Bernard Arnault - šef skupie LVMH
Bernard Arnault, francoski poslovnež, po ocenah Forbesa sedmi najbogatejši Zemljan v letu 2006, ki mu mnogi pravijo "papež luksuza", si upravičeno mane roke: v času, ko se svet spoprijema s pastmi in negativnimi posledicami globalizacije, hkrati pa je na zahodni polobli prisotna recesija, se povečuje tudi delež bogatih in dovolj imovitnih (seveda pa tudi manj premožnih posnemovalcev njihovega življenskega stila), ki kot ponoreli kopičijo luksuzne dobrine. Od tega ima Arnaulteva skupina LVMH (Louis Vuitton, Möet, Hennessy) znatno korist.
Kako hitro se množi zaslužek LVMH, posredno kaže osebno premoženje Bernarda Arnaulta, rojenega 5. marca 1949 v mestecu Roubaix. Trenutno je vreden 21,5 miljarde dolarjev, še leta 2003 je bil na "samo" 216. mestu najbogatejših Zemljanov s 6,7 miljarde dolarjev. Arnault je 51 odstotni lastnik LVMH, ki ima v lasti modne hiše: Dior, Louis Vuitton, Givenchy, Celine, Loewe. V njegovi lasti je tudi avkcijska hiša de Pury & Luxembourg ter tudi del Phillipsa!
Arnault, ki zaseda enega vodilnih položajev na trgu luksuznih dobrin, vrhunske kozmetike in dragih pijač (prestižna šampanjca Dom Perignon in Möet & Chandon, konjaka Hannessy in Hines), je menda nenasiten, ko gre za dobiček. Slovi kot trd finančnik, BusinessWeek ga je oklical za "francoskega Dolnalda Trumpa". Leta 2002 je LVMH ustvaril 13 miljard dolarjev s prodajo, štiri leta pozneje so številke že enkrat višje. Eden glavnih trgov, kjer se luksuz najbolje prodaja, je Japonska, kjer je LVMH včasih ustvaril 40 odstotkov dobička, vendar je japonsko gospodarstvo od leta 2003 v recesiji. A za prihodnost luksuza se ni treba bati: Evropa ga ponovno odkriva. Zlato in diamanti ter visoka moda že dolgo niso bili tako in
V petek (20. 10. 2006, op. a.) je Arnault sporočil, da z 80-letnim Albertom Frerejem, predsednikom Groupe Bruxelles Lambert, prav tako enim najbogatejših Zemljanov, tehtata možnost prevzema luksuzne avtomobilske znamke Aston Martin, ki ga naprodaj ponuja Ford Motor.
Tattoo- je napisal/-a:Že kar nekaj časa se kot zelo resen kupec AM navaja naveza Bernard Arnault - Albert Frere, pa tega v tej temi nihče niti omenil ni?!Sicer sem prepričan, da 95% ljudi tukaj na A.com niti še slišalo ni, ne za Arnaulta, kot tudi ne za Frerea, ampak vseeno!?
In kdo pravzaprav je Bernard Arnault...članek o njem je bil pred kakšnim tednom objavljen v Delovi prilogi Finančna Točka:Bernard Arnault - šef skupie LVMH
...
...
esem je napisal/-a:Ford prodaja Jaguar, ampak (za zdaj?) samo v paketu z Land Roverjem. Pojavili pa so se že prvi interesenti za AM:
That didn't take long, did it? Apparently Aston Martin is a hotter brand than we thought, as CAR online is reporting that two European luxury good firms, neither with experience in the automotive industry, are both interested in the marque. Swiss-based Richemont, who you might know by its Cartier brand of French jewelry and watches, and French holding company LVMH, best known for its Louis Vuitton and Fendi brands of luggage and hand bags, are the two companies that could potentially pay up to $1 billion or more for Aston Martin.
The eventual buyer is going to get the Aston Martin name, the company's factories at Gaydon and Newport Pagnell, the entire R&D team and the brand's management including CEO Ulrich Benz.
[Source: CAR]
esem je napisal/-a:Kaj pa je tole, objavljeno kot 9. post na prvi strani pred skoraj dvemi meseci in pol. Vsaj preberi, preden kritiziraš. lp
Avalon je napisal/-a:Dodatna misel, RR je pod BMWjem kaj pa je z Bentlyem, pravo angleško znamko? Replike zaželjene.
Sicer pa moje slike povedo vse. Enga MB 420 GL pa enga AM DB9 Volante.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Avalon je napisal/-a:Sicer pa moje slike povedo vse. Enga MB 420 GL pa enga AM DB9 Volante.
Industry News
Aston Martin expected to earn buyer over £57m p.a.; T&G concerned at possible move abroad
14th November 2006
The motor trade website Autowired reports that information sent by Ford to potential bidders for Aston Martin says the firm is on track to sell 7,000 cars this year, generating revenue of £479m and a profit of £57m. It also suggests that the company's Gaydon factory could be expanded to produce a maximum of 9,000 cars per year.
John Street, T&G regional industrial organiser, who represents the workforce at both sites, has said in a T&G news release he and the union are concerned at rumours that Aston Martin's sale could mean moving production out of the UK, which would affect some 1,000 production workers.
Mr. Street has requested a meeting of MPs local to Aston Martin’s establishments to discuss the impact of the sale and the possible closure of the Newport Pagnell site if car manufacturing is outsourced to Europe.
"Aston Martin is as British as James Bond himself," said Mr. Street. "With Casino Royale being released this week, the T&G says now is the time for Bond fans and car enthusiasts to join with us and say keep Bond cars in Britain."
Coincidentally, the owner of the rights to the Casino Royale film which opens today suggested to the BBC R4 Today programme that planned changes to the UK’s tax regime affecting film producers, currently subject to EC state aid scrutiny, might well shift the next Bond film abroad from Pinewood studios.
bass je napisal/-a:Pri VAG-u pač šparajo in si continental GT zato deli nekaj delov s phaetonom...![]()
Zinik je napisal/-a:Lignage je napisal/-a:Joie de vivre! je napisal/-a:Enako se govori tudi za Jaguar in Land Rover. Skupina PAG gre torej v franže.
Kaj mislite, kdo bo kupil AM, Jaguar, LR oz. komu bi po vašem mnenju te znamke najbolj prišle prav?
LP,
Joie
Jaz upam, da bo kakšno od teh znamk dobil Renault. Najbolj zanimivo bi bilo, če bi bil to Jaguar. Toyota pa upam da po teh znamkah ne bo posegala, ker iz njih ne bi znala naredit nič pametnega...
Ford, pa tako uspešni so bili v začetku devetdesetih, le kaj možaki počnejo
Ves ponos in ugled bojo izgubil. Zame so ga že...
![]()
lp, mm
Toyota ne bi znala, renault pa bo... Dj zadrzi take malumne komentarje zase. Govoris o tovarni ki samo z svojimi znamkami proda vec avtov kot vsi francoski proizvajalci zdruzeni in je znana po delanj luksuznih limuzin, medtem ko francozi od casov zabe in pogojno CX ni naredil niti ene ki bi se ji lahko reklo vsaj pogojno dobra (pa prej tut ne ubistvu).
Tomcatter je napisal/-a:Odrešitev? Aston Martin V8 Vantage Roadster
Treba je priznat da je AM bolj luksuzna in pozerska znamka, ne športna, kar pomeni roadster wanted in tole jim lahko ful pomagabass je napisal/-a:Pri VAG-u pač šparajo in si continental GT zato deli nekaj delov s phaetonom...![]()
Ista stvar kot zgoraj. GT ni narjen kot špornik ampak luxuzn 2 sedežnik, da si deli dele pa nevem zakaj bi bla slaba stvar
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Lignage je napisal/-a:...kot da bi se HajdukS vrnil![]()
bass je napisal/-a:Slaba stvar recimo je to, da nočem gledati phaetonovega volana v CGT-ju (če bi bil potencialna stranka).
Predstavljaj si RRsa Phantoma z volanom od BMW sedmice... no go.
Če je VAG metal kupe denarja stran z Veyronom, ne razumem zakaj po drugi strani šparajo pri Bentley oddelku? Naj šparajo pri delih, ki niso kupcu na očeh.
Avto sam po sebi je odličen, a mu v primerjavi s starejšimi manjka šarma, ravno zaradi takih bedarij. Pa športnik gor dol. Čeprav kaže, da jih je izučilo.
Lignage je napisal/-a:Zinik je napisal/-a:Lignage je napisal/-a:Joie de vivre! je napisal/-a:Enako se govori tudi za Jaguar in Land Rover. Skupina PAG gre torej v franže.
Kaj mislite, kdo bo kupil AM, Jaguar, LR oz. komu bi po vašem mnenju te znamke najbolj prišle prav?
LP,
Joie
Jaz upam, da bo kakšno od teh znamk dobil Renault. Najbolj zanimivo bi bilo, če bi bil to Jaguar. Toyota pa upam da po teh znamkah ne bo posegala, ker iz njih ne bi znala naredit nič pametnega...
Ford, pa tako uspešni so bili v začetku devetdesetih, le kaj možaki počnejo
Ves ponos in ugled bojo izgubil. Zame so ga že...
![]()
lp, mm
Toyota ne bi znala, renault pa bo... Dj zadrzi take malumne komentarje zase. Govoris o tovarni ki samo z svojimi znamkami proda vec avtov kot vsi francoski proizvajalci zdruzeni in je znana po delanj luksuznih limuzin, medtem ko francozi od casov zabe in pogojno CX ni naredil niti ene ki bi se ji lahko reklo vsaj pogojno dobra (pa prej tut ne ubistvu).
...kot da bi se HajdukS vrnil![]()
V tej temi je šlo pač za namigovanja o prodaji določenih angleških znamk. Torej sem napisal svoje mnenje, ki pa seveda ne more biti nevemkako konstruktivno glede na to da ni o tem veliko znanega, razen to, da se ford sam duši, medtem ko ohranja prestižni angleški znamki. Pač v tej temi je dovoljena prosta pot razmišljanja, saj je bilo že samo vprašanje avtorja teme tako zastavljeno.
Renault je iz Nissana, ki je imel pred prevzemom demoraliziran kader in cel kup brezveznih avtov, naredil cvetočo znamko z zanimivo in privlačno ponudbo.
Renault se je s tem prevzemom vsekakor izkazal zato bi bilo prav zanimivo videti kaj bi se zgodilo z Jaguarjem, če bi ga dobil v svoje roke. Seveda pa bi pri Jaguarju bil potreben precej drugačen pristop. U glavnem, da zaključim. Angleški znamki potrebujeta znotraj sebe spremembe, ki bodo prinesle napredek in ne zgolj finančnih pomoči, samo zato da (pre)živita.
lp, mm
AutoCar je napisal/-a:More about incredible kupnja AM luksuznih kolica
Aston purchase 'rubbish' says LVMH
02 February 2007
The French luxury goods maker that owns Louis Vuitton has issued a stinging rebuttal to internet rumours that the company is going to buy the Aston Martin sports car brand. A spokesperson for LVMH told Autocar that the rumour is “absolute rubbish". "There is no truth in this story whatsoever,” he went on.
Sources with an involvement in the bidding process re-iterated that line: “the story is simply erroneous,” one told us.
LVMH, a huge global outfit with annual sales of $14 billion, owns Moet & Chandon champagne, Glenmorangie scotch, TAG Heuer watches and the Louis Vitton fashion label. Further denying any interest, the spokesman said LVMH would not be the name revealed as Aston’s new owner in about one month’s time, when Ford and its advisors, London merchant bank UBS, will finish assessing the four concrete bids known to have been received for Aston.
LVMH had shown interest last autumn along with about 25 other companies when Ford first put Aston Martin up for sale, but didn’t follow-up with a formal bid. “We didn’t even get to first base,” says the spokesman.
According to the spokesman, an new investment fund co-owned by LVMH boss Bernard Arnault and a Belgian entrepreneur also looked at bidding, but similarly went no further when it realised Aston would cost over £400m – too high a price in its mind.
Industry rumours also suggest that Aston Martin boss Ulrich Bez, the key figure in the post-sale future of the sports car maker thanks to his role as architect of Aston’s current revival, wasn’t keen on a new owner with zero automotive industry experience.
Julian Rendell
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov