Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Media3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Po jan 03, 2005 8:49 pm

Napisal/-a Media3 Če okt 26, 2006 6:02 pm

ShowDown je napisal/-a:Golf nima quattro-ja. Ma kar slabši sistem s haldex sklopko.

Vem, da golf nima quattra, to sm napisal zato, ker je napisal, da WV nima izkušenj s 4x4.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če okt 26, 2006 6:06 pm

Polooo je napisal/-a:
Mate je napisal/-a:naj bi Golf V VWju prinašal premalo dobička

Tlele se nebi glih strinju...[/b]

Tole sem pobral v intervjuju z Lešnikom v eni izmed slovenskih motorevij.

Pa dajte se že enkrat nehat nasplošno kregat, katera ferma je boljša in kater štirikolesni pogon. VW ma svoje prednosti in slabosti, Fiat svoje, prav tako Suzuki in tudi ostale tovarne. (Če je pa kdo gledu Top Gear ali Fifth Gear z reportažo iz enega bolj znanih sejmov, se pa spomni posnetka, kjer reporter neko žensko na Minijevem štantu sprašuje kaj dela in na koncu iz nje spravi, da primerja barvne kombinacije za Suzuki, ker so take raziskave drage). Enako je s štirikolesnimi pogoni, 4motion (haldex) je večinoma sprednji pogon, ko zadnja kolesa zdrsnejo, se pogon prenese na zadnja, kar ima za posledico slabše vozne lastnosti, slabše terenske sposobnosti, a nižjo porabo goriva na račun 4x4 pogona (največ se pozna dodatnih 150kg), medtem ko quattro (torsen diferencial) ponuja boljše vozne lastnosti, boljše terenske sposobnosti in večjo porabo (pol litra do liter). Sicer pa v tem razredu, kar se tiče VW koncerna ta debata odpade, ker imata tako Golf kot Audi A3 oba enak način pogona. In konec koncev, človek sprašuje o konkretni ponudbi in je z izbiro avtomobila že odločen - zakaj potem toliko objav naj kupi nekaj drugega?
Slika
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown Če okt 26, 2006 6:59 pm

@Spyker:
Tukaj si malo preberi: http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če okt 26, 2006 7:12 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Vsi našteti SUZUKI-ji (IGNIS, SX-4)- ter FIAT-ov "dvojček" niso primerljivi z GOLF-om - 4-motion.

Mogoče zgolj po "teži" nakupa - sicer pa je razlik enostavno preveč.

SUZUKI-jev "najbljižji" model je bi bil BALENO

LP


Res je, niso primerljivi, vsi so nad golfom, tko po kvaliteti, kot po zanesljivosti. Golf V je dobesedno največji krš, kar ga prodaja VAG grupa v zadnjih parih letih. Golf V tut G ni več od tistega Golfa 1 in 2, ki se je res prodajal.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Media3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Po jan 03, 2005 8:49 pm

Napisal/-a Media3 Če okt 26, 2006 7:27 pm

nebivedu je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Vsi našteti SUZUKI-ji (IGNIS, SX-4)- ter FIAT-ov "dvojček" niso primerljivi z GOLF-om - 4-motion.

Mogoče zgolj po "teži" nakupa - sicer pa je razlik enostavno preveč.

SUZUKI-jev "najbljižji" model je bi bil BALENO

LP


Res je, niso primerljivi, vsi so nad golfom, tko po kvaliteti, kot po zanesljivosti. Golf V je dobesedno največji krš, kar ga prodaja VAG grupa v zadnjih parih letih. Golf V tut G ni več od tistega Golfa 1 in 2, ki se je res prodajal.


Imam kšne konkretne podatke oziroma primerjave avtomobilov ali celo izkušnje. :?:
Če pa pišeš na pamet je pa bolje, da greš na sprehod.
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Če okt 26, 2006 7:30 pm

no tisto s stilotom sem bolj kot ne v šali rekel :D 8)
Sicer v tujini je morda to malo drugače, pri nas pa se mi zdijo (predvsem rabljeni) VWji in Audiji mnogo precenjeni, zadnje čase povsem neupravičeno.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če okt 26, 2006 8:06 pm

Drgač pa kvaliteta novejših Volkswagnovih vozil je res padla, kle si zatiskat oči nima smisla.

Nebivedu, vsak ma svoje mnenje in za moje mnenje pretiravaš.

Jest predlagam da zaključmo s to debato ker vsi vemo kam bo privedla če bo šla naprej v tej smeri.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če okt 26, 2006 8:15 pm

Media3 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Vsi našteti SUZUKI-ji (IGNIS, SX-4)- ter FIAT-ov "dvojček" niso primerljivi z GOLF-om - 4-motion.

Mogoče zgolj po "teži" nakupa - sicer pa je razlik enostavno preveč.

SUZUKI-jev "najbljižji" model je bi bil BALENO

LP


Res je, niso primerljivi, vsi so nad golfom, tko po kvaliteti, kot po zanesljivosti. Golf V je dobesedno največji krš, kar ga prodaja VAG grupa v zadnjih parih letih. Golf V tut G ni več od tistega Golfa 1 in 2, ki se je res prodajal.


Imam kšne konkretne podatke oziroma primerjave avtomobilov ali celo izkušnje. :?:
Če pa pišeš na pamet je pa bolje, da greš na sprehod.


VW lover, rabiš dokaze?
S kolegom šraufava avtomobile na vasi, kjer imajo uglavnem samo VAG avtomobile., par fiatov in renaulte. Od vseh pasatov, oktavij, audijev in golfov, so na servisih samo golfi. Audiji delajo in se vozijo samo na redne servise, oktavije tudi, samo občasno crkne kaka bosch pumpa zarad kurilca. Na golfih pa crkuje od menjalnikov pa do elektronike, potem na podvozju ležaji crkujejo na 10.000km, amortizerji že pri 60.000km in skratka vse gre počasi v maloro na teh avtomobilih in to čisto brez razloga (no razlog je - slaba kvaliteta in zelo površno vse narejeno), drugi problem so tut uradni servisi, ki goljufajo. Človek je k nama pripeljal golfa 4 iz rednega servisa na 120.000km, ker se mu je zdelo, da avto dela tako kot prej (nekaj je cukal). Tam naj bi mu menjali nevem kok stvari(servis je prišel okoli 143.000 sit, po detaljnem pregledu smo ugotovili, da je vodna pumpa še vedno ista - stara, jermen je menjan, vendar na starem šponarju, filtri so samo posesani in noben ni niti odpiral škatle za mikrofilter, oljni filter je bil na avtu že vsaj 60.000km, zavorne ploščice so bile stare gor vse to pa je bilo zaračunano z ogromno urami dela na pooblaščenem servisu.

Podoben primer sem imel doma, ker je od punce mama bolj verjela mehanikom, kot meni, pa smo potem ugotovili, da so jo na servisu nategnili za 42.000 sit, pa vse dele stare pustili na avtu. Sicer je to bil renault, vendar očitno na vseh servisih to že počnejo.

Spyker je napisal/-a:Drgač pa kvaliteta novejših Volkswagnovih vozil je res padla, kle si zatiskat oči nima smisla.

Nebivedu, vsak ma svoje mnenje in za moje mnenje pretiravaš.

Jest predlagam da zaključmo s to debato ker vsi vemo kam bo privedla če bo šla naprej v tej smeri.


Nič ne pretiravam, večini avtomobilov je kvaliteta tok padla, da ni za verjet - pa tukaj zraven lahko začneš štet tudi toyoto landcriuser, ki je bila nekoč pojem nepokvarljivosti.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Media3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Po jan 03, 2005 8:49 pm

Napisal/-a Media3 Če okt 26, 2006 8:41 pm

nebivedu je napisal/-a:
Media3 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Vsi našteti SUZUKI-ji (IGNIS, SX-4)- ter FIAT-ov "dvojček" niso primerljivi z GOLF-om - 4-motion.

Mogoče zgolj po "teži" nakupa - sicer pa je razlik enostavno preveč.

SUZUKI-jev "najbljižji" model je bi bil BALENO

LP


Res je, niso primerljivi, vsi so nad golfom, tko po kvaliteti, kot po zanesljivosti. Golf V je dobesedno največji krš, kar ga prodaja VAG grupa v zadnjih parih letih. Golf V tut G ni več od tistega Golfa 1 in 2, ki se je res prodajal.


Imam kšne konkretne podatke oziroma primerjave avtomobilov ali celo izkušnje. :?:
Če pa pišeš na pamet je pa bolje, da greš na sprehod.


VW lover, rabiš dokaze?
S kolegom šraufava avtomobile na vasi, kjer imajo uglavnem samo VAG avtomobile., par fiatov in renaulte. Od vseh pasatov, oktavij, audijev in golfov, so na servisih samo golfi. Audiji delajo in se vozijo samo na redne servise, oktavije tudi, samo občasno crkne kaka bosch pumpa zarad kurilca. Na golfih pa crkuje od menjalnikov pa do elektronike, potem na podvozju ležaji crkujejo na 10.000km, amortizerji že pri 60.000km in skratka vse gre počasi v maloro na teh avtomobilih in to čisto brez razloga (no razlog je - slaba kvaliteta in zelo površno vse narejeno), drugi problem so tut uradni servisi, ki goljufajo. Človek je k nama pripeljal golfa 4 iz rednega servisa na 120.000km, ker se mu je zdelo, da avto dela tako kot prej (nekaj je cukal). Tam naj bi mu menjali nevem kok stvari(servis je prišel okoli 143.000 sit, po detaljnem pregledu smo ugotovili, da je vodna pumpa še vedno ista - stara, jermen je menjan, vendar na starem šponarju, filtri so samo posesani in noben ni niti odpiral škatle za mikrofilter, oljni filter je bil na avtu že vsaj 60.000km, zavorne ploščice so bile stare gor vse to pa je bilo zaračunano z ogromno urami dela na pooblaščenem servisu.

Podoben primer sem imel doma, ker je od punce mama bolj verjela mehanikom, kot meni, pa smo potem ugotovili, da so jo na servisu nategnili za 42.000 sit, pa vse dele stare pustili na avtu. Sicer je to bil renault, vendar očitno na vseh servisih to že počnejo.

Spyker je napisal/-a:Drgač pa kvaliteta novejših Volkswagnovih vozil je res padla, kle si zatiskat oči nima smisla.

Nebivedu, vsak ma svoje mnenje in za moje mnenje pretiravaš.

Jest predlagam da zaključmo s to debato ker vsi vemo kam bo privedla če bo šla naprej v tej smeri.


Nič ne pretiravam, večini avtomobilov je kvaliteta tok padla, da ni za verjet - pa tukaj zraven lahko začneš štet tudi toyoto landcriuser, ki je bila nekoč pojem nepokvarljivosti.

Sem lover vag-koncerna. In to z razlogi, da v 21 letih odkar smo mel golfa1 pa do zdaj ko imamo seat ibizo, cordobo,leona. Vse delalo super samo redni servisi.
Nevem kako lahko ENAKI deli ki so npr: v leonu alpa v golfu. Pri gofu kvarijo pri leonu pa ne. Zelo čudno oziroma smešno. To mi prosim razlož, ker nism mehanik. Vem pa da so enaki.
Glede servisov je pa tako, da te povsod nategujejo pa ni važno za kero znamko gre.
Moje mnenje je tako, da so ljudje čist sami krivi če se pustijo nategovati.
Glede tega, da je padla kvaliteta , je pa to tako:
v golf enki ti ni mogla crknit: turbina, el. pomik stekel, klima, razni senzorji...
V golf v pa to lahko crkne.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če okt 26, 2006 8:48 pm

Avto so včasih izdelovali z namenom da se ljudje vozijo in ga uporabljajo. Danes pa se avtomobili izdelujejo zato, da nato služijo denarce na pooblaščenih servisih, od katerih ima denar seveda tudi matična tovarna/vodstvo določene avtomobilske znamke. Če posplošimo...

Deli pa niso odvisno samo od tega a so enaki ali ne, razlika je predvsem v tem za kater trg je avto delan in od tega kje je bil avto sestavljen. So pa še drugi razlogi verjetno.

Nebivedu, verjamem da imaš več izkušenj od mene zato čist spoštujem tvoje mnenje, imam pač jaz več ali manj samo dobre izkušnje s temi vozili :) Kot sem že rekel, kvaliteta VW vozil novejših generacij je padla, kako bo v prihodnje bomo videli, je pa za to krivo vodstvo in upam da pride na tem področju čimprej do kakšnih sprememb.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če okt 26, 2006 9:01 pm

Media3 je napisal/-a:Sem lover vag-koncerna. In to z razlogi, da v 21 letih odkar smo mel golfa1 pa do zdaj ko imamo seat ibizo, cordobo,leona. Vse delalo super samo redni servisi.
Nevem kako lahko ENAKI deli ki so npr: v leonu alpa v golfu. Pri gofu kvarijo pri leonu pa ne. Zelo čudno oziroma smešno. To mi prosim razlož, ker nism mehanik. Vem pa da so enaki.
Glede servisov je pa tako, da te povsod nategujejo pa ni važno za kero znamko gre.
Moje mnenje je tako, da so ljudje čist sami krivi če se pustijo nategovati.
Glede tega, da je padla kvaliteta , je pa to tako:
v golf enki ti ni mogla crknit: turbina, el. pomik stekel, klima, razni senzorji...
V golf v pa to lahko crkne.


Naj bi bili enaki tudi deli v škodi oktaviji in v audiju 3, pa tadva modela ne crkujeta tok kot golf 4 in 5. Ne vem zakaj je tok razlike, ti tut ne znam opisat napak ali simptomov, ker jih večinoma ne najdeš, dokler ni prepozno in zadeva že stoji ob cesti. V zadnjih petih mesecih sva enega in istega golfa 5 šraufala 3x - originalne zavorne ploščice so šle v mesecu in pol na kose, menjalnik škrta že odkar je človek avto kupil, v prvo prestavo da zelo težko, velikorta na silo, ker drugače ne gre - na servisu Vrtač v kranju so mu zatrdili, da je to na vseh golfih 5 enako. Na novem avti z 5000km prevoženimi je moral menjat zglob in ležaj v prednjem kolesu - na srečo garancijsko, samo vseeno ti da pridih nekvalitete.
Zdej mi pa povej, če je to slučajno na nivoju kvalitete golfa 1 in 2? Za moje pojme je to krš od krša in ni vreden 4.5 miljona tolarjev.

Že na testu golfa 4 v nemški auto moto reviji jim je počilo ohišje menjalnika pri 50.000km. Skritiziral so ga na 16ih straneh sami nemci, medtem ko leona vsi hvalijo, ibizo pa tudi. Petko golfa pa so skritizirali še bolj in mu sploh niso posvetili tok strani in takega orenk testa, ker so že takoj opazili tok pomanjkljivosti, da so se mu odpovedali.

Pa še ena primerjava imel sem subaru leone GL letnik 1985, kolega pa golfa 2 1987 letnik. Avtomobila sta imela isto nakupno ceno. Vendar subaru leone GL je imel centralno zaklepanje, elektrostekla spredaj in zadaj, servo volan, nastavljiv volan po višini, nastavljiv voznikov sedež po višini in meglenke na bullbaru ter 4x4 pogon, vse to serijsko, medtem ko nič od tega ni imel golf 2. Obadva od teh avtomobilov se še vozita okoli in sicer z več kot 300.000 kilometri in oba delata brez problemov in skoraj vse na njih dela. Na obeh je crknil potenciometer za vrtljaje ventilatorja in dodtano so morali golfu menjati prednje polosovine, na subaruju pa sem menjal zglob prednjega kolesa. Ko bo en nov golf delal tako kot dela ta golf 2, bom pa tut pohvalil kvaliteto izdelave - do takrat pa me noben ne bo prepričal, da je golf 5 vreden 4.5 miljona tolarjev. Tut polovico tega ne.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Media3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Po jan 03, 2005 8:49 pm

Napisal/-a Media3 Če okt 26, 2006 9:28 pm

nebivedu je napisal/-a:
Media3 je napisal/-a:Sem lover vag-koncerna. In to z razlogi, da v 21 letih odkar smo mel golfa1 pa do zdaj ko imamo seat ibizo, cordobo,leona. Vse delalo super samo redni servisi.
Nevem kako lahko ENAKI deli ki so npr: v leonu alpa v golfu. Pri gofu kvarijo pri leonu pa ne. Zelo čudno oziroma smešno. To mi prosim razlož, ker nism mehanik. Vem pa da so enaki.
Glede servisov je pa tako, da te povsod nategujejo pa ni važno za kero znamko gre.
Moje mnenje je tako, da so ljudje čist sami krivi če se pustijo nategovati.
Glede tega, da je padla kvaliteta , je pa to tako:
v golf enki ti ni mogla crknit: turbina, el. pomik stekel, klima, razni senzorji...
V golf v pa to lahko crkne.


Naj bi bili enaki tudi deli v škodi oktaviji in v audiju 3, pa tadva modela ne crkujeta tok kot golf 4 in 5. Ne vem zakaj je tok razlike, ti tut ne znam opisat napak ali simptomov, ker jih večinoma ne najdeš, dokler ni prepozno in zadeva že stoji ob cesti. V zadnjih petih mesecih sva enega in istega golfa 5 šraufala 3x - originalne zavorne ploščice so šle v mesecu in pol na kose, menjalnik škrta že odkar je človek avto kupil, v prvo prestavo da zelo težko, velikorta na silo, ker drugače ne gre - na servisu Vrtač v kranju so mu zatrdili, da je to na vseh golfih 5 enako. Na novem avti z 5000km prevoženimi je moral menjat zglob in ležaj v prednjem kolesu - na srečo garancijsko, samo vseeno ti da pridih nekvalitete.
Zdej mi pa povej, če je to slučajno na nivoju kvalitete golfa 1 in 2? Za moje pojme je to krš od krša in ni vreden 4.5 miljona tolarjev.

Že na testu golfa 4 v nemški auto moto reviji jim je počilo ohišje menjalnika pri 50.000km. Skritiziral so ga na 16ih straneh sami nemci, medtem ko leona vsi hvalijo, ibizo pa tudi. Petko golfa pa so skritizirali še bolj in mu sploh niso posvetili tok strani in takega orenk testa, ker so že takoj opazili tok pomanjkljivosti, da so se mu odpovedali.

quote]
Kot prvo nevem zakaj šravfata vozilo v garanciji. Potem če je manjalnik noče v prvo je nekaj narobe. Ker ko sem jaz vozil golfa5 je menjalnik delal super.
Men je avto vreden taga denarja. Ker me je vag. grupa dozdaj prepričala. In verjetno nism edini.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če okt 26, 2006 9:45 pm

Media3 je napisal/-a:Kot prvo nevem zakaj šravfata vozilo v garanciji. Potem če je manjalnik noče v prvo je nekaj narobe. Ker ko sem jaz vozil golfa5 je menjalnik delal super.
Men je avto vreden taga denarja. Ker me je vag. grupa dozdaj prepričala. In verjetno nism edini.


Avto sva šraufala, ker mu ga na uradnem servisu pri vrtaču niso hoteli, češ, da ni nič narobe z njim. Pač so tok levi tm na servisu, da ne vidijo tut tega ne, da so ploščice za prednje zavore dobesedno razpadle.

Poleg tega pa šraufava vse avtomobile. Kdorkoli pač pripelje avto za popravit, mu ga popraviva. Na svoje delo dava pa garancijo 3 mesece. Pa tut dele lahko zrihtava za vse avtomobile.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če okt 26, 2006 9:47 pm

Glede ploščic...so bile originalne?

Vem vem, mal off-topic, čist pa spet ne :)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Media3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Po jan 03, 2005 8:49 pm

Napisal/-a Media3 Če okt 26, 2006 9:55 pm

nebivedu je napisal/-a:
Media3 je napisal/-a:Kot prvo nevem zakaj šravfata vozilo v garanciji. Potem če je manjalnik noče v prvo je nekaj narobe. Ker ko sem jaz vozil golfa5 je menjalnik delal super.
Men je avto vreden taga denarja. Ker me je vag. grupa dozdaj prepričala. In verjetno nism edini.


Avto sva šraufala, ker mu ga na uradnem servisu pri vrtaču niso hoteli, češ, da ni nič narobe z njim. Pač so tok levi tm na servisu, da ne vidijo tut tega ne, da so ploščice za prednje zavore dobesedno razpadle.

Poleg tega pa šraufava vse avtomobile. Kdorkoli pač pripelje avto za popravit, mu ga popraviva. Na svoje delo dava pa garancijo 3 mesece. Pa tut dele lahko zrihtava za vse avtomobile.

Če je tako: naj zamenja serviserja :!:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če okt 26, 2006 10:00 pm

Spyker je napisal/-a:Glede ploščic...so bile originalne?

Vem vem, mal off-topic, čist pa spet ne :)


Ja originalne in so dobesedno razpadle po mesecu in pol. Vprašanje pa je če so mu nove dal not, da niso starih pustili od prej.

Serviserja je zamenjal, zdaj mu s kolegom vse šraufava in nima več problemov, je blo pa ogromno za pošraufat, ampak zdej dela tako kot mora(do naslednje zadeve, ki bo crknila spet sama od sebe).
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Če okt 26, 2006 10:09 pm

Mene je petka (golf)razočarala. En teden sem vozil po španiji rentan avto s prevoženimi 4kkm in sta mi bili všeč 2 stvari:
1. trikratni utrip smernika pri menjavi pasov.... saj veste
2. motorske zmogljivisti 2.0 TDI
Ni mi pa bilo všeč, da mi je pri sprednjem kolesu nekaj tako obupno hrustalo, da sem mislil, da bo kolo odletelo. Pa udobje, hmm, vsak francoz nad 2,5MIO sit je boljši.
Kar se ergonomoje tiče, sem pa že povedal. Imam kratke noge in če hočem doseči stopalke, moram premakniti zic naprej. Potem pa s koleni drsam po plastiki. Najkvalitetnejši plastiki :P
Če pa dobim npr mazdo6, ali toyoto avensis, ali konec koncev audi a3... za isti denar :roll: Govorim za enako opremljene avtomobile.
Mene je , še enkrat poudarjam, razočaral tale model, za ostale ne vem, nisem jih vozil.
Če bo VI-ka sledila V-ki v teh smereh, ne bo dobro.
 
Uporabniški avatar
Media3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Po jan 03, 2005 8:49 pm

Napisal/-a Media3 Če okt 26, 2006 10:26 pm

martk je napisal/-a:Mene je petka (golf)razočarala. En teden sem vozil po španiji rentan avto s prevoženimi 4kkm in sta mi bili všeč 2 stvari:
1. trikratni utrip smernika pri menjavi pasov.... saj veste
2. motorske zmogljivisti 2.0 TDI
Ni mi pa bilo všeč, da mi je pri sprednjem kolesu nekaj tako obupno hrustalo, da sem mislil, da bo kolo odletelo. Pa udobje, hmm, vsak francoz nad 2,5MIO sit je boljši.
Kar se ergonomoje tiče, sem pa že povedal. Imam kratke noge in če hočem doseči stopalke, moram premakniti zic naprej. Potem pa s koleni drsam po plastiki. Najkvalitetnejši plastiki :P
Če pa dobim npr mazdo6, ali toyoto avensis, ali konec koncev audi a3... za isti denar :roll: Govorim za enako opremljene avtomobile.
Mene je , še enkrat poudarjam, razočaral tale model, za ostale ne vem, nisem jih vozil.
Če bo VI-ka sledila V-ki v teh smereh, ne bo dobro.

Lej jest sm 1 cm več od tebe :D Pa sm si lepo mal časa ozel pa lepo naštimu idealen položaj. Sploh pa na testih hvalijo položaj za volanom.
Tukaj je govora od novem avtomobilu.
Mazda6, tojota avensis to drug razred sploh se pa cene začnejo pri 5M
Ta golf je pa s top opremo: 4500000.
Pa pravzaprav je ta celoten razred predrag (golf,leon,307,focus,megan, corola..)
 
border_
Novinec
 
Prispevkov: 314
Pridružen: So maj 28, 2005 4:01 pm

Napisal/-a border_ Če okt 26, 2006 10:26 pm

Naj se jaz nekaj pripisem... precesal sem vse... dobesedno vse... o znamkah Toyota, Audi, Mazda, Renault... vse to je precej drazje, ce gledam isto opremo, s tem da nimajo 4x4 pogona. Cene se razlikujejo tudi do 1mio SIT.

Da se povem, da me bo golf prisel ceneje ko 4.450.000 SIT... ker mi pogajanja gredo zelo dobro od rok. :P

Sam imam GOLF 4. Pa nimam pipomb, prej sem imel mazdo 626. Priznam, da je mazda bolsa a skoraj za polovico drazja.

p.s.: Francozi imajo samo udobje, tu pa se vse ustavi. Imeli smo 4 avtomobile od Renaulta vsi so po 100k zaceli crkovat kot zakleto. O Peugeotu 307, pa so mi trije odsvetovali, daj so ze novi zaceli crkovati, dva od teh treh sta ga ze prodala. Italjane pa sovraziiiimmmm.... Se pravi ostanejo JAPONCI in NEMCI.
 
Uporabniški avatar
Media3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Po jan 03, 2005 8:49 pm

Napisal/-a Media3 Če okt 26, 2006 10:32 pm

Mogoče leon?
Takoj se dobi -400, če pa še kaj težiš pa mogoče še več :D
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov