chevy je napisal/-a:Ker je tema ''zamrla'' > malo update-a. Več slik notranjosti (podobnost z novo Opel Insignia):
lp
martin_krpan je napisal/-a:Notranjost je lepa. A vseeno ne rabijo imeti vsi GM-jevi avtomobili podobno oblikovane, no.
A kdo že ve, če je sredinski del armaturke (v modri oz. rdeči barvi) iz tkanine ali samo pobarvane plastike?
Kombilimuzina in karavan še nista potrjena
Ker je globalni avtomobil, mora biti limuzinsko oblikovan. V svetu se namreč proda več limuzin kot kombilimuzin in karavanov, v Evropi je stanje drugačno. Za pričakovati bi bilo, da bomo Evropejci slej ko prej dobili tudi omenjeni karoserijski izvedbi, a pri Chevroletu pravijo, da bodo na trg prej uvedli sparka, orlanda in volta. V tem času bi moralo biti jasno, ali GM-ovo finančno stanje dopušča lansiranje še drugih modelov, ki jim ustreza cruzeva platforma.
Oblika po željah Azije in Amerike, vožnja po merilih Evrope
Evropejci smo v tem pogledu "izviseli". A pri GM-u se nam želijo odkupiti tako, da so vozne lastnosti prikrojili evropskemu načinu vožnje - torej ovinkom! In po prvi predstavitveni vožnji že lahko potrdim, da se cruze pelje veliko bolje kot njegov predhodnik, avto se res pelje povsem po evropsko. Dovolj udobno in dovolj dinamično.
Tkanina na armaturi
Pohvalili bi še tole podrobnost: velik del armaturne plošče prekriva tkanina. Menimo, da na zelo domiseln način nadomešča poceni trdo plastiko oziroma kakšno kičasto imitacijo lesa ali aluminija.
Dizel in bencinec
Motorno paleto začne 1,6-litrski bencinec, na predstavitvi pa sem kilometre nabiral z 1,8-litrskim bencinskim in dvolitrskim dizelskim cruzem. Prvi je zanimiv predvsem zaradi cenovne privlačnosti, a sem ga moral kar precej priganjati, da sem lahko "shajal" na ovinkastih kantabrijskih cesticah s številnimi vzponi in spusti. Dizel se je odrezal veliko bolje, razmuljivo po zaslugi večje zaloge moči (110 kW) in še enkrat več navora (320 Nm).
6-stopenjski menjalnik pri nas (še) ne bo na voljo
V kombinaciji z dizlom sem preizkusil tudi samodejni menjalnik, edini 6-stopenjski menjalnik v paleti. Pardon, lažem. Tega menjalnika pri nas ne bo v ponudbi, vsaj v začetku ne. Pri GM-u so nam ga ponudili v test zgolj zato, da bi nas povprašali za mnenje. No, poročam, da sem navdušen, menjalnik je daleč od tistega, kar so nekdaj ponujali korejski avtomobili. A predvidevam, da cenovno privlačen takle naj-naj-cruze že ne more biti?
Motorne ponudbe
spodnji srednji razred; 4-vratna limuzina
dolžina: 4597 mm; prtljažnik: 450 l
1,6
bencinski 4-valjni motor; 1198 cm3; 83 kW (113 KM) pri 6400 vrt/min; 153 Nm pri 4200 vrt/min; ročni 5-stopenjski menjalnik; prednji pogon; hitrost: 185 km/h; pospešek: 12,5 s; poraba: 6,8 l/100 km; 159 g/km (CO2)
1,6 A/T
bencinski 4-valjni motor; 1198 cm3; 83 kW (113 KM) pri 6400 vrt/min; 153 Nm pri 4200 vrt/min; samodejni 6-stopenjski menjalnik; prednji pogon; hitrost: 180 km/h; pospešek: 13,5 s; poraba: 7,8 l/100 km; 184 g/km (CO2)
1,8
bencinski 4-valjni motor; 1796 cm3; 104 kW (141 KM) pri 6200 vrt/min; 176 Nm pri 3800 vrt/min; ročni 5-stopenjski menjalnik; prednji pogon; hitrost: 200 km/h; pospešek: 10,0 s; poraba: 6,8 l/100 km; emisije: 159 g/km (CO2)
1,8 A/T
bencinski 4-valjni motor; 1796 cm3; 104 kW (141 KM) pri 6200 vrt/min; 176 Nm pri 3800 vrt/min; samodejni 6-stopenjski menjalnik; prednji pogon; hitrost: 190 km/h; pospešek: 11,5 s; poraba: 7,8 l/100 km; emisije: 184 g/km (CO2)
2,0 D
dizelski 4-valjni motor; 1991 cm3; 110 kW (150 KM) pri 4000 vrt/min; 320 Nm pri 2000 vrt/min; ročni 5-stopenjski menjalnik; prednji pogon; hitrost: 210 km/h; pospešek: 9,4 s; poraba: 5,6 l/100 km; emisije: 149 g/km (CO2)
Motorju se bo v nadaljevanju leta pridružila še različica s 125 KM/92 kW.
Zgradba in varnostni sistemi
Struktura karoserije Cruza je med najbolj čvrstimi v njegovem razredu. Njena torzijska togost je za 140 odstotkov večja kot pri njegovem predhodniku. Ta tesno prilegajoča se in čvrsta struktura je ključnega pomena tudi pri dušenju hrupa, vibracij in tresenja (NVH), kot tudi za zagotavljanje visoke varnosti pri trčenju in optimalnih značilnosti udobja vožnje in upravljanja vozila. Avtomobil so skupaj razvili inženirji v GM-jevih podjetjih v Nemčiji, ZDA, Avstraliji in Koreji. »Na ključnih področjih, kot so struktura karoserije, vzmetenje, varnost in električni sistemi, smo črpali iz GM-jevih najboljših praks z vsega sveta,« pravi Peter Mertens, direktor GM-jeve svetovne linije kompaktnih avtomobilov.
Strukturno jedro je skupna konstrukcija podvozja in karoserije, izdelana iz jeklenih drogov, stiskanin in ogrodij s skupno torzijsko togostjo 17,66 kNm/stopinjo odklona. Približno 65 odstotkov konstrukcije je izdelano iz jekel visoke trdnosti (HSS), kar je približno pol več kot pri predhodnikih. Na celotni konstrukciji je približno za tretjino več točkovnih zvarov. Učinkovite obremenitvene poti zagotavljajo najboljšo zaščito potnikov v primeru trčenja iz katere koli smeri. Drogovi v celotni dolžini vozila, ojačitve nosilcev ter stebrov strehe A in B, uporaba jekel visoke trdnosti in posebej prilagojeno izrezovanje kovinskih plošč prispevajo k vrhunski varnosti vozila pri trčenjih.
Sprednje in zadnje območje, namenjena deformaciji, absorbirata energijo in sta izdelani za učinkovito deformiranje, ki ohranja celovitost potniške kabine, ki je zaščitena z varnostno kletko, ojačano s cevnimi členi, ki obdajajo vrata in podpirajo streho. Kombinacija bočne konstrukcije iz enega kosa in drogov vrat iz jekla najvišje trdnosti zagotavlja učinkovito zaščito pred bočnimi udarci. Oblogi sprednjega in zadnjega odbijača sta izdelani tako, da pri nizkih hitrostih do 4 km/h absorbirata energijo udarca in tako omejita poškodovanje karoserije. Poleg dušenja hrupa in tresenja toga konstrukcija omogoča tudi izolacijo hrupa pogonskega sklopa, vozne površine in vetra, zaradi česar so ti šumi v kabini manj slišni. Cruze je dosegel vrednosti notranje akustike in šuma vetra, ki sta med najboljšimi v razredu kompaktnih limuzin z ugodno ceno.
Vseh pet sedežev je opremljenih s tritočkovnimi varnostnimi pasovi. Sprednji zračni blazini za voznika in sovoznika, bočne spustne zračne blazine v strešnih vodilih, bočne zračne blazine v sprednjih sedežih in zložljivi sklop stopalk so del standardne opreme. Aktivni varnostni ukrepi vključujejo sistem proti blokiranju koles pri zaviranju (ABS) in nadzor zdrsa koles (TCS) ter elektronski nadzor stabilnosti (ECS) kot dodatno možnost.
Na vseh kolesih so kolutne zavore, sprednje so prezračevane, zadnje pa trde.
Na vseh kolesih so kot del standardne opreme (EU in dve državi nečlanici) nameščeni sistem proti blokiranju koles pri zaviranju (ABS), sistem nadzora zdrsa koles (TCS) in sistem elektronske razporeditve zavornih sil (EBD), ki krmili razporeditev sil med sprednjimi in zadnjimi kolesi. Elektronski nadzor stabilnosti (ECS), ki je prav tako del standardne opreme (EU in dve državi nečlanici), uporablja funkciji ABS in TCS za popravljanje premočne sile ali napačno ocenjenih odzivov voznika. Vozniku pripomore tudi pri ohranjanju nadzora v primeru manevrov, ki so izvedeni v sili. Servorkrmiljenje z zobato letvijo je hidravlično ojačano in hitro odzivno z manj kot tremi vrtljaji krmila od ene skrajne lege do druge.
2.0 D
dizelski 4-valjni motor; 1991 cm3; 110 kW pri 4000 vrt/min; 320 Nm pri 2000 vrt/min; ročni 5-stopenjski menjalnik; prednji pogon; hitrost: 210 km/h; pospešek: 8,7 s; poraba: 5,6 l/100 km; emisije: 149 g/km (CO2)
chevy je napisal/-a:Novi in natančnejši podatki za dizla:2.0 D
dizelski 4-valjni motor; 1991 cm3; 110 kW pri 4000 vrt/min; 320 Nm pri 2000 vrt/min; ročni 5-stopenjski menjalnik; prednji pogon; hitrost: 210 km/h; pospešek: 8,7 s; poraba: 5,6 l/100 km; emisije: 149 g/km (CO2)
Nevem če ima kateri avto podobne teže in konjenice 8,7 sekund do 100 km/h. S čipom na 170 konjev bi bil to pravi užitek
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov