Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
RaVeN
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Ne mar 08, 2009 1:16 pm

Napisal/-a RaVeN Sr maj 20, 2009 6:58 pm

Sam sem vozil VW Scirocca z 2.0 TFSI 200KM motorjem in tako kot vas veliko pravi, da pri naših cestah sploh če je mokra cesta je FWD precej slab saj je veliko spodrsavanja pogonskih koles pri hitrih speljevanjih.

Res pa je, da na relaciji kjer ni tako sunkovitih pospeškov razen pri prehitevanjih, samo tam pa imamo pač večjo zaletno hitrost ni tega tako opaziti in je avtomobil čisti užitek vozit. :P

Kaj more šele 265 konjičkov delat v takem avtomobilu :P :P
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr maj 20, 2009 7:35 pm

W|zz je napisal/-a:
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Bi ga rajši kot VI GTI, se mi zdi več od avta, pa četudi je dražji. ;)
Eno informativno vprašanje koliko konj bo imel Vi GTI, samo za primerjavo. :?:

Lp

Ne moreš R izvedbe široka primerjat z navadno izvedbo GTIja (ki ima 210konj). Počakaj na GTI-R, potem se bo dalo primerjat.


No, seveda ne moreš ta dva primerjat, sam sem pač vprašal, ker nisem vedel moč motorja, Golf V GTI je imel (če se motim me popravte) 200KM, R32 pa 250 KM, pri VI. generaciji pa vem, da ne bo več R32 in ga bo GTI nadomestil, sam teh detajlov nisem vedel, zato sem vprašal. ;)

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr maj 20, 2009 7:44 pm

GTI VI 210 ps je menjava za GTI V 200ps. V obeh primerih je 2.0TFSi motor.

Namesto R32 NA motorja v Golfu V, pa naj bi po novem dali bolj navito 2.0TSI različico. Najbrš z 265ps in oznako GTI-R.

Če pride pa še kkšna umesna zadeva, pa nism zasledil. Mogoče ED35.
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ Sr maj 20, 2009 7:45 pm

Kar se tiče zunanjosti, sem popolnoma razočaran. Avtu ta "poza" sploh ne paše, vsekakor sem pri dizajnu pričakoval več drznosti, preprosto je preveč enak 2.0 TFSI. Mogoče je še največja sprememba na zadku, kar pa osebno za prednji del ne morem reči. Vse skupaj še vedno preveč konzervativno; no, itak bodo predelovalci poskrbeli za tisti pravi videz.
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Sr maj 20, 2009 8:37 pm

Mogoče kdo ve,se ga bo že dalo videti na GTI Treffen Woerthersee :?:
Ta mega fešta se je danes začela,je bil kdo gor in ga videl v živo :?:
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Sr maj 20, 2009 8:50 pm

PRODRIVE je napisal/-a:zelo lep,sploh pa moč ohoho.
trenutno meni SCIROCCO pri VW oblikovalsko najbolj všečen model.


:tomidelej: :tomidelej: :tomidelej:
lp
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Sr maj 20, 2009 9:19 pm

_Pancho_ je napisal/-a: no, itak bodo predelovalci poskrbeli za tisti pravi videz.


Ja,naredili bodo še eno grdo rižoto iz res lepega in oblikovno dodelanega avtomobila... :idea:
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr maj 20, 2009 9:42 pm

CupraR je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:Upam samo, da se bojo obnesli te konji na fwd, ce ne bo zadeva mal failala.. =/

Tudi sam kar malo skeptičen, kako se bo obnesla vsa ta moč le na sprednja kolesa...še posebej, ker bo imel Golf R20 za praktično isto moč (270 KM) štirikolesni pogon?! :?


Probaj pa poročaj, z lahkoto se pelje z temi konji tak avto. Leta razvoja so naredila svoje, elektronika dovolj pomaga, tut na mokrem ni nobene pene. Če namernopretiravaš se pa seveda pozna moč in navor. Treba tudi z glavo vozit oz znat prtisnt ko je treba.

Če je bla pre 10 leti neka pametna meja 200ps na prednjipogon, sedaj bp 300. Govorim iz izkušenj, stari 1.8T z 200+ps v takem paketu, brez esp-ja itd je bil precej bolj zaj. za vozt.

Tako da pametovanje neih kako se obnese: raj zase zadržte zadeve oz pač probajte...

Glede na to, da sem od primerljivih avtov do sedaj vozil že naslednje...

- Seat Ibiza Cupra 1.8T predelana na 250+ KM
- AlfA 147 GTA (250 KM)
- Audi TT 2.0 TFSI (200 KM)
- Audi TT 3.2 FSI quattro (250 KM)
- Audi S3 2.0 TFSI quattro (265 KM)
- Scirocco 2.0 TSI (200 KM)
- Golf V GTI čipan na 260+ KM
- Golf V R32 4MOTION (250 KM)
- Golf VI GTI XDS (210 KM)

...imam najbrž zadosti lastnih izkušenj, da vem kako se stvari obnesejo v realnem življenju?! :roll: Res je, da je razvoj na področju podvozja, elektronike in samega prenosa moči na cesto v zadnjih letih močno napredoval...vseeno pa ostajajo preprosti zakoni fizike in nihče me ne bo prepričal, da za take moči pogon samo na sprednji kolesi danes ne predstavlja nobene ovire več! V idealnih pogojih se sprednji pogon lahko še kosa s štirikolesnim pogonom...takoj, ko pa razmere niso več idealne pa prednji pogon pri takih močeh enostavno pogori...

CupraR je napisal/-a:Namesto R32 NA motorja v Golfu V, pa naj bi po novem dali bolj navito 2.0TSI različico. Najbrš z 265ps in oznako GTI-R.

Če pride pa še kkšna umesna zadeva, pa nism zasledil. Mogoče ED35.

Oznaka bo Golf R20...imel pa bo 2.0 TSI (270 KM) in 4MOTION! ;)

ED35 zaenkrat ni predviden...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr maj 20, 2009 10:01 pm

Eno je vozit, drugo pa met zadevo in jo uporabljat. In bit na njo navajen.

Ne vem sm kje pisal da je prednji pogon boljši kot zadnji oz 4*4. Dejte se naučit brat. Pišem samo da zadeva sploh ni problematična. Z lahkoto se voziš. Če eni mislte da treba take avte non stop gont, pa tut nimate lih poštimano v glavi. Eno so testne vožnje (itak da tm gremo kokr gre), drugo je vsakodnevna uporaba. Kaj nej vsak semafor na polno, pa bremzat čez 200m. No way, mi je ež avta škoda.

Bp se je za vozit z tako močjo pr tej VAG klasi. Al sm pa jst čudn :roll:

Če pa u dežju nemorš na polno vozit, pa kaj pol. Pr takem avtu je dovolj pol gasa pa mim vseh padš. SI že bistveno prehitr. Da ne omenjam da ti že promet tega ne omogoča. Vedno je neka meja do katere lahko greš, pa tut če maš Micko.

Vsekakor so te zadeve že bolj namenjene za žganje po AC, konjev (250+) in navora je že skor preveč da boš na polno vletaval v ovinke. Zelo hitro si "prehiter".

Pamet u glavo, pa občutek na nogi. Da gremo pa iskat neke razlike, treba pa it na pisto in avto poznat v nulo. Đabe enmu 4*4 če ne zna vozt.

BTW: nič slabga ne mislm, sam resno noben bav bav niso te konji na prednjem pogonu.


Glede Sciroccota; premalo agresivno od zunaj, feltne preveč umirjene, nekaj mi fali. Notranjost lepa, a spet mogoče malce monotona (barvno). Ma kdo slike sedežev?? Bodo kkšni pametni školkasti Recaroti notr??
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Sr maj 20, 2009 10:16 pm

CupraR je napisal/-a:Eno je vozit, drugo pa met zadevo in jo uporabljat. In bit na njo navajen.

Ne vem sm kje pisal da je prednji pogon boljši kot zadnji oz 4*4. Dejte se naučit brat. Pišem samo da zadeva sploh ni problematična. Z lahkoto se voziš. Če eni mislte da treba take avte non stop gont, pa tut nimate lih poštimano v glavi. Eno so testne vožnje (itak da tm gremo kokr gre), drugo je vsakodnevna uporaba. Kaj nej vsak semafor na polno, pa bremzat čez 200m. No way, mi je ež avta škoda.

Bp se je za vozit z tako močjo pr tej VAG klasi. Al sm pa jst čudn :roll:

Če pa u dežju nemorš na polno vozit, pa kaj pol. Pr takem avtu je dovolj pol gasa pa mim vseh padš. SI že bistveno prehitr. Da ne omenjam da ti že promet tega ne omogoča. Vedno je neka meja do katere lahko greš, pa tut če maš Micko.

Vsekakor so te zadeve že bolj namenjene za žganje po AC, konjev (250+) in navora je že skor preveč da boš na polno vletaval v ovinke. Zelo hitro si "prehiter".

Pamet u glavo, pa občutek na nogi. Da gremo pa iskat neke razlike, treba pa it na pisto in avto poznat v nulo. Đabe enmu 4*4 če ne zna vozt.

BTW: nič slabga ne mislm, sam resno noben bav bav niso te konji na prednjem pogonu.

Saj v osnovi se strinjam z zgoraj napisanim! ;)

Ampak, če imam v istem / primerljivem avtu z 250+ KM na razpolago ali sprednji (Scirocco R20) ali štirikolesni pogon (Golf R20)...bom brez obotavljanja vedno raje vzel štirikolesni pogon! In na podlagi te "dileme" sta bila napisana oba moja komentarja...

CupraR je napisal/-a:Ma kdo slike sedežev?? Bodo kkšni pametni školkasti Recaroti notr??

Dirkaški Recaro sedeži (podobni, kot so v Audiju R8 ) bodo na voljo proti doplačilu...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr maj 20, 2009 11:00 pm

CupraR je napisal/-a:GTI VI 210 ps je menjava za GTI V 200ps. V obeh primerih je 2.0TFSi motor.

Namesto R32 NA motorja v Golfu V, pa naj bi po novem dali bolj navito 2.0TSI različico. Najbrš z 265ps in oznako GTI-R.

Če pride pa še kakšna umesna zadeva, pa nism zasledil. Mogoče ED35.


Hvala za informacije. ;)

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če maj 21, 2009 12:26 pm

Jp te razumem, itak rajš 4*4 pr teh konjih, problem pa recimo rata pri ceni. Hitr je 5-10.000 (na pamet GTI vs S3) razlike, kar ni malo.

Aja, pa upam da bo dal kej zvoka od sebe, p. ker te 2.0TFSi motorje tako dušijo da maš felling kot da 1.6 vozš :roll: :roll: čeprav za Sciroccota 200ps pravjo da naj bi dal mal več glasa kot GTI V. Ve kdo iz prve roke? ki je sprobal zadeve.
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Če maj 21, 2009 1:35 pm

Takega avta bi si zelo želel, vendar pa je res blo dost škode narjeno, da ni 4-kolesnega pogona. Mel sem 200-konjsko verzijo za en vikend, pa se pozna pri speljevanju, da manjka oprijema. Sej ni to tak velik problem, ampak pri 65 konjev več, pa je to že kar nekaj moči pri speljevanju, ki gre v kurjenje gum namesto v pospešek. Če je pa spolzka cesta, je pa to vidno še toliko bolj (jaz sem ga vozil samo v lepem vremenu). Tudi jaz bi raje izbral 4-kolesnega golfa, čeprav mi je drugače Scirocco všečnejši. Drugače pa vsekakor zanimiv avto, ki je končno dobil mašino, ki jo avtomobil takšnega kova mora imeti v ponudbi.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če maj 21, 2009 1:58 pm

Itak, tale 2.0 tfsi motor je res bomba 8) zmeren pr porabi (sveda glede na konje!!), servisi pa lahko rečem pocen. Nekih težav z samim motorjem skozi leta pa tut nism zasledil :D
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če maj 21, 2009 2:10 pm

CupraR je napisal/-a:Aja, pa upam da bo dal kej zvoka od sebe, p. ker te 2.0TFSi motorje tako dušijo da maš felling kot da 1.6 vozš :roll: :roll: čeprav za Sciroccota 200ps pravjo da naj bi dal mal več glasa kot GTI V. Ve kdo iz prve roke? ki je sprobal zadeve.

Zvok je pri Sciroccu res malenkost bolj izrazit, kot pa je bil pri Golf V GTI, medtem ko da Golf VI GTI še nekoliko več zvoka od sebe, kot pa Scirocco. ;) So pa razlike pri zvoku med posameznimi modeli vseeno precej malenkostne...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če maj 21, 2009 3:44 pm

K. pol. sm mislu da vsaj Scirocco kej rohni.
Cupra recimo je pa itak najbolj tiha :roll: bo res treba vse pref..
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če maj 21, 2009 5:01 pm

Meni se je zdel zvok pri vseh naštetih pri normalni vožnji super, saj je ravno prav glasen in športen, hkrati pa ni bil nikoli moteč (kar se sicer rado zgodi pri raznih aftermarket produktih)...je pa zvok pri športni / agresivnejši vožnji absolutno pretih in lahko bi rekel že kar anemičen! :evil: Še celo pri Passatu CC 3.6 FSI s 300 konji je bil zvok premalo izrazit in v kabini sploh ni bilo občutka, da imaš pod pokrovom tako zverino...

Najboljša rešitev bi bila, da bi bil po zgledu na nekatere (super)športnike v izpuhu poseben preklop, ki bi pri športnejši vožnji še dodatno odprl izpuh! :twisted:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če maj 21, 2009 5:34 pm

Najboljša rešitev bi bila, da bi bil po zgledu na nekatere (super)športnike v izpuhu poseben preklop, ki bi pri športnejši vožnji še dodatno odprl izpuh!


To ima CLS ?
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Če maj 21, 2009 10:31 pm

http://www.youtube.com/watch?v=3n3JA82SLB4

Na tak način bi blo fajn met :D
Odpiraš po želji

Dns greva s prjatelco peš po LJ, pa gre mimo Lexus IS-F, pa ona pravi lej hibrid, k je bil tko tih (sploh ne bi reku da ma V8 not). :lol:
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe maj 22, 2009 10:12 am

Ja ob umirjeni vožnji :lol: Sej to jst čist podpiram, mal basa ko umirjeno voziš, ko pa gas do podna pade in ko so brati morajo pa take zadeve dat kaj od sebe.

Recimo Cupra z 2.0TFSI : pržgeš avto lepo bobni, sicer u ezay ampak dobr. Mal spelješ da lep zvok, ko pa gas stisnš in poženeš zadevo kokr gre je pa anemično u pm.

J. te kvazi hot hatch pol :lol: :lol:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov