Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr okt 11, 2006 7:16 pm

Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če okt 12, 2006 4:16 am

 
himi
 

Napisal/-a himi Pe okt 13, 2006 10:27 am

vredu je :)
Priponke
1575570883.jpg
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Pe okt 13, 2006 10:44 am

šikimiki :) ata to mel :P
Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So okt 14, 2006 1:54 pm

Kljub grožnjam z jedrskim napadom, se je Hyundai junaško odločil kljubovati grožnjam Kim Jong-ila in doma uradno predstavil Veracruz (*).

http://spanish.autoblog.com/images/2006 ... 22_2_2.jpg
http://spanish.autoblog.com/images/2006 ... 22_1-5.jpg
http://spanish.autoblog.com/images/2006/10/018.jpg
http://spanish.autoblog.com/images/2006/10/024.jpg
http://spanish.autoblog.com/images/2006 ... 1_20_1.jpg
http://spanish.autoblog.com/images/2006 ... 1_21_1.jpg

in še bonus materijal na prezentaciji za dvig morale južnokorejskim vojakom.
http://spanish.autoblog.com/images/2006 ... 41_1_1.jpg


* razen podatka o uradni predstavitvi je zgornji tekst samo plod bujne domišljije Hyundajevih zaposlenih. Saj ne, moje.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne okt 15, 2006 3:46 pm

MK, je zato tako aerodinamično oblikovan, da bolje kljubuje vetrnemu pišu ob jedrskih eksplozijah? Pa zadnji spojler, da zaščiti še kravco, privezano na kljuko? :?

Hyundai ta avto umešča v LUV (LuksuzenUV), kjer kraljujejo Audi Q7, Mercedes ML, Lexus RX, BMW X5 in Volvo XC90. Motor bo doma zaenkrat samo dizel (!) 3l, V6, 240 KM, 6p avt. m., za tujino pa še benc. 3.8i V6 286 KM in kasneje dizel 200 KM .
7 sedežev. Oprema: airbagi spred., boč., zav. spr. in zadaj, kolenski, sončna streha, ESP, bixenon, nav., modri zob, tempomat, multimedia z displayem, 4-k klima, seveda ne vse serijsko. 5 let ali 100000 km garancija. Dovolj?


tu je še par slikc
http://spanish.autoblog.com/2006/10/14/ ... i-veracuz/
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne okt 15, 2006 4:44 pm

esem je napisal/-a:MK, je zato tako aerodinamično oblikovan, da bolje kljubuje vetrnemu pišu ob jedrskih eksplozijah? Pa zadnji spojler, da zaščiti še kravco, privezano na kljuko? :?


martin_krpan je napisal/-a:Kljub grožnjam z jedrskim napadom, se je Hyundai junaško odločil kljubovati grožnjam Kim Jong-ila in doma uradno predstavil Veracruz (*).

(*) razen podatka o uradni predstavitvi je zgornji tekst samo plod bujne domišljije Hyundajevih zaposlenih. Saj ne, moje.


Esem očitno ne razume heca ;)
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne okt 15, 2006 5:36 pm

martin_krpan je napisal/-a:
esem je napisal/-a:MK, je zato tako aerodinamično oblikovan, da bolje kljubuje vetrnemu pišu ob jedrskih eksplozijah? Pa zadnji spojler, da zaščiti še kravco, privezano na kljuko? :?


martin_krpan je napisal/-a:Kljub grožnjam z jedrskim napadom, se je Hyundai junaško odločil kljubovati grožnjam Kim Jong-ila in doma uradno predstavil Veracruz (*).

(*) razen podatka o uradni predstavitvi je zgornji tekst samo plod bujne domišljije Hyundajevih zaposlenih. Saj ne, moje.


Esem očitno ne razume heca ;)

morda ga pa samo nadaljuje
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po okt 16, 2006 8:20 am

Si prepričan, da je 3-litski 240-konjski motor res dizel?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po okt 16, 2006 12:02 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Si prepričan, da je 3-litski 240-konjski motor res dizel?


nisem, ga še nisem vozil. Tako piše na španskem Autoblogu
Para el mercado doméstico, de momento sólo se comercializará con una mecánica díesel de 3 litros, 6 cilindros en V y 240 CV, asociado a un cambio automático de seis velocidades, aunque para la exportación sabemos que el 3.8i V6 con 286 CV estará disponible en este modelo, así como otro diésel con potencía inferior a los 200 CV -aunque su llegada no tiene fecha prevista


Fotke so z ene azijske strani s pismenkami, verjetno tudi prevod, ki je- spet verjetno - napačen glede dileme dizel/bencin.
tako pa je pisalo (prej) na ameriškem
The fellas over at CarScoop managed to get their hands on an official video of the Veracruz, Hyundai's new large CUV that has technically yet to debut. Yesterday a brochure leaked onto the web pretty much erased Hyundai's element of surprise, and now the video here shows us what the Veracruz looks like in motion as well as the interior. It appears to be a commercial for the Korean version of the Veracruz, which we learn will come with a 3.0-liter V6 producing 240 horsepower.


(prej na carscoop sem pa šele zdaj videl
In Korea the 7seater Veracruz will be offered in 2WD & 4WD versions, both fitted with a 3.0 V6, 240 Hp engine. While it's already announced that the US version will get a 3.8 V6 powerplant, for Europe, it's still uncertain if the Veracruz will come at all.

Ko sem videl kasnejšega španskega, mi je bilo ravno to zanimivo (in čudno), zato sem dal not, žal sem v naglici pozabil preverit ali vsaj glasno podvomit.
Bo kar držalo, da ni dizel
 
himi
 

Napisal/-a himi To okt 17, 2006 4:51 pm

3,0 literski (240 konjev) je diesel motor, 100%!!
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To okt 17, 2006 5:00 pm

Zelo lep, s takim dislom bo kunkorenci zelo štrene mešal 8)
BMW E46
 
himi
 

Napisal/-a himi To okt 17, 2006 6:15 pm

takole,še dokaz da ni bencinski...prekopirano iz www.hmc.co.kr

S-Engine

A vehicle as important as Veracruz was deserving of an up-to-date and exciting powertrain and that´s exactly what Hyundai engineers delivered in the S-Engine which incorporates a number of important technological firsts for Hyundai:

• Hyundai&aucte;s first-ever V6 Diesel
• First use of compacted graphite iron cylinder block
• First application of piezoelectric fuel injectors
• First application of a six-speed automatic gearbox
• Electronically controlled semi-active engine mounts

Developed at Hyundai´s Powertrain R&D Center in Namyang over a period of 49 months at a cost of 233.2 billion won (approx $233 million), the S-engine sets new standards of refinement and performance for a diesel with its maximum output of 240ps at 3800rpm and 46kg.m of peak torque in the 1700~3500rpm range, figures which equal if not better the best V6 diesels today.

With a bore and stroke of 84mm/89mm and a compression ratio of 17.3:1, the S-engine´s six cylinders displace 2,959cc and are banked at 60 degrees, the optimal angle to minimize vibrations in a V6. Leading the list of refinements is the selection of Compacted Graphite Iron (CGI) for the cylinder block. Manufactured with SinterCast technology, the CGI block is lighter and quieter than conventional grey cast iron and demonstrates at least 80 percent higher tensile strength, 45 percent higher stiffness and approximately double the fatigue strength of iron and aluminum thus allowing Hyundai engine designers to improve performance, fuel economy and durability while reducing emissions to meet the very latest Euro IV regulations.

The S-Engine breathes through an all-aluminum head fitted with 24 valves in a dual overhead configuration and incorporating hydraulic valve lash adjusters while fuel is delivered by a second-generation common rail injection system featuring 1600-bar piezoelectric injectors. The rapid switching high-pressure injectors rely on newly developed piezoelectric actuation technology specifically tuned to the new combustion process. Piezoelectric injectors allow finer atomization of the fuel ensuring more efficient combustion and enabling more fuel to be injected into the combustion chamber in a shorter time than would be possible with conventional solenoid injectors.

S-Engine turbocharging is accomplished with an electronically controlled variable geometry system. A serpentine belt and steel timing chain lowers noise while raising overall durability and operating precision. An Electronic Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve helps control the engine's emission of nitrous oxides by reducing combustion temperature.
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To okt 17, 2006 6:33 pm

Kar kvaliteten motor, pa še eden najzmoglivejših. Bo pa kar dober SUV 8)
BMW E46
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Če okt 19, 2006 6:36 pm

to ni SUV, je luksizni terenec ;) da je pa terenec pa priča tudi en gumbek, ki ga uvršča, kot tereca: preklop med 2wdHI,4wdHI in 4wdLOW (kar pomeni reduktor)... seveda pa so vsi hyundaijevi terenci še opremljeni s protizdrsnim sistemom in še nekimi sistemi za terensko vožnjo

so že preden so začeli razvijati novega veracruza, da bo direktni naslednjik terracana, ki je sedaj bil tudi v istem razredu, kot luksuzni terenec in terenec nasploh (edini hyundaijev sedaj v prodaji)

LP
Slika
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Če okt 19, 2006 6:47 pm

Joj sem spregledal :oops: :roll: Pol pa terenec ;)
BMW E46
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če okt 19, 2006 7:46 pm

my, my tale avto je pa res korak naprej. Korejci grabijo z veliko žlico.

Končno je tudi ultra moderni in močni diesel na voljo. - Svaka čast. ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Če okt 19, 2006 7:49 pm

Čez nekaj časa bodo korejci na samen vrhu, če bodo tako hitro razvijali nove avte in motorje.
BMW E46
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Če okt 19, 2006 8:46 pm

Kolk bo luksuzen bomo vidl, ko bo prišel v salone in bomo lahko otipali kvaliteto vgrajenih materjalov. Upam, da bo vtis tako dober kot na sliki.
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
_doctor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Sr sep 20, 2006 3:24 pm

Napisal/-a _doctor Če okt 19, 2006 9:46 pm

The stroj! :)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov