Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe maj 25, 2007 12:13 pm

Urber je napisal/-a:Predvsem sem misli, da je neumnost sledeča izjava:

torej tudi to o ustvarjanju tržne niše ne drži) izkoristil predvsem Renaultov know how na področju varnosti, še posebno, če vemo, da ima Keškej skupno platformo z bodočim Meganom. Saj si verjetno ne bi Renault sposojal platforme od Keškeja za svoj najpomembnejši produkt?
Ja in zakaj ne ?

Jorgi hvala imaš popolnoma prav !!

LP

jst se pa strinjam s to izjavo- mislim da je ta platforma bolj renojeva kot pa nisanova- in v tem ne vidim nič slabega- vendar argument z meganom je zelo dober
lp
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe maj 25, 2007 12:26 pm

esem je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Avto se je na crash testu izkazal kot do zdaj najbolj varen avto na svetu - 36,83 točk od 37 možnih!
Več v Španščini tu (tudi video)
http://es.autoblog.com/2007/05/23/el-ni ... l-mercado/


Avto ima skupno platformo z bodočim meganom

PS - ob tem postanejo rezultati Q7 in podobnih bolje umeščeni


Ob tem postane jasno predvsem to, da ne ločiš jabolk in hrušk - sicer pa me zanima od kod si "postrgal" idejo, da sta Q7 in Qashqai konkurenčna avtomobila ?

Poglej si prodajno paleto NISSAN-a pa boš videl kakšnega kozla si ustrelil ;)

Če pa je namen tvoje pripombe zgolj ta, da popljuvaš Q7 naj ti povem, da je spet brez prave osnove - razen seveda blatenja, kar tebi ni všeč

Ocena varnosti Q7 je namreč med sebi enakimi (Large Off-Road 4x4) povsem zadovoljiva oz v povprečju tega razreda - med drugim : NISSAN-ov predstavnik ima enako oceno varnosti, tako kot večina v tem razredu.
Izstopajo zgolj trojica, ki ima oceno 5 zvezdic in sicer: nemška predstavnika (VW TOUAREG, BMW X5) in švedski "zastopnik" (VOLVO XC 90)

LP


Ne vem, katera Vaja je tebe naredila, saj mojstrstva ni niti za trohico. Tvoje neprestano vzvišeno najedanje in nepotrebno žaljenje teži že skoraj vsakemu na forumu in je čista izguba časa - tako kot je verjetno izguba časa tudi tale odgovor, saj ga zaradi dolžine ne zmoreš prebaviti - tak je vsaj tvoj običajen odgovor/izgovor.

Če bi ti vsaj malo resno bral tuje poste, bi zame nikoli ne mogel predpostavljati, da mislim, da sta Q7 in Qashqai konkurenčna avtomobila! Taka tvoja predvidevanja/predpostavke kažejo samo na pomanjkanje resnosti oz. na tvoj IQ in ničesar drugega. Morda so pa to namerna podtikanja - v tem primeru toliko slabše. Sicer pa v sili hudič še muhe žre. Pomembno je predvsem, da pokažeš svoje "mojstrstvo", ne glede na to, kaj je sploh kdo napisal. Žal me tvoji posti (in njihov stil) premnogokrat spominjajo na - mojstra na lajno.

Namen omembe Audijevega Q7 ni bil nikakršno primerjanje dveh popolnoma različnih avtov - hotel sem pokazati to, kar je tudi Jorgi omenila,

Jorgi je napisal/-a:Jz bom pa tkole rekla: raje takle luštkan in očitno nadvse varen avto z zelo sprejemljivo ceno kot napihnjeno žabo, ki svojo ceno opravičuje s superiornostjo svoje tehnologije, ko pa je čas, da to superiornost dokaže, pa se izneveri na celi črti.
...

namreč, da se en Audi tako kiti s tehnično superiornostjo, ki pa je v nekaterih elementih zgolj PR in na papirju (ali v očeh zaslepljenega fana oz opazovalca). Medtem pa Nissan naredi brez pompa tako, kot je treba - do skrajnih možnosti varen avto. Nissan se očitno dobro zaveda, da mu le fakti lahko prinesejo mesto, ki ga hoče oz si ga po njihovem zasluži - in glede varnosti so relevantni fakti predvsem zvezdice na kreš testu. Če je Audi do tega bolj ignorantski (tudi bolj kot lastna bratska/ljudska znamka - Tuareg je dobil 5 zvezdic), nekaj pove o njihovem toliko opevanem sloganu - tehnični popolnosti - o resničnosti le-tega in o odnosu do njega in strank. Zame so slabi zvari (en od razlogov, zakaj je Q7 popušil na kreš testu) pri tako veliki, težki (še posebej zato) in dragi kravi nekaj škandaloznega - Picanto si morda lahko privošči kaj takega, Q7 pač ne!

Nissan je za razliko od Audija (za nekatere kljub povezavi z Renaultom) dokazal, da je bolje nekaj narediti in to pokazati, kot samo lajnati slogane do onemoglosti. In je naredil do sedaj najbolj varen avto! In Nissana je prav tu treba pohvaliti - Audi tu služi samo za referenčno primerjavo s svojim odnosom do strank, ki plačajo ogromne denarje, ne dobijo pa tega, kar jim obljubljajo (še celo ti praviš, da so "v povprečju". Ali je pa morda zate "zadovoljiva ocena varnosti" dokaz tehnične popolnosti?).

Seveda moraš svoje "mojstrstvo" še povdariti - npr z omenjanjem lastnega poznavanja celotne palete in nekaj zgodovine Nissana.
Mojster Miha je napisal/-a:
NISSAN je izkoristil predvsem izkušnje oz lasten "know-how" na področju terencev (od tistih pravih, klenih, do tisth, ki se najbolje počutijo na asfaltu) in ustvaril posebneža - z njim pa našel zanimivo tržno nišo - lahko bi rekel, da jo je kr generiral (tržno nišo).

In če je - kot praviš - damam všeč ("komanda" pri hiši) potem je to dobra popotnica za uspešen tržni "izplen"
LP

Glede na to, da smo ravnokar govorili o varnosti, bi bilo edino pravilno in vredno strokovne debate, če bi povedal tudi to, da je Nissan za svoj novi "SUV" (navednice zato, ker to niti ni, bolj je morda primerljiv s Suzukijem SX, Liano (?) ipd - torej tudi to o ustvarjanju tržne niše ne drži) izkoristil predvsem Renaultov know how na področju varnosti, še posebno, če vemo, da ima Keškej skupno platformo z bodočim Meganom. Saj si verjetno ne bi Renault sposojal platforme od Keškeja za svoj najpomembnejši produkt? Keškej je samo posrečen? derivat (morda skupnega) razvoja Megana, res da oplemeniten z nekaterimi Nissanovimi "terenskimi" znanji, ki pa niso bistvena, saj je avto daleč od kakršnekoli resne terenskosti. To bodo pokazale tudi prodajne številke, saj bo 2 WD izvedba verjetno precej bolj priljubljena - ne samo zaradi cene.

A bodi dovolj, zate je karkoli že predolgo. Snov za žalitve pa itak najdeš povsod, če ne, pa si kar kaj izmisliš in podtakneš. Lepo!

lp
esem


Da je namen tvojih postov »popljuvat« AUDI, VW pa še kakšno »Made in Germany« znamko si dokazal že ničkolikokrat.

Objaviš novico testiranja oz oceno varnosti NISSAN QASHQAI-a potem pa se obregneš ob Q7 in podobne oz če hočeš ti ponovim bistvo

» Avto se je na crash testu izkazal kot do zdaj najbolj varen avto na svetu …

PS - ob tem postanejo rezultati Q7 in podobnih bolje umeščeni »


Na kakšen način lahko postanejo rezultati bolje umeščeni, če pa primerjaš dva bistveno različna avtomobila (oz avtomobile) ???

Jst vidim takšno »kr neki« primerjavo zgolj sredstvo, da popljuvaš Q7 in druščino.

In če misliš odgovarjat : ne izvijaj se izven svoje izjave in na dolgo in široko razlagat vse, samo svoje napake ne (ker jo očitno želiš prikrit), ampak preprosto povej v čem vidiš ti smisel primerjave ocene varnosti med QASHQAI-a in Q7 + druščine.

LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe maj 25, 2007 12:56 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
Urber je napisal/-a:
esem je napisal/-a: torej tudi to o ustvarjanju tržne niše ne drži) izkoristil predvsem Renaultov know how na področju varnosti, še posebno, če vemo, da ima Keškej skupno platformo z bodočim Meganom. Saj si verjetno ne bi Renault sposojal platforme od Keškeja za svoj najpomembnejši produkt? Keškej je samo posrečen? derivat (morda skupnega) razvoja Megana, res da oplemeniten z nekaterimi Nissanovimi "terenskimi" znanji, ki pa niso bistvena, saj je avto daleč od kakršnekoli resne terenskosti. To bodo pokazale tudi prodajne številke, saj bo 2 WD izvedba verjetno precej bolj priljubljena - ne samo zaradi cene.


No to pa je vrhunska neumnost ! Sploh pa ni Keškej ampak Kaškai in brez skrbi in verjami, da si je Renault sposodil podvozje in ja še prekleto so terenska znanja Nissana pomembna za Renault !


Preden izustiš, da je ta izjava vrhunska neumnost, dokaži nasprotno.

Angleži, ki ga izdelujejo, mu rečejo KEŠKEJ. Drugače pa butasto ime da je joj. Na japonskem so ga poimenovali Dualis, kar tudi v Evropi ne bi bilo slabo.


Mislim, da je prav tvoja izjava vrhunska neumnost ... o slovenski samozavesti pa škoda besed

Konec koncev je pa JORGI zelo lepo opisala tvojo vrhunsko neumnost - ni kaj dodat

LP
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe maj 25, 2007 3:03 pm

Saj nisem nič trdil kaj je zdaj prav, ti imaš resne težave z branjem postov. Najbrž ima Nissan določeno, kako se mora beseda izgovarjati, bodisi po angleško, bodisi po kaškaško, vendar bi bilo najpravilneje tako, kot je navedla Jorgi. Takih primerov je še kar nekaj, VW phaeton jih večina izgovarja [FEJTON], morali bi ga pa izgovarjati [FÊTON], vsi izgovarjamo yamáha namesto yámaha itd...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe maj 25, 2007 3:03 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:
Urber je napisal/-a:
esem je napisal/-a: torej tudi to o ustvarjanju tržne niše ne drži) izkoristil predvsem Renaultov know how na področju varnosti, še posebno, če vemo, da ima Keškej skupno platformo z bodočim Meganom. Saj si verjetno ne bi Renault sposojal platforme od Keškeja za svoj najpomembnejši produkt? Keškej je samo posrečen? derivat (morda skupnega) razvoja Megana, res da oplemeniten z nekaterimi Nissanovimi "terenskimi" znanji, ki pa niso bistvena, saj je avto daleč od kakršnekoli resne terenskosti. To bodo pokazale tudi prodajne številke, saj bo 2 WD izvedba verjetno precej bolj priljubljena - ne samo zaradi cene.


No to pa je vrhunska neumnost ! Sploh pa ni Keškej ampak Kaškai in brez skrbi in verjami, da si je Renault sposodil podvozje in ja še prekleto so terenska znanja Nissana pomembna za Renault !


Preden izustiš, da je ta izjava vrhunska neumnost, dokaži nasprotno.

Angleži, ki ga izdelujejo, mu rečejo KEŠKEJ. Drugače pa butasto ime da je joj. Na japonskem so ga poimenovali Dualis, kar tudi v Evropi ne bi bilo slabo.


Mislim, da je prav tvoja izjava vrhunska neumnost ... o slovenski samozavesti pa škoda besed

Konec koncev je pa JORGI zelo lepo opisala tvojo vrhunsko neumnost - ni kaj dodat

LP

kaj je pa joie neumnega napisal?
rekel je da je potrebno zadeve argumentirati- ter kako rečejo kaškaju po svetu
ne bit vsi tolk napeti k prov iščete konflikt
lp
 
Urber
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Po jun 12, 2006 4:27 pm

Napisal/-a Urber Pe maj 25, 2007 3:25 pm

Saj si verjetno ne bi Renault sposojal platforme od Keškeja za svoj najpomembnejši produkt?

In argumenti za tako izjavo so ???

Sploh ni problem v imenu ampak v tem kako ne argumentirano se postavlja Renault pred Nissana. Nissan je izdeloval vrhunske terence ko se Renaultu še sanjalo ni dobro o njih !
Pa brez zamere.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe maj 25, 2007 3:35 pm

kljukec je napisal/-a:kaj je pa joie neumnega napisal?
rekel je da je potrebno zadeve argumentirati- ter kako rečejo kaškaju po svetu
ne bit vsi tolk napeti k prov iščete konflikt
lp

podpis
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe maj 25, 2007 3:45 pm

Urber je napisal/-a:Saj si verjetno ne bi Renault sposojal platforme od Keškeja za svoj najpomembnejši produkt?

In argumenti za tako izjavo so ???

Sploh ni problem v imenu ampak v tem kako ne argumentirano se postavlja Renault pred Nissana. Nissan je izdeloval vrhunske terence ko se Renaultu še sanjalo ni dobro o njih !
Pa brez zamere.


Si morda pomešal trenutno temo debate - govori se o Kaškajevi varnosti (poleg preganjanja oslove sence glede imena)?
Kakšno zvezo ima Kaškajeva platforma kot osnova za ustrezno varnost avtomobila z Nissanovimi vrhunskimi terenci? Torej je to dober argument, ko govorimo o Kaškajevi varnosti? Mi lahko daš en sam argument, da je platformo razvil Nissan , Reno si jo je pa sposodil (prisvojil) za novega Megana?
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe maj 25, 2007 3:53 pm

Urber je napisal/-a:Saj si verjetno ne bi Renault sposojal platforme od Keškeja za svoj najpomembnejši produkt?

In argumenti za tako izjavo so ???

Sploh ni problem v imenu ampak v tem kako ne argumentirano se postavlja Renault pred Nissana. Nissan je izdeloval vrhunske terence ko se Renaultu še sanjalo ni dobro o njih !
Pa brez zamere.

1. kaj ima kaškaj z ''vrhunskimi'' terenskimi vozili?
2. platforme za svoj najpomembnejši model se ne kupuje- oz. ne prepustiš ničesar naklučju
verjetno sta sodelovala oba- oz. to je sigurno- 4 kolesni pogon so verjetno razvili pri nisanu
se pa že po 5. zvezdicah vidi da je mel reno prste zraven, mal poglej prejšne modele nissana- pol pa še renoja- in najbolj varen avto na svetu je logično nadaljevanje- posledica renojeve zgodbe- vsi avtomobili 5 zvezdic
lp
lp
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Pe maj 25, 2007 4:08 pm

Kaj pa če bi se nehal jajcat pa bi raje čestitali Nisssanu in Renaultu za odličen izdelek. Kreganje kaj je kdo prispeval na podlagi nekih domnev in špekulacij pač ne more obroditi dobrih sadov. Jz si želim, da je od obeh znamk pobrano le najboljše in zaenkrat kaže vse v tej smeri. Nissan kot pregovorno kvaliteten in Renault kot eden najvarnejših. Ne vem zakaj je potrebno delati razprtije, kdo je prispeval boljši delež. Glede na to, da gre za novo C platformo, to lahko pomeni le eno: da so jo razvijali skupaj. Lohk pa poprosimo gospode da nam pokažejo, kok ur je delavec iz ene in druge korporacije porabil na avtu pa se potem bockamo naprej. Kaj pravte na to? :P
Obey me. You'll be happier.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Pe maj 25, 2007 4:14 pm

Sej kaškaj je cool avtocek sam je ena težava, js se s svojimi 183 cm počutim skrajno utesnjeno in neprijetno za volanom:cry: :roll: ..ne vem, a je to samo problem z mano ali pa ima ta " avto" res premalo prostora spredaj.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Pe maj 25, 2007 4:22 pm

speedfreak je napisal/-a:Sej kaškaj je cool avtocek sam je ena težava, js se s svojimi 183 cm počutim skrajno utesnjeno in neprijetno za volanom:cry: :roll:


Kaj bi potem šele malce večji za volanom... O_o
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe maj 25, 2007 4:22 pm

Jorgi je napisal/-a:Kaj pa če bi se nehal jajcat pa bi raje čestitali Nisssanu in Renaultu za odličen izdelek. .... Kaj pravte na to? :P

Da imaš vse prav!
Čestitam Renault-Nissan korporaciji na rekordnemj dosežku! Le tako naprej, morda vas še kdo posnema... Vse za našo varnost :P :D
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Pe maj 25, 2007 4:26 pm

esem... ah...no sej veš da vem... :P
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če feb 21, 2008 4:05 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
faceless
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe feb 15, 2008 10:08 am

Napisal/-a faceless Če feb 21, 2008 6:14 pm

zakopljite sekiro in naredite kompromis.... Platforma je plod skupnega razvoja. Da je avto kljub velikosti in visini dinamicen in zabaven za vozit je RECIMO zasluga nissana, da je pa tako varen pa RENUALTA. Samo primer...

Z ekonomskega stalisca iz pogleda izkusenj in podobno bi tudi jaz osebno ocenil da je platforma bolj renualtova kot nissanova, vendar ko se poslusa vas frankofile bi nekdo pomislil da renualt konstruira boljse platforme kot nissan, kar je pa zelo dalec od resnice. (ubistvu je to popolna laz, vsaj ce pogledamo bliznjo zgodovino) Navsezadnje je vsaka renualtova platforma dosegljiva nissanu, kar pa ne gre trditi obratno.
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Če feb 21, 2008 6:47 pm

6 mesecev sem imel Nissan ALTIMO 2.5 in je teral ko nor, na hudi vročini 54 C in več saj je pleh avta sigurno imel več kot kaže termometer v avtu za zunanjo temp.
Ni slab motor a vse ostalo je Njisan Corporation ko Kosovarija republjik.Neresno.
Nissan KAŠKAI je lahko dobra različica SUV vozila a žal kdor ni vozil ostale omenjene modele VW, BMW X5 in XC90 naj ne govori, da je to avto ki lahko konkurira tem trem.

Totalna napaka. Sam vozim Xc90 in sem preizkusil tudi X5 le Audia Q7 nisem in vam povem, da za 60.000 Euro pa vse do 120.000 Euro kar so realne cene teh treh modelov se Kaškai lahko skrije v kontejner za smeti. Ker nič drugega ni niti bo lahko kdarkoli konkuriral ostalim znamkam.
Lahko konkurira Tucsonu V6 ali Santa feju Hyundai, Škodi roomster ali onim novim francoskim SUV na bazi Citroena, ma ne me nasmejavat fantje...Citroen pa SUV. :roll:
Enako je bilo v 80 letih ko je prvi Renault Espace naredil veliko prostorno vozilo...in 10 let prav nobenega ni bilo na tem področju...potem BOOOOM kar vsi bi delali 7 sedežna vozila. Le v espace si sedel komot na 6 in 7 sedežu.
Tudi Volvo Xc90 z 7 sedeži je zadaj zelo neudoben in nikakor ni za daljše vožnje temveč samo in izključno za otroke in to majhne.
Kaškai že ime mu je glupo, pa brez zamere to je moje osebno mnenje, da ima 7 sedežev je kot da v Celju EMO tovarna kopira Avstrijski kontejner za smeti in naredi 2 m kubna večjega. Wow al sam ga nasral...čisto resnico. :P :roll:
 
corsa16v
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: So jul 09, 2005 3:14 pm

Napisal/-a corsa16v Če feb 21, 2008 7:01 pm

Tukaj si ga pa fino mimo "usekal", qashqai seveda da ne more konkurirati q7 in podobnim ker je to za 2 razreda manjši avto in seveda tudi 2 razreda cenejši :o Sam nissanu zamerim dobavni rok, ki je še vedno okoli 8 mesecev zaradi česar je potem v garaži pristala kia sportage...
lp
 
Uporabniški avatar
podgurc
Novinec
 
Prispevkov: 227
Pridružen: To dec 18, 2007 8:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a podgurc Če feb 21, 2008 7:11 pm

Hehe, ti pa res hecne pišeš. Malo primerjaj cene X5, X90, Q7 s kaškajom. Pa tudi velikost in prišel boš do zaključka da qasqai spada v popolnoma drug razred.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Če feb 21, 2008 7:15 pm

Totalna napaka. Sam vozim Xc90 in sem preizkusil tudi X5 le Audia Q7 nisem in vam povem, da za 60.000 Euro pa vse do 120.000 Euro kar so realne cene teh treh modelov se Kaškai lahko skrije v kontejner za smeti. Ker nič drugega ni niti bo lahko kdarkoli konkuriral ostalim znamkam.

:roll:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov