Imam tudi jaz škatlo od petke tako da točno vem kaj za en avto je to in se bom v novem coupeju počutu kot v merđotu


Jan_87 je napisal/-a:
OK, ta primerjava mi je čisto zgrešena...
1. Elantra ima 112 KM (najmočnejši dizel), Mondeo s tem motorjem pa 155 - boljša primerjava bi bila 2.0 TDCI (115 KM), kjer se cena zniža za skoraj 2 mio.
2. Alfa GT 2.0 ima 165 KM (boljši motor - beri JTS), Coupe pa 138 (ni ne vem kakšen tehnološki biser proti JTS)...boljša primerjava bi bila z Alfo GT 1.8 (140 KM), ki stane veliko manj s tem da ima že osnovni paket GT v serijski opremi veliko več kot Coupe z top-k opremo (serijski ESP, 8x airbag,...).
Ob obeh konkurentih Hyundaju (Ford, Alfa) ne smemo pozabiti na imidž znamk, zlasti Alfe, boljših voznih lastnosti in seveda neprimerno boljše kvalitete (materiali!!!).
...in še to - nisem nek nasprotnež Hyundaja (za moje pojme je to odličen avto), ampak ta primerjava je res nevmesna - isto kot primerjava Sonate in Audija A6.
HajdukS je napisal/-a:Jan_87 je napisal/-a:
OK, ta primerjava mi je čisto zgrešena...
1. Elantra ima 112 KM (najmočnejši dizel), Mondeo s tem motorjem pa 155 - boljša primerjava bi bila 2.0 TDCI (115 KM), kjer se cena zniža za skoraj 2 mio.
2. Alfa GT 2.0 ima 165 KM (boljši motor - beri JTS), Coupe pa 138 (ni ne vem kakšen tehnološki biser proti JTS)...boljša primerjava bi bila z Alfo GT 1.8 (140 KM), ki stane veliko manj s tem da ima že osnovni paket GT v serijski opremi veliko več kot Coupe z top-k opremo (serijski ESP, 8x airbag,...).
Ob obeh konkurentih Hyundaju (Ford, Alfa) ne smemo pozabiti na imidž znamk, zlasti Alfe, boljših voznih lastnosti in seveda neprimerno boljše kvalitete (materiali!!!).
...in še to - nisem nek nasprotnež Hyundaja (za moje pojme je to odličen avto), ampak ta primerjava je res nevmesna - isto kot primerjava Sonate in Audija A6.![]()
LOL...
Vidim da mas veliko izkusenj z avti... Hmm rad bi vidu alfin motor za katerega je standard da deluje 300 000 milj brez vecje okvare... Theta motorji al kaj so, INFINITI ve vec o tem...
Motor za EVO X (ki bo mel 5krat bolj napreden motor kot katerakoli alfa - ce smo cist iskreni) bo mitsubishi razvija v sodelovanjul z hyundaiem..
Po ameriskih raziskavah je ujel hondo in toyoto po prijavljenih napakah...
http://www.usatoday.com/money/autos/200 ... icks_x.htm (mal star clank sam sej ce pogooglas jih bos miljon najdu)
motorji so poleg tega ekolosko zelo sprejemljivi spodobno mocni in zmerno pozresni...
vse druge subjektivne ocene ( pleh, materiali, imiđ, obcutki, ves da si v...) bom izpustil ker se mi zdijo debilne...
Hyundai je ze prehitel alfo samo se vprasanje casa je kdaj bodo ljudje to dojeli...
aja pa da ne bos mislu da je koreja neka revna drzava. Ma prib. 20k $ na prebivalca kar niti ni tok manj kot 27k$ v nemciji... s tem da je gosp. rast v koreji visja kot v nemciji in je trenutno v velikem razvoju
HajdukS je napisal/-a:Mitsubishi ki je pravzaprav "oce" hyundai-a je delal take motorje leta 96' (GDI) precej prej kot tvoja ljubljena alfica in audi. Se pravi, da z dostopom do tehnologije ni bilo problema takrat. Tovarna je takrat mela se drugacno filozofijo in je izdajala cenejse modele, ki pa so se vseeno uveljavili... Danes ko so vse svoje napore dokazali z neverjetno kakovostjo, je slika precej drugacna...
Ce ti svoje znanje o avtomobilizmu nabiras v reklamah (audijeva najnovojsa tehnologija direktnega vbrizga FSI.. HOHOHOHOHO) se tega vsaj zavedaj ne pa da me se popravljas in se dodatno kazes neznanje
ps: da ne boste vec brali buč:
http://www.mitsubishi-motors.com/corpor ... e/gdi.html
Jan_87 je napisal/-a:
Potem ti trdiš, da so v Hyundaih motorji GDI? Ne me smejat...risanke.press![]()
Zame je debata končana. (JTS in FSI sta bila navedena zgolj za primer)
INFINITI je napisal/-a:Jan_87 je napisal/-a:
Potem ti trdiš, da so v Hyundaih motorji GDI? Ne me smejat...risanke.press![]()
Zame je debata končana. (JTS in FSI sta bila navedena zgolj za primer)
Glede risank pojdi lepo na
http://worldwide.hyundai-motor.com/comm ... n_hid.html
Hyundai imenuje ta sistem HIDI
BTW; Hyundai je sedaj že na produkciji hibridov
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... dde830f31c
Bo ok?
Dec. 14, 2005 HYUNDAI DELIVERS FIRST TUCSON FUEL CELL VEHICLE TO AC TRANSIT TO INITIATE FLEET TESTING PROGRAM
Emeryville, Calif. (December 14, 2005) - Hyundai Motor Company delivered the first of 10 Hyundai and Kia Fuel Cell Electric Vehicles (FCEV) to the Alameda-Contra Costa Transit District (AC Transit) today. The ceremony took place at AC Transit's Emeryville Bus Division and marked the beginning of a five-year demonstration and validation project designed to evaluate fuel cell vehicles and hydrogen infrastructure technologies.
"Hyundai's partnership with AC Transit represents the first time that a third-party has been involved in our fuel cell vehicle research, and it marks another milestone in our effort to bring this technology to commercialization," said Dr. Won Suk Cho, president, Hyundai America Technical Center, Inc., which is responsible for alternative fuel research in the United States. "Our vehicles will be operating in real-world working environments everyday proving the viability of this technology."
Hyundai, Chevron Corporation and UTC Power were awarded in April 2004 a U.S. Department of Energy grant to support research into hydrogen-powered fuel cell technology for automotive applications. The team officially began testing in February 2005 when Chevron opened its first-ever hydrogen energy station at the Hyundai America Technical Center (HATCI) in Chino, Calif. In addition to HATCI and AC Transit, fleets will also be placed at Southern California Edison (an energy utility company) and the U.S. Army facilities in Detroit to develop and implement a practical, business-based hydrogen energy infrastructure and associated technologies as a part of the five-year program.
AC Transit and its more than 2,300 employees are very proud to join with Hyundai, Chevron, and UTC Power in this extremely important demonstration. The use of Hyundai fuel cell vehicles by our staff to support our bus operations in densely populated urban areas will be an excellent operating environment to test the capability of zero-emission vehicles under rigorous conditions," remarked Rick Fernandez, General Manager of AC Transit.
Hyundai plans to place two additional Tucson FCEV with AC Transit in early 2006, and will round out the fleet with six Kia Sportage FCEV models in late 2006 and 2007. In addition, HATCI engineers will support and monitor the AC Transit fleet vehicles for the duration of the program.
kljukec je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Jan_87 je napisal/-a:
Potem ti trdiš, da so v Hyundaih motorji GDI? Ne me smejat...risanke.press![]()
Zame je debata končana. (JTS in FSI sta bila navedena zgolj za primer)
Glede risank pojdi lepo na
http://worldwide.hyundai-motor.com/comm ... n_hid.html
Hyundai imenuje ta sistem HIDI
BTW; Hyundai je sedaj že na produkciji hibridov
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... dde830f31c
Bo ok?
torej je ta hidi sistem v accentu, coupeju, v motorjih, ki se prodajajo na našem trgu?
čudi me le to da v trenutnem coupeju so vsi motorji švoh glede na kubikažo- pa ne gre za ameriško mislnost- tud pr 2.7 ne![]()
lp
kljukec je napisal/-a:torej je ta hidi sistem v accentu, coupeju, v motorjih, ki se prodajajo na našem trgu?
čudi me le to da v trenutnem coupeju so vsi motorji švoh glede na kubikažo- pa ne gre za ameriško mislnost- tud pr 2.7 ne![]()
lp
drugmirko je napisal/-a:se mi ne da vsega čitat pa vseh linkov klikat... kaj se to kregate o dizlih? ker citroenov in pugov 2.0 bencinar ma ene 180 konjev, dizel 2.0 pa ma 136 konjev... ne bom pa trdu , da je ta v 2.0 VTS atmosferc.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov