Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Pe dec 08, 2006 3:14 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Včasih zveniš, kot da si predstavljaš svet, poplavljen z japonskimi avtomobili. Amerika je že prva žrtev, ker pohlasta vse kar je dobra kupčija, in Japonci to definitivno so, mogoče bo Evropo enkrat pozabila na svojo dediščino in bo kupovala samo še Azijate, kaj veš. Takrat boš ti najsrečnejši človek na svetu, če te prav razumem?

Jaz sem 100% za Citroën, ampak tudi za ostale znamke. Vsak ima nekaj na sebi, tako Japonci kot Francozi in Nemci, edinole Korejci so mi simbol pločevinaste brezdušnosti, nekdanji slabi licenčni proizvodi, ki so postali dobri avtomobili, to pa je pri njih čisto vse. 0 čustev ne doživim pri njih, še nissan almera me vznemiri v primerjavi s kako kio rio.

Valda da nebi hotu da je tko, ker pol nebi mel od koga bit bolsi. :P

Ta c2 opcija mi pa se kr disi... ce bo podvozje pravilno je lahko to lusn gokart
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe dec 08, 2006 3:20 pm

Še par slik:

Slika
Slika
Slika

Jaz bi ga imel.
 
Uporabniški avatar
djoti
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr avg 31, 2005 1:46 pm
Kraj: anhovo

Napisal/-a djoti Pe dec 08, 2006 3:49 pm

a ni mel enkrat c4 mašino 2.0 16v s 170 KM ?? :?
Fiat Stilo 1.9 JTD
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe dec 08, 2006 4:38 pm

Ja saj ima. Ne vem jaz osebno zamerim tudi citroenu da ne naredi serijo 1000 avtov z motorjem ki ima rec. 250 konjev pa se to proda pod loeb... Drugo pa je meni bolj mimo... To je tak kot riž stajl. Avto 1.1 z 50 konji pa 300 kil plastike na njemu, da misliš, da ima najmanj 3 sekunde do 200.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So dec 09, 2006 2:38 am

drugmirko je napisal/-a:@Lignage
ni res! če že jahaš rally naslove in ime šampionskega voznika, pol tudi dej od sebe kej takega, kar bo vredno vsega tega! ne pa na avto za "na plac" in v službo nataknit spojler in prheftat nalepko "by Loeb". kaj naj to pomeni? da je Loeb na teh modelih zbral farbo in dizajn feltne? očitno to pomeni to, ker kej drugega na in v njih ni videt


Verjetno me je pogrelo najbolj to, ko si potegnil vzporednice tam, kjer jih ni mogoče. Jaz sem prepričan, da bi to Citroën storil boljše ;)

Saj pravim, da jaz pri Citroënih pač bolj cenim nekaj drugega kot pa neko pretirano športnost in zato mi je pravzaprav dovolj to, kar ponujata okusno izdelana C2 in C4 "by Loeb".

Po eni strani je pa žalostno dejstvo tako Subarujeve Impreze, kot tudi Mitsubishijevega Lancerja, da jih poznamo samo po njihovih zverinskih različicah. Osnovnejše verzije so pa za današnje čase neki polizdelki, ki jih proizvajalec niti v sanjah nikoli ne bi spustil na kak EuroNCAP crashtest, ker se lahko primerjata z evropejci iz zgodnjih devetdesetih. Si predstavljate tako bedo pri Citroënu :?: :(

Martina Navratilova je napisal/-a:Drugace pa se jst strinjam z lignagejem da bi moral citroen predvsem razmisljati o nasledniku zabe ali CX ne pa o naslednikih AX GTI. In ja jst mislm da zna citroen narest serijski sporten avto ki je lahko vsaj toliko dober kot katerikoli drugi. Vprasanje ce se jim to izplaca glede na stroske ki bi jih morali nameniti in glede na idejo kaj naj bi citroenov avto res bil.


Citroën ima že na trgu več kot odličnega naslednika žabe in CX-a. To je C6.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter So dec 09, 2006 12:07 pm

Lignage je napisal/-a:Citroën ima že na trgu več kot odličnega naslednika žabe in CX-a. To je C6.

Na cesti ga skoraj ni za videt, tudi v državah kjer bi pričakoval.

Teli Citroeni by Leob bi se pa še najbolj v Ameriki prodajal... oni zmečejo največ dnara na take stvari (dodaš nalepko "limited" pa se prodaja poveča za 300% :P )
Slika
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova So dec 09, 2006 12:10 pm

Lignage je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:@Lignage
ni res! če že jahaš rally naslove in ime šampionskega voznika, pol tudi dej od sebe kej takega, kar bo vredno vsega tega! ne pa na avto za "na plac" in v službo nataknit spojler in prheftat nalepko "by Loeb". kaj naj to pomeni? da je Loeb na teh modelih zbral farbo in dizajn feltne? očitno to pomeni to, ker kej drugega na in v njih ni videt


Verjetno me je pogrelo najbolj to, ko si potegnil vzporednice tam, kjer jih ni mogoče. Jaz sem prepričan, da bi to Citroën storil boljše ;)

Saj pravim, da jaz pri Citroënih pač bolj cenim nekaj drugega kot pa neko pretirano športnost in zato mi je pravzaprav dovolj to, kar ponujata okusno izdelana C2 in C4 "by Loeb".

Po eni strani je pa žalostno dejstvo tako Subarujeve Impreze, kot tudi Mitsubishijevega Lancerja, da jih poznamo samo po njihovih zverinskih različicah. Osnovnejše verzije so pa za današnje čase neki polizdelki, ki jih proizvajalec niti v sanjah nikoli ne bi spustil na kak EuroNCAP crashtest, ker se lahko primerjata z evropejci iz zgodnjih devetdesetih. Si predstavljate tako bedo pri Citroënu :?: :(

Martina Navratilova je napisal/-a:Drugace pa se jst strinjam z lignagejem da bi moral citroen predvsem razmisljati o nasledniku zabe ali CX ne pa o naslednikih AX GTI. In ja jst mislm da zna citroen narest serijski sporten avto ki je lahko vsaj toliko dober kot katerikoli drugi. Vprasanje ce se jim to izplaca glede na stroske ki bi jih morali nameniti in glede na idejo kaj naj bi citroenov avto res bil.


Citroën ima že na trgu več kot odličnega naslednika žabe in CX-a. To je C6.

lp, mm


Pa dj no. Ne govori nekaj v tri dni!!!! A mas ksn dokaz za to kar pises??? To je popolna neumnost. In ce so lih polizdelki me zanima kaj je pol citroen s svojo mehaniko in kakovostjo. Zate je Subaru ali mitsu polizdelek zame pa citroen in razen nekega neumnega natolcevanja, dejstva in izmerljive stvari govorijo v prid subaruju. Kakovost bolsa, mehanika bolsa, tehnologija ista ali bolsa, preformanse bolse. Se kaj?

Aja pa predlagam enkrat da si pogledas crash test iz zgodnjih 90ih da ne bos takih debilnosti pisal ti neuki provokator.

Glede naslednika. Al se samo tolazis al pa drugi prevec cenimo zabo.

PS: drugace pa bolse da se citroen ne odloci delat sportnega avta na nivoju EVOta al pa WRX ker bi bil tak avto v delavnici vec casa kot na cesti. ;) (za pokusino EVO ima 3 leta garancije, koliko jo ima cisto navaden citroen c4? ) HAHA
Zadnjič spremenil Martina Navratilova, dne So dec 09, 2006 12:15 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So dec 09, 2006 12:15 pm

Mam eno klučavnco odveč pa 3 prisilne jopiče. Kdo rab?
Slika
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova So dec 09, 2006 12:17 pm

Pugi je napisal/-a:Mam eno klučavnco odveč pa 3 prisilne jopiče. Kdo rab?

jst sm cist miren. :roll:
 
Uporabniški avatar
shelton
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: To nov 16, 2004 1:53 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a shelton So dec 09, 2006 3:24 pm

Lignage je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:@Lignage
ni res! če že jahaš rally naslove in ime šampionskega voznika, pol tudi dej od sebe kej takega, kar bo vredno vsega tega! ne pa na avto za "na plac" in v službo nataknit spojler in prheftat nalepko "by Loeb". kaj naj to pomeni? da je Loeb na teh modelih zbral farbo in dizajn feltne? očitno to pomeni to, ker kej drugega na in v njih ni videt


Verjetno me je pogrelo najbolj to, ko si potegnil vzporednice tam, kjer jih ni mogoče. Jaz sem prepričan, da bi to Citroën storil boljše ;)

Saj pravim, da jaz pri Citroënih pač bolj cenim nekaj drugega kot pa neko pretirano športnost in zato mi je pravzaprav dovolj to, kar ponujata okusno izdelana C2 in C4 "by Loeb".

Po eni strani je pa žalostno dejstvo tako Subarujeve Impreze, kot tudi Mitsubishijevega Lancerja, da jih poznamo samo po njihovih zverinskih različicah. Osnovnejše verzije so pa za današnje čase neki polizdelki, ki jih proizvajalec niti v sanjah nikoli ne bi spustil na kak EuroNCAP crashtest, ker se lahko primerjata z evropejci iz zgodnjih devetdesetih. Si predstavljate tako bedo pri Citroënu :?: :(
lp, mm


Daj ne govori nekaj brezveze, če ne poznaš določenih avtomobilov. :roll:

Pri hiši imamo Citroena, dva Peugeota ter Subaruja.
Ugani s katerim avtom ni bilo še nobenih problemov :?: Da ti namignem: ni Francoz ;)

Lahko ti napišem seznam vseh okvar na Citroenu (letnik 2006) ter na obeh Peugeotih (letnik 2002 in 2003). Pred temi so bili pri hiši še štirje Peugeoti (dva sta bila letnik 1995, eden 2001, eden pa 2002 - če želiš, ti še za njih napišem seznam vseh okvar), tko da definitivno nisem proti Francozom. Sem pa 100% za vzdržljive ter kvalitetno izdelane avtomobile, kar pa Subaruji definitvno so.

Neglede na to so mi Citroeni in Peugeoti še vedno pri srcu, saj so to avtomobili z nekim posebnim šarmom. Subaru pa: vozi, vidi in občuti, potem pa piši čez njega. Do takrat pa se raje pametno vzdrži vseh komentarjev ;)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So dec 09, 2006 3:54 pm

Pugi je napisal/-a:Mam eno klučavnco odveč pa 3 prisilne jopiče. Kdo rab?


Pugi in ostali - nobene potrebe ni ne po kartonih ne po ključkih. Debata je mirna, normalna in konstruktivna, V skoraj vseh postih so nizani argumenti, praktično vsi govorijo o odnosu Citroena do uporabe/izkoriščanja velike promocije, ki jo Citroenu (PSA-ju) dajejo na voljo veliki uspehi v raliju in drugje. Tudi omenjanje Subaruja in Micke je znotraj tega konteksta in dovolj konstruktivno - oba sta pač šolski primer obratne promocije kot je Citroenova. Omejevanje takih debat vodi forum le navzdol, morda je kdaj potrebno usmerjanje/umirjanje, če je predvsem to bil tvoj namen (Pugi), se ti opravičujem.
Seveda je problem, da si nasproti stojimo zagreteži, ki se ne bomo mogli nikoli zmenit do konca, a to še ne pomeni, da je vsako izjavo (večkrat tudi dokazljivo/argumentirano) treba sprejeti na nož, jo razumeti kot provokacijo, kar banat človeka ali kaj.

V tej konkretni debati, če se vrnem k topicu, smo si že malo bližje. Dejstvo je, da se velika večina (tudi na drugih forumih) strinja, da Citroen preveč medlo, kdaj celo nonšalantno, vnovčuje zmage. Dejstvo je, da marsikdo v tem smislu pogreša nabrite verzije, ki ne bi bile samo športni kupeji. To ne bi rušilo Citroenovega poslanstva, posebno zdaj ne, ko jih je marsikdo pri udobju itd skoraj dohitel, ko povprečen uporabnik niti ne razume, kaj pomeni duša avtomobila oz kaj je tisto posebno v npr Citroenovi (hidravlični) vožnji. Itak pa ima Citroen še dovolj orožij - npr bivalnost C4P.
A zakaj ne bi med temi orožji bil tudi en nabrit C4, ki bi bil boljši od npr golfa GTI (če je že navaden C4 v vodljivosti boljši od golfa (vsaj po časih). Zakaj ne bi Citroen pokazal svetu - "Glejte, tudi to zmoremo, čeprav se s tem drugače ne ukvarjamo, ker vemo, kaj voznik in družina zares potrebujeta!" Komu bi padla kapa dol z glave za tako promocijo? Da ne govorimo o tem , koliko denarja so zmetali stran za relije, na uspehih pa ne jašejo - kot da bi jim bilo vseeno.

Toda kako zajahat Loeba - naj samo navijejo obstoječe motorje oz dajo not motor a la P 207 RC (ki šele pride ven, če sploh)? Kaj pa vse ostalo, zglobi, končniki, menjalnik itd? Tu se strinjam z Martino - navaden tako nabrit C4 bi bil verjetno prevečkrat na servisu. Me malo stiska, ko to pišem, a je žal blizu resnice. Takšne promocije si nihče ne želi. S specialnimi deli, posebnimi menjalniki itd bi pa bil avto takoj predrag. C4 je bil pač koncipiran za normalno uporabo, prevelike predelave pa preveč koštajo.

Trenutno ne vidim pravega izhoda iz tega začaranega kroga, morda bodo spremembe na vrhu PSA-ja tudi tu kaj prinesle. Morda to kaže tudi sodelovanje z BMW-jem pri motorjih. Bomo videli. Do takrat pa bodimo zadovoljni, da imamo vsaj take - ponavljam - konstruktivne debate, v katerih posti niso čista kregarija kot ponavadi, ampak so večinoma argumentirani oz informativni.

Če hočeš zares debatirat, je kdaj potrebna tudi provokacija. Mosta očitno ne bomo zgradili, bomo pa zmetali drug proti drugemu toliko kamenja, da se bo dalo ob suši celo priti na drugo stran.:D
lp
 
Uporabniški avatar
shelton
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: To nov 16, 2004 1:53 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a shelton So dec 09, 2006 4:23 pm

No vidiš, o tem sem govoril :tomidelej:

Je zmeri tko, da ma vsak avto kako prednost pred drugim, specifičen namen, ... Vse to pomaga, da se človek lažje odloči kakšen avto mu je pisan na kožo, oziroma do kje mu seže roka ;)
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter So dec 09, 2006 4:30 pm

esem je napisal/-a:ko povprečen uporabnik niti ne razume, kaj pomeni duša avtomobila

Jaz res ne razumem kaj ljudje mislite z dušo.... meni to zgleda kot da "avtomobilsko dušo" uporabljate za izgovor zakaj imate določeno znamko radi. Se pravi ko znamka predstavi avto, ki ni ne kvaliteten ne lep ne uporaben... je dober ker ima dušo :?:
:ue

Ne glede na to, da smo tu zaradi ljubezni do avtomobilov, se moramo spustit na realna tla in se sprijaznit da je avto konec koncev samo prevozno sredstvo, ne pa oseba z dušo...

Zdej pa smo res že off-topic :P
Slika
 
Uporabniški avatar
djoti
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr avg 31, 2005 1:46 pm
Kraj: anhovo

Napisal/-a djoti So dec 09, 2006 4:39 pm

[quote="Tomcatter"][quote="Lignage"]Citroën ima že na trgu več kot odličnega naslednika žabe in CX-a. To je C6. [/quote]
Na cesti ga skoraj ni za videt, tudi v državah kjer bi pričakoval.
[/quote]

ohoho to pa ne bo držalo!francoska vlada al kr koli že je dala kr veliko naročilo le teh sm nekje zasledil, pa tudi na primorskem jih je že nekaj 3-4 če se ne motim


drugmirko temu lahko rečemo tudi da hoče citroen plavati v drugih vodah:) vendar marsikdo pogreša kakšnega športnika, in upajmo da bo tudi Bmw v koncernu psa veliko pripomogel (neki je že pokazal ;))
Fiat Stilo 1.9 JTD
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter So dec 09, 2006 5:04 pm

Ja no "celo" francijo smo šli skoz pa nism niti enega videl, prvega v belgiji, pa še enega pol v nemčiji (konec septembra je to blo)
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So dec 09, 2006 5:11 pm

Debata je čist ql, zato sm samo opozoril, da nebi prišlo do ekscesov...

Telih stvari se ne rabi:
Pa dj no. Ne govori nekaj v tri dni!!!!


Sj ni nevemkva, sam se da tud drgač povedat, ker tkole prej al slej pride do prepirov.

Dokler ste v peskovniku morte turšico poslušat :D
Slika
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova So dec 09, 2006 6:33 pm

esem je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Mam eno klučavnco odveč pa 3 prisilne jopiče. Kdo rab?


Pugi in ostali - nobene potrebe ni ne po kartonih ne po ključkih. Debata je mirna, normalna in konstruktivna, V skoraj vseh postih so nizani argumenti, praktično vsi govorijo o odnosu Citroena do uporabe/izkoriščanja velike promocije, ki jo Citroenu (PSA-ju) dajejo na voljo veliki uspehi v raliju in drugje. Tudi omenjanje Subaruja in Micke je znotraj tega konteksta in dovolj konstruktivno - oba sta pač šolski primer obratne promocije kot je Citroenova. Omejevanje takih debat vodi forum le navzdol, morda je kdaj potrebno usmerjanje/umirjanje, če je predvsem to bil tvoj namen (Pugi), se ti opravičujem.
Seveda je problem, da si nasproti stojimo zagreteži, ki se ne bomo mogli nikoli zmenit do konca, a to še ne pomeni, da je vsako izjavo (večkrat tudi dokazljivo/argumentirano) treba sprejeti na nož, jo razumeti kot provokacijo, kar banat človeka ali kaj.

V tej konkretni debati, če se vrnem k topicu, smo si že malo bližje. Dejstvo je, da se velika večina (tudi na drugih forumih) strinja, da Citroen preveč medlo, kdaj celo nonšalantno, vnovčuje zmage. Dejstvo je, da marsikdo v tem smislu pogreša nabrite verzije, ki ne bi bile samo športni kupeji. To ne bi rušilo Citroenovega poslanstva, posebno zdaj ne, ko jih je marsikdo pri udobju itd skoraj dohitel, ko povprečen uporabnik niti ne razume, kaj pomeni duša avtomobila oz kaj je tisto posebno v npr Citroenovi (hidravlični) vožnji. Itak pa ima Citroen še dovolj orožij - npr bivalnost C4P.
A zakaj ne bi med temi orožji bil tudi en nabrit C4, ki bi bil boljši od npr golfa GTI (če je že navaden C4 v vodljivosti boljši od golfa (vsaj po časih). Zakaj ne bi Citroen pokazal svetu - "Glejte, tudi to zmoremo, čeprav se s tem drugače ne ukvarjamo, ker vemo, kaj voznik in družina zares potrebujeta!" Komu bi padla kapa dol z glave za tako promocijo? Da ne govorimo o tem , koliko denarja so zmetali stran za relije, na uspehih pa ne jašejo - kot da bi jim bilo vseeno.

Toda kako zajahat Loeba - naj samo navijejo obstoječe motorje oz dajo not motor a la P 207 RC (ki šele pride ven, če sploh)? Kaj pa vse ostalo, zglobi, končniki, menjalnik itd? Tu se strinjam z Martino - navaden tako nabrit C4 bi bil verjetno prevečkrat na servisu. Me malo stiska, ko to pišem, a je žal blizu resnice. Takšne promocije si nihče ne želi. S specialnimi deli, posebnimi menjalniki itd bi pa bil avto takoj predrag. C4 je bil pač koncipiran za normalno uporabo, prevelike predelave pa preveč koštajo.

Trenutno ne vidim pravega izhoda iz tega začaranega kroga, morda bodo spremembe na vrhu PSA-ja tudi tu kaj prinesle. Morda to kaže tudi sodelovanje z BMW-jem pri motorjih. Bomo videli. Do takrat pa bodimo zadovoljni, da imamo vsaj take - ponavljam - konstruktivne debate, v katerih posti niso čista kregarija kot ponavadi, ampak so večinoma argumentirani oz informativni.

Če hočeš zares debatirat, je kdaj potrebna tudi provokacija. Mosta očitno ne bomo zgradili, bomo pa zmetali drug proti drugemu toliko kamenja, da se bo dalo ob suši celo priti na drugo stran.:D
lp
:bow
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So dec 09, 2006 6:55 pm

Pugi je napisal/-a:Dokler ste v peskovniku morte turšico poslušat :D


Js sm tršico vedno v joške gledal, kam naj tebe?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So dec 09, 2006 7:18 pm

Tomcatter je napisal/-a:
esem je napisal/-a:ko povprečen uporabnik niti ne razume, kaj pomeni duša avtomobila

Jaz res ne razumem kaj ljudje mislite z dušo.... meni to zgleda kot da "avtomobilsko dušo" uporabljate za izgovor zakaj imate določeno znamko radi. Se pravi ko znamka predstavi avto, ki ni ne kvaliteten ne lep ne uporaben... je dober ker ima dušo :?:
:ue

Ne glede na to, da smo tu zaradi ljubezni do avtomobilov, se moramo spustit na realna tla in se sprijaznit da je avto konec koncev samo prevozno sredstvo, ne pa oseba z dušo...

Zdej pa smo res že off-topic :P


Težko je na to kaj smiselnega odgovorit, prej sem poskušal, pa sem se zaplezal (in šel raje na droge v drug topic).
En primer iz zgodovine - če si se peljal v praktično kateremkoli avtu tistega časa, si se počutil kot v stroju. Če si se peljal v žabi, je nekako dihala s tabo. Citroenovi avti so poskrbeli za potnike, za to, kako se pelješ, ne pa v prvi vrsti za to, kako pelješ (obračaš volan, gledaš špegle itd). Kot če prideš v hotel, kjer ti je vse domače - govorim o občutku, kako se pelješ). Seveda pretiravam, poskušam samo nakazat smer oz samo nekaj elementov.

Morda je še najboljši odgovor (zate) to, da tudi v Ameriki, ki kot tržišče (psiha, tradicije, mentaliteta itd) gotovo ni idealno za Citroena, obstaja ta Citroenovska drugačnost. Prebral sem nekaj njihovih testov/voženj C6 in vsi ga nekako primerjajo/postavljajo ob bok Audiju A8, čeprav je bliže A6. Mislim, da zato, ker začutijo tisto žlahtno drugačnost, ki jo premorejo nekateri Citroeni. Morda se tu skriva ta duša, kaj pa vem. Če iščeš tehnično popolnost, ali nepokvarljivost ali idealne vozne lastnosti ipd, že vnaprej filtriraš pogled in marsičesa pač ne vidiš (seveda velja tudi obratno za nekatere Citroenovce).
Isto najdejo Angleži pri C6 in sedaj v drugačni obliki pri C4P. Ne bi spaček bil legenda, pa Traction C (?), pa cel kup drugih, če bi Citroen delal samo stroje, ne glede na kvaliteto. To je tudi renome, drugačen, kot ga ima Evo.

Seveda pa lahko pokažejo, da znajo skuhat še kakšno drugo jed.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So dec 09, 2006 7:30 pm

esem je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Dokler ste v peskovniku morte turšico poslušat :D


Js sm tršico vedno v joške gledal, kam naj tebe?


Lepo se obnašej Janezk. :P


Dodal bi k temi, da mi gre že pošteno na qrac da PSA totalno nobene stvari ne uporabi iz bogatih iskušenj z wrcjem. Ne 4 pogona, ne turbine. Ciljajo na upokojence.
Za razliko od kakega subaruja.

Izdelati bi morali 407 coupe RWD 3.0T pa bi bli šefi. Al pa tegale C4 2.0T 4x4. Pa bi fikusu prst v rit zatlačl. Tko so pa en pjnourt.
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov