot primerjava Sonate in Audija A6.
:!:

LOL...

Vidim da mas veliko izkusenj z avti... Hmm rad bi vidu alfin motor za katerega je standard da deluje 300 000 milj brez vecje okvare... Theta motorji al kaj so, INFINITI ve vec o tem...

Motor za EVO X (ki bo mel 5krat bolj napreden motor kot katerakoli alfa - ce smo cist iskreni :roll: ) bo mitsubishi razvijal v sodelovanju z hyundaiem..

Po ameriskih raziskavah je ujel hondo in toyoto po prijavljenih napakah...

http://www.usatoday.com/money/autos/200 ... icks_x.htm (mal star clank sam sej ce pogooglas jih bos miljon najdu)

motorji so poleg tega ekolosko zelo sprejemljivi spodobno mocni in zmerno pozresni...

vse druge subjektivne ocene ( pleh, materiali, imiđ, obcutki, ves da si v...) bom izpustil ker se mi zdijo debilne...

Hyundai je ze prehitel alfo samo se vprasanje casa je kdaj bodo ljudje to dojeli...

aja pa da ne bos mislu da je koreja neka revna drzava. Ma prib. 20k $ na prebivalca kar niti ni tok manj kot 27k$ v nemciji... s tem da je gosp. rast v koreji vec kot 3x visja kot v nemciji (italija se slabse industrijsko) ;)

(nemcija okol 1,5% gospodarska rast, korejska je pa okoli 5%)

(hvalabogu da vam nekaterim lahko se "zrak" prodajajo ce ne bi cist propadl)
Zadnjič spremenil HajdukS, dne Pe dec 16, 2005 5:37 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Jan_87
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Pe jul 08, 2005 4:50 pm
Kraj: Slovenia

Napisal/-a Jan_87 Pe dec 16, 2005 5:30 pm

HajdukS je napisal/-a:
Jan_87 je napisal/-a:
OK, ta primerjava mi je čisto zgrešena...
1. Elantra ima 112 KM (najmočnejši dizel), Mondeo s tem motorjem pa 155 - boljša primerjava bi bila 2.0 TDCI (115 KM), kjer se cena zniža za skoraj 2 mio.

2. Alfa GT 2.0 ima 165 KM (boljši motor - beri JTS :D ), Coupe pa 138 (ni ne vem kakšen tehnološki biser proti JTS)...boljša primerjava bi bila z Alfo GT 1.8 (140 KM), ki stane veliko manj s tem da ima že osnovni paket GT v serijski opremi veliko več kot Coupe z top-k opremo (serijski ESP, 8x airbag,...).

Ob obeh konkurentih Hyundaju (Ford, Alfa) ne smemo pozabiti na imidž znamk, zlasti Alfe, boljših voznih lastnosti in seveda neprimerno boljše kvalitete (materiali!!!).

...in še to - nisem nek nasprotnež Hyundaja (za moje pojme je to odličen avto), ampak ta primerjava je res nevmesna - isto kot primerjava Sonate in Audija A6.
:!:

LOL...

Vidim da mas veliko izkusenj z avti... Hmm rad bi vidu alfin motor za katerega je standard da deluje 300 000 milj brez vecje okvare... Theta motorji al kaj so, INFINITI ve vec o tem...

Motor za EVO X (ki bo mel 5krat bolj napreden motor kot katerakoli alfa - ce smo cist iskreni :roll: ) bo mitsubishi razvija v sodelovanjul z hyundaiem..

Po ameriskih raziskavah je ujel hondo in toyoto po prijavljenih napakah...

http://www.usatoday.com/money/autos/200 ... icks_x.htm (mal star clank sam sej ce pogooglas jih bos miljon najdu)

motorji so poleg tega ekolosko zelo sprejemljivi spodobno mocni in zmerno pozresni...

vse druge subjektivne ocene ( pleh, materiali, imiđ, obcutki, ves da si v...) bom izpustil ker se mi zdijo debilne...

Hyundai je ze prehitel alfo samo se vprasanje casa je kdaj bodo ljudje to dojeli...

aja pa da ne bos mislu da je koreja neka revna drzava. Ma prib. 20k $ na prebivalca kar niti ni tok manj kot 27k$ v nemciji... s tem da je gosp. rast v koreji visja kot v nemciji in je trenutno v velikem razvoju ;)


Še vedno stojim za svojimi besedami. Če bi ti res vedel toliko kot trdiš - potem bi ločil navadne atmosferske motorje od tistih z neposrednim vbrizgom in poznal razliko med njimi. Glede materialov - sedel sem v obeh in to opazil in otipal neposredno.
PS: da ne omenjam tvoje trditve o kvarljivosti novih Alf - pravljice so mimo. ;)
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Pe dec 16, 2005 5:50 pm

Mitsubishi ki je pravzaprav "oce" hyundai-a je delal take motorje leta 96' (GDI) precej prej kot tvoja ljubljena alfica in audi. Se pravi, da z dostopom do tehnologije ni bilo problema takrat. Tovarna je takrat mela se drugacno filozofijo in je izdajala cenejse modele, ki pa so se vseeno uveljavili... Danes ko so vse svoje napore dokazali z neverjetno kakovostjo, je slika precej drugacna... ;)

Ce ti svoje znanje o avtomobilizmu nabiras v reklamah (audijeva najnovejsa tehnologija direktnega vbrizga FSI.. HOHOHOHOHO) se tega vsaj zavedaj ne pa da me se popravljas in se dodatno kazes neznanje

ps: da ne boste vec brali buč:

http://www.mitsubishi-motors.com/corpor ... e/gdi.html
Zadnjič spremenil HajdukS, dne Pe dec 16, 2005 5:53 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
stealth
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Če feb 10, 2005 8:02 pm

Napisal/-a stealth Pe dec 16, 2005 5:52 pm

Kar se cen tiče je Hyundai zaenkrat še pocen. Pred časom se je nekaj govorilo da bo Hyundai zgradu eno megalomansko tovarno v preljubi ZDA, potem je pa nameraval uvažat v Evropo. Ne vem sicer kak smisel naj bi to vse imelo, sam sem prepričan da potem ne bo več pocen...
Dodge Stealth Twinturbo AWD
 
Jan_87
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Pe jul 08, 2005 4:50 pm
Kraj: Slovenia

Napisal/-a Jan_87 Pe dec 16, 2005 5:55 pm

HajdukS je napisal/-a:Mitsubishi ki je pravzaprav "oce" hyundai-a je delal take motorje leta 96' (GDI) precej prej kot tvoja ljubljena alfica in audi. Se pravi, da z dostopom do tehnologije ni bilo problema takrat. Tovarna je takrat mela se drugacno filozofijo in je izdajala cenejse modele, ki pa so se vseeno uveljavili... Danes ko so vse svoje napore dokazali z neverjetno kakovostjo, je slika precej drugacna... ;)

Ce ti svoje znanje o avtomobilizmu nabiras v reklamah (audijeva najnovojsa tehnologija direktnega vbrizga FSI.. HOHOHOHOHO) se tega vsaj zavedaj ne pa da me se popravljas in se dodatno kazes neznanje

ps: da ne boste vec brali buč:

http://www.mitsubishi-motors.com/corpor ... e/gdi.html


Potem ti trdiš, da so v Hyundaih motorji GDI? Ne me smejat...risanke.press :lol:
Zame je debata končana. (JTS in FSI sta bila navedena zgolj za primer)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe dec 16, 2005 7:28 pm

Jan_87 je napisal/-a:
Potem ti trdiš, da so v Hyundaih motorji GDI? Ne me smejat...risanke.press :lol:
Zame je debata končana. (JTS in FSI sta bila navedena zgolj za primer)




Glede risank pojdi lepo na
http://worldwide.hyundai-motor.com/comm ... n_hid.html
Hyundai imenuje ta sistem HIDI

BTW; Hyundai je sedaj že na produkciji hibridov
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... dde830f31c

Bo ok?

;)
Zadnjič spremenil INFINITI, dne Pe dec 16, 2005 7:40 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Pe dec 16, 2005 7:35 pm

Izvoli:

http://worldwide.hyundai-motor.com/comm ... n_hid.html

Zal mi je da te moram tko ponizevat... :cry:

PS: glede alf bi te dodal... pravljice so mimo zdaj se o nekvaliteti lahko prepricamo iz stevilk... ;)
Zadnjič spremenil HajdukS, dne Pe dec 16, 2005 8:02 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe dec 16, 2005 7:46 pm

INFINITI je napisal/-a:
Jan_87 je napisal/-a:
Potem ti trdiš, da so v Hyundaih motorji GDI? Ne me smejat...risanke.press :lol:
Zame je debata končana. (JTS in FSI sta bila navedena zgolj za primer)




Glede risank pojdi lepo na
http://worldwide.hyundai-motor.com/comm ... n_hid.html
Hyundai imenuje ta sistem HIDI

BTW; Hyundai je sedaj že na produkciji hibridov
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... dde830f31c

Bo ok?

;)

torej je ta hidi sistem v accentu, coupeju, v motorjih, ki se prodajajo na našem trgu?
čudi me le to da v trenutnem coupeju so vsi motorji švoh glede na kubikažo- pa ne gre za ameriško mislnost- tud pr 2.7 ne :roll:
lp
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Pe dec 16, 2005 7:53 pm

INFINITI, pa ne samo na hibridih tudi na gorivnih celicah... to se mi zdi se bolj impresivno!!!!

Dec. 14, 2005 HYUNDAI DELIVERS FIRST TUCSON FUEL CELL VEHICLE TO AC TRANSIT TO INITIATE FLEET TESTING PROGRAM
Emeryville, Calif. (December 14, 2005) - Hyundai Motor Company delivered the first of 10 Hyundai and Kia Fuel Cell Electric Vehicles (FCEV) to the Alameda-Contra Costa Transit District (AC Transit) today. The ceremony took place at AC Transit's Emeryville Bus Division and marked the beginning of a five-year demonstration and validation project designed to evaluate fuel cell vehicles and hydrogen infrastructure technologies.
"Hyundai's partnership with AC Transit represents the first time that a third-party has been involved in our fuel cell vehicle research, and it marks another milestone in our effort to bring this technology to commercialization," said Dr. Won Suk Cho, president, Hyundai America Technical Center, Inc., which is responsible for alternative fuel research in the United States. "Our vehicles will be operating in real-world working environments everyday proving the viability of this technology."
Hyundai, Chevron Corporation and UTC Power were awarded in April 2004 a U.S. Department of Energy grant to support research into hydrogen-powered fuel cell technology for automotive applications. The team officially began testing in February 2005 when Chevron opened its first-ever hydrogen energy station at the Hyundai America Technical Center (HATCI) in Chino, Calif. In addition to HATCI and AC Transit, fleets will also be placed at Southern California Edison (an energy utility company) and the U.S. Army facilities in Detroit to develop and implement a practical, business-based hydrogen energy infrastructure and associated technologies as a part of the five-year program.
AC Transit and its more than 2,300 employees are very proud to join with Hyundai, Chevron, and UTC Power in this extremely important demonstration. The use of Hyundai fuel cell vehicles by our staff to support our bus operations in densely populated urban areas will be an excellent operating environment to test the capability of zero-emission vehicles under rigorous conditions," remarked Rick Fernandez, General Manager of AC Transit.
Hyundai plans to place two additional Tucson FCEV with AC Transit in early 2006, and will round out the fleet with six Kia Sportage FCEV models in late 2006 and 2007. In addition, HATCI engineers will support and monitor the AC Transit fleet vehicles for the duration of the program.
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Pe dec 16, 2005 7:55 pm

kljukec je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
Jan_87 je napisal/-a:
Potem ti trdiš, da so v Hyundaih motorji GDI? Ne me smejat...risanke.press :lol:
Zame je debata končana. (JTS in FSI sta bila navedena zgolj za primer)




Glede risank pojdi lepo na
http://worldwide.hyundai-motor.com/comm ... n_hid.html
Hyundai imenuje ta sistem HIDI

BTW; Hyundai je sedaj že na produkciji hibridov
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... dde830f31c

Bo ok?

;)

torej je ta hidi sistem v accentu, coupeju, v motorjih, ki se prodajajo na našem trgu?
čudi me le to da v trenutnem coupeju so vsi motorji švoh glede na kubikažo- pa ne gre za ameriško mislnost- tud pr 2.7 ne :roll:
lp


Ocitno je, da so se usmerili predvsem v ekolosko sprejemljive motorje ki so zelo zanesljivi. Nekje je treba pac sklepat kompromise.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe dec 16, 2005 8:31 pm

kljukec je napisal/-a:torej je ta hidi sistem v accentu, coupeju, v motorjih, ki se prodajajo na našem trgu?
čudi me le to da v trenutnem coupeju so vsi motorji švoh glede na kubikažo- pa ne gre za ameriško mislnost- tud pr 2.7 ne :roll:
lp


Švoh za koga? -Poglej performanse; recimo moj l.2000 coupe z 136 konji ima 8,6 do 100, pa je velikokrat novi, močnejši dvolitraš počasnejši.

Dvolitraši pri konkurenci:
AR 147; 2.0 TS 150 KM; 9,3s
BMW 318 Ci (ta ima 1998 ccm motor); 143 KM; 9,3s
Citroën C4 2.0 16V VTR 136KM; 10,1s
Mazda 3 Sport 2.0 Top; 150KM ; 9s
Peugeot 307 2.0 ; 140 KM; 9,1s
Renault Megane 2.0 Dynamique: 135KM; 9,2s
Volkswagen Golf 2.0 FSI; 150 KM; 8,9s
Ford Focus 2.0 16V Trend; 130KM; 9,2s

-Pa pustmo kake turbače pa motorje ki se vrrtijo po 9000.rpm


:roll:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe dec 16, 2005 8:57 pm

se mi ne da vsega čitat pa vseh linkov klikat... kaj se to kregate o dizlih? ker citroenov in pugov 2.0 bencinar ma ene 180 konjev, dizel 2.0 pa ma 136 konjev... ne bom pa trdu , da je ta v 2.0 VTS atmosferc.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe dec 16, 2005 9:49 pm

drugmirko je napisal/-a:se mi ne da vsega čitat pa vseh linkov klikat... kaj se to kregate o dizlih? ker citroenov in pugov 2.0 bencinar ma ene 180 konjev, dizel 2.0 pa ma 136 konjev... ne bom pa trdu , da je ta v 2.0 VTS atmosferc.


Pogovarjamo se o normalnih bencincih 2.0; misliš da imajo kar vsi francozi tiste posebne sport izvedbe z ful navitimi motorji?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker So dec 17, 2005 12:01 am

Kaj se kregate, itak ne bo noben nobenmu nič dopovedal, če ima nekdo svojo priljubljeno znamko in je pri tem vztrajen, ga od tega ne boš odvrnu ;) Se pa strinjam s tem, da Hyundai ni več to, za kar so ga imeli včasih in je v zadnjih letih napredoval mnogo več, kot marsikateri drug evropski proizvajalec avtomobilov.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So dec 17, 2005 1:35 am

K vašemu kreganju in neskončnemu offtopicu dodajam svoj komentar:

Menim, da ima @infinity dober point glede hyundai avtov. Če jih pohvali Top gear DEJANSKO SO DOBRI. Če ste spremljali top gear je bilo povedano tudi, da je hyundai pred avtomobili najprej proizvajal TOVORNE VLAKE - toliko o zanesljivosti. pika

Kar se pa tiče primerjave hyundaievih avtomobilov s kakšno evropsko znamko:
Očitno so cenejši, zaradi tega, ker pri izdelavi ne uporabljajo tako žlahtnih materialov kot npr. bmw ali alfa.

Spregledali pa ste še nekaj pomembnega : pri bmw-ju doplačaš vsako ampak res vsako malenkost. Pri hyundaiju je to vključeno v serijsko opremo.

Tudi dodatna oprema ni draga - usnje za novega coupeja je dobrih 300 tisočakov, kar je par sto tisoč manj kot pri nemških avtih iste klase.
Če pa gremo pogledat v segment luxuz vozil so te razlike že kar miljonske.

Dejstvo je da renomirane znamke ravno zaradi ugleda lahko dražje prodajajo avtomobile, z njihovim avtomobilom si kupiš tudi imidž, ne le avta.

Hyundai pa ravno zato navrže miljon zadev v serijsko opremo in ponudi cenejšo dodatno opremo - za svoj denar nedvomno dobiš več. Te razlike so pri majhnih avtomobilih majne, pri velikih pa ogromne.

Me pa veseli napredek te znamke - novi coupe mi je zelo všeč, z njim mislim da je hyundai veliko pridobil na ugledu. Le tako naprej.

P.S.: ne vozim hyundaia :-P
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov