Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Če avg 31, 2006 3:31 pm

Če so feltne gor 16col pol je možno da ima od RSa, ampak dvomim :)

Od kje pa asociacija na odbijač od RSa tud ne vem. Si bo treba malo bolj podrobno ogledat kakega RSa :D

Kar se tiče samega avta, sem ga jaz vidu že mesec dni nazaj ko sem šel na morje :D In res ni slab za pogledat. Z malo dodelavami bi bil pa še lepši 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
Motorist46
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če jul 13, 2006 10:37 pm
Kraj: Kranj - Obala

Napisal/-a Motorist46 Če avg 31, 2006 8:32 pm

Ne feltne so 15col-ske, tko da potem skoraj sigurno ne gre za enak model ;)

LP Domen
 
Uporabniški avatar
DoubleG
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Sr jan 19, 2005 7:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a DoubleG Če avg 31, 2006 9:17 pm

Moj clio je najlepši od vseh :P

hec, hec. Tole zgleda kar v redu, edino sprednji odbijač se mi ne dopade preveč. Tak preveč "ženstven" je :)
 
lebica
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:20 pm
Kraj: BELAKRAJINA - SEMIČ

Napisal/-a lebica Če avg 31, 2006 10:39 pm

Avto je v živo lepši kot pa je predstavljen na začetku teme (na slikah gre za brazilsko različico ki je nekoliko višja in tudi drugačna, kakor tudi armatura) Alu platišča so ista kot so bila v generaciji 3 (sepravi 15 col - oblika od Clia RS 2003) naredili niso prav nobenega koraka nazaj kot je bilo zapisano. Tako da avto je soliden in tudi cena bo vrjetno solidna.

No tukaj je več slik in info
8)
http://www.renault.fr/RenaultSITe/puma/FR/PROD_FR/MEL_PROD/fr/Clio_cl2_Campus_ph4/p1.jsp?BV_SessionID=@@@@1510191883.1157059861@@@@&BV_EngineID=cccfaddijmmkeelcfngcfkmdfkjdfnm.0
Clio INITIALE Paris 1.5 Dci
Slika
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6428
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Po sep 04, 2006 6:39 pm

Slika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po sep 04, 2006 6:43 pm


matr je na sliki grdo blago- upam, da je v živo kej lepš
lp
 
Uporabniški avatar
Motorist46
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če jul 13, 2006 10:37 pm
Kraj: Kranj - Obala

Napisal/-a Motorist46 Po sep 04, 2006 8:24 pm

Odvisno katero opremo vzameš. Jaz sem vzel Dynamique pa je zelo lepo blago ;)
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po sep 04, 2006 9:45 pm

Pri Storiji pomojem ne moreš kaj dosti izbirati.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
vorteks
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Če apr 20, 2006 7:23 am
Kraj: lublana

Napisal/-a vorteks Po sep 04, 2006 9:49 pm

storia: sport
team
more
nazadne k sm se zanimu so bli trije nivoji opreme za storio. tud notranjost je variirala od modela do modela. (npr bolši zici v sport, bolj dinamične barve, pa tud razlika v armaturi-sicer minimalna)
LP
SlikaSlika
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
*milla*
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Ne avg 27, 2006 10:09 pm

Napisal/-a *milla* Po sep 04, 2006 10:27 pm

ni lep.. fuj :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To sep 05, 2006 2:06 am

takšna pa bo prenovljena thalia - zadaj še grša kot prej

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- Ne sep 10, 2006 7:54 pm

...men pa ni jasn zakaj se tolk pluva po taliji, men se zdi kr ok res pa ni waw. prakticno do riti je ista ko klio :roll:
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Ne sep 10, 2006 8:10 pm

Thalia je imho za ljudi brez design okusa... to je isto kot bi šel kupit Hyundai Matrixa?? Halo? Oblika? Skladnost linij? Skratka avto od A<-->B + low budget, drugač itak kej drucga si najdeš bolj po "okusu". Točn to kar si reku - clio le da so mu "prišili" eno fat grdo rit.

hec: Bi ti bila punca še všeč po takšni operaciji? ;)
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
-BERTONE-
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: So jun 25, 2005 11:46 pm

Napisal/-a -BERTONE- Ne sep 10, 2006 10:29 pm

ice je napisal/-a:Thalia je imho za ljudi brez design okusa... to je isto kot bi šel kupit Hyundai Matrixa?? Halo? Oblika? Skladnost linij? Skratka avto od A<-->B + low budget, drugač itak kej drucga si najdeš bolj po "okusu". Točn to kar si reku - clio le da so mu "prišili" eno fat grdo rit.
hec: Bi ti bila punca še všeč po takšni operaciji? ;)

Sej tud klio ki ga kupiš ne zgleda lih ne vem kaj. Klio zgleda hud šele ko ga spustiš in mu daš gor 16 ali 17" feltne, takrat zgleda lep, prej pa ne. Eenako je s thalio, a si ti že kdaj videl spuščeno(talio bi moral za 10 cm spustit) thalio na 16 ali 17 gumah ?
Drugače mi je pa tale facelift najlepši od cliov 2
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po sep 11, 2006 9:07 pm

-BERTONE- je napisal/-a:
ice je napisal/-a:Thalia je imho za ljudi brez design okusa... to je isto kot bi šel kupit Hyundai Matrixa?? Halo? Oblika? Skladnost linij? Skratka avto od A<-->B + low budget, drugač itak kej drucga si najdeš bolj po "okusu". Točn to kar si reku - clio le da so mu "prišili" eno fat grdo rit.
hec: Bi ti bila punca še všeč po takšni operaciji? ;)

Sej tud klio ki ga kupiš ne zgleda lih ne vem kaj. Klio zgleda hud šele ko ga spustiš in mu daš gor 16 ali 17" feltne, takrat zgleda lep, prej pa ne. Eenako je s thalio, a si ti že kdaj videl spuščeno(talio bi moral za 10 cm spustit) thalio na 16 ali 17 gumah ?Drugače mi je pa tale facelift najlepši od cliov 2


Te dve izjavi sta pa res zelo zelo pametni :roll:

Problem Thalie ni v njeni riti, ampak problem izhaja iz navadnega petvratnega Clia iz katerega je Thalia nastala. Pač, ko so načrtovali Cliota, ni nihče o tem razmišljal, da bo kdaj iz njega nastajal sedan. (Isto velja tudi za C-triomphe). Thalia ni isto kot bi šel kupit Hyundai Matrixa. Mi lahko pojasniš, kje si ti videl Matrixovo neskladnost :?:

Tale s spuščanjem thalie je pa sploh nadvse bistra...

lp, mm
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6428
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n To sep 12, 2006 6:37 am

Slika

mislm, da slika čist dost pove
Slika
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash To sep 12, 2006 7:55 am

in kaj naj bi ta slika povedala? :?:
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi To sep 12, 2006 8:12 am

Da je avto proporcijsko čist zasran. Kot da je seštukan iz različnih elementov, ki jih je vsak dizajner delal po svoje, potem so jih dal pa skup in je nastal kar je nastal. Moje mnenje je, da mora avto delovati kot celota (zato so recimo Alfre vedno primer dobrega oblikovanja, ker je avto kompakten, ne glede na to, za ker model gre). Pri tem avtu pa vidiš, kako je sredni del avta drugačen od sprednjega in kako je ta drugačen od zadnjega. Kakšen ogromen korak nazaj od peugeota 406coupe, ki je prav tako odličen primer celovite in harmonične kompozicije, kar pomeni, da vse perfektno paše in da ni potrebe, da bi karkoli na karoseriji menjal, ker je popoln tak kot je. Seveda je oblikovanje stvar okusa in niso vsi tako občutljivi na zgrešene proporcije, zato tudi matrix najde svoj delež na trgu avtomobilov.

Renault ima tudi svoje cvetke in ena izmed večjih je Thalia...pa tudi Clio (z izjemo enke), medtem ko sta Laguna (primer klasičnega oblikovanja) in Megan (eksotika) dobro oblikovana, kar se skladnosti in proporcij tiče. Res pa je za slednjega potreben kar velik miselni preskok, saj je navada železna srajca in ljudje se ponavadi eksotike otepajo, ker jim je tuja.
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To sep 12, 2006 1:40 pm

jorgeus je napisal/-a:Da je avto proporcijsko čist zasran. Kot da je seštukan iz različnih elementov, ki jih je vsak dizajner delal po svoje, potem so jih dal pa skup in je nastal kar je nastal. Moje mnenje je, da mora avto delovati kot celota (zato so recimo Alfre vedno primer dobrega oblikovanja, ker je avto kompakten, ne glede na to, za ker model gre). Pri tem avtu pa vidiš, kako je sredni del avta drugačen od sprednjega in kako je ta drugačen od zadnjega. Kakšen ogromen korak nazaj od peugeota 406coupe, ki je prav tako odličen primer celovite in harmonične kompozicije, kar pomeni, da vse perfektno paše in da ni potrebe, da bi karkoli na karoseriji menjal, ker je popoln tak kot je. Seveda je oblikovanje stvar okusa in niso vsi tako občutljivi na zgrešene proporcije, zato tudi matrix najde svoj delež na trgu avtomobilov.


Spet mešanje jabolk in hrušk...

Matrix, Alfe, Peugeot 406 coupe... tega se pa res ne da primerjat. Dajmo Matrixa primerjat najprej s sebi enakimi, kot so recimo Fiatova Idea, Meriva, Modus...

Pri Matrixu neskladnosti ni. Avto ima samo na vratih stekla, ki se spuščajo nižje. Linija ki se začne prej, se na koncu tudi zaključi. Avto nikakor ne izgleda tako, kot bi bil nametan. Največji problem Matrixa je pravzaprav njegov sprednji del: luči in maska, ki se zdijo oblikovani brez občutka. sem prepričan, da če bi to isto obliko spravil na svet kakšen Fiat, bi tudi avto bil veliko bolj privlačen. Matrix je bil prvi Hyundai, ki je imel evropsko obliko in se ga oblikovno s kakšnim Atosom ali Accentom sploh ne da primerjati, ker je pač njegova oblika neprimerljivo boljša.

jorgeus je napisal/-a:Renault ima tudi svoje cvetke in ena izmed večjih je Thalia...pa tudi Clio (z izjemo enke), medtem ko sta Laguna (primer klasičnega oblikovanja) in Megan (eksotika) dobro oblikovana, kar se skladnosti in proporcij tiče. Res pa je za slednjega potreben kar velik miselni preskok, saj je navada železna srajca in ljudje se ponavadi eksotike otepajo, ker jim je tuja.


Thalie in ostalih Renaultov pravzaprav ni smiselno primerjati. Avta kot sta Clio II. in Megane II. sta avta s katerimi si je Renault ustvarjal prepoznavnost. Thalia pa je avto, ki ga je Renault potreboval za določene, manj zahtevne, trge in si zaradi tega ni delal prevelikih stroškov za razvoj.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 To sep 12, 2006 1:51 pm

a ni matrixa Giorgetto Giugiaro zrisal??? ;)
men ni napačen. ne vem kaj vas tolk moti. če kot možnost nakupa ne gledate avta iz tega razreda, pa ni matrix kriv!
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov