Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So sep 09, 2006 9:51 pm

Eni še vedno živijo v Iluziji marketiških sporočil da je vsak avto narejen z neko ljubeznijo do kupca. Avto je narejen za profit! Tisti ki se niso so propadli še preden so začeli.

DAJTE SE ZBUDIT!!! THEY ARE AFTER YOUR MONEY!!!
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker So sep 09, 2006 10:29 pm

Templar, sej mislim da je takih ki živijo v tvoji omenjeni iluziji, vedno manj. Še najbolj prestižne znamke na svetu so narejene zato, da prinašajo lastnikom teh znamk dobiček, sej je logično. Sam to je že mal ot tko da najbolje da se vrnemo na prvotno temo.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So sep 09, 2006 11:13 pm

Templar je napisal/-a:FWD so pogruntal iz enega in edinega razloga:
IZPLAČAL SE JIM JE!!! PRODALI SO LAHKO VEČ AVTOMOBILOV ZA VEČ PROFITA!!! KO ŽIVIŠ OD TEGA, DA ZA ČIMANJ NAREDIŠ IN ZA ČIMVEČ VELIKO PRODAŠ JE PROSTORNEJŠA KABINA SAMO MARKETIŠKO SPROČILO ZA MASE DA NAJ NAVALIJO NA AVTO, JE ORODJE KAKO BOŠ ŠE VEČ ZASLUŽIL IN SI HITREJE KUPIL ČIM VEČ HIŠ JAHT IN VELIKO DRAGIH AVTOMOBILOV Z RWD ali AWD!!!!

Si pa našel temo, da izkričiš tvoje (ne)znanje. Ne samo, da nas imaš za bebce (če ne bom kričal, me ne bodo razumeli), tudi na samo teorijo očitno ne daš kaj dosti. Če bi bil prepričan, da drži vodo, bi ti morali zadoščati argumenti zanjo, ne pa, da kričiš na nas in povedano še podčrtuješ. Povrh vsega je takole izkričano in podčrtano zelo težko poslušat (prebrat) - kar ušesa (oči) bolijo.

Je pa to ena bolj butastih teorij zarote zadnje čase. Manjka ji zgodovinske podstati (očitno si bolj mlad), tudi sam razmislek je bolj kratke sorte, argument je samo eden itd. Ne bom ti izpodbijal teorije, ker ne pristajam na kričanje (in še manj na tvoje predpostavke o nas), če hočeš resno debato, se najprej nauči komunicirat. Samo to ti prišepnem - ni skupnega imenovalca. lp
 
Uporabniški avatar
g.Kromfelna
Novinec
 
Prispevkov: 420
Pridružen: Pe jun 02, 2006 12:24 am

Napisal/-a g.Kromfelna So sep 09, 2006 11:42 pm

Ma s tem zadnjim pogonom pa že malo pretiravate. Tu govorite kako je to oh in sploh, potem pa voznike mercedesov, ki vozijo te RWD avte že par deset let suče po ovinkih in meče ven. Če bi bilo razmerje med RWD in FWD 50:50, potem smo lahko prepričani, da bi prvih končalo veliko več po jarkih, travnikih in njivah. Pa ne zdaj o tem, da ljudje ne znajo vozit. RWD nosi, nosi ga bolj in to je dejstvo.
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Ne sep 10, 2006 8:19 am

maniac je napisal/-a:jest sem absolutno za RWD.

ogromno avtov mi je všeč (alfe, avdiji, nekatere honde, focus ST,...), ampak me tako moti tisti klinčev FWD, da se zna zgodit, da za zmeraj ostanem na bemflih.

to, da je zadnji pogon problematičen na snegu je zgodovina!
sedaj ima večina (pazi-ne vsi) uravnoteženo razporeditev, podvozje prilagojeno podkrmarjenju in če nisi res nesposobna budala, ne boš imel problemov.

jst nimam nobenih elektronskih pomagal (izjema je ABS), pa nisem imel nobenih problemov pozimi, še moja lepša polovica ga je vozila na dnevni bazi, pa je nikoli ni obrnal, se ni nikoli zakopala (tudi v novo zapadlem snegu...20cm+ ne), imel sem dobre a 2 leti stare gume 185/65/15 in ni bilo nobenih problemov :!:

v hrib npr. na celjsko kočko po čistem snegu sem vse tako nascal (ravnine, speljevanje v klancih, ovinki...), da so samo gledal...takrat pa je šlo počez, zato pa sem lahko tako hitro peljal (da ni kljun ven rinil), pa zato, ker pač uživam v driftanju.
:oops:

manj koplje na križiščih, ko speljuješ (suho, mokro, sneg) kot FWD, zaradi prenosa teže nazaj med pospeševanjem

če se v ovinke pelješ z uravnoteženim gasom ali brez oz. bremzaš...bo vedno najprej izgubil stik s podlago sprednji par koles, šele v primeru, da ga pohodiš, ga zanese!
mimogrede, zato lahko po snegu bistveno hitreje pripelješ v ovinke, križišča...

jst sem se zaljubu v RWD še predno sem ga imel, sedaj pa mi sploh sprednji pogon ne paše več...je pa recimo bolj trotlziher:

pri pretiravanju je reakcija, ki poskrbi da vozilo ostane na cesti popolnoma nasprotna tisti, ki jo potrebuješ, da spraviš rit nazaj na svoje tirnice.
torej zmanjševanje plina in dodajanje volana pri FWD oz. pri understeer-u in
pritisk sklopke ali pa enakomeren plin ter kontra lock (kontra motanje)...le to zahteva malce več znanja, izkušenj pri RWD oz. pri oversteer-u...
po drugi strani pa pri FWD (večini) lahko rit zelo na hitro odnese, če sredi ovinka močno pohodimo bremzo (zaradi izdatno lahke riti in prenosa teže v tem primeru)



prednosti zadnjega pogona pred sprednjim: :)

_ni torksteera (ne trga ti volana iz rok in ne vleče kljun iz ovinka...)
_volan ni obremenjen še z pogonom in je zato lažji, omogoča natančnejše usmerjanje vozila
_lažje prenaša velike motorne moči in jih je sposoben spravit na cesto
_bolj enakomerna razporeditev teže-boljša lega
_manj podkrmarjenja
_ni nadležnega občutka, da sprednja kolesa vlečejo avto za sabo (ampak da ga od zadaj potiskajo)
_manj kopanja pri speljevanjih
_udobnejša vožnja, predvsem za voznika (razbremenjen volan...)
_FUN; FUN, FUN...DRIFTANJE...za užitek v vožnji nima primerjave!

slabosti zadnjega pogona v primerjavi s sprednjim: :(

_slabša predvidljivost za neveščega voznika
_ob morebitni napačni reakciji v ovinku lahko odnese zadek, kar zna koga presenetiti (pa ne pri normalni ali hitri vožnji, ampak divjanju, trdih, sunkovitih reakcijah...)
_ker je pogon speljan k zadnjemu paru koles, se čuti malce zamika pri dodajanju gasa (res malce)
_večja teža
_manj prostora v notranjosti (diff)
_če se uspeš zakopati na snegu (predvidevam), da se težje izkoplješ ven, ker pogonskih koles ne moreš obračati levo in desno in iskati boljšega oprijema in zato, ker je pri sprednjem pogonu velika večina teže nad sprednjim parom pogonskih koles in je zato oprijem v snegu malce boljši

no ja, toliko od mene...predvsem pa:

za športno in zabavno vožnjo je RWD ZAKON...za vožnjo otrok do vrtca in do trgovine, pa je itak vsak vredu

je pa kr nekaj ljudi, ki se enostavno ne morejo znebiti strahu pre RWD, kljub temu, da nimajo slabih izkušenj (ata so govorili, da je to smrt, bla bla)

lp ;)


ps: glede 4 pogona pa je zelo odvisno od zasnove, nastavitev...načeloma pa ima daleč najboljšo trakcijo, nagnjenost k podkrmarjenju in občasno presenečenje v obliki prekrmarjenja...ampak 100 različnih sistemov-100 načinov reagiranja...
bi mel kakšno imrezo, evota al pa audija :P

za eskime je pa itak samo džip pa 4 pogon, al pa še boljš goseničar :twisted:

Pozabil si še:
-večja teža avtomobila zaradi kardana,
-z leti luft v kardanu...
+manjši obračalni krog... :twisted:
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Ne sep 10, 2006 8:36 am

drži ;)
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Ne sep 10, 2006 9:33 am

Se iskreno opravičujem za dretje :oops:

ampak tole nabijanje o tem kateri je boljši je malo brezveze ker je itak jasno da imajo vse 3 oblike pogono pozitivne in negativen lastnosti mi je prebilo. Pač kaj rabiš in kaj ti ustreza.

Glede teorij zarote pa takole: Če naredi neka znamka toliko in toliko MILIJONOV vozil letno in trdi da to dela iz neke ljubezni, kreativnega navdiha in kaj jaz vem kaj še vse je to eno navadno NABIJANJE in spada v kategorijo reklam pralnih praškov in vložkov. Gre samo za neko komponento oglaševanja ki da kupcu tisto naboj snobizma/eksluzive da gre pač nekaj kupit.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne sep 10, 2006 9:44 am

Teorije zarote gor dol.

Kaj je zdaj boljše?

Od spredaj ali od zadaj?
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Ne sep 10, 2006 9:50 am

Z obeh naenkrat! :8 :vc
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
axa
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: Po sep 15, 2003 11:25 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a axa Ne sep 10, 2006 11:19 am

Najboljse,da ga fase z obeh strani!!!Ups napacna tema :lol:

Hehe tapravi desci vozmo 4x4+turbo pa se peljemo po snegu,dezju,mokrem k
po tirih pa se driftamo lahko :P :P Mal se hecam,da ne bo kdo zdej kej zameru... :)


Drugace pa ce se mal zresnim pa lahko komot recem,da ga ni cez AWD in RWD
pogon pa pika.Rwd pac zahteva mal bolj izpiljen obcutek na gasu docim AWD
pa oprosca marsikaj.
 
Uporabniški avatar
D_WoMaN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: To avg 29, 2006 2:03 pm
Kraj: whatever

Napisal/-a D_WoMaN Ne sep 10, 2006 1:18 pm

ok. sam kateri avto potem kupit z rwd, awd, fwd pogonom? tak za začetek recimo ker avto z rwd pogonom, da se navadiš. k recimo začetnik voznik nemore vozit enga modernga rwd BMW z nad 200 konji.
pa kateri avto je bolši za voznike začetnike sploh? (rwd, awd, fwd?)
kateri avti z rwd pogonom se prodajajo v sloveniji poleg bmwja? rabljene mislim. pač pocen avte k nimajo vsi dnara k solate za nov rwd avto. :roll:
Zadnjič spremenil D_WoMaN, dne Ne sep 10, 2006 6:51 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Vozite po svoji strani ceste, ker po sredini vozim jaz!!!
nismo najboljši, smo pa najdražji :P
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne sep 10, 2006 2:23 pm

Mercedes, Porsche
 
Uporabniški avatar
D_WoMaN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: To avg 29, 2006 2:03 pm
Kraj: whatever

Napisal/-a D_WoMaN Ne sep 10, 2006 2:47 pm

kaj pa cene? kateri modeli....
Slika
Vozite po svoji strani ceste, ker po sredini vozim jaz!!!
nismo najboljši, smo pa najdražji :P
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Re: Zadnji pogon na pohodu?

Napisal/-a Mojster Miha Ne sep 10, 2006 3:52 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Popularnost zadnjemu pogonu raste, to je dejstvo. Tradicionalnima Mercedesu in BMW-ju so se pridružili najprej Lexus, potem Infiniti, Cadillac, Chrysler, GM-ov avstralska RWD platforma bo po novem potiskala tudi Buicke, Pontiace...

Čemu je tako? Jaz menim, da zgolj zaradi prestiža in zato, ker je bil FWD včasih tehnični napredek, dandanes pa je masoven in s tem brezvezen. Ko bodo vsi avtomobili RWD, bodo spet kul FWD. Jaz mislim, da je to samo to. Ker nekih prednosti pri zadnjem pogonu ne vidim, razen na dirkalni stezi.

Skratka, kaj pravite, čemu?

Pri katerih znamkah se še obeta zadnji pogon?


Veliko hrupa za prazen nič - pogon na prednji kolesni par na tržišču EU prevladuje in in bo tudi v prihodnosti. GM bo mogoče omenjeno platformo "posodil" kakšni od svojih blagovnih znamk, ki so vidneje zastopane v EU, ampak še to zgolj v višjih razredih. Pri ostalih ne gre pričakovati večjih sprememb na tem področju

Ne soglašam pa s tvojo primerjavo enega in druge vrste pogona v drugem odstavku - je zgolj provokacija, "kr neki" ali karkoli tretjega ?

Tako en kot drugi način ima svoje prednosti in slabosti - in vsak naj si izbere kar mu je všeč. Glede na število prodanih vozil je tu v prednosti pogon spredaj.
Meni osebno se mi zdi "naj" 4x4 in sicer v kakšnem AUDI-ju ali SUBARU-ju - "davek" je sicer večja poraba in stroški, ampak ko začne "zmanjkovati" oprijema je ves "davek" obilno povrnjen.

LP
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Ne sep 10, 2006 5:31 pm

D_WoMaN je napisal/-a:kaj pa cene? kateri modeli....


Mercedes - vsi modeli v osnovi razen A in B klase ter ML in G, ki sta 4x4
BMW - vsi modeli razen X3 in X5, zopet 4x4
Porsche - vsi modeli razen Cayenne (4x4)
Opel Omega

Potem so pa še tu razni Ferrariji, maseratiji..

Za cene pa www.avto.net
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Re: Zadnji pogon na pohodu?

Napisal/-a Joie de vivre! Ne sep 10, 2006 7:44 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Popularnost zadnjemu pogonu raste, to je dejstvo. Tradicionalnima Mercedesu in BMW-ju so se pridružili najprej Lexus, potem Infiniti, Cadillac, Chrysler, GM-ov avstralska RWD platforma bo po novem potiskala tudi Buicke, Pontiace...

Čemu je tako? Jaz menim, da zgolj zaradi prestiža in zato, ker je bil FWD včasih tehnični napredek, dandanes pa je masoven in s tem brezvezen. Ko bodo vsi avtomobili RWD, bodo spet kul FWD. Jaz mislim, da je to samo to. Ker nekih prednosti pri zadnjem pogonu ne vidim, razen na dirkalni stezi.

Skratka, kaj pravite, čemu?

Pri katerih znamkah se še obeta zadnji pogon?


Veliko hrupa za prazen nič - pogon na prednji kolesni par na tržišču EU prevladuje in in bo tudi v prihodnosti. GM bo mogoče omenjeno platformo "posodil" kakšni od svojih blagovnih znamk, ki so vidneje zastopane v EU, ampak še to zgolj v višjih razredih. Pri ostalih ne gre pričakovati večjih sprememb na tem področju

Ne soglašam pa s tvojo primerjavo enega in druge vrste pogona v drugem odstavku - je zgolj provokacija, "kr neki" ali karkoli tretjega ?

Tako en kot drugi način ima svoje prednosti in slabosti - in vsak naj si izbere kar mu je všeč. Glede na število prodanih vozil je tu v prednosti pogon spredaj.
Meni osebno se mi zdi "naj" 4x4 in sicer v kakšnem AUDI-ju ali SUBARU-ju - "davek" je sicer večja poraba in stroški, ampak ko začne "zmanjkovati" oprijema je ves "davek" obilno povrnjen.

LP


Brez provokacije se ne bi razvila debata.
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Ne sep 10, 2006 8:36 pm

avtomobilov na zadnji pogon je relativno malo na tržišču, še posebej za mali denar.

k omenjenim bi dodal še:
ford scorpio, sierra
nissan 200sx, s13, 350z, 300zx(nisem sigurn)...
mazda mx5, rx7, rx8
alfa 75
fičo, pičipoki
stari opli (kadet,. rekord, senator)
honda s2000, nsx
stare lade
stare škode (ne spomnim se imena)
mg
večina športnih avtomobilov
opel speedster
smarti (z izjemo for4...vsaj mislim, da)
toyota mr2, supra, hachiroku (stara corola ae86)
pa še kaj bi se našlo...

;)

za začetek bi priporočal kakšnega ne premočnega BMW-ja, recimo 318i, dobiš e36 model že za 200ksit+, pa do 1,3mio sit.
dovolj močan, poceni registracija, malo pije, poceni deli...50/50 razporeditev teže...mislim, da je zelo dobra izhodiščna točka

lp
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne sep 10, 2006 8:58 pm

erm... bmw 318i ma 50:50 razporejeno tezo?? wtf od kdaj?

kromfelna je napisal/-a:Ma s tem zadnjim pogonom pa že malo pretiravate. Tu govorite kako je to oh in sploh, potem pa voznike mercedesov, ki vozijo te RWD avte že par deset let suče po ovinkih in meče ven. Če bi bilo razmerje med RWD in FWD 50:50, potem smo lahko prepričani, da bi prvih končalo veliko več po jarkih, travnikih in njivah. Pa ne zdaj o tem, da ljudje ne znajo vozit. RWD nosi, nosi ga bolj in to je dejstvo.


mece jih iz ovinkov zato ker so vajeni sprednjega pogona, ki pac ni zadnji in je treba temu primerno drugace vozit. rwd gre precej lepse v ovinke ce se tega lotis tako kot je treba. o tem koliko fwd vozil konca po jarkih, si lahko preberes v novicah.

js vozim fwd in rwd, in ti lahko povem, da med vsakim ovinkom, ki ga zvozim s fwd pomislim na to kako zelo velik lepse se je v isti ovink pelat z rwd in vsak ovink k ga spelem z rwd mi na ustih narise nasmeh.

sprednji pogon je pac ekonomicno vsakdanje sranje, ki smo ga prisiljeni trpeti. jebat ga :)
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Ne sep 10, 2006 9:15 pm

Zakaj nosi avte z RWD ?????

KER SO MOČNEJŠI IN NE 75 KM ŠPAROVČKI !!!!!

Vse voznike FWD prosin naj probajo prvič ko bo zasnežena cesta v ovinku pohodit gas in glejte kaj se bo zgodilo. Vam jaz povem in verjemte mi da mam prou. Avto bo šel popolnoma naravnost in tudi če volan zavijete do konca. Ko gas spustite se avto ujame (dokler seveda ne pretiravate). IN NE PRVI POGON TE NE VLEČE V SMERI OVINKA AMPAK NARAVNOST VEN !!!!!

Kaj se zgodi pri RWD. Odnese zadnji del in z malo znanja in obraćanja volana v nasprotno smer se pelješ z seveda veliko užitka :twisted: :twisted: . Če si nedeljiski voznik gas odvzameš in avto se ujame. In med vsemi manevri inajo prva kolesa dober stik z podlago in lahko z volano celo zaviješ tja kamor hočeš.

BMW e36 pa še nima 50:50 razporeditev teže. Je že občutno bolši kot e30 samo še vedno ni to to. Z e46 pa se pelješ v sneg kot tank.

Pa še ena cvetka od predhodnih kometarjev. "FWD je bol zihr" :noro :noro KOliko se kvarijo pogonski zglobi in polosovine pri FWD in koliko pri RWD. Ma dejte nehat no. :!: :!:

Jaz sem prevozil že dosti kilometrov tako z FWD, AWD in RWD in zaenkrat me je najbolj prepričal RWD čeprav sem iz hribov in imamo kar hude zime. AWD ima bolši oprijem v hrib in se res ne ustavi kar tako samo v ovinku se pri večini še vedno pojavlja isti problem kot sem ga omenil na začetku in je tipičen za FWD. So svetle izjeme in eden med njimi je sigurno X-drive. Za novega Qatrota nevem samo prejšnji še zmeraj ni bil to kar bi lahko in bi moral biti.

Pogon z katerim niste naredili vsaj nekaj 1000 km pa prosim ne komentirat kako se vozijo če ste samo tri stare strice vidl kako jim riti odnaša. Nič čudnega da je tako malo voznikov RWD če vsi začetniki berejo take cvetke po netu in si ne upajo BMW-ja kupit ker to ni za začetnike ker kar skos riti obrača. :bonk :bonk
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Ne sep 10, 2006 9:56 pm

pardon 52/48% nekje od l. 1991 dalje

hudičevo blizu, ane ;)

lp
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov