Pugi je napisal/-a:Mam eno klučavnco odveč pa 3 prisilne jopiče. Kdo rab?
Pugi in ostali - nobene potrebe ni ne po kartonih ne po ključkih. Debata je mirna, normalna in konstruktivna, V skoraj vseh postih so nizani argumenti, praktično vsi govorijo o odnosu Citroena do uporabe/izkoriščanja velike promocije, ki jo Citroenu (PSA-ju) dajejo na voljo veliki uspehi v raliju in drugje. Tudi omenjanje Subaruja in Micke je znotraj tega konteksta in dovolj konstruktivno - oba sta pač šolski primer obratne promocije kot je Citroenova. Omejevanje
takih debat vodi forum le navzdol, morda je kdaj potrebno usmerjanje/umirjanje, če je predvsem to bil tvoj namen (Pugi), se ti opravičujem.
Seveda je problem, da si nasproti stojimo zagreteži, ki se ne bomo mogli nikoli zmenit do konca, a to še ne pomeni, da je vsako izjavo (večkrat tudi dokazljivo/argumentirano) treba sprejeti na nož, jo razumeti kot provokacijo, kar banat človeka ali kaj.
V tej konkretni debati, če se vrnem k topicu, smo si že malo bližje. Dejstvo je, da se velika večina (tudi na drugih forumih) strinja, da Citroen preveč medlo, kdaj celo nonšalantno, vnovčuje zmage. Dejstvo je, da marsikdo v tem smislu pogreša nabrite verzije, ki ne bi bile samo športni kupeji. To ne bi rušilo Citroenovega poslanstva, posebno zdaj ne, ko jih je marsikdo pri udobju itd skoraj dohitel, ko povprečen uporabnik niti ne razume, kaj pomeni duša avtomobila oz kaj je tisto posebno v npr Citroenovi (hidravlični) vožnji. Itak pa ima Citroen še dovolj orožij - npr bivalnost C4P.
A zakaj ne bi med temi orožji bil tudi en nabrit C4, ki bi bil boljši od npr golfa GTI (če je že navaden C4 v vodljivosti boljši od golfa (vsaj po časih). Zakaj ne bi Citroen pokazal svetu - "Glejte, tudi to zmoremo, čeprav se s tem drugače ne ukvarjamo, ker vemo, kaj voznik in družina zares potrebujeta!" Komu bi padla kapa dol z glave za tako promocijo? Da ne govorimo o tem , koliko denarja so zmetali stran za relije, na uspehih pa ne jašejo - kot da bi jim bilo vseeno.
Toda kako zajahat Loeba - naj samo navijejo obstoječe motorje oz dajo not motor a la P 207 RC (ki šele pride ven, če sploh)? Kaj pa vse ostalo, zglobi, končniki, menjalnik itd? Tu se strinjam z Martino - navaden tako nabrit C4 bi bil verjetno prevečkrat na servisu. Me malo stiska, ko to pišem, a je žal blizu resnice. Takšne promocije si nihče ne želi. S specialnimi deli, posebnimi menjalniki itd bi pa bil avto takoj predrag. C4 je bil pač koncipiran za normalno uporabo, prevelike predelave pa preveč koštajo.
Trenutno ne vidim pravega izhoda iz tega začaranega kroga, morda bodo spremembe na vrhu PSA-ja tudi tu kaj prinesle. Morda to kaže tudi sodelovanje z BMW-jem pri motorjih. Bomo videli. Do takrat pa bodimo zadovoljni, da imamo vsaj take - ponavljam - konstruktivne debate, v katerih posti niso čista kregarija kot ponavadi, ampak so večinoma argumentirani oz informativni.
Če hočeš zares debatirat, je kdaj potrebna tudi provokacija. Mosta očitno ne bomo zgradili, bomo pa zmetali drug proti drugemu toliko kamenja, da se bo dalo ob suši celo priti na drugo stran.
lp