Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Po feb 09, 2009 8:36 pm

Men števci veliko pomenjo, in ti so najleški kadar sem jih kdaj videl. Če bodo taki ga definitivno kupim
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Po feb 09, 2009 9:12 pm

chevy je napisal/-a:Ker je tema ''zamrla'' > malo update-a. Več slik notranjosti (podobnost z novo Opel Insignia):

Slika

Slika

lp


To dvoje se mi pa kar dopade, moram reči, not bad Chevrolet, not bad, ob vedenju, da je ta zadevica mišljena kot "plebejska" Insignia za manj denarja. :twisted:
Sam,........................ :roll: :?: zunanjost me pa žal ne prepriča.
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po feb 09, 2009 10:22 pm

Notranjost je lepa. A vseeno ne rabijo imeti vsi GM-jevi avtomobili podobno oblikovane, no.
A kdo že ve, če je sredinski del armaturke (v modri oz. rdeči barvi) iz tkanine ali samo pobarvane plastike?
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy To mar 31, 2009 4:20 pm

Še malo novih slik:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n To mar 31, 2009 10:01 pm

glede na ostale Chevrolete mi je tale notranjost res vrhunska :D
Slika
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Sr apr 01, 2009 2:56 pm

Sej tanov aveo tudi ni slab notr?
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Sr apr 01, 2009 4:21 pm

Presenetljivo lepo oblikovana notranjost.
Let there be rock!
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Sr apr 01, 2009 4:54 pm

martin_krpan je napisal/-a:Notranjost je lepa. A vseeno ne rabijo imeti vsi GM-jevi avtomobili podobno oblikovane, no.
A kdo že ve, če je sredinski del armaturke (v modri oz. rdeči barvi) iz tkanine ali samo pobarvane plastike?


Velik del armaturne plošče pokriva tkanina.



Tukaj je članek.

Kombilimuzina in karavan še nista potrjena

Ker je globalni avtomobil, mora biti limuzinsko oblikovan. V svetu se namreč proda več limuzin kot kombilimuzin in karavanov, v Evropi je stanje drugačno. Za pričakovati bi bilo, da bomo Evropejci slej ko prej dobili tudi omenjeni karoserijski izvedbi, a pri Chevroletu pravijo, da bodo na trg prej uvedli sparka, orlanda in volta. V tem času bi moralo biti jasno, ali GM-ovo finančno stanje dopušča lansiranje še drugih modelov, ki jim ustreza cruzeva platforma.


Oblika po željah Azije in Amerike, vožnja po merilih Evrope

Evropejci smo v tem pogledu "izviseli". A pri GM-u se nam želijo odkupiti tako, da so vozne lastnosti prikrojili evropskemu načinu vožnje - torej ovinkom! In po prvi predstavitveni vožnji že lahko potrdim, da se cruze pelje veliko bolje kot njegov predhodnik, avto se res pelje povsem po evropsko. Dovolj udobno in dovolj dinamično.


Tkanina na armaturi

Pohvalili bi še tole podrobnost: velik del armaturne plošče prekriva tkanina. Menimo, da na zelo domiseln način nadomešča poceni trdo plastiko oziroma kakšno kičasto imitacijo lesa ali aluminija.


Dizel in bencinec

Motorno paleto začne 1,6-litrski bencinec, na predstavitvi pa sem kilometre nabiral z 1,8-litrskim bencinskim in dvolitrskim dizelskim cruzem. Prvi je zanimiv predvsem zaradi cenovne privlačnosti, a sem ga moral kar precej priganjati, da sem lahko "shajal" na ovinkastih kantabrijskih cesticah s številnimi vzponi in spusti. Dizel se je odrezal veliko bolje, razmuljivo po zaslugi večje zaloge moči (110 kW) in še enkrat več navora (320 Nm).


6-stopenjski menjalnik pri nas (še) ne bo na voljo

V kombinaciji z dizlom sem preizkusil tudi samodejni menjalnik, edini 6-stopenjski menjalnik v paleti. Pardon, lažem. Tega menjalnika pri nas ne bo v ponudbi, vsaj v začetku ne. Pri GM-u so nam ga ponudili v test zgolj zato, da bi nas povprašali za mnenje. No, poročam, da sem navdušen, menjalnik je daleč od tistega, kar so nekdaj ponujali korejski avtomobili. A predvidevam, da cenovno privlačen takle naj-naj-cruze že ne more biti?


Motorne ponudbe

spodnji srednji razred; 4-vratna limuzina
dolžina: 4597 mm; prtljažnik: 450 l

1,6
bencinski 4-valjni motor; 1198 cm3; 83 kW (113 KM) pri 6400 vrt/min; 153 Nm pri 4200 vrt/min; ročni 5-stopenjski menjalnik; prednji pogon; hitrost: 185 km/h; pospešek: 12,5 s; poraba: 6,8 l/100 km; 159 g/km (CO2)

1,6 A/T
bencinski 4-valjni motor; 1198 cm3; 83 kW (113 KM) pri 6400 vrt/min; 153 Nm pri 4200 vrt/min; samodejni 6-stopenjski menjalnik; prednji pogon; hitrost: 180 km/h; pospešek: 13,5 s; poraba: 7,8 l/100 km; 184 g/km (CO2)

1,8
bencinski 4-valjni motor; 1796 cm3; 104 kW (141 KM) pri 6200 vrt/min; 176 Nm pri 3800 vrt/min; ročni 5-stopenjski menjalnik; prednji pogon; hitrost: 200 km/h; pospešek: 10,0 s; poraba: 6,8 l/100 km; emisije: 159 g/km (CO2)

1,8 A/T
bencinski 4-valjni motor; 1796 cm3; 104 kW (141 KM) pri 6200 vrt/min; 176 Nm pri 3800 vrt/min; samodejni 6-stopenjski menjalnik; prednji pogon; hitrost: 190 km/h; pospešek: 11,5 s; poraba: 7,8 l/100 km; emisije: 184 g/km (CO2)

2,0 D
dizelski 4-valjni motor; 1991 cm3; 110 kW (150 KM) pri 4000 vrt/min; 320 Nm pri 2000 vrt/min; ročni 5-stopenjski menjalnik; prednji pogon; hitrost: 210 km/h; pospešek: 9,4 s; poraba: 5,6 l/100 km; emisije: 149 g/km (CO2)

Motorju se bo v nadaljevanju leta pridružila še različica s 125 KM/92 kW.
Zadnjič spremenil chevy, dne Če apr 02, 2009 11:08 am, skupaj popravljeno 4 krat.
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ Sr apr 01, 2009 5:05 pm

meni deluje kot da so zadnje luci podobne hondinim,volan na otip je kot od nove civic... kar see tice motorja...bencinec ne gre nikamor,dizel pa le za malenkost boljse. tako je vsaj moje mnenje, lahko da pride se kaka mocnejsa varjanta ker ta ni neki ok. drugace pa notranjost je kr v redu, ce jo primerjamo z prejsnjimi modeli.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr apr 01, 2009 7:23 pm

Vsa stikala so osvetljena, pohvalno.
In če je na armaturni plošči tkanina to pomeni, da boš ob doplačilu za usnjene sedeže dobil tudi usnje na armaturki? Ta fotografija tako kaže:
Slika

Kdo v tem razredu trenutno to sploh ponuja razen Citroena C4?
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
SL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: To jan 08, 2008 2:12 pm

Napisal/-a SL Če apr 02, 2009 7:25 am

Prebral sem nekaj testov tega vozila, večinoma angleških.

Hvalijo napredek glede na tretutne daewooje, obliko (nekaterim sicer ni všeč zadek, ki naj bi bil preveč sonatin oziroma hondin), izdelavo, varnostno opremo, udobje, notranjost, armaturno ploščo, počutje v avtu, ceno, vzmetenje in vodenje sta daleč boljša od prejšnjih deaewoojev.

Ni pa jim všeč bencinska motorizacija, ki je prepočasna, neprožna in prepožrešna (zlasti 1,6), 6-stopenjski avtomatski menjalnik pri 1,8 motorju pobere preveč moči, pomanjkanje prostora za noge in predvsem za glavo zadaj, premalo odziven volan, malce preveč nagibanja in prehitrega zdrsa v ovinikih, prevelike emisije CO2, pri 1,6 nenatančen menjalnik, pomanjkanje imidža, velika predvidena izguba cene, ni komlilimuzinske in karavanske izvedbe.

Avto naj še vedno ne bi bil povsem na nivoju vodilne konkurence v tem razredu, a zaradi ekonomske situacije in ugodne cene bi lahko bil prodajna uspešnica. Po mojem skromnem mneju bi lahko dodali še kak motor (1,8 125 KM) in 6 stopenjski ročni menjalnik, pa tudi ostale oblikovne različice so nujne!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če apr 02, 2009 9:23 am

hm... ne štekam nekej.... kako je lahko 1.8 motor s 140 konji in 175Nm navora prešvoh za avto, kot je tale "nubira"? kaj ma dve tone in pol al kaj?
za tistih 114Nm pri 1.6l motorju verjamem, da je avta ziher preveč. to je še za moj C2 premalo :evil: , 1.8 s temi podatki bi moral bit pa čist zadost za spodobno vožnjo...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
SL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: To jan 08, 2008 2:12 pm

Napisal/-a SL Če apr 02, 2009 10:16 am

Tisti tehnični podatki, ki so objavljeni za 1,6 ne držijo, mislim, da je pravilen podatek 113 KM in 152 Nm navora.

Vozil sem tako staro nubiro SW (106 KM) kot lacettija 1,6 (109KM) in predvsem slednji je dovolj živahen. Nubire pa zmanjka v hrib s klimo in polnim prtljažnikom, tudi z mesta ni preveč hitra. Tudi sam avto ni lahek (1290 kg).

Za normalno vožnjo bo verjetno tudi v cruzeju motor 1,6 zadoščal. Je pa res dvoje: Cruze je najverjetneje malo težji, zato dodatni konji verjetno ne pridejo do izraza, drugo pa je, da je navora v primerjavi z lacettijem (150 Nm 3600/min komaj kaj več in višjih vrtljajih (152 Nm 4200/min), kar lahko pomeni manjšo prožnost v nižjih vrtljajih.

Tole je res bolj na teoretski ravni, sama vožnja bo pokazala, kako stvari v resnici stojijo.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Če apr 02, 2009 11:04 am

Hvala :) Sem popravil (oni so narobe napisali, jaz sem kopiral).

Zgradba in varnostni sistemi

Struktura karoserije Cruza je med najbolj čvrstimi v njegovem razredu. Njena torzijska togost je za 140 odstotkov večja kot pri njegovem predhodniku. Ta tesno prilegajoča se in čvrsta struktura je ključnega pomena tudi pri dušenju hrupa, vibracij in tresenja (NVH), kot tudi za zagotavljanje visoke varnosti pri trčenju in optimalnih značilnosti udobja vožnje in upravljanja vozila. Avtomobil so skupaj razvili inženirji v GM-jevih podjetjih v Nemčiji, ZDA, Avstraliji in Koreji. »Na ključnih področjih, kot so struktura karoserije, vzmetenje, varnost in električni sistemi, smo črpali iz GM-jevih najboljših praks z vsega sveta,« pravi Peter Mertens, direktor GM-jeve svetovne linije kompaktnih avtomobilov.

Strukturno jedro je skupna konstrukcija podvozja in karoserije, izdelana iz jeklenih drogov, stiskanin in ogrodij s skupno torzijsko togostjo 17,66 kNm/stopinjo odklona. Približno 65 odstotkov konstrukcije je izdelano iz jekel visoke trdnosti (HSS), kar je približno pol več kot pri predhodnikih. Na celotni konstrukciji je približno za tretjino več točkovnih zvarov. Učinkovite obremenitvene poti zagotavljajo najboljšo zaščito potnikov v primeru trčenja iz katere koli smeri. Drogovi v celotni dolžini vozila, ojačitve nosilcev ter stebrov strehe A in B, uporaba jekel visoke trdnosti in posebej prilagojeno izrezovanje kovinskih plošč prispevajo k vrhunski varnosti vozila pri trčenjih.

Sprednje in zadnje območje, namenjena deformaciji, absorbirata energijo in sta izdelani za učinkovito deformiranje, ki ohranja celovitost potniške kabine, ki je zaščitena z varnostno kletko, ojačano s cevnimi členi, ki obdajajo vrata in podpirajo streho. Kombinacija bočne konstrukcije iz enega kosa in drogov vrat iz jekla najvišje trdnosti zagotavlja učinkovito zaščito pred bočnimi udarci. Oblogi sprednjega in zadnjega odbijača sta izdelani tako, da pri nizkih hitrostih do 4 km/h absorbirata energijo udarca in tako omejita poškodovanje karoserije. Poleg dušenja hrupa in tresenja toga konstrukcija omogoča tudi izolacijo hrupa pogonskega sklopa, vozne površine in vetra, zaradi česar so ti šumi v kabini manj slišni. Cruze je dosegel vrednosti notranje akustike in šuma vetra, ki sta med najboljšimi v razredu kompaktnih limuzin z ugodno ceno.

Vseh pet sedežev je opremljenih s tritočkovnimi varnostnimi pasovi. Sprednji zračni blazini za voznika in sovoznika, bočne spustne zračne blazine v strešnih vodilih, bočne zračne blazine v sprednjih sedežih in zložljivi sklop stopalk so del standardne opreme. Aktivni varnostni ukrepi vključujejo sistem proti blokiranju koles pri zaviranju (ABS) in nadzor zdrsa koles (TCS) ter elektronski nadzor stabilnosti (ECS) kot dodatno možnost.


Na vseh kolesih so kolutne zavore, sprednje so prezračevane, zadnje pa trde.
Na vseh kolesih so kot del standardne opreme (EU in dve državi nečlanici) nameščeni sistem proti blokiranju koles pri zaviranju (ABS), sistem nadzora zdrsa koles (TCS) in sistem elektronske razporeditve zavornih sil (EBD), ki krmili razporeditev sil med sprednjimi in zadnjimi kolesi. Elektronski nadzor stabilnosti (ECS), ki je prav tako del standardne opreme (EU in dve državi nečlanici), uporablja funkciji ABS in TCS za popravljanje premočne sile ali napačno ocenjenih odzivov voznika. Vozniku pripomore tudi pri ohranjanju nadzora v primeru manevrov, ki so izvedeni v sili. Servorkrmiljenje z zobato letvijo je hidravlično ojačano in hitro odzivno z manj kot tremi vrtljaji krmila od ene skrajne lege do druge.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Pe apr 24, 2009 8:40 pm

Danes sem pred AH Moste videl dva črna in me je avto zelo presenetil.

Čisto iz firbca sem šel do prodajalca in vprašal informativno ceno, dizel 2.0 (150KM) bo stal okoli 16k. Za ta denar se bo resnično veiko dobilo. Notranjost pa ubija tudi v živo.
 
Uporabniški avatar
danatory
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Po jun 16, 2008 1:35 pm

Napisal/-a danatory Pe apr 24, 2009 9:21 pm

To bo taka uspešnica kot pro cee'd.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Pe apr 24, 2009 11:06 pm

Novi in natančnejši podatki za dizla:

2.0 D
dizelski 4-valjni motor; 1991 cm3; 110 kW pri 4000 vrt/min; 320 Nm pri 2000 vrt/min; ročni 5-stopenjski menjalnik; prednji pogon; hitrost: 210 km/h; pospešek: 8,7 s; poraba: 5,6 l/100 km; emisije: 149 g/km (CO2)

Nevem če ima kateri avto podobne teže in konjenice 8,7 sekund do 100 km/h. S čipom na 170 konjev bi bil to pravi užitek :)
 
Uporabniški avatar
danatory
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Po jun 16, 2008 1:35 pm

Napisal/-a danatory Pe apr 24, 2009 11:38 pm

ima! impreza :P
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing So apr 25, 2009 8:47 am

chevy je napisal/-a:Novi in natančnejši podatki za dizla:

2.0 D
dizelski 4-valjni motor; 1991 cm3; 110 kW pri 4000 vrt/min; 320 Nm pri 2000 vrt/min; ročni 5-stopenjski menjalnik; prednji pogon; hitrost: 210 km/h; pospešek: 8,7 s; poraba: 5,6 l/100 km; emisije: 149 g/km (CO2)

Nevem če ima kateri avto podobne teže in konjenice 8,7 sekund do 100 km/h. S čipom na 170 konjev bi bil to pravi užitek :)


Avto je lahek ker ima v celoti aluminijast motor.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Ne apr 26, 2009 8:00 pm

Moram rečt, da me je avto (vsaj s slik) ful pozitivno presenetu, res ... Pa tud sicer, notranjost od Insignie (kao), podvozje od astre, tekstilni vložki na armaturi ... Ni švoh, ni švoh ... Sploh pa zdaj, ko sem prebral, da bo 2.0 dizel z max opremo (čeprav ima že v osnovi esp pri 12,5k eur!!!) 18k in še nekaj evrčkov čez. Ko bo Chevy spustu skoz svoje popuste, bo to res ornk avta za tako ceno. Na sprednjo presekano masko se bo pa dalo navadit se mi zdi :)

Lp!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov