Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe nov 10, 2006 5:17 pm

Saj dolgovi so problem.

Vsekakor bi lahko nekaj nekaj rešili s kreditiranjem, drugo pa z dobrim poslovanjem oziroma z dobrim poslovanjem naprej.

Sicer pa saj imamo butične znamke ki dobro poslujejo.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Pe nov 10, 2006 6:31 pm

Že kar nekaj časa se kot zelo resen kupec AM navaja naveza Bernard Arnault - Albert Frere, pa tega v tej temi nihče niti omenil ni?! :?: Sicer sem prepričan, da 95% ljudi tukaj na A.com niti še slišalo ni, ne za Arnaulta, kot tudi ne za Frerea, ampak vseeno!?

In kdo pravzaprav je Bernard Arnault...članek o njem je bil pred kakšnim tednom objavljen v Delovi prilogi Finančna Točka:

Bernard Arnault - šef skupie LVMH

Bernard Arnault, francoski poslovnež, po ocenah Forbesa sedmi najbogatejši Zemljan v letu 2006, ki mu mnogi pravijo "papež luksuza", si upravičeno mane roke: v času, ko se svet spoprijema s pastmi in negativnimi posledicami globalizacije, hkrati pa je na zahodni polobli prisotna recesija, se povečuje tudi delež bogatih in dovolj imovitnih (seveda pa tudi manj premožnih posnemovalcev njihovega življenskega stila), ki kot ponoreli kopičijo luksuzne dobrine. Od tega ima Arnaulteva skupina LVMH (Louis Vuitton, Möet, Hennessy) znatno korist.
Kako hitro se množi zaslužek LVMH, posredno kaže osebno premoženje Bernarda Arnaulta, rojenega 5. marca 1949 v mestecu Roubaix. Trenutno je vreden 21,5 miljarde dolarjev, še leta 2003 je bil na "samo" 216. mestu najbogatejših Zemljanov s 6,7 miljarde dolarjev. Arnault je 51 odstotni lastnik LVMH, ki ima v lasti modne hiše: Dior, Louis Vuitton, Givenchy, Celine, Loewe. V njegovi lasti je tudi avkcijska hiša de Pury & Luxembourg ter tudi del Phillipsa!
Arnault, ki zaseda enega vodilnih položajev na trgu luksuznih dobrin, vrhunske kozmetike in dragih pijač (prestižna šampanjca Dom Perignon in Möet & Chandon, konjaka Hannessy in Hines), je menda nenasiten, ko gre za dobiček. Slovi kot trd finančnik, BusinessWeek ga je oklical za "francoskega Dolnalda Trumpa". Leta 2002 je LVMH ustvaril 13 miljard dolarjev s prodajo, štiri leta pozneje so številke že enkrat višje. Eden glavnih trgov, kjer se luksuz najbolje prodaja, je Japonska, kjer je LVMH včasih ustvaril 40 odstotkov dobička, vendar je japonsko gospodarstvo od leta 2003 v recesiji. A za prihodnost luksuza se ni treba bati: Evropa ga ponovno odkriva. Zlato in diamanti ter visoka moda že dolgo niso bili tako in
V petek (20. 10. 2006, op. a.) je Arnault sporočil, da z 80-letnim Albertom Frerejem, predsednikom Groupe Bruxelles Lambert, prav tako enim najbogatejših Zemljanov, tehtata možnost prevzema luksuzne avtomobilske znamke Aston Martin, ki ga naprodaj ponuja Ford Motor.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe nov 10, 2006 6:36 pm

Važen je namen nakupa. Upajmo, da če ga bo prevzel ta gospod ne bo stremel samo k dobičku ampak tudi k ohranjanju statusa znamke.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So nov 11, 2006 2:31 pm

Zinik je napisal/-a:opozorilo??????!!!!! Zakaj?

Nepotrebne? HAHA medtem ko so ble od lignage-ja zelo poucne, potrebne in konstruktivne....

Kaj sm pa neumnega reku? prosim da argumentiras...

Mislim da si kvecjemu ti zasluzis opozorilo. :)


Imaš ZS. Ne bova s tem obremenjevala kvalitetne teme.

LP,
Martin
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So nov 11, 2006 11:28 pm

Tattoo- je napisal/-a:Že kar nekaj časa se kot zelo resen kupec AM navaja naveza Bernard Arnault - Albert Frere, pa tega v tej temi nihče niti omenil ni?! :?: Sicer sem prepričan, da 95% ljudi tukaj na A.com niti še slišalo ni, ne za Arnaulta, kot tudi ne za Frerea, ampak vseeno!?

In kdo pravzaprav je Bernard Arnault...članek o njem je bil pred kakšnim tednom objavljen v Delovi prilogi Finančna Točka:

Bernard Arnault - šef skupie LVMH

...
...


Kaj pa je tole, objavljeno kot 9. post na prvi strani pred skoraj dvemi meseci in pol. Vsaj preberi, preden kritiziraš. lp

esem je napisal/-a:Ford prodaja Jaguar, ampak (za zdaj?) samo v paketu z Land Roverjem. Pojavili pa so se že prvi interesenti za AM:

That didn't take long, did it? Apparently Aston Martin is a hotter brand than we thought, as CAR online is reporting that two European luxury good firms, neither with experience in the automotive industry, are both interested in the marque. Swiss-based Richemont, who you might know by its Cartier brand of French jewelry and watches, and French holding company LVMH, best known for its Louis Vuitton and Fendi brands of luggage and hand bags, are the two companies that could potentially pay up to $1 billion or more for Aston Martin.

The eventual buyer is going to get the Aston Martin name, the company's factories at Gaydon and Newport Pagnell, the entire R&D team and the brand's management including CEO Ulrich Benz.

[Source: CAR]
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Ne nov 12, 2006 11:04 am

esem je napisal/-a:Kaj pa je tole, objavljeno kot 9. post na prvi strani pred skoraj dvemi meseci in pol. Vsaj preberi, preden kritiziraš. lp

Moj namen nikakor ni bil nikogar kritizirati, samo čudno se mi je zdelo, da tekom teme nihče ni niti omenil LVMH kot možnega kupca - zato sem tudi na koncu prilepil ?! ter :?: kot znak začudenja!! Sem pa prebral celotno temo, ampak očitno sem vseeno to tvojo informacijo izpred dveh mesecev in pol moral spregledati...

Se posipam s pepelom! :oops:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon To nov 14, 2006 11:36 pm

Zanimive misli. Glede ostalih znamk ne morem govorit inteligentno sem pa bral da se okoli AM zgrinjajo lastniki avtomobilov te znamke (večinoma angleži) z namenom da jo kupijo in ohranijo to znamko res angleško, in jih podpiram v tem namenu. Škoda bi bilo videti nekaj tako pristnega kot je AM skomercializirati s kakšnim Renaultom, me kar mine vse skupaj. Tudi BMW ni najbolj pametna ideja ker je sama mentaliteta BMW preveč športna za AM, jaz osebno od znamk vidim primerno samo MB.
Dodatna misel, RR je pod BMWjem kaj pa je z Bentlyem, pravo angleško znamko? Replike zaželjene.

Sicer pa moje slike povedo vse. Enga MB 420 GL pa enga AM DB9 Volante.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr nov 15, 2006 12:09 am

Avalon je napisal/-a:Dodatna misel, RR je pod BMWjem kaj pa je z Bentlyem, pravo angleško znamko? Replike zaželjene.

Sicer pa moje slike povedo vse. Enga MB 420 GL pa enga AM DB9 Volante.


Kako, kaj je z Bentleyem, je v lasti VAG že vrsto let.

Razumem, da so tvoje slike odgovor na vse. Ne razumem pa , na katero vprašanje si mislil pri tem.
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon Sr nov 15, 2006 12:13 am

Nisem na tekočem kaj je z Bentlyem zato sem postavil vprašanje. Hvala.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr nov 15, 2006 2:12 am

Bojda, je bentley izgubil nekaj svoje bentleyjevvosti, kar ni bilo rečeno za RR (vir: Jeremy Clarckson). Pri VAG-u pač šparajo in si continental GT zato deli nekaj delov s phaetonom... :roll:
RR phantom pa nima nič bmwjeve šare.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr nov 15, 2006 2:36 am

Avalon je napisal/-a:Sicer pa moje slike povedo vse. Enga MB 420 GL pa enga AM DB9 Volante.

še vedno ne vem, na katero vprašanje so slike povedale vse ;)

meanwhile - za ljubitelje klasične šole
http://www.autoblog.com/2006/11/14/bent ... -at-crewe/

in batnih motorjev
http://www.autoblog.com/2006/11/14/roll ... cord-shot/

Nazaj na AM
http://www.autoblog.com/2006/11/14/coul ... ive-in-f1/
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr nov 15, 2006 3:10 am

AM - o stanju in strahovih


Industry News
Aston Martin expected to earn buyer over £57m p.a.; T&G concerned at possible move abroad

14th November 2006
The motor trade website Autowired reports that information sent by Ford to potential bidders for Aston Martin says the firm is on track to sell 7,000 cars this year, generating revenue of £479m and a profit of £57m. It also suggests that the company's Gaydon factory could be expanded to produce a maximum of 9,000 cars per year.

John Street, T&G regional industrial organiser, who represents the workforce at both sites, has said in a T&G news release he and the union are concerned at rumours that Aston Martin's sale could mean moving production out of the UK, which would affect some 1,000 production workers.

Mr. Street has requested a meeting of MPs local to Aston Martin’s establishments to discuss the impact of the sale and the possible closure of the Newport Pagnell site if car manufacturing is outsourced to Europe.

"Aston Martin is as British as James Bond himself," said Mr. Street. "With Casino Royale being released this week, the T&G says now is the time for Bond fans and car enthusiasts to join with us and say keep Bond cars in Britain."

Coincidentally, the owner of the rights to the Casino Royale film which opens today suggested to the BBC R4 Today programme that planned changes to the UK’s tax regime affecting film producers, currently subject to EC state aid scrutiny, might well shift the next Bond film abroad from Pinewood studios.

Slika
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Sr nov 15, 2006 8:18 pm

Odrešitev? Aston Martin V8 Vantage Roadster
Treba je priznat da je AM bolj luksuzna in pozerska znamka, ne športna, kar pomeni roadster wanted in tole jim lahko ful pomaga

bass je napisal/-a:Pri VAG-u pač šparajo in si continental GT zato deli nekaj delov s phaetonom... :roll:

Ista stvar kot zgoraj. GT ni narjen kot špornik ampak luxuzn 2 sedežnik, da si deli dele pa nevem zakaj bi bla slaba stvar
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če nov 16, 2006 1:19 am

Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: Aston Martin naprodaj

Napisal/-a Lignage Pe nov 17, 2006 12:53 am

Zinik je napisal/-a:
Lignage je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Enako se govori tudi za Jaguar in Land Rover. Skupina PAG gre torej v franže.

Kaj mislite, kdo bo kupil AM, Jaguar, LR oz. komu bi po vašem mnenju te znamke najbolj prišle prav?

LP,
Joie



Jaz upam, da bo kakšno od teh znamk dobil Renault. Najbolj zanimivo bi bilo, če bi bil to Jaguar. Toyota pa upam da po teh znamkah ne bo posegala, ker iz njih ne bi znala naredit nič pametnega...
Ford :jao:, pa tako uspešni so bili v začetku devetdesetih, le kaj možaki počnejo :?: Ves ponos in ugled bojo izgubil. Zame so ga že... :?

lp, mm


Toyota ne bi znala, renault pa bo... Dj zadrzi take malumne komentarje zase. Govoris o tovarni ki samo z svojimi znamkami proda vec avtov kot vsi francoski proizvajalci zdruzeni in je znana po delanj luksuznih limuzin, medtem ko francozi od casov zabe in pogojno CX ni naredil niti ene ki bi se ji lahko reklo vsaj pogojno dobra (pa prej tut ne ubistvu).


...kot da bi se HajdukS vrnil :(

V tej temi je šlo pač za namigovanja o prodaji določenih angleških znamk. Torej sem napisal svoje mnenje, ki pa seveda ne more biti nevemkako konstruktivno glede na to da ni o tem veliko znanega, razen to, da se ford sam duši, medtem ko ohranja prestižni angleški znamki. Pač v tej temi je dovoljena prosta pot razmišljanja, saj je bilo že samo vprašanje avtorja teme tako zastavljeno.

Renault je iz Nissana, ki je imel pred prevzemom demoraliziran kader in cel kup brezveznih avtov, naredil cvetočo znamko z zanimivo in privlačno ponudbo.

Renault se je s tem prevzemom vsekakor izkazal zato bi bilo prav zanimivo videti kaj bi se zgodilo z Jaguarjem, če bi ga dobil v svoje roke. Seveda pa bi pri Jaguarju bil potreben precej drugačen pristop. U glavnem, da zaključim. Angleški znamki potrebujeta znotraj sebe spremembe, ki bodo prinesle napredek in ne zgolj finančnih pomoči, samo zato da (pre)živita.


lp, mm
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Pe nov 17, 2006 5:30 am

Tomcatter je napisal/-a:Odrešitev? Aston Martin V8 Vantage Roadster
Treba je priznat da je AM bolj luksuzna in pozerska znamka, ne športna, kar pomeni roadster wanted in tole jim lahko ful pomaga

bass je napisal/-a:Pri VAG-u pač šparajo in si continental GT zato deli nekaj delov s phaetonom... :roll:

Ista stvar kot zgoraj. GT ni narjen kot špornik ampak luxuzn 2 sedežnik, da si deli dele pa nevem zakaj bi bla slaba stvar


Slaba stvar recimo je to, da nočem gledati phaetonovega volana v CGT-ju (če bi bil potencialna stranka).
Predstavljaj si RRsa Phantoma z volanom od BMW sedmice... no go.
Če je VAG metal kupe denarja stran z Veyronom, ne razumem zakaj po drugi strani šparajo pri Bentley oddelku? Naj šparajo pri delih, ki niso kupcu na očeh.
Avto sam po sebi je odličen, a mu v primerjavi s starejšimi manjka šarma, ravno zaradi takih bedarij. Pa športnik gor dol. Čeprav kaže, da jih je izučilo.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Re: Aston Martin naprodaj

Napisal/-a Tomcatter Pe nov 17, 2006 1:47 pm

Lignage je napisal/-a:...kot da bi se HajdukS vrnil :(

Sej se je :P

bass je napisal/-a:Slaba stvar recimo je to, da nočem gledati phaetonovega volana v CGT-ju (če bi bil potencialna stranka).
Predstavljaj si RRsa Phantoma z volanom od BMW sedmice... no go.
Če je VAG metal kupe denarja stran z Veyronom, ne razumem zakaj po drugi strani šparajo pri Bentley oddelku? Naj šparajo pri delih, ki niso kupcu na očeh.
Avto sam po sebi je odličen, a mu v primerjavi s starejšimi manjka šarma, ravno zaradi takih bedarij. Pa športnik gor dol. Čeprav kaže, da jih je izučilo.

To te razumem, čeprav jst v nobenmu avtu ne vidim kakega šarma ali duše, tko da me to ne moti
Dost o tem, nazaj k Astonu :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Zinik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Po okt 30, 2006 5:00 pm

Re: Aston Martin naprodaj

Napisal/-a Zinik Pe nov 17, 2006 1:53 pm

Lignage je napisal/-a:
Zinik je napisal/-a:
Lignage je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Enako se govori tudi za Jaguar in Land Rover. Skupina PAG gre torej v franže.

Kaj mislite, kdo bo kupil AM, Jaguar, LR oz. komu bi po vašem mnenju te znamke najbolj prišle prav?

LP,
Joie



Jaz upam, da bo kakšno od teh znamk dobil Renault. Najbolj zanimivo bi bilo, če bi bil to Jaguar. Toyota pa upam da po teh znamkah ne bo posegala, ker iz njih ne bi znala naredit nič pametnega...
Ford :jao:, pa tako uspešni so bili v začetku devetdesetih, le kaj možaki počnejo :?: Ves ponos in ugled bojo izgubil. Zame so ga že... :?

lp, mm


Toyota ne bi znala, renault pa bo... Dj zadrzi take malumne komentarje zase. Govoris o tovarni ki samo z svojimi znamkami proda vec avtov kot vsi francoski proizvajalci zdruzeni in je znana po delanj luksuznih limuzin, medtem ko francozi od casov zabe in pogojno CX ni naredil niti ene ki bi se ji lahko reklo vsaj pogojno dobra (pa prej tut ne ubistvu).


...kot da bi se HajdukS vrnil :(

V tej temi je šlo pač za namigovanja o prodaji določenih angleških znamk. Torej sem napisal svoje mnenje, ki pa seveda ne more biti nevemkako konstruktivno glede na to da ni o tem veliko znanega, razen to, da se ford sam duši, medtem ko ohranja prestižni angleški znamki. Pač v tej temi je dovoljena prosta pot razmišljanja, saj je bilo že samo vprašanje avtorja teme tako zastavljeno.

Renault je iz Nissana, ki je imel pred prevzemom demoraliziran kader in cel kup brezveznih avtov, naredil cvetočo znamko z zanimivo in privlačno ponudbo.

Renault se je s tem prevzemom vsekakor izkazal zato bi bilo prav zanimivo videti kaj bi se zgodilo z Jaguarjem, če bi ga dobil v svoje roke. Seveda pa bi pri Jaguarju bil potreben precej drugačen pristop. U glavnem, da zaključim. Angleški znamki potrebujeta znotraj sebe spremembe, ki bodo prinesle napredek in ne zgolj finančnih pomoči, samo zato da (pre)živita.


lp, mm


Sej ravno zaradi napredka bi firmo morala prevzeti kvecjemu toyota, ki je svetlobna leta pred renaultom + vec izkusenj majo z delanjem ekskluzivnih limuzin in športnih avtov.


Ne vem kako lahko racunate na kaj drugega kot financno injekcijo, skupno tehnologijo in malo novega marketringa. Kaksen napredek, kaksno tehnologijo? V vsakem primeru bojo te znamke se naprej nateg, ker bojo mele tehnologijo normalnih avtov vgrajeno, ceno pa zaradi znacke huronsko visoko. Ne bo vec preporoda, bo samo se cuzanje blagovne znamke. Aston martin ne bo vec nikoli aston martin.

PS: vse kar je res inovativnega, zanimivega in privlacnega je nissan naredil sam brez renualta (murano, 350z... ). Kar je naredil renualt je to, da je osvezil ponudbo, dal denarno injekcijo in povzrocil da je po dolgih letih nek evropski proizvajalec prehitel japonskega po kakovosti in sicer audi ravno nissana. Vedno so dobre in slabe strani.

(aja pa r34 gtr npr. je brezvezen avto? )
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe feb 02, 2007 8:58 am

Aston Martina je kupil francoski konzorcij LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, ki prodaja celo vrsto luksuznih izdelkov. Na dražbi, ki jo je pripravil Ford so za AM ponudili največ. Ford naj bi obdržal 15% delež. Uradna potrditev naj bi bila danes.
Več na:
http://www.autoblog.com/2007/02/01/scoo ... on-martin/
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr feb 07, 2007 12:48 am

Že par dni nazaj je Motortrend pisal, da so to samo (netočne) govorice, ki jih je razširil Autobild, sedaj prihaja potrditev tudi od vpletene strani. LVMH torej demantira Martina Krpana. Adijo AM kovčki, adijo AM TAG ure, adijo avti, ki pašejo k torbicam. To ni fer! Pošljimo jim kobilice na farmo parfumov, vsujmo jim soli v penino in viski, natagnimo jim ure na vile...

AutoCar je napisal/-a:More about incredible kupnja AM luksuznih kolica

Aston purchase 'rubbish' says LVMH

02 February 2007
The French luxury goods maker that owns Louis Vuitton has issued a stinging rebuttal to internet rumours that the company is going to buy the Aston Martin sports car brand. A spokesperson for LVMH told Autocar that the rumour is “absolute rubbish". "There is no truth in this story whatsoever,” he went on.

Sources with an involvement in the bidding process re-iterated that line: “the story is simply erroneous,” one told us.

LVMH, a huge global outfit with annual sales of $14 billion, owns Moet & Chandon champagne, Glenmorangie scotch, TAG Heuer watches and the Louis Vitton fashion label. Further denying any interest, the spokesman said LVMH would not be the name revealed as Aston’s new owner in about one month’s time, when Ford and its advisors, London merchant bank UBS, will finish assessing the four concrete bids known to have been received for Aston.

LVMH had shown interest last autumn along with about 25 other companies when Ford first put Aston Martin up for sale, but didn’t follow-up with a formal bid. “We didn’t even get to first base,” says the spokesman.

According to the spokesman, an new investment fund co-owned by LVMH boss Bernard Arnault and a Belgian entrepreneur also looked at bidding, but similarly went no further when it realised Aston would cost over £400m – too high a price in its mind.

Industry rumours also suggest that Aston Martin boss Ulrich Bez, the key figure in the post-sale future of the sports car maker thanks to his role as architect of Aston’s current revival, wasn’t keen on a new owner with zero automotive industry experience.

Julian Rendell


Slika Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov