Joie de vivre! je napisal/-a:Se ne strinjam. Terrano II je delovni konj, Sorento je sicer klasični terenec na šasiji, ki se že malce spogleduje z luksuznimi terenci, medtem ko je Pajero že v odhajajoči generaciji bil hkrati klasični kot tudi luksuzni terenec, v smeri Land Cruiserja. 3 različne klase, se ne strinjate?
kljukec je napisal/-a:a ste vidl na tlp-ju prejšn teden test pajerota
nism vedu, da si še kdo razen Jeremya upa tolk skurcat avto
drgač sta pa puch pa defender res prava terenca
do kam prleze jeep nebi vedel- ipak je amerikanc
patrol je pa definitivno pretežak, pa tud ustavi se prej kot prejšen model discoverya
lp
nebivedu je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:a ste vidl na tlp-ju prejšn teden test pajerota
nism vedu, da si še kdo razen Jeremya upa tolk skurcat avto
drgač sta pa puch pa defender res prava terenca
do kam prleze jeep nebi vedel- ipak je amerikanc
patrol je pa definitivno pretežak, pa tud ustavi se prej kot prejšen model discoverya
lp
Preveč gledaš angleško oddajo, kjer poveličujejo angleže in pljuvajo po ostalih!
Land rover discovery ali pa defender prilezeta mnogo manj kot pa patrol. Sprobano na mnogih terenih. Malo si poglelej prave offroad dirke - LR-jev je zelo zelo malo, če pa so LRji na taki tekmi, so pa predelani tok, da so predelave več kot enkrat dražje od samega avta.
Puch, če ni v rokah dobrega mehanika, je nepremičnina - če ne verjameš, pojdi na kak servis puchov pogledat - tok kot jih tam stoji jih ne vidiš tudi v prodajalnah.
Trenutno sta dva izmed boljših terencev toyota LC in patrol GR, šele potem se lahko pa pogovarjamo o puchih in defenderjih, pol nižje so pa ostali terenci, kot so jeep, pajero, terrano in podobni.
Malo si poglej avstralce s čim tekmujejo na hudih offroad dirkah. Toyota, nissan, daihatsu(rocky al pa 60,70,80 modeli), suzuki(samuraj), kakšem RR(range rover) in šele na koncu mogoče kak defender.
V ameriki so itak na takih tekmah samo ameriške zadeve, v evropi je pa tut bolj malo LR-jev. Samo anglija jih ima ogromno.
Lahko si pa pogledaš eno izmed najtežjih offroad dirk v našem delu evrope - www.croatia-trophy.com - 8 dni terena, pa si poglej avtomobile in potem slike teh avtomobilov. Predelave teh avtomobilov so po 2x več vredne od avtov samih. Pa še priostopnina k tekmi je ogromna.
kljukec je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:a ste vidl na tlp-ju prejšn teden test pajerota
nism vedu, da si še kdo razen Jeremya upa tolk skurcat avto
drgač sta pa puch pa defender res prava terenca
do kam prleze jeep nebi vedel- ipak je amerikanc
patrol je pa definitivno pretežak, pa tud ustavi se prej kot prejšen model discoverya
lp
Preveč gledaš angleško oddajo, kjer poveličujejo angleže in pljuvajo po ostalih!
Land rover discovery ali pa defender prilezeta mnogo manj kot pa patrol. Sprobano na mnogih terenih. Malo si poglelej prave offroad dirke - LR-jev je zelo zelo malo, če pa so LRji na taki tekmi, so pa predelani tok, da so predelave več kot enkrat dražje od samega avta.
Puch, če ni v rokah dobrega mehanika, je nepremičnina - če ne verjameš, pojdi na kak servis puchov pogledat - tok kot jih tam stoji jih ne vidiš tudi v prodajalnah.
Trenutno sta dva izmed boljših terencev toyota LC in patrol GR, šele potem se lahko pa pogovarjamo o puchih in defenderjih, pol nižje so pa ostali terenci, kot so jeep, pajero, terrano in podobni.
Malo si poglej avstralce s čim tekmujejo na hudih offroad dirkah. Toyota, nissan, daihatsu(rocky al pa 60,70,80 modeli), suzuki(samuraj), kakšem RR(range rover) in šele na koncu mogoče kak defender.
V ameriki so itak na takih tekmah samo ameriške zadeve, v evropi je pa tut bolj malo LR-jev. Samo anglija jih ima ogromno.
Lahko si pa pogledaš eno izmed najtežjih offroad dirk v našem delu evrope - www.croatia-trophy.com - 8 dni terena, pa si poglej avtomobile in potem slike teh avtomobilov. Predelave teh avtomobilov so po 2x več vredne od avtov samih. Pa še priostopnina k tekmi je ogromna.
jst ti pač navajam kolegove izkušnje- zdej ma patrola, prej je mel dva discoverya
njegove izkušnje so pač take, da je mel manj problemov po snegu z LR, kot z patrolom- s podobnimi gumami
torej naj bi bil za po terenu RR boljši od defenderja
pa puchi so na servisih- sej drugi avtomobili tud, sam po terenu gre pa nenormalno
lp
kljukec je napisal/-a:5 vratnega
sej mogoče je 3v zarad nižje teže in manjše mednosne boljši sam vseen
jst smatram za najboljše le pucha oz. MB G ter defenderja- torej terence, ki so že zadnjih 30 let po obliki enaki
lp
Martina Navratilova je napisal/-a:Colja je itak bebec. Tok neumnosti kot jih on pove jih slisim samo se na tem forummu al pa v kksni slovenski avt. reviji.
esem je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:No v slovenski avtomobilistični reviji je novinar, ki je testiral defenderja zamenjal šnorkel za izpuh in napisal da ima defender izpuh speljan na vrh strehe avtomobila.
Povej, kdo je to in katera revija je to. Za našo top lestvico kredibilnosti oz debilnosti.
Martina Navratilova je napisal/-a:esem je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:No v slovenski avtomobilistični reviji je novinar, ki je testiral defenderja zamenjal šnorkel za izpuh in napisal da ima defender izpuh speljan na vrh strehe avtomobila.
Povej, kdo je to in katera revija je to. Za našo top lestvico kredibilnosti oz debilnosti.
Kje pa je ta lestvica?
Jst bi dal na to stran se test iz AM kjer je bil "profesionalni voznik" z meganom sport dosegel prakticno isti cas na mobikrogu kot z imprezo wrx STI razlike ni bilo vec kot desetinka. NI neka dezinformacija. Pove pa veliko o kredibilnosti "profesionalnih voznikov" ki tam testirajo avte. Bil je pa to megane z 225 konji in brez spere.
Razlogi iz za nakup (povzeto po zadnji številki 4 x 4 caravaning, november 2003) z komentarji:
1. Reže maske so pravšnje za odpiranje steklenic s pivom (ni res, ker je maska iz plastike);
2. Sotrpini te bomo na cestah pozdravljali (res je, tudi mednarodno to velja samo za Def, ljudje ti kar žmigajo);
3. Z iskanjem svojega avta na P nimate težav (res je) ;
4. Streha in pokrov motorja sta primerna za picnic (moraš imeti prtljažnik, pa gre);
5. Pri trčenju se zmečkljivi del deformira le pri drugem avtu (preizkušeno z MB 290 CE?, ki se je spredaj skrajšal za 20 cm, ode hladilnik, maska, luči, meni se je zvil samo volanski drog);
6. Roka, ki visi čez rob okna ni znamenje razpuščenosti, ni je mogoče dati kam drugam (razen na volan);
7. S to igračo se lahko kratkočasita oče in sin vse skupno življenje ( res je, se je pa eden od sinov malce spuntal, tako, da se malce manj vozimo);
8. Razlaga zaradi umazanih rok in črnega za nohti ni potrebna ( meja tolerance je kar velika, res je);
9. Tašča vas ne bo prosila, da jo peljete po nakupih (res je , saj še noter brez pomoči komaj zleze);
10. Defenderja umazanija in blato le polepšata (ja to je skoraj tovarniško!)
11. Tudi brez trobljenja se vam drugi spoštljivo umikajo (že vejo zakaj, drugače ..... glej 5)!
12. Zmagovalec EL Chott 2003 (Defender 90, V.
Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 21 gostov