esem je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:esem je napisal/-a:Avto se je na crash testu izkazal kot do zdaj najbolj varen avto na svetu - 36,83 točk od 37 možnih!
Več v Španščini tu (tudi video)
http://es.autoblog.com/2007/05/23/el-ni ... l-mercado/Avto ima skupno platformo z bodočim meganom
PS - ob tem postanejo rezultati Q7 in podobnih bolje umeščeni
Ob tem postane jasno predvsem to, da ne ločiš jabolk in hrušk - sicer pa me zanima od kod si "postrgal" idejo, da sta Q7 in Qashqai konkurenčna avtomobila ?
Poglej si prodajno paleto NISSAN-a pa boš videl kakšnega kozla si ustrelil
Če pa je namen tvoje pripombe zgolj ta, da popljuvaš Q7 naj ti povem, da je spet brez prave osnove - razen seveda blatenja, kar tebi ni všeč
Ocena varnosti Q7 je namreč med sebi enakimi (Large Off-Road 4x4) povsem zadovoljiva oz
v povprečju tega razreda - med drugim : NISSAN-ov predstavnik ima enako oceno varnosti, tako kot večina v tem razredu. Izstopajo zgolj trojica, ki ima oceno 5 zvezdic in sicer: nemška predstavnika (VW TOUAREG, BMW X5) in švedski "zastopnik" (VOLVO XC 90)
LP
Ne vem, katera Vaja je tebe naredila, saj mojstrstva ni niti za trohico. Tvoje neprestano vzvišeno najedanje in nepotrebno žaljenje teži že skoraj vsakemu na forumu in je čista izguba časa - tako kot je verjetno izguba časa tudi tale odgovor, saj ga zaradi dolžine ne zmoreš prebaviti - tak je vsaj tvoj običajen odgovor/izgovor.
Če bi ti vsaj malo resno bral tuje poste, bi zame
nikoli ne mogel predpostavljati, da mislim, da sta Q7 in Qashqai konkurenčna avtomobila! Taka tvoja predvidevanja/predpostavke kažejo samo na pomanjkanje resnosti oz. na tvoj IQ in ničesar drugega. Morda so pa to namerna podtikanja - v tem primeru toliko slabše. Sicer pa v sili hudič še muhe žre. Pomembno je predvsem, da pokažeš svoje "mojstrstvo", ne glede na to, kaj je sploh kdo napisal. Žal me tvoji posti (in njihov stil) premnogokrat spominjajo na - mojstra na lajno.
Namen omembe Audijevega Q7 ni bil nikakršno primerjanje dveh popolnoma različnih avtov - hotel sem pokazati to, kar je tudi Jorgi omenila,
Jorgi je napisal/-a:Jz bom pa tkole rekla: raje takle luštkan in očitno nadvse varen avto z zelo sprejemljivo ceno kot napihnjeno žabo, ki svojo ceno opravičuje s superiornostjo svoje tehnologije, ko pa je čas, da to superiornost dokaže, pa se izneveri na celi črti.
...
namreč, da se en Audi tako kiti s tehnično superiornostjo, ki pa je v nekaterih elementih zgolj PR in na papirju (ali v očeh zaslepljenega fana oz opazovalca). Medtem pa Nissan naredi brez pompa tako, kot je treba - do skrajnih možnosti varen avto. Nissan se očitno dobro zaveda, da mu le fakti lahko prinesejo mesto, ki ga hoče oz si ga po njihovem zasluži - in glede varnosti so relevantni fakti predvsem zvezdice na kreš testu. Če je Audi do tega bolj ignorantski (tudi bolj kot lastna bratska/ljudska znamka - Tuareg je dobil 5 zvezdic), nekaj pove o njihovem toliko opevanem sloganu - tehnični popolnosti - o resničnosti le-tega in o odnosu do njega in strank. Zame so slabi zvari (en od razlogov, zakaj je Q7 popušil na kreš testu) pri tako veliki, težki (še posebej zato) in dragi kravi nekaj škandaloznega - Picanto si morda lahko privošči kaj takega, Q7 pač ne!
Nissan je za razliko od Audija (za nekatere kljub povezavi z Renaultom) dokazal, da je bolje nekaj narediti in to pokazati, kot samo lajnati slogane do onemoglosti. In je naredil do sedaj najbolj varen avto! In Nissana je prav tu treba pohvaliti - Audi tu služi samo za referenčno primerjavo s svojim odnosom do strank, ki plačajo ogromne denarje, ne dobijo pa tega, kar jim obljubljajo (še celo ti praviš, da so "v povprečju". Ali je pa morda zate "zadovoljiva ocena varnosti" dokaz tehnične popolnosti?).
Seveda moraš svoje "mojstrstvo" še povdariti - npr z omenjanjem lastnega poznavanja celotne palete in nekaj zgodovine Nissana.
Mojster Miha je napisal/-a:
NISSAN je izkoristil predvsem izkušnje oz lasten "know-how" na področju terencev (od tistih pravih, klenih, do tisth, ki se najbolje počutijo na asfaltu) in ustvaril posebneža - z njim pa našel zanimivo tržno nišo - lahko bi rekel, da jo je kr generiral (tržno nišo).
In če je - kot praviš - damam všeč ("komanda" pri hiši) potem je to dobra popotnica za uspešen tržni "izplen"
LP
Glede na to, da smo ravnokar govorili o varnosti, bi bilo edino pravilno in vredno strokovne debate, če bi povedal tudi to, da je Nissan za svoj novi "SUV" (navednice zato, ker to niti ni, bolj je morda primerljiv s Suzukijem SX, Liano (?) ipd - torej tudi to o ustvarjanju tržne niše ne drži) izkoristil predvsem Renaultov know how na področju varnosti, še posebno, če vemo, da ima Keškej skupno platformo z bodočim Meganom. Saj si verjetno ne bi Renault sposojal platforme od Keškeja za svoj najpomembnejši produkt? Keškej je samo posrečen? derivat (morda skupnega) razvoja Megana, res da oplemeniten z nekaterimi Nissanovimi "terenskimi" znanji, ki pa niso bistvena, saj je avto daleč od kakršnekoli resne terenskosti. To bodo pokazale tudi prodajne številke, saj bo 2 WD izvedba verjetno precej bolj priljubljena - ne samo zaradi cene.
A bodi dovolj, zate je karkoli že predolgo. Snov za žalitve pa itak najdeš povsod, če ne, pa si kar kaj izmisliš in podtakneš. Lepo!
lp
esem