ShowDown je napisal/-a:Golf nima quattro-ja. Ma kar slabši sistem s haldex sklopko.
Vem, da golf nima quattra, to sm napisal zato, ker je napisal, da WV nima izkušenj s 4x4.
Polooo je napisal/-a:Mate je napisal/-a:naj bi Golf V VWju prinašal premalo dobička
Tlele se nebi glih strinju...[/b]
Mojster Miha je napisal/-a:Vsi našteti SUZUKI-ji (IGNIS, SX-4)- ter FIAT-ov "dvojček" niso primerljivi z GOLF-om - 4-motion.
Mogoče zgolj po "teži" nakupa - sicer pa je razlik enostavno preveč.
SUZUKI-jev "najbljižji" model je bi bil BALENO
LP
nebivedu je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:Vsi našteti SUZUKI-ji (IGNIS, SX-4)- ter FIAT-ov "dvojček" niso primerljivi z GOLF-om - 4-motion.
Mogoče zgolj po "teži" nakupa - sicer pa je razlik enostavno preveč.
SUZUKI-jev "najbljižji" model je bi bil BALENO
LP
Res je, niso primerljivi, vsi so nad golfom, tko po kvaliteti, kot po zanesljivosti. Golf V je dobesedno največji krš, kar ga prodaja VAG grupa v zadnjih parih letih. Golf V tut G ni več od tistega Golfa 1 in 2, ki se je res prodajal.
Media3 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:Vsi našteti SUZUKI-ji (IGNIS, SX-4)- ter FIAT-ov "dvojček" niso primerljivi z GOLF-om - 4-motion.
Mogoče zgolj po "teži" nakupa - sicer pa je razlik enostavno preveč.
SUZUKI-jev "najbljižji" model je bi bil BALENO
LP
Res je, niso primerljivi, vsi so nad golfom, tko po kvaliteti, kot po zanesljivosti. Golf V je dobesedno največji krš, kar ga prodaja VAG grupa v zadnjih parih letih. Golf V tut G ni več od tistega Golfa 1 in 2, ki se je res prodajal.
Imam kšne konkretne podatke oziroma primerjave avtomobilov ali celo izkušnje.![]()
Če pa pišeš na pamet je pa bolje, da greš na sprehod.
Spyker je napisal/-a:Drgač pa kvaliteta novejših Volkswagnovih vozil je res padla, kle si zatiskat oči nima smisla.
Nebivedu, vsak ma svoje mnenje in za moje mnenje pretiravaš.
Jest predlagam da zaključmo s to debato ker vsi vemo kam bo privedla če bo šla naprej v tej smeri.
nebivedu je napisal/-a:Media3 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:Vsi našteti SUZUKI-ji (IGNIS, SX-4)- ter FIAT-ov "dvojček" niso primerljivi z GOLF-om - 4-motion.
Mogoče zgolj po "teži" nakupa - sicer pa je razlik enostavno preveč.
SUZUKI-jev "najbljižji" model je bi bil BALENO
LP
Res je, niso primerljivi, vsi so nad golfom, tko po kvaliteti, kot po zanesljivosti. Golf V je dobesedno največji krš, kar ga prodaja VAG grupa v zadnjih parih letih. Golf V tut G ni več od tistega Golfa 1 in 2, ki se je res prodajal.
Imam kšne konkretne podatke oziroma primerjave avtomobilov ali celo izkušnje.![]()
Če pa pišeš na pamet je pa bolje, da greš na sprehod.
VW lover, rabiš dokaze?
S kolegom šraufava avtomobile na vasi, kjer imajo uglavnem samo VAG avtomobile., par fiatov in renaulte. Od vseh pasatov, oktavij, audijev in golfov, so na servisih samo golfi. Audiji delajo in se vozijo samo na redne servise, oktavije tudi, samo občasno crkne kaka bosch pumpa zarad kurilca. Na golfih pa crkuje od menjalnikov pa do elektronike, potem na podvozju ležaji crkujejo na 10.000km, amortizerji že pri 60.000km in skratka vse gre počasi v maloro na teh avtomobilih in to čisto brez razloga (no razlog je - slaba kvaliteta in zelo površno vse narejeno), drugi problem so tut uradni servisi, ki goljufajo. Človek je k nama pripeljal golfa 4 iz rednega servisa na 120.000km, ker se mu je zdelo, da avto dela tako kot prej (nekaj je cukal). Tam naj bi mu menjali nevem kok stvari(servis je prišel okoli 143.000 sit, po detaljnem pregledu smo ugotovili, da je vodna pumpa še vedno ista - stara, jermen je menjan, vendar na starem šponarju, filtri so samo posesani in noben ni niti odpiral škatle za mikrofilter, oljni filter je bil na avtu že vsaj 60.000km, zavorne ploščice so bile stare gor vse to pa je bilo zaračunano z ogromno urami dela na pooblaščenem servisu.
Podoben primer sem imel doma, ker je od punce mama bolj verjela mehanikom, kot meni, pa smo potem ugotovili, da so jo na servisu nategnili za 42.000 sit, pa vse dele stare pustili na avtu. Sicer je to bil renault, vendar očitno na vseh servisih to že počnejo.Spyker je napisal/-a:Drgač pa kvaliteta novejših Volkswagnovih vozil je res padla, kle si zatiskat oči nima smisla.
Nebivedu, vsak ma svoje mnenje in za moje mnenje pretiravaš.
Jest predlagam da zaključmo s to debato ker vsi vemo kam bo privedla če bo šla naprej v tej smeri.
Nič ne pretiravam, večini avtomobilov je kvaliteta tok padla, da ni za verjet - pa tukaj zraven lahko začneš štet tudi toyoto landcriuser, ki je bila nekoč pojem nepokvarljivosti.
Media3 je napisal/-a:Sem lover vag-koncerna. In to z razlogi, da v 21 letih odkar smo mel golfa1 pa do zdaj ko imamo seat ibizo, cordobo,leona. Vse delalo super samo redni servisi.
Nevem kako lahko ENAKI deli ki so npr: v leonu alpa v golfu. Pri gofu kvarijo pri leonu pa ne. Zelo čudno oziroma smešno. To mi prosim razlož, ker nism mehanik. Vem pa da so enaki.
Glede servisov je pa tako, da te povsod nategujejo pa ni važno za kero znamko gre.
Moje mnenje je tako, da so ljudje čist sami krivi če se pustijo nategovati.
Glede tega, da je padla kvaliteta , je pa to tako:
v golf enki ti ni mogla crknit: turbina, el. pomik stekel, klima, razni senzorji...
V golf v pa to lahko crkne.
nebivedu je napisal/-a:Media3 je napisal/-a:Sem lover vag-koncerna. In to z razlogi, da v 21 letih odkar smo mel golfa1 pa do zdaj ko imamo seat ibizo, cordobo,leona. Vse delalo super samo redni servisi.
Nevem kako lahko ENAKI deli ki so npr: v leonu alpa v golfu. Pri gofu kvarijo pri leonu pa ne. Zelo čudno oziroma smešno. To mi prosim razlož, ker nism mehanik. Vem pa da so enaki.
Glede servisov je pa tako, da te povsod nategujejo pa ni važno za kero znamko gre.
Moje mnenje je tako, da so ljudje čist sami krivi če se pustijo nategovati.
Glede tega, da je padla kvaliteta , je pa to tako:
v golf enki ti ni mogla crknit: turbina, el. pomik stekel, klima, razni senzorji...
V golf v pa to lahko crkne.
Media3 je napisal/-a:Kot prvo nevem zakaj šravfata vozilo v garanciji. Potem če je manjalnik noče v prvo je nekaj narobe. Ker ko sem jaz vozil golfa5 je menjalnik delal super.
Men je avto vreden taga denarja. Ker me je vag. grupa dozdaj prepričala. In verjetno nism edini.
nebivedu je napisal/-a:Media3 je napisal/-a:Kot prvo nevem zakaj šravfata vozilo v garanciji. Potem če je manjalnik noče v prvo je nekaj narobe. Ker ko sem jaz vozil golfa5 je menjalnik delal super.
Men je avto vreden taga denarja. Ker me je vag. grupa dozdaj prepričala. In verjetno nism edini.
Avto sva šraufala, ker mu ga na uradnem servisu pri vrtaču niso hoteli, češ, da ni nič narobe z njim. Pač so tok levi tm na servisu, da ne vidijo tut tega ne, da so ploščice za prednje zavore dobesedno razpadle.
Poleg tega pa šraufava vse avtomobile. Kdorkoli pač pripelje avto za popravit, mu ga popraviva. Na svoje delo dava pa garancijo 3 mesece. Pa tut dele lahko zrihtava za vse avtomobile.
Spyker je napisal/-a:Glede ploščic...so bile originalne?
Vem vem, mal off-topic, čist pa spet ne
martk je napisal/-a:Mene je petka (golf)razočarala. En teden sem vozil po španiji rentan avto s prevoženimi 4kkm in sta mi bili všeč 2 stvari:
1. trikratni utrip smernika pri menjavi pasov.... saj veste
2. motorske zmogljivisti 2.0 TDI
Ni mi pa bilo všeč, da mi je pri sprednjem kolesu nekaj tako obupno hrustalo, da sem mislil, da bo kolo odletelo. Pa udobje, hmm, vsak francoz nad 2,5MIO sit je boljši.
Kar se ergonomoje tiče, sem pa že povedal. Imam kratke noge in če hočem doseči stopalke, moram premakniti zic naprej. Potem pa s koleni drsam po plastiki. Najkvalitetnejši plastiki :P
Če pa dobim npr mazdo6, ali toyoto avensis, ali konec koncev audi a3... za isti denarGovorim za enako opremljene avtomobile.
Mene je , še enkrat poudarjam, razočaral tale model, za ostale ne vem, nisem jih vozil.
Če bo VI-ka sledila V-ki v teh smereh, ne bo dobro.
Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov