W|zz je napisal/-a:CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Bi ga rajši kot VI GTI, se mi zdi več od avta, pa četudi je dražji.![]()
Eno informativno vprašanje koliko konj bo imel Vi GTI, samo za primerjavo.![]()
Lp
Ne moreš R izvedbe široka primerjat z navadno izvedbo GTIja (ki ima 210konj). Počakaj na GTI-R, potem se bo dalo primerjat.
CupraR je napisal/-a:Tattoo- je napisal/-a:W|zz je napisal/-a:Upam samo, da se bojo obnesli te konji na fwd, ce ne bo zadeva mal failala.. =/
Tudi sam kar malo skeptičen, kako se bo obnesla vsa ta moč le na sprednja kolesa...še posebej, ker bo imel Golf R20 za praktično isto moč (270 KM) štirikolesni pogon?!
Probaj pa poročaj, z lahkoto se pelje z temi konji tak avto. Leta razvoja so naredila svoje, elektronika dovolj pomaga, tut na mokrem ni nobene pene. Če namernopretiravaš se pa seveda pozna moč in navor. Treba tudi z glavo vozit oz znat prtisnt ko je treba.
Če je bla pre 10 leti neka pametna meja 200ps na prednjipogon, sedaj bp 300. Govorim iz izkušenj, stari 1.8T z 200+ps v takem paketu, brez esp-ja itd je bil precej bolj zaj. za vozt.
Tako da pametovanje neih kako se obnese: raj zase zadržte zadeve oz pač probajte...
CupraR je napisal/-a:Namesto R32 NA motorja v Golfu V, pa naj bi po novem dali bolj navito 2.0TSI različico. Najbrš z 265ps in oznako GTI-R.
Če pride pa še kkšna umesna zadeva, pa nism zasledil. Mogoče ED35.
CupraR je napisal/-a:Eno je vozit, drugo pa met zadevo in jo uporabljat. In bit na njo navajen.
Ne vem sm kje pisal da je prednji pogon boljši kot zadnji oz 4*4. Dejte se naučit brat. Pišem samo da zadeva sploh ni problematična. Z lahkoto se voziš. Če eni mislte da treba take avte non stop gont, pa tut nimate lih poštimano v glavi. Eno so testne vožnje (itak da tm gremo kokr gre), drugo je vsakodnevna uporaba. Kaj nej vsak semafor na polno, pa bremzat čez 200m. No way, mi je ež avta škoda.
Bp se je za vozit z tako močjo pr tej VAG klasi. Al sm pa jst čudn![]()
Če pa u dežju nemorš na polno vozit, pa kaj pol. Pr takem avtu je dovolj pol gasa pa mim vseh padš. SI že bistveno prehitr. Da ne omenjam da ti že promet tega ne omogoča. Vedno je neka meja do katere lahko greš, pa tut če maš Micko.
Vsekakor so te zadeve že bolj namenjene za žganje po AC, konjev (250+) in navora je že skor preveč da boš na polno vletaval v ovinke. Zelo hitro si "prehiter".
Pamet u glavo, pa občutek na nogi. Da gremo pa iskat neke razlike, treba pa it na pisto in avto poznat v nulo. Đabe enmu 4*4 če ne zna vozt.
BTW: nič slabga ne mislm, sam resno noben bav bav niso te konji na prednjem pogonu.
CupraR je napisal/-a:Ma kdo slike sedežev?? Bodo kkšni pametni školkasti Recaroti notr??
CupraR je napisal/-a:GTI VI 210 ps je menjava za GTI V 200ps. V obeh primerih je 2.0TFSi motor.
Namesto R32 NA motorja v Golfu V, pa naj bi po novem dali bolj navito 2.0TSI različico. Najbrš z 265ps in oznako GTI-R.
Če pride pa še kakšna umesna zadeva, pa nism zasledil. Mogoče ED35.
CupraR je napisal/-a:Aja, pa upam da bo dal kej zvoka od sebe, p. ker te 2.0TFSi motorje tako dušijo da maš felling kot da 1.6 vozš![]()
čeprav za Sciroccota 200ps pravjo da naj bi dal mal več glasa kot GTI V. Ve kdo iz prve roke? ki je sprobal zadeve.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov